Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

To mobile search συνεχίζει να έχει ραγδαία άνοδο. Σε αυτό το άρθρο θα περιγράψω διάφορα μηνύματα και εναλλακτικές στρατηγικές μάρκετινγκ για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής του κινητού σας. Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας είναι παραδοσιακά surfers και όχι αγοραστές. Σύμφωνα με μια μελέτη της Monetate, τα ποσοστά μετατροπής μέσω κινητού τηλεφώνου εξακολουθούν να είναι λιγότερα από τα μισά σε σύγκριση με τα ποσοστά μετατροπής της επιφάνειας εργασίας.

Ωστόσο, παρόλο που υπάρχει μια ευκαιρία για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω διαδικτύου, υπάρχουν εμπόδια. Το checkout για κινητά είναι λιγότερο βολικό από αυτό που υπάρχει στην επιφάνεια εργασίας και η πλειοψηφία της κατανάλωσης κινητής τηλεφωνίας πραγματοποιείται σε εφαρμογές και όχι σε ιστότοπους.

Με το mobile first index που τελικά φθάνει και η φωνητική αναζήτηση συνεχίζει να ανεβαίνει στη δημοτικότητα, είναι πλέον καιρός να ξανα-βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου για τη βελτίωση της κατώτατης γραμμής. Ας διερευνήσουμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών για κινητά.

Προτεραιότητα στην ταχύτητα

Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η ταχύτητα της κινητής σελίδας θα καταστεί συντελεστής κατάταξης τον Ιούλιο του 2018. Η ταχύτητα σελίδας είναι απαραίτητη για την εμπειρία του χρήστη και το ποσοστό εγκατάλειψης.

Σύμφωνα με την Kissmetrics, μια καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου στην ταχύτητα της σελίδας θα μπορούσε να μειώσει το ποσοστό μετατροπής κατά 7%.

Το DoubleClick κυκλοφόρησε ακόμη μια αναφορά που διαπίστωσε ότι το 53 τοις εκατό των χρηστών θα αναπηδήσει από έναν ιστότοπο για κινητά που χρειάζεται περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα για φόρτωση.

Το πρώτο βήμα για τη βελτίωση της ταχύτητας της σελίδας σας για κινητά είναι η υλοποίηση ενός σχεδιασμού ιστού βελτιστοποιημένου για κινητά. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη δημιουργία ξεχωριστού τομέα κινητής τηλεφωνίας, σχεδίασης ιστοσελίδων (RWD), προοδευτικής εφαρμογής Ιστού (PWA) ή κώδικα Google AMP.

Αλλά η υλοποίηση ενός ανταποκρινόμενου σχεδιασμού ιστοσελίδων δεν αρκεί. Σύμφωνα με την Kissmetrics, οι σελίδες με RWD εξακολουθούν να διαρκούν οπουδήποτε από έξι έως 18 δευτερόλεπτα για φόρτωση, κατά μέσο όρο.

Διαβάστε  SEO για Φωτογράφους - Πως να κερδίσετε πελάτες

Ακολουθούν μερικά απλά βήματα για να μειώσετε την ταχύτητα της σελίδας σας για κινητά:

Μικροποιήστε τα JavaScript και τα φύλλα στυλ (CSS).
Ενεργοποίηση προσωρινής αποθήκευσης (caching).
Εφαρμογή κώδικα επιταχυνόμενων σελίδων για κινητά (AMP).
Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σε μικρότερα εικονοστοιχεία και τη μορφή .jpeg.
Μειώστε το χρόνο απόκρισης του διακομιστή.
Μειώστε την πλοήγηση και τις ανακατευθύνσεις – αξιοποιήστε τη μακρινή μετακίνηση (long scroll).
Φορτώστε above-the-fold content πριν το below-the-fold content.
Εξαλείψτε τις αναδυόμενες διαφημίσεις.
Ενεργοποιήστε τη συμπίεση gzip στα αρχεία CSS και Hypert Markup Language (HTML).
Βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε τακτικά την ταχύτητα της σελίδας σας για να αποκαλύψετε αν κάποιο νέο περιεχόμενο ή αλλαγές στον ιστότοπό σας έχουν επιβραδύνει τον ιστότοπό σας. Τα στατιστικά στοιχεία ταχύτητας σελίδας της Google θα σας παράσχουν τον  χρόνο φόρτωσης σελίδας, ο οποίος θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση.

Βελτιώστε το checkout

Ένας από τους κύριους λόγους που οι άνθρωποι αποφεύγουν να κάνουν αγορές μέσω κινητής τηλεφωνίας είναι επειδή η διαδικασία πληρωμής μπορεί να είναι αρκετά δυσκίνητη. Εκτός από το να πληκτρολογείτε πληροφορίες πιστωτικών καρτών χρησιμοποιώντας δημόσιο WiFi με μικροσκοπικά πλήκτρα, η πλοήγηση γίνεται ένα τεράστιο ζήτημα.

Ένας τρόπος για να κατευθυνθείτε αυτά τα εμπόδια είναι να παρέχετε στους πελάτες τη δυνατότητα να αλλάζουν συσκευές. Από τεχνική άποψη, αυτό δεν θα αυξήσει το ποσοστό μετατροπής του κινητού σας, παρόλο που μπορείτε να το ταξινομήσετε στις προσπάθειές σας για κινητά στην απόδοση.

Ένας άλλος τρόπος για να ενθαρρύνετε τις πληρωμές μέσω του ιστότοπού σας για κινητά είναι να ενσωματώσετε υπηρεσίες πληρωμών που είναι αξιόπιστες και ασφαλείς, όπως το PayPal.

Κατά κύριο λόγο, πρέπει να προσπαθήσετε να περιορίσετε τον αριθμό των κλικ που χρειάζονται για να φτάσετε στο checkout. Αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματα μιας κινητής σελίδας προορισμού. Για τον ιστότοπό σας στο σπίτι, ένα ταμείο θα πρέπει να περιέχει πληροφορίες πληρωμής, διεύθυνση κ.ο.κ., όλες σε μία σελίδα, και να κάνει το checkout και τα κτυπήματα στη δράση όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

Βαθμολογήστε το περιεχόμενο και τις εικόνες

Διαβάστε  Google Rankbrain - Ο νέος αλγόριθμος που αλλάζει τα δεδομένα

Βελτιστοποιήστε το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) για την προβολή συγκεκριμένου περιεχομένου για χρήστες κινητής τηλεφωνίας.

Αυτό δεν συνεπάγεται τη σύνταξη εντελώς νέου περιεχομένου. απαιτεί προσαρμογή των μετα-ετικετών και του μήκους περιεχομένου για κατανάλωση από κινητά.

Γράψτε συντομότερες επικεφαλίδες που είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών μέσω της κοινωνικής ειδησεογραφικής τους ενημέρωσης ή σε μια σελίδα αποτελεσμάτων κινητών μηχανών αναζήτησης (SERP).

Παρέχετε σαφείς φράσεις παρότρυνσης για δράση (CTA) που είναι πιο σύντομες και εκμεταλλευτείτε περισσότερες λέξεις ισχύος.

Ένας τρόπος για να οργανώσετε το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας είναι χρησιμοποιώντας αρθρωτό σχεδιασμό. Ουσιαστικά, οι ενότητες είναι διαφορετικά κομμάτια του ιστότοπού σας, όπως περιεχόμενο blog, καλάθια αγορών, τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν επιλεκτικά σε διαφορετικά μέρη μιας ιστοσελίδας.

Οι ενότητες είναι ευκολότερο να διατηρηθούν και να προσαρμοστούν από τα πρότυπα. Πολλοί ιστότοποι κάνουν χρήση της δομοστοιχειωτής σχεδίασης που βασίζεται σε κάρτες, το πιο αξιοσημείωτο είναι το Pinterest.

Βελτιστοποίηση μηνυμάτων για κινητά

Κάνετε την έρευνά σας σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των καταναλωτών μέσω του κινητού. Οι κινητές συσκευές είναι κάτι περισσότερο από μια συσκευή για ψώνια ή Googling πληροφορίες που ξεπερνούν τον φίλο σας. Είναι μέρος της ταυτότητας πολλών ανθρώπων.

Κατακερματιστείτε το περιεχόμενό σας από το κανάλι και τη μορφή στην οποία την δημιουργείτε. Όταν το κάνετε, μην ξεχνάτε ότι οι μισές από όλες τις προβολές βίντεο εμφανίζονται σε κινητές συσκευές. Θα πρέπει επίσης να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις με κείμενο για κινητά για να αποκτήσετε περισσότερα κλικ.

Παρέχετε συναρπαστικά οφέλη με απλές περιγραφές. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν κάνουν καν κύλιση μέσω των αποτελεσμάτων για κινητά, οπότε έχετε ήδη ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων καταχωρίσεων αναζήτησης και διαφημίσεων.

Καλέστε σε δράση με απτικές αντιδράσεις

Είναι επιτακτική ανάγκη να συμπεριλάβετε μια πρόσκληση για δράση πάνω από την πτυχή της ιστοσελίδας του κινητού σας. Θα ήθελα επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επεκταθεί το μέγεθος του κουμπιού, προκειμένου να γίνει πιο ορατό στους πελάτες.

Αλλά είναι εξίσου σημαντικό να παρέχετε οπτικές απαντήσεις σε κάθε ολοκληρωμένη ενέργεια στον ιστότοπό σας. Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας ενδέχεται να πιστεύουν ότι ο ιστότοπός σας ή το smartphone δεν λειτουργεί σωστά εάν δεν παρέχετε μια απτική απάντηση σε ένα κλικ ή μια ενέργεια.

Διαβάστε  Προώθηση Eshop - Διαφήμιση με σχέδιο 2024

Εξετάστε το ενδεχόμενο να δώσετε μια ανταμοιβή μικροσύνδεσης (μια οπτική απόκριση που βλέπει ένας χρήστης μετά την εκτέλεση ορισμένων ενεργειών) για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη για κινητά. Απλά μην αφήσετε την μικροσύνδεση να επηρεάσει την ταχύτητα της σελίδας.

Πηγαίνετε offline

Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις επηρεάζουν 56 σεντς κάθε δολάριο που δαπανάται και ένα εντυπωσιακό 93 τοις εκατό Αμερικανών χρησιμοποιεί τα smartphones τους ενώ ψωνίζει.

Αυτό παρέχει μια πρώτη ευκαιρία για να συνδεθείτε με μελλοντικούς πελάτες στο κατάστημά σας για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη δημιουργία κωδικών γρήγορης ανταπόκρισης (QR) για προϊόντα, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να υπολογίζουν αποταμιεύσεις ή ακόμα και να παρέχουν διαφημίσεις σε πελάτες στο κατάστημά σας για προϊόντα με έκπτωση. Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία να επεκτείνετε σημαντικά την επωνυμία σας στα μάτια των πελατών σας.

kristopherj7

Remarket με ειδοποιήσεις SMS και push

Τέλος, χρησιμοποιήστε τις δυνατότητες των κινητών συσκευών για να πραγματοποιήσετε επαναληπτικό μάρκετινγκ στους πελάτες μέσω μηνυμάτων ώθησης και μηνυμάτων SMS (SMS).

Χρησιμοποιήστε τις ειδοποιήσεις push για να διαφημίζετε περιοδικά τις προσφορές σε άτομα τόσο συχνά. Αυτό μπορεί ακόμη και να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση διαφημίσεων σε άτομα, αν βρίσκονται κοντά στην επιχείρησή σας, χρησιμοποιώντας την παρακολούθηση βάσει τοποθεσίας.

Για να αυξήσετε πραγματικά τις δυνατότητές σας και να μετατρέψετε τα leads, επωφεληθείτε από το επείγον και από το φόβο μην το χάσετε (FOMO) στις ειδοποιήσεις σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες ευαίσθητες στο χρόνο ή να αγοράσετε μια, να λάβετε μία δωρεάν προσφορά.

Διαβάστε ακόμη :

 

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *