Ως ιδιοκτήτης μικρής επιχείρησης, αναζητάτε συνεχώς τρόπους για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας και να ξεχωρίσετε από τον ανταγωνισμό. Η διαφήμιση επιχείρησης πρέπει να γίνεται με πλάνο και σχέδιο. Ενώ μπορούν να χρησιμοποιηθούν πολλές διαφορετικές τεχνικές, μερικές είναι πιο αποτελεσματικές από άλλες. Δεδομένου ότι στόχος μας είναι να βοηθήσουμε τις μικρές επιχειρήσεις να αναπτυχθούν, έχουμε συγκεντρώσει μια λίστα με προτάσεις για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας για τη μικρή επιχείρησή σας. Είναι μια καλή αρχή και θα πρέπει να σας δώσει μερικές ιδέες για να ξεκινήσετε.
Προσδιορίστε το κοινό-στόχο σας στο πλάνο για διαφήμιση επιχείρησης
Κατά τη δημιουργία της επωνυμίας σας, πρέπει να κατανοήσετε ξεκάθαρα ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Προσπαθήστε να γίνετε όσο το δυνατόν πιο συγκεκριμένοι όταν προσδιορίζετε το κοινό-στόχο σας. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορείτε να δημιουργήσετε περιεχόμενο και υλικό μάρκετινγκ προσαρμοσμένο σε αυτά, το οποίο θα συμβάλει στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας. Δεν μιλώ απλώς να κάνω μια γενική υπόθεση σχετικά με το ποιο είναι το κοινό-στόχος σας. Πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να ερευνήσετε και να κατανοήσετε ποιοι είναι, ποιες είναι οι ανάγκες και τα θέλω τους και τι τους παρακινεί.
Αυτή η έρευνα μπορεί να γίνει με διάφορους τρόπους. Μπορείτε επίσης να διεξάγετε έρευνα με βάση αυτά που γνωρίζετε. Για παράδειγμα, αν εξυπηρετείτε μικρές επιχειρήσεις, τότε με λίγη γρήγορη αναζήτηση, θα διαπιστώσετε τις ηλιακές ομάδες που θέλετε να στοχεύσετε. Τι σημαίνει αυτό; Σημαίνει ότι πρέπει να στοχεύσουμε σε ηλικίες που έχουν δραστηριότητα πιο έντονη σε ένα τομέα. Φυσικά, αυτή είναι μόνο μια μέτρηση που πρέπει να εξετάσετε και θα θέλετε να λάβετε υπόψη και άλλους παράγοντες, αλλά πρέπει να αφιερώσετε χρόνο για να κατανοήσετε το κοινό-στόχο σας προτού προχωρήσετε στο επόμενο βήμα.
Ερευνήστε τον ανταγωνισμό σας
Τώρα που έχετε μια σταθερή κατανόηση του κοινού-στόχου σας, ήρθε η ώρα να αρχίσετε να εξετάζετε τον ανταγωνισμό σας. Θέλετε να αφιερώσετε χρόνο για να καταλάβετε τι κάνουν καλά και τι κάνουν άσχημα. Αυτό θα σας δώσει μια καλή ιδέα για το πού μπορεί να υπάρχουν ευκαιρίες για να βελτιώσετε αυτό που κάνουν και να εξυπηρετήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας. Ξεκινήστε προσδιορίζοντας ποιοι είναι οι κορυφαίοι 3-5 ανταγωνιστές σας. Μόλις το κάνετε αυτό, δείτε τον ιστότοπό τους και την παρουσία τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
- Πόσο συχνά δημοσιεύουν;
- Τι είδους περιεχόμενο μοιράζονται;
- Είναι ενεργοί στα social media;
Θα πρέπει επίσης να εξετάσετε πράγματα όπως τις κριτικές και τις αξιολογήσεις τους. Τι λέει ο κόσμος για αυτούς; Αυτό μπορεί να σας δώσει μια εικόνα για το πώς τους αντιλαμβάνεται το κοινό στο οποίο απευθύνεται και πού μπορεί να υπάρχουν ευκαιρίες για βελτίωση. Είναι επίσης καλή ιδέα να εξετάσετε το υλικό μάρκετινγκ τους. Πώς μοιάζουν οι επαγγελματικές τους κάρτες, τα φυλλάδια και άλλα υλικά μάρκετινγκ; Αυτό μπορεί να σας δώσει μερικές ιδέες για να κάνετε το υλικό μάρκετινγκ να ξεχωρίζει.
Τέλος, θα θελήσετε να ρίξετε μια ματιά στη διαδικασία πώλησής τους. Πώς πωλούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους; Τι είδους προσφορές κάνουν; Πώς είναι η συνολική εμπειρία; Αυτό θα σας δώσει μερικές ιδέες για το πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη διαδικασία πωλήσεών τους και να εξυπηρετήσετε καλύτερα το κοινό-στόχο σας.
Αναπτύξτε μια στρατηγική μάρκετινγκ
Έχοντας κατά νου το κοινό-στόχο και τους ανταγωνιστές σας, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε να αναπτύσσετε τη στρατηγική μάρκετινγκ.
Εδώ θα αποφασίσετε πώς θα προσεγγίσετε το κοινό-στόχο σας και τι είδους μήνυμα θα μοιραστείτε μαζί του. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε πολλά διαφορετικά κανάλια μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του μάρκετινγκ μέσω email, του μάρκετινγκ περιεχομένου και της πληρωμένης διαφήμισης. Θα θελήσετε να εξετάσετε όλες αυτές τις επιλογές και πώς θα μπορούσαν να λειτουργήσουν για την επιχείρησή σας. Θα θελήσετε επίσης να δημιουργήσετε έναν προϋπολογισμό μάρκετινγκ.
Αυτό θα σας βοηθήσει να προσδιορίσετε πόσα είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε για μάρκετινγκ κάθε μήνα ή χρόνο. Μόλις αναπτύξετε τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, θα θέλετε να δημιουργήσετε ορισμένους στόχους. Αυτά θα πρέπει να είναι συγκεκριμένα, μετρήσιμα, εφικτά, σχετικά και βασισμένα στον χρόνο. Αυτό θα σας βοηθήσει να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να εξασφαλίσετε επιτυχημένες προσπάθειες μάρκετινγκ. Μερικοί στόχοι που μπορεί να θέλετε να εξετάσετε περιλαμβάνουν τους ακόλουθους
Αύξηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας κατά X% πριν από το τέλος του μήνα. Αυξάνονται οι ακόλουθοι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κατά X% το 2022.
Δημιουργία X νέων δυνητικών πελατών ανά μήνα. Αύξηση πωλήσεων κατά Χ% το τρίτο τρίμηνο.
Καταλαβαίνετε την ιδέα. Αυτά είναι μόνο μερικά παραδείγματα, αλλά θα θελήσετε να αναπτύξετε στόχους που να έχουν νόημα για την επιχείρησή σας.
Αναπτύξτε μια επαγγελματική ιστοσελίδα
Έχοντας εφαρμόσει τη στρατηγική μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να αναπτύξετε έναν επαγγελματικό ιστότοπο.
Αυτό είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας για τη μικρή επιχείρησή σας. Ο ιστότοπός σας είναι συχνά το πρώτο πράγμα που βλέπουν οι δυνητικοί πελάτες, επομένως θέλετε να βεβαιωθείτε ότι θα κάνει καλή εντύπωση. Θα πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένο, εύκολο στην πλοήγηση και ενημερωτικό. Όταν λέω καλοσχεδιασμένο, εννοώ ότι πρέπει να φαίνεται καλό με τα χρώματα, το λογότυπο και το συνολικό στυλ της επωνυμίας σας.
Εάν δεν είστε σχεδιαστής ιστοσελίδων, μπορεί να θέλετε να σκεφτείτε να προσλάβετε κάποιον για να σας βοηθήσει με αυτό. Αξίζει την επένδυση για να έχετε έναν ιστότοπο με επαγγελματική εμφάνιση που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και να προσελκύσετε περισσότερους πελάτες. Ένας επαγγελματίας θα ξέρει πώς να σχεδιάζει έναν ιστότοπο που είναι οπτικά ελκυστικός και εύκολος στη χρήση. Η κατασκευή ιστοσελίδων χρίζει επαγγελματικής προσέγγισης.
Θα ενσωματώσουν διάφορα στοιχεία σχεδίασης και τεχνικές για να κάνουν τους πελάτες να αναλάβουν δράση, είτε εγγραφούν σε ένα ενημερωτικό δελτίο είτε κάνουν μια αγορά. Εάν αποφασίσετε να ακολουθήσετε τη διαδρομή DIY, υπάρχουν πολλοί διαθέσιμοι πόροι και πρότυπα που θα σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε έναν επαγγελματικό ιστότοπο μόνοι σας.
Υπηρεσίες όπως το WordPress και το Squarespace διευκολύνουν τη δημιουργία ενός ιστότοπου χωρίς γνώσεις κωδικοποίησης. Δεν συνιστώ αυτήν τη διαδρομή, καθώς ο ιστότοπός σας είναι πολύ σημαντικός, αλλά είναι εφικτός εάν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό.
Εκτός από το να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας φαίνεται καλός, θα θέλετε να διασφαλίσετε ότι είναι βελτιστοποιημένος για τις μηχανές αναζήτησης (SEO). Αυτό σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά και φράσεις σε ολόκληρο τον ιστότοπό σας, ώστε οι χρήστες να μπορούν να τις βρίσκουν στο διαδίκτυο όταν αναζητούν επιχειρήσεις σαν τη δική σας. Για παράδειγμα τοπικά μπορεί ένας χρήστης να αναζητήσει κατασκευή ιστοσελίδων Καλλιθέα.
Δημιουργήστε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
Με τη στρατηγική μάρκετινγκ, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε τη δημιουργία περιεχομένου. Το περιεχόμενο είναι ένα από τα πιο κρίσιμα κομμάτια των προσπαθειών σας μάρκετινγκ, καθώς συμβάλλει στην προσέλκυση και την προσέλκυση του κοινού-στόχου σας. Όταν θέλετε πραγματικά να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας για τη μικρή επιχείρησή σας, το περιεχόμενο είναι ο βασιλιάς.
Όταν δημιουργείτε περιεχόμενο, θα θέλετε να βεβαιωθείτε ότι είναι υψηλής ποιότητας και σχετικό με το κοινό-στόχο σας. Θα πρέπει επίσης να είναι συναρπαστικό και συναρπαστικό, ώστε οι άνθρωποι να θέλουν να το διαβάσουν και να το μοιραστούν με άλλους. Έτσι θα αυξήσετε τις πιθανότητες για πρώτη σελίδα στη Google.
Τέλος, θα θελήσετε να διασφαλίσετε ότι το περιεχόμενό σας είναι βελτιστοποιημένο για τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει τη χρήση των σωστών λέξεων-κλειδιών και φράσεων, ώστε οι χρήστες να μπορούν να βρίσκουν εύκολα το περιεχόμενό σας όταν κάνουν αναζήτηση στο διαδίκτυο. Θυμηθείτε να ενσωματώσετε τα χρώματα, το λογότυπο και τη συνολική επωνυμία σας στο περιεχόμενο για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας. Λέξεις κλειδιά όπως έλεγχος τίτλων ή συναινετικό διαζύγιο έχουν τεράστιο ανταγωνισμό. Προετοιμαστείτε για μια μάχη.
Ανάλογα με τα κανάλια στα οποία εστιάζετε από τη στρατηγική μάρκετινγκ σας, ορισμένοι τύποι περιεχομένου που μπορεί να θέλετε να δημιουργήσετε περιλαμβάνου αρθροφραφία. Τα πλούσια σε λέξεις-κλειδιά είναι εξαιρετικά για το SEO για τον ιστότοπό σας. Βίντεο. Αυτά έχουν περισσότερη δέσμευση από φωτογραφίες.
Podcasts
Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσετε την επωνυμία σας μπροστά σε νέο κοινό. Infographics. Σε όλους αρέσει ένα καλό infographic στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Ηλεκτρονικά βιβλία
Αυτά είναι εξαιρετικά για πελατολόγιο. Χρησιμοποιήστε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να προσεγγίσετε ένα ευρύτερο κοινό. Αν και αυτό μπορεί να εμπίπτει στη δημιουργία περιεχομένου, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν τόσο μεγάλη εμβέλεια που αξίζει την κατηγορία τους. Θα θελήσετε να ξεκινήσετε δημιουργώντας προφίλ στις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων στις οποίες το κοινό-στόχος σας είναι πιο ενεργό. Δεν χρειάζεστε προφίλ σε όλες τις πλατφόρμες, αλλά τουλάχιστον εστιάστε στις σημαντικότερες, όπως το Facebook, το Twitter, το Instagram και το LinkedIn.
Μόλις ρυθμιστούν τα προφίλ σας, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε την κοινή χρήση περιεχομένου. Θυμηθείτε να μοιράζεστε έναν συνδυασμό τύπων περιεχομένου (κείμενο, εικόνες, βίντεο) και να εστιάσετε στην ποιότητα και όχι στην ποσότητα. Δεν χρειάζεται να δημοσιεύετε δέκα φορές την ημέρα. Μία ή δύο φορές την ημέρα είναι εντάξει. Θα ήταν καλύτερο να αλληλεπιδράτε και με άλλους χρήστες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό σημαίνει να κάνετε like και να σχολιάζετε τις αναρτήσεις άλλων ανθρώπων και να μοιράζεστε το περιεχόμενό τους στα δικά σας προφίλ.
Αυτό όχι μόνο θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε περισσότερους οπαδούς, αλλά θα σας βοηθήσει επίσης να δημιουργήσετε σχέσεις με άλλους χρήστες, κάτι που μπορεί να είναι επωφελές για την επωνυμία σας. Ένα βασικό πράγμα που πρέπει να θυμάστε με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ότι όλα έχουν να κάνουν με το να είστε κοινωνικοί. Είναι το πρόσωπο της επωνυμίας σας στο διαδίκτυο. Επομένως, ό,τι και αν δημοσιεύσετε, βεβαιωθείτε ότι είναι κάτι που θα ξεκινήσει μια συζήτηση και θα κάνει τους ανθρώπους να μιλήσουν για την επωνυμία σας.
Επενδύστε στη διαδικτυακή διαφήμιση
Ένας από τους πιο γρήγορους τρόπους για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας για τη μικρή επιχείρησή σας είναι να επενδύσετε στη διαφήμιση στο διαδίκτυο. Μπορείτε να διαφημιστείτε σε διαφορετικές πλατφόρμες, αλλά μερικές από τις πιο δημοφιλείς περιλαμβάνουν το Google Ads, τις διαφημίσεις Facebook και τις διαφημίσεις LinkedIn.
Αυτές οι πλατφόρμες σάς επιτρέπουν να στοχεύετε τις διαφημίσεις σας σε συγκεκριμένο κοινό, επομένως ξοδεύετε χρήματα μόνο σε διαφημίσεις που θα προσεγγίσουν άτομα που ενδιαφέρονται για το προϊόν ή την υπηρεσία σας. Κατά τη δημιουργία των διαφημίσεών σας, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι είναι εντυπωσιακές και σχετικές με το κοινό-στόχο σας. Θα θελήσετε επίσης να συμπεριλάβετε μια παρότρυνση για δράση, ώστε οι άνθρωποι να γνωρίζουν τι θέλετε να κάνουν (όπως επίσκεψη στον ιστότοπό σας ή εγγραφή στη λίστα email σας).
Η διαδικτυακή διαφήμιση μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προσεγγίσετε ένα μεγαλύτερο κοινό και να δείξετε την επωνυμία σας μπροστά σε νέα άτομα. Βεβαιωθείτε ότι επενδύετε χρήματα με σύνεση και στοχεύετε τις διαφημίσεις σας στα σωστά άτομα. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι αποκτάτε δυνητικούς πελάτες από τις διαφημίσεις σας στέλνοντας τους χρήστες σε μια σελίδα προορισμού όπου μπορούν να εγγραφούν για περισσότερες πληροφορίες. Έχω δει πολλές επιχειρήσεις να πετούν λεφτά με το να μην το κάνουν αυτό!
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.