Το Content Marketing, είναι ο πιο σύγχρονος και αποτελεσματικός τρόπος για να χτίσεις μια ισχυρή στρατηγική στο Link Building. Όμως είναι αβέβαιο για πολλούς τι πρέπει να προσέξουν ώστε να γνωρίζουν τι αποδίδει περισσότερο. Σε αυτό το άρθρο θα αναφέρω 4 τρόπους, όπου μετράω τι μου αποδίδει και τι όχι στις στρατηγικές Content Marketing που ακολουθώ.
-
Social Shares
Ο αριθμός των Social Shares για κάθε περιεχόμενο που δημοσιεύετε, είναι μια μέτρηση που θα πρέπει να την έχετε ως βασικό κανόνα στις μετρήσεις σας και θα είναι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ περιεχομένου . Προσέξτε, δεν είναι από μόνο του η απάντηση για την απόδοση του κειμένου, αλλά ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να παρακολουθείτε. Όμως τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να σας προσφέρουν απαντήσεις σχετικά με ένα νέο προιόν που θέλετε να προωθήσετε. Σε αυτό το κομμάτι πρέπει να δώσετε τον καλύτερο σας ευατό, είναι κάτι καινούριο και πρέπει να το προβάλλετε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ο αριθμός των likes, προβολών και αλληλεπιδράσεων θα σας δώσουν μια πρώτη εικόνα. Ενώ υπάρχουν πολλά εργαλεία και plugins για την απλοποίηση του κοινωνικού sharing , δεν είναι όλες οι πλατφόρμες το ίδιο εύκολο στην συγκέντρωση δεδομένων. Το εργαλείο buzzsumo σας δίνει όλα τα εργαλεία και συλλέγει μεγάλη γκάμα πληροφοριών για να σχηματίσετε ολοκληρωμένη εικόνα.
2. Engaged Time (Χρονική διάρκεια παραμονής στη σελίδα)
Μια εξαιρετική μέτρηση για την παρακολούθηση της επιτυχίας και της αποτελεσματικότητας του περιεχομένου σας είναι πόσο καιρό καταφέρνει και κρατάει την προσοχή του κοινού. Μπορείτε να πάρετε μια γενική ιδέα με το Google Analytics «χρόνος στη σελίδα – time on page» . Εάν δεν σας ενδιαφέρει η παρακολούθηση περιεχόμενου, τότε βάλτε τον εαυτό σας μεταξύ της πλειοψηφίας. Ακριβώς κάτω από το 30% των εμπόρων παρακολουθεί και εποπτεύει την έκταση της χρονικής διάρκειας εμπλοκής περιεχομένου – επισκέπτη. Αυτό πιθανότατα θα είχε αυξηθεί εάν περισσότεροι έμποροι γνώριζαν ότι οι επισκέπτες που ασχολούνται με περιεχόμενο για τουλάχιστον τρία λεπτά είχαν διπλάσιες πιθανότητες να επιστρέψουν στις ιστοσελίδες τους
Πώς αλλιώς θα ξέρετε τι περιεχόμενο και θέματα πρέπει να επικεντρωθείτε, αν δεν είστε σε συνεχή παρακολούθηση του περιεχομένου όπου ενδιαφέρει το κοινό σας περισσότερο; Το μόνο πρόβλημα με το «χρόνος στη σελίδα» στο Google Analytics είναι ότι δεν θα σας πει εάν οι άνθρωποι είναι ενεργοί και διαβάζουν το κείμενο. Αν αποσπάται η προσοχή τους από ένα τηλεφώνημα δεν θα διαβάσει ποτέ το κείμενο από τον χρήστη, αλλά θα επηρεαστεί ο μέσος όρος χρόνου στη σελίδα μέτρησής. Μπορείτε να βρείτε Javascriptς που βοηθούν με το χρόνο παρακολούθησης στη σελίδα, ή εργαλεία όπως το Riveted το οποίο μπορεί να βοηθήσει με τη μέτρηση της πραγματικής αλληλεπίδρασης του περιεχομένου σας με την παρακολούθηση, κύλιση, τα κλικς και τη χρήση του πληκτρολογίου.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.