SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Πως να βγάλετε μέχρι 3.000 ευρώ με τα Instagram stories σε 30 ημέρες

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Φεβρουάριος 20, 2018 | 0 Comment

Πως να βγάλετε μέχρι 3.000 ευρώ με τα Instagram stories σε 30 ημέρες

Μπορείτε να κερδίσετε μια αύξηση έως και 1,416% στην επισκεψιμότητα και 20% στα έσοδα από την εμπορία στο Instagram.

Και αν διαβάζετε αυτό το άρθρο, σημαίνει ότι ενδιαφέρεστε να βγάλετε κάποια χρήματα στην πλατφόρμα.

Λοιπόν, έχετε έρθει στο σωστό μέρος.

Θα σας δείξω πώς μπορείτε να δημιουργήσετε έως και 3.000 δολάρια σε έσοδα χρησιμοποιώντας τις ιστορίες Instagram.

Το καλύτερο μέρος είναι ότι μπορείτε να τα κάνετε όλα αυτά σε περίπου 30 ημέρες.

Πάρα πολύ καλό για να είναι αληθινό?

Λοιπόν, υπάρχουν επιχειρήσεις που το έχουν κάνει άρα γιατί να μην μπορείτε κι εσείς ; Θα σας δείξω τις βέλτιστες πρακτικές που χρησιμοποιούν οι κορυφαίοι Instagrammers για τη δημιουργία εσόδων με τα Instagram Stories.

Τι ακριβώς είναι τα Instagram Stories;

Είναι η δυνατότητα που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν μια σειρά από πολλές φωτογραφίες για να δημιουργήσουν μια ιστορία ή κάτι παρόμοιας σημασίας.

Αυτό μπορεί να ακούγεται ασαφές.

Το χαρακτηριστικό είναι ανοικτό στην ερμηνεία με τις ποικίλες δυνατότητές του, καθιστώντας μια βάση χρηστών εν μέρει ενδιαφέρουσα και εν μέρει συγκεχυμένη.

Αυτός είναι ο λόγος που πρόκειται να μιλήσουμε για το πώς μπορείτε να μετατρέψετε τις ιστορίες σας σε μετρητά. Ειδικότερα, σε μέχρι και 3.000 ευρώ σε 30 ημέρες.

1. Δημιουργήστε Brand Engagement

Αν τα κοινωνικά μέσα είναι ο βασιλιάς του Brand Engagement, το Instagram είναι ο θεός.

Όλες οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, από το Facebook μέχρι το YouTube, επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να αλληλεπιδρούν με τις προοπτικές και τους πελάτες τους. Αλλά καμία πλατφόρμα δεν είναι πιο αποτελεσματική στην πραγματικότητα να το κάνει αυτό όπως το Instagram.

Οι επιχειρήσεις θεωρούν ότι είναι ευκολότερο να δημιουργήσουν μια ακολουθία και να συμμετάσχουν μαζί τους στο Instagram παρά σε οποιαδήποτε άλλη κοινωνική πλατφόρμα για διάφορους λόγους. Κυρίως οι λόγοι αυτοί περιστρέφονται γύρω από οπτικά θεμέλια και τη διασκέδαση του Instagram.

Στην πραγματικότητα, σε μια έρευνα με 2.500 μικρομεσαίες επιχειρήσεις και ιδιώτες, το 60% δήλωσε ότι το Instagram ήταν η καλύτερη πλατφόρμα για εμπλοκή.

Το Instagram δημιουργεί ένα περιβάλλον εμπλοκής, ακόμα και με επαγγελματικά προφίλ που δεν έχουν παρουσιάζουν ένα μόνο άτομο.

Όμως, ανεξάρτητα από το γιατί το Instagram είναι τόσο επιτυχημένο στην οικοδόμηση σχέσεων μεταξύ πελατών, πρέπει επίσης να εξετάσουμε γιατί αυτό είναι τόσο σημαντικό.

Για να απαντήσουμε στην ερώτηση αυτή, ας στρέψουμε την προσοχή μας στην αξία των υπαρχόντων πελατών. “Βλέπουμε εταιρείες που έχουν βελτιωμένη δέσμευση να αυξήσουν τις πωλήσεις τους κατά 22%, να αυξήσουν τα έσοδά τους από 13% σε 51% και επίσης να αυξήσουν τα μεγέθη των παραγγελιών από 5% σε 85%. “Όπως αποδεικνύεται, όλη αυτή η δέσμευση δεν προσφέρει μόνο διασκέδαση. Δημιουργεί έσοδα για την επιχείρησή σας. Όταν οι άνθρωποι συμμετέχουν μαζί σας, σας εμπιστεύονται και είναι πιο πιθανό να αγοράσουν από εσάς.

Ο στόχος είναι να ενθαρρύνετε την εμπλοκή στον λογαριασμό σας. Όσο περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με την επιχείρησή σας, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα σας εμπιστεύονται.

Και ένα πράγμα είναι σίγουρο: Εάν οι άνθρωποι δεν σας εμπιστεύονται, ποτέ δεν θα αγοράσουν πραγματικά τα προϊόντα που πουλάτε.

2. Προωθήστε νέα προϊόντα

Δεν είναι μυστικό ότι η συνεχής ενημέρωση του αποθέματός σας βοηθά τις πωλήσεις.

Δεν είναι επίσης μυστικό ότι η συστηματική δημοσίευση περιεχομένου βοηθά στην εμπλοκή των πελατών και την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

Υπάρχει όμως κάτι που δεν είναι τόσο προφανές.

Μπορείτε να συνδυάσετε αυτές τις δύο στρατηγικές για να γίνετε μια μηχανή του Instagram που δημιουργεί χρήματα για την επιχείρησή σας.

Μοιραστείτε τα προϊόντα που εμφανίζονται κάθε φορά στο Instagram Story, μπορείτε να αποδείξετε στο κοινό ότι είστε αφοσιωμένοι στη συνεπή αναζήτηση φοβερών αντικειμένων και μπορείτε να επωφεληθείτε από τις δυνατότητες πώλησης νέων και προτεινόμενων προϊόντων.

Και αυτός ο ισχυρισμός δεν είναι μόνο καπνός και αρώματα. Υποστηρίζεται από επιστημονικές μελέτες.

Ένας έμπορος μαρμελάδας είναι το κέντρο της εστίασής μας εδώ. Όταν ο έμπορος επέτρεψε στους ανθρώπους να δοκιμάσουν 24 διαφορετικές μαρμελάδες, το 60% των ανθρώπων το έπραξαν. Όταν επέτρεπαν στους ανθρώπους να δοκιμάσουν μόνο έξι μαρμελάδες, το 40% των ανθρώπων πήρε ένα κουτάλι.

Αλλά εδώ είναι το πιο σημαντικό. Από το 60%, ένα 3% των ανθρώπων αγόρασε πραγματικά μαρμελάδα. Στην περίπτωση του 40% που έτρωγε μία από τις έξι μαρμελάδες, ένα εντυπωσιακό 30% τελικά αγόρασε.

Σύμφωνα με αυτή τη μελέτη, όταν παρέχετε λιγότερες επιλογές, αγοράζουν περισσότερα άτομα.

Με τα λόγια της Ψυχολογίας Σήμερα,

“Όταν μας παρουσιάζονται πολλές επιλογές, συνήθως φοβόμαστε μήπως πάρουμε την λάθος απόφαση. Αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε απλά μαθηματικά – όταν υπάρχουν μόνο δύο επιλογές, έχουμε 50% πιθανότητες να επιλέξουμε το σωστό. Όταν υπάρχουν πέντε επιλογές, οι πιθανότητές μας μειώνονται ξαφνικά στο 20%. Τα θέματα γίνονται ακόμα πιο περίπλοκα όταν υπάρχουν είκοσι επιλογές ή περισσότερες. Η ανθρώπινη νοητική ικανότητα δεν μπορεί να συγκρίνει αποτελεσματικά περισσότερες από πέντε επιλογές, έτσι οι περισσότεροι από εμάς θα αρχίσουν να εξετάζουν τις πρώτες επιλογές και στη συνέχεια θα μπερδευτούμε “.

Διαθέτοντας ένα νέο ή εποχιακό προϊόν στο Instagram Story σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να περιορίσετε τις επιλογές του καταναλωτή.

Διαθέτοντας μόνο ένα ή δύο προϊόντα είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσελκύσετε τους πελάτες για μετατροπή προτού αποθαρρυνθούν από πάρα πολλές επιλογές. Και το Instagram Stories προσφέρει το ιδανικό μέρος για αυτό το χαρακτηριστικό.

Δεδομένου ότι βρίσκεται πάντα στην κορυφή των οθονών χρηστών, το κοινό σας μπορεί να κάνει κλικ στο στοιχείο που εμφανίζεται κάθε φορά που επισκέπτεται το Instagram.

Αυτό σημαίνει ότι εσείς δημιουργείτε έσοδα για την επιχείρησή σας απλοποιώντας την απόφαση αγοράς του πελάτη σας.

3. Προσθέστε διαφάνεια – Transparency

Ίσως αναρωτιέστε, “Τι κάνει η διαφάνεια να έχει σχέση με τη δημιουργία εσόδων;”

Δεν σας κατηγορώ. Δεν θα σας πουν όλοι στην επιχείρηση να είστε πιο ειλικρινείς.

Όμως η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Οι επιχειρήσεις που πετυχαίνουν δεν είναι αυτές που κρύβονται πίσω από μια κουρτίνα εξαπάτησης. Είναι αυτές που δεν έχουν τίποτα να κρύψουν.

Και εκείνες που καταφέρνουν να το πετύχουν μέσω της εξαπάτησης πάντοτε ανακαλύπτονται και αποτυγχάνουν σε κάποιο σημείο. Η πορεία της διαφάνειας είναι πολύ καλύτερη.

Ωστόσο, η διαφάνεια δεν σας βοηθά να αποφύγετε μια επικείμενη κατάρρευση. Σας βοηθά επίσης να πουλάτε περισσότερα εμπορεύματα.

Απλά θεωρήστε ότι ένας από τους κορυφαίους λόγους που οι άνθρωποι δεν αγοράζουν είναι λόγω του φόβου.

Συγκεκριμένα, ο φόβος της αγοράς από έναν σκιερό και αναξιόπιστο έμπορο.

Και ποιο είναι το καλύτερο φυσικό αντίδοτο για τον φόβο;

Η Διαφάνεια.

Το 94% των καταναλωτών θα είναι πιστοί σε ένα Brand που θεωρούν ότι είναι απόλυτα διαφανές και το 73% θα πληρώσει περισσότερο για ένα προϊόν που περιλαμβάνει όλες τις λεπτομέρειες.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ιστορία Instagram για να αξιοποιήσετε αυτά τα οφέλη.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να δημιουργήσετε τη διαφάνεια με τα Instagram Stories σας.

Πείτε στο κοινό σας τι κάνετε πίσω από τις σκηνές ώστε να τους δείξετε μια εικόνα από εσάς. Αυτό το απλό κατόρθωμα θα δημιουργήσει εμπιστοσύνη και θα ενθαρρύνει τις μετατροπές όταν ζητάτε πραγματικά μια πώληση.

4. Δώστε δωρεάν περιεχόμενο

Όλοι αγαπούν την ελεύθερη ουσία.

Αλλά, αν είστε σαν τους περισσότερους ανθρώπους, δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά την δωρεάν παράδοση προιόντων.

Η τιμή των δωρεάν πράξεων μπορεί να προστεθεί γρήγορα ως αρνητικό πρόσημο και να πληγεί από την τσέπη σας στο συνολικό ROI.

Ωστόσο, γνωρίζετε τι μπορείτε να δώσετε δωρεάν που δεν θα βλάψει τον τραπεζικό σας λογαριασμό;

Περιεχόμενο.

Μπορείτε να προσφέρετε συμβουλές ή στρατηγικές στο κοινό σας και να τους βοηθήσετε να λύσουν οποιοδήποτε πρόβλημα αντιμετωπίζουν. Τα πράγματα όπως “20 έξυπνοι τρόποι για να δημιουργήσετε περισσότερα αποτελέσματα για την επιχείρησή σας” ή “Οι 5 δημοφιλέστερες ιδέες δημοσίευσης Instagram που θα αρέσουν στους Followers”.

Ή μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο που είναι μόνο για να διασκεδάσετε με το κοινό σας.

Αυτός ο τρόπος θα οδηγήσει πραγματικά τα έσοδα για την επιχείρησή σας;

Είναι βέβαιο ότι μπορεί.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι κορυφαίοι στόχοι του διαφημιζόμενου περιεχομένου είναι να παράγουν οδηγούς, να βελτιώνουν την αφοσίωση των πελατών και ακόμη και να αυξάνουν τα έσοδα από πωλήσεις.

 

Τα παραπάνω στατιστικά από Marketers είναι επειδή γνωρίζουν τη δύναμη της δημιουργίας περιεχομένου.

Ο κύριος λόγος για τη δημιουργία και τη διανομή αυτού του περιεχομένου στην ιστορία σας Instagram είναι να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας με την ελπίδα να δημιουργήσετε leads και να οικοδομήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας.

Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι να δώσετε δωρεάν συμβουλές, συμβουλές και στρατηγικές για το ακροατήριό σας.

Πάνω απ ‘όλα, όμως, βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι σχετικό με τους πόνους και τις επιθυμίες του κοινού σας. Μόνο τότε οι άνθρωποι θα ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας, θα επισκεφτούν τον ιστότοπό σας και θα προχωρήσουν στην καμπάνια μάρκετινγκ και πωλήσεων.

5. Οδηγήστε επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας

Ο απώτερος στόχος του μάρκετινγκ στο Instagram είναι να οδηγεί τους πελάτες να μετατρέψουν.

Θέλετε να αγοράσουν τα προϊόντα σας, να εγγραφούν για την υπηρεσία σας ή να εγγραφούν στην ειδική προσφορά σας.

Αλλά, φυσικά, οι άνθρωποι μπορούν να το κάνουν μόνο εάν προσγειωθούν για πρώτη φορά στον ιστότοπό σας.

Για το λόγο αυτό, η αύξηση της επισκεψιμότητας στη διεύθυνση URL σας είναι μια από τις πιο σημαντικές στρατηγικές δημιουργίας χρημάτων που μπορείτε ενδεχομένως να ακολουθήσετε.

Για να το κάνετε αυτό στο Instagram είναι πολύ απλό. Εάν δεν πληρώνετε για μια διαφήμιση όπου μπορείτε να συμπεριλάβετε μια υπερ-σύνδεση, απλά συμπεριλάβετε ένα CTA στο link-in-bio.

Όταν οι άνθρωποι πηγαίνουν στην ιστοσελίδα σας, ελπίζετε ότι θα περιηγηθούν λίγο παραπάνω και ίσως ακόμη και να αγοράσουν.

Το πράγμα είναι απλό: Όσο περισσότεροι άνθρωποι επισκέπτονται τον ιστότοπό σας, τόσο περισσότερες συνολικές μετατροπές θα λάβετε.

Εάν, για παράδειγμα, ο ιστότοπός σας βλέπει ένα αναπάντεχο ποσοστό μετατροπής 1%, θα μετατραπεί σε ένα αξιοπρεπές κομμάτι μετρητών αν έχετε 100.000 επισκέπτες. Αν έχετε μόνο 100 επισκέπτες, ωστόσο, πραγματοποιείτε μια ενιαία πώληση.

Ανεξάρτητα από το ποσοστό μετατροπής σας, περισσότερη επισκεψιμότητα σημαίνει περισσότερες πωλήσεις. Και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ιστορία Instagram για να οδηγήσετε τους ανθρώπους στον ιστότοπό σας.

6. Δημιουργήστε έναν οδηγό μαγνήτη

Ένας μαγνήτης Leads είναι ένα κομμάτι του περιεχομένου που χρησιμοποιείτε για να δημιουργήσετε οδηγούς. Λειτουργεί επειδή οι επισκέπτες πρέπει να επιλέξουν για να λάβουν το περιεχόμενο.

Δεν μπορούν απλά να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας. Συνήθως πρέπει να εισάγουν το email τους και άλλες σχετικές πληροφορίες για να έχουν πρόσβαση σε αυτό.

Και αυτό σημαίνει ότι όσο πιό συναρπαστικός είναι ο μαγνήτης leads, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα εισάγουν τις πληροφορίες τους για να το διεκδικήσουν.

Μόλις δημιουργήσετε έναν συναρπαστικό μαγνήτη leads που απευθύνεται στο ακροατήριό σας, μπορείτε να το μοιραστείτε στην ιστορία Instagram, οδηγώντας σταθερά τους οδηγούς και τις πωλήσεις.

3.000 ευρώ σε 30 ημέρες.

Ακούγεται σαν όνειρο;

Για πολλούς από εσάς, ίσως. Αλλά αυτό είναι μόνο επειδή δεν το έχετε κάνει ποτέ. Για όσους από εσάς ήδη δημιουργείτε αυτά τα πολλά χρήματα, πιθανότατα το γνωρίζετε ήδη.

Στην τελική, 3.000 ευρώ είναι μόνο 100 ευρώ την ημέρα.

Και μπορείτε να δημιουργήσετε αυτά τα μετρητά χρησιμοποιώντας το Instagram Stories για να δημιουργήσετε Brand engagement, να παρουσιάσετε νέα και επερχόμενα προϊόντα, να προσθέσετε διαφάνεια, να δώσετε δωρεάν περιεχόμενο, να οδηγήσετε επισκεψιμόττηα στον ιστότοπό σας και – ως μπόνους – να δημιουργήσετε έναν μαγνήτη leads.

Ακολουθήστε αυτές τις βέλτιστες πρακτικές και θα είστε ανάμεσα στους πιο έξυπνους πωλητές του Instagram, δημιουργώντας εμπιστοσύνη με το ακροατήριό σας, δημιουργώντας οδηγούς και πωλήσεις ταυτόχρονα.

Να είστε σίγουροι ότι, αυτά τα 3.000 ευρώ θα είναι μόνο η αρχή της ιστορίας σας στο Instagram.

Διαβάστε ακόμη 

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο