Google news

Το 60% των ενηλίκων που περνούν online χρόνο έχουν λογαριασμό Instagram. Και 500 από τα 800 εκατομμύρια άτομα στο Instagram είναι ενεργά κάθε μέρα.

Αυτά τα στατιστικά στοιχεία μπορεί να σας πείσουν ότι η επιχείρησή σας πρέπει να βρίσκεται στο Instagram, να δημοσιεύει τακτικά και να δημιουργεί οργανικά αποτελέσματα.

Δυστυχώς, η οικοδόμηση μιας οργανικής ακολουθίας στο Instagram έχει γίνει πιο δύσκολη τα τελευταία χρόνια.

Και αυτή η τάση δεν επιβραδύνεται.

Απλά εξετάστε τι συμβαίνει στο Facebook, όπου το δυναμικό οργανικής ανάπτυξης μειώνεται σε ετήσια βάση – από 16% το 2012 σε 2,27% το 2015.

Δεδομένου ότι το Facebook διαθέτει και το Instagram, είναι μόνο θέμα χρόνου πριν η οργανική σας κάλυψη από το Instagram πέσει στο μηδέν.

Γιατί συμβαίνει αυτό;

Είναι το Instagram απλά ένα κακό μέρος για να μεγαλώσει το ακροατήριό σας; Ή υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπίσετε αυτό το θλιβερό γεγονός;

Όχι, το Instagram δεν είναι ένα κακό μέρος για να μεγαλώσει ένα κοινό. Και ναι, υπάρχουν τρόποι να αντιμετωπιστεί ο θάνατος της οργανικής ανάπτυξης.

Γιατί το Instagram Organic Reach πέφτει

Για να κατανοήσετε πώς μπορείτε να αποφύγετε το θάνατο του οργανικού δυναμικού του Instagram, πρέπει πρώτα να καταλάβετε γιατί η οργανική έκταση υποφέρει στην πλατφόρμα.

Μήπως συμβαίνει επειδή η συνολική ποιότητα του περιεχομένου του Instagram είναι χειρότερη από ποτέ ; Ή είναι η οργανική ανάπτυξη στο Instagram χαμηλή επειδή οι επιχειρήσεις δεν ξέρουν πώς να χρησιμοποιούν σωστά την πλατφόρμα;

Εν ολίγοις, όχι. Γιατί, λοιπόν, η οργανική σας έκταση σύντομα θα είναι μηδέν;

Η απάντηση είναι απλή: Οι κατασκευαστές και οι ιδιοκτήτες του Instagram (και το Facebook, για αυτό το θέμα) θέλουν την οργανική σας έκταση να είναι μηδενική.

Δεν θέλουν να είστε σε θέση να φτάσετε στην αγορά-στόχο σας χωρίς να πληρώσετε για να την φτάσετε.

Στην πραγματικότητα, οι ιστότοποι κοινωνικών μέσων είναι στη διαφήμιση. Και αν μπορείτε εύκολα να αναπτύξετε μια οργανική ακολουθία, τότε δεν θα τους πληρώσετε για να διαφημίσετε την επιχείρηση και τα προϊόντα σας.

Εξαιτίας αυτού, το Instagram κάνει ό, τι μπορεί για να σκοτώσει την οργανική σας ανάπτυξη.

Το 2016, για παράδειγμα, το Instagram ενημέρωσε τον αλγόριθμό του έτσι ώστε οι αναρτήσεις στις ροές των χρηστών να μην εμφανίζονται χρονολογικά. Αντ ‘αυτού, οι αναρτήσεις εμφανίζονται “με βάση την πιθανότητα που θα σας ενδιαφέρει το περιεχόμενο, τη σχέση σας με την αποστολή του ατόμου και την επικαιρότητα της ανάρτησης”.

Σχολιάζοντας αυτή την αλλαγή, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Instagram – Kevin Systrom – δήλωσε:

“Κατά μέσο όρο, οι άνθρωποι χάνουν περίπου το 70 τοις εκατό των θέσεων στο feed του Instagram τους. Αυτό γίνεται για να διασφαλίσουμε ότι το 30 τοις εκατό που βλέπετε είναι το καλύτερο 30 τοις εκατό δυνατό “.

Σίγουρα. Μπορεί να υπάρχει κάποια αλήθεια σε αυτό. Αλλά είστε αρκετά έξυπνοι για να γνωρίζετε ότι αυτό είναι ως επί το πλείστον μια ωραία δικαιολογία.

Το Instagram το κάνει επειδή θέλει να πληρώσετε χρήματα για να φτάσετε στο ακροατήριό σας.

Ακολουθεί το τι λέει το AdWeek σχετικά με το θέμα:

“Ίσως είναι δραματικό να το ονομάσουμε ως θάνατος της οργανικής απήχησης, αλλά όλο και περισσότερο, λέμε στους πελάτες μας:” Εάν δεν πρόκειται να βάζετε χρήματα πίσω από την προώθηση του περιεχομένου σας, η οργανική δέσμευση είναι ένα πραγματικά δύσκολο πράγμα που παράγει μετατροπές “. “

Αλλά είναι η πραγματικότητα του σημερινού περιβάλλοντος των μέσων ενημέρωσης.

Ευτυχώς, δεν είναι όλα κακά νέα. Το Instagram εξακολουθεί να είναι ένα αξιοθαύμαστο μέρος για να αυξήσετε το κοινό σας, να οικοδομήσετε τη φήμη του brand, να αυξήσετε την κυκλοφορία και να προωθήσετε προϊόντα.

Διαβάστε  Στρατηγικές Link Building για την 1η σελίδα στο Google

Πάμε να δούμε παρακάτω περισσότερα.

Γιατί το Instagram εξακολουθεί να είναι εκπληκτικό για την οικοδόμηση της επωνυμίας σας

Είναι λογικό να πούμε ότι ποτέ δεν υπήρχε μια πλατφόρμα τόσο καλή για τις επιχειρήσεις όσο είναι το Instagram.

Καμία άλλη πλατφόρμα δεν εμπλέκεται με κοινό και προσελκύει την προσοχή, όπως το Instagram.

Στο Facebook, το Twitter και το LinkedIn, οι επιχειρήσεις δυσκολεύονται σταθερά να δημιουργήσουν ουσιαστικές σχέσεις με το κοινό τους. Και ο λόγος για αυτό είναι απλός.

Συνήθως, όταν οι άνθρωποι βρίσκονται σε κοινωνικά μέσα, δεν θέλουν να κυκλοφορήσουν στο εμπόριο. Θέλουν να διασκεδάσουν.

Και όταν οι έμποροι δημοσιεύουν σε άλλες κοινωνικές πλατφόρμες, γίνονται λίγο πολύ … καλά, ενοχλητικά sales.

Στο Instagram, όμως, συμβαίνει κάτι περίεργο.

Ίσως είναι επειδή η πλατφόρμα είναι εξαιρετικά οπτική. Ή ίσως είναι επειδή το Instagram ενθαρρύνει τη διασκέδαση, το quirky και το συναρπαστικό περιεχόμενο.

Όποια και αν είναι η περίπτωση, οι επιχειρήσεις ξεπερνούν την οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων με τις αγορές-στόχους τους στο Instagram.

Απλά θεωρήστε ότι το ποσοστό των επαγγελματιών που ασχολούνται με το περιεχόμενο στο Instagram είναι περίπου 2,2% (στο Facebook, ο αριθμός αυτός είναι .216%).

image11

Έτσι, παρόλο που η οργανική ανάπτυξη του Instagram πεθαίνει, εξακολουθεί να ξεπερνά κάθε άλλη τεράστια πλατφόρμα κοινωνικών μέσων.

Για το λόγο αυτό, πολλές επιχειρήσεις προσπαθούν επιτύχουν στον οπτικό ιστότοπο κοινωνικών μέσων.

Η Airbnb, για παράδειγμα, λαμβάνει 40.000 βιολογικές προτιμήσεις και πάνω από 1.500 σχόλια σε ένα μόνο από τα post που ανεβάζει.

Ποια είναι τα καλά νέα ; Αν αυτές οι επιχειρήσεις μπορούν να αναπτύξουν μια οργανική ακολουθία, έτσι μπορείτε και εσείς. Να είστε προετοιμασμένοι ότι αυτό απαιτεί χρόνο και χρόνο.

Και η προσπάθεια αυτή θα γίνει πιο δύσκολη, καθώς οι υπεύθυνοι Instagram προσπαθούν να σας απομακρύνουν από την οικοδόμηση ενός οργανικού κοινού.

Ευτυχώς, δεν μπορούν να σας σταματήσουν εντελώς.

Ας δούμε τέσσερα πράγματα που πρέπει να κάνετε τώρα για να προετοιμαστείτε για το όλο και πιο δύσκολο μέλλον της οργανικής ανάπτυξης.

1. Αυξήστε την ποιότητα του περιεχομένου σας

Με καλύτερο περιεχόμενο έρχεται ένα μεγαλύτερο ακροατήριο.

Ναι. Το Instagram είναι πραγματικά τόσο απλό. Η ενημέρωση του αλγόριθμου Instagram αποδίδει προτεραιότητα στο περιεχόμενο που θέλουν να δουν οι χρήστες. Αυτό σημαίνει ότι η απλή δημοσίευση περιεχομένου στην πλατφόρμα δεν διασφαλίζει ότι το ακροατήριό σας θα το δει.

Στην ιδανική περίπτωση, θα πρέπει να δημοσιεύσετε περιεχόμενο που εμπλέκει το ακροατήριό σας.

Διαφορετικά, το Instagram δεν θα δείξει καν την ανάρτησή σας στο ακροατήριό σας.

Αν και αυτό είναι λυπηρό, είναι αλήθεια.

Και ο καλύτερος τρόπος ώστε να προετοιμαστείς για αυτή την αλήθεια είναι να αυξήσεις τις προσδοκίες σου για το περιεχόμενο.

Δεν πρέπει πάντα να δημοσιεύσετε τις δικές σας αξιοσημείωτες φωτογραφίες. Στην πραγματικότητα, ένας πολύ καλός τρόπος για να αυξήσετε την ποιότητα του περιεχομένου που παράγετε είναι η αξιοποίηση του περιεχομένου που δημιουργεί ο χρήστης.

Το GoPro το κάνει με συνέπεια στον λογαριασμό του Instagram, ζητώντας από τους οπαδούς του να στείλουν φωτογραφίες και βίντεο, τα οποία το GoPro μοιράζεται στη συνέχεια με το ακροατήριό του.

Αλλά το καλύτερο μέρος είναι ότι η GoPro δεν χρειάζεται καν να δημιουργήσει το ίδιο το περιεχόμενο. Οι ιδιοφυίες πίσω από τη στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου της GoPro χρειάστηκαν απλώς να ζητήσουν από το κοινό τους να φωτογραφίσουν και στη συνέχεια χρησιμοποίησαν τις καλύτερες από αυτές τις φωτογραφίες για να δημιουργήσουν περιεχόμενο.

Διαβάστε  Θετικά και αρνητικά διαφήμισης στα Social Media

Αυτή είναι μια πολύτιμη στρατηγική αν έχετε ήδη ένα κοινό που θέλει να υποβάλει φωτογραφίες και βίντεο.

Μπορείτε επίσης να δουλέψετε τα Instagram Stories για να αυξήσετε ποιοτικά την οργανική απήχηση του προφίλ σας.

Ή Live βίντεο, το οποίο οι άνθρωποι τείνουν να παρακολουθούν τρεις φορές περισσότερο από το παραδοσιακό βίντεο.

Δημοσιεύστε το δικό σας καταπληκτικό και εμπνευσμένο περιεχόμενο, αξιοποιήστε το περιεχόμενο που δημιουργεί o χρήστης, δημιουργήστε Instagram Stories ή δημοσιεύστε Live βίντεο.

Αυτές είναι μόνο μερικές στρατηγικές για τη συνεπή παραγωγή αξιοσημείωτου περιεχομένου.

Τελικά, αυτό το αξιοπρόσεκτο περιεχόμενο θα έχει μεγαλύτερη προβολή από το μέτριο περιεχόμενο – απλώς και μόνο επειδή το Instagram θα το δείξει πιο συχνά στους οπαδούς σας.

2. Αυξήστε την ποσότητα του περιεχομένου σας

Όπως αναφέρει το AdWeek, οι χρήστες του Instagram βλέπουν μόνο περίπου το 30% των δημοσιεύσεων που εμφανίζονται στη ροή τους.

Αυτό σημαίνει ότι χάνουν το 70% των posts.

Είναι σαφές ότι οι πιθανότητές σας να φανείτε είναι … δεν είναι ιδιαίτερα πολλές.

Αλλά αν αυξήσετε το ποσό του περιεχομένου που παράγετε – χωρίς να μειώσετε ταυτόχρονα την ποιότητα αυτού του περιεχομένου – θα αυξήσετε επίσης τον αριθμό των ατόμων που βλέπουν το περιεχόμενό σας.

Με περισσότερο περιεχόμενο έρχεται μεγαλύτερη ευκαιρία για τους ανθρώπους να δουν τι δημοσιεύετε.

Οι Έμπειροι στο Instagram δεν το κάνουν αυτό τυχαία.Δημοσιεύουν τόσο συχνά, επειδή γνωρίζουν ότι το Instagram προσπαθεί να σκοτώσει την οργανική ανάπτυξη.

Άρα είναι γεγονός είναι ότι όσο περισσότερο δημοσιεύει, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα δουν και θα ασχοληθούν με το περιεχόμενό του.

Το ίδιο ισχύει και για τη στρατηγική Instagram.

Αν θέλετε να δείτε περισσότερη εμπλοκή από τις ειδοποιήσεις Instagram, δοκιμάστε να αυξήσετε τα posts που δημοσιεύετε κάθε μέρα.

Σύμφωνα με το Buffer:

“Σημαντικές επιχειρήσεις δημοσιεύουν κατά μέσο όρο 1,5 φορές την ημέρα στο Instagram. Δεν υπάρχει στάνταρ αριθμός από την εμπλοκή για την ανάρτηση περισσότερων, υπό την προϋπόθεση ότι μπορείτε να διατηρήσετε το ποσοστό απόσπασης. “

Διατηρήστε την ποιότητα. Αύξηση της ποσότητας.

Ίσως δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να οικοδομήσουμε μια οργανική ακολουθία στο Instagram παρά να κάνουμε αυτά τα δύο απλά πράγματα.

3. Δημοσίευση του περιεχομένου σας στην καλύτερη στιγμή

Αφού το να φανείτε στο ακροατήριό σας είναι πιο δύσκολο από ποτέ, είναι σημαντικό να επιλέξετε την καλύτερη ώρα της ημέρας για να δημοσιεύσετε.

Φυσικά, ο καλύτερος χρόνος για το κοινό σας θα είναι διαφορετικός από τον καλύτερο χρόνο για το κοινό άλλης επιχείρησης.

Κάθε ακροατήριο είναι διαφορετικό και έτσι η βέλτιστη ώρα της ημέρας διαφέρει για να μοιραστεί περιεχόμενο.

Γι ‘αυτό είναι κρίσιμο να δίνετε προσοχή στο δικό σας ποσοστό αφοσίωσης σε διάφορες θέσεις.

Ρωτήστε τον εαυτό σας αυτή την ερώτηση όταν εξετάζετε παλαιότερο περιεχόμενο: Υπάρχει μια ώρα της ημέρας που γενικά εκτελεί καλύτερα και λαμβάνει περισσότερη εμπλοκή;

Εάν διαπιστώσετε ότι δημοσιεύετε συχνά την ίδια ώρα της ημέρας, ανακατέψτε το και δοκιμάστε μερικές διαφορετικές στιγμές.

Στη συνέχεια, δημοσιεύστε περισσότερα κατά τη διάρκεια των περιόδων που λαμβάνετε αυξημένη δέσμευση.

Ωστόσο, για να ξεκινήσετε, σκεφτείτε τη μελέτη αυτή που διαπίστωσε ότι οι καλύτεροι χρόνοι για την ανάρτηση στο Instagram ήταν Δευτέρα και Πέμπτη στις το μεσημέρι μεταξύ 8 π.μ. και 9 π.μ., και στις 5 το απόγευμα.

image1

4. Ενθαρρύνετε τα Social Shares για το περιεχόμενο σας

Όσο περισσότερο οι άνθρωποι μοιράζονται το περιεχόμενό σας στη ροή δεδομένων Instagram, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα δουν το περιεχόμενό σας και τόσο μεγαλύτερη είναι η οργανική σας έκταση.

Διαβάστε  Κατασκευή & Ανάπτυξη ιστοσελίδων Wordpress

Καθώς το Instagram προσπαθεί να σκιάσει την οργανική σας ανάπτυξη, μπορείτε να το καταπολεμήσετε ενθαρρύνοντας το υπάρχον κοινό σας να μοιραστεί το περιεχόμενό σας.

Ο πιο προφανής τρόπος για να γίνει αυτό είναι χρησιμοποιώντας τα κουμπιά κοινών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ιστότοπό σας.

Στο Instagram, ωστόσο, η κοινή χρήση λειτουργεί λίγο διαφορετικά.

Παρόλο που τα κουμπιά κοινής χρήσης μοιάζουν εξαιρετικά με άλλες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε αυτό το κουμπί “προβολή στο Instagram” για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας στο Instagram.

image8Όταν οι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτό, θα μεταφερθούν κατευθείαν στο λογαριασμό σας Instagram, όπου μπορούν να επιλέξουν να σας ακολουθήσουν ή να περιηγηθούν στο περιεχόμενό σας.

Ωστόσο, φτάνουν στο λογαριασμό σας – Follower ή όχι – οι αποτελεσματικοί τρόποι με τους οποίους οι άνθρωποι μπορούν να μεταφέρουν το περιεχόμενό σας είναι πολύ λίγοι μεταξύ τους.

Στο Instagram, δεν υπάρχει επίσημο κουμπί κοινής χρήσης. Ωστόσο, οι χρήστες συχνά αναπαράγουν μια φωτογραφία με το δικό τους σχόλιο και στη συνέχεια δίνουν πίστωση στον λογαριασμό που αρχικά τους ανήγγειλε.

Εάν είστε εσείς, τότε κερδίζετε κάποια επιπλέον δημοσιότητα.

Ο πρώτος πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να χρησιμοποιήσετε παράγοντες που το κοινό σας ήδη αγαπά και συνδέεται.

Στη συνέχεια, αν οι άνθρωποι βλέπουν και αρέσουν τα περιεχόμενα από τον infulencer, είναι πιθανό να το επαναλάβουν για λογαριασμό τους, αναφέροντας το Brand στους δικούς τους οπαδούς.

Ο δεύτερος – και ίσως ο καλύτερος – τρόπος για να δημιουργήσετε αναδρομές στο Instagram είναι να διοργανώσετε έναν διαγωνισμό.

Όχι μόνο οι άνθρωποι αγαπούν να μπαίνουν σε διαγωνισμούς ή δώρα, αλλά αγαπούν να λένε στους φίλους τους την ευκαιρία να κάνουν το ίδιο.

Δοκιμάστε το και οι άνθρωποι θα μοιραστούν το περιεχόμενό σας επειδή δεν θέλουν τους φίλους τους να χάσουν την ευκαιρία να κερδίσουν ένα δωρεάν δώρο.

Και το γεγονός είναι ότι περισσότερες μετοχές σημαίνουν περισσότερη προσοχή για την επιχείρησή σας και μια μεγαλύτερη οργανική συνέχεια.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί “προβολή στο Instagram”, μάρκετινγκ επιρροής και διαγωνισμούς ή δώρα για να το ξεκινήσετε.

Ολοκληρώνοντας

Σύντομα, το οργανικό σας δυναμικό ανάπτυξης στο Instagram θα έχει εξαφανιστεί τελείως.

Ή, τουλάχιστον, έφυγε ως επί το πλείστον.

Στην πραγματικότητα, σε μεγάλο βαθμό, αυτό συνέβη ήδη.

Και τα επόμενα χρόνια, η καλλιέργεια ενός οργανικού κοινού στο Instagram θα είναι πιο δύσκολη.

Αυτό συμβαίνει επειδή οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων θέλουν να πληρώσετε για να φτάσετε στο ακροατήριό σας. Δεν θέλουν να μπορείτε να τους προσεγγίσετε δωρεάν.

Παρόλα αυτά, το Instagram είναι η καλύτερη πλατφόρμα κοινωνικών μέσων για τη δημιουργία ουσιαστικών σχέσεων με το ακροατήριό σας.

Και μπορείτε να αυξήσετε την ποιότητα και την ποσότητα του περιεχομένου σας, να δημοσιεύσετε περιεχόμενο στην ιδανική στιγμή και να ενθαρρύνετε τα κοινωνικά μερίδια να το κάνουν.

Επειδή ένα πράγμα είναι σίγουρο:

Οι άνθρωποι πρέπει να δουν το περιεχόμενό σας πριν αποφασίσουν να σας ακολουθήσουν.

Και αν παρουσιάζετε το περιεχόμενό σας μπροστά από το κοινό-στόχο σας με τις παραπάνω στρατηγικές, τότε θα οικοδομήσετε οργανικές σχέσεις – παρά το γεγονός ότι τα στελέχη του Instagram δεν θέλουν να το κάνετε.

Διαβάστε ακόμη :

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *