Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Διεθνές SEO – Ένας γρήγορος οδηγός για να ξεκινήσετε

Το διεθνές SEO γίνεται όλο και πιο σημαντικό από ποτέ για πολλές επιχειρήσεις. Όταν εκτελείται σωστά, ακόμη και μια μικρή επιχείρηση μπορεί να αναμένει μια τεράστια απόδοση επένδυσης (ROI).

Τα καλά νέα: υπάρχουν πολλές πληροφορίες για το διεθνές SEO που διατίθενται για να διαβάσετε και να μάθετε.

Τα κακά νέα: υπάρχουν πολλές ξεπερασμένες πληροφορίες που μπορεί να σας προκαλέσουν την παραπληροφόρηση.

Έχω συναντήσει μερικούς επαγγελματίες SEO που διαχειρίζονται παγκόσμιες τοποθεσίες για χρόνια, αλλά έχουν χάσει εντελώς το νόημα λόγω των ενημερώσεων και των αλλαγών.

Αν τα γνωρίζετε ήδη, θαυμάσια. Απλά θεωρήστε τα ως επιβεβαίωση των γνώσεων των βέλτιστων πρακτικών σας.

Πόσο διαφορετικό είναι το διεθνές SEO από το κλασσικό SEO;

Τα παγκόμσια sites σας δεν πρέπει να είναι η έκδοση “αντιγραφή και επικόλληση” της τοποθεσίας της χώρας καταγωγής σας σε διαφορετικές γλώσσες, αν και βλέπω ότι αυτό γίνεται σε πολλούς ιστότοπους.

Ναι, η μετάφραση και ο εντοπισμός του περιεχομένου της ιστοσελίδας είναι ένα από τα πρώτα βήματα. Αλλά στη συνέχεια, θα πρέπει να βελτιστοποιήσετε τις τοποθεσίες για το τοπικό κοινό κάθε χώρας από μηνύματα και προσφορές στη συνολική εμπειρία του χρήστη από τον ιστότοπο.

Ένας ιστότοπος με δημοφιλές περιεχόμενο με καλή απόδοση στην αγορά της Ελλάδας μπορεί να μην έχει τόσο μεγάλη απήχηση στην Αγγλία ή στη Νότια Αμερική και ενδέχεται να απαιτήσει πρόσθετες επεξεργασίες περιεχομένου και εργασίες βελτιστοποίησης.

Παρόλο που δίνετε προσοχή σε κάθε τοποθεσία, πρέπει να παρακολουθείτε τη συνολική απόδοση. Διαφορετικά, οι ιστότοποί σας ενδέχεται να ανταγωνίζονται ο ένας τον άλλον ή στη χειρότερη περίπτωση, μπορεί να μην είναι ευρετηριασμένοι καθόλου στις μηχανές αναζήτησης.

Για παράδειγμα, ο ιστότοπός σας που έχει σχεδιαστεί για το Μεξικό δεν πρέπει να υπερβαίνει ή να εμφανίζεται στα αποτελέσματα αναζήτησης στην Ισπανία, εάν έχετε διαφορετικό ιστότοπο σχεδιασμένο για την Ισπανία.

Εάν γίνει κακή χρήση της κανονικής ετικέτας ή της ετικέτας hreflang, ορισμένοι ιστότοποι ενδέχεται να μην είναι ευρετηριασμένοι από τις μηχανές αναζήτησης ή να δημιουργήσουν διπλό δείκτη ευρετηρίου.

Διαβάστε  Βίντεο Μάρκετινγκ: Στρατηγικές για επιχειρήσεις & Εταιρείες

Πρέπει να πάω παγκόσμια; Και πού είναι η αγορά μου;

Αν δεν είστε σίγουροι για τις ευκαιρίες που υπάρχουν σε διαφορετικές χώρες ή θέλετε να πείσετε τους προϊσταμένους σας, είναι πάντα καλή ιδέα να αναθεωρήσετε μερικές εκθέσεις αγοράς, στατιστικά στοιχεία και ακόμη και τα δικά σας δεδομένα ιστότοπου.

Ακολουθούν ορισμένες πληροφορίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να αποφασίσετε ή να δώσετε προτεραιότητα στις χώρες / αγορές που θα ακολουθήσουν.

Οι κυβερνητικές και εμπορικές οργανώσεις, όπως το Trade.gov και το WTO.org, παρέχουν τις τελευταίες διεθνείς ειδήσεις και στατιστικά στοιχεία για τις επιχειρήσεις και το εμπόριο.

Πολλές εταιρείες παρέχουν αναφορές και στατιστικά στοιχεία σχετικά με το Διαδίκτυο, όπως τα Internet World Stats, Econsultancy, McKinsey & Company και eMarketer. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες που παρέχουν πληροφορίες για συγκεκριμένες χώρες.

Τα δικά σας δεδομένα αναλυτικών στοιχείων. Βλέπετε κάποιον που επισκέπτεται τον ιστότοπό σας από άλλες χώρες; Υπάρχει χώρα που στέλνει περισσότερη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας από άλλες; Αξίζει να δώσετε προσοχή, ειδικά αν κάποια από αυτά τα στοιχεία ήδη μετατρέπονται σε πελάτες.

Χρειάζομαι έναν ιστότοπο για κάθε χώρα;

Σίγουρα, ναι, εάν η αγορά είναι αρκετά μεγάλη για να επενδύσετε. Όχι μόνο για λόγους SEO, αλλά και για να προσφέρει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη στους ντόπιους επισκέπτες, είναι πάντα καλύτερο να έχετε έναν ειδικό ιστότοπο για κάθε χώρα στους στόχους σας.

Ωστόσο, αυτό δεν μπορεί να είναι μια εφικτή επιλογή για εσάς, τουλάχιστον όχι στην αρχή. Σε αυτή την περίπτωση, θα έχετε έναν ιστότοπο για κάθε γλώσσα που ομιλείται στις χώρες προορισμού σας.

Δεν είναι κακή επιλογή για αρχή, όπως ίσως θέλετε να δοκιμάσετε πρώτα τα νερά πριν να βουτήξετε σε πολύ βαθιά ύδατα. Ευτυχώς, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τις ετικέτες Hreflang για να πούμε στο Google ποια γλώσσα και χώρα έχει δημιουργηθεί για κάθε ιστότοπο.

Τι Domain να έχετε – ccTLD ή gTLD;

Διαβάστε  Διαφήμιση Μεταφορικής Εταιρείας - Πως να αποκτήσετε πελάτες

Η πραγματικότητα είναι ότι δεν μπορούν όλοι να έχουν αυτή την επιλογή για διάφορους λόγους.

Το 2018, δεν έχει τόσο μεγάλη επίδραση στο SEO σας, καθώς οι μηχανές αναζήτησης έχουν προχωρήσει πολύ, και έχουμε και άλλες επιλογές για την γεωγραφική στόχευση των τοποθεσιών ειδικά με την Google.

Σημειώστε ότι ορισμένες από τις μηχανές αναζήτησης όπως το Baidu εξακολουθούν να ευνοούν τους ιστότοπους με τοπικό ccTLD. Επίσης, οι άνθρωποι εκτός των ΗΠΑ τείνουν να κάνουν κλικ σε ιστότοπους με τοπικούς ιστότοπους TLD με .com ή άλλους γενικούς TLD.

Τι είδους φιλοξενία πρέπει να πάρω;

Η τοποθεσία του οικοδεσπότη ιστοτόπου ήταν ένα από τα σημαντικά μηνύματα για το διεθνές SEO που σχετίζεται με την γεωγραφική στόχευση.

Ωστόσο, δεν είναι τόσο σημαντικό τώρα που έχουμε άλλους τρόπους για να υποδείξουμε σωστά την αγορά στόχευσης του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης και τα CDN που διαχειρίζονται σε περιφερειακό επίπεδο.

Η τοποθεσία του κεντρικού υπολογιστή έχει μεγάλη επίδραση στην ταχύτητα της σελίδας. Βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας μπορεί να προσεγγιστεί γρήγορα στις χώρες προορισμού.

Πώς πρέπει να κάνω εναλλακτική γεωγραφική στόχευση;

Ίσως, η γεωγραφική στόχευση είναι μια από τις απλούστερες πρακτικές όπου πολλοί ιστότοποι κάνουν λάθη, καθώς οι κάτοχοι ιστότοπων μετακινούνται από ccTLDs και τη φιλοξενία της τοπικής αγοράς.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι γεωγραφικής στόχευσης των ιστότοπων και των σελίδων σας. Εδώ είναι μερικές από τις δημοφιλείς μεθόδους:

Χορήγηση γεωγραφικής κατανομής στο Google Search Console
Ετικέτα Hreflang για την Google
Πληροφορίες meta tag γλώσσας για το Bing

Σημείωση: Πρόσφατα, η Google με το Rankbrain άρχισε να παράγει τα αποτελέσματα αναζήτησης με βάση τη θέση του ερευνητή, ανεξάρτητα από την τοπική έκδοση του Google που χρησιμοποιεί ο ερευνητής.

Για παράδειγμα, χρησιμοποιήσατε διαφορετικά αποτελέσματα αναζήτησης από το Google.com από το Google UK (google.co.uk) ή το Google Australia (google.com.au) ακόμη και όταν ψάχνετε για την ίδια λέξη-κλειδί.

Τώρα, όμως, θα έχετε τα ίδια αποτελέσματα και στις τρεις αναζητήσεις της Google, εκτός αν κάνετε την αναζήτηση σε τρεις διαφορετικές χώρες.

Διαβάστε  Google Adwords επεκτάσεις διαφημίσεων – Πως λειτουργούν και τι προσφέρουν ;

Google ή όχι στη Google;

Ενώ η Google είναι μακράν η πιο δημοφιλής χρήση των μηχανών αναζήτησης σε όλο τον κόσμο, σε ορισμένες χώρες, υπάρχουν μηχανές αναζήτησης που καλλιεργούνται τοπικά και είναι πολύ πιο δημοφιλείς από την Google.

Εάν η χώρα στόχος σας είναι μία από τις παρακάτω, θα χρειαστεί να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή στην παρακολούθηση αυτών των τοπικών τοποθεσιών και για πρόσθετες εργασίες βελτιστοποίησης.

Κίνα (ηπειρωτική χώρα, απλοποιημένη κινεζική γλώσσα)
Τη Ρωσία και τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης
Νότια Κορέα

Τι άλλο πρέπει να εξετάσω πριν πάω παγκόσμια;

Μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες εταιρείες με παγκόσμιες ιστοσελίδες, ακόμη και οι πολυεθνικές εταιρείες, είναι οι τοπικοί πόροι.

Κανείς δεν έχει την πολυτέλεια να διαθέτει απεριόριστους πόρους σε κάθε χώρα-στόχο, και αυτό μπορεί να γίνει μια σημαντική συμφόρηση, ειδικά δεδομένου ότι το SEO δεν είναι ένα έργο «εφάπαξ», αλλά απαιτεί συνεχείς προσπάθειες.

Το κλειδί είναι να προγραμματίσετε την κατανομή καθηκόντων και ευθυνών μεταξύ της έδρας και των τοπικών γραφείων, όπως:

Τεχνικοί πόροι: Λειτουργία πληροφορικής και διαδικτύου
Γλωσσικοί πόροι: Εντοπισμός περιεχομένου και βελτιστοποίηση
Ανάλυση δεδομένων ιστότοπου: Αναφορά και αναγνώριση ευκαιριών SEO
Τώρα, μπορεί να μην έχετε γραφεία ή αντιπροσώπους σε άλλες χώρες, ή δεν διατίθενται πόροι σε τοπικά γραφεία. Σε αυτές τις περιπτώσεις, θα πρέπει να εξετάσετε εάν θέλετε να μισθώσετε έναν ή περισσότερους εξωτερικούς πόρους.

Συμπέρασμα

Υπάρχουν πάρα πολλά άλλα για το διεθνές SEO, ακόμη και αυτά που έχω αναφλερει σε αυτό το άρθρο.

Σκοπεύω να σκάψω βαθύτερα σε κάθε ένα από τα βασικά στοιχεία που είναι προφανώς σημαντικά, και ορισμένα που παραβλέπονται ή φαίνονται ελαφρώς σε μελλοντικά μου άρθρα.

Θέλετε βοήθεια με το SEO ; Επικοινωνήστε μαζί μας : [email protected]

Διαβάστε επίσης :

Google Rankbrain – Ο νέος αλγόριθμος που αλλάζει τα δεδομένα

Πώς να χρησιμοποιήσετε το Schema Markup για SEO

SEO Βελτιστοποίηση – Συμβουλές SEO για την ιστοσελίδα σας

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *