Google news

Η συμπερίληψη των μικροδεδομένων σχήματος – schema microdata στις ιστοσελίδες σας είναι μια περίεργη διαδικασία – ξέρετε ότι πρέπει να το κάνετε, αλλά στην πραγματικότητα η παρακολούθηση μπορεί να είναι πιο δύσκολη από ό, τι ακούγεται.

Παρόλο που τα σχήματα και άλλα δομημένα σήματα μορφοποίησης έχουν παραμείνει εδώ και αρκετά χρόνια, σχετικά λίγες ιστοσελίδες περιλαμβάνουν Schema Markups και ακόμη λιγότεροι άνθρωποι ξέρουν τι είναι το Schema ή τι κάνει. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να ψάξετε αλλού για την απάντηση, καθώς θα σας εξηγήσουμε τι σημαίνει και γιατί θα πρέπει να το κάνετε αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής SEO.

Διαβάστε : SEO Βελτιστοποίηση – Συμβουλές SEO για την ιστοσελίδα σας

Τι είναι το Schema;

Το Schema είναι ένας τύπος μικροδεδομένων που διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να αναλύουν και να ερμηνεύουν τις πληροφορίες στις ιστοσελίδες σας πιο αποτελεσματικά, ώστε να μπορούν να παρέχουν συναφή αποτελέσματα στους χρήστες βάσει ερωτημάτων αναζήτησης.

Τι είναι το Schema.org;

Το Schema.org είναι το κεντρικό σπίτι στο διαδίκτυο για το πρόγραμμα Schema, μια συνεργασία μεταξύ Google, Bing, Yahoo! και τη ρωσική μηχανή αναζήτησης Yandex (αυτή που δοκιμάζει την αναζήτηση χωρίς συνδέσμους) για την τυποποίηση της δομημένης σήμανσης.

Πώς λειτουργεί το Schema ;

Όπως και με άλλες μορφές σήμανσης, τα μικροδεδομένα σχήματος εφαρμόζονται στο περιεχόμενο μιας σελίδας για να καθορίσουν ακριβώς τι είναι και πώς πρέπει να αντιμετωπίζονται. Τα στοιχεία και τα χαρακτηριστικά του σχήματος μπορούν να προστεθούν απευθείας στον κώδικα HTML μιας ιστοσελίδας για να παράσχουν πρόσθετες πληροφορίες στους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης.

Στο παρακάτω παράδειγμα από το schema.org, το οποίο επικεντρώνεται στο περιεχόμενο για την ταινία του James Cameron για το 2009, “Avatar”, βλέπετε ότι η προσθήκη του χαρακτηριστικού στο σχετικό τμήμα <div> διευκολύνει τις μηχανές αναζήτησης να αναγνωρίσουν ότι αυτό το περιεχόμενο σχετίζεται σε μια ταινία, όπως ορίζεται από την ιεραρχία τύπου schema.org. Ομοίως, η προσθήκη του χαρακτηριστικού ορίζει ότι όλα τα περιεχόμενα του συγκεκριμένου τμήματος <div> αναφέρουν ένα συγκεκριμένο στοιχείο – στην περίπτωση αυτή, το remake του James Cameron με τίτλο “Fern Gully”.

Διαβάστε  Εταιρείες που φτιάχνουν site: Επιλέξτε Στρατηγικά

Οι χρόνοι και οι ημερομηνίες μπορεί να είναι πολύ δύσκολο για τις μηχανές αναζήτησης να ερμηνευτούν σωστά. Αυτό οφείλεται σε διαφορές στον τρόπο μορφοποίησης των ημερομηνιών, στο κατά πόσον το συγκεκριμένο συμβάν πραγματοποιήθηκε στο παρελθόν ή πρόκειται να παρουσιαστεί στο μέλλον και στο γεγονός ότι οι μηχανές αναζήτησης (όπως όλοι οι υπολογιστές) είναι στην πραγματικότητα αρκετά ηλίθιοι. Σε αυτό το παράδειγμα, η συμπερίληψη του στοιχείου συμβάντος καθιστά σαφές ότι πρόκειται για ένα συμβάν που λαμβάνει χώρα σε μια συγκεκριμένη ημερομηνία (όπως μπορείτε να δείτε με την προσθήκη των χαρακτηριστικών startDate και datetime), διευκολύνοντας έτσι τις μηχανές αναζήτησης να επιστρέψουν αποτελέσματα στον χρήστη. Αυτό εξαλείφει τυχόν ασάφεια για τους χρήστες που αναζητούν πληροφορίες για την ταινία του 1984 με το ίδιο όνομα, η οποία είναι αναμφισβήτητα μία από τις καλύτερες ταινίες που έγινε ποτέ.

Μπορεί το Schema να βελτιώσει το SEO;

Η συμπερίληψη των μικροδεδομένων σχήματος στον κώδικα HTML μπορεί να βοηθήσει τους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης να ερμηνεύσουν καλύτερα το περιεχόμενο των σελίδων σας. Αυτό, με τη σειρά του, μπορεί να αυξήσει την ορατότητά σας. Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η συμπεριφορά του κώδικα (ή οποιαδήποτε άλλη δομημένη μορφή σήμανσης) στον κώδικα δεν είναι γρήγορη και βρώμικη SEO “hack”, αντιθέτως σκεφτείτε το Schema ως μια βέλτιστη πρακτική για να διευκολυνθεί η εύρεση και εμφάνιση του περιεχομένου σας.

Το Schema βελτιώνει τις Κατατάξεις Αναζήτησης;

Όχι, αυτή τη στιγμή. Η Google ισχυρίζεται ότι η συμπερίληψη των μικροδεδομένων σχήματος δεν χρησιμοποιείται επί του παρόντος ως σήμα κατάταξης. Ωστόσο, βελτιώνει τα πλούσια αποσπάσματα του ιστότοπού σας, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν τον ιστότοπό σας να εμφανίζεται πιο εμφανώς στα SERP.

Διαβάστε  Τεχνικές Πωλήσεων - Ο Απόλυτος οδηγός για να ανέβεις επίπεδο

Τι άλλο μπορεί να κάνει για μένα το Schema;

Εκτός από το να διευκολύνετε τις μηχανές αναζήτησης να κατηγοριοποιούν σωστά το περιεχόμενο του ιστότοπού σας, η σήμανση των σελίδων σας με μικροδιαγράμματα σχήματος μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για τον ορισμό και την εμφάνιση πλουσίων αποσπασμάτων του περιεχομένου σας στα SERP. Σε αντίθεση με την κοινή εσφαλμένη αντίληψη, η Google χρησιμοποιεί στην πραγματικότητα τη σήμανση σχήματος για να εμφανίσει πλούσια αποσπάσματα. Τα σαφή και συνοπτικά πλούσια αποσπάσματα μπορούν να έχουν ως αποτέλεσμα υψηλότερες αναλογίες κλικ, καθώς οι χρήστες μπορούν γρήγορα και εύκολα να καθορίσουν αν το περιεχόμενο στον ιστότοπό σας είναι αυτό που αναζητούν.

Πώς μπορώ να επισημάνω τις σελίδες μου με μικροδιαγράμματα σχήματος;

Η σήμανση των σελίδων σας με μικροδιαγράμματα σχήματος μπορεί να εξελιχθεί σε πολύ δύσκολη δουλειά, ειδικά αν ο ιστότοπός σας έχει εκατοντάδες (ή χιλιάδες) σελίδες. Η σήμανση πρέπει να προστίθεται χειροκίνητα σε κάθε σελίδα, η οποία απαιτεί ακόμα περισσότερη εργασία για μεγαλύτερες τοποθεσίες. Ωστόσο, εάν είστε ακόμα στα στάδια του σχεδιασμού ή έχετε έναν μικρότερο ιστότοπο, τότε η προσθήκη μικροδεδομένων σχήματος θα είναι μικρή ταλαιπωρία. Ακολουθήστε τα βήματα που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό για να ξεκινήσετε. Αφού είστε ικανοποιημένοι με τη σήμανσή σας, χρησιμοποιήστε το Εργαλείο Δομημένων Δοκιμαστικών Δεδομένων της Google για να ελέγξετε ότι όλα λειτουργούν σωστά.

Πρέπει να σημειώσω κάθε ιδιότητα σε κάθε σελίδα;

Όχι, αλλά όσο περισσότερες ιδιότητες εφαρμόζετε τα μικροδιαγράμματα σχήματος, τόσο πιο σαφής θα είναι η φύση και ο σκοπός του περιεχομένου του ιστότοπού σας στις μηχανές αναζήτησης. Επίσης, αξίζει να θυμάστε ότι πρέπει να εφαρμόσετε τη σήμανση σχήματος σε ένα ορισμένο αριθμό ιδιοτήτων προτού η Google μπορέσει να δημιουργήσει πλούσια αποσπάσματα χρησιμοποιώντας τα μικροδεδομένα σας. Μπορείτε να ελέγξετε ποιες πληροφορίες μπορούν να εξαχθούν από τη σήμανσή σας χρησιμοποιώντας το Εργαλείο Δομημένων Δοκιμαστικών Δεδομένων της Google.

Διαβάστε  Απάτη μέσω Instagram - Ηλεκτρονικό Ψάρεμα

Τι είναι το Facebook Open Graph και οι κάρτες Twitter;

Μερικοί έμποροι πιστεύουν λανθασμένα ότι η συμπερίληψη ετικετών Open Graph (και οι κάρτες Twitter, σε μικρότερο βαθμό) είναι το μόνο που χρειάζεται να κάνουν για να εξασφαλίσουν ότι το περιεχόμενό τους είναι όσο το δυνατόν πιο κοινό. Ωστόσο, τα μικροδιαγράμματα σχήματος μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε συνδυασμό με τις ετικέτες των κοινωνικών μέσων για να παρέχουν στις μηχανές αναζήτησης ακόμη περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το περιεχόμενο μιας σελίδας. Συμπεριλάβετε τη σήμανση σχήματος μαζί με τις ετικέτες Open Graph για να καταστήσετε το περιεχόμενό σας κοινόχρηστο και εξαιρετικά βελτιστοποιημένο.

Υποστηρίζει το Schema άλλους τύπους δεδομένων σήμανσης;

Ναί. Όταν η Google ανακοίνωσε το πρόγραμμα schema.org, πολλοί webmasters φοβήθηκαν να μάθουν ότι οι τύποι πληροφοριών που υποστηρίζονται από άλλες δομημένες μορφές σήμανσης δεν ήταν συμβατοί με τα μικροδεδομένα σχήματος. Η Google το άκουσε και τώρα το Schema παίζει ωραία με τους τύπους δεδομένων που εμφανίζονται στο RDFa και σε άλλες μορφές.

Μπορώ να προσθέσω λεξιλόγιο στο Schema ;

Περίπου. Η ιεραρχία τύπου του σχήματος περιέχει πολλούς τύπους στοιχείων που χρησιμοποιούνται συνήθως. Οι περισσότεροι έχουν σχετικούς υποτύπους, αλλά η έκταση αυτών των υποτύπων μπορεί να ποικίλει. Σε ορισμένες περιπτώσεις, ίσως θελήσετε να προσθέσετε τους δικούς σας τύπους στοιχείων στη σήμανσή σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό χρησιμοποιώντας τις επεκτάσεις. Για να δημιουργήσετε έναν προσαρμοσμένο τύπο στοιχείου, απλώς προσθέστε μια κάθετο στο τέλος ενός υπάρχοντος είδους είδους και πληκτρολογήστε τον νέο όρο.

Πρόσωπο / Μηχανικός / Ηλεκτρολόγος Μηχανικός

Χρησιμοποιείτε μικροδιαγράμματα σχήματος ή άλλο τύπο μορφής σήμανσης; Εάν όχι, γιατί; Ενημερώστε μας!

Δείτε ακόμη : 

Η Google χρησιμοποιεί την ταχύτητα σελίδας ως σήμα κατάταξης στην αναζήτηση για κινητά

Το Google my Business επιτρέπει στους χρήστες να ανεβάζουν βίντεο

SEO – Λέξεις κλειδιά γιατί έχουν σημασία και πως τις βρίσκουμε

 

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *