Το 60% των ενηλίκων που περνούν online χρόνο έχουν λογαριασμό Instagram. Και 500 από τα 800 εκατομμύρια άτομα στο Instagram είναι ενεργά κάθε μέρα.
Αυτά τα στατιστικά στοιχεία μπορεί να σας πείσουν ότι η επιχείρησή σας πρέπει να βρίσκεται στο Instagram, να δημοσιεύει τακτικά και να δημιουργεί οργανικά αποτελέσματα.
Δυστυχώς, η οικοδόμηση μιας οργανικής ακολουθίας στο Instagram έχει γίνει πιο δύσκολη τα τελευταία χρόνια.
Και αυτή η τάση δεν επιβραδύνεται.
Απλά εξετάστε τι συμβαίνει στο Facebook, όπου το δυναμικό οργανικής ανάπτυξης μειώνεται σε ετήσια βάση – από 16% το 2012 σε 2,27% το 2015.
Δεδομένου ότι το Facebook διαθέτει και το Instagram, είναι μόνο θέμα χρόνου πριν η οργανική σας κάλυψη από το Instagram πέσει στο μηδέν.
Γιατί συμβαίνει αυτό;
Είναι το Instagram απλά ένα κακό μέρος για να μεγαλώσει το ακροατήριό σας; Ή υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπίσετε αυτό το θλιβερό γεγονός;
Όχι, το Instagram δεν είναι ένα κακό μέρος για να μεγαλώσει ένα κοινό. Και ναι, υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπιστεί ο θάνατος της οργανικής ανάπτυξης.
Γιατί το Instagram Organic Reach πέφτει
Για να κατανοήσετε πώς μπορείτε να αποφύγετε το θάνατο του οργανικού δυναμικού του Instagram, πρέπει πρώτα να καταλάβετε γιατί η οργανική έκταση υποφέρει στην πλατφόρμα.
Μήπως συμβαίνει επειδή η συνολική ποιότητα του περιεχομένου του Instagram είναι χειρότερη από ποτέ ; Ή είναι η οργανική ανάπτυξη στο Instagram χαμηλή επειδή οι επιχειρήσεις δεν ξέρουν πώς να χρησιμοποιούν σωστά την πλατφόρμα;
Εν ολίγοις, όχι. Γιατί, λοιπόν, η οργανική σας έκταση σύντομα θα είναι μηδέν;
Η απάντηση είναι απλή: Οι κατασκευαστές και οι ιδιοκτήτες του Instagram (και το Facebook, για αυτό το θέμα) θέλουν την οργανική σας έκταση να είναι μηδενική.
Δεν θέλουν να είστε σε θέση να φτάσετε στην αγορά-στόχο σας χωρίς να πληρώσετε για να την φτάσετε.
Στην πραγματικότητα, οι ιστότοποι κοινωνικών μέσων είναι στη διαφήμιση. Και αν μπορείτε εύκολα να αναπτύξετε μια οργανική ακολουθία, τότε δεν θα τους πληρώσετε για να διαφημίσετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας.
Εξαιτίας αυτού, το Instagram κάνει ό, τι μπορεί για να σκοτώσει την οργανική σας ανάπτυξη.
Το 2016, για παράδειγμα, το Instagram ενημέρωσε τον αλγόριθμό του έτσι ώστε οι αναρτήσεις στις ροές των χρηστών να μην εμφανίζονται χρονολογικά. Αντ ‘αυτού, οι αναρτήσεις εμφανίζονται “με βάση την πιθανότητα που θα σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, τη σχέση σας με την αποστολή του ατόμου και την επικαιρότητα της ανάρτησης”.
Σχολιάζοντας αυτή την αλλαγή, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Instagram – Kevin Systrom – δήλωσε:
“Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι χάνουν περίπου το 70 τοις εκατό των θέσεων στο feed του Instagram τους. Αυτό γίνεται για να διασφαλίσουμε ότι το 30 τοις εκατό που βλέπετε είναι το καλύτερο 30 τοις εκατό δυνατό “.
Σίγουρα. Μπορεί να υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό. Αλλά είστε αρκετά έξυπνοι για να γνωρίζετε ότι αυτό είναι ως επί το πλείστον μια ωραία δικαιολογία.
Το Instagram το κάνει επειδή θέλει να πληρώσετε χρήματα για να φτάσετε στο ακροατήριό σας.
Ακολουθεί το τι λέει το AdWeek σχετικά με το θέμα:
“Ίσως είναι δραματικό να το ονομάσουμε ως θάνατος της οργανικής απήχησης, αλλά όλο και περισσότερο, λέμε στους πελάτες μας:” Εάν δεν πρόκειται να βάζετε χρήματα πίσω από την προώθηση του περιεχομένου σας, η οργανική δέσμευση είναι ένα πραγματικά δύσκολο πράγμα που παράγει μετατροπές “. “
Αλλά είναι η πραγματικότητα του σημερινού περιβάλλοντος των μέσων ενημέρωσης.
Ευτυχώς, δεν είναι όλα κακά νέα. Το Instagram εξακολουθεί να είναι ένα αξιοθαύμαστο μέρος για να αυξήσετε το κοινό σας, να οικοδομήσετε τη φήμη του brand, να αυξήσετε την κυκλοφορία και να προωθήσετε προϊόντα.
Πάμε να δούμε παρακάτω περισσότερα.
Γιατί το Instagram εξακολουθεί να είναι εκπληκτικό για την οικοδόμηση της επωνυμίας σας
Είναι λογικό να πούμε ότι ποτέ δεν υπήρχε μια πλατφόρμα τόσο καλή για τις επιχειρήσεις όσο είναι το Instagram.
Καμία άλλη πλατφόρμα δεν εμπλέκεται με κοινό και προσελκύει την προσοχή, όπως το Instagram.
Στο Facebook, το Twitter και το LinkedIn, οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται σταθερά να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις με το κοινό τους. Και ο λόγος για αυτό είναι απλός.
Συνήθως, όταν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κοινωνικά μέσα, δεν θέλουν να κυκλοφορήσουν στο εμπόριο. Θέλουν να διασκεδάσουν.
Και όταν οι έμποροι δημοσιεύουν σε άλλες κοινωνικές πλατφόρμες, γίνονται λίγο πολύ … καλά, ενοχλητικά sales.
Στο Instagram, όμως, συμβαίνει κάτι περίεργο.
Ίσως είναι επειδή η πλατφόρμα είναι εξαιρετικά οπτική. Ή ίσως είναι επειδή το Instagram ενθαρρύνει τη διασκέδαση, το quirky και το συναρπαστικό περιεχόμενο.
Όποια και αν είναι η περίπτωση, οι επιχειρήσεις ξεπερνούν την οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τις αγορές-στόχους τους στο Instagram.
Απλά θεωρήστε ότι το ποσοστό των επαγγελματιών που ασχολούνται με το περιεχόμενο στο Instagram είναι περίπου 2,2% (στο Facebook, ο αριθμός αυτός είναι .216%).
Έτσι, παρόλο που η οργανική ανάπτυξη του Instagram πεθαίνει, εξακολουθεί να ξεπερνά κάθε άλλη τεράστια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.
Για το λόγο αυτό, πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν επιτύχουν στον οπτικό ιστότοπο κοινωνικών μέσων.
Η Airbnb, για παράδειγμα, λαμβάνει 40.000 βιολογικές προτιμήσεις και πάνω από 1.500 σχόλια σε ένα μόνο από τα post που ανεβάζει.
Ποια είναι τα καλά νέα ; Αν αυτές οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν μια οργανική ακολουθία, έτσι μπορείτε και εσείς. Να είστε προετοιμασμένοι ότι αυτό απαιτεί χρόνο και χρόνο.
Και η προσπάθεια αυτή θα γίνει πιο δύσκολη, καθώς οι υπεύθυνοι Instagram προσπαθούν να σας απομακρύνουν από την οικοδόμηση ενός οργανικού κοινού.
Ευτυχώς, δεν μπορούν να σας σταματήσουν εντελώς.
Ας δούμε τέσσερα πράγματα που πρέπει να κάνετε τώρα για να προετοιμαστείτε για το όλο και πιο δύσκολο μέλλον της οργανικής ανάπτυξης.
1. Αυξήστε την ποιότητα του περιεχομένου σας
Με καλύτερο περιεχόμενο έρχεται ένα μεγαλύτερο ακροατήριο.
Ναι. Το Instagram είναι πραγματικά τόσο απλό. Η ενημέρωση του αλγόριθμου Instagram αποδίδει προτεραιότητα στο περιεχόμενο που θέλουν να δουν οι χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι η απλή δημοσίευση περιεχομένου στην πλατφόρμα δεν διασφαλίζει ότι το ακροατήριό σας θα το δει.
Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που εμπλέκει το ακροατήριό σας.
Διαφορετικά, το Instagram δεν θα δείξει καν την ανάρτησή σας στο ακροατήριό σας.
Αν και αυτό είναι λυπηρό, είναι αλήθεια.
Και ο καλύτερος τρόπος ώστε να προετοιμαστείς για αυτή την αλήθεια είναι να αυξήσεις τις προσδοκίες σου για το περιεχόμενο.
Δεν πρέπει πάντα να δημοσιεύσετε τις δικές σας αξιοσημείωτες φωτογραφίες. Στην πραγματικότητα, ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την ποιότητα του περιεχομένου που παράγετε είναι η αξιοποίηση του περιεχομένου που δημιουργεί ο χρήστης.
Το GoPro το κάνει με συνέπεια στον λογαριασμό του Instagram, ζητώντας από τους οπαδούς του να στείλουν φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία το GoPro μοιράζεται στη συνέχεια με το ακροατήριό του.
Αλλά το καλύτερο μέρος είναι ότι η GoPro δεν χρειάζεται καν να δημιουργήσει το ίδιο το περιεχόμενο. Οι ιδιοφυίες πίσω από τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου της GoPro χρειάστηκαν απλώς να ζητήσουν από το κοινό τους να φωτογραφίσουν και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τις καλύτερες από αυτές τις φωτογραφίες για να δημιουργήσουν περιεχόμενο.
Αυτή είναι μια πολύτιμη στρατηγική αν έχετε ήδη ένα κοινό που θέλει να υποβάλει φωτογραφίες και βίντεο.
Μπορείτε επίσης να δουλέψετε τα Instagram Stories για να αυξήσετε ποιοτικά την οργανική απήχηση του προφίλ σας.
Ή Live βίντεο, το οποίο οι άνθρωποι τείνουν να παρακολουθούν τρεις φορές περισσότερο από το παραδοσιακό βίντεο.
Δημοσιεύστε το δικό σας καταπληκτικό και εμπνευσμένο περιεχόμενο, αξιοποιήστε το περιεχόμενο που δημιουργεί o χρήστης, δημιουργήστε Instagram Stories ή δημοσιεύστε Live βίντεο.
Αυτές είναι μόνο μερικές στρατηγικές για τη συνεπή παραγωγή αξιοσημείωτου περιεχομένου.
Τελικά, αυτό το αξιοπρόσεκτο περιεχόμενο θα έχει μεγαλύτερη προβολή από το μέτριο περιεχόμενο – απλώς και μόνο επειδή το Instagram θα το δείξει πιο συχνά στους οπαδούς σας.
2. Αυξήστε την ποσότητα του περιεχομένου σας
Όπως αναφέρει το AdWeek, οι χρήστες του Instagram βλέπουν μόνο περίπου το 30% των δημοσιεύσεων που εμφανίζονται στη ροή τους.
Αυτό σημαίνει ότι χάνουν το 70% των posts.
Είναι σαφές ότι οι πιθανότητές σας να φανείτε είναι … δεν είναι ιδιαίτερα πολλές.
Αλλά αν αυξήσετε το ποσό του περιεχομένου που παράγετε – χωρίς να μειώσετε ταυτόχρονα την ποιότητα αυτού του περιεχομένου – θα αυξήσετε επίσης τον αριθμό των ατόμων που βλέπουν το περιεχόμενό σας.
Με περισσότερο περιεχόμενο έρχεται μεγαλύτερη ευκαιρία για τους ανθρώπους να δουν τι δημοσιεύετε.
Οι Έμπειροι στο Instagram δεν το κάνουν αυτό τυχαία.Δημοσιεύουν τόσο συχνά, επειδή γνωρίζουν ότι το Instagram προσπαθεί να σκοτώσει την οργανική ανάπτυξη.
Άρα είναι γεγονός είναι ότι όσο περισσότερο δημοσιεύει, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα δουν και θα ασχοληθούν με το περιεχόμενό του.
Το ίδιο ισχύει και για τη στρατηγική Instagram.
Αν θέλετε να δείτε περισσότερη εμπλοκή από τις ειδοποιήσεις Instagram, δοκιμάστε να αυξήσετε τα posts που δημοσιεύετε κάθε μέρα.
Σύμφωνα με το Buffer:
“Σημαντικές επιχειρήσεις δημοσιεύουν κατά μέσο όρο 1,5 φορές την ημέρα στο Instagram. Δεν υπάρχει στάνταρ αριθμός από την εμπλοκή για την ανάρτηση περισσότερων, υπό την προϋπόθεση ότι μπορείτε να διατηρήσετε το ποσοστό απόσπασης. “
Διατηρήστε την ποιότητα. Αύξηση της ποσότητας.
Ίσως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να οικοδομήσουμε μια οργανική ακολουθία στο Instagram παρά να κάνουμε αυτά τα δύο απλά πράγματα.
3. Δημοσίευση του περιεχομένου σας στην καλύτερη στιγμή
Αφού το να φανείτε στο ακροατήριό σας είναι πιο δύσκολο από ποτέ, είναι σημαντικό να επιλέξετε την καλύτερη ώρα της ημέρας για να δημοσιεύσετε.
Φυσικά, ο καλύτερος χρόνος για το κοινό σας θα είναι διαφορετικός από τον καλύτερο χρόνο για το κοινό άλλης επιχείρησης.
Κάθε ακροατήριο είναι διαφορετικό και έτσι η βέλτιστη ώρα της ημέρας διαφέρει για να μοιραστεί περιεχόμενο.
Γι ‘αυτό είναι κρίσιμο να δίνετε προσοχή στο δικό σας ποσοστό αφοσίωσης σε διάφορες θέσεις.
Ρωτήστε τον εαυτό σας αυτή την ερώτηση όταν εξετάζετε παλαιότερο περιεχόμενο: Υπάρχει μια ώρα της ημέρας που γενικά εκτελεί καλύτερα και λαμβάνει περισσότερη εμπλοκή;
Εάν διαπιστώσετε ότι δημοσιεύετε συχνά την ίδια ώρα της ημέρας, ανακατέψτε το και δοκιμάστε μερικές διαφορετικές στιγμές.
Στη συνέχεια, δημοσιεύστε περισσότερα κατά τη διάρκεια των περιόδων που λαμβάνετε αυξημένη δέσμευση.
Ωστόσο, για να ξεκινήσετε, σκεφτείτε τη μελέτη αυτή που διαπίστωσε ότι οι καλύτεροι χρόνοι για την ανάρτηση στο Instagram ήταν Δευτέρα και Πέμπτη στις το μεσημέρι μεταξύ 8 π.μ. και 9 π.μ., και στις 5 το απόγευμα.
4. Ενθαρρύνετε τα Social Shares για το περιεχόμενο σας
Όσο περισσότερο οι άνθρωποι μοιράζονται το περιεχόμενό σας στη ροή δεδομένων Instagram, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα δουν το περιεχόμενό σας και τόσο μεγαλύτερη είναι η οργανική σας έκταση.
Καθώς το Instagram προσπαθεί να σκιάσει την οργανική σας ανάπτυξη, μπορείτε να το καταπολεμήσετε ενθαρρύνοντας το υπάρχον κοινό σας να μοιραστεί το περιεχόμενό σας.
Ο πιο προφανής τρόπος για να γίνει αυτό είναι χρησιμοποιώντας τα κουμπιά κοινών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας.
Στο Instagram, ωστόσο, η κοινή χρήση λειτουργεί λίγο διαφορετικά.
Παρόλο που τα κουμπιά κοινής χρήσης μοιάζουν εξαιρετικά με άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε αυτό το κουμπί “προβολή στο Instagram” για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας στο Instagram.
Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτό, θα μεταφερθούν κατευθείαν στο λογαριασμό σας Instagram, όπου μπορούν να επιλέξουν να σας ακολουθήσουν ή να περιηγηθούν στο περιεχόμενό σας.
Ωστόσο, φτάνουν στο λογαριασμό σας – Follower ή όχι – οι αποτελεσματικοί τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να μεταφέρουν το περιεχόμενό σας είναι πολύ λίγοι μεταξύ τους.
Στο Instagram, δεν υπάρχει επίσημο κουμπί κοινής χρήσης. Ωστόσο, οι χρήστες συχνά αναπαράγουν μια φωτογραφία με το δικό τους σχόλιο και στη συνέχεια δίνουν πίστωση στον λογαριασμό που αρχικά τους ανήγγειλε.
Εάν είστε εσείς, τότε κερδίζετε κάποια επιπλέον δημοσιότητα.
Ο πρώτος πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε παράγοντες που το κοινό σας ήδη αγαπά και συνδέεται.
Στη συνέχεια, αν οι άνθρωποι βλέπουν και αρέσουν τα περιεχόμενα από τον infulencer, είναι πιθανό να το επαναλάβουν για λογαριασμό τους, αναφέροντας το Brand στους δικούς τους οπαδούς.
Ο δεύτερος – και ίσως ο καλύτερος – τρόπος για να δημιουργήσετε αναδρομές στο Instagram είναι να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό.
Όχι μόνο οι άνθρωποι αγαπούν να μπαίνουν σε διαγωνισμούς ή δώρα, αλλά αγαπούν να λένε στους φίλους τους την ευκαιρία να κάνουν το ίδιο.
Δοκιμάστε το και οι άνθρωποι θα μοιραστούν το περιεχόμενό σας επειδή δεν θέλουν τους φίλους τους να χάσουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα δωρεάν δώρο.
Και το γεγονός είναι ότι περισσότερες μετοχές σημαίνουν περισσότερη προσοχή για την επιχείρησή σας και μια μεγαλύτερη οργανική συνέχεια.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “προβολή στο Instagram”, μάρκετινγκ επιρροής και διαγωνισμούς ή δώρα για να το ξεκινήσετε.
Ολοκληρώνοντας
Σύντομα, το οργανικό σας δυναμικό ανάπτυξης στο Instagram θα έχει εξαφανιστεί τελείως.
Ή, τουλάχιστον, έφυγε ως επί το πλείστον.
Στην πραγματικότητα, σε μεγάλο βαθμό, αυτό συνέβη ήδη.
Και τα επόμενα χρόνια, η καλλιέργεια ενός οργανικού κοινού στο Instagram θα είναι πιο δύσκολη.
Αυτό συμβαίνει επειδή οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων θέλουν να πληρώσετε για να φτάσετε στο ακροατήριό σας. Δεν θέλουν να μπορείτε να τους προσεγγίσετε δωρεάν.
Παρόλα αυτά, το Instagram είναι η καλύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με το ακροατήριό σας.
Και μπορείτε να αυξήσετε την ποιότητα και την ποσότητα του περιεχομένου σας, να δημοσιεύσετε περιεχόμενο στην ιδανική στιγμή και να ενθαρρύνετε τα κοινωνικά μερίδια να το κάνουν.
Επειδή ένα πράγμα είναι σίγουρο:
Οι άνθρωποι πρέπει να δουν το περιεχόμενό σας πριν αποφασίσουν να σας ακολουθήσουν.
Και αν παρουσιάζετε το περιεχόμενό σας μπροστά από το κοινό-στόχο σας με τις παραπάνω στρατηγικές, τότε θα οικοδομήσετε οργανικές σχέσεις – παρά το γεγονός ότι τα στελέχη του Instagram δεν θέλουν να το κάνετε.
Διαβάστε ακόμη :
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.