Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Τι είναι το SEM – Search Engine Marketing

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Φεβρουάριος 2, 2018 | 0 Comment

Το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης – Search Engine Marketing (SEM) είναι μια μορφή μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο που συνεπάγεται στην προώθηση ιστοσελίδων, αυξάνοντας την προβολή τους στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) κυρίως μέσω πληρωμένης διαφήμισης. Το SEM μπορεί να ενσωματώσει τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO), η οποία προσαρμόζει ή επανεγγράφει το περιεχόμενο της ιστοσελίδας και την αρχιτεκτονική του ιστοτόπου για να επιτύχει υψηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης για να αυξήσει τις λίστες πληρωμής ανά κλικ (PPC).

Παρακάτω είναι μερικοί από τους πιο συνηθισμένους όρους που χρησιμοποιούνται επίσης για να αναφέρονται σε δραστηριότητες SEM:

Αμειβόμενες διαφημίσεις αναζήτησης
Αμειβόμενη διαφήμιση αναζήτησης
PPC (pay-per-click)
PPC (pay-per-call) – ορισμένες διαφημίσεις, ιδίως αυτές που προβάλλονται σε χρήστες κινητής αναζήτησης, ενδέχεται να χρεώνονται με τον αριθμό των κλικ που οδήγησαν σε άμεση κλήση από ένα smartphone.
CPC (κόστος ανά κλικ)
CPM (κόστος ανά χίλιες εμφανίσεις)
Οι περισσότερες διαφημίσεις αναζήτησης πωλούνται σε βάση CPC / PPC, αλλά ορισμένες επιλογές διαφήμισης μπορούν επίσης να πωληθούν με βάση το CPM.

Το Google AdWords είναι με πολλούς τρόπους η πιο δημοφιλής πλατφόρμα αναζήτησης που χρησιμοποιείται από τους εμπόρους αναζήτησης, ακολουθούμενη από τις διαφημίσεις Bing, οι οποίες εξυπηρετούν επίσης σημαντικό μέρος των διαφημίσεων στο Yahoo.

Πέρα από αυτό, υπάρχουν αρκετές “πλατφόρμες PPC δεύτερης βαθμίδας” καθώς και επιλογές διαφήμισης του PPC στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα.

Το 2014 η Google δημιούργησε ένα βίντεο σχετικά με την ταυτότητα και λειτουργία του Google Adwords.

TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο