Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie

SEO – Πως βρίσκω λέξεις κλειδιά; Ξεκινήστε Τώρα

Google news

Πίνακας Περιεχομένου

Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά για το SEO ; Πως βρίσκω λέξεις κλειδιά για τον κλάδο μου;

Πως βρίσκω λέξεις κλειδιά; Οι λέξεις-κλειδιά είναι ιδέες και θέματα που καθορίζουν ποιο είναι το περιεχόμενό σας. Από την άποψη του SEO, είναι οι λέξεις και οι φράσεις που οι ερευνητές μπαίνουν στις μηχανές αναζήτησης, που ονομάζονται επίσης “ερωτήματα αναζήτησης”. Αν τοποθετήσετε τα πάντα στη σελίδα σας – όλες τις εικόνες,  βίντεο, αντίγραφα κλπ. – σε απλές λέξεις και φράσεις, αυτές είναι οι κύριες λέξεις-κλειδιά σας.

Ως κάτοχος ιστότοπου και δημιουργός περιεχομένου, θέλετε οι λέξεις-κλειδιά στη σελίδα σας να είναι σχετικές με το τι αναζητούν οι χρήστες, ώστε να έχουν περισσότερες πιθανότητες να βρουν το περιεχόμενό σας στα αποτελέσματα.

Διαβάστε : Πως να βελτιστοποιήσετε τα Google Reviews της επιχείρησής σας

Γιατί είναι σημαντικές και πως βρίσκω λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικές, επειδή αποτελούν τον άξονα μεταξύ του τι ψάχνουν οι άνθρωποι και του περιεχομένου που παρέχετε για να καλύψετε αυτή την ανάγκη. Ο στόχος σας στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι να οδηγείτε οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από τις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) και οι λέξεις-κλειδιά που επιλέγετε να στοχεύσετε (μεταξύ άλλων, αυτές που επιλέγετε να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας) να καθορίσετε ποια κίνηση θα έχετε. Αν κατέχετε ένα site με reviews παιχνιδιών, ίσως θελήσετε να κατατάξετε και τη φράση “παιχνίδια play station” – αλλά αν δεν είστε προσεκτικοί, ίσως καταλήξετε να προσελκύσετε επισκεψιμότητα που δεν αναζητά κριτικές παιχνιδιών.

Οι λέξεις-κλειδιά είναι τόσο για το κοινό, όσο και για το περιεχόμενό σας, διότι ίσως περιγράψετε τι προσφέρετε με λίγο διαφορετικό τρόπο από ότι κάποιοι το ζητούν. Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που ταξινομεί καλά οργανικά και οδηγεί τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας, πρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες αυτών των επισκεπτών – τη γλώσσα που χρησιμοποιούν και τον τύπο περιεχομένου που αναζητούν. Μπορείτε να το κάνετε αυτό μιλώντας με τους πελάτες σας, με συχνές συζητήσεις σε φόρουμ και ομάδες κοινότητας και πραγματοποιώντας τη δική σας έρευνα λέξεων-κλειδιών με ένα εργαλείο όπως το Keyword Explorer.

Ποιες είναι οι μακράς ουράς, long-tail λέξεις-κλειδιά;

Οι λέξεις-κλειδιά μπορούν να είναι ευρείες και εκτεταμένες (αυτές ονομάζονται συνήθως κύριες λέξεις-κλειδιά) ή μπορεί να είναι ένας πιο συγκεκριμένος συνδυασμός πολλών όρων – αυτοί ονομάζονται συχνά λέξεις-κλειδιά με μεγάλη έκταση.

Οι μοναδικές λέξεις-κλειδιά όπως τα κράνη μηχανής όπου έχουμε πετύχει την 1η σελίδα, μπορεί να φανεί ότι είναι ο απώτερος στόχος σας, δεδομένου ότι συχνά έχουν δελεαστικά υψηλό όγκο αναζήτησης. Ωστόσο, συνήθως έχουν εξαιρετικά σκληρό ανταγωνισμό. Μπορεί να θέλετε ένα κατάστημα ρούχων να κατατάσσεται στη λέξη κλειδί “ρούχα”,  στη πρώτη σελίδα αλλά θα είναι δύσκολο να καταταχθεί γρήγορα και ενδεχομένως να σας πάρει ακόμα και χρόνια για να το καταφέρετε..

Διαβάστε  3 Κορυφαίες συμβουλές για να προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας

Εκτός από αυτόν τον έντονο ανταγωνισμό, οι μοναδικές λέξεις-κλειδιά μπορούν να είναι εξευτελιστικά αόριστες. Αν κάποιος ψάχνει για “σκύλο”, δεν ξέρετε αν θέλουν μια λίστα φυλών σκύλων, πληροφορίες σχετικά με τρόφιμα για σκύλους, έναν τόπο για να αγοράσουν ένα κολάρο σκύλου ή απλά μια περιοχή με χαριτωμένες φωτογραφίες σκύλων.

Οι long tail λέξεις-κλειδιά  συνήθως έχουν πιο σαφώς καθορισμένη πρόθεση. Για παράδειγμα, “τα καλύτερα βιολογικά τρόφιμα σκυλιών για ένα κουτάβι”. Επίσης, θα διαπιστώσετε ότι οι λέξεις-κλειδιά με μεγάλη έκταση έχουν μικρότερο ανταγωνισμό, με περιθώρια για μικρότερο ιστότοπο να σπάσει και να επισημάνει τα SERP.

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά στη σελίδα σας

Δεν είναι καλό να ρίχνετε έτσι απλά λέξεις-κλειδιά στη σελίδα σας. Η δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου αφορά την παροχή πραγματικής αξίας στους πραγματικούς ανθρώπους, όχι μόνο να στέλνουμε συμβουλές στους φίλους ρομπότ μας στη Google.

Υπάρχουν ορισμένοι βασικοί κανόνες χρήσης της λέξης-κλειδιού που πρέπει να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε. Οι μοναδικές λέξεις-κλειδιά θα πρέπει να χρησιμοποιούνται σε κάθε σελίδα του ιστότοπού σας στις περιοχές που οι άνθρωποι συνήθως προσπαθούν να τους καθησυχάσουν ότι έχετε αυτό που ψάχνουν. Αυτό περιλαμβάνει τόσο την ετικέτα τίτλου όσο και το κομμάτι του περιεχομένου σας, γεγονός που οδηγεί σε ένα σημαντικό σημείο: τις παγίδες του clickbait. Ίσως πιστεύετε ότι προσελκύετε περισσότερα κλικ, προσφέροντας εντυπωσιακά αόριστους τίτλους για το περιεχόμενό σας, αλλά με τη συγκάλυψη της πραγματικής σελίδας, αποφεύγετε κάποια από τη δύναμη των λέξεων-κλειδιών.

Μπορείτε επίσης να εξετάσετε την εργασία της κύριας σας λέξης-κλειδιού στη διεύθυνση URL σας, μιας ετικέτας H1 στη σελίδα, της μετα-περιγραφής και των άλλων χαρακτηριστικών των εικόνων στη σελίδα. Όλα αυτά τα μέρη θα σας βοηθήσουν να εντοπίσετε τις μηχανές αναζήτησης στο περιεχόμενο του περιεχομένου σας.

Η χρήση των λέξεων-κλειδιών σας σε αυτούς τους τομείς είναι ο πιο βασικός τρόπος στόχευσης του περιεχομένου σας στις αναζητήσεις. Δεν πρόκειται να σας φέρει άμεσα στην κορυφή των αποτελεσμάτων, αλλά είναι απαραίτητο για το SEO, καθώς η λήψη αυτών των βασικών βημάτων θα σας οδηγήσει σε βάθος χρόνου ψηλά.. Πως βρίσκω λέξεις κλειδιά; Υπάρχουν και εξαιρετικά εργαλεία.

Χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά για τη διατύπωση μιας στρατηγικής περιεχομένου

Παρόλο που μπορείτε συχνά να ξεκινήσετε με μια λέξη-κλειδί και να δημιουργήσετε ένα κομμάτι περιεχομένου γύρω από αυτόν τον όρο, μερικές φορές το περιεχόμενό σας υπάρχει ήδη και πρέπει να μάθετε πώς να ταιριάζει με τις λέξεις-κλειδιά. Για να γίνει αυτό, δημιουργήστε αυτό που είναι γνωστό ως “περιεχόμενο σε χάρτη λέξεων-κλειδιών”. Η δημιουργία αυτού του χάρτη μπορεί να σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον αντίκτυπο του υπάρχοντος περιεχομένου σας και να εντοπίσετε τους αδύναμους συνδέσμους ή τα κενά που χρειάζονται πλήρωση.

Καθώς οι λέξεις-κλειδιά ορίζουν κάθε σελίδα του ιστότοπού σας, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να οργανώσετε το περιεχόμενό σας και να διαμορφώσετε μια στρατηγική. Ο πιο βασικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ξεκινήσετε με ένα αρχείο excel (το “περιεχόμενο σας στο χάρτη λέξεων-κλειδιών”) και να προσδιορίσετε την κύρια λέξη-κλειδί σας για κάθε άρθρο. Στη συνέχεια, μπορείτε να δημιουργήσετε το φύλλο σας σύμφωνα με τις δικές σας απαιτήσεις, να προσθέσετε τον όγκο αναζήτησης λέξεων-κλειδιών, την οργανική επισκεψιμότητα, την αρχή σελίδας και οποιεσδήποτε άλλες μετρήσεις που είναι σημαντικές για την επιχείρησή σας.

Διαβάστε  Cloud Hosting - Ενίσχυση του ηλεκτρονικού εμπορίου με επαγγελματικές λύσεις

Στην ιδανική περίπτωση, θέλετε κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας να στοχεύει μια μοναδική πρωτεύουσα λέξη-κλειδί. Σε γενικές γραμμές, η αρχική σας σελίδα θα στοχεύει σε έναν πολύ ευρύ όρο της βιομηχανίας και καθώς δημιουργείτε σελίδες κατηγοριών, σελίδες προϊόντων και άρθρα, θα εξερευνήσουν τη θέση σας και θα στοχεύσουν πιο συγκεκριμένες ανάγκες.

Όταν χρησιμοποιείτε τη Google ή οποιαδήποτε άλλη μηχανή αναζήτησης, πληκτρολογείτε λέξεις στο πλαίσιο αναζήτησης για να βρείτε αυτό που ψάχνετε. Τα αποτελέσματα που επιστρέφει η Google – είτε πρόκειται για οργανικά αποτελέσματα είτε για αμειβόμενες διαφημίσεις – υπάρχουν επειδή είναι συναφή με τις λέξεις στο πλαίσιο αναζήτησης. Και αν θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται στη σελίδα, θα πρέπει να κάνετε προσφορά για τη συγκεκριμένη λέξη-κλειδί.

Η επιλογή εποχιακών λέξεων-κλειδιών για την επιχείρησή σας στο SEO μπορεί να βελτιώσει την ορατότητά σας στις μηχανές αναζήτησης κατά τη διάρκεια συγκεκριμένων εποχών ή γεγονότων. Εδώ είναι μερικές ιδέες για το πώς να το κάνετε:

  1. Εποχιακά γεγονότα και εορτές: Σκεφτείτε για εορταστικές περιόδους, όπως Χριστούγεννα, Πάσχα, Αγίους Βαλεντίνους, Halloween, κ.λπ. Εάν η επιχείρησή σας προσφέρει προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με αυτά τα γεγονότα, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σχετικές λέξεις-κλειδιά.
  2. Εποχιακά προϊόντα ή υπηρεσίες: Σκεφτείτε για προϊόντα ή υπηρεσίες που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή κατά συγκεκριμένες εποχές του χρόνου. Για παράδειγμα, αν είστε σε έναν τομέα που σχετίζεται με τον τουρισμό, μπορείτε να επικεντρωθείτε σε λέξεις-κλειδιά όπως “καλοκαιρινές διακοπές”, “χειμερινές αποδράσεις”, κ.λπ.
  3. Τρέντι είδη και δραστηριότητες: Σκεφτείτε για τα πιο δημοφιλή πράγματα που συμβαίνουν κάθε εποχή. Για παράδειγμα, το καλοκαίρι μπορεί να είναι σχετικό με λέξεις-κλειδιά όπως “βουνό”, “θάλασσα”, “παραλία”, ενώ το χειμώνα με “σκι”, “χιονοδρομία”, “Χριστούγεννα shopping”, κ.λπ.
  4. Εποχιακές προσφορές και εκπτώσεις: Εάν προσφέρετε εποχιακές προσφορές ή εκπτώσεις, χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με αυτές, όπως “Χριστουγεννιάτικες προσφορές”, “καλοκαιρινές εκπτώσεις”, κ.λπ.
  5. Τοπικά γεγονότα και εποχιακές δραστηριότητες: Σκεφτείτε για εποχιακά γεγονότα και δραστηριότητες που συμβαίνουν στην περιοχή σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τέτοιες λέξεις-κλειδιά για να ελκύσετε τοπικό κοινό.

Αφού εντοπίσετε αυτές τις εποχιακές λέξεις-κλειδιά, χρησιμοποιήστε τις στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας, στις καμπάνιες διαφήμισης και στις κοινωνικές σας δραστηριότητες για να αυξήσετε την ορατότητά σας κατά τις συγκεκριμένες περιόδους.

Πόσο σημαντική είναι συχνότητα αναζήσησης στις λέξεις κλειδιά

Η συχνότητα αναζήτησης όρων (Search Volume) είναι ένας σημαντικός παράγοντας στο SEO και στην ψηφιακή μάρκετινγκ γενικότερα. Αφορά τον αριθμό των φορών που οι χρήστες αναζητούν έναν συγκεκριμένο όρο ή φράση σε μηχανές αναζήτησης κατά μια συγκεκριμένη χρονική περίοδο.

Η σημαντικότητα της συχνότητας αναζήτησης όρων περιλαμβάνει τα παρακάτω σημεία:

  1. Καθορισμός Δημοτικότητας: Η συχνότητα αναζήτησης δείχνει πόσο δημοφιλής είναι ένας συγκεκριμένος όρος ή θέμα. Όσο πιο συχνά αναζητείται ένας όρος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πιθανότητα να φέρει επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας εάν χρησιμοποιήσετε αυτόν τον όρο στο περιεχόμενό σας.
  2. Ανταγωνισμός: Πολύ συχνά, οι όροι με υψηλή συχνότητα αναζήτησης έχουν και υψηλό ανταγωνισμό. Αυτό σημαίνει ότι άλλες επιχειρήσεις ή ιστοσελίδες μπορεί να επιδιώκουν την ίδια κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης, κάτι που καθιστά πιο δύσκολο το να αναδειχθείτε.
  3. Κατευθυντήριος Οδηγός για το Περιεχόμενο: Η συχνότητα αναζήτησης μπορεί να λειτουργήσει ως κατευθυντήριος οδηγός για το ποιο περιεχόμενο να δημιουργήσετε. Αν γνωρίζετε ποιοι όροι αναζητούνται συχνά, μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που να τους αφορά, βελτιώνοντας έτσι την ορατότητά σας.
Διαβάστε  Η Google προτιμά τα μεγάλα Brands και αυτά οδηγεί στη πρώτη σελίδα (Ποια τα μυστικά για να το πετύχετε)

Συνολικά, η συχνότητα αναζήτησης είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατά την εκτίμηση του ποιοι όροι-κλειδιά είναι πιθανό να έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στην αύξηση της κυκλοφορίας και της ορατότητας της ιστοσελίδας σας.

Λέξεις Κλειδιά ανά περιοχή – Ποια στρατηγική να ακολουθήσεις;

Η επιλογή λέξεων-κλειδιών ανά περιοχή είναι μια σημαντική στρατηγική για το SEO ειδικά αν η επιχείρησή σας είναι τοπικής φύσεως. Εδώ είναι μερικές στρατηγικές που μπορείτε να ακολουθήσετε:

  1. Αναζητήστε τοπικούς όρους-κλειδιά: Ξεκινήστε αναζητώντας λέξεις-κλειδιά που είναι συνδεδεμένες με την περιοχή σας. Αυτοί μπορεί να περιλαμβάνουν το όνομα της πόλης ή της περιοχής, συνδυασμούς όρων που αναφέρονται σε τοπικά αξιοθέατα, εκδηλώσεις, ή κοντινές γειτονιές.
  2. Εξετάστε τοπικές ανάγκες και επιθυμίες: Κατανοήστε τις ανάγκες και τις επιθυμίες των κατοίκων της περιοχής σας και προσαρμόστε τις λέξεις-κλειδιά σας ανάλογα. Για παράδειγμα, αν προσφέρετε υπηρεσίες εστίασης, θα ήταν σημαντικό να συμπεριλάβετε λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με τοπικά εστιατόρια, καφετέριες και μπαρ.
  3. Χρησιμοποιήστε την τοπική γλώσσα: Αναζητήστε λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούνται συχνά από τους ντόπιους για να αναφερθούν σε προϊόντα ή υπηρεσίες σας. Η χρήση της τοπικής γλώσσας και φρασεολογίας μπορεί να βοηθήσει στην επίτευξη υψηλότερων θέσεων στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  4. Εξετάστε τον τοπικό ανταγωνισμό: Δείτε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιεί ο τοπικός ανταγωνισμός στις ιστοσελίδες τους και προσπαθήστε να προσαρμοστείτε ανάλογα. Αυτό μπορεί να σας δώσει ιδέες για νέους όρους-κλειδιά που μπορείτε να εκμεταλλευτείτε.
  5. Χρησιμοποιήστε τα τοπικά δεδομένα: Αξιοποιήστε τα δεδομένα της τοπικής αναζήτησης που παρέχουν ορισμένα εργαλεία SEO για να εντοπίσετε πιο συγκεκριμένους τοπικούς όρους-κλειδιά που μπορεί να είναι χρήσιμοι για την επιχείρησή σας.

Ακολουθώντας αυτές τις στρατηγικές, μπορείτε να βελτιστοποιήσετε την τοπική παρουσία σας στο διαδίκτυο και να βελτιώσετε την ορατότητά σας στον τοπικό πληθυσμό.

Ως εκ τούτου, για να επιτύχετε στο PPC (Pay per Click), θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι υποβάλλονται προσφορές για τις σωστές λέξεις-κλειδιά. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει μερικά σημαντικά μέρη:

Δραστηριότητα λέξεων-κλειδιών του PPC – Χρήση εργαλείων έρευνας λέξεων-κλειδιών και δεδομένων αναλυτικών στοιχείων για να βρείτε μια λίστα με λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται ιδιαίτερα με τις προσφορές της επιχείρησής σας. Ο στόχος είναι να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης όταν οι χρήστες αναζητούν προϊόντα ή υπηρεσίες που σχετίζονται με την επιχείρησή σας.
Ομαδοποίηση και οργάνωση λέξεων-κλειδιών – Οι πιο αποτελεσματικοί λογαριασμοί του PPC οργανώνουν τις λέξεις-κλειδιά σε μικρές ομάδες από στενά συνδεδεμένες λέξεις-κλειδιά.
Αρνητικές λέξεις-κλειδιά – Οι αρνητικές λέξεις-κλειδιά είναι ένας τρόπος φιλτραρίσματος των ανεπιθύμητων κλικ. Ορίζοντας μια αρνητική λέξη-κλειδί, αναφέρετε στη Google ποιες αναζητήσεις δεν θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.
Βελτιστοποίηση προσφοράς λέξεων-κλειδιών – Όλοι έχουν περιορισμένο προϋπολογισμό, οπότε είναι σημαντικό να εστιάσετε τις δαπάνες σας στις λέξεις-κλειδιά με τις καλύτερες επιδόσεις χωρίς να πληρώσετε περισσότερο από ό, τι είναι απαραίτητο.
Όπως μπορείτε να δείτε, το PPC δεν είναι μόνο θέμα εύρεσης των σωστών λέξεων-κλειδιών. Προκειμένου να αποκτήσετε υψηλή κατάταξη διαφημίσεων με χαμηλό κόστος, θα πρέπει να εργαστείτε για να επιτύχετε την καταλληλότητα του λογαριασμού σας. Αυτό σημαίνει:

1.Οργανωμένη δομή λογαριασμού
2.Στοχοθετημένες, συναρπαστικές διαφημίσεις και
3.Βελτιστοποιημένες σελίδες προορισμού

Όλοι αυτοί οι παράγοντες θα συμβάλουν στη βαθμολογία ποιότητας των λέξεων-κλειδιών σας – τη μέτρηση κλειδιού που καθορίζει τη θέση εμφάνισης των διαφημίσεών σας και το ποσό που πληρώνετε για κάθε κλικ διαφήμισης.

Μάθετε περισσότερα για το SEO στον Google SEO Οδηγό που έχω δημιουργήσει.

Θέλετε βοήθεια με το SEO ; Επικοινωνήστε μαζί μας!

Google news
Είπαν για εμάς.

Angel FilisAngel Filis
11:50 27 May 24
Επαγγελματισμός και Ακρίβεια στα Αποτελέσματα.
Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
19:57 17 May 24
Είναι επαγγελματίες καθώς σκέφτονται out of the box. Δεν πουλάνε κονσέρβα ασχολούνται για να σε ανεβάσουν επίπεδο και αν κάπου και εγώ καθυστερώ είναι εκεί για επισημάνσεις. Top απλά.
Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
16:35 17 May 24
Εξαιρετική ομάδα, ότι χρειαστώ είναι εκεί τόσο στις Social Media διαφημίσεις όσο και στη κατασκευή της ιστοσελίδας.
Voula GeorgantiVoula Georganti
13:50 07 May 24
Επαγγελματίες στο είδος τους. Κάνουν αυτό ακριβώς που λένε!
Επαγγελματισμός, συνέπεια, εξαιρετική συνεργασία.
manos krommidakismanos krommidakis
17:08 04 May 24
Ο Γιώργος και η ομάδα του είναι οι καλύτεροι στο αντικείμενο τους!!Τους συνιστώ ανεπιφύλακτα !!
Viky KafetziViky Kafetzi
16:35 04 May 24
Αριστη κατασκευη ποιοτητα και service!!!!
Ο Γιώργος κι η ομάδα του είναι πολύ φιλικοί, εξυπηρετικοί και το σημαντικότερο άριστοι γνώστες του αντικειμένου. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα. Φυσικά, η συνεργασία μας θα συνεχιστεί για τη διαφήμιση και προώθηση του site. Τους συστήνω ανεπιφύλακτα.
Αψογος επαγγελματιας στην δουλεια του ευγενικος προθυμος να αναπτυξει την επιχειρηση σου!
Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *