Μπορεί να φαίνεται ανόητο τώρα, αλλά η άνοδος του emoji SEO έρχεται μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Είναι μια περίεργη αλλά όχι ξαφνική παρουσίαση των νέων δεδομένων στο SEO.

Σκεφτείτε πάλι όταν οι ιστοσελίδες ξεκίνησαν για πρώτη φορά στην αγορά. Οι έξυπνοι άνθρωποι αγόρασαν κοινούς τομείς λέξεων όπως το pizza.com ή το party.com. Αυτά τελείωσαν την πώληση εκατομμυρίων δολαρίων, όταν το διαδίκτυο έπεσε και άρχισε να μεταμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο όλοι δουλεύουμε. Αλλά στις αρχές της δεκαετίας του 1990, οι τομείς δεν ήταν στην πρώτη γραμμή των επιχειρηματικών και εμπορικών μυαλών.

Το Emojis μπορεί να είναι το ίδιο. Στην πραγματικότητα, η Google επέτρεψε πρόσφατα στους χρήστες να αναζητήσουν το emoji τον Μάιο του 2016 (ενώ το Bing και το Yahoo το έχουν επιτρέψει ως επί το πλείστον πάντοτε, σύμφωνα με τον Round Matter Search Engine). Το Yelp άρχισε να επιτρέπει την αναζήτηση emoji στην ιστοσελίδα του το 2014, σύμφωνα με The Huffington Post.

Ο Barry Schwartz επίσης διαπίστωσε ότι η αναζήτηση με emoji στην αναζήτηση εικόνας Google οδήγησε σε πραγματικές εικόνες για τα emoji που χρησιμοποιήθηκαν.

Ναι, πολλά από τα κορυφαία αποτελέσματα αναζήτησης σχετίζονται με το ίδιο το emoji, αλλά υπάρχουν και πραγματικές φωτογραφίες με πίτσες. Αυτό, σε συνδυασμό με την είδηση του Matt Southern πέρυσι ότι η Google αναγνωρίζει emojis στα tweets που αποστέλλονται σε αυτά και παρέχει αποτελέσματα αναζήτησης για εσάς, δείχνει ότι η Google τα λαμβάνει υπόψιν και δίνει μεγαλύτερη αξία σε emojis.

Η πιθανή άνοδος του Emoji SEO
Καθώς η Google αναγνωρίζει περισσότερα emojis και ευρετηριακά αποτελέσματα που σχετίζονται με αυτά, οι SEO Marketers πρέπει να σκεφτούν τον αντίκτυπο που θα μπορούσε να έχει για την ορατότητα των πελατών μέσω του διαδικτύου.

Το 2015, η AdWeek ανέφερε ότι το 92% των online καταναλωτών χρησιμοποιούν emoji. Η χρήση του Emoji έχει συνεχιστεί μόνο από τότε. Οι έμποροι έχουν σίγουρα μπει στη μόδα, με τη χρήση emoji στο μάρκετινγκ μέχρι 775 τοις εκατό και δημοφιλείς εκστρατείες όπως emblem μπροστά από την Emoji πινακίδα καθιστώντας πιο mainstream.

Η ψυχολογία σήμερα αναφέρει ότι πολλές μεγάλες εταιρείες αισθάνονται πιο άνετα εκφράζοντας τους εαυτούς τους σε μορφή emoji διαγράφοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους συμβατικά. Επιπλέον, η χρήση του emojis για την επικοινωνία θα μεταφραστεί φυσικά στο πώς χρησιμοποιούν οι μηχανές αναζήτησης οι άνθρωποι.

Διαβάστε : 100 SEO ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΤΟ 2018

Έχουμε δει μια παρόμοια εξέλιξη στον τρόπο με τον οποίο η Google ερμήνευσε τις αναζητήσεις με ακρωνύμια ή τα slags terms.

Το 2009, ο Bill Slawski επεσήμανε πιθανά οδοφράγματα για αποτελέσματα αναζήτησης υψηλής ποιότητας για ακρωνύμια ή συντομογραφίες που εμφανίζουν τα καλύτερα αποτελέσματα αναζήτησης για την πρόθεση του χρήστη. Η ίδια εξέλιξη για την εμφάνιση αποτελεσμάτων αναζήτησης με βάση τη χρήση emoji είναι μια εύκολη εξαγωγή συμπερασμάτων.

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Emojis στο SEO
Αυτό μας φέρνει στο πώς το emoji μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε SEO και για online περιεχόμενο. Όπως προαναφέρθηκε, η χρήση του emojis σε εκστρατείες μάρκετινγκ έχει γίνει πιο συνηθισμένη, αλλά τι γίνεται με την κατάταξη για ένα μόνο emoji ή μια σειρά από αυτά; Ή τι γίνεται με τη χρήση του emojis σε domain, καθώς το GoDaddy τώρα σας επιτρέπει να εγγραφείτε;

Emojis στο Local SEO
Ας πάρουμε, για παράδειγμα, το emoji πίτσας. Αυτή τη στιγμή, τα προεπιλεγμένα αποτελέσματα αναζήτησης για τις σελίδες εμφάνισης emoji δείχνουν σχετικά με την πραγματική emoji πίτσα, όχι την ίδια την πίτσα.

Θα παρατηρήσετε είσης ότι ένα από τα βίντεο είναι χαμηλού επιπέδου ποιότητας και δεν προσφέρει απολύτως τίποτα.

Τι συμβαίνει όμως όταν δίπλα από το emoji πληκτρολογώ όρους όπως κοντά μου ή κάποια περιοχή ; Δείτε παρακάτω :

Όπως βλέπουμε στη πάνω φωτογραφία εμφανιζονται αναζητήσεις κοντά στη περιοχή που πιάνει το Location σύμφωνα με το emoji. Γι αυτό όπως έχω εκφράσει σε παλαιότερο άρθρο το Google My Business παίζει σημαντικό ρολο στο Local SEO.

Όταν πληκτρολογήσω σύμφωνα με το emoji της πίτσας μια περιοχή όπως Περιστέρο μου εμφάνισε τα παρακάτω αποτελέσματα :

Αυτό που παρατήρησα σε διάφορες αναζητήσεις περιοχών είναι ότι η Google εμφανίζει δημοφιλείς σελίδες στο Facebook, Instagram σχετικά με την ανάλογη αναζήτηση. Θα δείτε και εδώ ότι εμφανίζονται περίπου σχετικά βίντεο όπου η Google λαμβάνει λέξεις κλειδιά που θεωρεί ότι σχετίζονται με την λέξη κλειδί που έγραψα. Και σε αυτή την περίπτωση θα εμφανιστούν και άσχετα αποτελέσματα.

Το συμπέρασμα μέχρι στιγμής είναι ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει ακόμα πολύ μεγάλη έμφαση από τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων. Συνεπώς εδώ παρουσιάζεται για όσους το κάνουν μια αξιόλογη ευκαιρία.

Emojis με Brand αναζητήσεις
Δοκίμασα μια διαφορετική προσέγγιση και χρησιμοποίησα μια κοινή φράση αναζήτησης με ένα emoji:

Όπως μπορείτε να δείτε στη παραπάνω φωτογραφία εμφανίζονται σχετικές αναζητήσεις με πωλήσεις αυτοκινήτων από μεγάλες και δημοφιλείς ιστοσελίδες της Ελλάδας. Επίσης μπορούμε να δούμε ότι στη συγκεκριμένη αναζήτηση δεν εμφανίζονται emojis αυτοκινήτων. Είναι ένα δείγμα ότι ακόμα στην Ελλάδα δεν το έχουν ψάξει..

Δεν συμβαίνει όμως το ίδιο στο emojis με γάτες, καθώς σε αναζήτηση που πραγμαοποίησα παρατηρείται ότι χρησιμοποιούνται :

Emojis στην αναζήτηση πόλης
Επιστρέφοντας στο τοπικό παράδειγμα (επειδή πολλοί χρήστες ψάχνουν στο τηλέφωνό τους για να διερευνήσουν επιχειρήσεις και υπηρεσίες γύρω τους), έψαξα τα emoji των νυχιών με τη πόλη, “Γλυφάδα.” Όπως μπορείτε να δείτε στη παρακάτω εικόνα εμφανίζονται στη πρώτη σελίδα τα ανάλογα emojis που αναφέρονται σε σελίδες στο Facebook αλλά και κάποιες επιχειρήσεις που δεν το έχουν αναφέρει στο Meta Description ή σε τίτλο.

Σε διαφορετική αναζήτηση με επίκετρο το Χαλάνδρι όταν αναζήτησα Spa Massage εμφανίστηκαν αρκετά αποτελέσματα από επιχειρήσεις που προσφέρουν αυτό το είδος της υπηρεσίας. Μόνο σε ένα αποτέλεσμα εμφανίστηκε το emoji στη πρώτη σελίδα αλλά όπως μπορείτε να δείτε και στα παραπάνω αποτελέσματα η Google επιλέξγει τις ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν Rich Snippets.

Δείτε τα αποτελέσματα όταν πληκτρολόγησα μασάζ Χαλάνδρι :

Αυτά έγιναν και τα δύο σε ένα νέο παράθυρο ανώνυμης περιήγησης. Αυτό σημαίνει ότι οι αναζητήσεις που χρησιμοποιούν το emoji παρουσιάζουν διαφορετικά αποτελέσματα από τις αναζητήσεις που χρησιμοποιούν το κείμενο ισοδύναμο με το τι είναι το emoji. Αυτό το παράδειγμα, δείχνει υψηλό δυναμικό για την εξεύρεση τρόπων βελτιστοποίησης για αναζητήσεις που βασίζονται σε emoji.

Οι άνθρωποι αναζητούν πραγματικά τα Emojis ;
Ενώ γνωρίζουμε ότι οι μηχανές αναζήτησης επιτρέπουν στους χρήστες να αναζητούν με emoji, οι χρήστες το κάνουν πραγματικά; Προσπάθησα να ψάξω μερικά κοινά emojis που χρησιμοποιήθηκαν στα παραπάνω παραδείγματα σε ένα εργαλείο SEO, αλλά δεν έλαβε κανένα στοιχείο. Ο Schwartz ανέφερε τον Φεβρουάριο ότι εάν λάβετε κυκλοφορία από τα αποτελέσματα αναζήτησης του emoji, μπορούν να εμφανιστούν στην Κονσόλα αναζήτησης Google.

Καθώς η χρήση του emoji στην καθημερινή μας επικοινωνία γίνεται ακόμη πιο ασταθής, ίσως μπορέσουμε να έχουμε καλύτερη εικόνα για το πώς οι χρήστες αναζητούν πραγματικά το emojis στις μηχανές αναζήτησης.

Μέχρι τότε, μπορούμε να προετοιμαστούμε βλέποντας τι emoji αναζητούν οι πελάτες μας, αλλά και να δούμε αν η επιχείρησή μας μπορεί ήδη να ταξινομηθεί και να δοκιμάσει emoji στο δικό μας περιεχόμενο για να δούμε αν αυτό επηρεάζει την emoji θέση SERP.