Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Εάν είστε επαγγελματίας SEO για λίγο καιρό και αισθάνεστε ότι δεν μαθαίνετε αρκετά όσο παλιότερα, ίσως είναι καιρός να ξεκινήσετε να σκέφτεστε ευρύτερα το διεθνές SEO.

Η διαχείριση του SEO για ένα παγκόσμιο ακροατήριο δεν ισχύει πάντα για πολλές μικρότερες ιστοσελίδες, αλλά εάν διαθέτετε το είδος προϊόντος ή περιεχομένου που μπορεί να ξεπεράσει τα σύνορα και τις γλώσσες, τότε μπορεί να υπάρξει κάποια σημαντική αύξηση που θα επιτευχθεί εστιάζοντας στους χρήστες από άλλες χώρες.

Καθώς αρχίζετε να εστιάζετε σε άλλες χώρες και τοπικές τοποθεσίες, θα πρέπει πρώτα να επικεντρωθείτε στα αρχικά στάδια όπως οι μεταφράσεις και οι μετατροπές νομισμάτων αντί να δημιουργήσετε εγγενές περιεχόμενο.

Από την εμπειρία μου, το να διαθέτετε το προϊόν σας σε άλλες γλώσσες χωρίς άλλες αλλαγές μπορεί να οδηγήσει σε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας και των εσόδων, καθώς οι ερευνητές σε αυτή τη νέα γλώσσα βρίσκουν τον ιστότοπό σας.

Η προσθήκη αυτών των νέων μεταφράσεων και των εμπειριών τιμολόγησης, ενώ είναι απλά φαινομενικές, θα απαιτήσει πραγματικά από εσάς να κάνετε κάποιες πολύπλοκες αποφάσεις αλλαγής αρχιτεκτονικής ιστοτόπων.

Θέλετε να είστε σίγουροι ότι οι χρήστες από την πρωτεύουσα χώρα σας δεν θα σκοντάψουν τυχαία στις νέες μεταφράσεις και τις τιμές σας κατά την πλοήγηση στον ιστότοπό σας. Ταυτόχρονα, δεν θέλετε να επηρεάσετε την παρουσία σας αναζήτησης στη Google, έχοντας τις μεταφράσεις σας να ξεπερνούν το κύριο περιεχόμενό σας.

Ουσιαστικά, πρέπει να έχετε μια καθορισμένη αρχιτεκτονική που να διευκρινίζει ποιο περιεχόμενο και σελίδες ανήκουν σε κάθε γλώσσα ή χώρα.

Subdirectory vs. Subdomain vs. ccTLD

Η απόφαση για τον τρόπο δομής της ιστοσελίδας σας είναι αυτή που έως τώρα έχει γενικά συναίνεση για τις βέλτιστες πρακτικές. Ωστόσο, αυτό μπορεί να διαφέρει για το μέλλον.

Οι περισσότεροι διεθνείς εμπειρογνώμονες SEO συνιστούν ότι ένας ιστότοπος εξετάζει τη χρήση ενός υποκαταλόγου για διαφορετικές γλώσσες (example.com/fr). Ωστόσο, εάν μπορεί κανείς να αντέξει το οικονομικό και τεχνικό κόστος, θα ήταν επιθυμητό ένας τομέας ανώτερου επιπέδου κώδικα χώρας ή ccTLD, (example.co.uk).

Έχοντας την εμπειρία της εκτόξευσης των ccTLD σε πολλές γλώσσες, θα μπορούσα να συνεχίσω να επαναλαμβάνω αυτή τη συμβουλή.

Διαβάστε  Ειδικός SEO - SEO Specialist για 1η σελίδα στη Google

Ωστόσο, πρόσφατα υπέπεσα σε μια ανακάλυψη όπου η Google φαινόταν να κάνει το αντίθετο από αυτό που συνιστούσαν στο Κέντρο βοήθειας για Webmasters σχετικά με τα ccTLD.

Ως αποτέλεσμα, είναι καιρός να επανεξετάσουμε τις βέλτιστες πρακτικές σχετικά με τον τρόπο δομής ενός ιστότοπου για διεθνή SEO.

ccTLD

Ένα ccTLD είναι πιθανό ότι εξακολουθεί να έχει νόημα στις κοινές γλώσσες όπου μόνο μία χώρα μιλά αυτή τη γλώσσα (π.χ. Ρωσία, Ισραήλ, οποιαδήποτε από τις Σκανδιναβικές χώρες).

Ένα ccTLD έχει επίσης νόημα εάν υπάρχουν συγκεκριμένες νομικές απαιτήσεις οι οποίες απαιτούν την άσκηση επιχειρηματικής δραστηριότητας από έναν τοπικό τομέα, η στην Κίνα θα είναι το πιο σημαντικό παράδειγμα αυτού, όπου είναι πολύ δύσκολο να ταξινομηθεί στο Baidu χωρίς ένα .cn TLD.

Για όλες τις άλλες χώρες όπου η συνήθης γλώσσα ομιλίας είναι η ίδια με άλλη γλώσσα, το ccTLD μπορεί να μην αξίζει τον κόπο.

Η εφαρμογή των ccTLDs μπορεί να είναι πολύ δαπανηρή και τεχνικά δύσκολη, και τώρα δεν υπάρχει εγγύηση ότι το σωστό κοινό αναζήτησης θα δει ακόμη και το TLD. (Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το HREFLANG, αλλά το HREFLANG δεν θα πρέπει να απαιτείται για ccTLD, διότι είναι ένα διπλότυπο σήμα σχετικά με τον εντοπισμό.)

Θα ήταν εξαιρετικά απογοητευτικό να περάσουμε από την προσπάθεια και τη δαπάνη της δημιουργίας TLD και, στη συνέχεια, η Google να τα δει και κατατάξει όλα λανθασμένα.

Με το ccTLDs να μην είναι πλέον στη συνιστώμενη λίστα για τις κοινές γλώσσες, σίγουρα δεν θα ήταν λογικό να χρησιμοποιήσετε ένα gTLD που αναπαράγει πολλαπλές γλώσσες, καθώς πιθανότατα δεν θα ήταν προτιμότερη η χρήση για παράδειγμα ενός .ASIA ή .EU εναντίον ενός .com.

Επιπλέον, έχοντας αυτό το νέο Domain θα σήμαινε ότι οι προσπάθειες SEO πρέπει να χωριστούν σε μια διαφορετική ιδιοκτησία και θα εξακολουθείτε να έχετε τις τεχνικές προκλήσεις της οικοδόμησης της δρομολόγησης χρηστών για να μπορούν οι κατάλληλοι χρήστες να δουν αυτό το Domain.

Subdomains

Με το ccTLDs να μην είναι πλέον η καλύτερη επιλογή, η επόμενη δυνατότητα που αξίζει να εξερευνήσετε είναι τα subsomains (π.χ. uk.example.com).

Διαβάστε  10 τρόποι διαφήμισης του ιατρείου σας

Τα subdomains για οποιονδήποτε σκοπό δεν υπήρξαν ποτέ στον κατάλογο συνιστώμενων SEO, καθώς τα μειονεκτήματά τους συνήθως υπερτερούν όλων των πλεονεκτημάτων.

Από τη θετική πλευρά για SEO, σας επιτρέπει να δημιουργήσετε συγκεκριμένες γλώσσες ή συμβάντα χωρών που στοχεύουν τους χρήστες.

Μπορείτε ακόμη να χρησιμοποιήσετε ξεχωριστές διευθύνσεις IP ή κεντρικούς υπολογιστές, οι οποίοι διευκολύνουν τη χρήση οποιουδήποτε εργαλείου μετάφρασης πλατφόρμας.

Ωστόσο, στην αρνητική πλευρά του SEO, ένα subdomain θα μπορούσε σε πολλές περιπτώσεις να θεωρηθεί από τη Google ως ένα νέο Domain που απαιτεί την ανάγκη κατασκευής SEO από την αρχή. Δεν μπορείτε να βασίζεστε στην επωνυμία SEO της ρίζας ή του www Domain.

Επιπλέον, αν υπάρχουν διπλότυπες διενέξεις περιεχομένου σε μια σελίδα τιμολόγησης ως παράδειγμα, ο ριζικός τομέας πιθανότατα θα κερδίσει.

Πλεονεκτήματα των Subdomains

Οι μηχανές αναζήτησης θεωρούν τα Subdomains ως μοναδικούς ιστότοπους που δεν σχετίζονται με τον κύριο τομέα. Αυτό θα μπορούσε να επιτρέψει την εμφάνιση Subdomains που δημιουργήσατε κατά μήκος του γονικού τομέα στις σελίδες αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης (SERP), ωθώντας τον ανταγωνισμό σας προς τα κάτω στα αποτελέσματα, ενισχύοντας την εξουσία σας για το προϊόν ή την υπηρεσία σας

Τα Subdomains μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να στοχεύσουν συγκεκριμένο τμήμα της αγοράς, ομάδα ανάγνωσης ή χώρα
Έχουν την δυνατότητα χρήσης μιας λέξης-κλειδιού για λόγους σαφήνειας, μηχανής αναζήτησης και προώθησης. Όταν χρησιμοποιείτε τους χάρτες google, η διεύθυνση url είναι μορφοποιημένη maps.google.com η οποία περιγράφει τον ακριβή σκοπό της.
Όταν χρησιμοποιείται σωστά, εάν δημιουργηθεί ένα Subdomain για μια ήδη υπάρχουσα τοποθεσία που κατατάσσεται καλά, το subdomains θα ευρετηριωθεί γρήγορα και θα επωφεληθεί από την καλή κατάσταση του κύριου τομέα.

Subdirectories

Τέλος, αυτό μας αφήνει τα Subdirectories ως επιλογή.

Από την άποψη της υλοποίησης, οι υποκαταλόγοι είναι οι πιο εύκολοι στην ανάπτυξη, καθώς είναι απλά ένας άλλος φάκελος στον ιστότοπο.

Για την Google, οι υποκαταλόγοι λαμβάνουν επίσης ένα star point καθώς κληρονομούν όλη τη μάρκα και την αξία κατάταξης του ριζικού τομέα. Μπορείτε να παρακολουθήσετε ακόμη και τους υποκαταλόγους μεμονωμένα στην Αναζήτηση Google και στο Google Analytics.

Διαβάστε  Τα καλύτερα δωρεάν SEO Εργαλεία για το 2021

Το μόνο πραγματικό μειονέκτημα είναι ότι χάνετε κάποια από την τοπική εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ωστόσο, τουλάχιστον στο κινητό, έχω δει ακόμη και τα ccTLD να μοιάζουν με υποκατηγορίες στα αποτελέσματα Google.

Υπάρχει ακόμα η πρόκληση μιας λανθασμένης σελίδας που εμφανίζεται στην αναζήτηση, αλλά αυτό είναι ένα ζήτημα σε όποιο τρόπο δομείτε τον ιστότοπό σας.

Ένας υποκατάλογος θα κατατάσσεται ταχύτερα και είναι η επιλογή πολλών πολυεθνικών ιστοσελίδων μεγάλων επιχειρήσεων (π.χ. Apple, Samsung, HP).

Πλεονεκτήματα των Subdirectories

Η χρήση Subdirectories έχει αρκετά πλεονεκτήματα όταν εξετάζονται για λόγους SEO:

Αντί να ανταγωνίζεστε τον εαυτό σας με ένα subdomain που μπορεί να έχει πιο φρέσκο περιεχόμενο από τον κύριο τομέα σας, η εστίασή σας θα μπορούσε να είναι η βελτιστοποίηση ενός ενιαίου ιστότοπου.Ο ιστότοπός σας θα μπορούσε να ανιχνεύεται πιο συχνά καθώς προσθέτετε συνεχώς περιεχόμενο και αναρτήσεις ιστολογίου. Εξαιτίας αυτού, η εξουσιοδότηση SEO που έχετε θα κληρονομηθεί από τον κύριο ιστότοπό σας.

Εάν έχετε μια ανάρτηση ιστολογίου που εστιάζει σε νέες λειτουργίες ή προϊόντα, οι χρήστες σας μπορούν εύκολα να μεταβούν μεταξύ του ιστολογίου σας και των σελίδων προϊόντων / υπηρεσιών σας.
Τέλος, αν παρακολουθείτε την απόδοση του ιστότοπού σας σε μια πλατφόρμα, όπως το Google Analytics, τα δεδομένα ενοποιούνται για ολόκληρο τον ιστότοπο, αντί να χρειάζεται να εξετάσετε δύο σημεία δεδομένων ως αποτέλεσμα της χρήσης δύο τομέων.

Μια τελευταία σημείωση: όταν αποφασίζετε ποια ονόματα επιλέγετε για τους υποκαταλόγους, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε κοινούς κωδικούς ISO ή κωδικούς χωρών όπως το Ηνωμένο Βασίλειο για το Ηνωμένο Βασίλειο ή το ES για ισπανικά, οπότε η Google να μπορεί εύκολα να αναγνωρίσει τη στόχευση.

Για να ανακεφαλαιώσουμε, αν αυτό το τρέχον πρότυπο της Google ισχύει, τα ccTLDs έχουν χάσει σχεδόν όλη την έκκλησή τους. Επομένως, όταν πρόκειται να πάρουμε μια απόφαση του ccTLD vs subdomain vs υποκατάλογο, δεν υπάρχει κανένας λόγος να επιλέξουμε τίποτε άλλο παρά ένα Subdirectory.

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *