fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
page authority

Τι είναι το Page Authority και ποια η σημασία του για μια ιστοσελίδα

Τι είναι to Page Authority ? Το Page Authority είναι μια βαθμολογία (σε κλίμακα 100 βαθμών)  που προβλέπει το πόσο καλά μια συγκεκριμένη σελίδα θα κατατάσσεται στις μηχανές αναζήτησης. Βασίζεται στα ανοικτά δεδομένα από το  web Mozscape και περιλαμβάνει μετρήσεις links, MozRank, MozTrust, και δεκάδες άλλους παράγοντες. Χρησιμοποιεί ένα μοντέλο μηχανικής μάθησης για να  βρει έναν αλγόριθμο που συσχετίζεται καλύτερα με βαθμολογίες σε χιλιάδες  αποτελέσματα αναζήτησης που έχουν προβλεφθεί.

Γιατί όμως υπάρχει αυτή η βαθμολογία και πως λειτουργεί ; Σύμφωνα με την εταιρεία Moz η συγκεκριμένη κλίμακα είναι η ιδανική αξιολόγηση με αλγόριθμους. Έτσι, είναι πιο εύκολο να αυξηθεί η βαθμολογία από 20 σε 30 από ό, τι θα ήταν να αυξηθεί από 70 σε 80. Φροντίζουν να ενημερώνεται συνεχώς ο αλγόριθμος που χρησιμοποιείται για τον υπολογισμό, συνεπώς θα παρατηρούνται αλλαγές στην βαθμολογία κατά καιρούς.

Τώρα, ας ρίξουμε μια ματιά στους τρόπους που μπορούν να επηρεάσουν το Page Authority :

    • Δημιουργήστε μια σελίδα σε έναν τομέα με υψηλό κύρος.
    • Διασφαλίστε ότι το περιεχόμενο της σελίδας σας είναι εξαιρετικά ποιοτικό με έμφαση στη λεπτομέρεια, να υπάρχει σχετικότητα με την ταυτότητα της σελίδας, και πρωτοτυπία.
    • Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα σας είναι πλήρως λειτουργική και βελτιστοποιημένη για SEO.
    • Δημιουργήστε Internal Links από σελίδα σε σελίδα.
    • Κερδίστε πολλά υψηλής ποιότητας εισερχόμενα links, με βάση την ποιότητα της εξωτερικής πηγής, με ενδιαφέρον, χρήσιμη πληροφορία και σχετικότητα για τον σύνδεσμο.
    • Αφαιρέστε τυχόν κακές συνδέσεις που αφορούν την ιστοσελίδα σας.

 Όπως προανέφερα εν συντομία στην αρχή, οι μηχανές αναζήτησης μετρούν την ποιότητα της σελίδας μέσω του συνόλου των αλγορίθμων μιας μηχανικής μάθησης με κύριο σκοπό να μιμηθούν τον τρόπο που οι άνθρωποι καθορίζουν την ποιότητα μιας ιστοσελίδας. Το επίπεδο της ποιότητας προσδιορίζεται από τους On Page και Off Page παράγοντες κατάταξης. Οι On Page παράγοντες κατάταξης είναι σημαντικοί αλλά ένας έμπειρος διαχειριστής ιστοσελίδας μπορεί να ελέγξει και να βελτιώσει.

Διαβάστε  7 συμβουλές για βελτιστοποίηση των Facebook Διαφημίσεων

Η βασική μέθοδος είναι η δημιουργία ποιοτικού περιεχομένου με internal links σε φράσεις και λέξεις .Οι  Off-Page παράγοντες κατάταξης είναι αυτοί που οι διαχειριστές δεν μπορούν να ελέγξουν άμεσα. Αυτά περιλαμβάνουν  την λήψη links από άλλες ιστοσελίδες υψηλής ποιότητας αλλά και θετικά σχόλια στα social media. Οι Off Page παράγοντες λαμβάνουν περισσότερο βάρος, δεδομένου ότι είναι λιγότερο πιθανό να επηρεαστούν από το διαχειριστή που προσπαθεί να βελτιώσει την κατάταξή στις μηχανές αναζήτησής, ανεξάρτητα από την ποιότητα της σελίδας τους.

Το κλειδί είναι να χρησιμοποιήσετε αυτές τις μετρήσεις μεθοδικά με στρατηγική και ηρεμία. Επικεντρωθείτε στο Domain Authority αν θέλετε να χτίσετε το brand σας, και δώστε μεγαλύτερο βάρος στο Page Authority, όταν έχεις μία σελίδα που ανταγωνίζεται άλλες ιστοσελίδες για μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί ή φράση υψηλής αξίας.

Καλέστε για Προσφορά