Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Ενώ η παγκόσμια βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι σημαντική, η σημασία του Local SEO δεν μπορεί να αγνοηθεί. Σύμφωνα με το hubspot, το 50% των καταναλωτών που πραγματοποιούν τοπική αναζήτηση στο smartphone τους επισκέπτονται ένα κατάστημα την ίδια ημέρα. Και αν η προβολή της επιχείρησής σας δεν κατατάσσεται σε υψηλά επίπεδα στην περιοχή σας, η τοποθεσία σας θα μπορούσε να χάσει τους ανταγωνιστές.

Ενώ η βελτίωση SEO απαιτεί χρόνο, υπάρχουν μερικά σχετικά απλά βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να ξεκινήσετε τη βελτίωση του Local SEO της εταιρείας σας. Ακολουθούν τα 15 συμβουλές για να βελτιώσετε το τοπικό SEO.

1. Εισαγωγή λέξεων-κλειδιών σε πολλαπλές λίστες

Κάνοντας το εμπορικό σήμα σας ορατό μέσω μιας ποικιλίας τοπικών καταχωρίσεων είναι σημαντικό για το τοπικό SEO. Εισαγάγετε τις τοπικές λέξεις-κλειδιά σε μοναδικές περιγραφές σε πολλαπλές λίστες, βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες σας είναι τρέχουσες και πάντα περιλαμβάνουν την κατηγορία της επιχείρησής σας. Μόλις συντάξετε μια λίστα, προωθήστε την: Τα Reviews είναι απαραίτητα όχι μόνο για την ενίσχυση της κατάταξης αλλά και για την ενθάρρυνση των θεατών να αναλάβουν δράση.

2. Αποκτήστε τοπική κάλυψη

Ο καλύτερος τρόπος για να βελτιώσετε το SEO σας είναι να εμφανιστεί σε μεγάλες δημοσιεύσεις, δεδομένου ότι αυτές είναι ευρετηριασμένες υψηλά στη Google. Αν θέλετε να βελτιώσετε το τοπικό σας SEO, στοχεύστε σε κορυφαίες τοπικές δημοσιεύσεις για κάλυψη και δημιουργήστε και ενθαρρύνετε τις σχέσεις σας με τοπικούς δημοσιογράφους που θα καλύψουν τα νέα σας σε μια συνεχή επιχείρηση. Μόλις αποκτήσετε αυτή την κάλυψη, θα παρατηρήσετε ότι αυτοί οι σύνδεσμοι θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε το τοπικό σας SEO εξαιρετικά.

3. Αποκτήστε νέους συνδέσμους υψηλής ποιότητας

Η ποσότητα και η ποιότητα των συνδέσμων που απευθύνονται στον ιστότοπό σας επηρεάζουν όλο και περισσότερο τις τοπικές ταξινομήσεις μηχανών αναζήτησης. Σκεφτείτε να δώσετε μια παρουσίαση σε φοιτητές επιχειρήσεων σε ένα τοπικό πανεπιστήμιο, να συζητήσετε σε συνεδριάσεις περιφερειακής επιχειρηματικής οργάνωσης ή να δημοσιεύσετε ένα άρθρο στο διαδίκτυο και να χρησιμοποιήσετε αυτές τις ευκαιρίες για να συνδέσετε τους συνδεδεμένους οργανισμούς με την ιστοσελίδα της εταιρείας.

Διαβάστε  Το Google My Business επιτρέπει στα εστιατόρια να προσθέτουν μενού σε καταχωρίσεις

4. Βελτιώστε τη δομή εσωτερικής σύνδεσης

Οι περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις έχουν κακή αρχιτεκτονική ιστοτόπων, συχνά με σημαντικές σελίδες που συνδέονται μόνο από την κύρια πλοήγηση ή το υποσέλιδο. Προσθέστε εσωτερικούς συνδέσμους, όπου είναι σχετικοί από το περιεχόμενο των σελίδων σας, συμπεριλαμβανομένων των αναρτήσεων ιστολογίου, των ενημερωτικών σελίδων και των βασικών σελίδων υπηρεσιών. Διαρκώς βλέπουμε άνοδο στις ταξινομήσεις (χάρτες και οργανικά), αφού βελτιώσαμε την εσωτερική διάρθρωση των ιστοτόπων

5. Βελτιστοποίηση ετικετών τίτλου με τοπική λέξη-κλειδί

Για να βοηθήσετε συγκεκριμένες σελίδες να κατατάσσονται τοπικά, βελτιστοποιήστε τις ετικέτες τίτλου με την τοπική λέξη-κλειδί. Για παράδειγμα, η ετικέτα τίτλου σας θα μπορούσε να είναι “υπόγειες ανακαινίσεις στη Καλλιθέα”. Αυτό σηματοδοτεί στις μηχανές αναζήτησης ότι αυτή η σελίδα είναι άμεσα συνδεδεμένη με την Καλλιθέα και επομένως είναι πιθανότερο να εμφανιστεί στις αναζητήσεις από τη γεωγραφική περιοχή σας και στις ρητές αναζητήσεις για τον τοπικό όρο.

6. Ζητήστε και βελτιστοποιήστε το προφίλ σας στο Google My Business

Ένα από τα απλούστερα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να βελτιώσετε τον τοπικό σας SEO είναι να βελτιστοποιήσετε το προφίλ σας στο Google My Business. Αυτή είναι μια επιχειρηματική λίστα που εμφανίζεται για τοπικές αναζητήσεις. Πρέπει να έχετε μια φυσική τοποθεσία και μια διεύθυνση  για να ρυθμίσετε ή να βελτιώσετε μια καταχώριση. Η βελτιστοποίηση αυτού του προφίλ με την κατηγορία, τις πληροφορίες επικοινωνίας, τις εικόνες και τις ώρες εργασίας δίνει μεγάλη ώθηση στην τοπική αναζήτηση.

7. Δημιουργία προφίλ τοπικής επιχείρησης

Διευκολύνετε τους ερευνητές να σας βρουν εγκαθιστώντας την παρουσία τους σε δημοφιλείς ιστότοπους Reviews για τον κλάδο σας, όπως το Google+. Κάθε τοπικό προφίλ που δημιουργείτε λειτουργεί σαν μια άλλη “πλατφόρμα” για τους τοπικούς επισκέπτες που προσγειώνονται. Είναι μια απίστευτη ευκαιρία να βελτιώσετε το τοπικό SEO και να επιδείξετε κοινωνικές αποδείξεις, οι οποίες θα βοηθήσουν τους ανθρώπους να επιστρέψουν στον ιστότοπό σας.

8. Οι πολυ-τοπικές μάρκες θα πρέπει να δημιουργούν υπερ-τοπικό περιεχόμενο

Για τα πολυ-τοπικά εμπορικά σήματα, επικεντρωθείτε στην ανάπτυξη υπερ-τοπικού περιεχομένου. Πολλές επιχειρήσεις έχουν το ίδιο περιεχόμενο σελίδας τοποθεσίας για όλες τις τοποθεσίες. Αντ ‘αυτού, κάνετε κάθε σελίδα τοποθεσίας μοναδική. Μην βρείτε και αντικαταστήστε μόνο το όνομα της πόλης. Κάνετε κάποια έρευνα. Κάντε το χρήσιμο, συναφές και αφοσιωμένο στη γειτονιά κάθε τοποθεσίας.

Διαβάστε  Ο απόλυτος οδηγός (E-Book) για το Content Marketing και το Content Repurposing - Γίνε Expert

9. Συνδέστε την επιχείρησή σας με μια περιοχή

Ξεκινήστε με τους Χάρτες Google και ολοκληρώστε με τον ιστότοπό σας, αναφορές και τοπικές καταχωρίσεις. Βεβαιωθείτε (χωρίς να είναι spammy) για να καταστήσετε σαφές στις μηχανές αναζήτησης την περιοχή στην οποία η επιχείρησή σας επιθυμεί να κυριαρχήσει και την πλήρη έκταση της περιοχής σας εξυπηρέτησης. Αυτό δεν είναι μια απλή απάντηση, αλλά είναι αυτή που θα λειτουργήσει. Το απλό δεν σας κατατάσσει ψηλά: ποιότητα, ολοκληρωμένη σκληρή δουλειά.

10. Να είστε όσο το δυνατόν πιο αυθεντικοί

Είναι σημαντικό να είστε όσο το δυνατόν αυθεντικότεροι όταν καταχωρίζετε την επιχείρησή σας σε ιστότοπους όπως το Google, το Bing ή το Yelp. Συμπληρώστε και ενημερώστε τακτικά την περιγραφή της επιχείρησής σας και ανεβάστε φωτογραφίες που είναι τρέχουσες και υψηλής ποιότητας. Αλλά θυμηθείτε ότι οι εικόνες που φαίνονται φωτοσπασμένες μπορούν να βλάψουν την κατάταξη SEO σας. Εάν κάποιος σχολιάσει την επιχείρησή σας, θετικά ή αρνητικά, θα πρέπει να απαντήσετε με εποικοδομητικό σχόλιο.

11. Μην αγνοείτε τα μικρά στοιχεία

Μπορεί να είναι εύκολο να παραβλέψετε μικρές λεπτομέρειες όταν δημοσιεύετε ένα blog ή ανεβάζετε μια νέα εικόνα, αλλά. Τα στοιχεία HTML, όπως οι ετικέτες και οι τίτλοι περιγραφής meta, είναι εξίσου κρίσιμα με την εικόνα ή το ίδιο το περιεχόμενο. Αυτές είναι οι λεπτομέρειες που περιλαμβάνονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, οπότε είναι απαραίτητο η λέξη να είναι σύντομη και σχετική με την τοπική αγορά.

12. Προσφέρετε μια εικονική περιήγηση Google

Ένα νέο εργαλείο για τις επιχειρήσεις που ασχολούνται με το τοπικό SEO είναι το Google Virtual Tour. Τώρα μπορείτε να προσθέσετε μια 3-D φωτογράφηση της επιχείρησής σας στο προφίλ σας Google, η οποία θα εμφανίζεται σε αναζητήσεις στους χάρτες Google. Τα αποτελέσματα αναζήτησης με φωτογραφίες δεν είναι μόνο δύο φορές πιο πιθανό να προκαλέσουν ενδιαφέρον, αλλά η Google δίνει προνομιακή μεταχείριση σε οποιοδήποτε προφίλ που έχει προσθέσει αυτό το χαρακτηριστικό μέσω των αλγορίθμων αναζήτησης.

Διαβάστε  Δημιουργία EShop Ηλεκτρονικό Κατάστημα

13. Προτεραιότητα στη διαχείριση φήμης

Οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι προληπτικές για τη διαχείριση της φήμης τους σε απευθείας σύνδεση για να βελτιστοποιήσουν την τοπική SEO. Υπάρχουν πολλές επιλογές εργαλείων που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να παρακολουθείτε, να διαχειρίζεστε και να συλλέγετε προληπτικά κριτικές, αλλά η εστίαση θα πρέπει να είναι σίγουρα στις αναθεωρήσεις στη σελίδα Google My Business. Η Google σημείωσε ότι οι κριτικές υψηλής ποιότητας βελτιώνουν την προβολή των επιχειρήσεων, υποδεικνύοντας σαφώς τη σημασία των τοπικών βαθμολογιών. – Ματθαίος Ιωνάς, TopFire Media

14. Οι έμποροι B2B πρέπει να ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πελατών

Οι περισσότεροι αγοραστές B2B δεν ξεκινούν από την αναζήτηση για το εμπορικό σήμα, το προϊόν ή την υπηρεσία σας (και αν είναι, σας βρίσκουν ήδη). Χρησιμοποιούν φράσεις αναζήτησης που είναι προσανατολισμένες σε προβλήματα ή ανάγκες. Συγκεντρωθείτε με τους συναδέλφους που αντιμετωπίζουν οι πελάτες σας σχετικά με τις συνήθεις ερωτήσεις και τις αιτήσεις πληροφοριών. Προσδιορίστε τρία έως πέντε βασικά σημεία πόνου πελατών που βοηθάτε στην επίλυση και οργάνωση της πλοήγησης και του περιεχομένου σας γύρω από αυτά.

15. Διαχειριστείτε τις παραπομπές αποτελεσματικά

Αφού βελτιστοποιήσετε τα Google My Business, Yelp, Bing Places και άλλες καταχωρίσεις, διεκδικήστε την επιχείρησή σας με γίγαντες δεδομένων όπως το Infogroup, το Acxiom, το Neustar Localeze και το Factual. Βεβαιωθείτε ότι το όνομα, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου σας είναι σωστά. Είναι οι κύριοι πάροχοι δεδομένων για μια μεγάλη πλειάδα ηλεκτρονικών επιχειρηματικών πληροφοριών. Εάν οι πληροφορίες σας δεν είναι ακριβείς μαζί τους, οι λανθασμένες πληροφορίες θα μπορούσαν να ξεπεραστούν σε άλλες παραπομπές.

Διαβάστε ακόμη :

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *