SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

SEO Βελτιστοποίηση – Συμβουλές SEO για την ιστοσελίδα σας

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 23, 2018 | 0 Comment

Αυτός ο οδηγός θα είναι μια εισαγωγή και επισκόπηση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μια εξαιρετικά σημαντική τακτική για την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Σε αυτόν τον οδηγό θα μάθετε:

Τι είναι SEO & Γιατί είναι σημαντικό;
Έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO και στόχευση λέξεων-κλειδιών για τις βέλτιστες πρακτικές
Βέλτιστες πρακτικές βελτιστοποίησης επί της σελίδας

Ας αρχίσουμε!

1. Τι είναι SEO & Γιατί είναι σημαντικό;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων και του περιεχομένου τους ώστε να μπορούν εύκολα να εντοπιστούν από χρήστες που αναζητούν όρους σχετικούς με τον ιστότοπό σας. Ο όρος SEO επίσης περιγράφει τη διαδικασία της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων καθιστώντας ευκολότερη τη δουλειά για το λογισμικό ευρετηρίασης μηχανών αναζήτησης, γνωστό ως “crawlers”, για να βρει, να σαρώσει και να καταχωρήσει στις μηχανές αναζήτησης τις πληροφορίες της ιστοσελίδας σας.

Ενώ η έννοια του SEO είναι σχετικά απλή, πολλοί νεοεισερχόμενοι στο SEO εξακολουθούν να έχουν ερωτήσεις σχετικά με τις ιδιαιτερότητες, όπως:

Πώς βελτιστοποιείτε τον ιστότοπό σας ή τον ιστότοπο της εταιρείας σας για τις μηχανές αναζήτησης;
Πώς ξέρετε πόσο χρόνο ξοδεύετε για SEO;
Πώς μπορείτε να διαφοροποιήσετε τις “καλές” συμβουλές SEO από “κακές” ή επιβλαβείς συμβουλές SEO;
Ίσως η πιο σημαντική πτυχή της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης είναι πώς μπορείτε πραγματικά να αξιοποιήσετε το SEO για να σας βοηθήσουν να οδηγήσετε πιο σχετική κίνηση, οδηγεί και πωλήσεις για την επιχείρησή σας.

Γιατί θα έπρεπε να σας ενδιαφέρει το SEO;
Δισεκατομμύρια αναζητήσεις διεξάγονται ηλεκτρονικά κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ένα τεράστιο ποσό συγκεκριμένης κίνησης υψηλού ενδιαφέροντος.

Πολλοί άνθρωποι αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες με πρόθεση να πληρώσουν για αυτά τα πράγματα. Αυτές οι αναζητήσεις είναι γνωστό ότι έχουν εμπορική πρόθεση, που σημαίνει ότι δείχνουν σαφώς με την έρευνά τους ότι θέλουν να αγοράσουν κάτι που προσφέρετε.

Οι άνθρωποι αναζητούν κάθε είδους πράγματα που σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας. Πέρα από αυτό, πραγματοποιούνται αναζητήσεις σε όλα τα είδη των πράξεων που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Αυτά αντιπροσωπεύουν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες για να συνδεθούν με αυτούς τους ανθρώπους και να βοηθήσουν να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους, να λύσουν τα προβλήματά τους και να γίνουν ένας έμπιστος πόρος για αυτούς.

Έχετε περισσότερες πιθανότητες να διαβάσετε χρήσιμα tips από έναν αξιόπιστο πόρο που πρόσφερε τεράστιες πληροφορίες σε κάθε μία από τις τέσσερις τελευταίες φορές που στραφήκατε στη Google για βοήθεια σχετικά με κάποιο πρόβλημα ή σε κάποιον που δεν έχετε ακούσει ποτέ;

Τι πραγματικά λειτουργεί για την οδήγηση της επισκεψιμότητας SEO από τις μηχανές αναζήτησης;
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Google είναι υπεύθυνη για την πλειονότητα της επισκεψιμότητας των μηχανών αναζήτησης στον κόσμο. Αυτό μπορεί να διαφέρει από τη μια βιομηχανία στην άλλη, αλλά είναι πιθανό ότι η Google είναι ο κυρίαρχος παίκτης στα αποτελέσματα αναζήτησης που θα ήθελε να εμφανιστεί η επιχείρησή σας ή ο ιστότοπός σας, αλλά οι βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό θα σας βοηθήσουν να τοποθετήσετε τον ιστότοπό σας και το περιεχόμενό του να ταξινομείται σε άλλες μηχανές αναζήτησης, επίσης.

Πώς λοιπόν καθορίζει η Google ποιες σελίδες θα επιστρέψουν ως απάντηση σε αυτό που αναζητούν οι χρήστες; Πώς αποκτάτε όλη αυτή την πολύτιμη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας;

Ο αλγόριθμος της Google είναι εξαιρετικά περίπλοκος, αλλά σε υψηλό επίπεδο:

Η Google αναζητά σελίδες που περιέχουν πληροφορίες υψηλής ποιότητας, σχετικές με το ερώτημα του ερευνητή.
Ο αλγόριθμος της Google καθορίζει τη συνάφεια με την “ανίχνευση” (ή την ανάγνωση) του περιεχομένου του ιστότοπού σας και την αξιολόγηση (αλγοριθμικά) αν το περιεχόμενο αυτό σχετίζεται με αυτό που ψάχνει ο αναζητώντας, με βάση τις λέξεις-κλειδιά που περιέχει και άλλους παράγοντες .
Η Google καθορίζει την ποιότητα με διάφορα μέσα, αλλά το προφίλ συνδέσμου ενός ιστότοπου – ο αριθμός και η ποιότητα των άλλων ιστότοπων που συνδέονται με μια σελίδα και έναν ιστότοπο στο σύνολό του – είναι από τις πιο σημαντικές.

Όλο και περισσότερο, τα πρόσθετα σήματα κατάταξης αξιολογούνται από τον αλγόριθμο της Google για να προσδιοριστεί πού θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος, όπως:

Πώς οι άνθρωποι ασχολούνται με έναν ιστότοπο (Βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και παραμένουν στον ιστότοπο ή “αναπήδησαν” πίσω στη σελίδα αναζήτησης και κάνουν κλικ σε άλλον σύνδεσμο; ή απλώς αγνοούν την καταχώρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης συνολικά και δεν κάνουν click-through;)
Η ταχύτητα φόρτωσης ενός ιστότοπου και η “φιλικότητα προς το κινητό”
Πόσο μοναδικό περιεχόμενο έχει ένας ιστότοπος (έναντι “λεπτού” ή διπλού περιεχομένου χαμηλής αξίας)
Υπάρχουν εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης που ο αλγόριθμος της Google θεωρεί ως απάντηση σε αναζητήσεις και η Google ενημερώνει και βελτιώνει συνεχώς τη διαδικασία για να διασφαλίσει ότι προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

2. Έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO και στόχευση λέξεων-κλειδιών σε βέλτιστες πρακτικές

Το πρώτο βήμα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι να προσδιορίσετε τι πραγματικά βελτιστοποιείτε. Αυτό σημαίνει την αναγνώριση των όρων που αναζητούν οι άνθρωποι, επίσης γνωστοί ως “λέξεις-κλειδιά”, τους οποίους θέλετε να ταξινομήσει ο ιστότοπός σας στις μηχανές αναζήτησης όπως τη Google.

Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να εμφανίζεται η εταιρεία σας στη λέξη ”τηλεοράσεις” όταν οι άνθρωποι αναζητούν “τηλεοράσεις” και ίσως όταν πληκτρολογούν πράγματα όπως “αγορά τηλεόρασης”.

Υπάρχουν διάφοροι βασικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον προσδιορισμό των λέξεων-κλειδιών που θέλετε να στοχεύσετε στον ιστότοπό σας:

Όγκος αναζήτησης – Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να εξετάσετε είναι πόσα άτομα στην πραγματικότητα αναζητούν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Όσο περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για μια λέξη-κλειδί, τόσο μεγαλύτερο είναι το πιθανό κοινό που θέλετε να φτάσετε. Αντίθετα, αν κανείς δεν ψάχνει για μια λέξη-κλειδί, δεν υπάρχει διαθέσιμο κοινό για να βρείτε το περιεχόμενό σας μέσω της αναζήτησης.
Συνάφεια – Ένας όρος μπορεί συχνά να αναζητηθεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι σχετικό με τις προοπτικές σας. Η συνάφεια με λέξεις-κλειδιά ή η σύνδεση μεταξύ περιεχομένου σε έναν ιστότοπο και το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη είναι ένα κρίσιμο σήμα κατάταξης.
Ανταγωνισμός – Οι λέξεις-κλειδιά με υψηλότερο όγκο αναζήτησης μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές ποσότητες επισκεψιμότητας, αλλά ο ανταγωνισμός για την τοποθέτηση πριμοδότησης στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης μπορεί να είναι έντονος.
Πρώτα πρέπει να καταλάβετε ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας και τι είναι πιθανό να ψάξουν. Από εκεί πρέπει να καταλάβετε:

Τι είδους πράγματα ενδιαφέρονται;
Τι προβλήματα έχουν αυτά;
Τι είδους γλώσσα χρησιμοποιούν για να περιγράψουν τα πράγματα που κάνουν, τα εργαλεία που χρησιμοποιούν κ.λπ.;
Από ποιον άλλο αγοράζουν τα πράγματα;
Αφού απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, θα έχετε μια αρχική “λίστα” των πιθανών λέξεων-κλειδιών και τομέων για να βρείτε περισσότερες ιδέες για λέξεις-κλειδιά και να τοποθετήσετε μερικές μετρήσεις όγκου αναζήτησης και ανταγωνισμού.

Επιπλέον, εάν διαθέτετε έναν υπάρχοντα ιστότοπο, πιθανόν να έχετε ήδη κάποια επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Αν συμβαίνει αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένα από τα δικά σας δεδομένα λέξεων-κλειδιών για να κατανοήσετε ποιοι όροι οδηγούν την επισκεψιμότητα (και ποιοι ίσως μπορέσετε να ταξινομήσετε λίγο καλύτερα).

Δυστυχώς, η Google έχει σταματήσει να παρέχει πολλές πληροφορίες σχετικά με το τι αναζητούν οι χρήστες στους παρόχους αναλυτικών στοιχείων. Η Google κάνει κάποια από αυτά τα δεδομένα διαθέσιμα στην ελεύθερη διεπαφή των Εργαλείων για Webmasters (εάν δεν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό, αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο SEO τόσο για την ανεύρεση δεδομένων ερωτήματος αναζήτησης όσο και για τη διάγνωση διαφόρων τεχνικών θεμάτων SEO).

Μόλις αφιερώσετε χρόνο για να κατανοήσετε τις προοπτικές σας, εξετάσατε τις λέξεις-κλειδιά που οδηγούν την κυκλοφορία στους ανταγωνιστές σας και τους σχετικούς ιστότοπους και εξετάσατε τους όρους που οδηγούν την κυκλοφορία στον δικό σας ιστότοπο, πρέπει να εργαστείτε για να κατανοήσετε ποιους όρους μπορείτε κατατάσσονται και βρίσκονται οι καλύτερες ευκαιρίες.

Ο καθορισμός του σχετικού ανταγωνισμού μιας λέξης-κλειδιού μπορεί να είναι ένα πολύ περίπλοκο έργο. Σε πολύ υψηλό επίπεδο, πρέπει να καταλάβετε:

Πόσο αξιόπιστα και έγκυρα (με άλλα λόγια: πόσοι σύνδεσμοι λαμβάνουν ολόκληρο τον ιστότοπο και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;) άλλοι ολόκληροι ιστότοποι που θα ανταγωνίζονται για την κατάταξη για τον ίδιο όρο είναι
Πόσο καλά θα ευθυγραμμιστεί με την ίδια τη λέξη-κλειδί (προσφέρουν μια εξαιρετική απάντηση στην ερώτηση του ερευνητή)
Πόσο δημοφιλής και έγκυρη είναι κάθε μεμονωμένη σελίδα σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης (με άλλα λόγια: πόσες συνδέσεις έχει η ίδια η σελίδα και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;)

3. On-Page Βελτιστοποίηση για SEO

Μόλις έχετε τη λίστα λέξεων-κλειδιών σας, το επόμενο βήμα είναι η εφαρμογή των στοχευμένων λέξεων-κλειδιών σας στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας θα πρέπει να στοχεύει έναν βασικό όρο, καθώς και ένα “καλάθι” σχετικών όρων. Εξετάστε μερικά κρίσιμα, βασικά στοιχεία επί της σελίδας που θέλετε να κατανοήσετε καθώς σκέφτεστε για το πώς να οδηγείτε την κυκλοφορία των μηχανών αναζήτησης στον ιστότοπό σας:

Title Tags

Ενώ η Google εργάζεται για την καλύτερη κατανόηση της πραγματικής σημασίας μιας σελίδας και την αποδυνάμωση (και ακόμη και τιμωρία) της επιθετικής και χειραγωγικής χρήσης των λέξεων-κλειδιών, συμπεριλαμβανομένου του όρου (και των σχετικών όρων) που θέλετε να ταξινομήσετε στις σελίδες σας εξακολουθεί να είναι πολύτιμη. Και το πιο εντυπωσιακό μέρος που μπορείτε να τοποθετήσετε στη λέξη-κλειδί σας είναι η ετικέτα τίτλου της σελίδας σας.

Η ετικέτα τίτλου δεν είναι ο κύριος τίτλος της σελίδας σας. Ο τίτλος που βλέπετε στη σελίδα είναι συνήθως ένα στοιχείο HTML H1 (ή πιθανώς ένα HTML). Η ετικέτα τίτλου είναι αυτό που μπορείτε να δείτε στην κορυφή του προγράμματος περιήγησής σας και συμπληρώνεται από τον πηγαίο κώδικα της σελίδας σας σε μια μετα-ετικέτα.

Το μήκος μιας ετικέτας τίτλου που θα εμφανίσει η Google θα διαφέρει (βασίζεται σε εικονοστοιχεία, όχι σε αριθμούς χαρακτήρων), αλλά γενικά 55-60 χαρακτήρες είναι ένας καλός κανόνας. Αν θέλετε να εργαστείτε στη βασική λέξη-κλειδί σας, και αν μπορείτε να το κάνετε με ένα φυσικό και συναρπαστικό τρόπο, προσθέστε μερικούς σχετικούς τροποποιητές γύρω από αυτόν τον όρο. Λάβετε υπόψη σας: η ετικέτα τίτλου θα είναι συχνά αυτό που ένας ερευνητής βλέπει στα αποτελέσματα αναζήτησης της σελίδας σας. Είναι η “επικεφαλίδα” στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως θέλετε επίσης να λάβετε υπόψη σας τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κάνετε κλικ στην ετικέτα τίτλου σας.

Meta Descriptions

Ενώ η ετικέτα τίτλου είναι ο τίτλος της λίστας αναζήτησης, η μετα-περιγραφή (άλλο στοιχείο meta HTML που μπορεί να ενημερωθεί στον κώδικα του ιστότοπού σας, αλλά δεν εμφανίζεται στην πραγματική σελίδα σας) είναι το πρόσθετο αντίγραφο διαφήμισης του ιστότοπού σας. Η Google παίρνει κάποιες ελευθερίες με αυτά που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, οπότε η περιγραφή του μεταβάτη σας μπορεί να μην εμφανίζεται πάντοτε, αλλά αν έχετε μια συναρπαστική περιγραφή της σελίδας σας, η οποία θα κάνει τους χρήστες να ψάξουν πιθανότατα, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα. (Να θυμάστε: η εμφάνιση των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι μόνο το πρώτο βήμα! Πρέπει ακόμα να κερδίσετε ερευνητές για να έρθουν στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να πάρετε την ενέργεια που θέλετε.)

Body Content – Περιεχόμενο ιστοσελίδας

Το πραγματικό περιεχόμενο της σελίδας σας είναι, φυσικά, πολύ σημαντικό. Οι διαφορετικοί τύποι σελίδων θα έχουν διαφορετικές “θέσεις εργασίας” – το περιουσιακό στοιχείο του ακρογωνιαίου λίθου που θέλετε να συνδέουν πολλοί χρήστες πρέπει να είναι πολύ διαφορετικό από το περιεχόμενο υποστήριξης που θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες σας βρίσκουν και λαμβάνουν γρήγορα μια απάντηση. Τούτου λεχθέντος, η Google ευνοεί ολοένα και περισσότερο ορισμένους τύπους περιεχομένου και καθώς δημιουργείτε οποιαδήποτε από τις σελίδες του ιστότοπού σας, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

Πυκνό & μοναδικό περιεχόμενο – Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός όσον αφορά τον αριθμό λέξεων και εάν έχετε μερικές σελίδες περιεχομένου στον ιστότοπό σας με μια χούφτα έως μερικές εκατοντάδες λέξεων, δεν θα πέσετε από τις καλές χάρες της Google, αλλά οι γενικές πρόσφατες ενημερώσεις Panda, ειδικότερα, ευνοούν περισσότερο,το μοναδικό περιεχόμενο. Αν έχετε μεγάλο αριθμό (σκεφτείτε χιλιάδες) εξαιρετικά σύντομων (50-200 λέξεων περιεχομένου) σελίδων ή πολλών διπλών περιεχομένων όπου δεν αλλάζει τίποτα παρά η ετικέτα τίτλου της σελίδας και έχετε ως διαφοροποίηση μια γραμμή κειμένου θα μπορούσε να σας προκαλέσει πρόβλημα. Κοιτάξτε ολόκληρο τον ιστότοπό σας: ένα μεγάλο ποσοστό των σελίδων σας είναι λεπτό, διπλό και χαμηλό; Αν ναι, προσπαθήστε να εντοπίσετε έναν τρόπο να “πυκνώσετε” αυτές τις σελίδες ή να ελέγξετε τα αναλυτικά στοιχεία για να δείτε πόση κίνηση δέχεται και απλά να τα αποκλείσετε (χρησιμοποιώντας μια μετα-ετικέτα noindex) από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google, ότι προσπαθείτε να πλημμυρίσετε τον δείκτη τους με πολλές σελίδες χαμηλής αξίας σε μια προσπάθεια να τους κατατάξουμε.

Engagement– Η Google προσελκύει όλο και περισσότερο τις μετρήσεις αφοσίωσης και τις εμπειρίες χρηστών. Μπορείτε να το επηρεάσετε αυτό, βεβαιώνοντας ότι το περιεχόμενό σας απαντά στις ερωτήσεις που ψάχνουν οι ερωτηθέντες, ώστε να παραμείνουν στη σελίδα σας και να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας φορτώνονται γρήγορα και δεν έχουν στοιχεία σχεδίασης (όπως υπερβολικά επιθετικές διαφημίσεις πάνω από το περιεχόμενο) που θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους χρήστες και να τους στείλουν μακριά.

“Sharability” – Θα πρέπει αν γνωρίζετε ότι κάθε κομμάτι του περιεχομένου στον ιστότοπό σας δεν θα συνδέεται και μοιράζεται εκατοντάδες φορές. Αλλά με τον ίδιο τρόπο που θέλετε να είστε προσεκτικοί για να μην ξεδιπλώσετε μεγάλες ποσότητες σελίδων που έχουν λεπτό περιεχόμενο, θα θέλετε να εξετάσετε ποιος είναι πιθανό να μοιραστεί και να συνδεθεί με τις νέες σελίδες που δημιουργείτε στον ιστότοπό σας, προτού τις βγάλετε . Η κατοχή μεγάλων ποσοτήτων σελίδων στις οποίες δεν είναι πιθανό να μοιραστείτε ή να συνδέσετε δεν τοποθετεί αυτές τις σελίδες για να ταξινομηθούν καλά και σωστά στα αποτελέσματα αναζήτησης και δεν βοηθά να δημιουργήσετε μια καλή εικόνα του ιστότοπού σας ως σύνολο για τις μηχανές αναζήτησης .

Alt Χαρακτηριστικά

Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επισημάνετε τις εικόνες σας μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται τη σελίδα σας, αλλά και πόση επισκεψιμότητα αναζήτησης από την αναζήτηση εικόνων δημιουργεί ο ιστότοπός σας. Ένα χαρακτηριστικό alt είναι ένα στοιχείο HTML που σας επιτρέπει να παρέχετε εναλλακτικές πληροφορίες για μια εικόνα αν ο χρήστης δεν μπορεί να το δει. Οι εικόνες σας μπορεί να σπάσουν την πάροδο του χρόνου (τα αρχεία διαγράφονται, οι χρήστες δυσκολεύονται να συνδεθούν στον ιστότοπό σας κ.λπ.), οπότε η χρήσιμη περιγραφή της εικόνας μπορεί να είναι χρήσιμη από την άποψη της συνολικής χρηστικότητας. Αυτό σας δίνει επίσης μια άλλη ευκαιρία – εκτός του περιεχομένου σας – να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τι είναι η σελίδα σας.

Δεν θέλετε να κάνετε το λεγόμενο “keyword stuff” και να γεμίζετε τη βασική λέξη-κλειδί σας και κάθε πιθανή παραλλαγή της σε ιδιότητα alt. Στην πραγματικότητα, αν δεν ταιριάζει φυσικά στην περιγραφή, μην συμπεριλάβετε εδώ τη λέξη κλειδί σας εδώ. Απλά φροντίστε να μην παραλείψετε το χαρακτηριστικό alt και προσπαθήστε να δώσετε μια λεπτομερή και ακριβή περιγραφή της εικόνας (φανταστείτε ότι το περιγράφετε σε κάποιον που δεν μπορεί να το δει – γι ‘αυτό υπάρχει!).

Γράφοντας φυσικά για το θέμα σας, αποφεύγετε τα φίλτρα “υπερβολικής βελτιστοποίησης” (με άλλα λόγια: δεν φαίνεται να προσπαθείτε να εξαπατήσετε την Google να ταξινομήσει τη σελίδα σας για τη λέξη-κλειδί στόχευσής σας) και δώσατε στον εαυτό σας μια καλύτερη ευκαιρία να ταξινομήσετε για πολύτιμες τροποποιημένες παραλλαγές “Long-Tail” του βασικού σας θέματος.

Δομή διεύθυνσης URL

Η δομή της διεύθυνσης URL του ιστότοπού σας μπορεί να είναι σημαντική τόσο από την άποψη της παρακολούθησης (μπορείτε να ταξινομήσετε πιο εύκολα δεδομένα σε αναφορές χρησιμοποιώντας μια ταξινομημένη, λογική δομή διευθύνσεων URL) και μια άποψη κοινής χρήσης (πιο σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL είναι ευκολότερες στην αντιγραφή και επικόλληση και τείνουν να λαμβάνουν λάθος αποκοπεί λιγότερο συχνά). Και πάλι: μην δουλεύετε για να γεμίζετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά, δημιουργήστε μια σύντομη περιγραφική διεύθυνση URL.

Επιπλέον, εάν δεν χρειάζεται να αλλάξετε τις διευθύνσεις URL σας. Ακόμη και αν οι διευθύνσεις URL σας δεν είναι αρκετές, εάν δεν αισθάνεστε ότι επηρεάζουν αρνητικά τους χρήστες και την επιχείρησή σας γενικά, μην τις αλλάξετε ώστε να επικεντρώνεται περισσότερο στην λέξη-κλειδί για “καλύτερο SEO”. Μπορείτε να αλλάξετε τη διάρθρωση των διευθύνσεων URL, και να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τον κατάλληλο τύπο ανακατεύθυνσης (301 permanent). Αυτό είναι ένα κοινό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις όταν επανασχεδιάζουν τους ιστοτόπους τους.

Schema & Markup

Τέλος, μόλις έχετε φροντίσει όλα τα βασικά στοιχεία επί της σελίδας, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να βοηθήσετε καλύτερα την Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης, οι οποίες αναγνωρίζουν επίσης το σχήμα) να κατανοήσουν τη σελίδα σας. Η σήμανση σχήματος δεν κάνει τη σελίδα σας να εμφανίζεται ψηλά αλλά δίνει κάποιες επιπλέον πληροφορίες όπως προσφέρει το Adwords με τις επεκτάσεις διαφήμισης.Πήρατε μια ιδέα για τις βασικές αρχές βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας. Διαβάστε περισσότερα για το πώς να χρησιμοποιήσετε το Schema Markup για SEO.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα διαβάστε τον αναλυτικό Google SEO οδηγό. Περιμένω τα σχόλια, απορίες σας. Αν θέλετε βοήθεια με το SEO επικοινωνήστε μαζί μου : info@seomarketer.gr

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο