Εν μέσω της αύξησης της πανδημίας COVID, οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Πολλοί χρήστες δοκιμάζουν την τύχη τους δημιουργώντας ένα E shop. Άλλοι τα καταφέρνουν και πολλοί πλέον όχι. Εφόσον δημιουργήσετε ένα E shop και προχωρήσετε στη κατασκευή ιστοσελίδας το επόμενο βήμα είναι το διαφημιστικό σας πλάνο. Εάν αξιολογήσουμε τη διαφορά μεταξύ των δύο που είναι οι επιτυχημένοι και οι άνθρωποι που δεν είναι ένας κοινός όρος, είναι η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή αλλιώς SEO για E shop.
Το SEO δεν είναι ένας νέος όρος για εσάς. Ωστόσο, επιτρέψτε μου να σας εξηγήσω με απλά λόγια. Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης βελτιστοποιεί τον ιστότοπό σας με τέτοιο τρόπο, ώστε ενώ οι χρήστες αναζητούν τον συγκεκριμένο όρο, να εμφανίζει το δικό σας αποτέλεσμα η Google και να οδηγήσει τον επισκέπτη στον ιστότοπό σας. Με άλλα λόγια, είναι η κατάταξη στη Google σε προνομιακές θέσεις, έτσι ώστε ένα μεγάλο κοινό να μπορεί να επισκεφτεί τον ιστότοπό σας. Κάνοντας SEO για έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου μπορεί μερικές φορές να είναι μια πρόκληση. Χωρίς την σωστή καθοδήγηση, είναι πραγματικά δύσκολο να δείτε ουσιαστικά αποτελέσματα. Επομένως, οι καλύτερες δυνατές υπηρεσίες SEO από έμπειρους επαγγελματίες μπορούν να σας βοηθήσουν να βρείτε ουσιαστικό return στην επένδυση σας για έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου.
Βήματα για μια επιτυχημένη στρατηγική SEO
Παρ ‘όλα αυτά, πρέπει επίσης να γνωρίζετε πώς έχει εξελιχθεί το SEO για έναν ιστότοπο ηλεκτρονικού εμπορίου. Ας ξεκινήσουμε.
Έρευνα λέξεων-κλειδιών
Κάθε 60 δευτερόλεπτα, πραγματοποιούνται σχεδόν 700000 αναζητήσεις στο Google. Πιστεύετε ότι μπορείτε να αντισταθμίσετε αυτό το τεράστιο πλήθος ιστοσελίδων; Ναι, μπορείτε να βαθμολογήσετε τον ιστότοπό σας. Η προφανής απάντηση είναι ότι είναι δυνατόν να ταξινομήσετε τον ιστότοπό σας χωρίς να αντιμετωπίσετε πολλά προβλήματα. Αλλά το κύριο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι στοχευμένες λέξεις-κλειδιά. Οι στοχευμένες λέξεις-κλειδιά είναι οι συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά για τον ιστότοπό σας που θα μπορούσαν να σας κατατάξουν υψηλότερα στο google.
Είναι οι λέξεις που οι χρήστες βρίσκουν πιο συχνά. Οι στοχευμένες λέξεις-κλειδιά είναι δύο τύπων. Ο πρώτος τύπος είναι οι βασικές λέξεις-κλειδιά και ο δεύτερος οι long tail λέξεις-κλειδιά. Οι βασικές λέξεις-κλειδιά είναι οι σύντομες λέξεις που αναζητούν οι χρήστες στο google, όπως Μεταφορική Αθήνα, ανάκτηση δεδομένων, προώθηση ιστοσελίδων, κ.λπ. Ενώ οι μεγαλύτερης εμβέλειας λέξεις κλειδιά είναι οι φράσεις που ψάχνουν με μεγαλύτερη ακρίβεια οι χρήστης στις μηχανές αναζήτησης. Στο SEO για E shop χρειάζεται ένα αναλυτικό σχέδιο, ειδικότερα όταν πρόκειται για εκατοντάδες προιόντα και κατηγορίες για να μην χαθείτε.
Διαβάστε : Γιατί χρειάζεστε το SEO στο E Commerce ;
Αρχιτεκτονική ιστότοπου
Η αρχιτεκτονική είναι η διαδρομή που ακολουθεί ο χρήστης για να φτάσει σε μια συγκεκριμένη σελίδα. Ας υποθέσουμε, δημιουργήσατε έναν ιστότοπο με έπιπλα κουζίνας. Ενώ ο χρήστης εισέρχεται στο site, η αρχιτεκτονική αποτελείται από κατηγορίες, προϊόντα και τους τύπους προϊόντων όπως μοντέρνες κουζίνες, κλασσικές κουζίνες κ.λπ. έτσι ώστε οι χρήστες να μην βρίσκουν κανένα πρόβλημα στην επίσκεψη στον ιστότοπό σας. Η δημιουργία μιας κακής εμπειρίας χρήστη μπορεί να βλάψει το SEO σας.
Τεχνικό SEO
Ένας από τους σημαντικότερους τρόπους βελτιστοποίησης που παραμένει πάντα στην καρδιά μου. Εάν είστε ειδικός στο SEO, τότε σίγουρα το τεχνικό SEO είναι το καλύτερο πράγμα που πρέπει να κάνετε. Θεωρείται το πιο σημαντικό μέρος για κάθε ψηφιακό έμπορο. Το καταλαβαίνω στην πραγματικότητα, είναι πολύ δύσκολο. Αποτελείται από καθαρές διευθύνσεις URL, σωστή εσωτερική σύνδεση και χωρίς 404 errors. Εάν έχετε εκτελέσει το σωστό τεχνικό SEO τότε αυτό θα μπορούσε να σας οδηγήσει στον μακρινό προορισμό της επιτυχίας στα πρώτα αποτελέσματα.
Εναλλαγή σε HTTPS από HTTP
Δεν θέλετε να κλαπεί η ζωτική πληροφορία στον ιστότοπο που εμπιστεύεστε όπως τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας, οι κωδικοί πρόσβασης και άλλες εμπιστευτικές πληροφορίες. Εκεί μπαίνει το παιχνίδι HTTPS. Η πλήρης μορφή του HTTPS είναι Hypertext Transfer Protocols Secure. Η λέξη “S” προσθέτει την προστιθέμενη ασφάλεια. Αυτό το HTTPS εγγυάται στους χρήστες την ασφάλεια και την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών που μοιράζεται στο Διαδίκτυο. Ενώ το HTTP είναι το αντίθετο.
Πηγαίνετε για σελιδοποίηση
Εάν είστε από το IT τότε πρέπει να είστε εξοικειωμένοι με τον όρο “σελιδοποίηση”. Η σελιδοποίηση επιτρέπει σε έναν ιστότοπο να διαιρεί περιεχόμενο σε μικρότερες ενότητες που επιτρέπει στους χρήστες να μην επισκέπτονται τις διαφορετικές σελίδες για το ίδιο περιεχόμενο. Έτσι, εξοικονομείται πολλά δεδομένα που ενισχύουν την ταχύτητα της ιστοσελίδας.
Δημιουργία χάρτη ιστότοπου
Το XML ή η επεκτάσιμη γλώσσα σήμανσης δημιουργεί την ευανάγνωστη μορφή του ιστότοπού σας που σχετίζεται με τις μηχανές αναζήτησης. Με απλά λόγια, ένας χάρτης ιστότοπου είναι η λίστα των διευθύνσεων URL ενός συγκεκριμένου ιστότοπου. Εάν ο ιστότοπός σας αποτελείται από μεγάλο αριθμό σελίδων, ήρθε η ώρα για να τον δημιουργήσετε. Σε κάθε περίπτωση καλό είναι να τον φτιάχνετε από την αρχή και να τον περνάτε στο Google Search Console.
Βελτιστοποίηση για κινητά
Τελευταίο αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, οι περισσότεροι χρήστες χρησιμοποιούν κινητό περισσότερο από Laptops και Desktop υπολογιστές για πλοήγηση στο Διαδίκτυο. Επομένως, το να το κάνουμε πιο ευανάγνωστο ήταν μερικές φορές μια πρόκληση για πολλούς προγραμματιστές. Η βελτιστοποίηση για κινητές συσκευές είναι πλέον υποχρεωτική. Θα πρέπει να αποφασίσετε κατάλληλα για τη δημιουργία της έκδοσης του συστήματος για κινητά. Για τη βελτιστοποίηση και την εμφάνιση της εικόνας σε κινητό, συνιστάται να τοποθετήσετε την εικόνα μεγέθους 70 KB ή μικρότερη.
Ολοκληρώνοντας
Εν κατακλείδι, παραπάνω είδατε τις βασικές μεθόδους μέσω των οποίων το SEO για E shop έχει γίνει απαραίτητo. Εκτός από τα προαναφερθέντα σημεία, το τελευταίο στοιχείο που πρέπει να λάβετε υπόψη είναι να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει καλή ταχύτητα. Θα πρέπει να φορτώνει το αργότερο σε 3 δευτερόλεπτα. Ο ειδικός ή ειδικοί στο SEO, θα σας καθοδηγήσουν και βελτιστοποιήσουν την ιστοσελίδα σας κατάληλα.
ΖΗΤΗΣΤΕ ΜΑΣ ΔΩΡΕΑΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.

- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.