SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Ποια Backlinks έχουν βαρύτητα και ποια τιμωρεί η Google

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Φεβρουάριος 10, 2018 | 0 Comment

Η μεγάλη καινοτομία που έκανε την Google κυρίαρχη μηχανή αναζήτησης σε σύντομο χρονικό διάστημα ήταν ότι χρησιμοποίησε μια ανάλυση των links στο διαδίκτυο ως βασικό παράγοντα κατάταξης μιας ιστοσελίδας. Το διαδίκτυο είναι χτισμένο γύρω από την σημασία των links που συνδέονται μεταξύ τους σε μια ιστοσελίδα είτε εσωτερικά είτε εξωτερικά. Βάζοντας ένα link στο site σας, σε ένα άρθρο προς μια ιστοσελίδα τρίτου μπορεί να οδηγήσει τον επισκέπτη στην αποχώρηση από τον ιστότοπό σας, λαμβάνοντας ένα ρίσκο που πρέπει να πάρετε μερικές φορές,  με την προυπόθεση ότι είναι πραγματικά καλή η πηγή, και έχει μεγάλη αξία για τους χρήστες.

Με άλλα λόγια, η σύνδεση με μια ξένη ιστοσελίδα  λειτουργεί σαν μια «ψήφος εμπιστοσύνης» για αυτό, και κάθε ψήφος θα μπορούσε να θεωρηθεί μια επικύρωση, λέγοντας ότι η σελίδα όπου διαθέτει ποιοτικά και σχετικά links, είναι ένας από τους καλύτερους πόρους στο διαδίκτυο για να ξεκινήσει το Link Building . Όσο περισσότερες ψήφους έχετε, τόσο το καλύτερο, και η πιο έγκυρη μια μηχανή αναζήτησης της Google θα θεωρήσει ότι προσφέρει το περιεχόμενο του άρθρου σημαντικές πληροφορίες ότι είναι, και θα πρέπει, συνεπώς οι σελίδες το site σας κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση.

 Η παλαιά γενιά του PageRank

 

Ένα σημαντικό κομμάτι του αρχικού αλγορίθμου της Google βασίστηκε στην έννοια του PageRank, ένα σύστημα για την αξιολόγηση ιστοσελίδων, σχετικά με ποιες από αυτές έχουν δημιουργήσει τα περισσότερα αλλά και ποιοτικά backlinks. Έτσι, μια σελίδα που έχει μεγάλες ποσότητες πολύτιμων links που στοχεύουν προς αυτήν θα έχει ένα υψηλότερο PageRank, και θα  κατατάσσονται σε υψηλότερη θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης από ό, τι άλλες σελίδες χωρίς τόσο υψηλό σκορ PageRank. Η βασική προυπόθεση ήταν ,όταν μια σελίδα συνδέεται με μια άλλη σελίδα, περνά ένα μέρος του PageRank της στην σελίδα που έχει συνδεθεί με link. Έτσι σελίδες οι συσσωρεύουν περισσότερο PageRank με βάση τον αριθμό και την ποιότητα των συνδέσεων που λαμβάνουν. Όλα αυτά πλέον έχουν ουσιαστικά καταργηθεί από την Google, καθώς πλέον η μέτρηση γίνεται βάση του Domain και Page Authority αλλά και της σχετικότητας του περιεχομένου, των keywords και ποιότητας όταν συνδέεται ένα link με αυτά.

Βασικές αρχές για να κερδίσετε ποιοτικά Backlinks

Τώρα που ξέρετε ότι η δημιουργία και το κέρδος links στην ιστοσελίδα σας είναι ο πιο βασικός παράγοντας για την επιτυχία  στην στρατηγική του SEO, θα αναφερθώ σε ένα σχέδιο για να πάρετε κάποια links στο μέλλον. Το κλειδί της επιτυχίας είναι να καταλάβετε ότι η Google θέλει όλη αυτή η διαδικασία να είναι ολοκληρωτική. Μπορούν ενεργά να μπλοκάρουν την άνοδο σας στη κατάταξη, και σε ορισμένες περιπτώσεις να τιμωρήσει, συστήματα που παίρνουν links με black hat seo τεχνικές. Αυτό σημαίνει ότι ορισμένες πρακτικές είναι καταδικασμένες να αποτύχουν όπως οι παρακάτω :
  • Αγοράζοντας links για λόγους SEO
  • Πηγαίνοντας στα φόρουμ και blogs για προσθήκη σχολίων με τις links πίσω στην ιστοσελίδα σας. ( Αυτή η μέθοδος έχει ακόμα απόδοση, εφόσον γίνει σε σχετικά forums και είστε σταθερό μέλος βοηθώντας την κοινότητα). Διαβάστε το σχετικό άρθρο για την σημασία των Forum Links.
  • Χακάρισμα ιστοσελίδων και πρόσθεση συνδέσμων παράνομα στο περιεχόμενο τους.
  • Διανομή κακής ποιότητας infographics ή widgets που περιλαμβάνουν links πίσω στις σελίδες σας.
  • Προσφορά έκπτωσης με κωδικούς  ή affiliate προγράμματα  για να πάρετε links.
  • Οποιαδήποτε άλλη τεχνική η οποία προσπαθεί να ξεγελάσει τις μηχανές αναζήτησής με σκοπό την άνοδο στη κατάταξη.
 Αυτό που θέλει η Google πραγματικά για σας είναι να δημιουργήσετε μια φανταστική ιστοσελίδα, και να την προωθήσετε αποτελεσματικά όπως και ποιοτικά, με αποτέλεσμα να κερδίζετε και να προσελκύετε νέα links. Η σημασία του Domain Authority είναι ύψιστης σημασίας και πρέπει να την παρακολουθείτε στενά και συχνά.
TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο