Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie

Λέξεις κλειδιά σε κείμενα – Ποιος είναι ο σκοπός τους;

Google news

Όσον αφορά το SEO, οι λέξεις κλειδιά εξακολουθούν να είναι πολύ σημαντικές. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε γιατί οι λέξεις -κλειδιά SEO πρέπει να εμπνέουν όλο το περιεχόμενό σας που δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες των χρηστών. Οι λέξεις κλειδιά είναι ιδέες και θέματα που καθορίζουν το περιεχόμενο του κειμένου σας. Με όρους του SEO, αυτές είναι οι λέξεις και οι φράσεις που οι μηχανές αναζήτησης εισάγουν στον αλγόριθμο και όλο το σύστημα. Ονομάζονται επίσης “ερωτήματα αναζήτησης”. Οι λέξεις -κλειδιά SEO κυμαίνονται από απλές λέξεις έως πολύπλοκες φράσεις και χρησιμοποιούνται για την ενημέρωση του περιεχομένου της ιστοσελίδας για την αύξηση της οργανικής και σχετικής επισκεψιμότητας αναζήτησης.

Μιλάμε για τα πάντα στη σελίδα σας, όλες τις εικόνες, τα βίντεο, τα αντίγραφα κ.λπ. Με απλές λέξεις και φράσεις, αυτές είναι οι κορυφαίες λέξεις κλειδιά σας. Αν θέλετε να δημιουργήσετε ποιοτικά backlinks στην ιστοσελίδα σας, χρειάζεστε κάτι εκπληκτικό που θα προσελκύσει άτομα να συνδεθούν. Φυσικά για να τα λέμε όλα στην Ελλάδα δεν είναι εύκολο να προσεγγίσεις sites να συνδεθούν μαζί σας. Στο εξωτερικό είναι μεγαλύτερο το εύρος.

Γιατί οι λέξεις κλειδιά σε κείμενα είναι σημαντικές

Οι λέξεις -κλειδιά είναι σημαντικές επειδή αποτελούν τη βάση ανάμεσα σε αυτό που αναζητούν οι άνθρωποι και στο περιεχόμενο που παρέχετε για την κάλυψη αυτής της ανάγκης. Ο στόχος σας στην κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης είναι να οδηγήσετε οργανική επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από τις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης (SERP) και οι λέξεις -κλειδιά που επιλέγετε να στοχεύσετε (δηλαδή, μεταξύ άλλων, αυτές που επιλέγετε να συμπεριλάβετε στο περιεχόμενό σας) καθορίζουν τι είδος επισκεψιμότητας θα έχετε.

Φυσικά χρειάζεται προσοχή στις επιλογές που θα κάνετε στις φράσεις και λέξεις. Οι λέξεις -κλειδιά έχουν να κάνουν τόσο με το κοινό σας όσο και με το περιεχόμενό σας, επειδή μπορείτε να περιγράψετε αυτό που προσφέρετε με έναν ελαφρώς διαφορετικό τρόπο από αυτόν που ζητούν κάποιοι. Για να δημιουργήσετε περιεχόμενο που κατατάσσεται καλά οργανικά και προσελκύει επισκέπτες στον ιστότοπό σας, πρέπει να κατανοήσετε τις ανάγκες αυτών των επισκεπτών, τη γλώσσα που χρησιμοποιούν και τον τύπο περιεχομένου που αναζητούν.

Διαβάστε  5 λόγοι που οι κριτικές στη Google βοηθάνε το Google Maps και την επιχείρηση σου

Ωστόσο, είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζουμε ότι μια «γνήσια χρήση λέξεων-κλειδιών» είναι ένας θετικός παράγοντας και όχι απλώς μια συμπλήρωση λέξεων-κλειδιών. Σήμερα, οι μηχανές αναζήτησης είναι πολύ καλύτερες στην ανάλυση ιστοσελίδων από πριν. Αυτές οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να εντοπίσουν μια πραγματική χρήση λέξεων -κλειδιών. Αυτό γίνεται με τον υπολογισμό της πυκνότητας των λέξεων κλειδιών του περιεχομένου της ιστοσελίδας. Καθώς το κ καιρός περνάει, οι μηχανές αναζήτησης θα γίνουν πιο ανθρώπινες. Πρέπει να αρχίσετε να αντιμετωπίζετε τις μηχανές αναζήτησης ως ανθρώπους με καλή αίσθηση κρίσης. Σε μια ανάλυση SEO θα χρειαστεί να τσεκάρετε όλα τα παρακάτω.

Υπάρχουν τρεις τύποι λέξεων -κλειδιών:

  • Γενικές λέξεις κλειδιά
  • Λέξεις κλειδιά ευρείας αντιστοίχισης
  • Λέξεις  κλειδιά μακράς ουράς

Γενική λέξη -κλειδί

Οι γενικές λέξεις κλειδιά είναι όροι που περιγράφουν ευρέως τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας. Έχουν ευρύτερη εμβέλεια και βοηθούν να στοχεύσουν άτομα που αναζητούν κάτι χωρίς να έχουν στο μυαλό τους μια συγκεκριμένη μάρκα ή τοποθεσία.

Λέξη κλειδί ευρείας αντιστοίχισης

Βασικά, η ευρεία αντιστοίχιση είναι ένας τύπος αντιστοίχισης λέξεων κλειδιών που χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης για να καθορίσουν με ποιους όρους μπορούν να αντιστοιχούν οι διαφημίσεις σας. Ονομάζεται “ευρεία” επειδή επιτρέπει στη διαφήμισή σας να ταιριάζει με το μεγαλύτερο εύρος πιθανών αναζητήσεων λέξεων κλειδιών που εξακολουθούν να σχετίζονται κάπως με τη λέξη -κλειδί σας.

Λέξεις κλειδιά μακράς ουράς

Οι λέξεις -κλειδιά μακράς ουράς είναι φράσεις  κλειδιά που έχουν τρεις ή περισσότερες λέξεις και είναι πολύ συγκεκριμένες καθώς εστιάζονται περισσότερο σε μια θέση. Αυτές οι λέξεις κλειδιά μεγαλύτερης ουράς μπορεί να έχουν μικρότερο όγκο αναζήτησης, αλλά να είστε βέβαιοι ότι η πρόθεση αναζήτησης θα είναι σαφέστερη. Συνιστώ λέξεις κλειδιά longtail για να κάνετε SEO επειδή έχει χαμηλό ανταγωνισμό, προσελκύει πραγματικό χρήστη, εξοικονομείτε χρήματα.

Πώς να βρείτε και SEO Λέξεις κλειδιά Longtail;

Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά διαδικτυακά εργαλεία λέξεων κλειδιών για έρευνα, όπως Longtail Pro, Ubersuggest, KWFinder. Ωστόσο, προτιμώ το plugin WordPress να κάνει έρευνα λέξεων -κλειδιών, ιδίως λέξεις -κλειδιά longtail. 

Το πιο σημαντικό είναι ότι οι νέες λέξεις κλειδιά που προκύπτουν έχουν συγκεκριμένες προθέσεις αναζήτησης και διαφέρουν μεταξύ τους. Εδώ είναι ένα άλλο παράδειγμα. Το άτομο που ψάχνει για “παιδικά ποδοσφαιρικά παπούτσια” δεν θέλει να βρει τις ίδιες πληροφορίες με το άτομο που ψάχνει “παπούτσια ποδοσφαίρου Cristiano Ronaldo”. Καταλαβαίνετε την ιδέα, σωστά; Να είστε προσεκτικοί γιατί αυτό είναι σημαντικό! Η ικανοποίηση της πρόθεσης αναζήτησης είναι πάντα ο στόχος νούμερο 1 ενός κειμένου που προσπαθεί να τοποθετηθεί.

Σημαντικές έννοιες όταν πρόκειται για λέξεις κλειδιά σε κείμενα

Εκτός από την κατανόηση του τι είναι μια λέξη κλειδί, το σημαντικό είναι πώς να τη χρησιμοποιήσετε για να αποκτήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα. Και για αυτό, είναι απαραίτητο να κατανοήσουμε τις ακόλουθες έννοιες.

Διαβάστε  Τι είναι το Chatgpt - Η Τεχνητή Νουμοσύνη ΑΙ έφτασε

1. Λέξεις -κλειδιά LSI, η εποχή των σημασιολογικών λέξεων κλειδιών

Πριν από μερικά χρόνια, όταν η Google δεν είχε ακόμη αναπτυχθεί καλά, η επανάληψη της ίδιας λέξης κλειδιού πολλές φορές ήταν αρκετή για να φτάσει ψηλά. Αυτή η πρακτική, που έφτασε στα άκρα, κατέληξε να τιμωρείται για αυτό που ονομάζεται Keyword Stuffing (εισαγωγή της λέξης -κλειδιού με αφύσικο τρόπο με πρόθεση τοποθέτησης). Για το λόγο αυτό, σας συνιστούμε να ελέγξετε τον αριθμό των φορών που εισάγετε τη λέξη κλειδί. Ωστόσο, η Google επιβραβεύει αυτό που είναι γνωστό ως συνάφεια ενός κειμένου.

Ένα κείμενο θα είναι πιο σχετικό, όσο περισσότερες λέξεις σχετίζονται σημασιολογικά με την κύρια έννοια που περιλαμβάνει.. Ας επιστρέψουμε στο Παρίσι για παράδειγμα. Εάν θέλω να τοποθετήσω τη λέξη-κλειδί “Παρίσι”, θα πρέπει να συμπεριλάβω λέξεις (οντότητες) που συνήθως εμφανίζονται επίσης όταν μιλάμε για το Παρίσι. “Πύργος του Άιφελ”. “Η Παναγία των Παρισίων”, “Πόλη της αγάπης”. Εάν όλες ή οι περισσότερες από τις σελίδες των 10 πρώτων περιλαμβάνουν αυτές ή άλλες λέξεις, θα πρέπει επίσης να εμφανίζονται στο περιεχόμενό σας. Αυτές τις λέξεις -κλειδιά τις ονομάζουμε LSI (Latent Semantic Indexing).

Η Google κατανοεί ότι ένα κείμενο που πραγματεύεται σε βάθος, ένα θέμα πρέπει να περιλαμβάνει όλες αυτές τις λέξεις για να είναι σχετικές. Μην συγχέετε λέξεις κλειδιά μακράς ουράς με LSI. Οι πρώτες είναι επεκτάσεις της κύριας λέξης κλειδιού, ενώ οι δεύτερες δεν έχουν μορφολογική σχέση με την κύρια λέξη κλειδί ή μεταξύ τους. Η βελτιστοποίηση εξαρτάται από την φυσικότητα που θα περάσετε τις φράσεις και λέξεις.

Ο στόχος της Google είναι η φυσικότητα, πράγμα που σημαίνει ότι όταν πρόκειται για ένα θέμα σε βάθος, ορισμένες λέξεις θα βγουν φυσικά. Μήπως ένα κείμενο που μιλά εκτενώς για το Παρίσι δεν αναφέρει τον Πύργο του Άιφελ; Προφανώς όχι. 

2. Πυκνότητα λέξεων κλειδιών

Εάν ο στόχος σας είναι να τοποθετήσετε τον εαυτό σας και να κάνετε την εργασία να αποδώσει για μεγάλο χρονικό διάστημα, γνωρίζετε ήδη ότι η δημιουργία σχετικού κειμένου με όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις LSI είναι ο δρόμος. Παρόλα αυτά, η Google εξακολουθεί να είναι απλώς ένα ρομπότ που διαβάζει και ερμηνεύει, οπότε μην ξεχνάτε πόσες φορές επαναλαμβάνεται η κύρια λέξη κλειδί και οι θέσεις της στο άρθρο (url, H1, H2, κ.λπ.).

Η πυκνότητα μιας λέξης κλειδιού είναι ο αριθμός των φορών που επαναλαμβάνεται, εκφρασμένη ως ποσοστό. Δεν υπάρχει οριστικός κανόνας αλλά, για λόγους ασφάλειας, δεν πρέπει να υπερβαίνει το 1,5% (σε αυτό το κείμενο η κύρια λέξη κλειδί έχει πυκνότητα 1,3%). Μια κοινή πρακτική SEO είναι να εξετάσετε την πυκνότητα λέξεων κλειδιών του περιεχομένου των κορυφαίων 3-4 αποτελεσμάτων. Με αυτόν τον τρόπο γνωρίζουν τι ποσοστό είναι ανεκτό για τη συγκεκριμένη λέξη κλειδί.

Διαβάστε  Προώθηση Eshop - Διαφήμιση με σχέδιο 2024

Για ορισμένα θέματα, όπως συνταγές, η Google επιτρέπει μια αρκετά υψηλή πυκνότητα χωρίς τον κίνδυνο τιμωρίας. Πριν δημιουργήσετε ένα κείμενο, δημιουργήστε μια λίστα με συνώνυμα της κύριας λέξης κλειδιού και κοιτάξτε το περιεχόμενο που έχει τοποθετηθεί για να δείτε πώς το ονομάζετε. Επομένως, δεν θα φαίνεται επαναλαμβανόμενο.

3. Προβολή

Εκτός από τη συνάφεια ενός κειμένου και την πυκνότητα μιας λέξης κλειδιού, υπάρχει ένας άλλος σημαντικός όρος: Η προβολή. Η Google δεν εξετάζει μόνο πόσες φορές επαναλαμβάνεται μια λέξη κλειδί, αλλά και πού βρίσκεται στο κείμενο. Αν συμπεριληφθεί στον τίτλο (Η1) ή στον πρώτο τίτλο, θα έχει μεγαλύτερη προβολή / σημασία. Το ίδιο ισχύει εάν περιλαμβάνεται στην αρχή ή στο τέλος των παραγράφων. Προσοχή όμως μην το παρακάνετε! Μην τελειώνετε κάθε παράγραφο με την ίδια λέξη κλειδί. Το κάναμε στην προηγούμενη παράγραφο.

Για να ελέγξετε την πυκνότητα και την προβολή, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια πολύ χρήσιμη επέκταση Chrome που ονομάζεται SEOQuake. Πριν ξεκινήσετε να δημιουργείτε άρθρα για το blog ή για να συμπληρώσετε περιγραφές προιόντων, θα πρέπει να κάνετε μια μικρή έρευνα λέξεων-κλειδιών. Αυτή η έρευνα δεν χρειάζεται να είναι πολύ εμπεριστατωμένη, αλλά πρέπει να γνωρίζετε! Τι ψάχνουν οι άνθρωποι στη Google.

Τι λέξεις χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας

Ποια είναι η μέση πυκνότητα του περιεχομένου. Σε ποιους τίτλους οι λέξεις κλειδιά χρησιμοποιούνται περισσότερο. Να θυμάστε ότι αναζητούμε κείμενα που σχετίζονται με την Google και είναι χρήσιμα για τον χρήστη. Τώρα ας δούμε όλα αυτά τα εργαλεία.

1. Εργαλείο σχεδιασμού λέξεων -κλειδιών Google

Επειδή περιορίζεται μόνο σε λογαριασμούς με ενεργές καμπάνιες, έχει χάσει τη δημοτικότητά του, αλλά εξακολουθεί να είναι μια εξαιρετική επιλογή.

Πλεονεκτήματα: Κανείς δεν ξέρει τι ψάχνουν οι άνθρωποι στο Google καλύτερα από τη Google.

Μειονεκτήματα: όντας ένα εργαλείο Google Ads, προσανατολίζεται σε λέξεις -κλειδιά συναλλαγής (πρόθεση αγοράς). Αυτό γίνεται πλεονέκτημα όταν εργάζεστε με ηλεκτρονικά καταστήματα.

2. Ubersuggest (Neil Patel)

Ο Neil Patel είναι ένας γνωστός ειδικός στο μάρκετινγκ που αγόρασε ένα πολύ δημοφιλές εργαλείο έρευνας λέξεων-κλειδιών: το Ubersuggest. Αφού το αγόρασε έκανε ένα μεγάλο λίφτινγκ και το προσφέρει δωρεάν.

Υπάρχει και το KW Finder μέσα από το οποίο θα βρείτε πολύ μεγάλες λίστες με λέξεις κλειδιά. Σίγουρα και το Ahrfes διαθέτει μεγάλο όγκο δεδομένων με λέξεις κλειδιά. Αξίζει να δοκιμάσετε όλα τα παραπάνω και να δείτε ποιο σας ταιριάζει καλύτερα.

Το κλειδί για τις λέξεις -κλειδιά

Οι συμβουλές της Google πάντοτε κατευθύνονται προς τη φυσικότητα του περιεχομένου, αλλά είναι απαραίτητο να ελέγξετε λίγο την πυκνότητα και την προβολή. Όσον αφορά τη συνάφεια, εάν το κείμενο είναι ποιοτικό και καλύπτει το θέμα σε βάθος, η επιτυχία είναι σίγουρη. Πάντα όμως θα λέμε ότι το Link Building είναι το επόμενο βήμα.

Google news
Είπαν για εμάς.

Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
19:57 17 May 24
Είναι επαγγελματίες καθώς σκέφτονται out of the box. Δεν πουλάνε κονσέρβα ασχολούνται για να σε ανεβάσουν επίπεδο και αν κάπου και εγώ καθυστερώ είναι εκεί για επισημάνσεις. Top απλά.
Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
16:35 17 May 24
Εξαιρετική ομάδα, ότι χρειαστώ είναι εκεί τόσο στις Social Media διαφημίσεις όσο και στη κατασκευή της ιστοσελίδας.
Voula GeorgantiVoula Georganti
13:50 07 May 24
Επαγγελματίες στο είδος τους. Κάνουν αυτό ακριβώς που λένε!
Επαγγελματισμός, συνέπεια, εξαιρετική συνεργασία.
manos krommidakismanos krommidakis
17:08 04 May 24
Ο Γιώργος και η ομάδα του είναι οι καλύτεροι στο αντικείμενο τους!!Τους συνιστώ ανεπιφύλακτα !!
Viky KafetziViky Kafetzi
16:35 04 May 24
Αριστη κατασκευη ποιοτητα και service!!!!
Ο Γιώργος κι η ομάδα του είναι πολύ φιλικοί, εξυπηρετικοί και το σημαντικότερο άριστοι γνώστες του αντικειμένου. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα. Φυσικά, η συνεργασία μας θα συνεχιστεί για τη διαφήμιση και προώθηση του site. Τους συστήνω ανεπιφύλακτα.
Αψογος επαγγελματιας στην δουλεια του ευγενικος προθυμος να αναπτυξει την επιχειρηση σου!
Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Loading
Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *