Πέρασε ήδη ο πρώτος μήνας του 2018 και οι συμβουλές SEO που διαβάζουμε είναι πολλές. Ποιες είναι όμως οι πιο σημαντικές ; Αυτές που έχουν την πραγματική αξία ;
Το ζήτημα της σημασίας του SEO πρέπει να αναφέρεται σε μια επιχείριση τουλάχιστον μια φορά το χρόνο, καθώς οι άνθρωποι προσπαθούν να καταλάβουν τι σημαίνει για την επιχείρησή τους και να αποφασίσουν τι πρέπει να επενδύσουν το επόμενο έτος.
Η γρήγορη απάντηση στο ερώτημα αυτό είναι αναμφισβήτητα «περισσότερο από πέρυσι».
Όταν δίνεται η δέουσα προσοχή, το οργανικό ψάξιμο μπορεί να είναι το πιο ισχυρό όπλο στο ψηφιακό οπλοστάσιό σας και κάθε χρόνο όλο και περισσότερες επιχειρήσεις το συνειδητοποιούν.
Καθώς το SEO γίνεται λιγότερο από μια απλή εναλλάκτική για τις εταιρείες, τόσο περισσότερο θα επενδύουν χρόνο με τον χρόνο, γεγονός που αυξάνει τη σημασία του στον χώρο μάρκετινγκ και το νομιμοποιεί ως ένα βιώσιμο, ROI-Channel.
Χρόνο με το χρόνο είδαμε τη Google να βελτιώνει τον αλγόριθμό της και να πιέζει τους ιδιοκτήτες ιστότοπων στο σημείο της παραφροσύνης στο όνομα της πρακτικής και φέτος θα συνεχίσουν να το ωθούν συχνά σε νέες κατευθύνσεις που προηγουμένως δεν είχαν καμία σχέση με το SEO .
Πόσο σημαντικό θα είναι το SEO το 2018; Πιο σημαντικό από πέρυσι.
Διαβάστε : Η Google κυκλοφορεί ένα εργαλείο SEO που τσεκάρει 10 μετρήσεις
Το SEO είναι μια πρακτική που συνεχίζει να αναπτύσσεται, να εξελίσσεται και να καινοτομεί.
Το σημαντικότερο όμως είναι ότι το SEO συνεχίζει να εισβάλλει και να επηρεάζει άλλα κανάλια.
Αυτό που οι έμποροι πρέπει να κατανοήσουν από έτος σε έτος είναι οι παράγοντες που βρίσκονται στο παιχνίδι που οδηγούν την ανάπτυξη και την καινοτομία. Κάθε χρόνο αυτοί οι παράγοντες είναι διαφορετικοί. Ωστόσο, η γνώση του τι είναι, είναι εξίσου σημαντική με την εκτέλεση σε αυτά καθ ‘όλη τη διάρκεια του έτους.
Παρακάτω θα δούμε τις τάσεις που βλέπουμε και οι σκέψεις πίσω από γιατί το SEO θα είναι και θα έπρεπε να είναι πιο σημαντικό για εσάς το 2018.
1. Η Google πιέζει για την ποιότητα πέρα από την ποσότητα
Κατά τη διάρκεια του 2017, η Google έκανε αμέτρητες ενημερώσεις στον αλγόριθμό της. Ενώ είμαι ο τελευταίος που θα υποδεικνύει αλλαγές αλγορίθμου οι οποίοι έχουν σημαντική σημασία για την καθημερινότητά σας, αξίζει να σημειωθεί ο τρόπος με τον οποίο ο γίγαντας φιλικής αναζήτησης αναφέρεται σε αυτούς.
Δεν βλέπουμε πια νέα updates αλγορίθμων (π.χ. Panda, Penguin κ.λπ.), αλλά αντιθέτως βλέπουμε ενημερώσεις “ποιότητας” που συμβαίνουν κάθε λίγες εβδομάδες, οι οποίες επηρεάζουν έναν αριθμό σημάτων αντί να εστιάζουν σε μια πτυχή του ιστότοπού σας όπως έχουν κάνει στο παρελθόν.
Πρέπει να λάβετε υπόψη αυτό το μήνυμα, διότι θα αυξηθεί όχι μόνο σε όλο το 2018 αλλά και στο μέλλον.
Οι Marketers που συνεχίζουν να ξοδεύουν χρόνο ως προς το γιατί η μετατόπιση αλγορίθμου μπορεί να έχει προκαλέσει ή να μην έχει προκαλέσει μια αύξηση ή μείωση της επισκεψιμότητας, χάνουν πολύτιμο χρόνο που θα ήταν καλύτερα να δαπανηθεί στη βελτίωση των ιστοσελίδων τους, το οποίο είναι και το σημείο κλειδί.
Αυτό που πρέπει να κάνουν το 2018 οι ιδιοκτήτες ιστοτόπων είναι να πάρουν αυτό το σημείο ως βάση και να απομακρυνθούν από αυτή την ξεπερασμένη νοοτροπία.
Το SEO γίνεται όλο και πιο σημαντικό χρόνο με το χρόνο και όσοι ξοδεύουν χρόνο για την αύξηση της ποιότητας και της εμπειρίας των τοποθεσιών τους θα ωφεληθούν.
2. Έμφαση σε έναν πιο έμπειρο κεντρικό ιστό
Αυτό θα είναι το έτος που θα αρχίσουμε να δίνουμε περισσότερη έμφαση σε έναν δικτυακό τόπο που βασίζεται στην εμπειρία και η Google βρίσκεται στην πρώτη γραμμή αυτής της εξέλιξης.
Ως τάσεις συμπεριφοράς των χρηστών προς ένα πιο συναρπαστικό και ενημερωτικό ιστό, οι εταιρείες υιοθετούν νέες τεχνολογίες, όπως οι PWA και AMP, για να προσφέρουν αυτή την εμπειρία.
Με την πάροδο των ετών η ιδέα ότι η προσοχή των χρηστών έχει μειωθεί έχει γίνει γενικά αποδεκτή από τη βιομηχανία, και έτσι, τα βίντεο έχουν γίνει πιο σύντομα και το περιεχόμενο έχει διασπαστεί σε εύπεπτα blurbs, η οποία έχει οδηγήσει σε μια πιο ρηχή εμπειρία στο διαδίκτυο.
Είναι ενδιαφέρον ότι το 2017 αρχίσαμε να βλέπουμε τη συμπεριφορά των χρηστών να ξεπερνά αυτή την τάση και να αρχίσουμε να απαιτούμε περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση, πριν ανταμείβουμε με μια μετατροπή.
Πολλά από αυτά μπορούν πιθανώς να αποδοθούν στην επαφή με το Brand που βρίσκουν τους χρήστες να αισθάνονται συνδεδεμένοι με τα εμπορικά σήματα που αγοράζουν.
Με αυτό κατά νου, πώς συνδέεστε με τους ανθρώπους με πιο ουσιαστικό τρόπο στο διαδίκτυο; Η πιο ξεκάθαρη διαδρομή είναι να δημιουργήσετε μια εμπειρία ιστού που τους βοηθά να αγαπήσουν το Brand σας.
Το 2018 θα δει όλο και περισσότερες εταιρείες να υιοθετούν νέες τεχνολογίες, οπότε αυτόματα μια νέα πρόκληση για τους οργανικούς search marketers θα αναδυθεί στην επιφάνεια καθώς οι άνθρωποι προωθούν αυτές τις τεχνολογίες πέραν του στοχευμένου σκοπού τους και προσπαθούν να τους οδηγήσουν στην παραγωγή επισκεψιμότητας και μετατροπών.
Η δημιουργία μιας εμπειρίας με την οποία μπορούν να συνδεθούν οι χρήστες είναι σημαντική, αλλά πρέπει επίσης να βεβαιωθούμε ότι η Google μπορεί επίσης να κάνει μια ουσιαστική σύνδεση γιατί:
3. Η Google ανιχνεύει την ιστοσελίδα σας για την παραμικρή λεπτομέρεια
Στις αρχές του 2017, αρχίσαμε να βλέπουμε διακυμάνσεις στην τιμαριθμική αναπροσαρμογή και στους προϋπολογισμούς ανίχνευσης, ειδικά σε ιστότοπους μεγάλης κλίμακας.
Κάθε εβδομάδα ήταν μια διαφορετική ιστορία, όπου θα έχουμε τεράστιες ποσότητες σελίδων να αναπροσαρμόζονται μία εβδομάδα, και στη συνέχεια βλέπουμε τεράστιες ποσότητες να μένουν πίσω.
Γιατί συνέβη / συμβαίνει αυτό; Η απάντηση είναι ότι η Google ανιχνεύει τα sites μας για εμάς και θα δούμε να συνεχίζει να το κάνει αυτό όλο το 2018 και στο μέλλον.
Μιλήσαμε νωρίτερα για έναν πιο ψαγχμένο δικτυακό τόπο που βασίζεται στην εμπειρία ο οποίος αρχίζει να ασχολείται με τον κλάδο μας.
Η Google, απέναντι στη δυσπιστία του κάθε επαγγελματία SEO, δεν έχει εμμονή με το να κάνει τη ζωή μας πιο δύσκολη, αλλά θέλει να παρέχει στους χρήστες της την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.
Γιατί ενδιαφέρονται γι ‘αυτό;
Επειδή θέλουν οι χρήστες να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τη μηχανή αναζήτησης τους, ώστε να μπορούν να συνεχίσουν να προβάλλουν διαφημίσεις.
Για να διασφαλιστεί ότι οι χρήστες αποκτούν την εμπειρία πρώτης γραμμής, βλέπουμε να ψάχνει μακρά και σκληρά για τους τύπους σελίδων που υπάρχουν στον ιστότοπό σας και να τους εξετάζει πιο προσεκτικά.
Κυρίως, βλέπουμε πολύπλευρες σελίδες και σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης που ζουν στον ιστότοπό σας, οι οποίες αποσύρονται από το ευρετήριο για να κάνουν τη χρήση σελίδων υψηλότερης ποιότητας, όπως σελίδες κατηγοριών, σελίδες προϊόντων, άρθρα ιστολογίου κ.λπ.
Όλη αυτή η διαδικασία αναφέρεται συνήθως ως “γλυπτική” και είναι κάτι που όλοι πρέπει να προσέχουν το 2018.
Ενώ είναι υπέροχο που η Google σκέφτεται αυτόν τον τρόπο, δεν θα θέλατε να αφήσετε την τύχη του site σας τελείως στα χέρια της, καθώς θα πρέπει συνεχώς να βελτιώνετε την ιστοσελίδα που εργάζεστε.
Κοιτάξτε τον ιστότοπό σας και δείτε ποιες σελίδες είναι πιο σημαντικές για εσάς και, στη συνέχεια, δείτε αν ανταγωνίζονται με οποιαδήποτε σελίδα του ιστότοπου. Αν πιστεύετε ότι συμβαίνει αυτό, ίσως είναι καιρός να εξετάσετε το ενδεχόμενο να κόψετε τις άλλες σελίδες αυτές για να δώσετε περισσότερο χώρο στις υπόλοιπες.
Ο John Mueller της Google είπε ακόμη και η κατοχή λίγων αλλά ισχυρών σελίδων είναι προτιμότερο από πολλές και αδύναμες.
Αυτή είναι μια τάση που συνεχίζει να κερδίζει δυναμική από μήνα σε μήνα και το 2018 αυτό θα μπορούσε να είναι κάτι το οποίο θα απογειώσει ή θα εξαφανίσει τον ιστότοπό σας, ειδικά εάν είστε μεγάλος έμπορος με πολλές σελίδες πολλαπλών σελίδων και αποτελέσματα αναζήτησης.
Αυτή είναι επίσης μια άλλη τάση που μιλά για την αυξημένη συνειδητοποίηση της ποιότητας του ιστότοπού σας και του περιεχομένου του.
Θέλετε πάντα η Google να βρει τις σελίδες υψηλότερης ποιότητας στον ιστότοπό σας, ώστε να μπορείτε να ελέγχετε και να τους πείτε πού βρίσκονται.
4. Το περιεχόμενο της φόρμας δεν είναι μόνο για το Engagement σε πρώιμο στάδιο
Πιο πρόσφατα αναφέρθηκε η τάση συμπεριφοράς των χρηστών προς την επιθυμία για περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση που οδηγούν σε μετατροπή.
Ενώ οι περισσότεροι χρήστες, ιδίως οι νεότεροι, κινούνται προς αυτή την κατεύθυνση, αλλάζει την αντίληψη για το ποιο περιεχόμενο μπορεί να έχει μεγαλύτερη διάρκεια.
Ιστορικά, το περιεχόμενο μακράς διάρκειας έχει προβληθεί και χρησιμοποιείται ως πρώιμο στάδιο για να προσελκύσει νέους χρήστες να επισκέπτονται τον ιστότοπό σας απαντώντας σε μια ερώτηση ή αντιμετωπίζοντας ένα ευρύ θέμα το οποίο επιλύει το προϊόν ή την υπηρεσία σας.
Ποτέ δεν είχε σκοπό να βοηθήσει σε μια άμεση πώληση, αλλά για να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας ως ηγέτη της σκέψης σε αυτό το χώρο και να βεβαιώσει τον χρήστη ότι μπορείτε να βοηθήσετε στην επίλυση του προβλήματος του.
Το 2017 είδαμε μια αλλαγή στη συμπεριφορά των χρηστών όπως και στις αλληλεπιδράσεις με αυτόν τον τύπο περιεχομένου. O χρήστης που αναζητά περισσότερη εκπαίδευση πάνω σε ένα θέμα που σχετίζεται με το προϊόν που πρόκειται να αγοράσει στη ουσία έχει συμβάλει με αυτό τον τρόπο στην μετατροπή του περιεχομένου της εκπαίδευσης περισσότερο από ποτέ ως το μέσο εκείνο για την πραγματοποίηση της συναλλαγής.
Το 2018, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε αυτήν την τάση, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι αναζητούν περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση, πριν δαπανήσουν τα λεφτά τους και οι εταιρείες που αναγνωρίζουν αυτήν την τάση και δεσμεύονται με τους χρήστες τους κατ ‘αυτόν τον τρόπο θα κερδίσουν μεγάλη εύνοια στο τέλος της ημέρας.
Πόσο σημαντικό είναι το SEO το 2018;
Μπορείτε να δείτε ότι υπάρχουν μερικά κοινά θέματα που συνδέουν τις τέσσερις αυτές τάσεις:
Η Google ψάχνει για την ευρετηρίαση και ταξινόμηση σελίδων υψηλότερης ποιότητας.
Οι χρήστες θέλουν μια πιο συναρπαστική εμπειρία στο διαδίκτυο.
Η Google προωθεί μια εκτεταμένη εστίαση στην εμπειρία του χρήστη.
Οι χρήστες αναζητούν περισσότερες πληροφορίες και εκπαίδευση πριν κάνουν μια αγορά.
Αυτές οι τάσεις υποδεικνύουν τον δρόμο που πρέπει να ακολουθήσετε, επειδή είναι περισσότερο επικεντρωμένες στο χρήστη, καθώς ο χρήστης και η εμπειρία του είναι αυτό που πρέπει όλοι να φροντίσουμε.
Αν το κάνουμε αυτό, θα σημαίνει περισσότερες επιχειρήσεις, περισσότερες μετατροπές και μια μεγαλύτερη, πιο ουσιαστική σχέση με τους χρήστες μας.
Θέλετε βοήθεια με το SEO ; Επικοινωνήστε μαζί μας : [email protected]
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.