Google news
διαφήμιση στο facebook

Η διαφήμιση στο Facebook είναι μια μεγάλη και αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Οι εταιρείες δαπάνησαν πάνω από 9 δισεκατομμύρια δολάρια στις διαφημίσεις Facebook το δεύτερο τρίμηνο του 2017. Αυτή είναι μια αύξηση 47% (σχεδόν 3 δισεκατομμύρια δολάρια) από την ίδια περίοδο το 2016.

Στην τελευταία καταμέτρηση, πάνω από δύο δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν το Facebook. Και αυτοί οι χρήστες ασχολούνται ιδιαίτερα με το περιεχόμενο που αναρτάται στο δίκτυο: Περισσότερα από 800 εκατομμύρια άνθρωποι μοιράζονται κάτι στο Facebook κάθε μέρα.

Φυσικά, όταν πρόκειται να απευθυνθείτε σε ένα τόσο μεγάλο κοινό στη διαφήμιση σας, δεν είναι καλό σημάδι. Πρώτα από όλα, θέλετε να πληρώσετε αποκλειστηκά για να εκθέσετε το Brand σας σε άτομα που μπορεί να ενδιαφέρονται να συνεργαστούν ή αγοράσουν. Ευτυχώς, το Facebook προσφέρει πολλαπλά επίπεδα στόχευσης, ώστε να εστιάσετε τις διαφημίσεις σας στο Facebook ακριβώς στο σωστό κοινό για την επιχείρησή σας, για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσής σας.

Η στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook είναι μια διαδικασία κατά την οποία μπορείτε να προβάλλετε διαφημίσεις σε συγκεκριμένους χρήστες του Facebook που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια στοιχείων. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να επιλέξετε τους αποδέκτες των διαφημίσεών σας με βάση διάφορα στοιχεία, όπως η ηλικία, το φύλο, ο τόπος διαμονής, οι ενδιαφέροντα και οι συνήθειες τους.

Πίνακας Περιεχομένου

Για να προβάλλετε στοχευμένες διαφημίσεις στο Facebook, χρειάζεστε έναν λογαριασμό διαφήμισης στο Facebook και πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα:

  1. Δημιουργήστε μια σελίδα στο Facebook ή επιλέξτε μια υπάρχουσα σελίδα για την εταιρεία ή το προϊόν σας.
  2. Επισκεφτείτε το “Facebook Ads Manager” για να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό διαφήμισης.
  3. Επιλέξτε τον τύπο διαφήμισης που θέλετε να δημιουργήσετε, όπως διαφήμιση εικόνας, διαφήμιση βίντεο ή διαφήμιση κειμένου.
  4. Ορίστε τον προϋπολογισμό σας και το χρονικό πλαίσιο για τη διαφήμιση.
  5. Προσδιορίστε την κατηγορία και τα χαρακτηριστικά του κοινού στο οποίο θέλετε να στοχεύσετε τη διαφήμισή σας. Μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές, ηλικιακές ομάδες, φύλο, ενδιαφέροντα, συνήθειες, σχέση με τη σελίδα σας και πολλά άλλα στοιχεία που βασίζονται στα δεδομένα του χρήστη.
  6. Προσαρμόστε την εμφάνιση της διαφήμισης, προσθέτοντας κείμενο, εικόνες, βίντεο, σύνδεσμους και κλήσεις σε δράση (call-to-action) που προσκαλούν τους χρήστες να αλληλεπιδράσουν με τη διαφήμιση.
  7. Αναθέστε τον προϋπολογισμό σας για τη διαφήμιση, επιλέγοντας ανάμεσα σε καθολικό προϋπολογισμό ή καθημερινό προϋπολογισμό και ορίζοντας το ποσό που είστε έτοιμοι να δαπανήσετε.
  8. Επιλέξτε τον τρόπο πληρωμής για τη διαφήμισή σας, είτε με βάση τον αριθμό των εμφανίσεων (CPM), των κλικ (CPC) ή των ενεργειών (CPA).
  9. Αναθεωρήστε τη διαφήμισή σας και βεβαιωθείτε ότι όλες οι λεπτομέρειες είναι σωστές. Επιβεβαιώστε ότι η στοχευμένη ομάδα που έχετε επιλέξει είναι αυτή που επιθυμείτε και ότι ο προϋπολογισμός και ο τρόπος πληρωμής είναι σύμφωνοι με τις προτιμήσεις σας.
  10. Κάντε κλικ στο κουμπί “Υποβολή” ή “Έναρξη καμπάνιας” για να ξεκινήσετε τη διαφήμιση.
  11. Κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης της διαφήμισης, μπορείτε να παρακολουθείτε τα στατιστικά στοιχεία της, όπως τον αριθμό των εμφανίσεων, των κλικ, των αλληλεπιδράσεων και των μετατροπών. Αυτό σας επιτρέπει να αξιολογήσετε την απόδοση της διαφήμισης και να κάνετε απαιτούμενες προσαρμογές.
  12. Συνεχίστε να παρακολουθείτε και να βελτιώνετε τις διαφημίσεις σας για να επιτύχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Διαβάστε : Πώς να φέρετε επισκεψιμότητα με το Facebook Cover Photo σας

Θα λάβουμε υπόψη τις ιδιαιτερότητες της στόχευσης των διαφημίσεων Facebook αργότερα σε αυτό το άρθρο, αλλά τώρα έχετε κατά νου ότι το τεράστιο παγκόσμιο κοινό του Facebook σε συνδυασμό με τη δυνατότητα στόχευσης της διαφήμισής σας βάσει δημογραφικών στοιχείων, τοποθεσίας, συμφερόντων και συμπεριφορών σάς επιτρέπει να έχετε πρόσβαση στα ακριβή άτομα που είναι πιο πιθανό να θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας.

Χρειάζεστε κάτι πιο πειστικό; Σκεφτείτε το εξής: Το 95,8% των εμπόρων κοινωνικών μέσων παγκοσμίως δήλωσε ότι το Facebook προσφέρει το καλύτερη ROI όλων των κοινωνικών πλατφορμών.

Με τους ανταγωνιστές σας να βλέπουν ήδη σημαντικά αποτελέσματα από τις διαφημίσεις Facebook και να αυξάνουν τις δαπάνες τους, είναι πλέον καιρός να αναπτύξετε μια δική σας στρατηγική διαφήμισης στο Facebook.

Τύποι διαφημίσεων στο Facebook

Το Facebook προσφέρει 10 στόχους καμπάνιας με βάση αυτό που θέλετε να ολοκληρώσει η διαφήμισή σας. Για κάθε έναν από αυτούς τους στόχους, μπορείτε να επιλέξετε διάφορες μορφές διαφήμισης βάσει του επιλεγμένου στόχου και του κοινού-στόχου σας.

Πριν βρεθούμε σε μερικά συγκεκριμένα παραδείγματα διαφημίσεων στο Facebook και τις τεχνικές απαιτήσεις για κάθε μορφή, ας ρίξουμε μια γρήγορη ματιά στο πώς οι διάφοροι τύποι καμπανιών στο Facebook ευθυγραμμίζονται με τους επιχειρηματικούς στόχους:

  1. Εγκαταστάσεις εφαρμογών: Ενθαρρύνετε τις εγκαταστάσεις της εφαρμογής σας για κινητά ή επιτραπέζιους υπολογιστές.
  2. Ευαισθητοποίηση σχετικά με την επωνυμία: Εισαγάγετε το Brand σας σε ένα νέο κοινό.
  3. Μετατροπές: Ωθήστε άτομα να πραγματοποιήσουν συγκεκριμένη ενέργεια στον ιστότοπό σας (όπως εγγραφή στη λίστα σας ή να αγοράσουν το προϊόν σας).
  4. Engagement: Διαφημίστε μια ανάρτηση σε ένα ευρύ κοινό για να αυξήσετε τον αριθμό των προβολών Likes, comments, shares ή photos, να αυξήσετε τον αριθμό των page likes, ακόμα και προώθηση ενός event.
  5. Παραγωγή Leads: Αποκτήστε νέες προοπτικές στη διοχέτευση πωλήσεων.
  6. Προσέγγιση: Παρουσιάστε τη διαφήμισή σας σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους στο κοινό σας.
  7. Κατάλογος πωλήσεων προϊόντων: Συνδέστε τις διαφημίσεις σας στο Facebook στον κατάλογο προϊόντων σας για να προβάλλετε διαφημίσεις για τα προϊόντα που είναι πιο πιθανό να θέλετε να αγοράσετε.
  8. Επισκέψεις στο κατάστημα: Οδηγήστε τους πελάτες στο κατάστημα σας – Eshop.
  9. Επισκεψιμότητα: Οδηγήστε επισκεψιμότητα σε μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα.
  10. Προβολές βίντεο: Προβάλετε το βίντεό σας σε ένα μεγάλο κοινό για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.
Διαβάστε  Στρατηγικές προβολής Δικηγόρων στο Οικογενειακό Δίκαιο

Διαφημίσεις Facebook: Οδηγίες και παραδείγματα

Τώρα που καταλαβαίνετε τους διάφορους στόχους της καμπάνιας Facebook, ας διερευνήσουμε τις διάφορες μορφές διαφήμισης Facebook.

Φωτογραφίες διαφημίσεων Facebook

  • Προσθήκες διαφημίσεων Facebook: Μία εικόνα μαζί με κείμενο
  • Τύποι καμπάνιας: Όλοι εκτός από προβολές βίντεο
  • Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1200 x 628 εικονοστοιχεία
  • Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες
  • Οριζόντιο όριο κειμένου: 25 χαρακτήρες

Διαφημίσεις Βίντεο στο Facebook

  • Προσθήκες διαφημίσεων Facebook: Ένα βίντεο μαζί με κείμενο
  • Τύποι καμπάνιας: Όλες
  • Μέγεθος εικόνας διαφημίσεων Facebook (μικρογραφία): Ελάχιστο πλάτος 600 εικονοστοιχεία. μήκος αντιστοίχισης σε σχέση με το βίντεο
  • Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες
  • Οριζόντιο όριο κειμένου: 25 χαρακτήρες
  • Διαστάσεις διαφήμισης Facebook: Αναλογία εικόνας 16: 9 (πλήρες τοπίο) ή 1: 1 (τετράγωνο) για όλους τους στόχους. άλλες αναλογίες πτυχών διαθέσιμες για συγκεκριμένους τύπους καμπάνιας
  • Μέγιστο μήκος βίντεο: 120 λεπτά

Οι διαφημίσεις βίντεο μπορούν να δημιουργήσουν τεράστιο Engegement, εάν έχουν γίνει σωστά. Δείτε παράδειγμα από την σελίδα μας στο Facebook του SEO Marketer.

https://www.facebook.com/seomarketergr/videos/373831400161114

Slideshow διαφημίσεις Facebook

  • Προδιαγραφές διαφημίσεων Facebook: Ένα βίντεο που δημιουργήθηκε αυτόματα από έως και 10 ακίνητες εικόνες
  • Τύποι καμπάνιας: Όλες εκτός από το post engagement και την καταχώρηση προϊόντων
  • Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1280 x 720 pixels
  • Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες

Facebook διαφημίσεις καρουσέλ

  • Προσθήκες διαφημίσεων Facebook: Έως και 10 φωτογραφίες ή βίντεο συν κείμενα
  • Τύποι καμπάνιας: Όλες εκτός από το post engagement και την καταχώρηση προϊόντων
  • Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 600 x 600 εικονοστοιχεία
  • Όριο κειμένου: 90 χαρακτήρες
  • Οριζόντιο όριο κειμένου: 40 χαρακτήρες (για εικόνες) ή 25 χαρακτήρες (για βίντεο)
  • Μέγιστο μήκος βίντεο: Συνδυάζονται δύο λεπτά

Διαφημίσεις συλλογής Facebook

  • Προδιαγραφές διαφημίσεων στο Facebook: Μία μορφή διαφημίσεων μόνο για κινητά που προβάλλει πολλά προϊόντα ή λειτουργίες
  • Τύποι καμπάνιας: Μετατροπές, επισκεψιμότητα
  • Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1200 x 628 εικονοστοιχεία
  • Διαστάσεις διαφήμισης Facebook: Αναλογία εικόνας 16: 9 (πλήρες τοπίο) ή 1: 1 (τετράγωνο)
  • Οριζόντιο όριο κειμένου: 25 χαρακτήρες
  • Μέγιστο μήκος βίντεο: 120 λεπτά

Facebook Leads Διαφημίσεις

  • Προδιαγραφές διαφημίσεων Facebook: Μια προπληρωμένη φόρμα οδηγού που σας διευκολύνει να συνδέσετε άτομα με την επιχείρησή σας
  • Τύποι καμπάνιας: Δημιουργία Leads
  • Μέγεθος εικόνας διαφήμισης Facebook: 1200 x 628 εικονοστοιχεία
  • Οριζόντιο όριο κειμένου: 45 χαρακτήρες
  • Όριο κειμένου των κουμπιών: 25 χαρακτήρες

Διαβάστε : 7 συμβουλές για βελτιστοποίηση των Facebook Διαφημίσεων

Πώς να διαφημιστείτε στο Facebook: Τοποθέτηση της διαφήμισής σας

Αν έχετε ήδη μια επιχειρηματική σελίδα Facebook (όπως θα έπρεπε), μπορείτε να κατευθυνθείτε  στο διαχειριστή διαφημίσεων Facebook για να δημιουργήσετε την καμπάνια διαφημίσεων στο Facebook. Αν δεν έχετε ακόμα μια επιχειρηματική σελίδα, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε μια.

Βήμα 1: Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας

Επιλέξτε τον στόχο της καμπάνιας σας με βάση τις πιο σημαντικές μετρήσεις για την επιχείρησή σας και τους στόχους σας για τη συγκεκριμένη διαφήμιση.

Λάβετε υπόψη ότι για τους στόχους μετατροπής μπορείτε να πληρώσετε ανά ενέργεια, αλλά για τους στόχους έκθεσης θα πληρώσετε για τις εμφανίσεις.

Βήμα 2: Στοχεύστε το κοινό σας

Θυμηθείτε: Η αποτελεσματική στόχευση είναι το κλειδί για τη μεγιστοποίηση της απόδοσης επένδυσης (ROI) και δεν υπάρχει περιορισμός για να στοχεύσετε το κοινό σας στο Facebook. Εκτός από τη στόχευση ανά τοποθεσία, φύλο και σε απευθείας σύνδεση συμπεριφορές, μπορείτε να περιορίσετε το κοινό σας με βάση τα εξής:

Συνδέσεις: Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα που συνδέονται ή δεν είναι συνδεδεμένα στη σελίδα σας στο Facebook. Αν θέλετε να προσεγγίσετε ένα νέο κοινό, στο στοιχείο Λεπτομερής στόχευση, επιλέξτε “Εξαίρεση ατόμων που αρέσει η σελίδα σας”. Αν θέλετε να προωθήσετε μια προσφορά ή ένα νέο προϊόν, επιλέξτε “Άτομα που αρέσει η Σελίδα Facebook” την επωνυμία σας.

Προσαρμοσμένο κοινό: Μπορείτε να δημιουργήσετε το δικό σας κοινό με άτομα που έχουν ήδη αλληλεπιδράσει με την επιχείρησή σας στο Facebook ή όχι. Το Facebook έχει έναν καλό οδηγό βήμα προς βήμα για το πώς να δημιουργήσετε το προσαρμοσμένο κοινό.

Καθώς πραγματοποιείτε τις επιλογές σας, προσέξτε το μετρητή στη δεξιά πλευρά της σελίδας, που δείχνει το εύρος της επιλογής του κοινού σας και το εκτιμώμενο ημερήσιο διάγραμμα προσέγγισης.

Διαβάστε  Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις Facebook και Google Ads

Βήμα 3: Ορίστε τον προϋπολογισμό και το χρονοδιάγραμμα σας

Στη συνέχεια, αποφασίζετε πόσα χρήματα θέλετε να ξοδέψετε στην διαφήμισή σας στο Facebook. Μπορείτε να επιλέξετε έναν ημερήσιο προϋπολογισμό ή έναν προϋπολογισμό διάρκειας ζωής, στη συνέχεια να ορίσετε τις ημερομηνίες έναρξης και λήξης, εάν θέλετε να προγραμματίσετε τη διαφήμισή σας στο μέλλον ή να επιλέξετε να το θέσετε σε λειτουργία αμέσως.

Μπορείτε να μπείτε σε πολύ λεπτή λεπτομέρεια για το πώς θέλετε να ξοδέψετε τα χρήματά σας χρησιμοποιώντας τις προχωρημένες επιλογές του προϋπολογισμού.

Λάβετε υπόψη ότι η εκτέλεση της διαφήμισης σας με χρονοδιάγραμμα ενδέχεται να είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να ξοδέψετε τον προϋπολογισμό της διαφήμισης σας, δεδομένου ότι μπορείτε να επιλέξετε μόνο να προβάλλετε τη διαφήμισή σας όταν το κοινό-στόχος σας είναι πιθανότερο να είναι στο Facebook.

Βήμα 4: Δημιουργήστε την διαφήμιση στο Facebook

Μια επιλογή είναι να προωθηθεί μια υπάρχουσα θέση. Αν προτιμάτε αντί να δημιουργήσετε μια καινούργια διαφήμιση, επιλέξτε πρώτα τη μορφή της διαφήμισης σας και, στη συνέχεια, εισαγάγετε τα στοιχεία κειμένου και μέσων για τη διαφήμισή σας. Βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τα μεγέθη εικόνων διαφημίσεων Facebook που αναφέρονται παραπάνω για κάθε μορφή.

Χρησιμοποιήστε το εργαλείο προεπισκόπισης στο κάτω μέρος της σελίδας για να βεβαιωθείτε ότι η διαφήμισή σας φαίνεται καλή για όλες τις πιθανές τοποθετήσεις (κινητές συσκευές, ενημερωτικές εκδόσεις για υπολογιστές, δεξιά στήλη κλπ.). Όταν είστε ικανοποιημένοι με τις επιλογές σας, κάντε κλικ στο πράσινο κουμπί Επιβεβαίωσης για να υποβάλετε την παραγγελία σας, στη συνέχεια περιμένετε να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από το Facebook, το οποίο θα σας ειδοποιεί ότι η διαφήμισή σας έχει εγκριθεί.

Βέλτιστες πρακτικές για διαφήμιση στο Facebook

Κρατήστε αυτές τις σημαντικές στρατηγικές στο μυαλό σας για να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις διαφημιστικές σας προσπάθειες στο Facebook.

Πειραματιστείτε με τη στόχευση κοινού

Ξεκινήστε με ένα στενό ακροατήριο και στη συνέχεια διευρύνετε αργά προσθέτοντας μία κατηγορία ενδιαφέροντος τη φορά. Για παράδειγμα, θα μπορούσατε να ξεκινήσετε με ένα ακροατήριο που ενδιαφέρεται ειδικά για τις εκδρομές σε αξιοθέατα και στη συνέχεια να διευρυνθεί μετά από μερικές εβδομάδες προσθέτοντας “εκδρομές σε εστιατόρια “, “φαγητό και κρασί” και ούτω καθεξής. Με αυτόν τον τρόπο, θα έχετε μια καλή ιδέα για το τι κινεί τα νήματα.

Αν έχετε τοπική επιχείρηση, μπορείτε να στοχεύσετε το κοινό σας με zip ή ταχυδρομικό κώδικα. Αυτό είναι επίσης χρήσιμο εάν γνωρίζετε ότι μια συγκεκριμένη πόλη ή γειτονιά μετατρέπει καλά τις διαφημίσεις σας.

Να δοκιμάζετε πάντα διαφορετικούς τύπους στόχευσης για να βρείτε το καλύτερο ακροατήριο για τα προϊόντα σας. Πειραματιστείτε με τις κατηγορίες ενδιαφερόντων, τους φίλους των οπαδών και τις αναζητήσεις κοινού του ιστότοπου. Εκτελέστε τα σε ξεχωριστά σύνολα διαφημίσεων για να προσδιορίσετε ποια είναι η κορυφαία απόδοση.

Περιστρέψτε τις διαφημίσεις σας τακτικά

Η “μείωση απόδοσης διαφημίσεων” – ή η μειωμένη δέσμευση – μπορεί να συμβεί όταν οι χρήστες βλέπουν την ίδια διαφήμιση πάρα πολλές φορές. Αντί να βομβαρδίζετε το ακροατήριό σας με την ίδια διαφήμιση ξανά και ξανά, αλλάξτε τη έτσι ώστε να εκτίθενται σε διαφορετικά στοιχεία της προσφοράς σας. Το Facebook συνιστά να αλλάζετε τη διαφήμισή σας κάθε μία έως δύο εβδομάδες.

Δοκιμάστε τα πάντα

Οι διαφημίσεις Facebook είναι ένας ιδανικός χώρος για να μάθετε τι αλληλεπιδρά καλύτερα με το κοινό σας, από τη μορφή της διαφήμισης έως το στυλ εικόνας σε χάρτες με το μήκος αντιγραφής και τον τόνο της φωνής. Δεδομένου ότι οι δοκιμές είναι ένα τόσο σημαντικό θέμα, ψάξτε για μελέτες και πειραματιστείτε συνεχώς.

Χρησιμοποιήστε ένα Facebook Pixel

Ένα pixel Facebook είναι ένα μικρό κομμάτι κώδικα που μπορεί να έχει μεγάλο αντίκτυπο στις διαφημιστικές καμπάνιες σας στο Facebook. Μόλις τοποθετήσετε τον κώδικα στον ιστότοπό σας, θα σας επιτρέψει να παρακολουθείτε τις μετατροπές, το remarketing σε άτομα που έχουν δει ένα προϊόν στον ιστότοπό σας και να δημιουργήσετε κοινό που αναζητάει αυτά που πουλάτε.

Συμπεριλάβετε ένα call to action

Ξέρετε ποιος είναι ο στόχος για διαφήμιση στο Facebook – αλλά οι θεατές σας; Συμπεριλαμβανομένης μιας πρόσκλησης για δράση (CTA) διασφαλίζει ότι όσοι βλέπουν τη διαφήμισή σας κατανοούν ποιο είναι το επόμενο βήμα για την ανάπτυξη σχέσης με την εταιρεία σας.

Χρησιμοποιήστε κορυφαίες φωτογραφίες και βίντεο

Ξέρεις ποιο είναι το άσχημο; Θολές φωτογραφίες. Ή pixelated φωτογραφίες. Ή αργά βίντεο που σας κάνουν να βαριέστε αφόρητα. Τα λόγια σας είναι σημαντικά, σίγουρα, αλλά τα γραφικά σας είναι αυτά που θα τραβήξουν πρώτα την προσοχή των θεατών και θα δημιουργήσουν την πρώτη εντύπωση.

Βεβαιωθείτε ότι συμμορφώνεστε με τα μεγέθη των διαφημίσεων Facebook για κάθε μορφή που καθορίσατε παραπάνω, για καλύτερα αποτελέσματα. Δοκιμάστε ιστοσελίδες δωρεάν φωτογραφιών που μπορούν να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε εικόνες υψηλής ποιότητας που θα χρησιμοποιηθούν στις διαφημίσεις σας.

Αν πουλάτε ένα προϊόν, το Facebook συνιστά να δοκιμάσετε να χρησιμοποιείτε φωτογραφίες που δείχνουν άτομα που χρησιμοποιούν και επωφελούνται από το προϊόν σας, αντί για μια εικόνα του προϊόντος.

Ιδέες διαφημιστικής καμπάνιας Facebook

Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε αλλά δεν είστε σίγουροι τι πρέπει να προωθήσετε με τις διαφημίσεις σας στο Facebook; Έχουμε συγκεντρώσει τρεις στρατηγικές καμπάνιας για να ξεκινήσετε.

Διαβάστε  13 απίστευτα εργαλεία για τη δημιουργία infographics

Στρατηγική διαφήμισης Facebook 1: Συλλογή Emails

Αν δεν είστε μάγος του μάρκετινγκ, είναι πολύ δύσκολο να πείσετε τους ανθρώπους να αγοράσουν από εσάς την πρώτη φορά που τους παρουσιάζετε μια διαφήμιση στο Facebook.

Για τα προϊόντα που χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να πουλήσουν, το Email Marketing είναι ο καλύτερος φίλος σας. Το Facebook καθιστά πολύ απλό να συλλέγει νέα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με λογισμικό όπως το MailChimp, μπορείτε να στείλετε αυτόματα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (ας πούμε ένα email κάθε λίγες μέρες). Αυτό σας βοηθά να οικοδομήσετε εμπιστοσύνη και να εισαγάγετε τους ανθρώπους στο Brand σας προτού βγάλετε το προϊόν.

ΒΗΜΑ 1: Στον Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, επιλέξτε “Lead Generation” ως στόχο της καμπάνιας σας.

ΒΗΜΑ 2: Όταν δημιουργείτε τη φόρμα σας, επιλέξτε πεδία που ευθυγραμμίζονται με τα πεδία στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας. Διατηρήστε το απλό: όνομα, επώνυμο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

ΒΗΜΑ 3: Χρησιμοποιήστε το εργαλείο Zapier για αυτόματη αποστολή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τις καμπάνιες σας στο Facebook στον πάροχο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, όπως το MailChimp. Θα χρειαστεί να εγγραφείτε στο Zapier και να συνδεθείτε στο Facebook.

ΒΗΜΑ 4: Κάντε μια γρήγορη δοκιμή για να βεβαιωθείτε ότι τα δεδομένα περνούν μεταξύ του Facebook και του MailChimp.

ΒΗΜΑ 5: Ξεκινήστε τη διαφημιστική σας καμπάνια και παρακολουθήστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έρχονται σε εξέλιξη. Αν θέλετε να δημιουργήσετε πιο εξελιγμένα, μπορείτε να ρυθμίσετε μια προσαρμοσμένη αυτοματοποιημένη αλληλουχία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον πάροχο του email σας για το Facebook. Σας παρουσιάζουμε παρακάτω μια γρήγορη στρατηγική ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που πρέπει να χρησιμοποιήσετε. Μπορείτε να στείλετε τα παρακάτω παραδείγματα με διαφορά λίγων ημερών μεταξύ τους:

1. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Μοιραστείτε κάτι πραγματικά πολύτιμο που συνδέεται με το πρόβλημα που επιλύει το προϊόν σας (παράδειγμα: ένα φορτηγό τροφίμων μπορεί να μοιράσει έναν χάρτη με όλα τα καλύτερα εστιατόρια της πόλης). Καμία επιθετική διαφήμιση. Ακριβώς αξία. Έχετε χτίσει τις προοπτικές για να ανοιχτούν τα Email σας.

2.Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Πείτε μια ενδιαφέρουσα ιστορία που συνδέεται με το προϊόν σας. Για παράδειγμα, παρουσιάστε ένα άρθρο όπου θα κάνετε μια αναλυτική περιγραφή του προιόντος την ιστορία του, γιατί θα πρέπει να το αγοράσει κάποιος κτλ. Τα βίντεο σε αυτή την περίπτωση βοηθάνε πολύ.

3. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Μοιραστείτε έναν άλλο πολύτιμο πόρο (όπως τα πέντε λάθη που κάνουν οι άνθρωποι όταν μαγειρεύουν πικάντικα κοτόπουλα στο σπίτι). Καμία επιθετική διαφήμιση

4. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου  – Κάντε μια προσφορά όπως μια έκπτωση για την πρώτη επίσκεψή τους.

5. Αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – Κάντε την ίδια προσφορά ξανά, αλλά πείτε μια ενδιαφέρουσα και χρήσιμη ιστορία ως οδηγό.

Ο στόχος είναι πάντα ο ίδιος: εκπαιδεύστε τους ανθρώπους να ανοίγουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προσφέροντας πολύτιμο περιεχόμενο και στη συνέχεια να ”ψηθούν” να αγοράσουν το προιόν σας.

Facebook διαφημιστική στρατηγική 2: Μετατρέψτε ένα δοκιμασμένο κομμάτι του περιεχομένου σε μια διαφήμιση βίντεο

Κάθε Brand έχει δημιουργήσει κάποια μοναδικά περιεχόμενα που οδηγούν το μερίδιο της κίνησης του λέοντος κάθε μήνα. Η προσαρμογή αυτού του περιεχομένου σε ένα σύντομο βίντεο που απευθύνεται σε ακροατήρια του Facebook μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ανασυσκευάσετε το κορυφαίο περιεχόμενο για τις διαφημίσεις Facebook.

ΒΗΜΑ 1: Ξεχωρίστε τις ιδέες λέξεων κλειδιών από το κομμάτι περιεχομένου σας σε μερικά βασικά σημεία που μπορείτε να εκφράσετε με λίγα λόγια το καθένα ή σκεφτείτε τρόπους για να μεταφέρετε τα ίδια βασικά μηνύματα μέσω των visuals. Βεβαιωθείτε ότι η πρόσκλησή σας για δράση αντιστοιχεί στο περιεχόμενο βίντεο.

ΒΗΜΑ 2: Χρησιμοποιήστε social media video apps για να δημιουργήσετε το βίντεό σας ή δημιουργήστε μια διαφήμιση βίντεο προβολής διαφανειών στο Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook.

ΒΗΜΑ 3: Στον Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, επιλέξτε “Προβολές βίντεο” ως στόχο της καμπάνιας σας. Ανεβάστε το βίντεό σας απευθείας στο Facebook και ξεκινήστε την καμπάνια ζωντανά.

Στρατηγική για διαφήμιση στο Facebook 3: Οδηγήστε μια άμεση πώληση

Αν έχετε ένα καλό προϊόν, δεν υπάρχει κανένας λόγος για τον οποίο το Facebook δεν μπορεί να παράγει απευθείας πωλήσεις. Αλλά όταν ζητάτε μια άμεση πώληση, χρειάζεστε εμπιστοσύνη – οπότε αν έχετε άγνωστο Brand με προϊόν που δεν έχει δοκιμαστεί, ίσως είναι καλύτερο να δοκιμάσετε πρώτα τις δύο πρώτες διαφημιστικές στρατηγικές στο Facebook.

Εάν είστε βέβαιοι ότι οι άνθρωποι θα αγοράσουν το προϊόν σας απευθείας από μια διαφήμιση στο Facebook και έχετε αποδεδειγμένο προϊόν με πωλήσεις, δοκιμάστε αυτήν τη στρατηγική και μετρήστε τα αποτελέσματα.

ΒΗΜΑ 1: Στον Διαχειριστή διαφημίσεων στο Facebook, επιλέξτε “Μετατροπές” ως στόχο της καμπάνιας σας.

ΒΗΜΑ 2: Στη συνέχεια, το Facebook θα σας ρωτήσει ποιο είδος συμβάντος μετατροπής θέλετε να παρακολουθήσετε, όπως η προσθήκη προϊόντων σε ένα καλάθι αγορών ή η προσθήκη πληροφοριών πληρωμής. Επειδή προσπαθείτε να οδηγήσετε μια άμεση πώληση, επιλέξτε “Αγορά”. Θα χρειαστεί να εγκαταστήσετε ένα Facebook Pixel για να παρακολουθείτε έναν επισκέπτη από τη διαφήμισή σας στο Facebook σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας του καλαθιού αγορών σας μέχρι την αγορά.

ΒΗΜΑ 3: Δημιουργήστε τη διαφήμισή σας με απλό και σαφές κείμενο. Τι προσφέρετε και πώς είναι διαφορετικό; Δώστε στους ανθρώπους έναν λόγο να αγοράσουν από αυτή τη συγκεκριμένη διαφήμιση. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδέσετε ένα άλλο προϊόν ως δωρεάν ή να συμπεριλάβετε ένα εκπαιδευτικό webinar. Θέλετε οι άνθρωποι να σταματήσουν αυτό που κάνουν και να κάνουν κλικ από τη διαφήμισή σας στο καλάθι αγορών σας.

ΒΗΜΑ 4: Περιμένετε και παρακολουθήστε. Δώστε την καμπάνια σας τουλάχιστον δύο εβδομάδες πριν πραγματοποιήσετε οποιεσδήποτε αλλαγές στην αντιγραφή ή το διαφημιστικό κείμενο. Ανάλογα με τον όγκο επισκεψιμότητας, αυτό θα σας δώσει αρκετά δεδομένα για να λάβετε μια εκπαιδευμένη απόφαση σχετικά με το τι λειτουργεί ή ποιες αλλαγές μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε.

Ελπίζω να σας βοήθησα. Φυσικά το Facebook είναι ακόμα πιο περίπλοκο, αλλά όλα τα παραπάνω θα σας βοηθήσουν για να ξεκινήσετε. 

Επικοινωνήστε μαζί μας!
Επικοινωνήστε μαζί μας!
Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *