Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Google Adwords ;

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 20, 2018 | 0 Comment

Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Google AdWords;

Είναι μια λογική ερώτηση και μία που ακούμε όλη την ώρα, ειδικά από τους νεοφερμένους στην πληρωμένη αναζήτηση. Άλλωστε, οι νέοι στη στο PPC πιθανότατα ενδιαφέρονται περισσότερο για το πόσο θα αναμένεται να πληρώσουν για να διαφημίστουν στη Google, και αν μπορούν ακόμη να το αντέξουν οικονομικά!

Δυστυχώς, δεν υπάρχει εύκολη απάντηση. Η πιο κοινή απάντηση είναι, “Εξαρτάται”.

Το κόστος του AdWords εξαρτάται από πολλές μεταβλητές. Σε αυτό το άρθρο, θα εξηγήσω πώς αυτές οι μεταβλητές θα επηρεάσουν τις διαφημιστικές σας δαπάνες και θα απομυθοποιήσουν τις έννοιες που θα χρειαστεί να καταλάβετε για να ορίσετε έναν ρεαλιστικό προϋπολογισμό για τις διαφημιστικές καμπάνιες σας (και να αποφασίσετε αν θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το AdWords).

Ακολουθεί ένα υψηλού επιπέδου preview του τι θα μάθετε λεπτομερέστερα σε αυτόν τον οδηγό:

1.Το Google AdWords βασίζεται σε ένα σύστημα δημοπρασιών που επιβραβεύει επιχειρήσεις που διαθέτουν καμπάνιες διαφημίσεων υψηλής ποιότητας με χαμηλότερο κόστος και καλύτερη τοποθέτηση διαφημίσεων.
2.Μπορείτε να ασκήσετε αυστηρό έλεγχο σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο δαπανάται ο προϋπολογισμός σας στο AdWords χρησιμοποιώντας τακτικές όπως προγραμματισμό διαφημίσεων, γεωγραφική στόχευση και στόχευση συσκευών.
3.Το μέσο κόστος ανά κλικ στο Google AdWords είναι μεταξύ $ 1 και $ 2 στο δίκτυο αναζήτησης. Το μέσο CPC στο Δίκτυο εμφάνισης είναι κάτω από $ 1.
4.Οι πιο ακριβές λέξεις-κλειδιά στο AdWords και οι διαφημίσεις Bing κοστίζουν $ 50 ή περισσότερα ανά κλικ. Αυτές είναι γενικά άκρως ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά σε βιομηχανίες που έχουν υψηλές αξίες σε πελάτες, όπως ο νόμος και η ασφάλεια.
5.Οι μεγάλοι λιανοπωλητές μπορούν να ξοδέψουν έως και 50 εκατομμύρια δολάρια ετησίως για την πληρωμένη αναζήτηση στο AdWords.
6. Η μέση μικρή επιχείρηση που χρησιμοποιεί το AdWords ξοδεύει μεταξύ $ 9.000 και $ 10.000 μηνιαίως στις καμπάνιες πληρωμένης αναζήτησης Google. Αυτό είναι $ 100.000 έως $ 120.000 ετησίως.

Διαβάστε : Google διαφημίσεις ή οργανικά αποτελέσματα SEO ;

Τώρα, ας εξετάσουμε πιο προσεκτικά αυτά τα σημεία σχετικά με τα κόστη του AdWords.

Πώς λειτουργεί το AdWords;

Πριν αναλύσουμε τα στοιχεία και αρχίσουμε να μιλάμε για το κόστος, είναι σημαντικό να γνωρίζετε πώς πραγματικά λειτουργεί η πλατφόρμα του AdWords.

Μία από τις μεγαλύτερες παρανοήσεις σχετικά με το AdWords είναι ότι όποιος έχει τα περισσότερα χρήματα που ξοδεύει έχει την μεγαλύτερη επιρροή. Ενώ ένας μεγαλύτερος προϋπολογισμός διαφημίσεων δεν μας χαλάει, το AdWords είναι στην πραγματικότητα ένα πιο ισότιμο πεδίο ανταγωνισμού από ό, τι πολλοί νέοι διαφημιστές αντιλαμβάνονται.

Το Google AdWords λειτουργεί ουσιαστικά με τον ίδιο τρόπο όπως μια δημοπρασία. Ας δούμε πώς λειτουργεί αυτή η διαδικασία.

Η δημοπρασία διαφημίσεων

Η δημοπρασία διαφήμισης ξεκινά όταν ένας χρήστης εισάγει ένα ερώτημα αναζήτησης, από το οποίο η Google καθορίζει εάν το ερώτημα περιέχει λέξεις-κλειδιά στις οποίες οι διαφημιζόμενοι προσφέρονται επί του παρόντος. Αν οι διαφημιζόμενοι έχουν υποβάλει προσφορά σε ορισμένες από τις λέξεις-κλειδιά στο ερώτημα αναζήτησης του χρήστη, αρχίζει η δημοπρασία διαφήμισης. Ο σκοπός της δημοπρασίας είναι να καθοριστεί η Κατάταξη διαφήμισης ή όπου θα τοποθετηθεί κάθε διαφήμιση. Η δημοπρασία καθορίζει τη συμπερίληψη και την τοποθέτηση διαφημίσεων σύμφωνα με τον τύπο κατάταξης διαφήμισης με βάση δύο κύριους παράγοντες – τη μέγιστη προσφορά και το Δείκτη ποιότητας.

 Πώς εξαντλείται ο προϋπολογισμός μου Google AdWords;

Ένα κοινό σενάριο στο οποίο βρίσκονται πολλοί νεοεισερχόμενοι στην πληρωμένη αναζήτηση είναι όταν ο διαφημιστικός προϋπολογισμός τους δαπανάται πολύ πιο γρήγορα από ό, τι περίμενε.

Είναι κατανοητό ότι αυτό μπορεί να είναι ένα σοκ. Οι διαφημιζόμενοι ενδέχεται να υπολογίζουν τον προϋπολογισμό διαφημίσεων τους πως θα διαρκέσει ένα μήνα, μέχρι να ανακαλύψουν ότι ότι τα λεφτά έκαναν φτερά σε λίγες μέρες. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε ακόμη περισσότερες παρανοήσεις σχετικά με την πληρωμένη αναζήτηση, δηλαδή ότι είναι απαγορευτικά ακριβή. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει αναγκαστικά, και είναι συχνότερα από την παρανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργεί ο προϋπολογισμός.

Βασικά στοιχεία του προϋπολογισμού του PPC

Μπορείτε να σκεφτείτε τους προϋπολογισμούς διαφήμισης με τον ίδιο τρόπο που θα κάνατε για οποιοδήποτε άλλο προϋπολογισμό. Ξεκινάτε με ένα βασικό στοιχείο που θα αντιπροσωπεύει το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού διαφημίσεων σας και θα επιτρέψετε ένα περιθώριο για να αλλάξετε τα πράγματα έαν κάτι να πάει στραβά. Ένας τρόπος για να ξεκινήσει ο προϋπολογισμός ενός PCC λογαριασμού είναι ανά βάση καμπάνιας.

Κάθε καμπάνια έχει τη δική της καρτέλα μοναδικών ρυθμίσεων στο AdWords. Αυτό σας επιτρέπει να ελέγχετε συγκεκριμένες παραμέτρους κάθε καμπάνιας ανεξάρτητα από άλλες καμπάνιες στο λογαριασμό σας.

Κάθε καμπάνια θα πρέπει να έχει τον δικό της ημερήσιο προϋπολογισμό. Εάν εκτελείτε ταυτόχρονα πολλές καμπάνιες, θα πρέπει να σκεφτείτε ποιες καμπάνιες έχουν προτεραιότητα. Για παράδειγμα, μια διαφημιστική καμπάνια που διαφημίζει το προϊόν με τις καλύτερες πωλήσεις μπορεί να είναι πιο σημαντική για την επιχείρησή σας από μια άλλη καμπάνια που προωθεί περιεχόμενο σε υποψήφιους πελάτες στην κορυφή της πυραμίδας. Σε καταστάσεις όπως αυτή, ίσως θελήσετε να διαθέσετε μεγαλύτερο ημερήσιο προϋπολογισμό στην καμπάνια προϊόντων.

Αν προγραμματίζετε ένα μηνιαίο προϋπολογισμό PCC, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να υπολογίσετε την κατανομή των ημερήσιων προϋπολογισμών για κάθε καμπάνια και να διαθέσετε τα χρήματά σας ανάλογα με την προτεραιότητα κάθε εκστρατείας.

Διαβάστε : Google Adwords επεκτάσεις διαφημίσεων – Πως λειτουργούν και τι προσφέρουν ;

Πώς ξοδεύεται ο ημερήσιος προϋπολογισμός

Ας υποθέσουμε ότι έχετε μια διαφήμιση με CPC 0,25 € και ότι θα θέλατε να λάβετε 300 κλικ διαφημίσεων την ημέρα. Χρησιμοποιώντας αυτά τα στοιχεία, μπορείτε να υπολογίσετε έναν εκτιμώμενο ημερήσιο προϋπολογισμό:

.25 x 300 = $ 75

Σε αυτό το παράδειγμα, το 25 σεντ είναι το μεγαλύτερο που θα χρεώσατε εάν το 25 σεντ είναι το μέγιστο CPC σας. Ωστόσο, το πραγματικό ποσό που μπορεί να χρεωθείτε ανά κλικ μπορεί να αλλάξει, ανάλογα με τις μεταβλητές κάθε δημοπρασίας διαφήμισης.

Απλά θυμηθείτε ότι εάν ορίσετε το μέγιστο CPC σας στα 25 σεντς, δεν θα πληρώσετε ποτέ περισσότερα από ένα κλικ – αλλά ίσως καταλήξετε να πληρώσετε λιγότερα.

Ακούγεται αρκετά απλό, σωστά; Λοιπόν, υπάρχουν διάφοροι παράγοντες που θα πρέπει να λάβετε υπόψη ότι μπορεί να επηρεάσουν τον προϋπολογισμό του PPC, η πρώτη από τις οποίες είναι η μέρα της ημέρας.

Προγραμματισμός ώρας

Επίσης, γνωστός ως προγραμματισμός διαφημίσεων, τίναι η πρακτική να καθορίζετε πότε θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται σε υποψήφιους πελάτες. Παρόλο που οι διαφημίσεις σας θα πρέπει να συνεχίσουν τη διαδικασία δημοπρασίας διαφημίσεων, μπορείτε να ενημερώσετε την Google όταν θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας.

Αυτό είναι ιδιαίτερα χρήσιμο για τις τοπικές επιχειρήσεις που θέλουν να οδηγήσουν τους πελάτες σε μια φυσική θέση μέσω των διαφημίσεών τους. Εάν έχετε ένα φούρνο που κλείνει στις 7 μ.μ., μπορεί να μην θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται εκτός των κανονικών ωρών λειτουργίας σας. Εναλλακτικά, μπορείτε να καθορίσετε ότι οι διαφημίσεις σας προβάλλονται συνεχώς καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας, αλλά κατανέμουν μεγαλύτερο μέρος του ημερήσιου προϋπολογισμού σας για ώρες κατά τις οποίες θέλετε μεγαλύτερη προβολή.

Γεωγραφική στόχευση

ΌΑπως μπορείτε να διαθέσετε περισσότερο από τον προϋπολογισμό σας σε ορισμένες ώρες της ημέρας, μπορείτε επίσης να δαπανήσετε περισσότερο από τον προϋπολογισμό σας σε ορισμένες γεωγραφικές περιοχές. Αυτή η τεχνική είναι γνωστή ως γεωγραφική στόχευση.

Η γεωγραφική στόχευση σας επιτρέπει να δώσετε προτεραιότητα στην προβολή των διαφημίσεών σας σε αναζητήσεις που προέρχονται από συγκεκριμένες περιοχές. Αυτές οι περιοχές μπορεί να είναι τόσο μεγάλες όσο μια πολιτεία ή μια επαρχία, ή τόσο μικρό όσο μια ακτίνα τριών τετραγώνων από το κατάστημά σας.

Η γεωγραφική στόχευση είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να επωφεληθείτε από τις αυξανόμενες τάσεις του mobile traffic και τις αγοραστικές συνήθειες των σημερινών καταναλωτών και μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο διαθέτετε τον ημερήσιο προϋπολογισμό διαφημίσεων. Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε οι διαφημίσεις σας να εμφανίζονται δίπλα σε σχετικές αναζητήσεις σε μια συγκεκριμένη κατάσταση, αλλά μπορείτε επίσης να διαθέσετε περισσότερο προϋπολογισμό σε αναζητήσεις που πραγματοποιούνται σε συγκεκριμένη πόλη ή ακόμα και γειτονιά.

Στόχευση συσκευών

Πέρασαν οι μέρες κατά τις οποίες οι προοπτικές αναζητούνταν αποκλειστικά από προγράμματα περιήγησης επιφάνειας εργασίας. Σήμερα, οι καταναλωτές αναζητούν τον Ιστό σε πολλές συσκευές (συχνά ταυτόχρονα), πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να δώσετε προσοχή στο πού προέρχονται τα πιο πολύτιμα προϊόντα. Στο σημείο αυτό μπαίνει στο παιχνίδι η στόχευση συσκευών.

Ας υποθέσουμε ότι θέλετε να εμφανίζονται στα αποτελέσματα σε αναζητήσεις σε Desktop και Mobile υπολογιστές, αλλά το mobile traffic είναι πιο πολύτιμο για εσάς. Θα μπορούσατε να καθορίσετε ότι ένα μέρος του προϋπολογισμού σας θα χρησιμοποιηθεί για τους Desktop υπολογιστές, αλλά το μεγαλύτερο μέρος θα διατεθεί σε κινητές συσκευές. Ίσως θελήσετε να αφιερώσετε περισσότερα χρήματα στην κυκλοφορία που προέρχεται από συγκεκριμένους τύπους κινητών συσκευών, ανάλογα με το τι διαφημίζετε ή το αντίγραφο της διαφήμισής σας.

Ο καθορισμός ενός ημερήσιου προϋπολογισμού και η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο θα εξαντληθούν είναι οι σημαντικότερες πτυχές του προϋπολογισμού για το PPC, αλλά αξίζει να γνωρίζετε τον τρόπο με τον οποίο οι προχωρημένες επιλογές στόχευσης μπορούν να επηρεάσουν τις διαφημιστικές σας δαπάνες.

Τιμολόγηση του Google AdWords: Πόσο κοστίζει ένα τυπικό κόστος κλικ στο AdWords;

Μόλις μάθετε τι είναι το PPC και πώς λειτουργεί η αμειβόμενη αναζήτηση, είναι λογικό ότι η επόμενη ερώτησή σας μπορεί να είναι: “Πόσο κοστίζει ένα τυπικό κόστος κλικ;” Όπως ανέφερα προηγουμένως, αυτό δεν είναι εύκολο να απαντηθεί.

Με κάποιους τρόπους, μπορείτε να σκεφτείτε τη διαφήμιση του PPC κατά προσέγγιση σύμφωνα με τις παραδοσιακές διαφημίσεις εκτύπωσης, θα περίμενε κανείς να δαπανήσει περισσότερα για μια γυαλιστερή αγγελία πλήρους σελίδας σε ένα εθνικό περιοδικό από ό, τι για μια διαφήμιση σε μια τοπική εφημερίδα. Στο Digital Marketing, η διάκριση δεν έχει τη μορφή της διαφήμισης, αλλά η εμπορική πρόθεση και ο ανταγωνισμός για τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες προσφέρετε. Ορισμένες λέξεις-κλειδιά είναι σημαντικά πιο ακριβές από ό, τι άλλες, ανάλογα με το πόσο ανταγωνιστική είναι η αγορά και είναι σημαντικό να το καταλάβετε πριν ξεκινήσετε μια καμπάνια στο Google Adwords.

Long-Tail Keywords

Οι άνθρωποι μερικές φορές θέλουν να επισημάνουν τις μεγάλες, λέξεις-κλειδιά. Η πραγματικότητα, ωστόσο, είναι ότι αυτές οι κατηγορίες λέξεων-κλειδιών αποτελούν μόνο ένα μικρό τμήμα του συνολικού όγκου αναζήτησης. Οι Long-Tail λέξεις-κλειδιά αντιστοιχούν στην πλειοψηφία των αναζητήσεων στο Web.

Τι γίνεται αν κάποιος πραγματοποίησε αναζήτηση για το ερώτημα, “Πώς να βγάλω τα μυρμήγκια έξω από την κουζίνα μου”; Θα μπορούσαν να ψάξουν για συμβουλές για το πώς να απαλλαγούν από την κουζίνα τους με μυρμήγκια, αλλά θα μπορούσαν επίσης να είναι ανοιχτοί για να δουν μια διαφήμιση για μια εταιρεία απεντόμωσης (και αν έχετε προσπαθήσει ποτέ να κρατήσετε τα μυρμήγκια έξω από μια κουζίνα, αυτό το σενάριο ξαφνικά γίνεται πολύ πιο εύλογο).

Αυτό είναι το είδος της ευκαιρίας που η στόχευση λέξεων-κλειδιών που προσφέρουν οι διαφημιζόμενοι. Εκτός από την πραγματοποίηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των αναζητήσεων, οι Long-tail λέξεις-κλειδιά είναι επίσης συχνά σημαντικά φθηνότερες από τις πιο σύντομες ερωτήσεις που κοστίζουν αδρά και μπορούν να έχουν τόσο πολύ – αν όχι περισσότερο – εμπορική πρόθεση.

Πόσα λεφτά χαλάνε οι τυπικές επιχειρήσεις στο Google Adwords PPC;

Συνήθως, όταν κάποιος έχει ρωτήσει για το μέσο κόστος ανά κλικ μιας διαφήμισης του PPC, η επόμενη ερώτησή τους θα είναι το πόσο χρήμα οι “τυπικές” επιχειρήσεις δαπανούν στο PPC, στο πλαίσιο του μεγαλύτερου κόστους μάρκετινγκ στο διαδίκτυο. Δυστυχώς, αυτό είναι ένα άλλο ερώτημα χωρίς μια εύκολη απάντηση. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν μπορώ να σας πω λίγα περισσότερα σχετικά με το πόσο μια “τυπική” επιχείρηση ξοδεύει στην πληρωμένη αναζήτηση. Πρώτον, πρέπει να εξετάσουμε τα συνολικά δεδομένα δαπανών από τη βιομηχανία.

Αν κοιτάξετε τα παραπάνω σχετικά με τα μέσα CPC, θα δείτε ότι οι πιο ανταγωνιστικοί όροι βρίσκονται στις ασφαλιστικές, χρηματοοικονομικές υπηρεσίες και τις νομικές βιομηχανίες.

Πόσο κοστίζουν οι μικρές επιχειρήσεις στο AdWords;

Με αυτό το σκεπτικό, ζήτησα από την Erin Sagin, έναν από τους Διευθυντές Επιτυχιών Πελατών του WordStream, να υπολογίσει πόσο διανέμει ο μέσος πελάτης του WordStream στη ΔΕΗ το μήνα.

Μερικές επιχειρήσεις δαπανούν περίπου 1.000 ευρώ το μήνα (και λέω “μόνο” καθαρά για τους σκοπούς του πλαισίου, είναι ακόμα πολλά χρήματα για πολλές μικρές επιχειρήσεις), ενώ άλλοι ξοδεύουν πάνω από 30.000 ευρώ το μήνα, όπως οι οργανισμοί διαχείρισης του PPC.

Ο μέρος όρος κυμαίνεται στα 1.000 έως 9000 ευρώ από μικρές μέχρι μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Συνολικά, το μέσο CPC των λέξεων-κλειδιών σε όλες τις βιομηχανίες κυμαίνεται συνήθως μεταξύ $ 1-2 – σημαντικά μικρότερο από τους μέσους όρους από το AdWords και το Bing που αναφέρονται παραπάνω.

Ποια άλλα κόστη συμμετέχουν στο PPC;

Ο προϋπολογισμός διαφημίσεων θα είναι πάντα το μεγαλύτερο και πιο άμεσο κόστος που σχετίζεται με τις καμπάνιες του PPC. Υπάρχουν και άλλες πιθανές δαπάνες που μπορεί να πρέπει να λάβετε υπόψη, ανάλογα με την επιχείρησή σας, τους στόχους μάρκετινγκ και την ατομική σας κατάσταση.

Κόστος του Οργανισμού

Ορισμένες μικρές επιχειρήσεις επιλέγουν να έχουν έναν οργανισμό να χειρίζονται τη δουλειά του PPC για αυτούς. Αυτή η προσέγγιση προσφέρει πολλά οφέλη, όπως η ελάχιστη προσωπική επένδυση χρόνου και προσπάθειας για την πραγματική διαχείριση του λογαριασμού σας στο PPC. Οι οργανισμοί μπορούν επίσης να διαθέτουν πολυετή εμπειρία στη διαχείριση λογαριασμών PPC, καθιστώντας τους αξιόπιστους εταίρους που μπορούν να προσφέρουν συμβουλές και καθοδήγηση από ειδικούς.

Ωστόσο, οι υπηρεσίες αυτές δεν είναι φτηνές. Ακόμα και μια μικρή διαφημιστική επιχείρηση θα πάρει ένα ποσοστό των διαφημιστικών σας δαπανών, ανεξάρτητα από την απόδοση επένδυσης (ROI). Ορισμένοι οργανισμοί μπορούν να εγγυηθούν ένα ελάχιστο ROI, ενώ άλλοι δεν θα το κάνουν. Οι περικοπές της υπηρεσίας συνήθως κυμαίνονται γύρω από το 10%, αν και αυτό ποικίλλει από το ένα γραφείο στο άλλο.

Προφανώς, είναι προς το συμφέρον του οργανισμού να αποδώσει αποτελέσματα, αλλά ακόμη και αν οι διαφημίσεις σας δεν έχουν ως αποτέλεσμα μετατροπές, θα πρέπει να πληρώσετε την διαφημιστική εταιρεία

Πως να επιλέξετε τον κατάλληλο άνθρωπο, επιχείρηση για το Adwords

Το AdWords είναι μια μεγάλη πλατφόρμα διαφήμισης. Προσφέρει στους διαφημιζόμενους έναν υψηλό βαθμό ελέγχου των ακριβών μεταβλητών στους λογαριασμούς τους και μπορεί να είναι εξαιρετικά ισχυρός στα σωστά χέρια. Το μεγαλύτερο παράπονο που ακούμε από τους πελάτες μας είναι ότι, εξαιτίας της εξουσίας του, το AdWords μπορεί να είναι εκφοβιστικό – ειδικά στους νέους διαφημιζόμενους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο πολλές επιχειρήσεις τείνουν να αλλάζουν εταιρείες και ανθρώπους που είχαν αναλάβει τις καμπάνιες Adwords.

Κάποιοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επιλέγουν να διαχειρίζονται τους λογαριασμούς PPC μόνοι τους, και το καταλαβαίνω αυτό. Οι καιροί είναι δύσκολοι και κάθε ευρώ μετράει. Ωστόσο, αν δεν έχετε χρόνο ή δεν είστε σίγουροι τι κάνετε (ή και τα δύο), η επένδυση σε έναν άνθρωπο που γνωρίζει την πλατφόρμα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εξοικονομήσετε χρόνο, να μειώσετε τα δαπανηρά λάθη και να προχωρήσετε στην πραγματική λειτουργία της επιχείρησής σας.

Υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να έχουν σημαντικό αντίκτυπο στο κόστος εκτέλεσης μιας καμπάνιας PPC, αλλά θυμηθείτε: Σχεδόν κάθε είδος επιχείρησης μπορεί να κάνει το AdWords να δουλέψει γι ‘αυτούς! Μοιραστείτε εμπειρίες, προβληματισμούς μαζί μας για να τους συζητήσουμε.

Διαβάστε ακόμη :

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο