Συνεπώς ελέγχει την σχετικότητα των θεμάτων με την ταυτότητα της σελίδας. Τα πρώτα χρόνια του SEO ο έλεγχος ήταν σε νηπιακό στάδιο, οπότε ήταν αρκετά εύκολο να κοροιδέψεις τις »αράχνες» και να ανέβει μια ιστοσελίδα στη κατάταξη. Πλέον είναι πολύ πιο περίπλοκο να διακριθεί καθώς η Google αναλύει αρχικώς την γλώσσα, τη δομή μιας σελίδας και άλλα χαρακτηριστικά για να καθορίσει τα πράγματα όπως το πως μια σελίδα ασχολείται και παρουσιάζει ένα θέμα, πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι σε έναν επισκέπτη αλλά και η ποιότητα με external – internal Links που περιέχει. Στο Content Marketing το περιεχόμενο, τα άρθρα, η ανάρτηση προιόντων όπως και υπηρεσιών είναι τα βασικά στοιχεία που θα τσεκάρει η μηχανή αναζήτησης. Όμως εξαρτάται και από εσάς, καθώς έχετε την δυνατότητα να κάνετε τις δικές σας μετρήσεις στο περιεχόμενο που ανεβάζετε.
Μόλις η »αράχνη» αντιληφθεί την ποιότητα της σελίδας και ξεκινήσει να καταχωρεί το περιεχόμενο της, συνεχίζει με έλεγχο των εξωτερικών παραγόντων που βοηθούν να επιβεβαιώσουν τις αρχικές εκτιμήσεις και να μετρήσει το Authority για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει μέσα σε αυτή. Όταν δημιούργησαν το PageRank, οι ιδρυτές της Google Larry Page και Sergey Brin, τα links είχαν και έχουν μέγιστη σημασία και βαρύτητα που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση αυτή. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα links με μεθοδικό και αυστηρό τρόπο ώστε να περιορισθεί η εξαπάτησή των άσχετων εξωτερικών παραγόντων.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.