Πως να αυξήσω τους followers στο Instagram
Το Instagram ξεπέρασε γρήγορα την πρώτη εντύπωση ως διασκεδαστική εφαρμογή για παιδιά και έχει γίνει ένα σοβαρό εργαλείο μάρκετινγκ περιεχομένου, δικτύωσης και δημιουργίας κοινού για άτομα και Brands. Είναι ένας από τους πιο δημοφιλείς ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης στον πλανήτη, με πάνω από 200 εκατομμύρια ενεργά μηνιαία μέλη που μοιράζονται 60 εκατομμύρια εικόνες και 1,6 δισεκατομμύρια likes την ημέρα.
Πόσο φοβερό είναι; Τα ποσοστά αφοσίωσης για τις επιχειρήσεις στα περισσότερα κοινωνικά δίκτυα είναι λιγότερο από 0,1%, αλλά το Instagram σπάει τα ρεκόρ. Ο μέσος όρος συμμετοχής στο Instagram για μάρκες σε μια μελέτη του Forrester το 2014 ήταν ένα 58 φορές υψηλότερος από ό, τι στο Facebook.
Τέτοιοι αριθμοί δεν μπορούν να περάσουν απαρατήρητοι όταν μιλάμε για Social Media Marketing . Θέλετε να ξεχωρίσετε στον τομέα σας, να ανεβείτε επίπεδο τόσο στη δημοτικότητα όσο και σαν παρουσία! Δεν είναι όνειρο ή στόχος.
Σίγουρα, 58 φορές μεγαλύτερη δέσμευση από ό, τι το Facebook ακούγεται εξαιρετικό, αλλά μπορείτε να το κάνετε πολλά περισσότερα στο Instagram. Είτε είστε ένα μεγάλο Brand είτε ίσως απλά να αναρωτιέστε πώς να γίνετε διάσημοι στο Instagram, σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τους τρόπους για να αυξήσετε Followers.
Και θα το ολοκληρώσετε με το να επεξεργαστείτε αυτές τις έντεκα καταπληκτικές χορδές Instagram στην κοινωνική σας στρατηγική. Ελέγξτε αυτές τις ιδέες που λαμβάνουν προσοχή για τις λεζάντες Instagram, τα hashtags, το προφίλ σας και πολλά άλλα και δείτε τι να δημοσιεύσετε στο Instagram για να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς και για να δείτε την προβολή και την αφοσίωση.
Διαβάστε : Instagram Διαφήμιση – Ο απόλυτος οδηγός για να απογειώσετε την φήμη σας
1. Διασταυρώστε την προώθηση του αποκλειστικού σας hashtag
Eίναι ωραίο που δημιουργήσατε ένα hashtag #Seomarketergr για την εταιρεία σας, αλλά ποιος ξέρει να το χρησιμοποιήσει για να μοιραστεί περιεχόμενο σχετικά με εσάς; Βεβαιωθείτε ότι είναι στο προφίλ σας, αλλά ξεκινάτε το παιχνίδι εκτός σύνδεσης και το εκτυπώνετε στις αποδείξεις σας, σε έντυπες διαφημίσεις, σε σήμανση στο κατάστημά σας σε σχετικές εκδηλώσεις και στις επαγγελματικές σας κάρτες.
Αν βρίσκεστε σε ραδιόφωνο και τηλεόραση, απευθυνθείτε στους χρήστες για να χρησιμοποιήσουν το hashtag σας. Ενσωματώστε τις on line και off line καμπάνιες, εξασφαλίζοντας ότι περιλαμβάνονται σε άλλα κοινωνικά προφίλ, στον ιστότοπό σας και στα email σας. Μην ελπίζετε ότι οι άνθρωποι θα το βρουν από μόνοι τους.
2. Γίνετε δημιουργικοί με το hashtagging
Όταν πρόκειται για τις ιδέες των λεζάντων Instagram, πρέπει να κοιτάξετε πέρα από τα προφανή hashtags μιας λέξης. Σίγουρα, θέλετε να χρησιμοποιήσετε και τέτοιες, αλλά ανακατέψτε το και χρησιμοποιήστε hashtag για να πείτε μέρος της ιστορίας σας. Να είναι αστείο, ειρωνικό ή εξωφρενικό – απλά να μην είναι Βαρετό. Δείτε παρακάτω ένα post της Δούκισσας Νομικού, για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου και παρατηρήστε τόσο το κείμενο της λεζάντας όσο και τα Hashtags.
3. Συμμετέχετε σε δημοφιλείς συνομιλίες
Για κάθε post, χρησιμοποιήστε ένα μείγμα σχετικών hashtag, όπως #ανδρικακαπελα για ένα eshop με καπέλα, καθώς και trending, υπερ-δημοφιλή hashtags όπου μπορείτε.
Τα πραγματικά συγκεκριμένα hashtags είναι σαν τις λέξεις-κλειδιά long-tail που δείχνουν περισσότερη πρόθεση και σας βοηθούν να βρείτε τους σωστούς ανθρώπους, αλλά τα γενικά trending hashtags όπως #instagood, #tbt, #photooftheday ή ακόμα και τα απλά παλιά #fun σας εμφανίζουν μπροστά σε περισσότερους ανθρώπους. Χρειάζονται και τα δύο για να καταξιωθείτε σε ένα κοινωνικό δίκτυο τόσο μεγάλο και θορυβώδες όσο το Instagram.
4. Αξιοποιήστε στο έπακρο τη κεντρική σας διεύθυνση URL
Είναι η κύρια ακίνητη περιουσία στο προφίλ σας του Instagram. Θέλετε πραγματικά το βιογραφικό σας να συνδέεται μόνο με το κεντρικό url της ιστοσελίδα σας, τώρα και για πάντα; Αλλάξτε το τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα και χρησιμοποιήστε αυτόν τον σύνδεσμο για να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στο νεότερο ή πιο δημοφιλές περιεχόμενο σας.
5. Να είστε περιγραφικοί με τις λεζάντες σας
Μια εικόνα αξίζει χίλιες λέξεις, αλλά δεν μπορείτε να παραλείψετε τις λέξεις εντελώς. Το National Geographic είναι φανταστικό στη χρήση της αφήγησης παράλληλα με τις φωτογραφίες Instagram για να δημιουργήσει δέσμευση και sharing. Ενώ οι παραδοσιακές μάρκες μέσων έχουν πέσει σαν μύγες, η NatGeo έχει αναπτυχθεί σε ψηφιακή μορφή και αποτελεί μία από τις κορυφαίες μάρκες του Instagram, με πάνω από 50 εκατομμύρια οπαδούς.
Όπως και με τα άλλα hacks του Instagram που συμπεριλαμβάνω εδώ, αυτό είναι κάτι που θα πρέπει να εργαστείτε στη στρατηγική σας με την πάροδο του χρόνου, οπότε μην ανησυχείτε αν φαίνεται στην αρχή περίεργο. Η γραφή σας θα βελτιωθεί καθώς βρίσκετε τα πατήματα σας και την ροή στο Instagram της μάρκας σας.
6. Αλληλεπιδράστε ενεργά με το influencer marketing
Επισκεφτείτε τα προφίλ κάθε προσώπου που έχετε εντοπίσει ως παράγοντα επηρεασμού στο χώρο σας και τσεκάρετε το “Post Notifications” για να ειδοποιείστε κάθε φορά που μοιράζονται νέο περιεχόμενο. Στη συνέχεια μπορείτε να αλληλεπιδράτε μαζί τους τακτικά και να γίνετε ένας από τους αγαπημένους τους ανθρώπους ή Brands.
7. Αφαιρέστε ανεπιθύμητες tagged φωτογραφίες από το προφίλ σας
Αν θέλετε να έχετε μόνο το καλύτερο περιεχόμενο που δημιουργείται από τον χρήστη σχετικά με εσάς ή το brand στο προφίλ σας του Instagram, μπορείτε. Τώρα μπορείτε να καταργήσετε πλήρως τις φωτογραφίες με ετικέτα από τον ιστότοπο, επιλέγοντας “Επεξεργασία ετικετών”, επιλέγοντας αυτές που θέλετε να καταργήσετε και επιλέγοντας “Απόκρυψη από το προφίλ” (ίσως χρειαστεί να επιβεβαιώσετε).
8. Εγκρίνετε ετικέτες φωτογραφιών πριν εμφανιστεί το περιεχόμενο στο προφίλ σας.
Μιλώντας για τον πιο δυνατό έλεγχο των ετικετοποιημένων φωτογραφιών που εμφανίζονται στο προφίλ σας, μπορείτε να αλλάξετε τη ρύθμιση του Instagram, έτσι ώστε οι ετικέτες των φωτογραφιών να μην εμφανίζονται, εκτός αν τις εγκρίνετε. Θα το βρείτε κάτω από τις “Επιλογές”, “Φωτογραφίες από εσάς” και “Προσθήκη με μη αυτόματο τρόπο”. Πρέπει να το ρυθμίσετε για να αποφύγετε πιθανές δυσάρεστες καταστάσεις.
9. Αναπτύξτε το δικό σας στυλ στο Instagram
Είναι στην ανθρώπινη φύση να θέλει να ταιριάξει με τους άλλους, αλλά στο Instagram, θέλετε να ξεχωρίσετε. Δημιουργήστε μια ταυτότητα σήμα κατατεθέν στο προφίλ σας, με μια συγκεκριμένη κουλτούρα που σας εκφράζει σε κάθε φωτογραφία. Με αυτό τον τρόπο θα ξεχωρίσετε από τους υπόλοιπους καθώς ανεβάζετε μοναδικές σύμφωνα με το Brand σας εικόνες.
10. Ενεργοποιηθείτε σε Local
Δείτε τι συμβαίνει σε μια συγκεκριμένη περιοχή (ας πούμε τη γειτονιά σας, μια πόλη στην οποία στοχεύετε σε διαφημίσεις ή ακόμα και ένα συμβάν σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία) μεταβαίνοντας στη σελίδα αναζήτησης και επιλέγοντας την καρτέλα “Places”. Στη συνέχεια, πληκτρολογήστε το όνομα του τόπου για να δείτε όλες τις αναρτήσεις με γεωγραφική θέση για τη συγκεκριμένη τοποθεσία.
11. Θυμηθείτε το Call to action !
Το Instagram, όπως και άλλα κοινωνικά δίκτυα, είναι μια συζήτηση, όχι μια πλατφόρμα μετάδοσης. Ποια ενέργεια θέλετε να κάνουν οι χρήστες στη δημοσίευση σας ; Εάν δεν το κάνετε μέχρι σήμερα είναι καιρός να ξεκινήσετε. Προσκαλέστε τους οπαδούς σας να προχωρήσουν σε μια σειρά κινήσεων ή μια συγκεκριμένη από το post που ανεβάζετε. Για παράδειγμα αν δημιουργείτε συχνά Content περιεχόμενο, δημοσιεύστε μια φωτογραφία με το δικό σας στυλ στο Instagram και στη λεζάντα ωθήστε τους Followers σας να προχωρήσουν σε κάποια κίνηση. Διαβάστε 3 τρόπους για να επηρεάζετε το κοινό σας στο Instagram.
Ανακεφαλαίωση
Για να αποκτήσετε περισσότερους Followers στο Instagram κάντε τα εξής:
1.Προωθήστε το αποκλειστικό σας hashtag στα άλλα κοινωνικά προφίλ σας, στον ιστότοπό σας και στην στρατηγική ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας.
2.Γίνετε δημιουργικοί με τα hashtag σας. Να είναι αστείο, ειρωνικό ή εξωφρενικό – αλλά ποτέ δεν είναι βαρετό!
3.Παρακολουθήστε τοπικά συναφείς συνομιλίες. Συμμετάσχετε σε αυτές τις συνομιλίες για να εμφανιστείτε σε περισσότερους ανθρώπους.
4.Χρησιμοποιήστε το κεντρικό url για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα στο νεότερο ή πιο δημοφιλές περιεχόμενο.
5.Γράψτε περιγραφικές λεζάντες. Η ιστορία θα βοηθήσει στη δημιουργία δεσμών και ανταλλαγής απόψεων.
6.Αλληλεπιδράστε με τους κορυφαίους επηρεαστές στο χώρο σας και προσπαθήστε να γίνετε ένας από τους αγαπημένους τους ανθρώπους ή brands.
7.Δεν θέλετε μια φωτογραφία με ετικέτα από εσάς ή το brands σας στο προφίλ σας; Ενεργοποιήστε την επεξεργασία ετικετών για την απόκρυψη εικόνων από το προφίλ σας.
8.Προσαρμόστε τις ρυθμίσεις σας έτσι ώστε να μην εμφανίζονται τυχόν δυσοίωνες φωτογραφίες με ετικέτα χωρίς την έγκρισή σας.
9.Αναπτύξτε το δικό σας μοναδικό, αναγνωρίσιμο οπτικό στυλ. Καταλάβετε πώς θέλετε να ξεχωρίσετε και ξεκινήστε!
10.Επισκεφθείτε την καρτέλα “Μέρη” για να δείτε τι συμβαίνει σε τοπικό επίπεδο – τη γειτονιά σας, μια πόλη στην οποία στοχεύετε σε διαφημίσεις ή ένα συμβάν σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία.
11.Χρησιμοποιήστε ένα call to action, για να ενημερώσετε τους ανθρώπους τι θέλετε να κάνουν με τις αναρτήσεις σας. Βρείτε έξυπνους τρόπους για να κάνετε τους χρήστες να μοιράζονται το περιεχόμενό σας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.