Η ηλεκτρονική διαφήμιση με το Google AdWords είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους προσέγγισης νέων πελατών και ανάπτυξης της επιχείρησής σας. Ωστόσο, προτού μπορέσετε να ξεκινήσετε, θα πρέπει να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά το AdWords, προκειμένου να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της επένδυσης από τις διαφημιστικές σας δαπάνες και να αποφύγετε λάθη.
Διαβάστε : Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Google Adwords ;
Τι είναι το Google Ads;
Το Google Ads είναι η πλατφόρμα διαδικτυακής διαφήμισης που ανήκει και λειτουργεί από την Google. Το AdWords είναι επίσης το μεγαλύτερο και πιο διαδεδομένο δίκτυο διαδικτυακής διαφήμισης στον κόσμο και εκατομμύρια επιχειρήσεις διαφημίζουν στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας το AdWords για να προσεγγίσουν νέους πελάτες και να αναπτύξουν την επιχείρησή τους.
Οι διαφημιζόμενοι που επιλέγουν να χρησιμοποιούν το Google Ads μπορούν να στοχεύουν χρήστες σε δύο βασικά δίκτυα – το δίκτυο αναζήτησης και το δίκτυο εμφάνισης. Το δίκτυο αναζήτησης αναφέρεται στη διαφήμιση πληρωμής ανά κλικ, στην οποία οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή τους και έχουν την ευκαιρία να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους σε χρήστες που εισάγουν αυτές τις λέξεις-κλειδιά στο Google ως μέρος ενός ερωτήματος αναζήτησης. Η διαφήμιση pay-per-click είναι επίσης γνωστή ως πληρωμένη αναζήτηση.
Το δίκτυο εμφάνισης προσφέρει στους διαφημιζόμενους την επιλογή να τοποθετούν διαφημίσεις σε στυλ διαφημιστικού στυλ σε ιστότοπους που αποτελούν μέρος του δικτύου εμφάνισης. Το Δίκτυο εμφάνισης Google φτάνει περίπου το 90% των παγκόσμιων χρηστών του Διαδικτύου, ένα τεράστιο δυνητικό κοινό.
Αν και οι διαφημιστικές καμπάνιες αναζήτησης και προβολής διαχειρίζονται μέσω του Google AdWords, ο όρος “AdWords” χρησιμοποιείται συνήθως για να αναφέρεται στο δίκτυο αναζήτησης. Οι ψηφιακοί έμποροι συνήθως αναφέρονται στο δίκτυο εμφάνισης με το δικό του όνομα.
Διαβάστε : Google Ads True View Tutorial – Πως να στήσετε μια Youtube Καμπάνια
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google Ads: Ρύθμιση λογαριασμού
Προτού μπορέσετε να ξεκινήσετε τη διαφήμιση στο Google Ads, θα πρέπει να δημιουργήσετε έναν λογαριασμό. Η εγκατάσταση ενός νέου λογαριασμού είναι εύκολη και διαρκεί μόνο λίγα λεπτά.
Έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε το λογαριασμό σας χρησιμοποιώντας έναν υπάρχοντα λογαριασμό Google ή μπορείτε να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό ειδικά για χρήση με το Google Ads. Στη συνέχεια, θα καθορίσετε ορισμένα βασικά στοιχεία του λογαριασμού σας, όπως η τοποθεσία και η ζώνη ώρας σας. Τέλος, θα ρυθμίσετε λεπτομέρειες χρέωσης, έτσι ώστε η Google να μπορεί να σας χρεώσει με ακρίβεια κάθε μήνα.
Δομή λογαριασμού
Αφού ρυθμίσετε το λογαριασμό σας στο Ads με την Google, ήρθε η ώρα να σκεφτείτε πώς να διαρθρώσετε τον ίδιο τον λογαριασμό Ads. Μια λογική δομή λογαριασμού μπορεί να έχει δραματικές επιπτώσεις σε αρκετές σημαντικές μετρήσεις του PPC όπως είναι ο Δείκτης ποιότητας. Η σωστή δομή του λογαριασμού σας στο AdWords έχει πολλά οφέλη, όπως:
Περισσότερη σχετική επισκεψιμότητα και κλικ
Υψηλότερες βαθμολογίες ποιότητας (και συνεπώς, χαμηλότερο κόστος ανά κλικ)
Βελτίωση και συντήρηση του λογαριασμού σας
Αν σκοπεύετε να εκτελέσετε μόνο μία καμπάνια, η δομή του λογαριασμού σας στο AdWords θα είναι πολύ απλή. Ωστόσο, εάν σκοπεύετε να εκτελέσετε ταυτόχρονα πολλές καμπάνιες ή σχεδιάζετε να το κάνετε στο μέλλον, πληρώνετε για να εξετάσετε από τη αρχή τη βέλτιστη δομή λογαριασμού.
Ο ιδανικός λογαριασμός AdWords είναι δομημένος σε μεμονωμένες καμπάνιες, κάθε μία από τις οποίες θα έχει δικές του ομάδες διαφημίσεων. Με τη σειρά του, κάθε ομάδα διαφημίσεων θα έχει τις δικές της λέξεις-κλειδιά, το μοναδικό διαφημιστικό κείμενο και τις σελίδες προορισμού. Το παρακάτω σχήμα δείχνει πώς πρέπει να δημιουργηθεί ένας λογαριασμός για βέλτιστη απόδοση:
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι με τους οποίους μπορείτε να διαρθρώσετε έναν λογαριασμό AdWords, ανάλογα με τις ανάγκες σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να διαρθρώσετε το λογαριασμό σας AdWords βάσει της δομής του ιστότοπού σας, βάσει των τύπων προϊόντων ή υπηρεσιών που διαφημίζετε ή κατά γεωγραφική θέση, εάν η επιχείρησή σας λειτουργεί σε διάφορες μεμονωμένες αγορές.
Διαβάστε : Google διαφημίσεις ή οργανικά αποτελέσματα SEO ;
Κατανόηση των λέξεων-κλειδιών
Τώρα που έχετε ρυθμίσει και δομηθεί ο λογαριασμός σας στο Ads, ήρθε η ώρα να εξετάσετε τις θεμελιώδεις δομικές μονάδες του τι κάνει την εργασία – λέξεις-κλειδιά του AdWords.
Όπως υποδηλώνει το όνομά τους, οι λέξεις-κλειδιά είναι λέξεις κλειδιά ή φράσεις που οι χρήστες εισέρχονται στο Google όταν πραγματοποιούν μια αναζήτηση για να βρουν τις πληροφορίες που χρειάζονται. Το Ads λειτουργεί επιτρέποντας στους διαφημιζόμενους να υποβάλλουν προσφορές για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή τους, έτσι ώστε οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται στους χρήστες κατά την εισαγωγή αυτών των λέξεων-κλειδιών. Οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές για λέξεις-κλειδιά αντί να τις «αγοράζουν», διότι το AdWords λειτουργεί με τον ίδιο τρόπο όπως μια δημοπρασία για να εξασφαλίσει ότι όχι μόνο οι διαφημιζόμενοι με τους μεγαλύτερους προϋπολογισμούς θα μπορούν να πετύχουν με το PPC.
Έρευνα λέξεων-κλειδιών
Προτού μπορέσετε να κάνετε προσφορά για λέξεις-κλειδιά, πρέπει να ξέρετε ποιες λέξεις-κλειδιά αξίζει να υποβάλλονται προσφορές. Αυτό καθορίζεται κατά τη διάρκεια της ερευνητικής φάσης λέξεων-κλειδιών.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι διεξαγωγής έρευνας λέξης-κλειδιού του PPC κατά την εκκίνηση μιας νέας καμπάνιας AdWords.
Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google Ads: Γράφοντας συναρπαστικές διαφημίσεις
Μόλις προσδιορίσετε τις λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να γράψετε συναρπαστικές και πειστικές διαφημίσεις με κείμενο που απλώς ζητούν κλικ.
Αν και το Google Ads προσφέρει ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών μορφών διαφήμισης, οι διαφημίσεις PPC που βασίζονται σε κείμενο αποτελούν τον πυρήνα του Ads. Το γράψιμο του διαφημιστικού κειμένου είναι ένα ιδιαίτερα δύσκολο έργο, κυρίως εξαιτίας των περιορισμών του χώρου στους οποίους υπόκεινται οι διαφημιζόμενοι. Έχετε μόνο πολύ περιορισμένο χώρο για να δημιουργήσετε ένα συναρπαστικό μήνυμα που μιλά στους υποψήφιους πελάτες σας και να τους πείσει να κάνουν κλικ στη διαφήμισή σας.
Υπάρχουν πολλά στοιχεία που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά τη σύνταξη του διαφημιστικού κειμένου του PPC. Η επιλογή της γλώσσας σας είναι εξαιρετικά σημαντική και μπορεί να έχει δραματική επίδραση στον τόνο των διαφημίσεών σας. Ορισμένες διαφημίσεις επηρεάζουν τις συναισθηματικές απαντήσεις, όπως ο φόβος ή ακόμα και η κωμωδία, για να προσελκύσουν τους επισκέπτες να κάνουν κλικ σε αυτά, ενώ άλλοι αξιοποιούν ειδικές προσφορές για να κάνουν τις διαφημίσεις τους πιό επιτακτικές.
Χρειάζεστε χρόνο για την τακτική προσαρμογή και βελτιστοποίηση του λογαριασμού σας, γιατί είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε ως διαφημιζόμενος αμειβόμενης αναζήτησης. Ωστόσο, ακόμα κι αν κάνετε τα πάντα σωστά, μπορεί να είναι δύσκολο να γνωρίζετε πόσο καλά εκτελούνται οι καμπάνιες σας. Ένα πολύ καλό πρόγραμμα είναι το WordStream δημιούργησε το Grader Performance Performance του AdWords.
Σε 60 δευτερόλεπτα ή και λιγότερο, ο Grader απόδοσης του Ads πραγματοποιεί έναν ολοκληρωμένο έλεγχο του λογαριασμού σας στο Google Ads. Αφού συνδεθείτε με ασφάλεια στον λογαριασμό σας, ο Αξιολογητής απόδοσης, θα μετρήσει τη δύναμη του λογαριασμού σας βάσει σημαντικών μετρήσεων όπως:
Κινητική βελτιστοποίηση
Ιστοσελίδες προορισμού
Σπατάλη ξοδεύω
Ποσοστό κλικ
Βελτιστοποίηση διαφημίσεων κειμένου
Δείτε ακόμη :
- Google Ads επεκτάσεις διαφημίσεων – Πως λειτουργούν και τι προσφέρουν ;
- Πόσο κοστίζει μια διαφήμιση στο Google Ads ;

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.