Διεθνές SEO – Ένας γρήγορος οδηγός για να ξεκινήσετε
Το διεθνές SEO γίνεται όλο και πιο σημαντικό από ποτέ για πολλές επιχειρήσεις. Όταν εκτελείται σωστά, ακόμη και μια μικρή επιχείρηση μπορεί να αναμένει μια τεράστια απόδοση επένδυσης (ROI).
Τα καλά νέα: υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το διεθνές SEO που διατίθενται για να διαβάσετε και να μάθετε.
Τα κακά νέα: υπάρχουν πολλές ξεπερασμένες πληροφορίες που μπορεί να σας προκαλέσουν την παραπληροφόρηση.
Έχω συναντήσει μερικούς επαγγελματίες SEO που διαχειρίζονται παγκόσμιες τοποθεσίες για χρόνια, αλλά έχουν χάσει εντελώς το νόημα λόγω των ενημερώσεων και των αλλαγών.
Αν τα γνωρίζετε ήδη, θαυμάσια. Απλά θεωρήστε τα ως επιβεβαίωση των γνώσεων των βέλτιστων πρακτικών σας.
Πόσο διαφορετικό είναι το διεθνές SEO από το κλασσικό SEO;
Τα παγκόμσια sites σας δεν πρέπει να είναι η έκδοση “αντιγραφή και επικόλληση” της τοποθεσίας της χώρας καταγωγής σας σε διαφορετικές γλώσσες, αν και βλέπω ότι αυτό γίνεται σε πολλούς ιστότοπους.
Ναι, η μετάφραση και ο εντοπισμός του περιεχομένου της ιστοσελίδας είναι ένα από τα πρώτα βήματα. Αλλά στη συνέχεια, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις τοποθεσίες για το τοπικό κοινό κάθε χώρας από μηνύματα και προσφορές στη συνολική εμπειρία του χρήστη από τον ιστότοπο.
Ένας ιστότοπος με δημοφιλές περιεχόμενο με καλή απόδοση στην αγορά της Ελλάδας μπορεί να μην έχει τόσο μεγάλη απήχηση στην Αγγλία ή στη Νότια Αμερική και ενδέχεται να απαιτήσει πρόσθετες επεξεργασίες περιεχομένου και εργασίες βελτιστοποίησης.
Παρόλο που δίνετε προσοχή σε κάθε τοποθεσία, πρέπει να παρακολουθείτε τη συνολική απόδοση. Διαφορετικά, οι ιστότοποί σας ενδέχεται να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον ή στη χειρότερη περίπτωση, μπορεί να μην είναι ευρετηριασμένοι καθόλου στις μηχανές αναζήτησης.
Για παράδειγμα, ο ιστότοπός σας που έχει σχεδιαστεί για το Μεξικό δεν πρέπει να υπερβαίνει ή να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Ισπανία, εάν έχετε διαφορετικό ιστότοπο σχεδιασμένο για την Ισπανία.
Εάν γίνει κακή χρήση της κανονικής ετικέτας ή της ετικέτας hreflang, ορισμένοι ιστότοποι ενδέχεται να μην είναι ευρετηριασμένοι από τις μηχανές αναζήτησης ή να δημιουργήσουν διπλό δείκτη ευρετηρίου.
Πρέπει να πάω παγκόσμια; Και πού είναι η αγορά μου;
Αν δεν είστε σίγουροι για τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε διαφορετικές χώρες ή θέλετε να πείσετε τους προϊσταμένους σας, είναι πάντα καλή ιδέα να αναθεωρήσετε μερικές εκθέσεις αγοράς, στατιστικά στοιχεία και ακόμη και τα δικά σας δεδομένα ιστότοπου.
Ακολουθούν ορισμένες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αποφασίσετε ή να δώσετε προτεραιότητα στις χώρες / αγορές που θα ακολουθήσουν.
Οι κυβερνητικές και εμπορικές οργανώσεις, όπως το Trade.gov και το WTO.org, παρέχουν τις τελευταίες διεθνείς ειδήσεις και στατιστικά στοιχεία για τις επιχειρήσεις και το εμπόριο.
Πολλές εταιρείες παρέχουν αναφορές και στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Διαδίκτυο, όπως τα Internet World Stats, Econsultancy, McKinsey & Company και eMarketer. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που παρέχουν πληροφορίες για συγκεκριμένες χώρες.
Τα δικά σας δεδομένα αναλυτικών στοιχείων. Βλέπετε κάποιον που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας από άλλες χώρες; Υπάρχει χώρα που στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από άλλες; Αξίζει να δώσετε προσοχή, ειδικά αν κάποια από αυτά τα στοιχεία ήδη μετατρέπονται σε πελάτες.
Χρειάζομαι έναν ιστότοπο για κάθε χώρα;
Σίγουρα, ναι, εάν η αγορά είναι αρκετά μεγάλη για να επενδύσετε. Όχι μόνο για λόγους SEO, αλλά και για να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη στους ντόπιους επισκέπτες, είναι πάντα καλύτερο να έχετε έναν ειδικό ιστότοπο για κάθε χώρα στους στόχους σας.
Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να είναι μια εφικτή επιλογή για εσάς, τουλάχιστον όχι στην αρχή. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχετε έναν ιστότοπο για κάθε γλώσσα που ομιλείται στις χώρες προορισμού σας.
Δεν είναι κακή επιλογή για αρχή, όπως ίσως θέλετε να δοκιμάσετε πρώτα τα νερά πριν να βουτήξετε σε πολύ βαθιά ύδατα. Ευτυχώς, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις ετικέτες Hreflang για να πούμε στο Google ποια γλώσσα και χώρα έχει δημιουργηθεί για κάθε ιστότοπο.
Τι Domain να έχετε – ccTLD ή gTLD;
Η πραγματικότητα είναι ότι δεν μπορούν όλοι να έχουν αυτή την επιλογή για διάφορους λόγους.
Το 2018, δεν έχει τόσο μεγάλη επίδραση στο SEO σας, καθώς οι μηχανές αναζήτησης έχουν προχωρήσει πολύ, και έχουμε και άλλες επιλογές για την γεωγραφική στόχευση των τοποθεσιών ειδικά με την Google.
Σημειώστε ότι ορισμένες από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Baidu εξακολουθούν να ευνοούν τους ιστότοπους με τοπικό ccTLD. Επίσης, οι άνθρωποι εκτός των ΗΠΑ τείνουν να κάνουν κλικ σε ιστότοπους με τοπικούς ιστότοπους TLD με .com ή άλλους γενικούς TLD.
Τι είδους φιλοξενία πρέπει να πάρω;
Η τοποθεσία του οικοδεσπότη ιστοτόπου ήταν ένα από τα σημαντικά μηνύματα για το διεθνές SEO που σχετίζεται με την γεωγραφική στόχευση.
Ωστόσο, δεν είναι τόσο σημαντικό τώρα που έχουμε άλλους τρόπους για να υποδείξουμε σωστά την αγορά στόχευσης του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης και τα CDN που διαχειρίζονται σε περιφερειακό επίπεδο.
Η τοποθεσία του κεντρικού υπολογιστή έχει μεγάλη επίδραση στην ταχύτητα της σελίδας. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να προσεγγιστεί γρήγορα στις χώρες προορισμού.
Πώς πρέπει να κάνω εναλλακτική γεωγραφική στόχευση;
Ίσως, η γεωγραφική στόχευση είναι μια από τις απλούστερες πρακτικές όπου πολλοί ιστότοποι κάνουν λάθη, καθώς οι κάτοχοι ιστότοπων μετακινούνται από ccTLDs και τη φιλοξενία της τοπικής αγοράς.
Υπάρχουν διάφοροι τρόποι γεωγραφικής στόχευσης των ιστότοπων και των σελίδων σας. Εδώ είναι μερικές από τις δημοφιλείς μεθόδους:
Χορήγηση γεωγραφικής κατανομής στο Google Search Console
Ετικέτα Hreflang για την Google
Πληροφορίες meta tag γλώσσας για το Bing
Σημείωση: Πρόσφατα, η Google με το Rankbrain άρχισε να παράγει τα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τη θέση του ερευνητή, ανεξάρτητα από την τοπική έκδοση του Google που χρησιμοποιεί ο ερευνητής.
Για παράδειγμα, χρησιμοποιήσατε διαφορετικά αποτελέσματα αναζήτησης από το Google.com από το Google UK (google.co.uk) ή το Google Australia (google.com.au) ακόμη και όταν ψάχνετε για την ίδια λέξη-κλειδί.
Τώρα, όμως, θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα και στις τρεις αναζητήσεις της Google, εκτός αν κάνετε την αναζήτηση σε τρεις διαφορετικές χώρες.
Google ή όχι στη Google;
Ενώ η Google είναι μακράν η πιο δημοφιλής χρήση των μηχανών αναζήτησης σε όλο τον κόσμο, σε ορισμένες χώρες, υπάρχουν μηχανές αναζήτησης που καλλιεργούνται τοπικά και είναι πολύ πιο δημοφιλείς από την Google.
Εάν η χώρα στόχος σας είναι μία από τις παρακάτω, θα χρειαστεί να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην παρακολούθηση αυτών των τοπικών τοποθεσιών και για πρόσθετες εργασίες βελτιστοποίησης.
Κίνα (ηπειρωτική χώρα, απλοποιημένη κινεζική γλώσσα)
Τη Ρωσία και τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης
Νότια Κορέα
Τι άλλο πρέπει να εξετάσω πριν πάω παγκόσμια;
Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες εταιρείες με παγκόσμιες ιστοσελίδες, ακόμη και οι πολυεθνικές εταιρείες, είναι οι τοπικοί πόροι.
Κανείς δεν έχει την πολυτέλεια να διαθέτει απεριόριστους πόρους σε κάθε χώρα-στόχο, και αυτό μπορεί να γίνει μια σημαντική συμφόρηση, ειδικά δεδομένου ότι το SEO δεν είναι ένα έργο «εφάπαξ», αλλά απαιτεί συνεχείς προσπάθειες.
Το κλειδί είναι να προγραμματίσετε την κατανομή καθηκόντων και ευθυνών μεταξύ της έδρας και των τοπικών γραφείων, όπως:
Τεχνικοί πόροι: Λειτουργία πληροφορικής και διαδικτύου
Γλωσσικοί πόροι: Εντοπισμός περιεχομένου και βελτιστοποίηση
Ανάλυση δεδομένων ιστότοπου: Αναφορά και αναγνώριση ευκαιριών SEO
Τώρα, μπορεί να μην έχετε γραφεία ή αντιπροσώπους σε άλλες χώρες, ή δεν διατίθενται πόροι σε τοπικά γραφεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει να εξετάσετε εάν θέλετε να μισθώσετε έναν ή περισσότερους εξωτερικούς πόρους.
Συμπέρασμα
Υπάρχουν πάρα πολλά άλλα για το διεθνές SEO, ακόμη και αυτά που έχω αναφλερει σε αυτό το άρθρο.
Σκοπεύω να σκάψω βαθύτερα σε κάθε ένα από τα βασικά στοιχεία που είναι προφανώς σημαντικά, και ορισμένα που παραβλέπονται ή φαίνονται ελαφρώς σε μελλοντικά μου άρθρα.
Θέλετε βοήθεια με το SEO ; Επικοινωνήστε μαζί μας : [email protected]
Διαβάστε επίσης :
Google Rankbrain – Ο νέος αλγόριθμος που αλλάζει τα δεδομένα
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.