Σε αυτό το άρθρο θα εξηγήσουμε με απλά λόγια για την σημασία του Google Ads στις διαφημιστικές σας προσπάθειες.
Τι είναι το Google Ads;
Το Google Ads είναι το διαφημιστικό σύστημα της Google στο οποίο οι διαφημιζόμενοι υποβάλλουν προσφορές σε συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά. Έτσι οι διαφημίσεις με δυνατότητα κλικ, να εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google. Δεδομένου ότι οι διαφημιζόμενοι πρέπει να πληρώσουν για αυτά τα κλικ, με αυτό τον τρόπο η Google βγάζει χρήματα από την αναζήτηση. Αυτό το ενημερωτικό κείμενο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τον τρόπο λειτουργίας και της ερώτησης τι είναι το Google Ads, αναφέροντας λεπτομερώς τη δημοπρασία του Google Ads, τη διαδικασία υποβολής προσφορών και εξηγώντας σημαντικούς παράγοντες όπως ο Δείκτης ποιότητας και το κόστος ανά κλικ. Εάν ρωτάτε “Πώς λειτουργεί το Google Ads;” αυτό το άρθρο είναι για σένα!
Το Google Ads λειτουργεί;
Λειτουργεί το Google Ads; Ανάλογα με την ανταγωνιστικότητα των λέξεων-κλειδιών για τις οποίες υποβάλλονται προσφορές και τη σχετικότητα της συγκεκριμένης λέξης-κλειδιού σε πραγματικές μετατροπές για την εταιρεία σας, το AdWords μπορεί ή δεν μπορεί να λειτουργήσει για την επιχείρησή σας. Ως επί το πλείστον, διαπιστώσαμε ότι το Google Ads είναι εξαιρετικά αποτελεσματικό για πολλά είδη επιχειρήσεων, εφόσον δεν χάνουν τα χρήματά τους σε λάθος λέξεις-κλειδιά ή γράφουν αδύναμες διαφημίσεις με χαμηλό CTR. Όταν λοιπόν ερχόμαστε στο ερώτημα τι είναι το Google Ads, η γενική αλλά σαφής απάντηση είναι η ευκαιρία που σου δίνει η Google με πληρωμή ανά κλικ να εμφανιστείς στα πρώτα αποτελέσματα σε σχετικές αναζητήσεις υποψήφιων πελατών.
Πόσο κοστίζει το Google Ads;
Πολλοί παράγοντες μπορούν να επηρεάσουν το κόστος της διαφήμισης του AdWords για την επιχείρησή σας. Μάθετε όλα τα σχετικά με αυτά τα έξοδα, τον τρόπο λειτουργίας της προσφοράς και το μέσο κόστος ανά κλικ για τους διαφημιζόμενους στον οδηγό μας “Πόσο κοστίζει τελικά το Google Ads;“
Πώς να διαφημιστείτε με το Google Ads
Οι επιχειρήσεις μπορούν να διαφημιστούν στη Google ανοίγοντας έναν λογαριασμό Google AdWords. Μάθετε περισσότερα σχετικά με τον τρόπο αξιοποίησης του Google AdWords και ακολουθήστε την αποδεδειγμένη πορεία προς την επιτυχία του AdWords στο ενημερωτικό μας έντυπο “Πώς να χρησιμοποιήσετε το Google Ads“.
Πώς λειτουργεί η προσφορά Ads;
Η πραγματική θέση της διαφήμισής σας καθορίζεται από την κατάταξη της διαφήμισής σας (Μέγιστος χρόνος προσφοράς). Η υψηλότερη βαθμίδα διαφήμισης έχει την 1η θέση διαφήμισης. Το πραγματικό CPC θα προσδιοριστεί από την κατάταξη διαφήμισης της επόμενης υψηλότερης διαφήμισης κάτω από εσάς, διαιρούμενη με το Δείκτη ποιότητας. Η μόνη εξαίρεση αυτού του κανόνα είναι όταν είστε ο μόνος πλειοδότης ή η χαμηλότερη προσφορά στη δημοπρασία του AdWords. τότε πληρώνετε τη μέγιστη προσφορά ανά κλικ! Η προσφορά του AdWords πλήττει σε μεγάλο βαθμό τους διαφημιζόμενους που υποβάλλουν προσφορές με βαθμολογίες χαμηλής ποιότητας. Αντίστροφα, όσοι έχουν υψηλή βαθμολογία ποιότητας έχουν υψηλότερες τάξεις διαφήμισης και χαμηλότερο CPC.
Πόσες φορές τρέχει μια δημοπρασία Google;
Η δημοπρασία τρέχει δισεκατομμύρια φορές κάθε μήνα. Τα αποτελέσματα είναι τέτοια ώστε οι χρήστες να βρουν διαφημίσεις που σχετίζονται με αυτό που αναζητούν, οι διαφημιζόμενοι συνδέονται με δυνητικούς πελάτες στις χαμηλότερες δυνατές τιμές και η Google λαμβάνει έσοδα δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Πώς λειτουργεί η δημοπρασία του Google;
Μόλις πραγματοποιηθεί ερώτημα στη Google, η μηχανή αναζήτησης επεξεργάζεται το αίτημα και διεξάγει τη δημοπρασία, η οποία θα καθορίσει στη συνέχεια τις θέσεις των διαφημίσεων και το CPC κάθε διαφημιζόμενου.
Πώς εισέρχεστε σε δημοπρασία στο Google;
Οι διαφημίσεις σας στη Google είναι κατάλληλες για εγγραφή σε δημοπρασία κάθε φορά που υποβάλλονται προσφορές για λέξεις-κλειδιά που σχετίζονται με το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη. Οι προσφορές σας, ο Δείκτης ποιότητας και η συνάφεια θα εμφανιστούν για να προσδιοριστεί αν η διαφήμισή σας πληροί τις προϋποθέσεις για προβολή στο SERP.
Τι εισέρχεται σε δημοπρασία στο Google;
Μόλις οι λέξεις-κλειδιά των διαφημιζόμενων εντοπιστούν, η Google εισάγει τη λέξη-κλειδί από το λογαριασμό σας που θεωρεί πιο σχετική στη δημοπρασία με τη μέγιστη προσφορά που έχετε ορίσει καθώς και τη σχετική διαφήμιση.
Τι είναι το CPC;
CPC ή κόστος ανά κλικ είναι το ποσό που ένας διαφημιζόμενος πληρώνει κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή του στο AdWords.
Πώς λειτουργεί το CPC;
Το CPC καθορίζεται από την ανταγωνιστικότητα των λέξεων-κλειδιών σας, των μέγιστων προσφορών σας και των Βαθμών Ποιότητας.
Ποιο είναι το μέσο κόστος ανά κλικ στο Ads;
Το μέσο κόστος ανά κλικ στο AdWords διαφέρει ανάλογα με τη λέξη-κλειδί και τον κλάδο, αλλά είναι περίπου 2.32 ευρώ στο δίκτυο αναζήτησης και 0.58 ευρώ στο δίκτυο εμφάνισης. Φυσικά όταν ερχόμαστε στο ερώτημα ποιο είναι το cpc της δικής μου επιχείρησης, θα πρέπει να γίνει έρευνα ανταγωνισμού.
Τι είναι ο Δείκτης ποιότητας Google;
Πρόκειται για μια μέτρηση που χρησιμοποιεί η Google για να καθορίσει πόσο σχετική και χρήσιμη είναι η διαφήμισή σας για τον χρήστη, βασισμένη κυρίως στο CTR της διαφήμισής σας, στη συνάφεια των λέξεων-κλειδιών και στην ποιότητα της σελίδας προορισμού σας. Όσο υψηλότερος είναι ο Δείκτης ποιότητας, τόσο καλύτερα. Οι λέξεις-κλειδιά υψηλού βαθμού ποιότητας θα σας εξοικονομήσουν χρήματα και θα σας κερδίσουν καλύτερη κατάταξη διαφημίσεων.
Πώς καθορίζει η Google τι πληρώνετε;
Το κόστος καθορίζεται από τη μέγιστη προσφορά σας, τη Βαθμολογία ποιότητας και την ανταγωνιστικότητα της λέξης-κλειδιού σας.
Τι είναι η κατάταξη διαφημίσεων Google;
Η κατάταξη διαφημίσεων Google είναι η θέση της διαφήμισης της εταιρείας στη σελίδα μηχανής αναζήτησης με βάση το συνδυασμό της μέγιστης προσφοράς και της ποιότητας της εταιρείας.
Κατάταξη διαφήμισης έναντι βαθμολογίας ποιότητας
Ο βαθμός διαφήμισης είναι το πόσο ψηλά στη σελίδα θα εμφανιστεί η διαφήμιση. Από την άλλη πλευρά, ο Δείκτης ποιότητας καθορίζεται από τη συνάφεια και τη χρησιμότητα του ερευνητή και είναι μόνο ένα μέρος της διαδικασίας τοποθέτησης διαφημίσεων. Από το 2013, η βαθμολογία ποιότητας της Google έχει γίνει όλο και πιο πολύτιμη καθώς η μέση βαθμολογία ποιότητας έχει αλλάξει από 7 σε 5. Να θυμάστε ότι στην ερώτηση τι είναι το Google Ads, μιλάμε για ένα πυρηνικό όπλο το οποίο εφόσον συνδεθεί σωστά με το Google Analytics, ανεβαίνετε επίπεδο.
Τι είναι η θέση της διαφήμισης στο Google Ads;
Η θέση της διαφήμισης είναι η θέση στα αποτελέσματα της σελίδας της μηχανής αναζήτησης, όπου η διαφήμιση εμφανίζεται σε σχέση με όλες τις άλλες διαφημίσεις.
Τι είναι το Πραγματικό CPC;
Το πραγματικό CPC είναι το ποσό που ένας διαφημιζόμενος πληρώνει κάθε φορά που ένας ερευνητής κάνει κλικ στο δικό του
Πήρατε λοιπόν μια ιδέα για τις βασικές λειτουργίες του Google Ads. Οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση, άποψη γράψτε μας στα σχόλια.
Διαβάστε:
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.