Μερικοί άνθρωποι πιστεύουν ότι η αύξηση της επισκεψιμότητας είναι απλώς θέμα γέμισμα όσο το δυνατόν περισσότερων λέξεων-κλειδιών στις σελίδες τους ώστε να ανέβουν θέσεις στη Google. Λυπούμαστε που σας το χαλάμε, αλλά δεν λειτουργεί έτσι πλέον αυτό το σύστημα.
Οι λέξεις-κλειδιά πρέπει να είναι σχετικές. Πρέπει να σχετίζονται με το περιεχόμενο της σελίδας και να παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες που αναζητά το κοινό σας. Μια σελίδα που γεμίζει με λέξεις-κλειδιά, αλλά χωρίς συνάφεια θα χαλάσει την εικόνα σας και θα τους οδηγήσει σε ανταγωνιστή σας.
Στοχεύουμε σε διαφορετικές λέξεις-κλειδιά ανά σελίδα. Όταν πάρα πολλές διαφορετικές λέξεις-κλειδιά συμπληρώνουν μια σελίδα, οι μηχανές αναζήτησης δεν μπορούν να αποκρυπτογραφήσουν το θέμα. Ως εκ τούτου, η σελίδα σας δεν θα θεωρείται χρήσιμος πόρος. Κανείς δεν θα τη βρει ποτέ.
Δίνουμε προσοχή στη βαθμολογία συνάφειας του ιστότοπού σας, η οποία επηρεάζει την κατάταξη ενός ιστότοπου. Όταν σχεδιάζουμε τον ιστότοπό σας, ελαχιστοποιούμε τους περισπασμούς στη σελίδα προορισμού και λαμβάνουμε υπόψη ότι οι άσχετες λέξεις-κλειδιά δεν βοηθάνε σε καμία περίπτωση.
Η σελίδα προορισμού έχει έναν μοναδικό σκοπό. Να οδηγήσει έναν επισκέπτη σε μια ενέργεια. Βελτιστοποιούμε τη συνάφεια των λέξεων-κλειδιών και διατηούμε τη σελίδα προορισμού σας συγκεντρωμένη.