fbpx
+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Performance Marketing

Τι είναι το Performance Marketing

Το Performance Marketing είναι μια μορφή ψηφιακού μάρκετινγκ που επικεντρώνεται στη δημιουργία leads και στις πωλήσεις. Αντί να πληρώνουν έναν εκδότη διαφημίσεων, όπως μια δημοσίευση ή μια μηχανή αναζήτησης, για τον αριθμό των φορών που προβάλλεται μια διαφήμιση (CPM), οι marketers επιδόσεων πληρώνουν μόνο όταν επιτυγχάνουν ένα επιθυμητό αποτέλεσμα. Στην Ελλάδα δεν ισχύει πάντα αυτό, καθώς οι Performance Marketers επιβλέπουν συνολικά την απόδοση ομάδων και διαφημίσεων.

Πως δουλεύει το Performance Marketing

  • Πληρωμή ανά κλικ (PPC) είναι όταν πληρώνετε κάθε φορά που κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή σας.
  • Πληρωμή ανά εμφάνιση (PPI) είναι όταν πληρώνετε για κάθε 1.000 φορές που εμφανίζεται η διαφήμισή σας σε έναν διαδικτυακό χώρο.
  • Η πληρωμή ανά lead είναι παρόμοια με την πληρωμή ανά κλικ και την πληρωμή ανά εντύπωση, με τη διαφορά ότι τα leads θεωρούνται πωλήσεις ή εξειδικευμένες επαφές και όχι απλώς εντυπώσεις ή κλικ.
  • Πληρωμή ανά πώληση: Πρέπει να πληρώσετε μόνο όταν πραγματοποιηθεί αγορά μέσω των υπηρεσιών σας. Αυτό μπορεί να γίνει με τη ρύθμιση της πληρωμής καθώς και των τελών συναλλαγής μέσω μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου όπως το Shopify ή το Woocommerce, και στη συνέχεια με τον πελάτη να εισάγει τα στοιχεία της πιστωτικής του κάρτας μόλις επιλέξει αυτό που θέλει από ένα αναπτυσσόμενο μενού προϊόντων που παρουσιάζεται από την ενσωμάτωση του εμπορικού ιστότοπου με το Stripe ή το Authorize.net αντίστοιχα”.

Το Performance Marketing είναι μια μέθοδος διαφήμισης κατά την οποία οι επιχειρήσεις ανταμείβουν έναν ή περισσότερους συνεργάτες για κάθε επισκέπτη ή πελάτη που προκαλείται από τις προσπάθειες μάρκετινγκ του ίδιου του συνεργάτη. Μπορεί επίσης να περιλαμβάνει μια προμήθεια για τα leads που καταλήγουν σε πώληση.

Γιατί πρέπει να κάνετε Performance Marketing

Διαφέρει από άλλες μορφές διαδικτυακού μάρκετινγκ, καθώς ο διαφημιζόμενος πληρώνει μόνο όταν έχει αποτελέσματα. Για παράδειγμα, αν τοποθετήσετε μια διαφήμιση στη Google χρησιμοποιώντας τη διαφήμιση με βάση τις επιδόσεις πληρωμή ανά κλικ (PPC), πληρώνετε μόνο όταν η διαφήμισή σας κάνει κλικ και κάποιος επισκέπτεται τον ιστότοπό σας. Αν δεν κάνει κλικ στη διαφήμιση ή αν φύγει αμέσως μετά την προβολή της, τότε δεν χρειάζεται να πληρώσετε τίποτα στη Google*.

Στην Ελλάδα υπάρχουν θέσεις για Performance Marketing, όπου οι ειδικοί επιβλέπουν τις συνολικές ενέργειες στις διαφημιστικές καμπάνιες και προτείνουν βελτιστοποιήσεις στις ομάδες, όπως και λαμβάνουν δράση οι ίδιοι.

Με την προσεκτική παρακολούθηση των αποτελεσμάτων, οι επιχειρηματίες μπορούν να είναι σίγουροι ότι η επένδυσή τους αποδίδει αυτό που περιμένουν, ώστε να μην υπάρχει σπατάλη χρημάτων που δαπανάται σε αναποτελεσματικές καμπάνιες.* Αυτό αφορά αρμοδιότητα μιας εταιρείας SEO, αλλά και υπηρεσιών διαχείρισης Social Media.

Το Performance Marketing βασίζεται στην ιδέα της σύζευξης της ανάπτυξης προϊόντων με την παρακολούθηση, την υποβολή Reports και τη βελτιστοποίηση εκστρατειών σε όλα τα κανάλια και τις συσκευές. Αυτή η έννοια επιτρέπει στα Brands να επικεντρωθούν στην αύξηση της αξίας από τους υπάρχοντες πελάτες, αντί να επικεντρώνονται απλώς στην απόκτηση νέων πελατών.

Το Performance Marketing παρέχει έναν τρόπο στα Brands να εντοπίζουν τα προϊόντα με τις καλύτερες επιδόσεις και στη συνέχεια να τα προωθούν στο κοινό-στόχο τους σε κλίμακα. Περιλαμβάνει τη χρήση δεδομένων που παράγονται από τις αλληλεπιδράσεις των πελατών με διαφημίσεις ή άλλο υλικό μάρκετινγκ, προκειμένου να βελτιωθούν οι μελλοντικές προσπάθειες μάρκετινγκ.

Με τη χρήση αυτής της προσέγγισης, οι επιχειρήσεις μπορούν να παρακολουθούν τη συμπεριφορά των χρηστών διαχρονικά σε πολλαπλά κανάλια (όπως ο τύπος της κινητής συσκευής), ενώ παράλληλα αποκτούν εικόνα για το ποια κανάλια είναι πιο αποτελεσματικά στην επίτευξη μετατροπών (π.χ. κλικ σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα).

Το Performance Marketing είναι ένα σύστημα στο οποίο οι διαφημιστές, τα δίκτυα, οι οργανισμοί και οι εκδότες συνεργάζονται για την επίτευξη αποτελεσμάτων. Οι συνεργάτες έχουν πρόσβαση σε προσφορές διαφημιζόμενων με μοναδική αποστολή την προώθηση μετατροπών (πώληση ή προβολή) με αντάλλαγμα ένα ποσοστό ή προμήθεια.

Οι διαφημιζόμενοι είναι Brands που θέλουν να προωθήσουν πωλήσεις και leads. Τα δίκτυα είναι ιστότοποι που φιλοξενούν διαφημίσεις στις ιδιοκτησίες τους, συμπεριλαμβανομένων των ιδιόκτητων και διαχειριζόμενων ιδιοκτησιών καθώς και των ιστότοπων ή εφαρμογών τρίτων.

Τα Digital Marketing Agencies παρέχουν υπηρεσίες που σχετίζονται με το Performance Marketing, όπως στρατηγικές συμβουλές ή υπηρεσίες βελτιστοποίησης υφιστάμενων διαφημιστικών εκστρατειών. Οι εκδότες είναι εταιρείες μέσων ενημέρωσης που κατέχουν ιστότοπους με βάση το περιεχόμενο, των οποίων ο κύριος σκοπός είναι η δημιουργία εσόδων από τα χρήματα που δαπανούν οι διαφημιζόμενοι μέσω καναλιών μάρκετινγκ επιδόσεων, όπως το μάρκετινγκ μηχανών αναζήτησης (SEM).

Πληρώνετε μόνο όταν επιτυγχάνετε το επιθυμητό αποτέλεσμα

Στο Performance Marketing, πληρώνετε μόνο όταν επιτυγχάνετε το επιθυμητό αποτέλεσμα. Δεν ξοδεύονται χρήματα αν η καμπάνια σας δεν οδηγήσει σε μετατροπή ή σε κάποιο άλλο προκαθορισμένο αποτέλεσμα που να δικαιολογεί τα έξοδα. Έτσι, ακόμη και αν έχετε 1.000 άτομα στο κοινό σας και μόνο ένας από αυτούς αγοράζει κάτι, αυτό αρκεί για να πάρει η εταιρεία σας πίσω τα χρήματά της – και να κρατήσει τα δεδομένα της για μελλοντικές καμπάνιες.

Συμπερασματικά

Όπως μπορείτε να δείτε, το Performance Marketing είναι ένα ισχυρό εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει την επιχείρησή σας να αναπτυχθεί. Πρόκειται για έναν τρόπο επιχειρηματικής δράσης που υπάρχει εδώ και χρόνια, αλλά μόλις τώρα αρχίζει να αποκτά τη δυναμική του. Καθώς ο κόσμος γίνεται πιο ψηφιακός και οι καταναλωτές γίνονται πιο απαιτητικοί, βλέπουμε νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να συνδεθούν με το κοινό τους με νέους τρόπους – και το μάρκετινγκ επιδόσεων βρίσκεται στην καρδιά αυτών των ευκαιριών!

Καλέστε για Προσφορά