Μια στρατηγική SEO γίνεται αποτελεσματική μόνο όταν όλες οι ενέργειες / οι εργασίες που συνεπάγονται έχουν σκοπό να βελτιώσουν σημαντικά τη συνολική ποιότητα ενός δικτυακού τόπου ή την παρουσία της διαδικτυακής παρουσίας (μακροπρόθεσμα).
Οι στρατηγικές SEO έρχονται σε διαφορετικές μορφές, καθώς το επίκεντρο της προσέγγισης θα ποικίλει πάντοτε ανάλογα με το τι πρέπει πραγματικά να αντιμετωπίσει ο ιστότοπος / επιχείρηση για να είναι σε θέση να ανταγωνιστεί. Οι στρατηγικές SEO μπορούν απλά να ταξινομηθούν σε αυτές τις αρχές / κατηγορίες:
Content – Περιεχόμενο
Τεχνικά εστιασμένη
Επικέντρωση στο Brand
Αλλά γιατί είναι ζωτικής σημασίας να επενδύσουμε σε αυτές τις στρατηγικές όταν υπάρχουν τόσες πολλές επιλογές εκεί έξω που μπορείτε να αξιοποιήσετε στο χώρο του ψηφιακού μάρκετινγκ;
Πρώτα απ ‘όλα, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι ένα από τα ισχυρότερα όπλα μάρκετινγκ για τις επιχειρήσεις, επειδή η πρακτική απευθύνεται ειδικά σε άτομα που ήδη χρειάζονται προϊόν, υπηρεσία ή πληροφορίες (μέσω αναζήτησης).
Δεύτερον, αφήστε αυτά τα στατιστικά στοιχεία για σας πείσουν:
6,586,013,574 αναζητήσεις ανά ημέρα (InternetLiveStats)
4,5 δισεκατομμύρια αναζητήσεις στη Google ανά ημέρα
Το 91,4% όλων των αναζητήσεων γίνεται στις ιδιότητες ιστού Google (Αναζήτηση Google, Χάρτες, Εικόνες και YouTube) – σύμφωνα με το JumpShot
Το 94,95% των ερωτηθέντων κάνει κλικ στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης – SimilarWeb
Παρόλο που πρόσφατες μελέτες δείχνουν ότι υπάρχει μια δραματική αλλαγή στο οργανικό CTR το 2017(έναντι του 2015): -25% του μεριδίου κλικ στην επιφάνεια εργασίας και -55% στο κινητό.
Το CTR της πρώτης θέσης (θέση # 1) CTR για τη μη επώνυμη αναζήτηση είναι 35% – Smart Insights
Οι λογαριασμοί Google για το 62,6% των επισκεπτών αναφέρθηκαν σε όλο τον ιστό – Jumpshot
Η βιομηχανία SEO εκτιμάται ότι αξίζει 72 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2018 – Land Μηχανή Αναζήτησης
Τέλος, πολλοί άνθρωποι, επιχειρήσεις και οργανώσεις επωφελούνται πραγματικά από αυτό τις τελευταίες δύο δεκαετίες. Είτε πρόκειται για δημιουργία εσόδων είτε για ενίσχυση της επωνυμίας.
Το SEO, ως βιομηχανία, είναι τεράστιο ! Αλλά ως πειθαρχία μάρκετινγκ, συνεχίζει να γίνεται ακόμα πιο δύσκολo.
Πολλές από τις πιο επιτυχημένες εκστρατείες SEO παγκοσμίως είναι σύμφωνες με αυτό που η Google σχεδιάζει ως τις πιο σημαντικές πτυχές της βελτιστοποίησης – βασίζοντας τις Οδηγίες για Webmaster και τις Οδηγίες αξιολόγησης της ποιότητας αναζήτησης:
Αρχιτεκτονική: Εύκολο για την Google να εντοπίζει, να ανιχνεύει, να καταγράφει και να κατανοεί τις σημαντικές σελίδες του ιστότοπού σας.
Περιεχόμενο: Καθιέρωση εμπειρίας, αυθεντικότητας και εμπιστοσύνης (E-A-T).
Σύνδεσμοι: Δημιουργήστε μια θετική φήμη για τον ιστότοπό σας.
Πώς να αναπτύξετε αποτελεσματικές στρατηγικές SEO:
Οι περισσότεροι έμπειροι σύμβουλοι SEO συνήθως ξεκινούν μια εκστρατεία με έναν εμπεριστατωμένο έλεγχο της ιστοσελίδας.
Και υπάρχει ένας καλός λόγος για αυτό, δεδομένου ότι ένας τεχνικός έλεγχος ιστοσελίδας μας επιτρέπει να κατανοήσουμε πραγματικά τι πρέπει να γίνει ώστε ο ιστότοπος να επιτύχει τους επιδιωκόμενους στόχους.
Αλλά τι είδους διαδικασίες συνεπάγεται ένας έλεγχος SEO; Ακολουθεί μια γρήγορη ανάλυση:
Ανάλυση λέξεων-κλειδιών και SERP
Έρευνα και ανάλυση ανταγωνιστών
Τεχνική ανάλυση και ανάλυση σε όλη την τοποθεσία
Ανάλυση σελίδας και περιεχομένου
Εμπειρία χρήστη (UX)
Ανάλυση συνδέσεων
Με λίγα λόγια, ο έλεγχος ενός ιστότοπου μπορεί να σας βοηθήσει να λάβετε απαντήσεις στους ακόλουθους βασικούς τομείς ανάπτυξης στρατηγικής:
1. ΚΑΤΑΝΟΗΣΤΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ, ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ, ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΤΟΧΟΥ, ΤΗΝ ΤΡΕΧΟΥΣΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ.
Το πρώτο βήμα για κάθε επιτυχημένη εκστρατεία SEO είναι να καταλάβετε τα πάντα σχετικά με τον ιστότοπο του πελάτη σας. Αυτή η φάση καθορίζει τους στόχους της καμπάνιας σας, καθορίζοντας:
Είδος (και μέγεθος) της ιστοσελίδας – Είναι ένα ηλεκτρονικό εμπόριο, SaaS / app, blog, κοινότητα, όμιλος ή μικρή επιχείρηση;
Φύση της επιχείρησης – Σε ποια βιομηχανία ή επιχειρηματική κατηγορία ανήκουν; Είναι πολύ ανταγωνιστική; Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ανταγωνιστές τους; Πόσο καιρό υπάρχει αυτή η βιομηχανία / εξειδίκευση; Θα παραμείνει εκεί τα επόμενα 10 χρόνια;
Αγορά-στόχος – ποια δημογραφική ομάδα; Στοχεύουν σε τοπικό, εθνικό ή παγκόσμιο ακροατήριο;
Τρέχουσα κατάσταση – Πόσο καιρό υπάρχουν σαν επιχείρηση; Πώς είναι η παραγωγή τους / έσοδα; Ποιοι είναι οι κορυφαίοι ανταγωνιστές τους ; Έχουν πληγεί από αλγοριθμική ποινή;
Πραγματικές ανάγκες – Ανάκτηση από ποινή; Αύξηση της οργανικής κίνησης ; Βελτίωση των πωλήσεων; Ή θέλουν να αυξήσουν το μέγεθος της εταιρείας για το branding;
2. ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ
Είναι πιο εύκολο να προσδιορίσετε αυτές τις περιοχές μόλις ολοκληρώσετε τον αρχικό έλεγχο.
Θέματα ιστοτόπων – τα οποία θα ανακαλύψετε ως επί το πλείστον μέσω του ελέγχου χρησιμοποιώντας λίστες ελέγχου. Παρακάτω είναι μερικές τεχνικές λίστες ελέγχου SEO με τις οποίες μπορείτε να ξεκινήσετε (ανάλογα με το προφίλ / τις ανάγκες του πελάτη σας):
Τεχνική SEO
Τοπικό SEO
Ηλεκτρονικό εμπόριο SEO
Διεθνές SEO
Mobile SEO
Link Audit
Διάγνωση για Google Penalty – Ιστορικό αλλαγών του αλγορίθμου Google
Προϋπολογισμός – Ποιος είναι ο προυπολογισμός για την εκτέλεση μιας ανταγωνιστικής καμπάνιας SEO; Πόσες ώρες (ανά μήνα) θα πρέπει η ομάδα να είναι σε θέση να εκτελέσει όλες τις απαραίτητες εργασίες;
Ανταγωνιστικότητα – Από το 1-10, πόσο δύσκολο πιστεύετε ότι είναι η κατάταξη για τις κορυφαίες λέξεις-κλειδιά προορισμού; Απευθύνονται άμεσα σε μεγάλες μάρκες; Οι κορυφαίοι ανταγωνιστές τους επένδυσαν πολύ σε SEO και Link Building; Τι κάνουν οι ανταγωνιστές; Μπορούμε να ξεπεράσουμε ή / και να τους ξεπεράσουμε;
3. ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΥΚΑΙΡΙΩΝ
Μόλις ζυγίσετε τα προβλήματα, προκλήσεις, καθώς και οι πόροι που είστε σίγουροι ότι είναι στη διάθεσή σας, θα είναι ευκολότερο να βρείτε και να εντοπίσετε ευκαιρίες που μπορείτε να αναλάβετε μέσω αυτών των διαδικασιών:
Έρευνα λέξεων-κλειδιών – Ποια σύνολα ερωτημάτων αναζήτησης αυξάνουν τις πιθανότητες να ταξινομήσει ψηλότερα την ιστοσελίδα σε αρκετά σύντομο χρονικό διάστημα; Ποιες είναι οι λέξεις-κλειδιά που οι ανταγωνιστές δεν είναι ψηλά;
Ανταγωνιστική Νοημοσύνη – Ποιες είναι οι κατηγορίες στις οποίες δεν εστιάζουν οι ανταγωνιστές σας; Ποια είναι τα θέματα που υπερέχουν στη δημιουργία περιεχομένου γύρω από τις κεντρικές λέξεις κλειδιά; Μπορείτε να το κάνετε καλύτερα; Ποιες ιστοσελίδες / δημοσιεύσεις συνδέονται με το μεγαλύτερο μέρος του ανταγωνισμού σας; Ποιους ιστότοπους / εκδότες δεν έχουν δημιουργήσει ακόμα μια σχέση;
Τα κενά περιεχομένου – Κάντε μια απογραφή των βασικών στοιχείων περιεχομένου του ιστότοπου, που λείπουν κάποια κομμάτια θεμελιώδους / ακρογωνιαίου λίθου, ανύπαρκτοι τύποι περιεχομένου ή σχετικές θεματικές περιοχές που δεν καλύπτονται; Ποια θέματα ή περιεχόμενο λείπουν από τους ανταγωνιστές σας; Μπορείτε να κερδίσετε τα περιουσιακά στοιχεία περιεχομένου πλούσια σε πληροφορίες των ανταγωνιστών σας;
4. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕ ΛΥΣΕΙΣ
Τα κοινά προβλήματα SEO και επισκεψιμότητας συχνά λύνονται εύκολα, συνδυάζοντας τα ακόλουθα αποτελέσματα από τον έλεγχο και τις αξιολογήσεις σας:
Οι ενέργειες που πρέπει να λάβουμε για να αντιμετωπίσουμε τι πραγματικά χρειάζεται ο ιστότοπος.
Καθορισμός σημαντικών ζητημάτων του ιστότοπου.
Γνωρίζοντας τις ευκαιρίες που μπορούμε να εκμεταλλευτούμε για να οικοδομήσουμε μια δυναμική.
Βεβαιωθείτε ότι αποδίδετε μεγάλη προτεραιότητα σε στοιχεία που θα χτυπήσουν τόσο τις γρήγορες νίκες όσο και τη μακροπρόθεσμη επιτυχία της εκστρατείας. Συνδυάζοντας όλες αυτές τις ιδέες μαζί, θα πρέπει να επιτρέψετε να σχεδιάσετε και να αναπτύξετε στρατηγικές SEO που βασίζονται σε αποτελέσματα.
5. ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΞΕΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΣΑΣ
Κάθε εργασία και ενέργεια που περιλαμβάνεται στη στρατηγική σας πρέπει να ευθυγραμμίζεται με τους επιχειρηματικούς στόχους του πελάτη σας.
Βεβαιωθείτε ότι όλοι οι εβδομαδιαίοι στόχοι σας θα επηρεάσουν θετικά τους μακροπρόθεσμους στόχους της καμπάνιας σας (βασίζονται σε μικρές νίκες για να κερδίσετε μεγάλες νίκες).
Καταστήστε περισσότερα χρήματα (ή οικοδομήστε ευαισθητοποίηση) μέσα από μια ισχυρή προβολή αναζήτησης.
Βελτιώστε την οργανική κυκλοφορία βελτιώνοντας σημαντικά τη συνολική ποιότητα και εμπειρία του ιστότοπου.
Σημαντική βελτίωση της συνολικής ποιότητας του ιστότοπου βελτιστοποιώντας την αρχιτεκτονική, το περιεχόμενο και τη φήμη του (συνδέσεις).
Εφαρμόστε όλα τα κρίσιμα καθήκοντα για να βελτιστοποιήσετε αποτελεσματικά την αρχιτεκτονική, το περιεχόμενο και τη φήμη του site.
Με τη σωστή νοοτροπία, την προσέγγιση και τις στρατηγικές στη θέση τους, ανεξάρτητα από τους στόχους, θα πρέπει να αρχίσετε να βγάζετε τα αποτελέσματα που θέλετε.
SEO στρατηγικές που λειτουργούν
Ακολουθούν οι στρατηγικές που έχουμε επικεντρωθεί στην υλοποίηση για πολλούς από τους πελάτες μας τα τελευταία δύο χρόνια.
Παρόλο που προσπαθούμε να βελτιώσουμε και να βελτιστοποιήσουμε συνεχώς κάθε προσέγγιση στο SEO, δεδομένου ότι πρέπει να είστε πραγματικά προσαρμοσμένοι σε αυτό το επιχειρηματικό πεδίο.
1. ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ 10Χ
Παρέχει περιεχόμενο και εμπειρία που είναι 10 φορές καλύτερα από ό, τι είναι σήμερα κατάταξη για ένα συγκεκριμένο θέμα.
Ο πυρήνας αυτής της στρατηγικής είναι να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από τις λέξεις-κλειδιά που πραγματικά έχουν σημασία για την επιχείρησή σας και είναι:
Πραγματικά χρήσιμο και / ή εκπαιδευτικό
Αντοχή στον χρόνο
10 φορές καλύτερα από αυτά που κατατάσσονται αυτήν την περίοδο
Έχουν μεγάλες πιθανότητες να προσελκύσουν & κερδίζουν συνδέσμους
Και μπορείτε να προωθήσετε με εμπιστοσύνη σε τεράστια κλίμακα μέσω της προώθησης (ή πληρωμένες κοινωνικές εκστρατείες).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ:
Προσδιορίστε τις ενημερωτικές λέξεις-κλειδιά μέσου έως υψηλού όγκου αναζήτησης που μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο γύρω από αυτές.
Ελέγξτε αν το θέμα είναι πραγματικά συνδεδεμένο (επικυρώστε την ιδέα του περιεχομένου σας, ελέγχοντας τον αριθμό των συνδέσμων των κορυφαίων σελίδων κατάταξης για το θέμα).
Ελέγξτε την προσέγγιση των κορυφαίων ανταγωνιστών σας για την ανάπτυξη περιεχομένου.
Κατασκευάστε κάτι (10 φορές) καλύτερα.
Αποκτήστε πρόσβαση σε όσους έχουν μοιραστεί και συνδεθεί με το περιεχόμενο των ανταγωνιστών σας.
Προωθήστε το περιεχόμενό σας μέσω της εμβέλειας (μέσω του blogging των επισκεπτών, της δημιουργίας συνδέσμων πόρων ή / και των κοινωνικών / δημοσίων σχέσεων).
2. Βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού
Κάθε ιστότοπος διαθέτει έναν εκχωρημένο προϋπολογισμό ανίχνευσης από την Google, ο οποίος βασίζεται κυρίως στη δημοτικότητα / εξουσιοδότηση του ιστότοπου και στο μέγεθός του.
Η βελτιστοποίηση του προϋπολογισμού ανίχνευσης του ιστότοπού σας συνήθως υποβαθμίζεται στον τρόπο με τον οποίο δίνετε προτεραιότητα σε ποιες σελίδες θα ανιχνεύονται και θα επαναπροσδιορίζονται τακτικά από το Googlebot.
Ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε αυτή τη διαδικασία βελτιστοποίησης του ιστότοπου είναι να επανεξετάσετε τη δομή του ιστότοπού σας. Και για να βεβαιωθείτε ότι οι βασικές σελίδες του ιστότοπού σας είναι εύκολα προσβάσιμες από τους χρήστες και τα προγράμματα ανίχνευσης αναζήτησης.
1. Συγκρίνετε τις # ευρετηριασμένες σελίδες με τις # σελίδες από τον χάρτη ιστότοπού σας XML έναντι του μέσου αριθμού σελίδων που ανιχνεύεται καθημερινά από την Google στον ιστότοπό σας.
Αυτό θα σας βοηθήσει να καταλάβετε εάν ο ιστότοπός σας έχει προβλήματα ανίχνευσης / ευρετηρίασης.
2. Δημιουργήστε περισσότερους εσωτερικούς συνδέσμους σε σελίδες που θέλετε να ανιχνεύονται τακτικά (έτσι θα έπρεπε να κατατάσσονται καλύτερα).
3. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος διαθέτει αξιόπιστη αρχιτεκτονική πληροφόρησης και τοπική οργάνωση.
4. Δημιουργήστε τη γενική εξουσιοδότηση link authority του ιστότοπου για να βελτιώσετε τον ρυθμό ανίχνευσης (υψηλότερo PageRank = υψηλότερη συχνότητα ανίχνευσης) – δημιουργώντας πιο αξιόπιστους συνδέσμους στον ιστότοπό σας και στις βαθύτερες σελίδες του.
5. Αποκλεισμός ανιχνευτών από την πρόσβαση / ευρετηρίαση διευθύνσεων URL χαμηλής προστιθέμενης αξίας και σελίδων με χαμηλό περιεχόμενο στον ιστότοπό σας. Σύμφωνα με την Google, αυτές οι σελίδες μπορεί να εμπίπτουν σε αυτές τις κατηγορίες:
Ταυτοποιημένα στοιχεία πλοήγησης και / ή συνεδρίας
Επί τόπου διπλό περιεχόμενο
Σελίδες σφαλμάτων
Hacked σελίδες
Άπειροι χώροι και proxies
Περιεχόμενο χαμηλής ποιότητας, ξεπερασμένο και ανεπιθύμητο περιεχόμενο
Ακολουθούν μερικοί από τους τρόπους για να σταματήσετε να μεταφέρετε το link equity και την αξία κατάταξης σε αυτές τις σελίδες:
Χρησιμοποιώντας την οδηγία rel = “noindex”
Αποκλεισμός πρόσβασης σε φακέλους / σελίδες, αποκλείοντας τους ανιχνευτές μέσω του Robots.txt
Φιλοξενία χαμηλής ποιότητας και ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (404)
Χρήση της ετικέτας ”canonical” tag
301 ανακατεύθυνση σπασμένων ή παρωχημένων σελίδων σε τοπικά σχετικές ισχυρότερες σελίδες του ιστότοπου.
6. Βελτιώστε την ταχύτητα του ιστότοπου (καθώς μπορεί επίσης να αυξήσει τον ρυθμό ανίχνευσης του).
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ:
Συγκρίνετε # σελίδες σε χάρτη ιστότοπων XML έναντι # σελίδων με ευρετήριο.
Συγκρίνετε # σελίδες που ανιχνεύθηκαν σε σχέση με # σελίδες με ευρετήριο
Κάντε το site σας εύκολο στην πλοήγηση. Βεβαιωθείτε ότι όλες οι βασικές σελίδες του ιστότοπου είναι τουλάχιστον 2-3 κλικ μακριά από την αρχική σελίδα.
Δημιουργήστε περισσότερους εσωτερικούς συνδέσμους σε σελίδες που θέλετε να ταξινομήσετε.
Δημιουργήστε συνδέσμους υψηλής ποιότητας για να μεταβιβάσετε περισσότερη σύνδεση / αξία κατάταξης στον ιστότοπο.
Αποκλεισμός των ανιχνευτών από την πρόσβαση & ευρετηρίαση σελίδων με διπλό και χαμηλού περιεχομένου (χρησιμοποιώντας το “noindex” ή μέσω του Robots.txt).
Βελτιώστε την ταχύτητα της τοποθεσίας.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ
Η διαδικασία για τη βελτιστοποίηση σε επίπεδο περιεχομένου ξεκινάει συνήθως με τη δημιουργία ενός αποθέματος των σελίδων / περιουσιακών στοιχείων ενός ιστότοπου, που μπορεί να επηρεάσει σημαντικά την επωνυμία του, την επισκεψιμότητα, το κέρδος συνδέσεων και τις μετατροπές, όταν βελτιωθεί περαιτέρω.
Αυτές οι σελίδες θα μπορούσαν να είναι:
Σελίδες χαμηλής απόδοσης (από την άποψη της οργανικής επισκεψιμότητας και του ποσοστού αφοσίωσης), αλλά στοχεύουν λέξεις-κλειδιά μεσαίου έως υψηλού όγκου αναζήτησης.
Περιεχόμενα που καλύπτουν σημαντικούς τομείς θεμάτων για την επιχείρηση, αλλά είναι ήδη ξεπερασμένα.
Ισχυρές και πλούσιες σε πληροφορίες σελίδες, αλλά δεν είναι σε θέση να προσελκύσουν ή να κερδίσουν συνδέσεις υψηλής αξίας.
Για να ενημερώσετε / βελτιώσετε το παλαιότερο περιεχόμενο και να το μετατρέψετε σε πολύτιμα στοιχεία, δείτε μερικούς από τους τομείς στους οποίους εστιάζουμε:
1. Αναμόρφωση ολόκληρου του περιεχομένου – με κύριο σκοπό τη δημιουργία μιας πιο λογικής ακολουθίας για τη δομή του.
Και προσπαθήστε να απαντήσετε όσο το δυνατόν σε περισσότερες ερωτήσεις σχετικά με το θέμα.
2. Βελτιστοποιήστε τις ετικέτες τίτλου για καλύτερη CTR SERP.
3. Δημιουργήστε τοπικά συναφείς (συμφραζόμενους) εσωτερικούς συνδέσμους.
4. Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο για το TF-IDF. Χρησιμοποιείστε το Google Keyword Planner για να βρείτε φράσεις, λέξεις κλειδιά που δεν τις έχετε καν σκεφτεί.
5. Βελτίωση της στόχευσης για δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά Ελέγξτε και αναλύστε τα δεδομένα λέξεων-κλειδιών κάθε περιεχομένου από το Google Search Console για να μάθετε ποιες δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά οδηγούν περισσότερη ποιοτική επισκεψιμότητα σε αυτές τις σελίδες.
Η ιδέα είναι να υλοποιηθούν αυτές οι διαδικασίες βελτιστοποίησης σε όσο το δυνατόν περισσότερες σελίδες, για να βελτιωθεί η οργανική ορατότητα ενός χώρου.
4. FEATURED SNIPPET OPTIMIZATION
Τα εμφανιζόμενα αποσπάσματα στην αναζήτηση εμφανίζουν ουσιαστικά άμεσες απαντήσεις σε συγκεκριμένα ή λεπτομερή ερωτήματα και τοποθετούνται εμφανώς πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης.
Το απόσπασμα εμφανίζει συνήθως την περίληψη της απάντησης στη φόρμα παραγράφου, λίστας ή πίνακα (που εξάγεται από μία από τις κορυφαίες σελίδες κατάταξη για τον όρο αναζήτησης στόχου).
Στοιχεία διαδικασίας και δράσης:
1. Δημιουργήστε μια λίστα με ερωτήματα αναζήτησης που κατατάσσονται ήδη μεταξύ της θέσης # 1 και # 20.
Σημείωση: Η Google τραβάει κυρίως τα εμφανιζόμενα αποσπάσματα από τις 10 κορυφαίες σελίδες κατάταξης για το ερώτημα αναζήτησης. Και τα αποτελέσματα από τα αποσπάσματα που εμφανίζονται είναι συνήθως αυτά που προβάλλονται σε χρήστες που χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση (η οποία βασικά κάνει τη συγκεκριμένη στρατηγική μια από τις καλύτερες προσεγγίσεις για βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης).
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Ahrefs (μέσω της δυνατότητας Organic Keywords).
2. Προσδιορίστε τα ερωτήματα που εμφανίζουν τα εμφανιζόμενα αποσπάσματα – καθώς και τις σελίδες από τον ιστότοπό σας για τους όρους αυτούς.
3. Αναμορφώστε το περιεχόμενό σας για να ανταγωνιστείτε για το αποτέλεσμα του εμφανιζόμενου αποσπάσματος:
Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για καλύτερη εμπλοκή (βελτιώστε την αναγνωσιμότητα, την ταχύτητα της σελίδας, την εμπειρία του χρήστη, κλπ.).
Παρέχετε αποσπάσιμες και ακριβείς απαντήσεις για το ερώτημα-στόχο. Κάντε αυτή την ενότητα του περιεχομένου να είναι πολύ ορατή στους χρήστες (για εύκολη εξαγωγή από την Google).
Γράψτε ένα καλύτερο αντίγραφο από αυτό που βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην κατάταξη για το αποτέλεσμα του εμφανιζόμενου αποσπάσματος
Δημιουργήστε περισσότερους συνδέσμους στο περιεχόμενό σας (χρησιμοποιώντας κείμενα αγκύρωσης μερικής αντιστοίχισης).
5. EASY WINS – ΑΝΕΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ LONG TAIL KEYWORDS
Η οικοδόμηση της δυναμικής της καμπάνιας σας είναι πολύ σημαντική, ειδικά όταν εργάζεστε σε έναν ιστότοπο που βρίσκεται σε έναν ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να το κάνετε είναι να στοχεύσετε σε ευκαιρίες χαμηλής απήχησης για γρήγορες νίκες.
Ο πυρήνας αυτής της ιδιαίτερης στρατηγικής είναι ουσιαστικά να δημιουργήσει ή να βελτιστοποιήσει τα υπάρχοντα περιουσιακά στοιχεία περιεχομένου που καλύπτουν θέματα που έχουν μικρότερο ανταγωνισμό.
Και η όλη διαδικασία θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την έρευνα λέξης κλειδιού, την ανάλυση SERP και τη φάση ανακάλυψης ευκαιριών. Ακολουθεί μια σύντομη επισκόπηση της διαδικασίας:
1. Έρευνα λέξεων-κλειδιών:
Βρείτε λέξεις-κλειδιά με χαμηλό ανταγωνισμό στο χώρο σας χρησιμοποιώντας τα στοιχεία του Κέντρου σχεδιασμού λέξεων-κλειδιών, των δεδομένων της Κονσόλας αναζήτησης και της πρότασης αναζήτησης Google. Διαβάστε το άρθρο για την σημασία των λέξεων κλειδιών αλλά και πως τις βρίσκουμε.
2. Ανάλυση SERP:
Επαληθεύστε εάν είναι εφικτό να ταξινομήσετε το θέμα / λέξη-κλειδί αναλύοντας τις σελίδες με τις καλύτερες βαθμολογίες για τους όρους αναζήτησης στόχων.
Εάν περισσότερες από τις μισές από τις ανταγωνιστικές σελίδες (εντός των κορυφαίων 10) προέρχονται από σχετικά αδύναμους τομείς, θα είχατε περισσότερες πιθανότητες να ανεβείτε θέσεις σε αυτή την κατηγορία.
3. Ανακάλυψη Ευκαιριών:
Δώστε προτεραιότητα σε εκείνους που μπορείτε εύκολα να κλέψετε. Στη συνέχεια, βρείτε περισσότερους από αυτούς.
Κατασκευάστε μικρές νίκες για να δημιουργήσετε σταθερή ώθηση στην ανάπτυξη της οργανικής σας κίνησης (μέσω αναζητήσεων μακράς ουράς).
Αυτά τα μικρά βήματα θα σας βοηθήσουν να κατατάξετε τους πιο ανταγωνιστικούς όρους αναζήτησης αργότερα καθώς προχωράτε (καθώς η Google σας βλέπει σταδιακά ως starters στο θέμα).
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ:
Από 1Κ οργανικές επισκέψεις σε 40K + οργανικές επισκέψεις ανά μήνα.
Το site είναι σε μια πολύ ανταγωνιστική θέση.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΗΣ:
Βρείτε 10 – 20 λέξεις-κλειδιά long-tail που μπορείτε εύκολα να ταξινομήσετε και να ανταγωνιστείτε.
Δημιουργήστε περιεχόμενο για να στοχεύσετε ειδικά αυτά τα θέματα.
Δημιουργήστε στρατηγικούς συνδέσμους σε κάθε νέο περιεχόμενο που δημιουργείτε.
Συνδέστε εσωτερικά με τις σελίδες κορυφής που τελικά θέλετε να κατατάξετε υψηλότερα.
6. BRAND, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΧΕΣΗ LINK BUILDING
Η Google βελτιώνεται περισσότερο στην κατανόηση των οντοτήτων και των σχέσεων.
Και η ανάπτυξη συνδέσμων είναι ένα τεράστιο κλάσμα του τρόπου με τον οποίο η Google κατανοεί και ταιριάζει σε ερωτήματα, συναισθήματα και φήμη με ιστοσελίδες και εμπορικά σήματα (θεωρώντας ότι οι σύνδεσμοι είναι ένας από τους 3 πιο σημαντικούς παράγοντες κατάταξης για την αναζήτηση Google).
Με όλες τις ενημερώσεις αλγορίθμων που σχετίζονται με γραφήματα συνδέσεων που έχουν υλοποιήσει κατά την τελευταία δεκαετία, η Google έχει σίγουρα γίνει πιο έξυπνη στην αξιολόγηση συνδέσμων.
Είναι πιο ικανή να μετράει μόνο συνδέσμους από πηγές υψηλής ποιότητας (στις οποίες πολλοί βασίζονται στο περιεχόμενο ή / και καθοδηγούνται από τις σχέσεις) – και αγνοούν, αντί να υποβιβάζουν, συνδέσμους spam / χαμηλής αξίας.
Αυτό που μας φέρνει στην ερώτηση, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε την οικοδόμηση συνδέσεων αυτές τις μέρες;
Η απάντηση είναι αρκετά απλή. Κάθε φορά που προσπαθείτε να αποκτήσετε μια σύνδεση, ρωτήστε τον εαυτό σας:
Αυτός ο σύνδεσμος θα βοηθήσει την επιχείρησή μας αν η Google δεν υπήρχε;
Επειδή η σωστή νοοτροπία ήταν πάντα ο καλύτερος τρόπος προσέγγισης της οικοδόμησης συνδέσμων. Με αυτόν τον τρόπο, θα είστε σε θέση να επενδύσετε με συνέπεια το χρόνο και την προσπάθειά σας σε προοπτικές που είναι:
Σχετικότητα με το θέμα
Well-branded και έγκυρα
Έχουν υψηλή / σημαντική επισκεψιμότητα
Φυσικά πάνω σε όλα τα παραπάνω και όχι μόνο, μπορούμε να σας βοηθήσουμε με το SEO της ιστοσελίδας σας. Επικοινωνήστε μαζί μας : [email protected]
Διαβάστε ακόμη :
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.