Υπάρχουν δεκάδες στρατηγικές μάρκετινγκ που μπορείτε να εφαρμόσετε, αλλά δεν είναι όλες κατάλληλες για την ειδικότητα σας. Συγκεκριμένα, όταν πρόκειται για μάρκετινγκ γιατρών, πρέπει να υπάρχει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που επικεντρώνεται στην εύρεση, προσέλκυση και διατήρηση ασθενών.
Διαβάστε παρακάτω για πρακτικές συμβουλές και τεχνικές μάρκετινγκ για γιατρούς που θα σας βοηθήσουν να διαθέσετε αποτελεσματικά την ιατρική σας πρακτική.
1. Κατανοήστε τις ανάγκες των ασθενών για να αυξήσετε τα έσοδα
Κατανοήστε τις ανάγκες και τις προσδοκίες των ασθενών σας και, στη συνέχεια, συντάξτε το ιατρικό σας περιεχόμενο μάρκετινγκ ανάλογα. Θυμηθείτε ότι κανείς δεν επιλέγει χειρουργική επέμβαση ή ιατρική διαδικασία. Απλώς αναζητούν θεραπεία, αλλά δεν ξέρουν τι θα τους βοηθήσει πραγματικά. Ως εκ τούτου, θα πρέπει να δημιουργήσετε το μήνυμα μάρκετινγκ, επισημαίνοντας πώς ακριβώς μπορείτε να τους βοηθήσετε να ανακάμψουν αντί να καθορίσετε άμεσα τις επιλογές θεραπείας. Αυτό θα σας βοηθήσει να κερδίσετε περισσότερους ασθενείς.
2. Το Digital Marketing δεν είναι δαπάνη. Είναι μια επένδυση
Το Digital Marketing είναι ζωτικής σημασίας για την τροφοδότηση νέων πελατών στο ιατρείο σας οπότε το μάρκετινγκ για γιατρούς πρέπει να ξεκινήσει με ένα λεπτομερές σχέδιο. Ένα σχέδιο που βασίζεται σε αποδεδειγμένες στρατηγικές και τακτικές, που περιλαμβάνει συγκεκριμένους στόχους και ένα μέσο για τη μέτρηση της απόδοσης επένδυσης μάρκετινγκ. Περιλαμβάνει επίσης μια λίστα με δραστηριότητες μάρκετινγκ που θα βοηθήσουν τους γιατρούς στην επίτευξη του στόχου τους να αποκτήσουν νέους ασθενείς, αλλά και να τους διατηρήσουν ως πιστούς υποστηρικτές της πρακτικής τους.
3. Εφαρμόστε μια στρατηγική μάρκετινγκ βίντεο
Το περιεχόμενο βίντεο αναμένεται να αντιπροσωπεύει το 80% της συνολικής επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο το 2021. Με το YouTube να είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης μετά το Google, δεν μπορείτε να αγνοήσετε το βίντεο στη στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ. Το οπτικό περιεχόμενο επηρεάζει περισσότερο τις προοπτικές παρά το κείμενο. Η χρήση βίντεο βοηθά επίσης στη βελτίωση της κατάταξης των μηχανών αναζήτησης του ιστότοπού σας, καθώς το περιεχόμενο βίντεο είναι 50 φορές πιο πιθανό να κατατάσσεται στις μηχανές αναζήτησης από το κείμενο.
Ακολουθούν μερικές ιδέες μάρκετινγκ βίντεο που μπορείτε να εφαρμόσετε για την πρακτική σας
- Τραβήξτε μαρτυρίες ασθενών
- Έχετε βίντεο καλωσορίσματος ιστότοπου
- Εγγραφή βίντεο και επισκόπηση θεραπείας
- Δημοσιεύστε ένα βίντεο με συχνές ερωτήσεις
4. Ενθαρρύνετε τους ασθενείς να αφήσουν σχόλια
Όσον αφορά το μάρκετινγκ γιατρών, οι κριτικές είναι κρίσιμες. Περίπου το 72% των ασθενών εξετάζουν διαδικτυακές κριτικές όταν αναζητούν νέο γιατρό. Οι θετικές κριτικές θα κάνουν τους ασθενείς να εμπιστεύονται την πρακτική σας. Ενθαρρύνετε τους τρέχοντες ασθενείς σας να αφήσουν αυθεντικά σχόλια σχετικά με την πρακτική σας και το προσωπικό σε ιστότοπους αξιολόγησης. Επίσης, απαντήστε σε αυτές τις κριτικές, είτε θετικές είτε αρνητικές.
5. Καταγράψτε την πρακτική σας στους διαδικτυακούς καταλόγους επιχειρήσεων
Όταν ένας υποψήφιος αναζητά ιατρική πρακτική στο Google, 4-5 επιχειρηματικές καταχωρίσεις θα εμφανίζονται πάνω από τα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης. Σε κινητές συσκευές, αυτά είναι τα μόνα αποτελέσματα αναζήτησης που θα βλέπουν οι προοπτικές χωρίς κύλιση προς τα κάτω. Είναι σημαντικό να αναφέρεστε σε τοπικούς καταλόγους όπως το Google Business, έτσι ώστε οι ασθενείς να μπορούν να βρουν την πρακτική σας εύκολα.
Χρησιμοποιήστε τα ίδια στοιχεία επικοινωνίας της ιατρικής σας πρακτικής στις λίστες σε διαφορετικές πλατφόρμες για να δείξετε ότι η επιχείρησή σας είναι νόμιμη.
6. Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων
Σύμφωνα με την PwC, το 41% των πελατών υγειονομικής περίθαλψης λένε ότι το περιεχόμενο που βρίσκουν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζει την επιλογή του κέντρου θεραπείας που θα επισκεφθούν. Η κοινή χρήση εξαιρετικού περιεχομένου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοηθά στο να διατηρήσετε το κοινό σας αφοσιωμένο και μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε μεγάλο αριθμό πιθανών πελατών. Ωστόσο, δεν είναι όλες οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων οι ίδιες. Επομένως, αφιερώστε χρόνο και αξιολογήστε την καλύτερη πλατφόρμα για τις καμπάνιες μάρκετινγκ.
7. Έχετε έναν επαγγελματικά σχεδιασμένο ιστότοπο
Οι διαδικτυακοί επισκέπτες θα διαμορφώσουν γνώμη για την πρακτική σας σε 0,05 δευτερόλεπτα μετά τη φόρτωση του ιστότοπού σας. Επιπλέον, το 5% των επισκεπτών θα κρίνει την αξιοπιστία της πρακτικής σας βάσει του σχεδιασμού της ιστοσελίδας σας. Επομένως, ο ιστότοπός σας πρέπει να είναι:
- Καλά σχεδιασμένος
- Φορτώνει γρήγορα
- Φιλικός προς κινητά
- Βελτιστοποιημένος για SEO
- Ασφαλής
- Εύκολη πλοήγηση
Επιπλέον, εστιάστε στις παρακάτω περιοχές για να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών:
- Έχετε online προγραμματισμό και χρέωση
- Διευκολύνετε τους διαδικτυακούς ασθενείς να σας στέλνουν μηνύματα
- Έχετε περισσότερα βίντεο στον ιστότοπό σας
8. Μάρκετινγκ μέσω email
Το 66% των ατόμων ελέγχουν τα email τους το πρωί. Επιπλέον, το 90% των ενηλίκων ασθενών επιθυμούν οι γιατροί τους να βελτιώσουν τον τρόπο επικοινωνίας τους μέσω email. Το Email Marketing είναι ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους μάρκετινγκ της πρακτικής σας και απόκτησης δυνητικών πελατών επειδή είναι χαμηλού κόστους, εύκολο να εξατομικευτεί και εύκολο να εφαρμοστεί. Ενθαρρύνετε τους ασθενείς σας να εγγραφούν στο ενημερωτικό δελτίο σας. Μοιραστείτε τα τελευταία νέα της πρακτικής σας, εκπτώσεις και σημαντικές πληροφορίες για την υγειονομική περίθαλψη με τους συνδρομητές σας.
Επιπλέον, αφήστε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου να είναι συνεπή και κατάλληλα για την πρακτική σας. Με αυτόν τον τρόπο, η πρακτική σας θα είναι πάντα στο μυαλό των ασθενών σας.
9. Παρακολουθήστε τις καμπάνιες μάρκετινγκ
Η παρακολούθηση των καμπανιών μάρκετινγκ μπορεί να σας βοηθήσει να γνωρίζετε εάν οι προσπάθειές σας αποδίδουν. Ορισμένες από τις μετρήσεις που μπορείτε να παρακολουθήσετε περιλαμβάνουν:
- Πηγή των ασθενών σας
- Τα συνολικά έσοδα
- Απόδοση επένδυσης (ROI)
Η παρακολούθηση σάς βοηθά να προσδιορίσετε τις καμπάνιες με την καλύτερη απόδοση και εκείνες που χρειάζονται κάποιες βελτιώσεις για την ενίσχυση της απόδοσης επένδυσης. Οι ιατρικές πρακτικές μπορούν να δουν θετική απόδοση επένδυσης από τη χρήση των σωστών στρατηγικών μάρκετινγκ για τους γιατρούς.
10. Διατηρήστε μια νικηφόρα στάση για να επιτύχετε τους στόχους σας
Εκτός από την εφαρμογή των παραπάνω στρατηγικών για την επίτευξη των στόχων πωλήσεων. Η πιο αγαπημένη μας ιδέα μάρκετινγκ γιατρών είναι η διατήρηση μιας νικήτριας στάσης. Ο ανταγωνισμός στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης είναι έντονος και οι πρακτικές υγειονομικής περίθαλψης που παρακάμπτουν τις ανάγκες μάρκετινγκ τους θα μείνουν πίσω. Επομένως, αφιερώστε αρκετό χρόνο και πόρους για να παραμείνετε μπροστά στο παιχνίδι. Θυμηθείτε, οι μικρές δραστηριότητες μάρκετινγκ είναι χειρότερες από το καθόλου. Οι πιο επιτυχημένοι πελάτες γιατρών μας πιστεύουν ότι το μάρκετινγκ υγειονομικής περίθαλψης είναι κάτι που διαρκεί και μόνο όταν παίζετε για να κερδίσετε…
Για να δούμε αναλυτικά το δικό σας πλάνο επικοινωνήστε μαζί μας! Θα απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις σας, αλλά επιπλέον θα σας παρέχουμε δωρεάν εκτίμηση!
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.