Οι αξιολογήσεις και τα Google Reviews έχουν μεγαλύτερη σημασία από ποτέ για την τοπική στρατηγική SEO. Οι κριτικές από τρίτους αποκτούν περισσότερο χώρο στα αποτελέσματα αναζήτησης, ακόμη και όταν οι χρήστες δεν αναζητούν ακόμη κριτικές. Ένας δυνητικός πελάτης ή μελλοντικός συνεργάτης μπορεί απλώς να αναζητά την τοποθεσία σας και τώρα τα σχόλια είναι ακόμα πιο ορατά όπως και πιθανό να επηρεάσουν την απόφασή τους να δουλεύουν για εσάς ή μαζί σας.

Διαβάστε :  Google SEO οδηγός για πρώτη σελίδα στις μηχανές αναζήτησης

Ποια Review Sites έχουν σημασία;

Πριν μπείτε στη διαδικασία να φρικάρετε, μια στρατηγική με online reviews είναι διαχειρίσιμη και θα σας βοηθήσω με πολύ χρήσιμες πληροφορίες σε αυτό το άρθρο.

Με την μεγάλη μεγάλη γκάμα των review sites, πώς μπορείτε να καθορίσετε σε ποιους ιστότοπους θα πρέπει να εστιάσετε; Είναι πολύ απλό.

Προχωρήστε στο Google και εκτελέστε τρεις αναζητήσεις:

“[Το όνομα της επιχείρησής σας]” – με την υψηλότερη προτεραιότητα. αυτό το ερώτημα σάς βοηθά να βρείτε τους ιστότοπους στους οποίους έχετε ήδη κριτικές.
“[Κριτικές από τον κλάδο + τοποθεσία]” – αυτό το ερώτημα σάς βοηθά να βρείτε τους ιστότοπους στους οποίους θέλετε να έχετε μια εξέχουσα λίστα με κριτικές εάν δεν την έχετε ήδη.
“[Σχόλια του κλάδου σας]” – αυτό το ερώτημα σάς βοηθά να βρείτε επιπλέον ιστότοπους για να λάβετε σχόλια και είναι ιδιαίτερα σημαντικό αν έχετε εθνική παρουσία.

Ανοίξτε ένα excel με τους ακόλουθους τίτλους στηλών και εισάγετε όλα τα αποτελέσματα από τη σελίδα μία από τις τρεις αναζητήσεις σας στη λίστα:

Site: η διεύθυνση URL του ιστότοπου
Αναζήτηση: ποιο ερώτημα αναζήτησης εμφανίστηκε
Κατάταξη: σε ποια θέση εμφανίστηκε ο ιστότοπος για αναζήτηση
Βαθμολογία: η τρέχουσα βαθμολογία που έχει η εταιρεία σας στον ιστότοπο (μεταξύ 0 και 5 αστέρων)
Στόχος: να διατηρήσετε την τρέχουσα βαθμολογία σας, να λάβετε μια αξιολόγηση ή να βελτιώσετε τη βαθμολογία σας. Σημειώστε ότι ένας καλός στόχος για τις βαθμολογίες είναι ανάμεσα σε 4-4,5 αστέρια – οι πελάτες είναι επιφυλακτικοί σε υπερβολικά τέλειες βαθμολογίες 5 αστέρων.

Καταργήστε οποιεσδήποτε δεν είναι πραγματικοί ιστότοποι αναθεώρησης (blogs κ.λπ.) και θα πρέπει να καταλήξετε σε μια αρκετά μεγάλη λίστα.

Πώς να δώσετε προτεραιότητα στις προσπάθειες σας για βελτιστοποίηση

Εστιάστε τις προσπάθειές σας στους ιστότοπους που εμφανίζονται στα τρία κορυφαία σημεία για κάθε αναζήτηση ή που εμφανίζονται σε πολλές αναζητήσεις και, ιδιαίτερα, δώστε προτεραιότητα σε εκείνους στους οποίους έχετε λιγότερη από άριστη βαθμολογία. Αυτές οι τοποθεσίες των τριών πρώτων είναι εκείνες που οι πελάτες είναι πιο πιθανό να δουν ή να κάνουν κλικ για να μάθουν περισσότερα για την επιχείρησή σας, γι ‘αυτό πρέπει να ξοδέψετε αρκετό χρόνο για να αυξήσετε τις αξιολογήσεις σας.

Θα πρέπει επίσης να δώσετε προτεραιότητα στους ιστότοπους που εμφανίστηκαν όταν αναζητήσατε το όνομα της επιχείρησής σας. Συνήθως, οι άνθρωποι που αναζητούν οργανικά κριτικές για την επιχείρησή σας εμπίπτουν σε μία από τις τρεις ομάδες:

Ενδιαφέρονται για τη χρήση του προϊόντος ή της υπηρεσίας σας και θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι οι άλλοι άνθρωποι είχαν μια θετική εμπειρία.
Ενδιαφέρονται να εργαστούν για σας και θέλουν να επιβεβαιώσουν ότι είναι ένα καλό μέρος για να ξεκινήσουν.
Έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το προϊόν ή την υπηρεσία σας και ήταν πολύ απογοητευμένοι, οπότε τώρα αναζητούν ένα μέρος για να διαμαρτυρηθούν δημοσίως.
Σχετικά με τους ανθρώπους στην τρίτη ομάδα δεν μπορείτε να κάνετε πολλά (εκτός από την καλή δουλειά και να απαντήσετε ευγενικά στα σχόλια).

Πώς να λάβετε κριτικές

Τώρα που έχετε μια λίστα με ιστότοπους προορισμού, θα πρέπει να αρχίσετε να ρωτάτε τους πελάτες σας για να γράψουν κριτικές. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να βρείτε τρόπους για να το κάνετε ως μια αυτοματοποιημένη διαδικασία και μια εύκολη ερώτηση για τους πελάτες σας. Ακολουθούν ορισμένες ιδέες που λειτουργούν για διάφορα επιχειρηματικά μοντέλα:

Στείλτε τους ένα Email

Στέλνετε στους πελάτες ένα ευχαριστήριο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αφού ολοκληρώσετε μια υπηρεσία ή πραγματοποιήσατε μια αγορά; Αυτό είναι ένα καλό σημείο για να ενσωματώσετε έναν σύνδεσμο στον ιστότοπο αναθεώρησης και ζητήστε από τον πελάτη σας να σας δώσει μια ανασκόπηση.

Χρησιμοποιήστε ένα αναδυόμενο παράθυρο στον ιστότοπό σας

Εάν έχετε μια επιχείρηση στο διαδίκτυο ή προσφέρετε την υπηρεσία σας μέσω του ιστότοπού σας, γιατί να μην προσθέσετε ένα αναδυόμενο παράθυρο μετά από μια θετική συναλλαγή. Όταν επιλύσετε ή διακπαιρεώσετε μια συναλλαγή η εργασία με επιτυχία και ο πελάτης είναι ευχαριστημένος, εμφανίστε ένα αναδυόμενο παράθυρο που θα ζητάει ευγενικά να γράψει μια κριτική στο Google+.

Προσφέρετε ένα δώρο

Εάν έχετε μια επιχείρηση όπως εστιατόριο, Eshop ή προσφέρετε υπηρεσίες, ίσως θελήσετε να έχετε ένα Tablet ή κάτι παρεμφερές στο χέρι για να το προσφέρετε ως δόλωμα σε ανταλλαγή με ένα Review. Αφού έχετε παράσχει στον πελάτη μια εξαιρετική εμπειρία και μπορείτε να δείτε με βεβαιότητα πόσο ικανοποιημένοι είναι, σκεφτείτε να τους ρωτήσετε αν θα κάνουν μια γρήγορη κριτική. Το αρνητικό με αυτή την προσέγγιση είναι πρέπει να σιγουρευτείτε ότι δεν είστε πολύ πιεστικοί ή ρωτάτε με έναν τρόπο που καταλήγει να τους να δημιουργήσουν ψεγάδια στην εμπειρία που είχαν μαζί σας.

Υποστηρίξτε ένα Giveaway στα κοινωνικά μέσα

Αυτή είναι μια δημοφιλής επιλογή, καθώς σας βοηθά να έχετε περισσότερες online κριτικές με το επίδομα της αύξησης της κοινωνικής αφοσίωσής σας. Μπορείτε να δώσετε δωρεάν μία από τις δικές σας υπηρεσίες ή προϊόντα, μια κάρτα δώρου ή κάτι παρεμφερές. Ζητήστε από τους ανθρώπους να κριτικάρουν την επιχείρησή σας ως συμμετοχή στο giveaway και επιλέξτε έναν τυχαίο νικητή κάθε μήνα. Να είστε προσεκτικοί με τις κατευθυντήριες γραμμές της FTC σχετικά με τις κοινωνικές προωθήσεις.

Μόλις αρχίσετε να συλλέγετε σχόλια, πιθανότατα θα συνειδητοποιήσετε ότι έχουν τεράστια δυναμική. Βάλτε τα δυνατά σας και αναπτύξετε μια στρατηγική, με το να στοχεύσετε μερικούς ιστότοπους και να ζητήσετε από τους ευχαριστημένους πελάτες σας να γράψουν κριτικές και οι αξιολογήσεις σας (και το SEO) θα βελτιωθούν σύντομα.

Δεν έχετε χρόνο και την εμπειρία για να το κάνετε ; Επιτρέψτε μας να σας βοηθήσουμε : [email protected]

Είπαν για εμάς.

Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.