Η διαφήμιση στο Facebook είναι μια μεγάλη και αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Οι εταιρείες δαπάνησαν πάνω από 9 δισεκατομμύρια δολάρια στις διαφημίσεις Facebook το δεύτερο τρίμηνο του 2017. Αυτή είναι μια αύξηση 47% (σχεδόν 3 δισεκατομμύρια δολάρια) από την ίδια περίοδο το 2016.

Στην τελευταία καταμέτρηση, πάνω από δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν το Facebook. Και αυτοί οι χρήστες ασχολούνται ιδιαίτερα με το περιεχόμενο που αναρτάται στο δίκτυο: Περισσότερα από 800 εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται κάτι στο Facebook κάθε μέρα.

Φυσικά, όταν πρόκειται να απευθυνθείτε σε ένα τόσο μεγάλο κοινό στη διαφήμιση σας, δεν είναι καλό σημάδι. Πρώτα από όλα, θέλετε να πληρώσετε αποκλειστηκά για να εκθέσετε το Brand σας σε άτομα που μπορεί να ενδιαφέρονται να συνεργαστούν ή αγοράσουν. Ευτυχώς, το Facebook προσφέρει πολλαπλά επίπεδα στόχευσης, ώστε να εστιάσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook ακριβώς στο σωστό κοινό για την επιχείρησή σας, για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Διαβάστε : Πώς να φέρετε επισκεψιμότητα με το Facebook Cover Photo σας

Θα λάβουμε υπόψη τις ιδιαιτερότητες της στόχευσης των διαφημίσεων Facebook αργότερα σε αυτό το άρθρο, αλλά τώρα έχετε κατά νου ότι το τεράστιο παγκόσμιο κοινό του Facebook σε συνδυασμό με τη δυνατότητα στόχευσης της διαφήμισής σας βάσει δημογραφικών στοιχείων, τοποθεσίας, συμφερόντων και συμπεριφορών σάς επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στα ακριβή άτομα που είναι πιο πιθανό να θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Χρειάζεστε κάτι πιο πειστικό; Σκεφτείτε το εξής: Το 95,8% των εμπόρων κοινωνικών μέσων παγκοσμίως δήλωσε ότι το Facebook προσφέρει το καλύτερη ROI όλων των κοινωνικών πλατφορμών.

Με τους ανταγωνιστές σας να βλέπουν ήδη σημαντικά αποτελέσματα από τις διαφημίσεις Facebook και να αυξάνουν τις δαπάνες τους, είναι πλέον καιρός να αναπτύξετε μια δική σας στρατηγική διαφήμισης στο Facebook.

Τύποι διαφημίσεων στο Facebook

Το Facebook προσφέρει 10 στόχους καμπάνιας με βάση αυτό που θέλετε να ολοκληρώσει η διαφήμισή σας. Για κάθε έναν από αυτούς τους στόχους, μπορείτε να επιλέξετε διάφορες μορφές διαφήμισης βάσει του επιλεγμένου στόχου και του κοινού-στόχου σας.

Πριν βρεθούμε σε μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα διαφημίσεων στο Facebook και τις τεχνικές απαιτήσεις για κάθε μορφή, ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στο πώς οι διάφοροι τύποι καμπανιών στο Facebook ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους:

Εγκαταστάσεις εφαρμογών: Ενθαρρύνετε τις εγκαταστάσεις της εφαρμογής σας για κινητά ή επιτραπέζιους υπολογιστές.
Ευαισθητοποίηση σχετικά με την επωνυμία: Εισαγάγετε το Brand σας σε ένα νέο κοινό.
Μετατροπές: Ωθήστε άτομα να πραγματοποιήσουν συγκεκριμένη ενέργεια στον ιστότοπό σας (όπως εγγραφή στη λίστα σας ή να αγοράσουν το προϊόν σας).
Engagement: Διαφημίστε μια ανάρτηση σε ένα ευρύ κοινό για να αυξήσετε τον αριθμό των προβολών Likes, comments, shares ή photos, να αυξήσετε τον αριθμό των page likes, ακόμα και προώθηση ενός event.
Παραγωγή Leads: Αποκτήστε νέες προοπτικές στη διοχέτευση πωλήσεων.
Προσέγγιση: Παρουσιάστε τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στο κοινό σας.
Κατάλογος πωλήσεων προϊόντων: Συνδέστε τις διαφημίσεις σας στο Facebook στον κατάλογο προϊόντων σας για να προβάλλετε διαφημίσεις για τα προϊόντα που είναι πιο πιθανό να θέλετε να αγοράσετε
Επισκέψεις στο κατάστημα: Οδηγήστε τους πελάτες στο κατάστημα σας – Eshop.
Επισκεψιμότητα: Οδηγήστε επισκεψιμότητα σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
Προβολές βίντεο: Προβάλετε το βίντεό σας σε ένα μεγάλο κοινό για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Διαφημίσεις Facebook: Οδηγίες και παραδείγματα

Τώρα που καταλαβαίνετε τους διάφορους στόχους της καμπάνιας Facebook, ας διερευνήσουμε τις διάφορες μορφές διαφήμισης Facebook.

Φωτογραφίες διαφημίσεων Facebook

Προσθήκες διαφημίσεων Facebook: Μία εικόνα μαζί με κείμενο
Τύποι καμπάνιας: Όλοι εκτός από προβολές βίντεο
Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1200 x 628 εικονοστοιχεία
Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες
Οριζόντιο όριο κειμένου: 25 χαρακτήρες

Σημείωση: Δεδομένου ότι το Facebook δεν θέλει οι ενημερωτικές ειδήσεις των ανθρώπων να είναι γεμάτες με βαρύ κείμενο που παρακαλάνε για την προσοχή του κοινού, θα πρέπει να διατηρήσετε τις επικαλύψεις κειμένου σε λιγότερο από 20 τοις εκατό της εικόνας σας. (Αυτό ισχύει και για τις μικρογραφίες βίντεο). Στην πραγματικότητα, όσο λιγότερο κείμενο υπάρχει στην εικόνα σας, τόσο ευρύτερα θα διανεμηθεί. Χρησιμοποιήστε αυτό το εργαλείο από το Facebook για να ελέγξετε αν οι εικόνες σας περιέχουν λιγότερο από 20 τοις εκατό κείμενο.

Διαφημίσεις Βίντεο στο Facebook

Προσθήκες διαφημίσεων Facebook: Ένα βίντεο μαζί με κείμενο
Τύποι καμπάνιας: Όλες
Μέγεθος εικόνας διαφημίσεων Facebook (μικρογραφία): Ελάχιστο πλάτος 600 εικονοστοιχεία. μήκος αντιστοίχισης σε σχέση με το βίντεο
Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες
Οριζόντιο όριο κειμένου: 25 χαρακτήρες
Διαστάσεις διαφήμισης Facebook: Αναλογία εικόνας 16: 9 (πλήρες τοπίο) ή 1: 1 (τετράγωνο) για όλους τους στόχους. άλλες αναλογίες πτυχών διαθέσιμες για συγκεκριμένους τύπους καμπάνιας
Μέγιστο μήκος βίντεο: 120 λεπτά

Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να δημιουργήσουν τεράστιο Engegement, εάν έχουν γίνει σωστά.

Slideshow διαφημίσεις Facebook

Προδιαγραφές διαφημίσεων Facebook: Ένα βίντεο που δημιουργήθηκε αυτόματα από έως και 10 ακίνητες εικόνες
Τύποι καμπάνιας: Όλες εκτός από το post engagement και την καταχώρηση προϊόντων
Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1280 x 720 pixels
Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες

Facebook διαφημίσεις καρουσέλ

Προσθήκες διαφημίσεων Facebook: Έως και 10 φωτογραφίες ή βίντεο συν κείμενα
Τύποι καμπάνιας: Όλες εκτός από το post engagement και την καταχώρηση προϊόντων
Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 600 x 600 εικονοστοιχεία
Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες
Οριζόντιο όριο κειμένου: 40 χαρακτήρες (για εικόνες) ή 25 χαρακτήρες (για βίντεο)
Μέγιστο μήκος βίντεο: Συνδυάζονται δύο λεπτά

Διαφημίσεις συλλογής Facebook

Προδιαγραφές διαφημίσεων στο Facebook: Μία μορφή διαφημίσεων μόνο για κινητά που προβάλλει πολλά προϊόντα ή λειτουργίες
Τύποι καμπάνιας: Μετατροπές, επισκεψιμότητα
Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1200 x 628 εικονοστοιχεία
Διαστάσεις διαφήμισης Facebook: Αναλογία εικόνας 16: 9 (πλήρες τοπίο) ή 1: 1 (τετράγωνο)
Οριζόντιο όριο κειμένου: 25 χαρακτήρες
Μέγιστο μήκος βίντεο: 120 λεπτά

Facebook Leads Διαφημίσεις

Προδιαγραφές διαφημίσεων Facebook: Μια προπληρωμένη φόρμα οδηγού που σας διευκολύνει να συνδέσετε άτομα με την επιχείρησή σας
Τύποι καμπάνιας: Δημιουργία Leads
Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1200 x 628 εικονοστοιχεία
Οριζόντιο όριο κειμένου: 45 χαρακτήρες
Όριο κειμένου των κουμπιών: 25 χαρακτήρες

Διαβάστε : 7 συμβουλές για βελτιστοποίηση των Facebook Διαφημίσεων

Πώς να διαφημισείτε στο Facebook: Τοποθέτηση της διαφήμισής σας

Αν έχετε ήδη μια επιχειρηματική σελίδα Facebook (όπως θα έπρεπε), μπορείτε να κατευθυνθείτε  στο διαχειριστή διαφημίσεων Facebook για να δημιουργήσετε την καμπάνια διαφημίσεων στο Facebook. Αν δεν έχετε ακόμα μια επιχειρηματική σελίδα, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε μια.

Βήμα 1: Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας

Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας με βάση τις πιο σημαντικές μετρήσεις για την επιχείρησή σας και τους στόχους σας για τη συγκεκριμένη διαφήμιση.

Λάβετε υπόψη ότι για τους στόχους μετατροπής μπορείτε να πληρώσετε ανά ενέργεια, αλλά για τους στόχους έκθεσης θα πληρώσετε για τις εμφανίσεις.

Βήμα 2: Στοχεύστε το κοινό σας

Θυμηθείτε: Η αποτελεσματική στόχευση είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) και δεν υπάρχει περιορισμός για να στοχεύσετε το κοινό σας στο Facebook. Εκτός από τη στόχευση ανά τοποθεσία, φύλο και σε απευθείας σύνδεση συμπεριφορές, μπορείτε να περιορίσετε το κοινό σας με βάση τα εξής:

Συνδέσεις: Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που συνδέονται ή δεν είναι συνδεδεμένα στη σελίδα σας στο Facebook. Αν θέλετε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό, στο στοιχείο Λεπτομερής στόχευση, επιλέξτε “Εξαίρεση ατόμων που αρέσει η σελίδα σας”. Αν θέλετε να προωθήσετε μια προσφορά ή ένα νέο προϊόν, επιλέξτε “Άτομα που αρέσει η Σελίδα Facebook” την επωνυμία σας.

Προσαρμοσμένο κοινό: Μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας κοινό με άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο Facebook ή όχι. Το Facebook έχει έναν καλό οδηγό βήμα προς βήμα για το πώς να δημιουργήσετε το προσαρμοσμένο κοινό.

Δείτε επίσης τον οσηγό για προχωρήμενες εφαρμογές προσαρμοσμένων κοινών στο Facebook :

Καθώς πραγματοποιείτε τις επιλογές σας, προσέξτε το μετρητή στη δεξιά πλευρά της σελίδας, που δείχνει το εύρος της επιλογής του κοινού σας και το εκτιμώμενο ημερήσιο διάγραμμα προσέγγισης.

Βήμα 3: Ορίστε τον προϋπολογισμό και το χρονοδιάγραμμά σας

Στη συνέχεια, αποφασίζετε πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε στην διαφήμισή σας στο Facebook. Μπορείτε να επιλέξετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό ή έναν προϋπολογισμό διάρκειας ζωής, στη συνέχεια να ορίσετε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης, εάν θέλετε να προγραμματίσετε τη διαφήμισή σας στο μέλλον ή να επιλέξετε να το θέσετε σε λειτουργία αμέσως.

Μπορείτε να μπείτε σε πολύ λεπτή λεπτομέρεια για το πώς θέλετε να ξοδέψετε τα χρήματά σας χρησιμοποιώντας τις προχωρημένες επιλογές του προϋπολογισμού.

Λάβετε υπόψη ότι η εκτέλεση της διαφήμισής σας με χρονοδιάγραμμα ενδέχεται να είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να ξοδέψετε τον προϋπολογισμό της διαφήμισής σας, δεδομένου ότι μπορείτε να επιλέξετε μόνο να προβάλλετε τη διαφήμισή σας όταν το κοινό-στόχος σας είναι πιθανότερο να είναι στο Facebook.

Βήμα 4: Δημιουργήστε τις διαφημίσεις σας στο Facebook

Μια επιλογή είναι να προωθηθεί μια υπάρχουσα θέση. Αν προτιμάτε αντί να δημιουργήσετε μια καινούργια διαφήμιση, επιλέξτε πρώτα τη μορφή της διαφήμισής σας και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τα στοιχεία κειμένου και μέσων για τη διαφήμισή σας. Βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τα μεγέθη εικόνων διαφημίσεων Facebook που αναφέρονται παραπάνω για κάθε μορφή.

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο προεπισκόπησης στο κάτω μέρος της σελίδας για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας φαίνεται καλή για όλες τις πιθανές τοποθετήσεις (κινητές συσκευές, ενημερωτικές εκδόσεις για υπολογιστές, δεξιά στήλη κλπ.). Όταν είστε ικανοποιημένοι με τις επιλογές σας, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί Επιβεβαίωσης για να υποβάλετε την παραγγελία σας, στη συνέχεια περιμένετε να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Facebook, το οποίο θα σας ειδοποιεί ότι η διαφήμισή σας έχει εγκριθεί.

Βέλτιστες πρακτικές διαφημίσεων στο Facebook

Κρατήστε αυτές τις σημαντικές στρατηγικές στο μυαλό σας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαφημιστικές σας προσπάθειες στο Facebook.

Πειραματιστείτε με τη στόχευση κοινού

Ξεκινήστε με ένα στενό ακροατήριο και στη συνέχεια διευρύνετε αργά προσθέτοντας μία κατηγορία ενδιαφέροντος τη φορά. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε με ένα ακροατήριο που ενδιαφέρεται ειδικά για τις εκδρομές σε αξιοθέατα και στη συνέχεια να διευρυνθεί μετά από μερικές εβδομάδες προσθέτοντας “εκδρομές σε εστιατόρια “, “φαγητό και κρασί” και ούτω καθεξής. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε μια καλή ιδέα για το τι κινεί τα νήματα.

Αν έχετε τοπική επιχείρηση, μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας με zip ή ταχυδρομικό κώδικα. Αυτό είναι επίσης χρήσιμο εάν γνωρίζετε ότι μια συγκεκριμένη πόλη ή γειτονιά μετατρέπει καλά τις διαφημίσεις σας.

Να δοκιμάζετε πάντα διαφορετικούς τύπους στόχευσης για να βρείτε το καλύτερο ακροατήριο για τα προϊόντα σας. Πειραματιστείτε με τις κατηγορίες ενδιαφερόντων, τους φίλους των οπαδών και τις αναζητήσεις κοινού του ιστότοπου. Εκτελέστε τα σε ξεχωριστά σύνολα διαφημίσεων για να προσδιορίσετε ποια είναι η κορυφαία απόδοση.

Περιστρέψτε τις διαφημίσεις σας τακτικά

Η “μείωση απόδοσης διαφημίσεων” – ή η μειωμένη δέσμευση – μπορεί να συμβεί όταν οι χρήστες βλέπουν την ίδια διαφήμιση πάρα πολλές φορές. Αντί να βομβαρδίζετε το ακροατήριό σας με την ίδια διαφήμιση ξανά και ξανά, αλλάξτε τη έτσι ώστε να εκτίθενται σε διαφορετικά στοιχεία της προσφοράς σας. Το Facebook συνιστά να αλλάζετε τη διαφήμισή σας κάθε μία έως δύο εβδομάδες.

Δοκιμάστε τα πάντα

Οι διαφημίσεις Facebook είναι ένας ιδανικός χώρος για να μάθετε τι αλληλεπιδρά καλύτερα με το κοινό σας, από τη μορφή της διαφήμισης έως το στυλ εικόνας σε χάρτες με το μήκος αντιγραφής και τον τόνο της φωνής. Δεδομένου ότι οι δοκιμές είναι ένα τόσο σημαντικό θέμα, ψάξτε για μελέτες και πειραματιστείτε συνεχώς.

Χρησιμοποιήστε ένα Facebook Pixel

Ένα pixel Facebook είναι ένα μικρό κομμάτι κώδικα που μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στις διαφημιστικές καμπάνιες σας στο Facebook. Μόλις τοποθετήσετε τον κώδικα στον ιστότοπό σας, θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε τις μετατροπές, το remarketing σε άτομα που έχουν δει ένα προϊόν στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε κοινό που αναζητάει αυτά που πουλάτε.

Συμπεριλάβετε ένα call to action

Ξέρετε ποιος είναι ο στόχος της διαφήμισής σας στο Facebook – αλλά οι θεατές σας; Συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσκλησης για δράση (CTA) διασφαλίζει ότι όσοι βλέπουν τη διαφήμισή σας κατανοούν ποιο είναι το επόμενο βήμα για την ανάπτυξη σχέσης με την εταιρεία σας.

Χρησιμοποιήστε κορυφαίες φωτογραφίες και βίντεο

Ξέρεις ποιο είναι το άσχημο; Θολές φωτογραφίες. Ή pixelated φωτογραφίες. Ή αργά βίντεο που σας κάνουν να βαριέστε αφόρητα. Τα λόγια σας είναι σημαντικά, σίγουρα, αλλά τα γραφικά σας είναι αυτά που θα τραβήξουν πρώτα την προσοχή των θεατών και θα δημιουργήσουν την πρώτη εντύπωση.

Βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τα μεγέθη των διαφημίσεων Facebook για κάθε μορφή που καθορίσατε παραπάνω, για καλύτερα αποτελέσματα. Δοκιμάστε ιστοσελίδες δωρεάν φωτογραφιών που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε εικόνες υψηλής ποιότητας που θα χρησιμοποιηθούν στις διαφημίσεις σας.

Αν πουλάτε ένα προϊόν, το Facebook συνιστά να δοκιμάσετε να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες που δείχνουν άτομα που χρησιμοποιούν και επωφελούνται από το προϊόν σας, αντί για μια εικόνα του προϊόντος.

Ιδέες διαφημιστικής καμπάνιας Facebook

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε αλλά δεν είστε σίγουροι τι πρέπει να προωθήσετε με τις διαφημίσεις σας στο Facebook; Έχουμε συγκεντρώσει τρεις στρατηγικές καμπάνιας για να ξεκινήσετε.

Στρατηγική διαφήμισης Facebook 1: Συλλογή Emails

Αν δεν είστε μάγος του μάρκετινγκ, είναι πολύ δύσκολο να πείσετε τους ανθρώπους να αγοράσουν από εσάς την πρώτη φορά που τους παρουσιάζετε μια διαφήμιση στο Facebook.

Για τα προϊόντα που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να πουλήσουν, το Email Marketing είναι ο καλύτερος φίλος σας. Το Facebook καθιστά πολύ απλό να συλλέγει νέα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με λογισμικό όπως το MailChimp, μπορείτε να στείλετε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (ας πούμε ένα email κάθε λίγες μέρες). Αυτό σας βοηθά να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να εισαγάγετε τους ανθρώπους στο Brand σας προτού βγάλετε το προϊόν.

ΒΗΜΑ 1: Στον Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, επιλέξτε “Lead Generation” ως στόχο της καμπάνιας σας.

ΒΗΜΑ 2: Όταν δημιουργείτε τη φόρμα σας, επιλέξτε πεδία που ευθυγραμμίζονται με τα πεδία στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Διατηρήστε το απλό: όνομα, επώνυμο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ΒΗΜΑ 3: Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Zapier για αυτόματη αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τις καμπάνιες σας στο Facebook στον πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, όπως το MailChimp. Θα χρειαστεί να εγγραφείτε στο Zapier και να συνδεθείτε στο Facebook.

ΒΗΜΑ 4: Κάντε μια γρήγορη δοκιμή για να βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα περνούν μεταξύ του Facebook και του MailChimp.

ΒΗΜΑ 5: Ξεκινήστε τη διαφημιστική σας καμπάνια και παρακολουθήστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έρχονται σε εξέλιξη. Αν θέλετε να δημιουργήσετε πιο εξελιγμένα, μπορείτε να ρυθμίσετε μια προσαρμοσμένη αυτοματοποιημένη αλληλουχία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πάροχο του email σας για το Facebook. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω μια γρήγορη στρατηγική ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να στείλετε τα παρακάτω παραδείγματα με διαφορά λίγων ημερών μεταξύ τους:

1. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Μοιραστείτε κάτι πραγματικά πολύτιμο που συνδέεται με το πρόβλημα που επιλύει το προϊόν σας (παράδειγμα: ένα φορτηγό τροφίμων μπορεί να μοιράσει έναν χάρτη με όλα τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης). Καμία επιθετική διαφήμιση. Ακριβώς αξία. Έχετε χτίσει τις προοπτικές για να ανοιχτούν τα Email σας.

2.Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Πείτε μια ενδιαφέρουσα ιστορία που συνδέεται με το προϊόν σας. Για παράδειγμα, παρουσιάστε ένα άρθρο όπου θα κάνετε μια αναλυτική περιγραφή του προιόντος την ιστορία του, γιατί θα πρέπει να το αγοράσει κάποιος κτλ. Τα βίντεο σε αυτή την περίπτωση βοηθάνε πολύ.

3. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Μοιραστείτε έναν άλλο πολύτιμο πόρο (όπως τα πέντε λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν μαγειρεύουν πικάντικα κοτόπουλα στο σπίτι). Καμία επιθετική διαφήμιση

4. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  – Κάντε μια προσφορά όπως μια έκπτωση για την πρώτη επίσκεψή τους.

5. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Κάντε την ίδια προσφορά ξανά, αλλά πείτε μια ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ιστορία ως οδηγό.

Ο στόχος είναι πάντα ο ίδιος: εκπαιδεύστε τους ανθρώπους να ανοίγουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφέροντας πολύτιμο περιεχόμενο και στη συνέχεια να ”ψηθούν” να αγοράσουν το προιόν σας.

Facebook διαφημιστική στρατηγική 2: Μετατρέψτε ένα δοκιμασμένο κομμάτι του περιεχομένου σε μια διαφήμιση βίντεο

Κάθε Brand έχει δημιουργήσει κάποια μοναδικά περιεχόμενα που οδηγούν το μερίδιο της κίνησης του λέοντος κάθε μήνα. Η προσαρμογή αυτού του περιεχομένου σε ένα σύντομο βίντεο που απευθύνεται σε ακροατήρια του Facebook μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανασυσκευάσετε το κορυφαίο περιεχόμενο για τις διαφημίσεις Facebook.

ΒΗΜΑ 1: Ξεχωρίστε τις ιδέες λέξεων κλειδιών από το κομμάτι περιεχομένου σας σε μερικά βασικά σημεία που μπορείτε να εκφράσετε με λίγα λόγια το καθένα ή σκεφτείτε τρόπους για να μεταφέρετε τα ίδια βασικά μηνύματα μέσω των visuals. Βεβαιωθείτε ότι η πρόσκλησή σας για δράση αντιστοιχεί στο περιεχόμενο βίντεο.

ΒΗΜΑ 2: Χρησιμοποιήστε social media video apps για να δημιουργήσετε το βίντεό σας ή δημιουργήστε μια διαφήμιση βίντεο προβολής διαφανειών στο Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook.

ΒΗΜΑ 3: Στον Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, επιλέξτε “Προβολές βίντεο” ως στόχο της καμπάνιας σας. Ανεβάστε το βίντεό σας απευθείας στο Facebook και ξεκινήστε την καμπάνια ζωντανά.

Στρατηγική διαφήμισης Facebook 3: Οδηγήστε μια άμεση πώληση

Αν έχετε ένα καλό προϊόν, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο το Facebook δεν μπορεί να παράγει απευθείας πωλήσεις. Αλλά όταν ζητάτε μια άμεση πώληση, χρειάζεστε εμπιστοσύνη – οπότε αν έχετε άγνωστο Brand με προϊόν που δεν έχει δοκιμαστεί, ίσως είναι καλύτερο να δοκιμάσετε πρώτα τις δύο πρώτες διαφημιστικές στρατηγικές στο Facebook.

Εάν είστε βέβαιοι ότι οι άνθρωποι θα αγοράσουν το προϊόν σας απευθείας από μια διαφήμιση στο Facebook και έχετε αποδεδειγμένο προϊόν με πωλήσεις, δοκιμάστε αυτήν τη στρατηγική και μετρήστε τα αποτελέσματα.

ΒΗΜΑ 1: Στον Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, επιλέξτε “Μετατροπές” ως στόχο της καμπάνιας σας.

ΒΗΜΑ 2: Στη συνέχεια, το Facebook θα σας ρωτήσει ποιο είδος συμβάντος μετατροπής θέλετε να παρακολουθήσετε, όπως η προσθήκη προϊόντων σε ένα καλάθι αγορών ή η προσθήκη πληροφοριών πληρωμής. Επειδή προσπαθείτε να οδηγήσετε μια άμεση πώληση, επιλέξτε “Αγορά”. Θα χρειαστεί να εγκαταστήσετε ένα Facebook Pixel για να παρακολουθείτε έναν επισκέπτη από τη διαφήμισή σας στο Facebook σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας του καλαθιού αγορών σας μέχρι την αγορά.

ΒΗΜΑ 3: Δημιουργήστε τη διαφήμισή σας με απλό και σαφές κείμενο. Τι προσφέρετε και πώς είναι διαφορετικό; Δώστε στους ανθρώπους έναν λόγο να αγοράσουν από αυτή τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδέσετε ένα άλλο προϊόν ως δωρεάν ή να συμπεριλάβετε ένα εκπαιδευτικό webinar. Θέλετε οι άνθρωποι να σταματήσουν αυτό που κάνουν και να κάνουν κλικ από τη διαφήμισή σας στο καλάθι αγορών σας.

ΒΗΜΑ 4: Περιμένετε και παρακολουθήστε. Δώστε την καμπάνια σας τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν πραγματοποιήσετε οποιεσδήποτε αλλαγές στην αντιγραφή ή το διαφημιστικό κείμενο. Ανάλογα με τον όγκο επισκεψιμότητας, αυτό θα σας δώσει αρκετά δεδομένα για να λάβετε μια εκπαιδευμένη απόφαση σχετικά με το τι λειτουργεί ή ποιες αλλαγές μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε.

Η κατανόηση του τρόπου διαχείρισης των διαφημίσεων στο Facebook γίνεται όλο και πιο σημαντικό μέρος σχεδόν κάθε στρατηγικής κοινωνικών μέσων ενημέρωσης. Και αν θέλετε να δείτε τις αναρτήσεις σας στο Facebook, είναι όλο και πιο πιθανό ότι θα πρέπει να πληρώσετε για την προσέγγιση με τις διαφημίσεις στο Facebook.

Η αμειβόμενη διαφήμιση στο Facebook φαίνεται να είναι ένας από τους πιο άμεσους τρόπους για να επηρεάσετε την εμβέλεια του περιεχομένου σας. Πόσο καλά όμως λειτουργεί; Τι είδους engagement παίρνετε;

Και τι μπορείτε να περιμένετε;

Θα δούμε παρακάτω όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε σχετικά με τις διαφημίσεις στο Facebook για να ενεργοποιήσετε τις καμπάνιες σας, καθώς και όλα όσα μάθαμε από τις δικές μας εμπειρίες.

Πώς να ρυθμίσετε μια καμπάνια διαφημίσεων Facebook

Βήμα 1: Ορίστε μερικούς στόχους για τις διαφημίσεις σας στο Facebook
Πριν μπείτε και δημιουργήσετε διαφημίσεις, είναι σημαντικό να σκεφτείτε πρώτα γιατί διαφημίζετε και τι επιδιώκετε να επιτύχετε. Θέτοντας μερικούς στόχους πριν προχωρήσετε σε διαφημίσεις, έχετε επίσης κάτι για να μετρήσετε την επιτυχία σας.

Για παράδειγμα, αν θέλετε να αυξήσετε τις λήψεις της εφαρμογής σας για κινητά μέσω των διαφημίσεων Facebook, μπορείτε να ορίσετε έναν στόχο με 100 λήψεις τον πρώτο μήνα. Αυτό θα σας βοηθήσει επίσης όταν επιλέγετε τον σωστό στόχο για την καμπάνια διαφημίσεων Facebook στο Βήμα 3 παρακάτω. Κάποια άλλα παραδείγματα στόχων θα μπορούσαν να είναι:

Αυξήστε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό μου από το Facebook
Αύξηση συμμετοχής στο event μου
Δημιουργήστε νέα leads
Αυξήστε την εμβέλεια του περιεχομένου μας στο Facebook
Ενεργοποιήστε τη δέσμευση για τη σελίδα μας στο Facebook

Βήμα 2. Προχωρήστε στο Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook

Όλες οι διαφημιστικές καμπάνιες του Facebook εκτελούνται μέσω του εργαλείου διαχείρισης διαφημίσεων Facebook, στο οποίο μπορείτε να έχετε πρόσβαση μέσω απευθείας συνδέσμου στο facebook.com/ads ή κάνοντας κλικ στην επιλογή “Διαχείριση διαφημίσεων” από το αναπτυσσόμενο μενού στο λογαριασμό σας στο Facebook ή κάνοντας κλικ σε οποιαδήποτε των CTAs στη σελίδα σας στο Facebook.

Αφού μπείτε στο διαχειριστή διαφημίσεων, μπορείτε να περιηγηθείτε στο μενού στην αριστερή πλευρά της σελίδας. Για να ξεκινήσετε με την πρώτη σας διαφήμιση, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί στην επάνω δεξιά γωνία της σελίδας.

Βήμα 3. Επιλέξτε τον στόχο σας

Όταν κάνετε κλικ για να δημιουργήσετε μια διαφήμιση στο Facebook, θα μεταβείτε σε μια σελίδα όπου επιλέγετε τον στόχο για την καμπάνια σας. Υπάρχουν 15 επιλογές εδώ για όσα μπορεί να θέλετε να επιτύχετε:

Με το Facebook, έχετε πολλούς διαφορετικούς τρόπους προσέγγισης μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Αυτοί οι τρόποι μπορούν συνήθως να εμπίπτουν σε τρεις κατηγορίες παροχών:

Επίγνωση

Στόχοι που δημιουργούν ενδιαφέρον για το προϊόν ή την υπηρεσία σας:

Ενισχύστε τις δημοσιεύσεις σας
Προωθήστε τη σελίδα σας
Προσεγγίστε άτομα κοντά στην επιχείρησή σας
Αύξηση της ευαισθητοποίησης του Brand
Αυξήστε την προσέγγισή σας

Συμβουλή: Για μικρούς προϋπολογισμούς, είναι πιθανό να πάρετε το ποσοστό επιτυχίας με τους τύπους διαφημίσεων Αναγνωρισιμότητας επωνυμίας. Το Moz βρήκε ότι $ 1 ανά ημέρα μπορεί να αυξήσει το ακροατήριό σας από 4.000 άτομα.

Θεώρηση

Στόχοι που κάνουν τους ανθρώπους να ξεκινήσουν να σκέφτονται την επιχείρησή σας και να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες γι ‘αυτό:

Αποστολή χρηστών σε προορισμό εντός ή εκτός του Facebook
Λάβετε εγκαταστάσεις της εφαρμογής σας
Αύξηση συμμετοχής στην εκδήλωσή σας
Αποκτήστε προβολές βίντεο
Συλλέξτε leads για την επιχείρησή σας
Μετατροπές
Στόχοι που ενθαρρύνουν τους ανθρώπους που ενδιαφέρονται για την επιχείρησή σας να αγοράσουν ή να χρησιμοποιήσουν το προϊόν ή την υπηρεσία σας:

Αυξήστε τις μετατροπές στον ιστότοπό σας
Αυξήστε την αφοσίωση στην εφαρμογή σας
Οδηγήστε τους ανθρώπους να διεκδικήσουν την προσφορά σας
Προωθήστε ένα προϊόν ή έναν κατάλογο
Οδηγήστε τους ανθρώπους να επισκεφθούν τα καταστήματά σας
Μόλις επιλέξετε τον διαφημιστικό σας στόχο, θα σας ζητηθεί να ονομάσετε την καμπάνια σας:

Βήμα 4: Ορίστε το κοινό και τον προϋπολογισμό σας

Προσαρμογή του κοινού-στόχου σας

Αυτό το βήμα είναι εξαιρετικά σημαντικό για την επιτυχία των καμπανιών σας στο Facebook. Το κοινό για τη διαφήμισή σας μπορεί να προσαρμοστεί με βάση όλα τα παρακάτω δημογραφικά στοιχεία:

Τοποθεσία, ξεκινώντας με μια χώρα, την πολιτεία, την πόλη, τον ταχυδρομικό κώδικα ή τη διεύθυνσή σας και βελτιώνοντας ακόμα περισσότερο την ακτίνα του μιλίου
Ηλικία
Γένος
Γλώσσες
Ενδιαφέροντα – Το Facebook εξετάζει τα ενδιαφέροντα, τη δραστηριότητα, τις σελίδες που τους αρέσουν και τα στενά συνδεδεμένα θέματα
Συμπεριφορές – Πράγματα όπως συμπεριφορά αγοράς και πρόθεση, καθώς και χρήση της συσκευής
Συνδέσεις – Επιλέξτε την προβολή της διαφήμισης σε όλα τα άτομα, μόνο σε εκείνους που είναι συνδεδεμένοι στο SEO Marketer ή σε εκείνους που δεν είναι συνδεδεμένοι στο SEO Marketer.

Επιπλέον, με τη ρύθμιση Συνδέσεις, μπορείτε να επιλέξετε σύνθετη στόχευση, η οποία σας επιτρέπει να συμπεριλάβετε ή να αποκλείσετε άτομα που είναι συνδεδεμένα σε συγκεκριμένες σελίδες, εφαρμογές ή συμβάντα. Μπορείτε επίσης να προσαρμόσετε περαιτέρω τη στόχευσή σας χρησιμοποιώντας προσαρμοσμένα είδη κοινού για να ξαναπροσαρμόσετε άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας.

Παράδειγμα: Επιλογή ενός κοινού για μια διαφήμιση SEO Marketer

Το Facebook συνιστά να περιορίσετε την προσέγγισή σας με στοχοθετημένο τρόπο, ώστε να μεγιστοποιήσετε τον αντίκτυπο της διαφήμισής σας. Προχωρήσαμε πολύ στενά με αυτό το πείραμα, επιλέγοντας τα παρακάτω δημογραφικά στοιχεία κοινού:

Τοποθεσία: Ελλάδα
Ενδιαφέροντα: Κοινωνικά μέσα ενημέρωσης
Αποκλεισμός: Άτομα που ήδη προτιμούν το SEO Marketer
Ηλικία: 18-65 +
Γλώσσα: Ελληνικά

Αυτό μας έδωσε εκτιμώμενη εμβέλεια έως και 3.200 ατόμων από τα 5 εκατομμύρια. Οι 3.200 άνθρωποι είναι πόσοι θα μπορούσαμε να περιμένουμε να είμαστε συνδεδεμένοι οποιαδήποτε δεδομένη ημέρα και ενδεχομένως να δουν τη διαφήμισή μας.

Ορισμός του προϋπολογισμού σας

Μόλις επιλέξετε το κοινό-στόχο σας, θα πρέπει να επιλέξετε το ποσό που θέλετε να ξοδέψετε στη διαφήμισή σας. Όταν ορίζετε έναν προϋπολογισμό, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι αυτός ο αριθμός αντιπροσωπεύει το μέγιστο χρηματικό ποσό που θέλετε να δαπανήσετε. Μπορείτε επίσης να ορίσετε τον προϋπολογισμό σας σε καθημερινή διάρκεια :

Καθημερινά: Ο ημερήσιος προϋπολογισμός είναι ο μέσος όρος που θα ξοδεύετε κάθε μέρα.
Διάρκεια ζωής: Ένας προϋπολογισμός διάρκειας ζωής είναι το μέγιστο που θα περάσετε κατά τη διάρκεια της ζωής του διαφημιστικού σας σετ.

 

Βήμα 5: Δημιουργήστε την διαφήμιση σας

Εδώ ξεκινάει η ομορφιά της διαφήμισης! Ήρθε η ώρα να επιλέξετε τις εικόνες (ή βίντεο), τον τίτλο, το κείμενο όπου θα εμφανίζεται η διαφήμισή σας στο Facebook. Για το κείμενο, έχετε 90 χαρακτήρες για να μοιραστείτε ένα γρήγορο μήνυμα που θα εμφανίζεται πάνω από την εικόνα ή το βίντεο.

Υπάρχουν δύο τρόποι δημιουργίας διαφημίσεων: Χρήση υπάρχουσας ανάρτησης ή δημιουργία νέας διαφήμισης. Ας δούμε και τις δυο επιλογές

Χρησιμοποιώντας μια υπάρχουσα ανάρτηση

Για ορισμένους τύπους διαφημίσεων, όπως η ενίσχυση των αναρτήσεων, μπορείτε να δημιουργήσετε τη διαφήμισή σας χρησιμοποιώντας μια υπάρχουσα ανάρτηση που έχει ήδη μοιραστεί στη σελίδα σας στο Facebook. Για να το κάνετε αυτό, επιλέξτε την επιλογή ‘Χρήση υπάρχουσας ανάρτησης’ από τον πίνακα εργαλείων διαχείρισης διαφημίσεων Facebook. Από εδώ, μπορείτε να επιλέξετε από ποια σελίδα θέλετε να επιλέξετε μια ανάρτηση και να επιλέξετε μια μεμονωμένη αναρτήση από αυτήν τη σελίδα για να την χρησιμοποιήσετε ως διαφήμιση:

 

Δημιουργία νέας Διαφήμισης

Αν θέλετε να δημιουργήσετε μια νέα διαφήμιση, η πρώτη εργασία είναι να επιλέξετε τη μορφή που θέλετε να χρησιμοποιήσετε για την διαφήμιση σας. Οι διαφημίσεις Facebook φαίνονται ελαφρώς διαφορετικές ανάλογα με τα αποτελέσματα που θέλετε. Το Facebook προσφέρει 5 διαφορετικές μορφές για διαφημίσεις:

Carousel: Δημιουργήστε μια διαφήμιση με 2 ή περισσότερες εικόνες ή βίντεο με δυνατότητα κύλισης
Ενιαία εικόνα: Δημιουργήστε έως και 6 παραλλαγές της διαφήμισης σας χρησιμοποιώντας 1 εικόνα
Ενιαίο βίντεο: Δημιουργήστε μια διαφήμιση με ένα βίντεο
Παρουσίαση διαφανειών: Δημιουργήστε μια διαφημιστική ταινία με βρόχο με έως και 10 εικόνες
Καμβάς: Πείτε μια πιο εντυπωσιακή ιστορία συνδυάζοντας εικόνες και βίντεο

Σημείωση: Οι μορφές που είναι διαθέσιμες σε εσάς ποικίλλουν ανάλογα με τον στόχο που ορίσατε για την διαφήμιση σας κατά τη διάρκεια του βήματος 3 λίγο νωρίτερα.

Μόλις επιλεγεί η μορφή, θα πρέπει να προσθέσετε το περιεχόμενο στην διαφήμιση σας (τις εικόνες ή το βίντεο και το αντίγραφο). Αυτό το μέρος είναι εξαιρετικά σημαντικό για να ξεχωρίζει η διαφήμισή σας μέσα στις ροές του Facebook ή του Instagram. Αν η διαφήμισή σας πρόκειται να είναι επιτυχής, θέλετε η εικόνα και το αντίγραφο να είναι αρκετά δελεαστικά για να κάνουν τους ανθρώπους να θέλουν να κάνουν κλικ.

Οι συνιστώμενες προδιαγραφές εικόνας ή βίντεο τοποθετούνται κανονικά δίπλα στην περιοχή στην οθόνη όπου ανεβάζετε το περιεχόμενό σας, αλλά κατά κανόνα:

Χαρακτηριστικά εικόνας:

Συνιστώμενο μέγεθος εικόνας: 1200 x 628 εικονοστοιχεία
Αναλογία εικόνας: 1,91: 1
Για να μεγιστοποιήσετε την προβολή διαφημίσεων, χρησιμοποιήστε μια εικόνα που περιέχει λίγο ή καθόλου επικαλυμμένο κείμενο.

Χαρακτηριστικά βίντεο:

Μορφή: αρχεία .MOV ή .MP4
Ανάλυση: τουλάχιστον 720p
Μέγεθος αρχείου: 2.3 GB μέγ.
Συνιστώμενη αναλογία εικόνας: ευρεία οθόνη (16: 9)
Facebook: 60 λεπτά max.
Instagram: Μέγιστο 60 δευτερόλεπτα.

Βήμα 6: Επιλέξτε τις τοποθετήσεις διαφήμισης

Η τοποθέτηση διαφημίσεων ορίζει την εμφάνιση της διαφήμισης σας και τις διαφημίσεις στο Facebook. Μπορείτε να επιλέξετε σε ποιες τοποθεσίες θα εμφανίζεται η διαφήμισης σας. Τα διαφημιστικά μηνύματα ενδέχεται να εμφανίζονται στη ροή ειδήσεων για κινητές ειδήσεις του Facebook, στην ετικέτα ειδήσεων για ενημερώσεις και στη δεξιά στήλη του Facebook. Επίσης, μπορείτε να δημιουργήσετε διαφημίσεις που θα εμφανίζονται στο Instagram.

Το Facebook συνιστά να χρησιμοποιείτε τις προεπιλεγμένες τοποθετήσεις για το στόχο που επιλέξατε, το οποίο του επιτρέπει να βελτιστοποιήσει τις τοποθετήσεις για εσάς, ώστε να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα με το φθηνότερο συνολικό μέσο κόστος.

Ωστόσο, αν θέλετε να επιλέξετε τις δικές σας τοποθετήσεις, το Facebook συνιστά τις ακόλουθες επιλογές, οι οποίες αναλύονται βάσει στόχου καμπάνιας:

Αύξηση των εκστρατειών ευαισθητοποίησης σχετικά με την επωνυμία (συμπεριλαμβανομένης της αγοράς αγορών και συχνότητας): το Facebook και το Instagram
Ενισχύστε τις δημοσιεύσεις σας (συμπεριλαμβανομένης της αγοράς αγοράς και συχνότητας): το Facebook και το Instagram
Αποκτήστε προβολές βίντεο (συμπεριλαμβανομένου του Reach & Συχνότητα αγοράς): Facebook και Instagram
Λάβετε εγκαταστάσεις της εφαρμογής σας: Facebook και Instagram
Αυξήστε την αφοσίωση στην εφαρμογή σας: Facebook
Προωθήστε έναν κατάλογο προϊόντων: Facebook
Αυξήστε τις μετατροπές στον ιστότοπό σας: Facebook
Στείλτε ανθρώπους στον ιστότοπό σας: Facebook

Βήμα 7: Τοποθετήστε την παραγγελία σας

Τώρα, η διαφήμιση σας είναι έτοιμη να ξεκινήσει. Για να υποβάλετε τη διαφήμισή σας, κάντε κλικ στο κουμπί “Παραγγελία” στην κάτω δεξιά γωνία της σελίδας. Μόλις υποβληθεί η διαφήμισή σας, θα εξεταστεί από το Facebook πριν τεθεί live (θα λάβετε ένα email επιβεβαίωσης από το Facebook μόλις η διαφήμιση είναι live, όπως και ειδοποίηση στο facebook).

Ελπίζω να σας βοήθησα. Φυσικά το Facebook είναι ακόμα πιο περίπλοκο, αλλά όλα τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν για να ξεκινήσετε. Θέλετε βοήθεια με την διαχείριση και διαφήμιση της σελίδας σας στο Facebook ; Επικοινωνήστε : info@seomarketer.gr  ή συμπληρώστε την φόρμα επικοινωνίας.