SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

To SEO πάντα θα εξελίσσεται – Διαβάστε πώς θα προσαρμοστείτε

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Μάρτιος 12, 2018 | 0 Comment

Αν υπάρχει ένα γεγονός που όλοι οι ψηφιακοί έμποροι θα πρέπει να γνωρίζουν καλά μέχρι τώρα, είναι ότι το SEO αλλάζει συνεχώς και θα αλλάζει πάντα.

Παρά τις προκλήσεις που προκαλεί η δυναμική φύση του SEO, υπάρχουν ακόμα πολλές ευκαιρίες για όσους θέλουν να φτάσουν σε επιτυχία στον τομέα.

Κανείς δεν είναι ένας «εμπειρογνώμονας» στο SEO
Ο επαγγελματίας SEO συχνά θεωρείται αξιόπιστος, βέβαιος, ενημερωμένος και αφοσιωμένος.

Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι επαγγελματίες SEO είναι πραγματικά πολύ απασχολημένοι και έχουν ένα εκατομμύριο άλλα πράγματα να κάνουν και δεν αισθάνονται πάντα σίγουροι, όπως θεωρούνται ότι είναι.

Δεδομένου ότι δεν υπάρχει πραγματικά κανένας συγκεκριμένος χάρτης πορείας για SEO, οι επαγγελματίες θα πρέπει να μάθουν να προσαρμόζονται σε αυτό που τους ρίχνεται.

Η αύξηση της προβολής SERP δεν εγγυάται την επισκεψιμότητα

Οι SEO επαγγελματίες έχουν πει να εφαρμόσουν διάφορες τακτικές για να αυξήσουν την κατάταξη και την ορατότητα – αλλά αυτές οι τακτικές δεν έχουν πάντα ως αποτέλεσμα την αύξηση της επισκεψιμότητας.

Οι παλιές στρατηγικές SEO δεν έχουν τόσο μεγάλη απήχηση πια.

Παρακάτω θα δούμε μόνο μερικές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες SEO.

Το SERP χαρακτηρίζεται από έκρηξη: Με την παρουσίαση από την Google μιας ποικιλίας λειτουργιών σελίδας αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP) τα τελευταία δύο χρόνια, τα οργανικά αποτελέσματα αποκτούν λιγότερα κλικ.

Λιγότερα μοναδικά αποτελέσματα : Ήταν πολύ δύσκολο να βρεις τα οργανικά αποτελέσματα για μερικά ερωτήματα. Δεν είναι ασυνήθιστο να βλέπετε ένα SERP με δύο διαφημίσεις, έναν πίνακα γνώσεων, σχετικές αναζητήσεις και μόνο έξι ιστότοπους. Οι συνηθισμένοι δέκα μπλε δεσμοί, links δεν υπάρχουν πια.

Έκρηξη των επιλεγμένων αποσπασμάτων: Με βάση τα δεδομένα του Ahrefs, το 12,29% των ερωτημάτων αναζήτησης εμφάνισαν αποσπάσματα στα SERP. Και αυτό πιθανότατα θα αυξηθεί καθώς η Google ανακοίνωσε ότι ανανεώνει τα χαρακτηρισμένα αποσπάσματα και εφαρμόζει νέους τύπους.

Μεγαλύτερες μετα-περιγραφές: Η Google αύξησε πρόσφατα το μήκος των μετα-περιγραφών από 150 σε 300 χαρακτήρες. Αυτό μπορεί να γίνει μια άλλη απειλή SERP, επειδή οι μετα-περιγραφές ενδέχεται να περιέχουν ήδη την απάντηση στο ερώτημα του ερευνητή, επηρεάζοντας αρνητικά την CRO.

Διαφημίσεις και άλλες ιδιότητες της Google: Σε ορισμένες κατακόρυφες περιοχές, όπως ταξίδια, ψώνια και βίντεο, οι ιδιότητες της Google καταλαμβάνουν ένα μεγάλο κομμάτι του SERP.

Αναζήτηση χωρίς κλικ: Ο όγκος αναζήτησης φωνής αυξάνεται. Εκτιμάται ότι θα καλύψει το 50 τοις εκατό των αναζητήσεων μέχρι το 2020 – όλα αυτά αφορούν λιγότερα κλικ.

Υπάρχουν νέες ευκαιρίες SEO 

Ωστόσο, παρά τις απειλές που αντιμετωπίζουν οι επαγγελματίες SEO, υπάρχουν καλά νέα – “Η SEO είναι η καλύτερη επένδυσή μας”.

Ο όγκος αναζήτησης αυξάνεται και παρόλο που οι χρήστες κάνουν κλικ σε μικρότερο ποσοστό αναζητήσεων, αναζητούν πολύ περισσότερα.

Η Google εξακολουθεί να αποτελεί την κορυφαία πηγή επισκεψιμότητας στον ιστό.

Υπάρχουν επίσης διάφορες ευκαιρίες για να επωφεληθείτε.

Featured Snippets: Αυτό το ειδικό μπλοκ αποτελεσμάτων αναζήτησης μπορεί να έχει μειώσει τις οργανικές αναλογίες κλικ, αλλά αν κερδίσετε τη θέση μηδέν, θα έχετε μια απίστευτη ευκαιρία να κερδίσετε περισσότερη επισκεψιμότητα. Μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε τεράστιες ευκαιρίες φωνητικής αναζήτησης.

Οι άνθρωποι ζητούν επίσης βελτιστοποίηση: Η βελτιστοποίηση για ερωτήσεις είναι επίσης τεράστια επειδή τα αποτελέσματα της Google “People Also Ask” (σχετικές ερωτήσεις) επεκτείνονται.

Η εφαρμογή του AMP μπορεί να συμβάλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του ιστότοπου τόσο σε ειδησεογραφικά όσο και σε μη ενημερωτικά sites.

Καταλήγοντας

Τα περισσότερα από τα βασικά SEO παραμένουν τα ίδια, αλλά όχι και η ικανοποίηση ερωτήματος. Αυτός ο τομέας θα συνεχίσει να εξελίσσεται καθώς η Google χρησιμοποιεί εκμάθηση μηχανών για να μετρήσει πόσο μια σελίδα ικανοποιεί ένα ερώτημα.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε επενδύσει σε τομείς SEO που άλλοι δεν επενδύουν σε (δηλαδή, People Also Ask Optimization, εφαρμογή AMP).

Οι αλλαγές θα συνεχίσουν να συμβαίνουν, αλλά οι επαγγελματίες SEO πρέπει να προσαρμοστούν και να βρουν τις ευκαιρίες μέσα στις προκλήσεις.

Αδράξτε την ευκαιρία την κατάλληλη στιγμή και μπορεί να αποφέρει μεγαλύτερες αποδόσεις.

Διαβάστε ακόμη :

 

TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο