Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Πως θα φαίνομαι ψηλά στη Google ;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή αλλιώς search engine optimization εξελίσσεται και αλλάζει συνεχώς.

Κάθε χρόνο, ορισμένες μέθοδοι αγκαλιάζονται από την κοινότητα SEO ως “must τακτικές”, ενώ άλλες ωθούνται στο χείλος της ιστορίας χάρη στις ενημερώσεις αλγορίθμων της Google.

Υπό το πρίσμα αυτό, το SEO θεωρείται από πολλούς ως μια ατέρμονη μάχη μεταξύ των μηχανών αναζήτησης και των επαγγελματιών SEO που συνεχίζουν να μελετάνε τις ενημερώσεις για να κερδίσουν περισσότερη επισκεψιμότητα και να αυξήσουν την ορατότητα SERP έστω και για λίγο.

Αλλά ισχύει πραγματικά αυτό; Πώς ακριβώς λειτουργεί το SEO;

Σε αυτό το άρθρο, θα παρουσιάσω την άποψή μου για το SEO σήμερα, θα απαριθμήσω αρκετές θεμελιώδεις αρχές που τηρούν οι μηχανές αναζήτησης και θα μοιραστώ την κατανόησή μου για την εσωτερική λειτουργία του SEO και γιατί ο συνδυασμός πολλαπλών τακτικών μέσω δοκιμών και σφαλμάτων είναι ο μόνος τρόπος να οδηγήσετε με επιτυχία την καμπάνια σας.

Το σημερινό SEO του 2020

Ας πάρουμε μια ευρύτερη προοπτική του τι συμβαίνει σε SEO αυτή τη στιγμή.

Η Google και άλλες μηχανές αναζήτησης καταστέλλουν τα οργανικά αποτελέσματα από την αναζήτηση.

Παρόλο που η Google εξακολουθεί να εμφανίζει 10 οργανικά αποτελέσματα ανά σελίδα, έχουν σχεδιαστεί για να επισύρουν την προσοχή στις διαφημίσεις, στα κουτιά απαντήσεων, στις ενότητες “Άνθρωποι ζητούν” και άλλα γραφικά στοιχεία.

Δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι το βιολογικό CTR έχει μειωθεί κατά 37% από το 2015 και προφανώς θα συνεχίσει να μειώνεται.

Ενώ ο ανταγωνισμός για να κερδίσει μια επιχείριση οργανικές θέσεις στη κατάταξη έχει πάρει φωτιά και στην Ελλάδα, αυτό από μόνο του δεν αρκεί για να επιβιώσει ένας SEO επαγγελματίας.

Θα δούμε παρακάτω τους παράγοντες που ισχύουν και πρέπει να έχουμε πάντα σαν κανόνες για να μπορέσουμε να προσφέρουμε στο πελατολόγιο μας το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

Θεμελιώδεις αρχές του SEO σήμερα

1. Τα links κάνουν κουμάντο

Τα links ήταν σημαντικά από τις πρώτες ημέρες του SEO και εξακολουθούν να είναι ένας από τους ισχυρότερους δείκτες της εξαιρετικής απόδοσης ενός δικτυακού τόπου στην Google.

Όσο περισσότεροι ποιοτικοί, σχετικοί σύνδεσμοι αποκτήηθούν, τόσο υψηλότερο θα είναι το SERP του ιστότοπού σας.

Εν ολίγοις, τα links εξακολουθούν να είναι θεμελιώδεις για το SEO

Έχει νόημα να επενδύσετε σε Link Building ως μέρος των προσπαθειών του SEO σας.

2. Το σχετικό, βελτιστοποιημένο περιεχόμενο κερδίζει

Το πρόβλημα των συνδέσμων σε σχέση με το περιεχόμενο είναι ένα δίλημμα.

Χρειάζεστε περιεχόμενο για να προσελκύσετε συνδέσμους, αλλά το περιεχόμενό σας χρειάζεται συνδέσμους για να αυξήσει την κατάταξη του ιστότοπού σας στα αποτελέσματα αναζήτησης και να βοηθήσει στην προώθηση της επισκεψιμότητας σε ένα κομμάτι περιεχομένου.

Διαβάστε  Copywriter τι είναι - Κόστος για Κειμενογράφο

Τελικά, το συμπέρασμα είναι το εξής: Σύνδεσμοι και περιεχόμενο είναι η ραχοκοκαλιά του SEO.

Αν θέλετε να φτάσετε στην πρώτη σελίδα στη Google, χρειάζεστε συνδέσμους προς το σχετικό και καλά βελτιστοποιημένο περιεχόμενό σας.

Ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να προσέξετε κατά τη δημιουργία και βελτιστοποίηση του περιεχομένου σας:

Οι λέξεις-κλειδιά έχουν σημασία στο πλαίσιο. Οι λέξεις-κλειδιά εξακολουθούν να έχουν μεγάλη σχέση με την Google, αλλά αντί να σαρώσουν τη σελίδα για “εμφάνιση λέξης-κλειδιού”, οι ανιχνευτές αναλύουν τώρα το πλαίσιο και τις σχετικές δευτερεύουσες λέξεις-κλειδιά που μοιράζονται την πρόθεση του ερευνητή.

Οι τίτλοι, οι μετα-περιγραφές, τα χαρακτηριστικά ALT, οι ετικέτες H1 και οι διευθύνσεις URL εξακολουθούν να είναι σημαντικές. Συμπεριλάβετε στοχευμένες και συναφείς λέξεις-κλειδιά σε αυτά τα στοιχεία.

Αυξήστε την τεχνογνωσία, την εξουσία και την εμπιστοσύνη σας (E-A-T). Διαβάστε τις οδηγίες ποιότητας αναζήτησης της Google για οδηγίες σχετικά με την ποιότητα του περιεχομένου. Η Google δηλώνει, εν μέρει, ότι “το ποσό του περιεχομένου που απαιτείται για την ικανοποίηση της σελίδας εξαρτάται από το θέμα και τον σκοπό της σελίδας”.

Εν ολίγοις, δημιουργήστε μια διαδικασία για την παραγωγή και τη διανομή υψηλής ποιότητας, βελτιστοποιημένου περιεχομένου. Βεβαιωθείτε ότι όλο το περιεχόμενο είναι γραμμένο για ανθρώπους, αλλά έχει βελτιστοποιηθεί για να τροφοδοτεί δεδομένα στις μηχανές αναζήτησης.

3. Τα σήματα UX έχουν αντίκτυπο στα SERP

Η εμπειρία του χρήστη (UX) διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στον τρόπο με τον οποίο ο ιστότοπός σας κάνει την διαφορά με τις μηχανές αναζήτησης.

Δυστυχώς, η εμπειρία χρήστη εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες (π.χ. υποδομή και διάταξη ιστότοπου, περιεχόμενο κ.λπ.) και συχνά είναι πολύ δύσκολο να μετρηθεί.

To να υπολογίσετε πού το site σας δεν διαθέτει μια προοπτική UX μπορεί να είναι μια οδυνηρή εμπειρία. Έτσι, μερικοί επαγγελματίες SEO επιλέγουν να μην το αντιμετωπίσουν απολύτως.

Βεβαιωθείτε ότι ο χρόνος παραμονής και το CTR είναι υψηλοί και ότι το ποσοστό εγκατάλειψης είναι χαμηλό. Παρόλο που τα σήματα αυτά υπήρξαν εδώ και αρκετό καιρό, η Google δεν τα χρησιμοποιεί ως παράγοντες άμεσης κατάταξης, η βελτιστοποίηση του ιστότοπού σας για υψηλή αφοσίωση δεν μπορεί να βλάψει και θα μπορούσε να βοηθήσει έμμεσα.

Βελτιώστε την αρχιτεκτονική του site. Το βασικό μέρος είναι να βελτιωθεί η πλοήγηση ενός ιστότοπου και να βεβαιωθείτε ότι οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να ανιχνεύσουν όλες τις σελίδες και οι χρήστες μπορούν εύκολα να βρουν μια σελίδα που αναζητούν. “Η απλούστερη, η καλύτερη” προσέγγιση λειτουργεί τέλεια εδώ.

Βελτιστοποιήστε την ταχύτητα. Ανεξάρτητα από την πλατφόρμα, ο ιστότοπός σας πρέπει να φορτωθεί σε 2 δευτερόλεπτα ή λιγότερο. Η συμπίεση εικόνων, οι βελτιστοποιήσεις κώδικα και δομών και οι γρηγορότεροι διακομιστές θα σας βοηθήσουν.

Διαβάστε  Πως να κάνετε την ιστοσελίδα σας να ξεχωρίζει

Η προσέλκυση επαγγελματία UX για βελτιστοποίηση του ταξιδιού του πελάτη σύμφωνα με την πρόθεση του χρήστη. Δεδομένου ότι το SEO έχει εξελιχθεί για να γίνει περισσότερο επικεντρωμένο στο χρήστη, πρέπει να συνεργαστείτε με τους ανθρώπους της UX για να προσφέρετε εξαιρετικές ψηφιακές εμπειρίες σε κάθε στάδιο του ταξιδιού ενός πελάτη. Με άλλα λόγια, ο στόχος σας είναι οι μετατροπές και οι πωλήσεις, όχι μόνο η επισκεψιμότητα και τα leads.

Εν ολίγοις, η βελτιστοποίηση UX έχει γίνει ήδη ένα θεμελιώδες μέρος του SEO.

Η εστίαση στον επισκέπτη πιθανότατα θα διαδραματίσει ακόμα σημαντικότερο ρόλο στο μέλλον (δεδομένου ότι η Google γίνεται πιο έξυπνη και βελτιώνεται σαφώς για χάρη ενός χρήστη) και θα πρέπει να μάθετε τουλάχιστον τα βασικά στοιχεία της.

4. Mobile SEO μπορεί σας απογειώσει ή εξαφανίσει

Καθώς η Google είναι αποφασισμένη να χρησιμοποιήσει το mobile-first index για να ταξινομήσει και να εμφανίσει τα αποτελέσματα αναζήτησης σε όλες τις συσκευές, είναι καιρός να τελειοποιήσουμε τελικά τον ιστότοπό σας, με κινητό τρόπο.

Δυστυχώς, αν και η κίνηση της Google έχει νόημα (με περισσότερο από το 50% της παγκόσμιας επισκεψιμότητας που παράγεται στο κινητό), η απλή εκτέλεση του ιστότοπού σας τόσο στα κινητά όσο και στην επιφάνεια εργασίας δεν είναι απλή.

Αρχικά, θα πρέπει να επενδύσετε σε ένα ανταποκρινόμενο σχέδιο, αφού το συστήνει η Google.

Θα πρέπει επίσης να κάνετε το περιεχόμενό σας συνεπές σε επιτραπέζιες και κινητές συσκευές και να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας είναι γρήγορος και εύκολος στη χρήση.

Τι σημαίνουν όλα αυτά :

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενό σας για χρήστες κινητών
Επιταχύνετε την ταχύτητα της σελίδας σας.
Βελτιώστε την φιλικότητα προς κινητά.

Με λίγα λόγια, θα χρειαστεί να ανοίξετε το παιχνίδι του κινητού σας ή θα παρατηρήσετε την σελίδα σας να έχει κακές θέσεις στη κατάταξη.

5. Η φωνητική αναζήτηση είναι ήδη ένα γεγονός

Παρόλο που δεν πιστεύω ότι η φωνητική αναζήτηση θα φέρει επανάσταση στο SEO στο εγγύς μέλλον, οι πελάτες φαίνεται να την αγαπούν.

Η Northstar Research αναφέρει ότι 55 τοις εκατό των εφήβων των ΗΠΑ και το 41 τοις εκατό των ενηλίκων των ΗΠΑ χρησιμοποιούν φωνητική αναζήτηση.

Σύμφωνα με την Google, πάνω από το 20% όλων των αναζητήσεων κινητής τηλεφωνίας είναι φωνητικές αναζητήσεις.

Στην Ελλάδα δεν παρατηρείται τόσο μεγάλη απήχηση προς το παρόν στην φωνητική αναζήτηση.

Διαβάστε  Website Redesign - Ανακατασκευή Ιστοσελίδας - Πότε πρέπει να γίνει

Συγκεκριμένα, μπορείτε να ξεκινήσετε με αυτά τα βήματα:

Βελτιστοποιήστε το περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τη φυσική γλώσσα (δηλαδή πιο μακροχρόνιες λέξεις-κλειδιά ευθυγραμμισμένες με την πρόθεση αναζήτησης) και απαντώντας σε ερωτήσεις.
Βελτιστοποιήστε τα ειδικά αποσπάσματα.
Δημιουργία και επισήμανση σελίδας FAQ (χρήση ερωτήσεων και απαντήσεων).
Εν ολίγοις, ενώ η βελτιστοποίηση φωνητικής αναζήτησης δεν είναι απαραίτητη, οι σχετικές βελτιστοποιήσεις έχουν νόημα και μπορούν να σας βοηθήσουν να αποκτήσετε περισσότερη επισκεψιμότητα στη Google.

Συνδυάστε και πειραματιστείτε με τη δοκιμή και το σφάλμα

Η επιτυχία του SEO προέρχεται συνήθως από τις βέλτιστες πρακτικές συν κάποια δοκιμή και λάθος.

Σήμερα, οι βασικές αρχές που περιγράφονται παραπάνω είναι για να συνδυάσετε και να πειραματιστείτε.

Δυστυχώς, οι κανόνες SEO δεν είναι στάνταρ. Οι κανόνες και οι τακτικές αλλάζουν και εξελίσσονται συνεχώς.

Δεν υπάρχει καθολική φόρμουλα SEO. μόνο η δοκιμή και το σφάλμα μπορούν να σας βοηθήσουν να προσδιορίσετε ποιες μέθοδοι SEO λειτουργούν και ποιοι δεν ισχύουν για τον συγκεκριμένο ιστότοπό σας στη συγκεκριμένη θέση σας, σε μια συγκεκριμένη χρονική στιγμή.

Το μυστικό του SEO είναι απλό:

Πρέπει να μάθετε πώς μπορείτε να συνδυάσετε και να πειραματιστείτε με πολλές μεθόδους και, στη συνέχεια, να αναλύσετε τα αποτελέσματα, έχοντας κατά νου ότι όλη η εργασία σας μπορεί να σπαταληθεί λόγω της τελευταίας ενημέρωσης του αλγόριθμου της Google ή των όσων κάνουν οι ανταγωνιστές σας.

Στη διαδικασία, αποκομίζετε τις καλές τακτικές, ενώ κόβετε εκείνες που δεν λειτουργούν πια. Στη συνέχεια ξεπλύνετε και επαναλάβετε.

Με αυτόν τον τρόπο, ποτέ δεν θα καταλήξετε με μια γραμμική στρατηγική SEO που, αν και επιτυχής για ένα μικρό χρονικό διάστημα, μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνη σε λίγες μέρες. Η Google συνήθως είναι αρκετά γρήγορη για να υπολογίσει πότε κάποιος ανακαλύπτει έναν τρόπο να εξαπατήσει τους αλγόριθμους τους.

Καταλήγοντας..

Το SEO είναι μια ατέλειωτη, συνεχώς εξελισσόμενη, πολυδιάστατη επιστήμη. Κάθε SEO επαγγελματίας θα ήθελε να βρει τη μαγική φόρμουλα που θα μπορούσε να εξηγήσει για μία φορά και για πάντα πώς λειτουργεί το SEO, με συγκεκριμένους κανόνες και συγκεκριμένες εξισώσεις στο τραπέζι.

Δυστυχώς, το SEO είναι πολύ περίπλοκο για να χωρέσει σε ένα πρότυπο. Παρόλο που εξελίσσεται γύρω από αρχές και ορισμένους κανόνες, η εσωτερική λειτουργία του είναι να αναλύει και να εφαρμόζει τακτικές που λειτουργούν και με άλλες που δεν το κάνουν.

Έχετε αυτό κατά νου, και παρακολουθείτε στενά τους ανταγωνιστές σας, και σίγουρα θα πετύχετε τα αποτελέσματα αναζήτησης. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το SEO και θα συνεχίσει να εργάζεται, μέχρις ότου η διαδικασία ανατεθεί εξ ολοκλήρου στη τεχνητή νοημοσύνη.

Διαβάστε ακόμη : 

Κόστος SEO – Πόσο κοστίζει η εργασία πάνω στη Google

To SEO πάντα θα εξελίσσεται – Διαβάστε πώς θα προσαρμοστείτε

15 απλές συμβουλές για τη βελτίωση του Local SEO

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *