To mobile search συνεχίζει να έχει ραγδαία άνοδο. Σε αυτό το άρθρο θα περιγράψω διάφορα μηνύματα και εναλλακτικές στρατηγικές μάρκετινγκ για τη βελτίωση των ποσοστών μετατροπής του κινητού σας. Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας είναι παραδοσιακά surfers και όχι αγοραστές. Σύμφωνα με μια μελέτη της Monetate, τα ποσοστά μετατροπής μέσω κινητού τηλεφώνου εξακολουθούν να είναι λιγότερα από τα μισά σε σύγκριση με τα ποσοστά μετατροπής της επιφάνειας εργασίας.

Ωστόσο, παρόλο που υπάρχει μια ευκαιρία για ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου να αυξήσουν τις πωλήσεις τους μέσω διαδικτύου, υπάρχουν εμπόδια. Το checkout για κινητά είναι λιγότερο βολικό από αυτό που υπάρχει στην επιφάνεια εργασίας και η πλειοψηφία της κατανάλωσης κινητής τηλεφωνίας πραγματοποιείται σε εφαρμογές και όχι σε ιστότοπους.

Με το mobile first index που τελικά φθάνει και η φωνητική αναζήτηση συνεχίζει να ανεβαίνει στη δημοτικότητα, είναι πλέον καιρός να ξανα-βελτιστοποιήσετε τη στρατηγική του ηλεκτρονικού εμπορίου για τη βελτίωση της κατώτατης γραμμής. Ας διερευνήσουμε μερικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να βελτιώσετε το ποσοστό μετατροπών για κινητά.

Προτεραιότητα στην ταχύτητα

Η Google ανακοίνωσε πρόσφατα ότι η ταχύτητα της κινητής σελίδας θα καταστεί συντελεστής κατάταξης τον Ιούλιο του 2018. Η ταχύτητα σελίδας είναι απαραίτητη για την εμπειρία του χρήστη και το ποσοστό εγκατάλειψης.

Σύμφωνα με την Kissmetrics, μια καθυστέρηση 1 δευτερολέπτου στην ταχύτητα της σελίδας θα μπορούσε να μειώσει το ποσοστό μετατροπής κατά 7%.

Το DoubleClick κυκλοφόρησε ακόμη μια αναφορά που διαπίστωσε ότι το 53 τοις εκατό των χρηστών θα αναπηδήσει από έναν ιστότοπο για κινητά που χρειάζεται περισσότερο από τρία δευτερόλεπτα για φόρτωση.

Το πρώτο βήμα για τη βελτίωση της ταχύτητας της σελίδας σας για κινητά είναι η υλοποίηση ενός σχεδιασμού ιστού βελτιστοποιημένου για κινητά. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη δημιουργία ξεχωριστού τομέα κινητής τηλεφωνίας, σχεδίασης ιστοσελίδων (RWD), προοδευτικής εφαρμογής Ιστού (PWA) ή κώδικα Google AMP.

Αλλά η υλοποίηση ενός ανταποκρινόμενου σχεδιασμού ιστοσελίδων δεν αρκεί. Σύμφωνα με την Kissmetrics, οι σελίδες με RWD εξακολουθούν να διαρκούν οπουδήποτε από έξι έως 18 δευτερόλεπτα για φόρτωση, κατά μέσο όρο.

Ακολουθούν μερικά απλά βήματα για να μειώσετε την ταχύτητα της σελίδας σας για κινητά:

Μικροποιήστε τα JavaScript και τα φύλλα στυλ (CSS).
Ενεργοποίηση προσωρινής αποθήκευσης (caching).
Εφαρμογή κώδικα επιταχυνόμενων σελίδων για κινητά (AMP).
Βελτιστοποιήστε τις εικόνες σε μικρότερα εικονοστοιχεία και τη μορφή .jpeg.
Μειώστε το χρόνο απόκρισης του διακομιστή.
Μειώστε την πλοήγηση και τις ανακατευθύνσεις – αξιοποιήστε τη μακρινή μετακίνηση (long scroll).
Φορτώστε above-the-fold content πριν το below-the-fold content.
Εξαλείψτε τις αναδυόμενες διαφημίσεις.
Ενεργοποιήστε τη συμπίεση gzip στα αρχεία CSS και Hypert Markup Language (HTML).
Βεβαιωθείτε ότι ελέγχετε τακτικά την ταχύτητα της σελίδας σας για να αποκαλύψετε αν κάποιο νέο περιεχόμενο ή αλλαγές στον ιστότοπό σας έχουν επιβραδύνει τον ιστότοπό σας. Τα στατιστικά στοιχεία ταχύτητας σελίδας της Google θα σας παράσχουν τον  χρόνο φόρτωσης σελίδας, ο οποίος θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε εάν χρειάζεται περαιτέρω διερεύνηση.

Βελτιώστε το checkout

Ένας από τους κύριους λόγους που οι άνθρωποι αποφεύγουν να κάνουν αγορές μέσω κινητής τηλεφωνίας είναι επειδή η διαδικασία πληρωμής μπορεί να είναι αρκετά δυσκίνητη. Εκτός από το να πληκτρολογείτε πληροφορίες πιστωτικών καρτών χρησιμοποιώντας δημόσιο WiFi με μικροσκοπικά πλήκτρα, η πλοήγηση γίνεται ένα τεράστιο ζήτημα.

Ένας τρόπος για να κατευθυνθείτε αυτά τα εμπόδια είναι να παρέχετε στους πελάτες τη δυνατότητα να αλλάζουν συσκευές. Από τεχνική άποψη, αυτό δεν θα αυξήσει το ποσοστό μετατροπής του κινητού σας, παρόλο που μπορείτε να το ταξινομήσετε στις προσπάθειές σας για κινητά στην απόδοση.

Ένας άλλος τρόπος για να ενθαρρύνετε τις πληρωμές μέσω του ιστότοπού σας για κινητά είναι να ενσωματώσετε υπηρεσίες πληρωμών που είναι αξιόπιστες και ασφαλείς, όπως το PayPal.

Κατά κύριο λόγο, πρέπει να προσπαθήσετε να περιορίσετε τον αριθμό των κλικ που χρειάζονται για να φτάσετε στο checkout. Αυτό είναι ένα από τα πλεονεκτήματα μιας κινητής σελίδας προορισμού. Για τον ιστότοπό σας στο σπίτι, ένα ταμείο θα πρέπει να περιέχει πληροφορίες πληρωμής, διεύθυνση κ.ο.κ., όλες σε μία σελίδα, και να κάνει το checkout και τα κτυπήματα στη δράση όσο πιο ανώδυνα γίνεται.

Βαθμολογήστε το περιεχόμενο και τις εικόνες

Βελτιστοποιήστε το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου (CMS) για την προβολή συγκεκριμένου περιεχομένου για χρήστες κινητής τηλεφωνίας.

Αυτό δεν συνεπάγεται τη σύνταξη εντελώς νέου περιεχομένου. απαιτεί προσαρμογή των μετα-ετικετών και του μήκους περιεχομένου για κατανάλωση από κινητά.

Γράψτε συντομότερες επικεφαλίδες που είναι πιο πιθανό να προσελκύσουν την προσοχή των χρηστών μέσω της κοινωνικής ειδησεογραφικής τους ενημέρωσης ή σε μια σελίδα αποτελεσμάτων κινητών μηχανών αναζήτησης (SERP).

Παρέχετε σαφείς φράσεις παρότρυνσης για δράση (CTA) που είναι πιο σύντομες και εκμεταλλευτείτε περισσότερες λέξεις ισχύος.

Ένας τρόπος για να οργανώσετε το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας είναι χρησιμοποιώντας αρθρωτό σχεδιασμό. Ουσιαστικά, οι ενότητες είναι διαφορετικά κομμάτια του ιστότοπού σας, όπως περιεχόμενο blog, καλάθια αγορών, τα οποία μπορούν να τοποθετηθούν επιλεκτικά σε διαφορετικά μέρη μιας ιστοσελίδας.

Οι ενότητες είναι ευκολότερο να διατηρηθούν και να προσαρμοστούν από τα πρότυπα. Πολλοί ιστότοποι κάνουν χρήση της δομοστοιχειωτής σχεδίασης που βασίζεται σε κάρτες, το πιο αξιοσημείωτο είναι το Pinterest.

Βελτιστοποίηση μηνυμάτων για κινητά

Κάνετε την έρευνά σας σχετικά με τη συμπεριφορά και τις συνήθειες των καταναλωτών μέσω του κινητού. Οι κινητές συσκευές είναι κάτι περισσότερο από μια συσκευή για ψώνια ή Googling πληροφορίες που ξεπερνούν τον φίλο σας. Είναι μέρος της ταυτότητας πολλών ανθρώπων.

Κατακερματιστείτε το περιεχόμενό σας από το κανάλι και τη μορφή στην οποία την δημιουργείτε. Όταν το κάνετε, μην ξεχνάτε ότι οι μισές από όλες τις προβολές βίντεο εμφανίζονται σε κινητές συσκευές. Θα πρέπει επίσης να προσαρμόσετε τις διαφημίσεις με κείμενο για κινητά για να αποκτήσετε περισσότερα κλικ.

Παρέχετε συναρπαστικά οφέλη με απλές περιγραφές. Οι περισσότεροι άνθρωποι δεν κάνουν καν κύλιση μέσω των αποτελεσμάτων για κινητά, οπότε έχετε ήδη ένα τεράστιο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι άλλων καταχωρίσεων αναζήτησης και διαφημίσεων.

Καλέστε σε δράση με απτικές αντιδράσεις

Είναι επιτακτική ανάγκη να συμπεριλάβετε μια πρόσκληση για δράση πάνω από την πτυχή της ιστοσελίδας του κινητού σας. Θα ήθελα επίσης να εξετάσετε το ενδεχόμενο να επεκταθεί το μέγεθος του κουμπιού, προκειμένου να γίνει πιο ορατό στους πελάτες.

Αλλά είναι εξίσου σημαντικό να παρέχετε οπτικές απαντήσεις σε κάθε ολοκληρωμένη ενέργεια στον ιστότοπό σας. Οι χρήστες κινητής τηλεφωνίας ενδέχεται να πιστεύουν ότι ο ιστότοπός σας ή το smartphone δεν λειτουργεί σωστά εάν δεν παρέχετε μια απτική απάντηση σε ένα κλικ ή μια ενέργεια.

Εξετάστε το ενδεχόμενο να δώσετε μια ανταμοιβή μικροσύνδεσης (μια οπτική απόκριση που βλέπει ένας χρήστης μετά την εκτέλεση ορισμένων ενεργειών) για να βελτιώσετε την εμπειρία του χρήστη για κινητά. Απλά μην αφήσετε την μικροσύνδεση να επηρεάσει την ταχύτητα της σελίδας.

Πηγαίνετε offline

Σύμφωνα με έρευνα της Deloitte, οι ψηφιακές αλληλεπιδράσεις επηρεάζουν 56 σεντς κάθε δολάριο που δαπανάται και ένα εντυπωσιακό 93 τοις εκατό Αμερικανών χρησιμοποιεί τα smartphones τους ενώ ψωνίζει.

Αυτό παρέχει μια πρώτη ευκαιρία για να συνδεθείτε με μελλοντικούς πελάτες στο κατάστημά σας για να βελτιώσετε τις υπηρεσίες σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη δημιουργία κωδικών γρήγορης ανταπόκρισης (QR) για προϊόντα, προσφέροντας στους πελάτες τη δυνατότητα να υπολογίζουν αποταμιεύσεις ή ακόμα και να παρέχουν διαφημίσεις σε πελάτες στο κατάστημά σας για προϊόντα με έκπτωση. Αυτό αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία να επεκτείνετε σημαντικά την επωνυμία σας στα μάτια των πελατών σας.

Remarket με ειδοποιήσεις SMS και push

Τέλος, χρησιμοποιήστε τις δυνατότητες των κινητών συσκευών για να πραγματοποιήσετε επαναληπτικό μάρκετινγκ στους πελάτες μέσω μηνυμάτων ώθησης και μηνυμάτων SMS (SMS).

Χρησιμοποιήστε τις ειδοποιήσεις push για να διαφημίζετε περιοδικά τις προσφορές σε άτομα τόσο συχνά. Αυτό μπορεί ακόμη και να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση διαφημίσεων σε άτομα, αν βρίσκονται κοντά στην επιχείρησή σας, χρησιμοποιώντας την παρακολούθηση βάσει τοποθεσίας.

Για να αυξήσετε πραγματικά τις δυνατότητές σας και να μετατρέψετε τα leads, επωφεληθείτε από το επείγον και από το φόβο μην το χάσετε (FOMO) στις ειδοποιήσεις σας. Αυτό θα μπορούσε να περιλαμβάνει προωθητικές ενέργειες ευαίσθητες στο χρόνο ή να αγοράσετε μια, να λάβετε μία δωρεάν προσφορά.

Διαβάστε ακόμη :