Ενώ η παγκόσμια βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι σημαντική, η σημασία του Local SEO δεν μπορεί να αγνοηθεί. Σύμφωνα με το hubspot, το 50% των καταναλωτών που πραγματοποιούν τοπική αναζήτηση στο smartphone τους επισκέπτονται ένα κατάστημα την ίδια ημέρα. Και αν η προβολή της επιχείρησής σας δεν κατατάσσεται σε υψηλά επίπεδα στην περιοχή σας, η τοποθεσία σας θα μπορούσε να χάσει τους ανταγωνιστές.

Ενώ η βελτίωση SEO απαιτεί χρόνο, υπάρχουν μερικά σχετικά απλά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε τη βελτίωση του Local SEO της εταιρείας σας. Ακολουθούν τα 15 συμβουλές για να βελτιώσετε το τοπικό SEO.

1. Εισαγωγή λέξεων-κλειδιών σε πολλαπλές λίστες

Κάνοντας το εμπορικό σήμα σας ορατό μέσω μιας ποικιλίας τοπικών καταχωρίσεων είναι σημαντικό για το τοπικό SEO. Εισαγάγετε τις τοπικές λέξεις-κλειδιά σε μοναδικές περιγραφές σε πολλαπλές λίστες, βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες σας είναι τρέχουσες και πάντα περιλαμβάνουν την κατηγορία της επιχείρησής σας. Μόλις συντάξετε μια λίστα, προωθήστε την: Τα Reviews είναι απαραίτητα όχι μόνο για την ενίσχυση της κατάταξης αλλά και για την ενθάρρυνση των θεατών να αναλάβουν δράση.

2. Αποκτήστε τοπική κάλυψη

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το SEO σας είναι να εμφανιστεί σε μεγάλες δημοσιεύσεις, δεδομένου ότι αυτές είναι ευρετηριασμένες υψηλά στη Google. Αν θέλετε να βελτιώσετε το τοπικό σας SEO, στοχεύστε σε κορυφαίες τοπικές δημοσιεύσεις για κάλυψη και δημιουργήστε και ενθαρρύνετε τις σχέσεις σας με τοπικούς δημοσιογράφους που θα καλύψουν τα νέα σας σε μια συνεχή επιχείρηση. Μόλις αποκτήσετε αυτή την κάλυψη, θα παρατηρήσετε ότι αυτοί οι σύνδεσμοι θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το τοπικό σας SEO εξαιρετικά.

3. Αποκτήστε νέους συνδέσμους υψηλής ποιότητας

Η ποσότητα και η ποιότητα των συνδέσμων που απευθύνονται στον ιστότοπό σας επηρεάζουν όλο και περισσότερο τις τοπικές ταξινομήσεις μηχανών αναζήτησης. Σκεφτείτε να δώσετε μια παρουσίαση σε φοιτητές επιχειρήσεων σε ένα τοπικό πανεπιστήμιο, να συζητήσετε σε συνεδριάσεις περιφερειακής επιχειρηματικής οργάνωσης ή να δημοσιεύσετε ένα άρθρο στο διαδίκτυο και να χρησιμοποιήσετε αυτές τις ευκαιρίες για να συνδέσετε τους συνδεδεμένους οργανισμούς με την ιστοσελίδα της εταιρείας.

4. Βελτιώστε τη δομή εσωτερικής σύνδεσης

Οι περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις έχουν κακή αρχιτεκτονική ιστοτόπων, συχνά με σημαντικές σελίδες που συνδέονται μόνο από την κύρια πλοήγηση ή το υποσέλιδο. Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους, όπου είναι σχετικοί από το περιεχόμενο των σελίδων σας, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων ιστολογίου, των ενημερωτικών σελίδων και των βασικών σελίδων υπηρεσιών. Διαρκώς βλέπουμε άνοδο στις ταξινομήσεις (χάρτες και οργανικά), αφού βελτιώσαμε την εσωτερική διάρθρωση των ιστοτόπων

5. Βελτιστοποίηση ετικετών τίτλου με τοπική λέξη-κλειδί

Για να βοηθήσετε συγκεκριμένες σελίδες να κατατάσσονται τοπικά, βελτιστοποιήστε τις ετικέτες τίτλου με την τοπική λέξη-κλειδί. Για παράδειγμα, η ετικέτα τίτλου σας θα μπορούσε να είναι “υπόγειες ανακαινίσεις στη Καλλιθέα”. Αυτό σηματοδοτεί στις μηχανές αναζήτησης ότι αυτή η σελίδα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την Καλλιθέα και επομένως είναι πιθανότερο να εμφανιστεί στις αναζητήσεις από τη γεωγραφική περιοχή σας και στις ρητές αναζητήσεις για τον τοπικό όρο.

6. Ζητήστε και βελτιστοποιήστε το προφίλ σας στο Google My Business

Ένα από τα απλούστερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τον τοπικό σας SEO είναι να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας στο Google My Business. Αυτή είναι μια επιχειρηματική λίστα που εμφανίζεται για τοπικές αναζητήσεις. Πρέπει να έχετε μια φυσική τοποθεσία και μια διεύθυνση  για να ρυθμίσετε ή να βελτιώσετε μια καταχώριση. Η βελτιστοποίηση αυτού του προφίλ με την κατηγορία, τις πληροφορίες επικοινωνίας, τις εικόνες και τις ώρες εργασίας δίνει μεγάλη ώθηση στην τοπική αναζήτηση.

7. Δημιουργία προφίλ τοπικής επιχείρησης

Διευκολύνετε τους ερευνητές να σας βρουν εγκαθιστώντας την παρουσία τους σε δημοφιλείς ιστότοπους Reviews για τον κλάδο σας, όπως το Google+. Κάθε τοπικό προφίλ που δημιουργείτε λειτουργεί σαν μια άλλη “πλατφόρμα” για τους τοπικούς επισκέπτες που προσγειώνονται. Είναι μια απίστευτη ευκαιρία να βελτιώσετε το τοπικό SEO και να επιδείξετε κοινωνικές αποδείξεις, οι οποίες θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας.

8. Οι πολυ-τοπικές μάρκες θα πρέπει να δημιουργούν υπερ-τοπικό περιεχόμενο

Για τα πολυ-τοπικά εμπορικά σήματα, επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη υπερ-τοπικού περιεχομένου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν το ίδιο περιεχόμενο σελίδας τοποθεσίας για όλες τις τοποθεσίες. Αντ ‘αυτού, κάνετε κάθε σελίδα τοποθεσίας μοναδική. Μην βρείτε και αντικαταστήστε μόνο το όνομα της πόλης. Κάνετε κάποια έρευνα. Κάντε το χρήσιμο, συναφές και αφοσιωμένο στη γειτονιά κάθε τοποθεσίας.

9. Συνδέστε την επιχείρησή σας με μια περιοχή

Ξεκινήστε με τους Χάρτες Google και ολοκληρώστε με τον ιστότοπό σας, αναφορές και τοπικές καταχωρίσεις. Βεβαιωθείτε (χωρίς να είναι spammy) για να καταστήσετε σαφές στις μηχανές αναζήτησης την περιοχή στην οποία η επιχείρησή σας επιθυμεί να κυριαρχήσει και την πλήρη έκταση της περιοχής σας εξυπηρέτησης. Αυτό δεν είναι μια απλή απάντηση, αλλά είναι αυτή που θα λειτουργήσει. Το απλό δεν σας κατατάσσει ψηλά: ποιότητα, ολοκληρωμένη σκληρή δουλειά.

10. Να είστε όσο το δυνατόν πιο αυθεντικοί

Είναι σημαντικό να είστε όσο το δυνατόν αυθεντικότεροι όταν καταχωρίζετε την επιχείρησή σας σε ιστότοπους όπως το Google, το Bing ή το Yelp. Συμπληρώστε και ενημερώστε τακτικά την περιγραφή της επιχείρησής σας και ανεβάστε φωτογραφίες που είναι τρέχουσες και υψηλής ποιότητας. Αλλά θυμηθείτε ότι οι εικόνες που φαίνονται φωτοσπασμένες μπορούν να βλάψουν την κατάταξη SEO σας. Εάν κάποιος σχολιάσει την επιχείρησή σας, θετικά ή αρνητικά, θα πρέπει να απαντήσετε με εποικοδομητικό σχόλιο.

11. Μην αγνοείτε τα μικρά στοιχεία

Μπορεί να είναι εύκολο να παραβλέψετε μικρές λεπτομέρειες όταν δημοσιεύετε ένα blog ή ανεβάζετε μια νέα εικόνα, αλλά. Τα στοιχεία HTML, όπως οι ετικέτες και οι τίτλοι περιγραφής meta, είναι εξίσου κρίσιμα με την εικόνα ή το ίδιο το περιεχόμενο. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες που περιλαμβάνονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, οπότε είναι απαραίτητο η λέξη να είναι σύντομη και σχετική με την τοπική αγορά.

12. Προσφέρετε μια εικονική περιήγηση Google

Ένα νέο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το τοπικό SEO είναι το Google Virtual Tour. Τώρα μπορείτε να προσθέσετε μια 3-D φωτογράφηση της επιχείρησής σας στο προφίλ σας Google, η οποία θα εμφανίζεται σε αναζητήσεις στους χάρτες Google. Τα αποτελέσματα αναζήτησης με φωτογραφίες δεν είναι μόνο δύο φορές πιο πιθανό να προκαλέσουν ενδιαφέρον, αλλά η Google δίνει προνομιακή μεταχείριση σε οποιοδήποτε προφίλ που έχει προσθέσει αυτό το χαρακτηριστικό μέσω των αλγορίθμων αναζήτησης.

13. Προτεραιότητα στη διαχείριση φήμης

Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι προληπτικές για τη διαχείριση της φήμης τους σε απευθείας σύνδεση για να βελτιστοποιήσουν την τοπική SEO. Υπάρχουν πολλές επιλογές εργαλείων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε, να διαχειρίζεστε και να συλλέγετε προληπτικά κριτικές, αλλά η εστίαση θα πρέπει να είναι σίγουρα στις αναθεωρήσεις στη σελίδα Google My Business. Η Google σημείωσε ότι οι κριτικές υψηλής ποιότητας βελτιώνουν την προβολή των επιχειρήσεων, υποδεικνύοντας σαφώς τη σημασία των τοπικών βαθμολογιών. – Ματθαίος Ιωνάς, TopFire Media

14. Οι έμποροι B2B πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών

Οι περισσότεροι αγοραστές B2B δεν ξεκινούν από την αναζήτηση για το εμπορικό σήμα, το προϊόν ή την υπηρεσία σας (και αν είναι, σας βρίσκουν ήδη). Χρησιμοποιούν φράσεις αναζήτησης που είναι προσανατολισμένες σε προβλήματα ή ανάγκες. Συγκεντρωθείτε με τους συναδέλφους που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας σχετικά με τις συνήθεις ερωτήσεις και τις αιτήσεις πληροφοριών. Προσδιορίστε τρία έως πέντε βασικά σημεία πόνου πελατών που βοηθάτε στην επίλυση και οργάνωση της πλοήγησης και του περιεχομένου σας γύρω από αυτά.

15. Διαχειριστείτε τις παραπομπές αποτελεσματικά

Αφού βελτιστοποιήσετε τα Google My Business, Yelp, Bing Places και άλλες καταχωρίσεις, διεκδικήστε την επιχείρησή σας με γίγαντες δεδομένων όπως το Infogroup, το Acxiom, το Neustar Localeze και το Factual. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σας είναι σωστά. Είναι οι κύριοι πάροχοι δεδομένων για μια μεγάλη πλειάδα ηλεκτρονικών επιχειρηματικών πληροφοριών. Εάν οι πληροφορίες σας δεν είναι ακριβείς μαζί τους, οι λανθασμένες πληροφορίες θα μπορούσαν να ξεπεραστούν σε άλλες παραπομπές.

Διαβάστε ακόμη :