SEO Βελτιστοποίηση – Συμβουλές SEO για την ιστοσελίδα σας

Google news

Αυτός ο οδηγός θα είναι μια εισαγωγή και επισκόπηση της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), μια εξαιρετικά σημαντική τακτική για την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας.

Σε αυτόν τον οδηγό θα μάθετε:

Τι είναι SEO & Γιατί είναι σημαντικό;
Έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO και στόχευση λέξεων-κλειδιών για τις βέλτιστες πρακτικές
Βέλτιστες πρακτικές βελτιστοποίησης επί της σελίδας

Ας αρχίσουμε!

1. Τι είναι SEO & Γιατί είναι σημαντικό;

Η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι η διαδικασία βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων και του περιεχομένου τους ώστε να μπορούν εύκολα να εντοπιστούν από χρήστες που αναζητούν όρους σχετικούς με τον ιστότοπό σας. Ο όρος SEO επίσης περιγράφει τη διαδικασία της βελτιστοποίησης των ιστοσελίδων καθιστώντας ευκολότερη τη δουλειά για το λογισμικό ευρετηρίασης μηχανών αναζήτησης, γνωστό ως “crawlers”, για να βρει, να σαρώσει και να καταχωρήσει στις μηχανές αναζήτησης τις πληροφορίες της ιστοσελίδας σας.

Ενώ η έννοια του SEO είναι σχετικά απλή, πολλοί νεοεισερχόμενοι στο SEO εξακολουθούν να έχουν ερωτήσεις σχετικά με τις ιδιαιτερότητες, όπως:

  • Πώς βελτιστοποιείτε τον δικό σας ιστότοπό ή τον ιστότοπο της εταιρείας σας για τις μηχανές αναζήτησης;
  • Πώς ξέρετε πόσο χρόνο ξοδεύετε για SEO;
  • Πώς μπορείτε να διαφοροποιήσετε τις “καλές” συμβουλές SEO από “κακές” ή επιβλαβείς συμβουλές SEO;

Ίσως η πιο σημαντική πτυχή της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης είναι πώς μπορείτε πραγματικά να αξιοποιήσετε το SEO για να σας βοηθήσουν να οδηγήσετε πιο σχετική κίνηση, οδηγεί και πωλήσεις για την επιχείρησή σας.

Γιατί θα έπρεπε να σας ενδιαφέρει το SEO;
Δισεκατομμύρια αναζητήσεις διεξάγονται ηλεκτρονικά κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ένα τεράστιο ποσό συγκεκριμένης κίνησης υψηλού ενδιαφέροντος.

Πολλοί άνθρωποι αναζητούν συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες με πρόθεση να πληρώσουν για αυτά τα πράγματα. Αυτές οι αναζητήσεις είναι γνωστό ότι έχουν εμπορική πρόθεση, που σημαίνει ότι δείχνουν σαφώς με την έρευνά τους ότι θέλουν να αγοράσουν κάτι που προσφέρετε.

τίτλο e1516704037100

Οι άνθρωποι αναζητούν κάθε είδους πράγματα που σχετίζονται άμεσα με την επιχείρησή σας. Πέρα από αυτό, πραγματοποιούνται αναζητήσεις σε όλα τα είδη των πράξεων που σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Αυτά αντιπροσωπεύουν ακόμη περισσότερες ευκαιρίες για να συνδεθούν με αυτούς τους ανθρώπους και να βοηθήσουν να απαντήσουν στις ερωτήσεις τους, να λύσουν τα προβλήματά τους και να γίνουν ένας έμπιστος πόρος για αυτούς.

Έχετε περισσότερες πιθανότητες να διαβάσετε χρήσιμα tips από έναν αξιόπιστο πόρο που πρόσφερε τεράστιες πληροφορίες σε κάθε μία από τις τέσσερις τελευταίες φορές που στραφήκατε στη Google για βοήθεια σχετικά με κάποιο πρόβλημα ή σε κάποιον που δεν έχετε ακούσει ποτέ;

Τι πραγματικά λειτουργεί για την οδήγηση της επισκεψιμότητας SEO από τις μηχανές αναζήτησης;
Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι η Google είναι υπεύθυνη για την πλειονότητα της επισκεψιμότητας των μηχανών αναζήτησης στον κόσμο. Αυτό μπορεί να διαφέρει από τη μια βιομηχανία στην άλλη, αλλά είναι πιθανό ότι η Google είναι ο κυρίαρχος παίκτης στα αποτελέσματα αναζήτησης που θα ήθελε να εμφανιστεί η επιχείρησή σας ή ο ιστότοπός σας, αλλά οι βέλτιστες πρακτικές που περιγράφονται σε αυτόν τον οδηγό θα σας βοηθήσουν να τοποθετήσετε τον ιστότοπό σας και το περιεχόμενό του να ταξινομείται σε άλλες μηχανές αναζήτησης, επίσης.

Πώς λοιπόν καθορίζει η Google ποιες σελίδες θα επιστρέψουν ως απάντηση σε αυτό που αναζητούν οι χρήστες; Πώς αποκτάτε όλη αυτή την πολύτιμη επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας;

Ο αλγόριθμος της Google είναι εξαιρετικά περίπλοκος, αλλά σε υψηλό επίπεδο:

Η Google αναζητά σελίδες που περιέχουν πληροφορίες υψηλής ποιότητας, σχετικές με το ερώτημα του ερευνητή.
Ο αλγόριθμος της Google καθορίζει τη συνάφεια με την “ανίχνευση” (ή την ανάγνωση) του περιεχομένου του ιστότοπού σας και την αξιολόγηση (αλγοριθμικά) αν το περιεχόμενο αυτό σχετίζεται με αυτό που ψάχνει ο αναζητώντας, με βάση τις λέξεις-κλειδιά που περιέχει και άλλους παράγοντες .
Η Google καθορίζει την ποιότητα με διάφορα μέσα, αλλά το προφίλ συνδέσμου ενός ιστότοπου – ο αριθμός και η ποιότητα των άλλων ιστότοπων που συνδέονται με μια σελίδα και έναν ιστότοπο στο σύνολό του – είναι από τις πιο σημαντικές.

Όλο και περισσότερο, τα πρόσθετα σήματα κατάταξης αξιολογούνται από τον αλγόριθμο της Google για να προσδιοριστεί πού θα τοποθετηθεί ένας ιστότοπος, όπως:

Πώς οι άνθρωποι ασχολούνται με έναν ιστότοπο (Βρίσκουν τις πληροφορίες που χρειάζονται και παραμένουν στον ιστότοπο ή “αναπήδησαν” πίσω στη σελίδα αναζήτησης και κάνουν κλικ σε άλλον σύνδεσμο; ή απλώς αγνοούν την καταχώρησή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης συνολικά και δεν κάνουν click-through;)
Η ταχύτητα φόρτωσης ενός ιστότοπου και η “φιλικότητα προς το κινητό”
Πόσο μοναδικό περιεχόμενο έχει ένας ιστότοπος (έναντι “λεπτού” ή διπλού περιεχομένου χαμηλής αξίας)
Υπάρχουν εκατοντάδες παράγοντες κατάταξης που ο αλγόριθμος της Google θεωρεί ως απάντηση σε αναζητήσεις και η Google ενημερώνει και βελτιώνει συνεχώς τη διαδικασία για να διασφαλίσει ότι προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη.

Διαβάστε  Τι είναι το Click-Through Rate (CTR) - No.1 Οδηγός

2. Έρευνα λέξεων-κλειδιών SEO και στόχευση λέξεων-κλειδιών σε βέλτιστες πρακτικές

Το πρώτο βήμα στη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης είναι να προσδιορίσετε τι πραγματικά βελτιστοποιείτε. Αυτό σημαίνει την αναγνώριση των όρων που αναζητούν οι άνθρωποι, επίσης γνωστοί ως “λέξεις-κλειδιά”, τους οποίους θέλετε να ταξινομήσει ο ιστότοπός σας στις μηχανές αναζήτησης όπως τη Google.

Για παράδειγμα, μπορεί να θέλετε να εμφανίζεται η εταιρεία σας στη λέξη ”τηλεοράσεις” όταν οι άνθρωποι αναζητούν “τηλεοράσεις” και ίσως όταν πληκτρολογούν πράγματα όπως “αγορά τηλεόρασης”.

Υπάρχουν διάφοροι βασικοί παράγοντες που πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά τον προσδιορισμό των λέξεων-κλειδιών που θέλετε να στοχεύσετε στον ιστότοπό σας:

Όγκος αναζήτησης – Ο πρώτος παράγοντας που πρέπει να εξετάσετε είναι πόσα άτομα στην πραγματικότητα αναζητούν μια συγκεκριμένη λέξη-κλειδί. Όσο περισσότεροι άνθρωποι ψάχνουν για μια λέξη-κλειδί, τόσο μεγαλύτερο είναι το πιθανό κοινό που θέλετε να φτάσετε. Αντίθετα, αν κανείς δεν ψάχνει για μια λέξη-κλειδί, δεν υπάρχει διαθέσιμο κοινό για να βρείτε το περιεχόμενό σας μέσω της αναζήτησης.
Συνάφεια – Ένας όρος μπορεί συχνά να αναζητηθεί, αλλά αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι είναι σχετικό με τις προοπτικές σας. Η συνάφεια με λέξεις-κλειδιά ή η σύνδεση μεταξύ περιεχομένου σε έναν ιστότοπο και το ερώτημα αναζήτησης του χρήστη είναι ένα κρίσιμο σήμα κατάταξης.
Ανταγωνισμός – Οι λέξεις-κλειδιά με υψηλότερο όγκο αναζήτησης μπορούν να οδηγήσουν σε σημαντικές ποσότητες επισκεψιμότητας, αλλά ο ανταγωνισμός για την τοποθέτηση πριμοδότησης στις σελίδες αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης μπορεί να είναι έντονος.
Πρώτα πρέπει να καταλάβετε ποιοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες σας και τι είναι πιθανό να ψάξουν. Από εκεί πρέπει να καταλάβετε:

  • Με τι είδους πράγματα ενδιαφέρονται;
  • Τι προβλήματα έχουν αυτά;
  • Τι είδους γλώσσα χρησιμοποιούν για να περιγράψουν τα πράγματα που κάνουν, τα εργαλεία που χρησιμοποιούν κ.λπ.;
  • Από ποιον άλλο αγοράζουν τα πράγματα;

Αφού απαντήσετε σε αυτές τις ερωτήσεις, θα έχετε μια αρχική “λίστα” των πιθανών λέξεων-κλειδιών και τομέων για να βρείτε περισσότερες ιδέες για λέξεις-κλειδιά και να τοποθετήσετε μερικές μετρήσεις όγκου αναζήτησης και ανταγωνισμού.

Επιπλέον, εάν διαθέτετε έναν υπάρχοντα ιστότοπο, πιθανόν να έχετε ήδη κάποια επισκεψιμότητα από τις μηχανές αναζήτησης. Αν συμβαίνει αυτό, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ορισμένα από τα δικά σας δεδομένα λέξεων-κλειδιών για να κατανοήσετε ποιοι όροι οδηγούν την επισκεψιμότητα (και ποιοι ίσως μπορέσετε να ταξινομήσετε λίγο καλύτερα).

Δυστυχώς, η Google έχει σταματήσει να παρέχει πολλές πληροφορίες σχετικά με το τι αναζητούν οι χρήστες στους παρόχους αναλυτικών στοιχείων. Η Google κάνει κάποια από αυτά τα δεδομένα διαθέσιμα στην ελεύθερη διεπαφή των Εργαλείων για Webmasters (εάν δεν έχετε δημιουργήσει έναν λογαριασμό, αυτό είναι ένα πολύτιμο εργαλείο SEO τόσο για την ανεύρεση δεδομένων ερωτήματος αναζήτησης όσο και για τη διάγνωση διαφόρων τεχνικών θεμάτων SEO).

Μόλις αφιερώσετε χρόνο για να κατανοήσετε τις προοπτικές σας, εξετάσατε τις λέξεις-κλειδιά που οδηγούν την κυκλοφορία στους ανταγωνιστές σας και τους σχετικούς ιστότοπους και εξετάσατε τους όρους που οδηγούν την κυκλοφορία στον δικό σας ιστότοπο, πρέπει να εργαστείτε για να κατανοήσετε ποιους όρους μπορείτε κατατάσσονται και βρίσκονται οι καλύτερες ευκαιρίες.

Ο καθορισμός του σχετικού ανταγωνισμού μιας λέξης-κλειδιού μπορεί να είναι ένα πολύ περίπλοκο έργο. Σε πολύ υψηλό επίπεδο, πρέπει να καταλάβετε:

Πόσο αξιόπιστα και έγκυρα (με άλλα λόγια: πόσοι σύνδεσμοι λαμβάνουν ολόκληρο τον ιστότοπο και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;) άλλοι ολόκληροι ιστότοποι που θα ανταγωνίζονται για την κατάταξη για τον ίδιο όρο είναι
Πόσο καλά θα ευθυγραμμιστεί με την ίδια τη λέξη-κλειδί (προσφέρουν μια εξαιρετική απάντηση στην ερώτηση του ερευνητή)
Πόσο δημοφιλής και έγκυρη είναι κάθε μεμονωμένη σελίδα σε αυτό το αποτέλεσμα αναζήτησης (με άλλα λόγια: πόσες συνδέσεις έχει η ίδια η σελίδα και πόσο υψηλή ποιότητα, αξιόπιστη και σχετική είναι αυτή που συνδέει ιστότοπους;)

3. On-Page Βελτιστοποίηση για SEO

Μόλις έχετε τη λίστα λέξεων-κλειδιών σας, το επόμενο βήμα είναι η εφαρμογή των στοχευμένων λέξεων-κλειδιών σας στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας. Κάθε σελίδα στον ιστότοπό σας θα πρέπει να στοχεύει έναν βασικό όρο, καθώς και ένα “καλάθι” σχετικών όρων. Εξετάστε μερικά κρίσιμα, βασικά στοιχεία επί της σελίδας που θέλετε να κατανοήσετε καθώς σκέφτεστε για το πώς να οδηγείτε την κυκλοφορία των μηχανών αναζήτησης στον ιστότοπό σας:

Πίνακας Περιεχομένου

Title Tags

Ενώ η Google εργάζεται για την καλύτερη κατανόηση της πραγματικής σημασίας μιας σελίδας και την αποδυνάμωση (και ακόμη και τιμωρία) της επιθετικής και χειραγωγικής χρήσης των λέξεων-κλειδιών, συμπεριλαμβανομένου του όρου (και των σχετικών όρων) που θέλετε να ταξινομήσετε στις σελίδες σας εξακολουθεί να είναι πολύτιμη. Και το πιο εντυπωσιακό μέρος που μπορείτε να τοποθετήσετε στη λέξη-κλειδί σας είναι η ετικέτα τίτλου της σελίδας σας.

Διαβάστε  Πως να διαφημιστώ στο Instagram (50 τρόποι προώθησης δημοσιεύσεων)

Η ετικέτα τίτλου δεν είναι ο κύριος τίτλος της σελίδας σας. Ο τίτλος που βλέπετε στη σελίδα είναι συνήθως ένα στοιχείο HTML H1 (ή πιθανώς ένα HTML). Η ετικέτα τίτλου είναι αυτό που μπορείτε να δείτε στην κορυφή του προγράμματος περιήγησής σας και συμπληρώνεται από τον πηγαίο κώδικα της σελίδας σας σε μια μετα-ετικέτα.

Χωρίς τίτλο 1

Το μήκος μιας ετικέτας τίτλου που θα εμφανίσει η Google θα διαφέρει (βασίζεται σε εικονοστοιχεία, όχι σε αριθμούς χαρακτήρων), αλλά γενικά 55-60 χαρακτήρες είναι ένας καλός κανόνας. Αν θέλετε να εργαστείτε στη βασική λέξη-κλειδί σας, και αν μπορείτε να το κάνετε με ένα φυσικό και συναρπαστικό τρόπο, προσθέστε μερικούς σχετικούς τροποποιητές γύρω από αυτόν τον όρο. Λάβετε υπόψη σας: η ετικέτα τίτλου θα είναι συχνά αυτό που ένας ερευνητής βλέπει στα αποτελέσματα αναζήτησης της σελίδας σας. Είναι η “επικεφαλίδα” στα οργανικά αποτελέσματα αναζήτησης, επομένως θέλετε επίσης να λάβετε υπόψη σας τον τρόπο με τον οποίο μπορείτε να κάνετε κλικ στην ετικέτα τίτλου σας.

Meta Descriptions

Ενώ η ετικέτα τίτλου είναι ο τίτλος της λίστας αναζήτησης, η μετα-περιγραφή (άλλο στοιχείο meta HTML που μπορεί να ενημερωθεί στον κώδικα του ιστότοπού σας, αλλά δεν εμφανίζεται στην πραγματική σελίδα σας) είναι το πρόσθετο αντίγραφο διαφήμισης του ιστότοπού σας. Η Google παίρνει κάποιες ελευθερίες με αυτά που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης, οπότε η περιγραφή του μεταβάτη σας μπορεί να μην εμφανίζεται πάντοτε, αλλά αν έχετε μια συναρπαστική περιγραφή της σελίδας σας, η οποία θα κάνει τους χρήστες να ψάξουν πιθανότατα, μπορείτε να αυξήσετε σημαντικά την επισκεψιμότητα. (Να θυμάστε: η εμφάνιση των αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι μόνο το πρώτο βήμα! Πρέπει ακόμα να κερδίσετε ερευνητές για να έρθουν στον ιστότοπό σας και, στη συνέχεια, να πάρετε την ενέργεια που θέλετε.)

Body Content – Περιεχόμενο ιστοσελίδας

Το πραγματικό περιεχόμενο της σελίδας σας είναι, φυσικά, πολύ σημαντικό. Οι διαφορετικοί τύποι σελίδων θα έχουν διαφορετικές “θέσεις εργασίας” – το περιουσιακό στοιχείο του ακρογωνιαίου λίθου που θέλετε να συνδέουν πολλοί χρήστες πρέπει να είναι πολύ διαφορετικό από το περιεχόμενο υποστήριξης που θέλετε να βεβαιωθείτε ότι οι χρήστες σας βρίσκουν και λαμβάνουν γρήγορα μια απάντηση. Τούτου λεχθέντος, η Google ευνοεί ολοένα και περισσότερο ορισμένους τύπους περιεχομένου και καθώς δημιουργείτε οποιαδήποτε από τις σελίδες του ιστότοπού σας, υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να θυμάστε:

Πυκνό & μοναδικό περιεχόμενο – Δεν υπάρχει μαγικός αριθμός όσον αφορά τον αριθμό λέξεων και εάν έχετε μερικές σελίδες περιεχομένου στον ιστότοπό σας με μια χούφτα έως μερικές εκατοντάδες λέξεων, δεν θα πέσετε από τις καλές χάρες της Google, αλλά οι γενικές πρόσφατες ενημερώσεις Panda, ειδικότερα, ευνοούν περισσότερο,το μοναδικό περιεχόμενο. Αν έχετε μεγάλο αριθμό (σκεφτείτε χιλιάδες) εξαιρετικά σύντομων (50-200 λέξεων περιεχομένου) σελίδων ή πολλών διπλών περιεχομένων όπου δεν αλλάζει τίποτα παρά η ετικέτα τίτλου της σελίδας και έχετε ως διαφοροποίηση μια γραμμή κειμένου θα μπορούσε να σας προκαλέσει πρόβλημα. Κοιτάξτε ολόκληρο τον ιστότοπό σας: ένα μεγάλο ποσοστό των σελίδων σας είναι λεπτό, διπλό και χαμηλό; Αν ναι, προσπαθήστε να εντοπίσετε έναν τρόπο να “πυκνώσετε” αυτές τις σελίδες ή να ελέγξετε τα αναλυτικά στοιχεία για να δείτε πόση κίνηση δέχεται και απλά να τα αποκλείσετε (χρησιμοποιώντας μια μετα-ετικέτα noindex) από τα αποτελέσματα αναζήτησης Google, ότι προσπαθείτε να πλημμυρίσετε τον δείκτη τους με πολλές σελίδες χαμηλής αξίας σε μια προσπάθεια να τους κατατάξουμε.

Engagement– Η Google προσελκύει όλο και περισσότερο τις μετρήσεις αφοσίωσης και τις εμπειρίες χρηστών. Μπορείτε να το επηρεάσετε αυτό, βεβαιώνοντας ότι το περιεχόμενό σας απαντά στις ερωτήσεις που ψάχνουν οι ερωτηθέντες, ώστε να παραμείνουν στη σελίδα σας και να ασχοληθούν με το περιεχόμενό σας. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες σας φορτώνονται γρήγορα και δεν έχουν στοιχεία σχεδίασης (όπως υπερβολικά επιθετικές διαφημίσεις πάνω από το περιεχόμενο) που θα μπορούσαν να αποτρέψουν τους χρήστες και να τους στείλουν μακριά.

Διαβάστε  15 απλές συμβουλές για τη βελτίωση του Local SEO

“Sharability” – Θα πρέπει αν γνωρίζετε ότι κάθε κομμάτι του περιεχομένου στον ιστότοπό σας δεν θα συνδέεται και μοιράζεται εκατοντάδες φορές. Αλλά με τον ίδιο τρόπο που θέλετε να είστε προσεκτικοί για να μην ξεδιπλώσετε μεγάλες ποσότητες σελίδων που έχουν λεπτό περιεχόμενο, θα θέλετε να εξετάσετε ποιος είναι πιθανό να μοιραστεί και να συνδεθεί με τις νέες σελίδες που δημιουργείτε στον ιστότοπό σας, προτού τις βγάλετε . Η κατοχή μεγάλων ποσοτήτων σελίδων στις οποίες δεν είναι πιθανό να μοιραστείτε ή να συνδέσετε δεν τοποθετεί αυτές τις σελίδες για να ταξινομηθούν καλά και σωστά στα αποτελέσματα αναζήτησης και δεν βοηθά να δημιουργήσετε μια καλή εικόνα του ιστότοπού σας ως σύνολο για τις μηχανές αναζήτησης .

Alt Χαρακτηριστικά

Ο τρόπος με τον οποίο μπορείτε να επισημάνετε τις εικόνες σας μπορεί να επηρεάσει όχι μόνο τον τρόπο με τον οποίο οι μηχανές αναζήτησης αντιλαμβάνονται τη σελίδα σας, αλλά και πόση επισκεψιμότητα αναζήτησης από την αναζήτηση εικόνων δημιουργεί ο ιστότοπός σας. Ένα χαρακτηριστικό alt είναι ένα στοιχείο HTML που σας επιτρέπει να παρέχετε εναλλακτικές πληροφορίες για μια εικόνα αν ο χρήστης δεν μπορεί να το δει. Οι εικόνες σας μπορεί να σπάσουν την πάροδο του χρόνου (τα αρχεία διαγράφονται, οι χρήστες δυσκολεύονται να συνδεθούν στον ιστότοπό σας κ.λπ.), οπότε η χρήσιμη περιγραφή της εικόνας μπορεί να είναι χρήσιμη από την άποψη της συνολικής χρηστικότητας. Αυτό σας δίνει επίσης μια άλλη ευκαιρία – εκτός του περιεχομένου σας – να βοηθήσετε τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν τι είναι η σελίδα σας.

Δεν θέλετε να κάνετε το λεγόμενο “keyword stuff” και να γεμίζετε τη βασική λέξη-κλειδί σας και κάθε πιθανή παραλλαγή της σε ιδιότητα alt. Στην πραγματικότητα, αν δεν ταιριάζει φυσικά στην περιγραφή, μην συμπεριλάβετε εδώ τη λέξη κλειδί σας εδώ. Απλά φροντίστε να μην παραλείψετε το χαρακτηριστικό alt και προσπαθήστε να δώσετε μια λεπτομερή και ακριβή περιγραφή της εικόνας (φανταστείτε ότι το περιγράφετε σε κάποιον που δεν μπορεί να το δει – γι ‘αυτό υπάρχει!).

Γράφοντας φυσικά για το θέμα σας, αποφεύγετε τα φίλτρα “υπερβολικής βελτιστοποίησης” (με άλλα λόγια: δεν φαίνεται να προσπαθείτε να εξαπατήσετε την Google να ταξινομήσει τη σελίδα σας για τη λέξη-κλειδί στόχευσής σας) και δώσατε στον εαυτό σας μια καλύτερη ευκαιρία να ταξινομήσετε για πολύτιμες τροποποιημένες παραλλαγές “Long-Tail” του βασικού σας θέματος.

Δομή διεύθυνσης URL

Η δομή της διεύθυνσης URL του ιστότοπού σας μπορεί να είναι σημαντική τόσο από την άποψη της παρακολούθησης (μπορείτε να ταξινομήσετε πιο εύκολα δεδομένα σε αναφορές χρησιμοποιώντας μια ταξινομημένη, λογική δομή διευθύνσεων URL) και μια άποψη κοινής χρήσης (πιο σύντομες, περιγραφικές διευθύνσεις URL είναι ευκολότερες στην αντιγραφή και επικόλληση και τείνουν να λαμβάνουν λάθος αποκοπεί λιγότερο συχνά). Και πάλι: μην δουλεύετε για να γεμίζετε όσο το δυνατόν περισσότερες λέξεις-κλειδιά, δημιουργήστε μια σύντομη περιγραφική διεύθυνση URL.

Επιπλέον, εάν δεν χρειάζεται να αλλάξετε τις διευθύνσεις URL σας. Ακόμη και αν οι διευθύνσεις URL σας δεν είναι αρκετές, εάν δεν αισθάνεστε ότι επηρεάζουν αρνητικά τους χρήστες και την επιχείρησή σας γενικά, μην τις αλλάξετε ώστε να επικεντρώνεται περισσότερο στην λέξη-κλειδί για “καλύτερο SEO”. Μπορείτε να αλλάξετε τη διάρθρωση των διευθύνσεων URL, και να βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τον κατάλληλο τύπο ανακατεύθυνσης (301 permanent). Αυτό είναι ένα κοινό λάθος που κάνουν οι επιχειρήσεις όταν επανασχεδιάζουν τους ιστοτόπους τους.

Schema & Markup

Τέλος, μόλις έχετε φροντίσει όλα τα βασικά στοιχεία επί της σελίδας, μπορείτε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να προχωρήσετε ένα βήμα παραπέρα και να βοηθήσετε καλύτερα την Google (και άλλες μηχανές αναζήτησης, οι οποίες αναγνωρίζουν επίσης το σχήμα) να κατανοήσουν τη σελίδα σας. Η σήμανση σχήματος δεν κάνει τη σελίδα σας να εμφανίζεται ψηλά αλλά δίνει κάποιες επιπλέον πληροφορίες όπως προσφέρει το Adwords με τις επεκτάσεις διαφήμισης.Πήρατε μια ιδέα για τις βασικές αρχές βελτιστοποίησης μιας ιστοσελίδας. Διαβάστε περισσότερα για το πώς να χρησιμοποιήσετε το Schema Markup για SEO.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα διαβάστε τον αναλυτικό Google SEO οδηγό. Περιμένω τα σχόλια, απορίες σας. Αν θέλετε βοήθεια με το SEO επικοινωνήστε μαζί μου : [email protected]

Google news
Είπαν για εμάς.

S TskS Tsk
19:29 03 Dec 24
Εξαιρετική δουλειά! Ο Γιώργος κατάλαβε αμέσως τις ανάγκες της επιχείρησής μας και μας ενημέρωσε λεπτομερώς για όλα . Πολύ επαγγελματίας και δημιουργικός, πάντα διαθέσιμος για να μας καθοδηγήσει και να προτείνει βελτιώσεις μαζί με την ομάδα του. Παίρνει προσωπικά την επιτυχία του κάθε πελάτη του ! Τον συστήνουμε ανεπιφύλακτα!”
Prokopis DimosProkopis Dimos
10:23 31 Oct 24
Συνεργαστηκαμε με τον SEO Γιώργο, για την προώθηση της ιστοσελίδας μας (Ναυτιλιακά προϊόντα). Σε λίγες μονο εβδομάδες το SITE μας ανέβηκε στις 3 πρώτες θέσεις στη Google σε ολα μας τα προϊόντα. Ο επαγγελματισμος του είναι αξιέπαινος. Επιστημονική κατάρτιση, τεχνογνωσία, τον συστήνω ανεπιφύλακτα!
Giorgos MavraganisGiorgos Mavraganis
16:10 19 Oct 24
Άριστος επαγγελματίας και συνεργάτης με βαθιά γνώση του αντικειμένου!
Dim THEODim THEO
09:35 19 Oct 24
Η ποιο κατάλληλη επιλογή για προώθηση υπηρεσιών ….μεγάλη ανταπόκριση στα Πατήσια….επισκέψεις ραντεβού διπλασιάστηκαν…..η εμπειρία τους. Είναι το προσόν και η επιμονή συχαρητηρια. Σύντομα θα συνεργαστούμε και στο υποκατάστημα μας
zoi daoukazoi daouka
18:26 18 Oct 24
Συστήνω ανεπιφύλακτα, καθώς ο Γιώργος και οι συνεργάτες του είναι τόσο βοηθητικοί και άμεσοι. Τα αποτελέσματα που είχα στο μυαλό μου ήρθαν πολύ νωρίτερα από ότι περίμενα.
η ομάδα τους επέδειξε μεγάλη εξειδίκευση και γνώση στις τελευταίες τάσεις των social media, παρέχοντας μας στρατηγικές που οχι μόνο αύξησαν την προβολή της εταιρείας μας , αλλά και ενίσχυσαν την αλληλεπίδραση με το κοινό μας
ANASTASIOS PETROLIASANASTASIOS PETROLIAS
11:20 02 Sep 24
Τέλεια εξυπηρέτηση, άψογη επαγγελματίες!!!
Άριστος Επαγγελματίας και πολύ καλός άνθρωπος. Σοβαρός και μετρημένος.
iMasteRepairiMasteRepair
10:07 18 Aug 24
Η συνεργασία μας με την ομάδα του Seo Marketer ήταν εξαιρετική από την αρχή μέχρι το τέλος. Η ομάδα τους κατάφερε να κατανοήσει τις ανάγκες μας και να δημιουργήσει μια ιστοσελίδα που ξεπέρασε τις προσδοκίες μας. Το αποτέλεσμα ήταν σύμφωνα με τα σύγχρονα δεδομένα, λειτουργικό και φιλικό προς το χρήστη. Επιπλέον, οι υπηρεσίες προώθησης που μας προσέφεραν βοήθησαν να αυξήσουμε σημαντικά την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό μας και να βελτιώσουμε τη θέση μας στις μηχανές αναζήτησης. Τους συστήνουμε ανεπιφύλακτα σε οποιονδήποτε ψάχνει για επαγγελματική και αξιόπιστη υποστήριξη.
Christos KotsakisChristos Kotsakis
14:43 17 Aug 24
Law SupportLaw Support
11:28 15 Aug 24
Η ομάδα τους που ανέλαβε την κατασκευή του eshop μας σε WordPress απέδειξε από την αρχή την επαγγελματικότητα και την εξειδίκευσή της. Η συνεργασία μαζί τους ήταν εξαιρετική, καθώς από την αρχική επικοινωνία μέχρι την παράδοση του έργου, έδειξαν συνέπεια και προσοχή στη λεπτομέρεια.Η ομάδα κατανόησε πλήρως τις ανάγκες μας και τις μετέτρεψε σε ένα λειτουργικό και καλαίσθητο eshop που ανταποκρίνεται απόλυτα στις προσδοκίες μας.
Marina KatsikogianniMarina Katsikogianni
11:46 14 Aug 24
Επαγγελματισμός, οργάνωση, συνέπεια!!Αναλυτικότερα, η ενδελεχής παρουσίαση του πλάνου στρατηγικής με πληρότητα στην ανάλυση ως προς τα στοιχεία του ανταγωνισμού και στις προτάσεις για το κατάλληλο περιεχόμενο και προγραμματισμό δημοσιεύσεων απέφεραν πολύ καλά αποτελέσματα μέσα από τις προτεινόμενες διαφημιστικές καμπάνιες που ακολούθησαν καθώς ήταν άρτια στοχευμένες και εξειδικευμένες.
Xrysa SidXrysa Sid
11:14 14 Aug 24
Η εταιρεία ανέπτυξε μια εξατομικευμένη στρατηγική SEO προσαρμοσμένη στις ανάγκες της επιχείρησής μου. Κατανόησαν πλήρως τον κλάδο μου και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζω, και διαμόρφωσαν ένα σχέδιο δράσης που ήταν ρεαλιστικό και στοχευμένο.
Nikos SpanosNikos Spanos
12:14 13 Aug 24
Πολύ καλός στην δουλειά του και πολύ καλός στην επικοινωνία όταν υπάρχει πρόβλημα τον συνιστώ ανεπιφύλακτα
Gamers TiktokGamers Tiktok
11:05 13 Aug 24
Τι να πεις για αυτόν τον άνθρωπο. Κορυφαίος.
MARIA NIKOLAOUMARIA NIKOLAOU
16:28 12 Aug 24
Είναι ο καλύτερος! Γνωρίζει ποιες είναι οι ανάγκες του καθενός, ενεργεί άμεσα, και προσφέρει άριστα αποτελέσματα με 100% επιτυχία!!!
Η επικοινωνία μαζί τους ήταν πάντα άμεση και σαφης, με τακτικές ενημερωσεις για την πρόοδο των καμπάνιων και διαφανή παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Επίσης, η εταιρία προσφέρει έναν ευέλικτο τρόπο συνεργασίας, προσαρμοζομενη γρήγορα σε οποιεσδήποτε αλλαγές χρειάζονταν κατά τη διάρκεια του έργου
anna panagiotopoulouanna panagiotopoulou
16:19 12 Aug 24
Εξαιρετικος επαγγελματίας. Φοβερη εξυπηρετηση με βοηθησαν να φτιάξω το eshop του καταστηματος μου, οτι χρειαζομαι ειναι διπλα μου!!
Ξέρουν πολύ καλά τη δουλειά τους και είναι πολύ εύστοχοι στις προβλέψεις τους !
Μιλενα ΜιρΜιλενα Μιρ
14:14 12 Aug 24
Ένα από τα πλεονεκτήματα τους είναι η στρατηγική στη κατασκευή του Eshop στις καμπάνιες social media. Το πλάνο που ανέπτυξαν για εμάς ήταν καλά μελετημένη και βασισμένη σε εμπεριστατωμένη ανάλυση του κοινού-στόχου μας, γεγονός που οδήγησε σε σημαντική αύξηση της επισκεψιμότητας. Ευχαριστούμε πολύ για όλα!!!!
Αντα ΧειλΑντα Χειλ
16:07 11 Aug 24
Η συνεργασία μου με την εταιρεία Seo Marketer ήταν εξαιρετικά θετική και αποτελεσματική. Ανέλαβαν τη διαχείριση των social media μου με επαγγελματισμό και προσοχή στη λεπτομέρεια. Από την αρχή, ήταν φανερό ότι είχαν βαθιά γνώση του αντικειμένου τους, καθώς και την ικανότητα να κατανοούν τις ανάγκες και τις προτιμήσεις μου.
Συνέπεια, επαγγελματισμός και αμεσότητα! Σίγουρα συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες τους σε όποιον αναζητά τη βελτιωση της online παρουσίας του και την προώθηση και ανάπτυξη της επιχείρησης του.
Η καλυτερη και πιο ενημερωμενη ομαδα με διαφορα. Οργανωση, σχεδιασμος, υποστηριξη, αμεση επικοινωνια για ότι θεμα προκυψει, με ευγενεια και σεβασμο προς τον πελάτη και την επιχειρηση του.
Εξαιρετικοί επαγγελματίες, επαγγελματισμός και άψογη εξυπηρέτηση! Ότι λένε το κάνουν και με το παραπάνω! Σας ευχαριστώ για όλα!
ioannis itounasioannis itounas
17:59 10 Aug 24
Ένα από τα ισχυρά τους σημεία ήταν η διαφάνεια με την οποία δούλευαν. Μας ενημέρωναν τακτικά για την πρόοδο των εργασιών, παρέχοντας αναλυτικά reports που εξηγούσαν τα αποτελέσματα των ενεργειών τους. Επιπλέον, ήταν πάντα διαθέσιμοι για οποιεσδήποτε απορίες ή ανησυχίες είχαμε, προσφέροντας υποστήριξη και προτάσεις για περαιτέρω βελτιώσεις.
Joan MiJoan Mi
16:16 10 Aug 24
Επαγγελματισμός -Αμεσότητα – επιτυχία αυτό είναι που χαρακτηρίζει την ομάδα! Ο Γιώργος με βοήθησε σε κάθε μου ερώτηση και εννοείται πως τα αποτέλεσματα είναι άμεσα ορατά !
Επαγγελματισμός, συνέπεια, ευθύνη και σεβασμός προς το πελάτη τους, είναι κάποια από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν όλη αυτή την αχτύπητη ομάδα και με διαφορά απ´ότι αντίστοιχο κυκλοφορεί.Η επιτυχία είναι δεδομένη!Δοκιμάστε τους και θα με θυμηθείτε!Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την τέλεια συνεργασία μας.Είμαι ευγνώμων🙏
Vagelis BetsidisVagelis Betsidis
12:28 09 Aug 24
Φοβερή εξυπηρέτηση!!!! Ο Γιώργος και ο Βασίλης με βοήθησαν για να φτιαξω το ηλεκτρονικό κατάστημα μου και μέχρι και τώρα ότι χρειαστώ είναι εκεί!!!!
ANDREAS GOUNASANDREAS GOUNAS
19:00 08 Aug 24
Εξαιρετικές υπηρεσίες με μεγάλη εμπειρία!
Kostas MitrakasKostas Mitrakas
19:27 07 Aug 24
Είχα την ευκαιρία να συνεργαστώ με την εταιρεία SEO Marketer για την κατασκευή και προώθηση της ιστοσελίδας μου, και είμαι εξαιρετικά ευχαριστημένος με τα αποτελέσματα. Από την αρχή της συνεργασίας μας, η ομάδα της SEO Marketer έδειξε επαγγελματισμό, εξειδίκευση και αφοσίωση στη δουλειά της.Κατασκευή ΙστοσελίδαςΗ διαδικασία κατασκευής της ιστοσελίδας ήταν ομαλή και χωρίς προβλήματα. Η ομάδα σχεδιασμού της SEO Marketer άκουσε προσεκτικά τις ανάγκες και τις προτιμήσεις μου και δημιούργησε μια ιστοσελίδα που είναι τόσο οπτικά ελκυστική όσο και λειτουργική. Η πλοήγηση είναι εύκολη, και ο σχεδιασμός ανταποκρίνεται πλήρως στις κινητές συσκευές, κάτι που ήταν πολύ σημαντικό για εμένα.Προώθηση ΙστοσελίδαςΌσον αφορά την προώθηση της ιστοσελίδας, η SEO Marketer έκανε θαύματα. Μέσα σε λίγους μήνες, η ιστοσελίδα μου βρέθηκε στις κορυφαίες θέσεις των μηχανών αναζήτησης για τις βασικές λέξεις-κλειδιά που στοχεύαμε. Οι στρατηγικές SEO που εφάρμοσαν ήταν αποτελεσματικές και προσαρμοσμένες στις ανάγκες της επιχείρησής μου.
Game ReviewsGame Reviews
14:00 07 Aug 24
Helen IoannidouHelen Ioannidou
12:40 07 Aug 24
Λίγα λόγια και λιτά. Εμπειρία κατάρτιση και είναι εκεί σε οτι χρειαστείς.
Sotiris DimitropoulosSotiris Dimitropoulos
12:37 07 Aug 24
Άψογη συνεργασία αποτελέσματα πολύ πιο σύντομα από το αναμενόμενο. Από την κατασκευή της ιστοσελίδας έως και την διαφήμιση στο Google και τα Social Media. Και ο Γιώργος δίπλα μας σε ότι χρειαζόμαστε.
Stella StelaStella Stela
07:45 23 Jul 24
Ioannis BourasIoannis Bouras
11:48 24 Jun 24
Εξαιρετικοί και επαγγελματίες!
Απόλυτα ευχαριστημένος από την κατασκευής της ιστοσελίδας όπου με τον Designer απογειώθηκε όπως και από τις στρατηγικές διαφήμισης και του SEO. Ο Γιώργος είναι σοβαρός και μεθοδικός, προτείνει συνεχώς πράγματα για βελτίωση.
masazathinamasazathina
14:57 21 Jun 24
Η ομάδα Seo marketer και φυσικά ο κ. Χατζηθεοδοσιου, είναι άψογοι επαγγελματίες και είναι ικανοί να πραγματοποιήσουν ότι τους ζητήσεις . Από την αρχή βλέπεις αποτελέσματα στην επιχείρηση σου και αυτό αποδεικνύει ότι είναι γνώστες του αντικειμένου που ασχολούνται. Φυσικά η αμεσότητα και η εξέλιξη που είναι το παν , είναι λίγα από τα προσόντα τους . Συνεχίστε έτσι!!!
ELENI XAZIELENI XAZI
13:56 21 Jun 24
Είναι πολύ εξυπηρετικοί και συνεργάσιμοι…
Ioanna FIoanna F
13:15 21 Jun 24
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικος επαγγελματίας, ειχαμε άμεσα αποτελέσματα από την αρχή της συνεργασίας μας μαζί του. Επίσης ήταν πολύ εξυπηρετικός με συνεχή υποστήριξη και απαντήσεις στα ερωτήματα μας και τον συστήνω ανεπιφύλακτα!
Pantelis MetaxasPantelis Metaxas
12:50 21 Jun 24
Σχεδίαση στρατηγικής με στόχο το αποτέλεσμα. Άψογη επικοινωνία και συνεργασία σε όλα τα επίπεδα.
Angel FilisAngel Filis
11:50 27 May 24
Επαγγελματισμός και Ακρίβεια στα Αποτελέσματα.
Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
19:57 17 May 24
Είναι επαγγελματίες καθώς σκέφτονται out of the box. Δεν πουλάνε κονσέρβα ασχολούνται για να σε ανεβάσουν επίπεδο και αν κάπου και εγώ καθυστερώ είναι εκεί για επισημάνσεις. Top απλά.
Alyssa AGENCYAlyssa AGENCY
16:35 17 May 24
Εξαιρετική ομάδα, ότι χρειαστώ είναι εκεί τόσο στις Social Media διαφημίσεις όσο και στη κατασκευή της ιστοσελίδας.
Voula GeorgantiVoula Georganti
13:50 07 May 24
Επαγγελματίες στο είδος τους. Κάνουν αυτό ακριβώς που λένε!
Επαγγελματισμός, συνέπεια, εξαιρετική συνεργασία.
manos krommidakismanos krommidakis
17:08 04 May 24
Ο Γιώργος και η ομάδα του είναι οι καλύτεροι στο αντικείμενο τους!!Τους συνιστώ ανεπιφύλακτα !!
Viky KafetziViky Kafetzi
16:35 04 May 24
Αριστη κατασκευη ποιοτητα και service!!!!
Ο Γιώργος κι η ομάδα του είναι πολύ φιλικοί, εξυπηρετικοί και το σημαντικότερο άριστοι γνώστες του αντικειμένου. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν πολύ καλύτερο από αυτό που περίμενα. Φυσικά, η συνεργασία μας θα συνεχιστεί για τη διαφήμιση και προώθηση του site. Τους συστήνω ανεπιφύλακτα.
Αψογος επαγγελματιας στην δουλεια του ευγενικος προθυμος να αναπτυξει την επιχειρηση σου!
Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *