Google news

Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά για το SEO ; Πως βρίσκω λέξεις κλειδιά για τον κλάδο μου;

Πως βρίσκω λέξεις κλειδιά; Οι λέξεις-κλειδιά είναι ιδέες και θέματα που καθορίζουν ποιο είναι το περιεχόμενό σας. Από την άποψη του SEO, είναι οι λέξεις και οι φράσεις που οι ερευνητές μπαίνουν στις μηχανές αναζήτησης, που ονομάζονται επίσης “ερωτήματα αναζήτησης”. Αν τοποθετήσετε τα πάντα στη σελίδα σας – όλες τις εικόνες,  βίντεο, αντίγραφα κλπ. – σε απλές λέξεις και φράσεις, αυτές είναι οι κύριες λέξεις-κλειδιά σας.

Ως κάτοχος ιστότοπου και δημιουργός περιεχομένου, θέλετε οι λέξεις-κλειδιά στη σελίδα σας να είναι σχετικές με το τι αναζητούν οι χρήστες, ώστε να έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρουν το περιεχόμενό σας στα αποτελέσματα.

Διαβάστε : Πως να βελτιστοποιήσετε τα Google Reviews της επιχείρησής σας

Γιατί είναι σημαντικές και πως βρίσκω λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές, επειδή αποτελούν τον άξονα μεταξύ του τι ψάχνουν οι άνθρωποι και του περιεχομένου που παρέχετε για να καλύψετε αυτή την ανάγκη. Ο στόχος σας στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι να οδηγείτε οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από τις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) και οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε να στοχεύσετε (μεταξύ άλλων, αυτές που επιλέγετε να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας) να καθορίσετε ποια κίνηση θα έχετε. Αν κατέχετε ένα site με reviews παιχνιδιών, ίσως θελήσετε να κατατάξετε και τη φράση “παιχνίδια play station” – αλλά αν δεν είστε προσεκτικοί, ίσως καταλήξετε να προσελκύσετε επισκεψιμότητα που δεν αναζητά κριτικές παιχνιδιών.

Οι λέξεις-κλειδιά είναι τόσο για το κοινό, όσο και για το περιεχόμενό σας, διότι ίσως περιγράψετε τι προσφέρετε με λίγο διαφορετικό τρόπο από ότι κάποιοι το ζητούν. Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ταξινομεί καλά οργανικά και οδηγεί τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, πρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες αυτών των επισκεπτών – τη γλώσσα που χρησιμοποιούν και τον τύπο περιεχομένου που αναζητούν. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μιλώντας με τους πελάτες σας, με συχνές συζητήσεις σε φόρουμ και ομάδες κοινότητας και πραγματοποιώντας τη δική σας έρευνα λέξεων-κλειδιών με ένα εργαλείο όπως το Keyword Explorer.

Διαβάστε  SEO για Φωτογράφους - Πως να κερδίσετε πελάτες

Ποιες είναι οι μακράς ουράς, long-tail λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να είναι ευρείες και εκτεταμένες (αυτές ονομάζονται συνήθως κύριες λέξεις-κλειδιά) ή μπορεί να είναι ένας πιο συγκεκριμένος συνδυασμός πολλών όρων – αυτοί ονομάζονται συχνά λέξεις-κλειδιά με μεγάλη έκταση.

Οι μοναδικές λέξεις-κλειδιά μπορεί να φανεί ότι είναι ο απώτερος στόχος σας, δεδομένου ότι συχνά έχουν δελεαστικά υψηλό όγκο αναζήτησης. Ωστόσο, συνήθως έχουν εξαιρετικά σκληρό ανταγωνισμό. Μπορεί να θέλετε ένα κατάστημα ρούχων να κατατάσσεται στη λέξη κλειδί “ρούχα”,  στη πρώτη σελίδα αλλά θα είναι δύσκολο να καταταχθεί γρήγορα και ενδεχομένως να σας πάρει ακόμα και χρόνια για να το καταφέρετε..

Εκτός από αυτόν τον έντονο ανταγωνισμό, οι μοναδικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να είναι εξευτελιστικά αόριστες. Αν κάποιος ψάχνει για “σκύλο”, δεν ξέρετε αν θέλουν μια λίστα φυλών σκύλων, πληροφορίες σχετικά με τρόφιμα για σκύλους, έναν τόπο για να αγοράσουν ένα κολάρο σκύλου ή απλά μια περιοχή με χαριτωμένες φωτογραφίες σκύλων.

Οι long tail λέξεις-κλειδιά  συνήθως έχουν πιο σαφώς καθορισμένη πρόθεση. Για παράδειγμα, “τα καλύτερα βιολογικά τρόφιμα σκυλιών για ένα κουτάβι”, ή “φθηνά σκυλιά στη Καλλιθέα”. Επίσης, θα διαπιστώσετε ότι οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη έκταση έχουν μικρότερο ανταγωνισμό, με περιθώρια για μικρότερο ιστότοπο να σπάσει και να επισημάνει τα SERP.

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά στη σελίδα σας
Δεν είναι καλό να ρίχνετε έτσι απλά λέξεις-κλειδιά στη σελίδα σας. Η δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου αφορά την παροχή πραγματικής αξίας στους πραγματικούς ανθρώπους, όχι μόνο να στέλνουμε συμβουλές στους φίλους ρομπότ μας στη Google.

Υπάρχουν ορισμένοι βασικοί κανόνες χρήσης της λέξης-κλειδιού που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε. Οι μοναδικές λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας στις περιοχές που οι άνθρωποι συνήθως προσπαθούν να τους καθησυχάσουν ότι έχετε αυτό που ψάχνουν. Αυτό περιλαμβάνει τόσο την ετικέτα τίτλου όσο και το κομμάτι του περιεχομένου σας, γεγονός που οδηγεί σε ένα σημαντικό σημείο: τις παγίδες του clickbait. Ίσως πιστεύετε ότι προσελκύετε περισσότερα κλικ, προσφέροντας εντυπωσιακά αόριστους τίτλους για το περιεχόμενό σας, αλλά με τη συγκάλυψη της πραγματικής σελίδας, αποφεύγετε κάποια από τη δύναμη των λέξεων-κλειδιών.

Διαβάστε  Τι είναι το Google Search Console

Μπορείτε επίσης να εξετάσετε την εργασία της κύριας σας λέξης-κλειδιού στη διεύθυνση URL σας, μιας ετικέτας H1 στη σελίδα, της μετα-περιγραφής και των άλλων χαρακτηριστικών των εικόνων στη σελίδα. Όλα αυτά τα μέρη θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τις μηχανές αναζήτησης στο περιεχόμενο του περιεχομένου σας.

Η χρήση των λέξεων-κλειδιών σας σε αυτούς τους τομείς είναι ο πιο βασικός τρόπος στόχευσης του περιεχομένου σας στις αναζητήσεις. Δεν πρόκειται να σας φέρει άμεσα στην κορυφή των αποτελεσμάτων, αλλά είναι απαραίτητο για το SEO, καθώς η λήψη αυτών των βασικών βημάτων θα σας οδηγήσει σε βάθος χρόνου ψηλά.. Πως βρίσκω λέξεις κλειδιά; Υπάρχουν και εξαιρετικά εργαλεία.

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά για τη διατύπωση μιας στρατηγικής περιεχομένου
Παρόλο που μπορείτε συχνά να ξεκινήσετε με μια λέξη-κλειδί και να δημιουργήσετε ένα κομμάτι περιεχομένου γύρω από αυτόν τον όρο, μερικές φορές το περιεχόμενό σας υπάρχει ήδη και πρέπει να μάθετε πώς να ταιριάζει με τις λέξεις-κλειδιά. Για να γίνει αυτό, δημιουργήστε αυτό που είναι γνωστό ως “περιεχόμενο σε χάρτη λέξεων-κλειδιών”. Η δημιουργία αυτού του χάρτη μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον αντίκτυπο του υπάρχοντος περιεχομένου σας και να εντοπίσετε τους αδύναμους συνδέσμους ή τα κενά που χρειάζονται πλήρωση.

Καθώς οι λέξεις-κλειδιά ορίζουν κάθε σελίδα του ιστότοπού σας, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να οργανώσετε το περιεχόμενό σας και να διαμορφώσετε μια στρατηγική. Ο πιο βασικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ξεκινήσετε με ένα αρχείο excel (το “περιεχόμενο σας στο χάρτη λέξεων-κλειδιών”) και να προσδιορίσετε την κύρια λέξη-κλειδί σας για κάθε άρθρο. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε το φύλλο σας σύμφωνα με τις δικές σας απαιτήσεις, να προσθέσετε τον όγκο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, την οργανική επισκεψιμότητα, την αρχή σελίδας και οποιεσδήποτε άλλες μετρήσεις που είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας.

Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας να στοχεύει μια μοναδική πρωτεύουσα λέξη-κλειδί. Σε γενικές γραμμές, η αρχική σας σελίδα θα στοχεύει σε έναν πολύ ευρύ όρο της βιομηχανίας και καθώς δημιουργείτε σελίδες κατηγοριών, σελίδες προϊόντων και άρθρα, θα εξερευνήσουν τη θέση σας και θα στοχεύσουν πιο συγκεκριμένες ανάγκες.

Διαβάστε  Μοναδική Πρόταση Πώλησης ή USP - Εις Βάθος Ανάλυση

Όταν χρησιμοποιείτε τη Google ή οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης, πληκτρολογείτε λέξεις στο πλαίσιο αναζήτησης για να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Τα αποτελέσματα που επιστρέφει η Google – είτε πρόκειται για οργανικά αποτελέσματα είτε για αμειβόμενες διαφημίσεις – υπάρχουν επειδή είναι συναφή με τις λέξεις στο πλαίσιο αναζήτησης. Και αν θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται στη σελίδα, θα πρέπει να κάνετε προσφορά για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Ως εκ τούτου, για να επιτύχετε στο PPC (Pay per Click), θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι υποβάλλονται προσφορές για τις σωστές λέξεις-κλειδιά. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει μερικά σημαντικά μέρη:

Δραστηριότητα λέξεων-κλειδιών του PPC – Χρήση εργαλείων έρευνας λέξεων-κλειδιών και δεδομένων αναλυτικών στοιχείων για να βρείτε μια λίστα με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται ιδιαίτερα με τις προσφορές της επιχείρησής σας. Ο στόχος είναι να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Ομαδοποίηση και οργάνωση λέξεων-κλειδιών – Οι πιο αποτελεσματικοί λογαριασμοί του PPC οργανώνουν τις λέξεις-κλειδιά σε μικρές ομάδες από στενά συνδεδεμένες λέξεις-κλειδιά.
Αρνητικές λέξεις-κλειδιά – Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι ένας τρόπος φιλτραρίσματος των ανεπιθύμητων κλικ. Ορίζοντας μια αρνητική λέξη-κλειδί, αναφέρετε στη Google ποιες αναζητήσεις δεν θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.
Βελτιστοποίηση προσφοράς λέξεων-κλειδιών – Όλοι έχουν περιορισμένο προϋπολογισμό, οπότε είναι σημαντικό να εστιάσετε τις δαπάνες σας στις λέξεις-κλειδιά με τις καλύτερες επιδόσεις χωρίς να πληρώσετε περισσότερο από ό, τι είναι απαραίτητο.
Όπως μπορείτε να δείτε, το PPC δεν είναι μόνο θέμα εύρεσης των σωστών λέξεων-κλειδιών. Προκειμένου να αποκτήσετε υψηλή κατάταξη διαφημίσεων με χαμηλό κόστος, θα πρέπει να εργαστείτε για να επιτύχετε την καταλληλότητα του λογαριασμού σας. Αυτό σημαίνει:

1.Οργανωμένη δομή λογαριασμού
2.Στοχοθετημένες, συναρπαστικές διαφημίσεις και
3.Βελτιστοποιημένες σελίδες προορισμού

Όλοι αυτοί οι παράγοντες θα συμβάλουν στη βαθμολογία ποιότητας των λέξεων-κλειδιών σας – τη μέτρηση κλειδιού που καθορίζει τη θέση εμφάνισης των διαφημίσεών σας και το ποσό που πληρώνετε για κάθε κλικ διαφήμισης.

Μάθετε περισσότερα για το SEO στον Google SEO Οδηγό που έχω δημιουργήσει.

Θέλετε βοήθεια με το SEO ; Επικοινωνήστε μαζί μας : [email protected]

Error: Contact form not found.

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *