SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Πως να διαφημιστώ στο Instagram (50 τρόποι προώθησης δημοσιεύσεων)

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Μάρτιος 5, 2018 | 0 Comment

Αν είστε ένας από τους 800 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες του Instagram, θα γνωρίζετε πόσο ισχυρό είναι το κοινωνικό δίκτυο ως πλατφόρμα μάρκετινγκ.

Είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να προωθήσετε τα προϊόντα σας, να συνδεθείτε με τους πελάτες σας και να προσεγγίσετε νέους ανθρώπους στην αγορά-στόχο σας. Όλοι οι άλλοι το κάνουν, αλλά το ερώτημα είναι: Μπορεί η επιχείρησή σας να βρει επιτυχία; Και πως?

Σε αυτό το άρθρο, θα απαντήσω σε αυτές τις ερωτήσεις και σε πολλά άλλα.

Θα ρίξουμε μια ματιά σε 50 καταπληκτικές συμβουλές που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να προβάλλετε την επιχείρησή σας στο Instagram – ξεκινώντας με τη μία στρατηγική που μπορώ να εγγυηθώ ότι θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς, να εμπλακείτε στο fanbase σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας μέσω του Instagram.

Είσαι περιέργος/η να μάθεις ; Συνέχισε να διαβάζεις.

Διαγωνισμοί Instagram

Δεν υπάρχει άλλος τρόπος για αυτή την μέθοδο: Ο απόλυτος καλύτερος τρόπος για την εμπορία της επιχείρησής σας στο Instagram είναι η διεξαγωγή διαγωνισμού Instagram.

Είτε ψάχνετε για να πάρετε περισσότερους οπαδούς, να κερδίσετε leads ή να πουλήσετε περισσότερα προϊόντα, η διεξαγωγή ενός διαγωνισμού είναι ο καλύτερος τρόπος να κάνετε και τα τρία όταν πρόκειται για το μάρκετινγκ στο Instagram.

Αν είστε ένας συχνός χρήστης της πλατφόρμας, θα γνωρίζετε πόσα Brands εκτελούν δώρα, διαγωνισμούς φωτογραφίας και κληρώσεις για να αυξήσουν τους fans, να ενισχύσουν τη δέσμευση και να πουλήσουν απλά περισσότερα.

Ας ρίξουμε μια ματιά σε μερικούς τρόπους που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους διαγωνισμούς Instagram για να οδηγήσετε το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων της επιχείρησής σας στο επόμενο επίπεδο.

1. Εκτελέστε ένα διακριτικό διαγωνισμό hashtag Instagram

Χρησιμοποιήστε ένα εργαλείο διαγωνισμού Instagram, όπως το Wishpond, για να δημιουργήσετε ένα καταπληκτικό διαγωνισμό hashtag για το Brand σας.

Το Wishpond είναι φοβερό γιατί κάνει αυτόματα τους διαγωνισμούς σας φιλικούς προς το κινητό, το οποίο είναι απόλυτη ανάγκη για έναν διαγωνισμό Instagram.

Κατασκευάστε τη σελίδα σας ξεκινώντας με ένα από τα εκπληκτικά πρότυπα του Wishpond και δημιουργήστε ένα φοβερό πακέτο βραβείων, μερικά posts που προσελκύουν την προσοχή – και μερικές διαφημίσεις, αν έχετε τον προϋπολογισμό – για να διαδώσετε σε περισσότερο κόσμο τον διαγωνισμό σας.

Η ενεργοποίηση της ψηφοφορίας στη σελίδα του διαγωνισμού σάς επιτρέπει να συλλέγετε διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κάτι που είναι σημαντικό όταν πρόκειται να δημιουργήσετε τη λίστα των email σας και να δημιουργήσετε πωλήσεις μέσω του email μάρκετινγκ.

Αυτό είναι μακράν η πρώτη μου συμβουλή μάρκετινγκ στο Instagram καθώς είναι κάτι που πρέπει να δοκιμάσετε αν δεν το έχετε ήδη κάνει. Φυσικά η ομάδα του SEO Marketer, μπορεί να σας βοηθήσει στη δημιουργία φανταστικών διαγωνισμών στο Instagram.

2. Εκτελέστε απλούς διαγωνισμούς Instagram

Αν και οι διαγωνισμοί hashtag είναι φοβεροί, απαιτώντας από τους νεοεισερχόμενους να ανεβάσουν μια φωτογραφία με ένα επώνυμο hashtag στο προφίλ τους μπορεί μερικές φορές να είναι πολύ μεγάλη πρόκληση για να το κάνουν

Αν συμβαίνει αυτό για την επωνυμία σας και την αγορά-στόχου σας, σκεφτείτε να εκτελέσετε έναν κλασσικό διαγωνισμό στο Instagram!

Η διαδικασία είναι λίγο διαφορετική. Χρησιμοποιώντας την επιλογή διαγωνισμού της επιλογής σας, δημιουργήστε μια σελίδα που περιέχει πληροφορίες σχετικά με τον διαγωνισμό σας, το βραβείο σας και μια φόρμα με πληροφορίες που θέλετε να συλλέξετε από τους συμμετέχοντες (Προτείνω μόνο email και ονοματεπώνυμο).

Στη συνέχεια, προγραμματίστε μια σειρά από δημοσιεύσεις Instagram ή ιστορίες Instagram που ενημερώνουν τους οπαδούς σχετικά με τις κληρώσεις με μια παρότρυνση για δράση, κατευθύνοντάς τις στη σελίδα διαγωνισμού που δημιουργήθηκε πρόσφατα. Μια βέλτιστη πρακτική Instagram είναι να τοποθετήσετε αυτόν το σύνδεσμο στο βιογραφικό σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν εύκολα να κάνουν κλικ και να εισέλθουν.

3. Κερδίστε περισσότερους οπαδούς με διαγωνισμό εισόδου μπόνους

Το μάρκετινγκ στο Instagram είναι υπέροχο, αλλά δεν έχει καμία χρησιμότητα αν δεν έχετε κανέναν να το δει. Είτε έχετε μια νέα επιχείρηση που προσπαθεί να ξεκινήσει με το Instagram είτε απλώς θέλει να επεκτείνει την υπάρχουσα αρίθμηση των οπαδών της επιχείρησής σας, ένας διαγωνισμός εισόδου μπόνους είναι ακριβώς πάνω από το σοκάκι σας.

Οι διαγωνισμοί συμμετοχής σε μπόνους είναι ο καλύτερος τρόπος για να αυξήσετε γρήγορα τις προσδοκίες σας και να προωθήσετε τη δέσμευσή σας σε πολλές κοινωνικές πλατφόρμες, κάτι που είναι απαραίτητο για κάθε αναπτυσσόμενη επιχείρηση. Δουλεύουν εξαιρετικά για να αυξήσουν τα κοινωνικά σας αποτελέσματα, επειδή ανταμείβουν άμεσα τους συμμετέχοντες που ασχολούνται με την επιχείρησή σας στα κοινωνικά μέσα

Για παράδειγμα, κάποιος που εισέρχεται στο διαγωνισμό συμμετοχής στο μπόνους μπορεί να κερδίσει 5 επιπλέον εγγραφές για να σας ακολουθήσει στο Instagram, 3 καταχωρίσεις για το tweeting του διαγωνισμού ή 10 συμμετοχές για να πάρουν έναν φίλο και συμμετάσχουν στο διαγωνισμό.

4. Δημιουργήστε το λογαριασμό Instagram for Business

Η ρύθμιση του λογαριασμού Instagram for Business σάς επιτρέπει να προσθέτετε πρόσθετες πληροφορίες στο προφίλ σας, συμπεριλαμβανομένων των πληροφοριών επαφών, της φυσικής σας διεύθυνσης και ενός αριθμού τηλεφώνου. Παρέχει επίσης εύκολη πρόσβαση σε αναλυτικές πληροφορίες μόνο για επιχειρήσεις. Είναι εντελώς δωρεάν, και είναι ένα no-brainer για οποιαδήποτε επιχείρηση στο Instagram.

5. Δημιουργήστε ένα Business username

Χρησιμοποιήστε το όνομα της επιχείρησής σας ως όνομα χρήστη. Εάν είναι πιασμένο, επιλέξτε ένα όνομα χρήστη που αναγνωρίζεται αμέσως με το Brand σας. Η κατοχή μιας ισχυρής ταυτότητας επωνυμίας στο Instagram θα κάνει την επιχείρησή σας πιο εύκολα αναγνωρίσιμη από τους πελάτες.

6. Ολοκληρώστε το προφίλ σας

Ορίστε το λογότυπό σας ως εικόνα του προφίλ σας, προσθέστε ένα σύντομο και ενημερωτικό βιογραφικό για την επιχείρησή σας και έναν σύνδεσμο στο βιογραφικό σας με τον ιστότοπό σας (ή διαγωνισμό!).

7. Συνδέστε το λογαριασμό σας στο Facebook

Είναι γενικά μια καλή ιδέα να συνδέσετε μαζί τους κοινωνικούς λογαριασμούς σας. Η σύνδεση του λογαριασμού σας Instagram με τη σελίδα σας στο Facebook θα διευκολύνει τη δημοσίευση σταυρωμένων μηνυμάτων Instagram στο Facebook και θα σας επιτρέψει να προβάλλετε διαφημίσεις και για τους δύο λογαριασμούς ταυτόχρονα.

8. Επιλέξτε μια πλατφόρμα προγραμματισμού για το περιεχόμενό σας

Έχοντας μια εφαρμογή που προγραμματίζει τις θέσεις σας εκ των προτέρων θα σας ανακουφίσει. Δυο πολύ ωραίες εφαρμογές είναι το Gramblr και το Later, όπου θα σας βοηθήσουν στη διαχείριση και στον προγραμματισμό posts.

9. Δημιουργήστε μια στρατηγική συγκεκριμένης μάρκας

Διατηρήστε τη στρατηγική περιεχομένου του Instagram επικεντρωμένη στον μοναδικό τρόπο εμφάνισης του κόσμου από τη μάρκα σας. Το Instagram είναι ένας ιστότοπος κοινής χρήσης φωτογραφιών (και τώρα βίντεο). Συνδέστε την επιχείρησή σας με την “φυλή” σας στο Instagram με συνεπή και ιδιαίτερο οπτικό τρόπο.

10. Χρησιμοποιήστε hashtag στις αναρτήσεις σας

Τα Hashtags αποτελούν σημαντικό μέρος του Instagram. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος με τον οποίο οι χρήστες μπορούν να σας βρουν μέσω των αναζητήσεων του κινητού Instagram. Σε αντίθεση με άλλους ιστότοπους (όπως το Twitter), δεν περιορίζεστε από τον αριθμό χαρακτήρων. Συμπεριλάβετε μερικά σχετικά hashtags στις αναρτήσεις σας για να συνδεθείτε. Τα Hashtags που λειτουργούν καλά για τη δημιουργία δεσμεύσεων και την προσέλκυση νέων πιθανών πελατών περιλαμβάνουν τα hashtags που σχετίζονται με το προϊόν (#coffee, #yoga, μπορείτε να πάρετε την ιδέα) ή τα τοπικά hashtags (#vancouver, #yvr κ.λπ.).

11. Χρησιμοποιήστε συγκεκριμένα hashtags μάρκας

Συμπεριλάβετε το όνομα της επιχείρησής σας σε μερικά από τα hashtag σας. Επίσης, χρησιμοποιήστε μοναδικές ετικέτες για συγκεκριμένες καμπάνιες μάρκετινγκ που εκτελείτε. Για παράδειγμα, εάν διοργανώνετε διαγωνισμό φωτογραφιών στο Instagram, δημιουργήστε μια μοναδική ετικέτα μόνο για αυτήν την καμπάνια. Αυτή η τακτική προωθεί το διαγωνισμό σας και δίνει στους καταναλωτές σας μια ξεχωριστή ετικέτα για να συνδεθείτε με άλλους συμμετέχοντες (ώστε να μπορούν να δουν τον ανταγωνισμό τους!).

12. Χρησιμοποιήστε δημοφιλή hashtags

Η προσθήκη ενός ζευγαριού δημοφιλούς hashtags μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της άμεσης αφοσίωσης, η οποία εκτοξεύει την εμβέλεια των δημοσιεύσεών σας στις ροές Instagram των οπαδών σας. Για παράδειγμα, εάν η επιχείρησή σας είναι καφετέρια, και δημοσιεύετε μια εικόνα από γλυκά ή ιδιαίτερους καφέδες, σοκολάτες, μπορείτε να συμπεριλάβετε #καφές ή #σοκολάτες …

13. Χρησιμοποιήστε Hashtags εποχής

Οι τάσεις στο Instagram μπορούν να συμβούν με ταχύτητα αστραπής – και συχνά είναι ακόμα πιο γρήγορες. Εάν εντοπίσετε μια τάση και ταιριάζει με το Brand σας, χρησιμοποιήστε το. Η δημοσίευσή σας θα μπορούσε κυριολεκτικά να προβληθεί από χιλιάδες ενδιαφερόμενους καταναλωτές μέσα σε λίγα λεπτά.

14. Χρησιμοποιήστε hashtag από τους ανταγωνιστές σας

Θα πρέπει να παρακολουθείτε τον ανταγωνισμό σας στενά στο Instagram – πιθανώς κάνουν κάποια πράγματα που ίσως θέλετε να κάνετε επίσης. Ένας τρομερός τρόπος για να ανταγωνιστείτε άμεσα είναι να βρείτε τα hashtags που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και να τα προσθέσετε στις δικές σας αναρτήσεις (εκτός από επώνυμα hashtags). Αυτό τοποθετεί τις αναρτήσεις σας δίπλα στη δική τους σε ροές διερεύνησης χρηστών και ίσως ακόμη και να βοηθήσει την επιχείρησή σας να εμφανιστεί στην ενότητα “Σχετικοί λογαριασμοί” όταν οι χρήστες βλέπουν τα προφίλ των ανταγωνιστών σας.

15. Παρακολουθήστε τα hashtag σας

Οι καταναλωτές σας χρησιμοποιούν τις ετικέτες σας για να επικοινωνούν μαζί σας. Βεβαιωθείτε ότι συνεχίζετε να ελέγχετε τα hashtags του Instagram, ακριβώς όπως θα αναφέρατε και στο Facebook και Twitter. Απαντήστε γρήγορα σε σχόλια και ανησυχίες και θα δημιουργήσετε ευτυχείς σχέσεις με τους πελάτες.

16. Κάντε τους οπαδούς σας διάσημους

Μοιραστείτε τις φωτογραφίες των ακόλουθων στους κοινωνικούς σας ιστότοπους. Δείξτε στους πελάτες σας ότι τους εκτιμάτε αναγνωρίζοντας τις δροσερές φωτογραφίες τους και μοιραστείτε με τους φίλους σας στο Facebook ή τους Twitter followers. ΣΗΜΕΙΩΣΗ: βεβαιωθείτε ότι έχετε ζητήσει άδεια χρήσης της φωτογραφίας τους πρώτα!

17. Ενσωματώστε τις φωτογραφίες των οπαδών

Ένα σπάνια χρησιμοποιούμενο χαρακτηριστικό στο Instagram είναι η δυνατότητα ενσωμάτωσης φωτογραφιών και βίντεο στον ιστότοπό σας και σε άλλους ιστότοπους. Χρησιμοποιήστε αυτό, όπως το Starbucks, για να εμφανίζετε δροσερές εικόνες της μάρκας και του προϊόντος σας από τους οπαδούς σας στο Instagram, ενσωματώνοντας ολόκληρη την ανάρτηση. Βεβαιωθείτε ότι τους λέτε ότι προβάλλετε την εικόνα τους (σε ένα DM ή στα σχόλια τους!), Για να τους κάνουν να αισθάνονται ευγνώμονες και να πάρουν την άδειά τους για να το χρησιμοποιήσουν.

18. Κάντε like τις φωτογραφίες των οπαδών σας

Αναγνωρίστε την αρεσκεία των πελατών σας, με τις φωτογραφίες σας – ειδικά αν περιλαμβάνουν το προϊόν σας ή μιμούνται το Brand σας. Μην διστάσετε να τους ακολουθήσετε, σε περίπτωση που δημοσιεύσουν περισσότερες φωτογραφίες της επιχείρησής σας στο μέλλον!

19. Σχόλιο στις φωτογραφίες των ακόλουθων

Εμπιστευτείτε με τους καταναλωτές σας σχολιάζοντας τις φωτογραφίες που σχετίζονται με το προϊόν που δημοσιεύουν.

20. Απαντήστε στα σχόλια στις αναρτήσεις σας

Αν και αυτό μπορεί να είναι λιγότερο εφικτό για μεγαλύτερες μάρκες, θα πρέπει να προσπαθήσετε να απαντήσετε στα περισσότερα (αν όχι όλα) σχόλια στις φωτογραφίες σας, ειδικά όταν πρόκειται για ερωτήσεις. Τα κοινωνικά μέσα δεν είναι ένας δρόμος μονής κατεύθυνσης και δεν πρέπει να τα αντιμετωπίζετε ως τέτοια – η ανταπόκριση στους ανθρώπους που ασχολούνται με την επιχείρηση σας είναι το λιγότερο που μπορείτε να κάνετε.

21. Προωθήστε τους πελάτες στην ιστορία σας

Οι ιστορίες Instagram είναι το ιδανικό μέσο για λιγότερο γυαλισμένες και πιο απλές θέσεις. Μια εκπληκτική ιδέα περιεχομένου είναι να παρουσιάσετε τους πελάτες σας στην ιστορία σας, είτε πρόκειται για μια φωτογραφία που έχουν τραβήξει οι ίδιοι είτε για δύο πελάτες στην τοποθεσία λιανικής πώλησης.

22. Αναφέρετε @διασημότητες προσωπικότητες και άλλους σχετικούς ηγέτες της βιομηχανίας

Εάν οι εικόνες σας αφορούν τις διασημότητες – ενημερώστε τους. Μπορούν να το εκτιμήσουν αρκετά ώστε να το μοιραστούν με τους οπαδούς τους!

23. Εστιάστε στην εμπλοκή του πελάτη σας

Δημοσιεύστε εικόνες με τον πελάτη σας στο μυαλό σας. Δημοσιεύστε περισσότερα για το προϊόν σας. Κάντε την επιχείρησή σας στο Instagram τρόπο ζωής και συνδέστε αυθεντικά με τους πελάτες σας.

24. Να είστε δημιουργικοί με τις φωτογραφίες σας

Το Instagram είναι, στον πυρήνα του, μια πλατφόρμα με οπτικό περιεχόμενο. Αυτό σημαίνει ότι αν θέλετε να παραμείνετε στην κορυφή του ανταγωνισμού σας, καλό θα ήταν να κάνετε κάποια σοβαρή προσπάθεια στις φωτογραφίες και τα βίντεο που δημοσιεύετε! Βεβαιωθείτε ότι οι φωτογραφίες σας έχουν επαρκή φωτισμό και χρησιμοποιούν εργαλεία επεξεργασίας όπως Snapseed και VSCO για να τα καθαρίσετε.

25. Κάντε βίντεο

Η εξερεύνηση διαφόρων τύπων περιεχομένου είναι το κλειδί για την τήρηση των τάσεων του Instagram. Παρόλο που το βίντεο κρατάει λίγο, είναι ακόμα τόσο συναρπαστικό! Η απόσπαση βίντεο ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να σας βοηθήσει να αναζωογονήσετε τη ροή σας και να σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που δεν θα είχε νόημα στη μορφή φωτογραφίας. Μια βασική βέλτιστη πρακτική είναι να βεβαιωθείτε ότι τα βίντεό σας λειτουργούν (σχεδόν) όσο και χωρίς ήχο, όπως πολλοί άνθρωποι περιηγούνται στο Instagram στη διαμετακόμιση, στην τάξη ή στην εργασία.

26. Δημοσίευση φωτογραφιών και σύντομων βίντεο των προϊόντων σας

Πάρτε και δημοσιεύστε φωτογραφίες των προϊόντων σας για να τις μοιραστείτε με τους χρήστες του Instagram.

27. Δημοσιεύστε τα προιόντα σας με αυθεντικότητα

Ανεβάστε posts των προϊόντων σας, όπως χρησιμοποιούνται στην πραγματική ζωή – μια εικόνα που χαρακτηρίζει τους ανθρώπους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα σας μπορεί να είναι πολύ πιο ελκυστική από τις απλές εικόνες προϊόντων.

28. Δημοσιεύστε τα προϊόντα σας δημιουργικά

Εάν θέλετε να ξεχωρίσετε στο Instagram, βρείτε έναν τρόπο να διαφοροποιήσετε τον εαυτό σας από τους ανταγωνιστές σας. Η προβολή των προϊόντων σας με δημιουργικό τρόπο μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε ένα μοναδικό και συνεκτικό θέμα για το μάρκετινγκ Instagram.

29. Δημοσιεύστε την ιστορία της επιχείρισης σας

Τοποθετήστε φωτογραφίες και βίντεο για να δείξετε τις βασικές αξίες και το εμπορικό σήμα της εταιρείας σας.

30. Δείξτε ποιοι είστε

Ανεβάστε φωτογραφίες και τα βίντεο των εργαζομένων σας. Δώστε στους Instagrammers σας μια ματιά πίσω από τη σκηνή της εταιρείας σας. Αυτό σας κάνει να μοιάζετε με μια Cool εταιρεία.

31. Δημοσίευση διασκεδαστικών, αυθεντικών βίντεο του CEO σας

Κάντε τα ανώτατα στελέχη σας να φαίνονται ευγενικά. Κάνε σύντομα, ιδιόμορφα βίντεο από αυτά για να δημοσιεύσεις στο Instagram. Για παράδειγμα, να τους δείξουμε ένα πράγμα που τους αρέσει να κάνουν όταν δεν δουλεύουν ή κάνουν κάτι διασκεδαστικό στο γραφείο.

32. Μοιραστείτε αποκλειστικό περιεχόμενο

Χρησιμοποιήστε τη ροή του Instagram για να προβάλλετε φωτογραφίες που δεν έχετε μοιραστεί στο Facebook, στο Twitter ή στο blog σας (και αντίστροφα). Αυτό κάνει τους οπαδούς σας να νιώθουν ξεχωριστοί.

33. Ξεκινήστε ένα προϊόν ζωντανά στο Instagram

Εάν ξεκινάτε ένα νέο προϊόν, παίρνοντας τη μουσική σας ομάδα σε περιοδεία ή ανοίγοντας ένα νέο κατάστημα κ.λπ. – το ζωντανεύετε στο Instagram. Για παράδειγμα, την ημέρα που ξεκινάτε το προϊόν σας, κάνετε μερικά 15 δευτερόλεπτα βίντεο από εσάς και το προσωπικό πίσω από τις σκηνές προετοιμάζοντας το λανσάρισμα και την πραγματική εκτόξευση με ενθουσιασμένους πελάτες. Δημοσιεύστε το στο Instagram.

34. Χτίστε την ορμή πριν την εκτόξευση

Εάν ξεκινάτε ένα νέο προϊόν μέσω του Instagram, βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει ενθουσιασμό. Τραβήξτε τους οπαδούς σας με ένα βίντεο 15 δευτερολέπτων πίσω από τις σκηνές σχετικά με το πώς ετοιμάζεστε για το νέο προϊόν – χωρίς να πείτε ακριβώς τι είναι. (Σκεφτείτε το εικονικό μάρκετινγκ του Steve Jobs.)

35. Προβολή του συμβαλλόμενου προσωπικού μετά την εκτόξευσή σας

Τολμήστε να δείξετε εσάς και τους υπαλλήλους σας, δημοσιεύοντας ένα σύντομο βίντεο από εσάς μετά από την έναρξη ενός προϊόντος.

36. Συνεργαστείτε με άλλες μάρκες στο Instagram

Αξιοποιήστε τις σχέσεις σας με άλλες επιχειρήσεις για να δημιουργήσετε μοναδικό περιεχόμενο για το Instagram! Είτε πρόκειται για μια φωτογραφία που περιλαμβάνει και τα δύο προϊόντα σας, είτε για τις επιχειρήσεις που φιλοξενούν μια εκδήλωση που γιορτάζει τις συνεργασίες σας μπορεί να οδηγήσει σε διασταύρωση μεταξύ των βάσεων πελατών σας.

37. Ζητήστε σχόλια για τις φωτογραφίες και τα βίντεό σας

Εάν θέλετε περισσότερη εμπλοκή στις αναρτήσεις σας, ζητήστε το. Οι ερωτήσεις ανοίγουν συζητήσεις. Ρωτήστε τους οπαδούς σας τι σκέφτονται για μια νέα θέση που κάνατε και πολλά άλλα.

38. Κάντε ερωτήσεις σχετικά με την επιχείρηση ή τα προϊόντα σας

Χρησιμοποιήστε ερωτήσεις για να μιλήσετε στους ανθρώπους σας για την επιχείρησή σας. Για παράδειγμα, ρωτήστε τους ακόλουθους σας εάν έχουν χρησιμοποιήσει το προϊόν σας σήμερα. Προσθέστε ένα μοναδικό hashtag και δώστε στους καταναλωτές σας έναν κόμβο για να μοιραστείτε φωτογραφίες σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούσαν τα προϊόντα σας μεταξύ τους.

39. Ζητήστε ερωτήσεις σχετικά με τον τρόπο ζωής

Ρωτήστε μια ερώτηση σχετικά με τον τρόπο ζωής ή τον τρόπο επίλυσης κοινών προβλημάτων. Για παράδειγμα, εάν είστε κατάστημα μόδας – ρωτήστε ποια μπότες θα φορέσουν οι οπαδοί σας με μια νέα σειρά τζιν που έχετε.

40. Χρησιμοποιήστε τις “συμπληρώστε τις κενές” θέσεις

Κάνετε ενημερώσεις με μια πρόταση οι ακόλουθοι μπορούν να ολοκληρώσουν. Για παράδειγμα, αν πουλάτε είδη παντοπωλείου, δημιουργήστε μια ανάρτηση με μια εικόνα δημητριακών πρωινού. Συμπεριλάβετε μια “συμπληρώστε την κενή” ανάρτηση όπως “Αγαπώ την έναρξη της ημέρας μου με ένα μπολ ______”.

Αυτό κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για προϊόντα που σχετίζονται με αυτό που πουλάτε.

41. Χρησιμοποιήστε θέσεις υποτίτλων φωτογραφιών

Ένας άλλος πολύ καλός τρόπος για να εμπλακείτε στις δημοσιεύσεις σας στο Instagram είναι μέσω ερωτήσεων με τίτλους για φωτογραφίες. Πάρτε μια εικόνα των προϊόντων σας, ή κάτι που σχετίζεται με τον τρόπο ζωής του σήματος σας. Ζητήστε από τους οπαδούς σας να διασκεδάσουν, υπογράφοντάς τους. Συμβουλή: Μπορείτε ακόμη να φτιάξετε έναν διαγωνισμό με τίτλο φωτογραφίας, για να προσελκύσετε την αφοσίωση στους οπαδούς σας μέσα από ένα δροσερό βραβείο.

42. Φωτογραφίες Crowdsource

Ζητήστε από τους οπαδούς να υποβάλουν φωτογραφίες σχετικά με τον τρόπο χρήσης του προϊόντος σας. Αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αποκτήσει γνώση των πελατών και τη μελλοντική έρευνα ανάπτυξης προϊόντων. Είναι αρκετά εύκολο να το κάνετε, αλλά μπορεί να χρειαστεί να ανοίξετε το ante. Για να προσελκύσετε πολλούς καταναλωτές για να σας δώσουν τις φωτογραφίες τους, εκτελέστε ένα διαγωνισμό φωτογραφιών Instagram.

43. Geotag τις θέσεις σας

Στοχεύστε τους τοπικούς καταναλωτές σας χρησιμοποιώντας το Photo Map για να προσθέσετε ετικέτες όπου βρίσκεστε.

44. Φέρτε εκτός σύνδεσης στο διαδίκτυο

Χρησιμοποιήστε QR κωδικούς για να προσελκύσετε επισκεψιμότητα στο κατάστημα και να επικοινωνήσουν άμεσα μαζί σας στο Instagram,  ή να τους προσελκύσετε με προωθήσεις κοινωνικών κουπονιών.

45. Φέρτε on online συμβάντα εκτός σύνδεσης

Φιλοξενείτε μια ζωντανή εκδήλωση; Προωθήστε ένα hashtag για να χρησιμοποιήσουν οι συμμετέχοντες και να μοιραστούν τις φωτογραφίες τους.

46. Φέρτε το online σε offline

Διοργανώστε μια συνάντηση Instagram για να συμμετάσχετε στην πραγματική ζωή με τους τοπικούς ενθουσιώδεις φίλους του Instagram – και τους πιθανούς πελάτες.

47. Δημοσίευση με συνέπεια

Ανεξάρτητα από τον αριθμό των οπαδών σας, δημοσιεύστε με συνέπεια. Με αυτό τον τρόπο θα εμφανίζεται το προφίλ σας τακτικά στους followers. Θα είναι πιο κατάλληλοι να γίνουν πιο τακτικοί πελάτες επίσης.

48. Προσδιορίστε τη συχνότητα μετάδοσης

Ίσως χρειαστεί να δημοσιεύετε 2-3 φορές την ημέρα ή 2-3 φορές την εβδομάδα. Παρακολουθήστε το λογαριασμό σας για να καθορίσετε τη συχνότητα μετάδοσης.

49. Βρείτε το τέλειο χρόνο αποστολής Instagram

Δεν έχουν όλες οι μάρκες τον ίδιο καλύτερο χρόνο για δημοσίευση στο Instagram. Δεν είναι όλα τα προϊόντα ίδια. Χρησιμοποιήστε αναλυτικά εργαλεία για να παρακολουθήσετε πότε οι φωτογραφίες σας αρέσουν και σχολιάζονται. Μάθετε πότε χρησιμοποιούνται τα hashtags σας. Στη συνέχεια, δημοσιεύστε το φρέσκο περιεχόμενό σας σε αυτές τις πιο δραστήριες στιγμές.

50. Παρακολουθήστε τα αποτελέσματα του Instagram

Χρησιμοποιήστε αναλύσεις τρίτων μερών ή παρακολουθήστε τους οπαδούς σας, τους αριθμούς ανάρτησής σας, τις αρεσκείες σας και τα σχόλιά σας.

Διαβάστε :

 

TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο