Η πρώτη σελίδα στο Google ή στη Google δεν είναι μια απλή υπόθεση. Ο ανταγωνισμός αυξάνεται σε όλους τους τομείς οι δυσκολίες επίσης συνεπώς χρειάζονται στοχευμένες και έξυπνες SEO στρατηγικές. Εφόσον επιλέξετε κάποια εταιρεία ή κάποιον/α που ασχολείται με το Digital Marketing θα πρέπει να έχετε και εσείς κάποιες γνώσεις ώστε να μπορείτε να μεταφράζετε τα λεγόμενα των απαντήσεων που θα λαμβάνετε. Φυσικά θα πρέπει να κάνετε και εσείς τις σωστές ερωτήσεις. Σε αυτό το άρθρο θα αναλύσω τι είναι το Google Panda.
Η Google έχει πάρα πολλά σημεία στον αλγόριθμο που επηρεάζουν την συνολική κατάταξη. Το Google Panda είναι μέρος του αλγόριθμου με ειδικότητα στη ποιότητα του περιεχομένου, το Google Peguin έχει ειδικότητα στη ποιότητα των links , και το Google Hummingbird δίνει βάση στις αναζητήσεις, την ποιότητα αυτών και το voice SEO.
Διαβάστε : Πως η Google εντοπίζει το περιεχόμενο του site σας ;
Ξεκινάμε με το Google Panda
Το Google Panda ελέγχει την ποιότητα του περιεχομένου ενός ιστοτόπου για να το κατατάξει ανάλογα στα αποτελέσματα της αναζήτησης. Όσον αφορά τις ιστοσελίδες που έχουν χαμηλότερη ποιότητα περιεχομένου, πιθανότατα θα επηρεαστούν αρνητικά από το Google Panda. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα, να προκαλεί τις ιστοσελίδες να δημιουργούν υψηλότερη ποιότητα περιεχομένου, ώστε να βγαίνουν υψηλότερα στα αποτελέσματα αναζήτησης, πράγμα που σημαίνει ότι ή ποιότητα του περιεχομένου ανταμείβεται με υψηλότερες βαθμολογίες, ενώ η χαμηλή ποιότητα του περιεχομένου θα πέφτει συνεχώς στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Τι ρόλο παίζει το περιεχόμενο που δημιουργείται ή παράγεται από χρήστες
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι το Google Panda δεν στοχεύει το user-generated περιεχόμενο, κάτι που πολλοί webmasters και Digital Marketers εκπλήσσονται όταν το μαθαίνουν και πολλοί άλλοι »πανέξυπνοι» το αμφισβητούν.Επειδή όμως το Google Panda στοχεύει σε user-generated περιεχόμενο, τείνει να επηρεάσει εκείνους τους χρήστες που παράγουν πολύ χαμηλής ποιότητας περιεχόμενο, όπως ανεπιθύμητα guets posts ή φόρουμ που είναι γεμάτα με spam περιεχόμενο. Μην ξεχνάτε το περιεχόμενο από χρήστες που έχετε δημιουργήσει, είτε πρόκειται για φόρουμ, είτε σχόλια σε blogs ή συνεισφορές σας σε άρθρα, μόνο και μόνο επειδή έχετε ακούσει ότι είναι «κακό» ή δεν το λαμβάνει υπόψιν το Google Panda. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες υψηλής κατάταξης με user-generated περιεχόμενο, και πολλές σελίδες που έχασαν σημαντικές θέσεις σε κατατάξεις επειδή αφαίρεσαν αυτό το είδος του περιεχομένου. Ακόμη και σχόλια που έγιναν σε ένα blog post μπορεί να διατηρήσουν ή ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τα στατιστικά σας.
Μην ξεχνάτε το περιεχόμενο από χρήστες που έχετε δημιουργήσει, είτε πρόκειται για φόρουμ, είτε σχόλια σε blogs ή συνεισφορές σας σε άρθρα, μόνο και μόνο επειδή έχετε ακούσει ότι είναι «κακό» ή δεν το λαμβάνει υπόψιν το Google Panda. Υπάρχουν πολλές ιστοσελίδες υψηλής κατάταξης με user-generated περιεχόμενο, και πολλές σελίδες που έχασαν σημαντικές θέσεις σε κατατάξεις επειδή αφαίρεσαν αυτό το είδος του περιεχομένου. Ακόμη και σχόλια που έγιναν σε ένα blog post μπορεί να διατηρήσουν ή ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τα στατιστικά σας.
Η καταμέτρηση λέξεων είναι μια άλλη πτυχή του Google Panda και συχνά έχω παρατηρήσει ότι δεν λαμβάνεται υπόψιν από SEO managers. Πολλά sites κάνουν το λάθος και αρνούνται να δημοσιεύσουν οποιοδήποτε περιεχόμενο εκτός και αν είναι πάνω από ένα ορισμένο αριθμό λέξεων, 250 λέξεις έως 350 λέξεις. Αντ ‘αυτού, η Google συνιστά να σκεφτείτε πόσες λέξεις το περιεχόμενο πρέπει να έχει ώστε να είναι πετυχημένο και να παρέχει σημαντική αξία πληροφορίας στον χρήστη.
Το Περιεχόμενο να ταιριάζει με το ερώτημα
Αν δυσκολεύεστε να εντοπίσετε αν ένα συγκεκριμένο κομμάτι της ιστοσελίδας σας θεωρείται ποιοτικό ή όχι, υπάρχει ένας σίγουρος τρόπος για να το επιβεβαιώσετε. Κοιτάξτε στο Google Analytics ή το πρόγραμμα analytics που χρησιμοποιείτε και τσεκάρετε την συγκεκριμένη σελίδα. Αν η Google στέλνει επισκέπτες στη συγκεκριμένη σελίδα, τότε σαφώς το περιεχόμενο είναι ποιοτικό και εμφανίζεται αρκετά ψηλά στις αναζητήσεις.
Διαβάστε : SEO Reports – Αναφορές Google οργανικών αποτελεσμάτων
Ωστόσο, αν μια σελίδα δεν λαμβάνει επισκεψιμότητα από τη Google, αυτό δεν σημαίνει αυτόματα ότι είναι κακό σημάδι, αλλά το περιεχόμενο πρέπει να επανεξεταστεί. Υπάρχει το ενδεχόμενο να είναι αρκετά καινούριο ώστε να αξιολογηθεί αναλόγως. Ίσως να χρειαστεί να μιλήσετε με ειδικό στο SEO περιεχόμενο, ώστε να εξετάσει λεπτομερώς τα κείμενα σας και να προσθέσει παραγράφους ή αφαιρέσει κάποιους άλλους. Φυσικά υπάρχει και το ενδεχόμενο το περιεχόμενο που έχετε δημιουργήσει να είναι τραγικό.
Πώς να αποτρέψετε το Google Panda από το να επηρεάζει αρνητικά το site σας ; Δημιουργήστε υψηλής ποιότητας, μοναδικό περιεχόμενο που απαντά στην ερώτηση που αναζητούν οι χρήστες. Διαβάζοντας το περιεχόμενο με τον λόγο σας, είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να καταλάβετε εάν το περιεχόμενο είναι υψηλής ποιότητας ή όχι. Όταν το περιεχόμενο διαβάζεται φωναχτά, τα δεδομένα αλλάζουν, όπως η χρήση με τις ίδιες λέξεις-κλειδιά, ορθρογραφικά και συνταντικά λάθη, και άλλους παράγοντες που το περιεχόμενο είναι ανεπαρκές. Διαβάστε και επεξεργαστείτε το περιεχόμενο, ή ζητήστε από κάποιον άλλο να το διαβάσει, ώστε να μπορείτε με μεγαλύτερη ευκολία να δείτε τι χρειάζεται να αλλαχτεί.
Το Google Panda είναι μια εκπληκτική καινοτομία, δημιουργία της εταρείας Google. Δεν επιτρέπει σε κανέναν να σας ξεπεράσει με πονηριές και black hat Seo τεχνικές. Αξιολογεί την σκληρή δουλειά του SEO Manager που ακολουθεί πιστά τους νέους κανονισμούς. Αν χρειάζεστε βοήθεια και θέλετε να ανεβείτε ψηλά και στα πρώτα αποτελέσματα αναζήτησης επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.