Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Πως να προωθήσω το site μου (32 Τρόποι αύξησης επισκεψιμότητας Traffic)

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Φεβρουάριος 13, 2018 | 0 Comment

Πως να προωθήσω το site μου ;

Ψάχνετε για μερικούς φρέσκους, μοναδικούς τρόπους προώθησης του ιστοτόπου σας;

Σας έχουμε καλύψει εδώ 32 τρόπους για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδα σας.

Η προώθηση ιστοσελίδων μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία, αλλά δεν χρειάζεται να είναι έτσι.

Το τέχνασμα είναι, ότι ως ιδιοκτήτης ιστότοπου, πιθανότατα δεν βλέπετε πράγματα που φέρνουν αποτελέσματα. Υπάρχουν τόσοι τρόποι που μπορείτε να εκμεταλευτείτε και εμείς εδώ στον SEO Marketer σας τους παραθέτουμε.

1. Γράψτε περιεχόμενο που κραυγάζει “Μοιραστείτε με” ή “Συνδεθείτε με Links”

Το περιεχόμενό σας είναι, προφανώς, ένα από τα πιο σημαντικά μέρη του ιστοτόπου σας.

Το μέσο περιεχόμενο δεν είναι αρκετό. Τα άρθρα σας πρέπει να ξεχωρίζουν ως τα καλύτερα της εξειδικευμένης θέσης και να αξίζουν να κατατάσσονται υψηλά στο Google. Το μοναδικό περιεχόμενο θα αυξήσει το Page Authority της ιστοσελίδας σας.

Αναλύστε τι έχουν γράψει άλλοι σχετικά με το θέμα σας και κάνετε ό, τι μπορείτε για να κάνετε τα άρθρα σας ακόμα καλύτερα. Να είστε η πρώτη επιλογή στο ερώτημα του χρήστη.

Το ποιοτικό περιεχόμενο θα αντιμετωπίσει το πρόβλημα του κοινού σας και θα σας δώσει μια ποικιλία λύσεων που μπορεί να χρησιμοποιήσει κανείς. Θα πρέπει να υπάρχει κάτι χρήσιμο για κάθε πιθανό αναγνώστη.

Το μακρύ και ενημερωτικό περιεχόμενο παίρνει περισσότερες μετοχές των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και κερδίζει backlinks από πιο έγκυρους τομείς. Το τρομερό περιεχόμενο σας βοηθά να αποκτήσετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι ιστότοποι με άρθρα μακράς διάρκειας άνω των 2.000 λέξεων τείνουν να κατατάσσονται υψηλότερα στην Google. Δημοσιεύοντας δημοσιεύσεις που απαιτούν πολύ χρόνο (ή χρήματα), γι αυτό προσπαθήστε να βρείτε το τέλειο μείγμα ποιότητας και ποσότητας όταν πρόκειται για post postπεριεχόμενο. Διαβάστε 4 σημαντικές μετρήσεις που πρέπει να κοιτάτε στο Content Marketing.

Σκεφτείτε τους αναγνώστες σας και τι περιμένουν να μάθουν από το περιεχόμενό σας. Δώστε συμβουλές που μπορούν να υποβληθούν σε ενέργεια και μπορούν να εφαρμοστούν γρήγορα

Είναι επίσης σημαντικό να αλληλεπιδράσετε με τους αναγνώστες σας και να τους ζητήσετε να συμμετάσχουν στο άρθρο αφήνοντας σχόλια. Εάν το περιεχόμενό σας εκτιμάται καλά, θα προσελκύσει φυσικά μετοχές κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης και backlinks.

2. Πάρτε τα καλύτερα backlinks του ανταγωνιστή σας

Μαζί με το περιεχόμενο, ο ιστότοπός σας χρειάζεται επίσης ποιότητικά backlinks από δημοφιλείς ιστότοπους για να έχετε καλύτερα αποτελέσματα SEO. Διαβάστε τον SEO Οδηγό ανάλυσης ανταγωνιστών.

Μπορείτε να βρείτε νέες ευκαιρίες backlinks αναλύοντας τους καλύτερους ανταγωνιστές σας. Παρ ‘όλα αυτά, θεωρήστε ότι δεν είναι όλα τα backlinks τους υψηλού επιπέδου, και δεν πρέπει να τα ακολουθήσετε. Διαβάστε ποια Backlinks έχουν βαρύτητα και ποια τιμωρεί η Google.

Με το Arhs, μπορείτε να πάρετε μια λίστα με τα backlinks τους και να τα ταξινομήσετε σύμφωνα με τις μετρήσεις τους. Οι Επιστροφής με πράσινο χρώμα σας υποδεικνύουν ότι ο ιστότοπός σας έχει ήδη ένα backlink από αυτόν τον τομέα.

Αναλύοντας τα backlinks του ανταγωνιστή σας μπορείτε να βρείτε:

Bloggers πρόθυμους να μοιραστούν ή να συνδεθούν με το περιεχόμενό σας.
Τοποθεσίες όπου οι ανταγωνιστές σας είναι συνεισφέροντες. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε να γίνετε συνεργάτης.
Τα backlinks που τους βοηθούν να κατατάσσονται υψηλά στη Google.

Η ομάδα του SEO Marketer, πραγματοποιεί την έρευνα για εσάς και δημιουργεί στρατηγικές SEO που θα σας απογειώσουν.Είναι πραγματικά ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όταν προωθείτε τον ιστότοπό σας. Διαβάστε 6 στρατηγικές SEO που φέρνουν αποτελέσματα το 2018.

3. Γίνετε Guest Blogeer

Πριν αρχίσετε ακόμη να σκέφτεστε ότι to guest blogging είναι νεκρό και δεν έχει μέλλον, STOP !!! Αυτό είναι ψευδές. Τοguest blogging είναι ακόμα ζωντανό! Και παρακάτω σας το εξηγώ το γιατί :

Αυτό που είναι νεκρό και πρόκειται να είναι όλο και λιγότερο πολύτιμο είναι τα guest posts σε ιστοσελίδες πολύ χαμηλής ποιότητας.

Η συνεισφορά των επισκεπτών είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προώθησης του ιστότοπού σας. Μπορείτε να οδηγήσετε επισκεψιμότητα παραπομπών από ιστότοπους σχετικούς με τη δική σας και να προσελκύσετε νέους επισκέπτες που μοιράζονται παρόμοια ενδιαφέροντα με τα δικά σας.

Αυτά είναι μερικά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη για το blogging guest:

Πάντα να συμπεριλαμβάνετε το Twitter,Facebook, Instagram σας στο βιογραφικό του συγγραφέα για να βοηθήσετε τους αναγνώστες να σας ακολουθήσουν εύκολα ή να έρθουν σε επαφή μαζί σας.
Μην φτιάχνετε backlinks χαμηλής ποιότητας και να κυνηγάτε κυρίως μόνο dofollow backlinks.
Το περιεχόμενο της ανάρτησης του επισκέπτη πρέπει να είναι τουλάχιστον τόσο καλό όσο τα άρθρα που γράφετε για τον ιστότοπό σας. Πρόκειται για την ευκαιρία να φτιάξετε το όνομά σας μπροστά σε ένα νέο πλήθος, οπότε πρέπει να εντυπωσιάσετε.

Γράψτε guest posts για ιστότοπους που είναι καλά εδραιωμένοι και έχουν καλή φήμη. Ένας γενικός κανόνας είναι να μην γράφετε για ιστότοπους που έχουν χαμηλότερη ποιότητα από τον ιστότοπό σας.

4. Αποδεχτείτε τους guest bloggers στον ιστότοπό σας

Η αποδοχή δημοσιεύσεων επισκεπτών από άλλους εμπειρογνώμονες στη θέση σας μπορεί να σας βοηθήσει να οδηγήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα. Θα έχετε την ευκαιρία να ταξινομήσετε στη Google νέες λέξεις-κλειδιά.

Ο blogger θα κάνει τα δυνατά του για να προωθήσει το άρθρο του και μπορείτε να πάρετε τα οφέλη του να έχετε ένα άρθρο από τον ιστότοπό σας κοινόχρηστο στους οπαδούς των κοινωνικών μέσων. Για παράδειγμα, εάν ο φιλοξενούμενος έχει δέκα χιλιάδες οπαδούς, ο ιστότοπός σας θα εκτεθεί σε δέκα χιλιάδες δυνητικούς νέους επισκέπτες.

Τι πρέπει και τι δεν πρέπει όταν πρόκειται για Guest Bloggers στο site σας :

Μην δεχτείτε ανώνυμους guest bloggers.
Εάν η προσέγγισή τους ξεκινά με “Γεια”, “Αγαπητέ κύριε / miss”, πατήστε το κουμπί spam όσο πιο γρήγορα μπορείτε. Αν δεν μπορούν να κάνουν κάποια έρευνα για να βρουν το όνομά σας, μην μπείτε στη διαδικασία καν να έχετε συνομιλία μαζί τους.
Να ελέγχετε πάντα τα προηγούμενα άρθρα τους και να γνωρίζετε πόσο καλά οι αναγνώστες αλληλεπιδρούν και μοιράζονται το περιεχόμενό τους.
Μην δεχτείτε συνεργάτες φιλοξενούμενων που γράφουν περιεχόμενο που είναι χειρότερο από το δικό σας. Εάν το περιεχόμενό τους δεν έχει αξία, δεν κάνει για εσάς.
Δημοσιεύστε μόνο το περιεχόμενο αν νομίζετε ότι οι αναγνώστες σας θα έχουν κάτι να μάθουν από αυτό.
Μην συνδέεστε με άσχετους και ιστότοπους που ενδέχεται να τιμωρηθούν από την Google.
Μια καλή ιδέα θα ήταν να ζητήσετε από γνωστούς bloggers να γράψουν στο blog σας.

5. Δημιουργία backlinks ποιότητας

Για να αποκτήσετε περισσότερη οργανική επισκεψιμότητα και να βελτιώσετε το συνολικό SEO σας, πρέπει να δημιουργήσετε backlinks. Η απόκτηση συνδέσμων δεν είναι συχνά μια βιώσιμη λύση, ειδικά αν βρίσκεστε σε έναν βαρετό τομέα.

Απλώς ξοδεύετε χρόνο για την οικοδόμηση συνδέσεων ποιότητας και ποτέ για αμφίβολες ευκαιρίες. Οι κακοί σύνδεσμοι μπορούν να προκαλέσουν περισσότερη βλάβη παρά καλό και με κάποιο τρόπο μπορούν να οδηγήσουν σε κυρώσεις της Google.

Ακολουθήστε τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με την οικοδόμηση συνδέσμων και θα δείτε περισσότερη επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης.

Δεν είστε σίγουροι τι είδους backlinks έχετε αυτή τη στιγμή; Σταματήστε και ρίξτε μια γρήγορη ματιά με το Backlink Checker του semruch. Μπορείτε ακόμη να το χρησιμοποιήσετε για να ελέγξετε τι κάνουν οι ανταγωνιστές σας (στα 300 καλύτερα τους backlinks). Εάν θέλετε μια πιο εμπεριστατωμένη ματιά, τότε θα πρέπει να προχωρήσετε σε premium συνδρομή.

6. Βεβαιωθείτε ότι δεν θα καταργηθούν ποτέ τα καλύτερα backlinks σας

Όταν κερδίζετε ή δημιουργείτε κάποιες καλές συνδέσεις, είναι πολύ σημαντικό να μην τις χάσετε. Η παρακολούθηση των υφιστάμενων επανασύνδεσών σας είναι τουλάχιστον εξίσου σημαντική με την κατασκευή τους. Μπορείτε να παρακολουθείτε όλα τα υπάρχοντα σας backlinks χρησιμοποιώντας εργαλεία παρακολούθησης.

Αν κάποιος από τους καλούς σας συνδέσμους έχει αφαιρεθεί, κάντε ότι καλύτερο μπορείτε για να το πάρετε πίσω. Αν έχετε Eshop διαβάστε τον οδηγό μας για προώθηση και διαφήμιση.

7. Γράψτε σχετικά με τα τρέχοντα και αμφιλεγόμενα θέματα

Καλύψτε τα θέματα που είναι ζεστά και τρελά. Το περιεχόμενό σας μπορεί εύκολα να κατατάσσεται υψηλότερα στη Google, επειδή υπάρχει λιγότερος ανταγωνισμός.

Χρησιμοποιήστε το Google Trends για να βρείτε θέματα για τα οποία μιλάει ο κόσμος και που έχουν ενδιαφέρον. Για παράδειγμα, εάν γράφετε για SEO, μπορείτε να καλύψετε τις τελευταίες ενημερώσεις του αλγόριθμου Google.

Να είστε αυτός που θα συζητήσει τα νέα και τα αμφιλεγόμενα θέματα που θα κάνουν τους αναγνώστες σας να γράψουν σχόλια και να αλληλεπιδράσουν με το περιεχόμενό σας. Τα αμφιλεγόμενα θέματα συχνά γίνονται viral στα κοινωνικά μέσα.

8. Γράψτε μελέτες περιπτώσεων και μοιραστείτε ιστορίες

Μοιραστείτε τις εμπειρίες σας και ενημερώστε τους αναγνώστες σας για το πώς έχετε επιτύχει ορισμένα αποτελέσματα. Οι μελέτες περιπτώσεων διατηρούν ζωντανό το ενδιαφέρον του αναγνώστη και τους δίνουν έναν λόγο να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας. 

Ένας άλλος έξυπνος τρόπος για να δημιουργήσετε υπέροχες ιστορίες είναι να ρωτήσετε τους πελάτες σας εάν συμφωνούν να μοιραστείτε την ιστορία επιτυχίας τους. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια ανάρτηση ιστολογίου και να μιλήσετε για τα επιτεύγματά τους και πώς βοήθησε η εταιρεία / το προϊόν σας.

Οι μελέτες περιπτώσεων είναι κάτι παραπάνω από ένας οδηγός βήμα προς βήμα, είναι αφηγητές.

9. Αναλύστε την υπάρχουσα επισκεψιμότητα και βελτιώστε τι λειτουργεί καλύτερα

Παρακολουθήστε το refferal traffic και αναλύστε ποιες ιστοσελίδες σας στέλνουν τους περισσότερους επισκέπτες. Ελέγξτε τις παραπομπές του Google Analytics και προσπαθήστε να μάθετε τι λειτούργησε καλύτερα μέχρι στιγμής.

10. Κάντε τους τίτλους σας ελκυστικούς

Γράψτε τους τίτλους σας με SEO στο μυαλό, αλλά βεβαιωθείτε ότι είναι επίσης ελκυστικοί για τον άνθρωπο. Ένας καλός τίτλος μπορεί να βελτιώσει το CTR σας στις μηχανές αναζήτησης και τα κοινωνικά μέσα.

11. Εμπιστευθείτε με τους influencers από τον τομέα σας

Για να είστε ένας από τους επηρεαστές, είναι καλύτερο να δημιουργήσετε φίλους που είναι ήδη ηγέτες του κλάδου. Μπορείτε να είστε ενεργός στα blogs τους και να συμμετέχετε μαζί τους αφήνοντας σχόλια ή επικοινωνώντας μαζί τους στα Social Media.

12. Χρησιμοποιήστε ποιοτικές εικόνες για τις αναρτήσεις σας

Μια καλή εικόνα όχι μόνο θα φανεί καλή στην ιστοσελίδα σας, αλλά μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να πάρετε backlinks. Εάν η εικόνα σας είναι μοναδική, άλλοι μπορεί να θέλουν να την χρησιμοποιήσουν στον ιστότοπό τους και θα συνδεθούν με τον ιστότοπό σας ως πηγή.

Μια καλή εικόνα μπορεί επίσης να αυξήσει την προβολή σας στα κοινωνικά μέσα, ειδικά σε ιστοσελίδες όπως το Pinterest.

13. Δημιουργία infographics

Τα Infographics έχουν αρχίσει να γίνονται πολύ δημοφιλή πριν από μερικά χρόνια και εξακολουθούν να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φτιάξετε ποιοτικά backlinks και να αυξήσετε την επισκεψιμότητα.

Ένα infographic που γίνεται ωιραλ μπορεί να στείλει χιλιάδες πιθανούς πελάτες στην ιστοσελίδα σας. Η οικοδόμηση ενός καλού infographic δεν είναι τόσο ακριβή όσο νομίζετε και μπορεί να αποδειχθεί ο ευκολότερος τρόπος για να δημιουργήσετε backlinks και να βελτιώσετε το SEO.

14. Χρησιμοποιήστε το Internal Linking για να κάνετε τους αναγνώστες να περάσουν περισσότερο χρόνο στον ιστότοπό σας

Μια ισχυρή εσωτερική σύνδεση έχει πολλά πλεονεκτήματα. Αυτοί είναι οι πιο σημαντικοί λόγοι για τους οποίους θα πρέπει να δημιουργήσετε εσωτερικές συνδέσεις:

Δείξτε στους αναγνώστες σας σχετικά άρθρα που μπορεί να απολαμβάνουν και να μοιράζονται.
Κρατήστε τους επισκέπτες σας περισσότερο χρόνο στην ιστοσελίδα σας και τους προσφέρετε περισσότερους λόγους για να παραμείνουν.
Βοηθά τα άρθρα σας να ευρετηριάζονται στη Google και να τους δώσουν μια μικρή ώθηση SEO. Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι είναι ένας από τους πολυάριθμους παράγοντες κατάταξης SEO.

15. Κάντε έρευνα για λέξεις κλειδιά και επικεντρωθείτε σε μακροπρόθεσμες λέξεις-κλειδιά

Πριν ξεκινήσετε να γράφετε ένα άρθρο, πρέπει να κάνετε έρευνα για λέξεις-κλειδιά και να μάθετε τι φράσεις χρησιμοποιούν οι χρήστες για να πραγματοποιούν αναζητήσεις στο Google. Η κατάταξη για ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά απαιτεί χρόνο και πολλούς πόρους, αλλά μπορείτε εύκολα να οδηγήσετε τον ιστότοπό σας σε υψηλό βαθμό για λέξεις-κλειδιά με μεγάλη ουρά. Αυτές οι λέξεις-κλειδιά είναι συχνά υποτιμημένες, καθώς δεν έχουν υψηλό όγκο αναζήτησης, αλλά μπορείτε να πάρετε ένα καλό ποσό κίνησης με λιγότερες προσπάθειες.

Προσπαθείτε πάντα να εισαγάγετε δημοφιλείς λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας, αλλά να θυμάστε ότι γράφετε για ανθρώπους και όχι για ρομπότ. Δεν προτείνεται η υπερβολική βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας και θα είστε ασφαλείς από τις μελλοντικές ενημερώσεις του αλγορίθμου Google. Διαβάστε για τις SEO – Λέξεις κλειδιά γιατί έχουν σημασία και πως τις βρίσκουμε.

Το Εργαλείο λέξεων-κλειδιών Google εξακολουθεί να είναι ο καλύτερος τρόπος να εντοπιστούν νέες λέξεις-κλειδιά

16. Κατασκευάστε και βελτιώστε το site σας για να είναι SEO Friendly

Η οργανική κίνηση είναι μία από τις καλύτερες πηγές κυκλοφορίας. Ως εκ τούτου, καθιστώντας την ιστοσελίδα σας SEO φιλική είναι πολύ σημαντική. Για να διασφαλίσετε ότι μεγιστοποιείτε το δυναμικό SEO, προσθέστε τις κύριες λέξεις-κλειδιά στους τίτλους και τις μετα-περιγραφές σας. Επίσης, εισαγάγετε τις λέξεις-κλειδιά σας στους τίτλους σας και μέσα στο περιεχόμενο.

17. Συμμετέχετε σε ομάδες Facebook και στο Google Plus Communities

Μην περιορίζετε τον εαυτό σας στην προώθηση της ιστοσελίδας σας μόνο στους τρέχοντες υποστηρικτές των κοινωνικών σας μέσων. Για κάθε θέση, υπάρχουν ομάδες και κοινότητες όπου μπορείτε να αλληλεπιδράσετε με ανθρώπους και να μοιράζεστε τα καλύτερα κομμάτια με το περιεχόμενό σας.

Χρησιμοποιώ τις ομάδες του Facebook και τις κοινότητες του Google Plus για να φέρω μερικές εκατοντάδες επισκέπτες στα τελευταία μου άρθρα και μπορείτε να κάνετε το ίδιο.

18. Πάρτε συνεντεύξεις από infuencers του τομέα σας

Η εκτέλεση τακτικών συνεντεύξεων με τους ηγέτες της βιομηχανίας μπορεί να σας βοηθήσει να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να αυξήσετε την έκθεση του ιστοτόπου σας. Μπορείτε να κάνετε συνεντεύξεις με τους συμμετέχοντες με το Q & A του κειμένου ή με μια συνέντευξη ήχου.

19. Εμπιστευθείτε και μιλήστε με τους αναγνώστες σας

Μην αφήνετε ένα σχόλιο χωρίς απάντηση. Απαντήστε και ευχαριστήστε όλους εκείνους που αλληλεπιδρούν με το περιεχόμενό σας ή τα μηνύματα κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης. Ένα απλό “ευχαριστώ” μπορεί να τους κάνει να αισθάνονται σημαντικοί και να αυξάνουν τις πιθανότητες να επιστρέψουν και να συνεισφέρουν με περισσότερες γνώσεις.

Ανταποκρινόμενοι στα σχόλια των χρηστών σας, θα βοηθήσετε επίσης τη συζήτηση και θα λάβετε περισσότερα σχόλια στις αναρτήσεις σας. Λάβετε υπόψη ότι το περιεχόμενο των σχολίων μπορεί να σας βοηθήσει να κατατάξετε υψηλότερα στο Google για νέες λέξεις-κλειδιά. Το ίδιο ισχύει και στους ιδιοκτήτες καταστημάτων Eshop, με τα Reviews προιόντων.

20. Συμμετέχετε σε πλατφόρμες Ε & Α

Οι ιστότοποι ερωτήσεων & απαντήσεων είναι μια μεγάλη πηγή επισκεψιμότητας. Υπάρχουν εκατοντάδες ερωτήσεις που δημοσιεύονται καθημερινά σε όλες τις θέσεις και θα πρέπει να είστε αυτός που θα σας παράσχει βοήθεια πρώτα. Μερικές από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες Q & A είναι:

Quora
Yahoo Απαντήσεις
Reddit
Answers.com

21. Συλλογή διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Η κατάληψη των διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των επισκεπτών σας θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το ποσοστό επιστροφής και να μειώσετε το ποσοστό εγκατάλειψης. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ο πιο προσωπικός τρόπος επικοινωνίας με τους αναγνώστες σας και να τους ενημερώσετε για τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις σας ή να ζητήσετε feedback.

Υπάρχουν πολλές εφαρμογές συλλογής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που μπορούν να σας βοηθήσουν να αυξήσετε τους συνδρομητές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.

22. Συμμετέχετε σε φόρουμ και προωθείστε την ιστοσελίδα σας με την υπογραφή

Να είστε ενεργός στα πιο δημοφιλή φόρουμ του κλάδου σας και να βοηθήσετε όσους σας ζητούν. Μπορείτε να προωθήσετε τον ιστότοπό σας με την υπογραφή. Εάν οι απαντήσεις σας είναι χρήσιμες, κάποιοι μπορεί να εξετάσουν το ενδεχόμενο να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας.

23. Εκτελέστε έρευνες για να κατανοήσετε τι αναμένουν οι αναγνώστες από εσάς

Είναι σημαντικό να κατανοήσετε τι αναμένουν οι αναγνώστες σας στον ιστότοπό σας και πώς νομίζουν ότι μπορείτε να βελτιώσετε τον ιστότοπο. Τα σχόλια των αναγνωστών σας είναι πολύ σημαντικά και μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε τον ιστότοπό σας προς τη σωστή κατεύθυνση.

Πάντα να δίνετε ιδιαίτερη προσοχή σε ό, τι οι επισκέπτες σας έχουν να πουν για τον ιστότοπό σας και να αξιοποιήσουν στο έπακρο τις συμβουλές τους.

24. Δημιουργήστε μια σελίδα “ξεκινήστε εδώ”

Για τους πρώτους επισκέπτες, είναι καλή ιδέα να δημιουργήσετε μια ειδική σελίδα όπου θα μπορούν να εξοικειωθούν με τον ιστότοπό σας. Σε αυτή τη σελίδα, μπορείτε να προσθέσετε συνδέσμους στα πιο δημοφιλή άρθρα σας και να δώσετε στους επισκέπτες σας μια γρήγορη εισαγωγή σχετικά με το blog / την ιστοσελίδα σας. Βεβαιωθείτε ότι δεν θα χάσουν το καλύτερο περιεχόμενο σας.

25. Επικεντρωθείτε στo On Page SEO

Πριν αρχίσετε να εργάζεστε με το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, πρέπει να γνωρίζετε τα εργαλεία SEO που θα χρησιμοποιήσετε. Χρησιμοποιήστε το εργαλείο σχεδιασμού εργαλείων λέξεων-κλειδιών Google για να βρείτε τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά για την εξειδικευμένη αγορά σας. Θυμηθείτε να επικεντρωθείτε σε λέξεις-κλειδιά μακράς διάρκειας σε σχέση με σύντομες λέξεις-κλειδιά, καθώς μπορείτε να αγωνιστείτε για την κατάταξη μιας ευρείας λέξης-κλειδιού. Εστιάστε στις λέξεις-κλειδιά που έχουν χαμηλό ανταγωνισμό και υψηλή συχνότητα αναζήτησης για να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε αναρτήσεις blog που είναι επιτακτικά και παρατηρήσημα. Πλέον ο νέος αλγόριθμος της Google Rankbrain ξεκαθαρίζει ακόμα περισσότερα τα πράγματα.

Χρησιμοποιώντας τη σωστή στρατηγική SEO θα σας βοηθήσει στην προώθηση του ιστοτόπου σας. Οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε πρέπει να προστεθούν στον τίτλο, τις επικεφαλίδες, το περιεχόμενο και την περιγραφή Meta. Εάν προσθέτετε εικόνες, θυμηθείτε να συμπεριλάβετε τη λέξη-κλειδί στην ετικέτα τίτλου εικόνας και την ετικέτα alt αλλά σε ύφος περιγραφής. Η προώθηση της ιστοσελίδας σας με τη χρήση παραδοσιακών SEO είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσετε οργανική επισκεψιμότητα και υψηλότερη κατάταξη.

26. Social Media Marketing

Ο κόσμος των κοινωνικών μέσων έχει αλλάξει εντελώς το μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Η δημιουργία ενός λογαριασμού κοινωνικών μέσων ενημέρωσης και η αλληλεπίδραση με τους πελάτες συχνά αποτελεί τον καλύτερο τρόπο προώθησης ενός ιστότοπου. Θα είστε σε θέση να δημιουργήσετε συνδέσεις με τους πελάτες και μπορείτε να αποκτήσετε άμεσα αποτελέσματα ως κέρδος της επικοινωνίας σας με αυτούς. Διάαφοροι λογαριασμοί κοινωνικών μέσων παρέχουν στις επιχειρήσεις μια εξαιρετική πλατφόρμα για να διαφημίσουν την επιχείρησή τους στο σωστό κοινό.

Η προώθηση ιστότοπων σε λογαριασμούς κοινωνικών μέσων μπορεί να έχει επώνυμες εικόνες. Εξετάστε τη διεξαγωγή διαγωνισμών και προσφορών με μοναδικές σελίδες προορισμού για να αποκτήσετε νέες “αρετές” και πληροφορίες επικοινωνίας με τους πελάτες. Το Facebook και το Twitter παραμένουν οι κυρίαρχες δυνάμεις των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης, αλλά τα Pinterest – Instagram αρχίζουν να προσλαμβάνουν τις επιχειρήσεις ως άλλους τρόπους προώθησης ενός ιστότοπου. 

Δείτε το Infographic :

27. Λίστα μηχανών αναζήτησης

Ένας απλός τρόπος για να αυξ’ησετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας είναι χρησιμοποιώντας τις μηχανές αναζήτησης. Υποβάλετε νέο περιεχόμενο στους καταλόγους μηχανών αναζήτησης όπως τη Google, το Yahoo !, Bing κ.λπ., ώστε να είναι ευρετηριασμένο. Οι μεγάλες μηχανές αναζήτησης προσφέρουν αυτήν την δωρεάν υπηρεσία και μπορείτε να την αποκτήσετε και με μικρότερους καταλόγους μηχανών αναζήτησης. Αυτό είναι ένα από τα πρώτα πράγματα που πρέπει να κάνετε για την προώθηση ενός δικτυακού τόπου, αν προσθέτετε φρέσκο ​​περιεχόμενο εβδομαδιαίως.

28. Υπογραφή επωνυμίας

Η εικόνα της επωνυμίας σας είναι πως οι άνθρωποι θα αναγνωρίσουν την εταιρεία σας. Περάστε λίγο χρόνο για να καταστήσετε το εμπορικό σας σήμα εύκολα αναγνωρίσημο και αρκετά συναρπαστικό για να τραβήξετε την προσοχή των ανθρώπων. Δημιουργήστε μια υπογραφή για τον λογαριασμό σας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, τα μηνύματα κειμένου και τα φόρουμ που περιλαμβάνουν τη διεύθυνση URL του ιστότοπού σας. Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να κάνετε τους ανθρώπους να αναγνωρίζουν το brand σας και θα κάνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στη διεύθυνση URL. Είναι σημαντικό να έχετε έναν ιστότοπο φιλικό προς το κινητό, αν επιλέξετε να προσθέσετε τη διεύθυνση URL σας σε μηνύματα κειμένου και άλλες επιλογές διαφήμισης για κινητά. Εάν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο προβολής ενός ιστότοπου που χρησιμοποιεί κινητές υπηρεσίες, μπορείτε να συνεργαστείτε με την ομάδα του SEO Marketer. Έχουν μοναδικές στρατηγικές μάρκετινγκ για κινητά, για να βοηθήσουν την επιχείρησή σας να αποκτήσει μεγαλύτερη έκθεση.

29. Αμοιβαία Links

Ένας τρόπος για να δείξετε στις μηχανές αναζήτησης ότι η ιστοσελίδα σας είναι αξιόπιστη, είναι να έχετε άλλους ιστότοπους που συνδέονται με τον ιστότοπό σας. Εάν θέλετε μια προσφορά, οι επιλογές ιστοτόπου περιλαμβάνουν, guest blogging, forum posting, ανταλλαγή συνδέσμων, άρθρα ειδήσεων όπως και κάποιες άλλες στρατηγικές. Μην ξεκινήσετε να συνδέετε τον ιστότοπό σας με έναν αριθμό ιστότοπων χαμηλής ποιότητας. Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να σας ανταμείψουν με υψηλότερη κατάταξη ιστοτόπων όταν βλέπουν τον ιστότοπό σας να συνδέεται με ιστοσελίδες υψηλότερης κατάταξης. Επικεντρωθείτε στη δημιουργία συνδέσμων που σχετίζονται με τους αναγνώστες και χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά ή φράσεις ποιότητας για να αποκτήσετε μια σύνδεση. Οι εισερχόμενες συνδέσεις αποτελούν σημαντικό μέρος του κόσμου SEO, αλλά πρέπει να είστε προσεκτικοί με τον τρόπο που τις δημιουργείτε. Εάν κάνετε πάρα πολλούς ταυτόχρονα, ο ιστότοπός σας μπορεί να δεχτεί Google penalty από τις μηχανές αναζήτησης. Αργά και σταθερά είναι ο καλύτερος τρόπος να προχωρήσετεόταν εργάζεστε για την ποιότητα των εισερχόμενων links στον ιστότοπό σας.

30. Εστίαση στο ποιοτικό περιεχόμενο

Από όλες τις ιδέες προώθησης ιστότοπων, το καλύτερο είναι να εστιάσετε στην ποιότητα. Γιατί γράφετε αναρτήσεις blog για τους αναγνώστες; Τους δίνετε τις πληροφορίες που θέλουν ή εστιάζετε μόνο στο να αποκτήσετε κάτι “φρέσκο” στην ιστοσελίδα σας; Η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου είναι ζωτικής σημασίας για τον ιστότοπό σας και για τη συνολική κατάταξη. Γράψτε το είδος του περιεχομένου που θέλουν να διαβάσουν και να προωθήσουν άλλοι άνθρωποι στα δικά τους ιστολόγια / ιστοτόπους και στα κοινωνικά μέσα. Εξαπλώστε το νέο σας κείμενο στα Social Media κάθε φορά που ανεβάζετε ένα νέο άρθρο στο ιστολόγιο. Παρακολουθήστε το ιστολόγιο για να μάθετε τι λειτουργεί και τι μπορείτε να αποφύγετε αν δεν κινείται η κίνηση προς τα πάνω.

31. Χρησιμοποιήστε την Τοπική επιχείρηση Google

Για να αποκτήσετε ένα τοπικό κοινό, πρέπει να υποβάλετε τον ιστότοπό σας στο Google Local Business. Όχι μόνο η Google θα προσφέρει ιδέες προώθησης ιστότοπου, αλλά θα επιτρέψει σε κάθε επιχείρηση να καταχωρίσει τις πληροφορίες δωρεάν. Μπορείτε να προσθέσετε φωτογραφίες, να συμπεριλάβετε διαφημιστικές προσφορές και ακόμη και να υποβάλετε διαφημίσεις για κινητά. Το μεγάλο μέρος της σελίδας Google Local Business είναι ο τρόπος προβολής των πληροφοριών. Θα εμφανιστεί ακριβώς πάνω από το υπόλοιπο των κανονικών πληροφοριών για τα αποτελέσματα αναζήτησης, δίνοντας στην επιχείρησή σας μεγαλύτερη παρουσία στο διαδίκτυο. Η Google παρέχει ακόμη κατευθύνσεις στην ιστοσελίδα σας και επιτρέπει στους πελάτες να καλούν απευθείας από την κινητή συσκευή τους.

32. Δημιουργήστε και προωθήστε Βίντεο

Ένας πάρα πολύ σημαντικός και αναγκαίος τρόπος προώθησης είναι το Video Marketing. Δημιουργήστε βίντεο και ανεβάστε τα σε μεγάλες πλατφόρμες όπως Youtube, Dailymotion, εμπλουτίστε τα με μοναδική αξιόλογη περιγραφή και links προς την ιστοσελίδα σας. Το Video Marketing, ειδικότερα στο Facebook έχει ραγδαία άνοδο και τραβάει πάρα πολύ τα βλέμματα των χρηστών ειδικότερα αν τα πρώτα 5 δευτερόλεπτα έχουν να τους δείξουν κάτι ώστε να τους προσελκύσει.

Εάν εξακολουθείτε να ρωτάτε πώς να προωθήσετε τον ιστότοπό μου μετά τη χρήση αυτών των 32 συμβουλών, είναι καλή ιδέα να επικοινωνήσετε με τους οργανισμούς μάρκετινγκ στο διαδίκτυο για βοήθεια. Αυτές οι 32 συμβουλές προώθησης διευκολύνουν οποιονδήποτε να επικεντρωθεί στη βελτίωση της ιστοσελίδας και στην προώθηση της μέσω των σωστών καναλιών. Αν και μπορεί να χρειαστεί χρόνος για να μάθετε πώς να προωθήσετε έναν ιστότοπο, είναι σημαντικό να επικεντρωθείτε στο να είστε υπομονετικοί. Μπορεί να χρειαστούν μερικές εβδομάδες ή μήνες πριν παρατηρήσετε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας και της κατάταξής σας στο διαδίκτυο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο προβολής ενός ιστότοπου, επικοινωνήστε με την ομάδα του SEO Marketer.

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο