Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Κανόνες SEO για να πετύχετε : Authority, Content, Σχετικότητα

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Φεβρουάριος 10, 2018 | 0 Comment

Πλέον το Search Engine Optimization έχει αλλάξει. Όσοι δεν το έχουν καταλάβει θα το διαπιστώσουν με τον άσχημο τρόπο όταν η Google αρχίσει να τιμωρεί τις ιστοσελίδες που ακολουθούν την Black Hat τακτική. Η White Hat Seo τακτική είναι μονόδρομος για οποιαδήποτε ιστοσελίδα και το μόνο που μπορεί να κάνει ο άνθρωπος που έχει αναλάβει την προώθηση και το βάρος αυτό είναι να ακολουθήσει τους νέους κανόνες. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι τόσο απλό για να το καταφέρει, καθώς οι νέοι κανόνες είναι δυσκολότεροι απαιτούν προσωπικό χρόνο και εργασία για να έρθουν και τα ανάλογα αποτελέσματα. Η ανάλυση του SEO των ανταγωνιστών θα σας δώσει μια αρχική εικόνα.
 
Πώς οι Μηχανές Αναζήτησης αξιολογούν το Domain και Page Authority της ιστοσελίδας
Στην πραγματικότητα, σύγχρονες μηχανές αναζήτησης όπως το Google χρησιμοποιούν εκατοντάδες παράγοντες στην αξιολόγηση του Authority και της σχετικότητάς των ιστοσελίδων, αλλά μπορούν να ξεχωρίσουν σε δύο κύριες κατηγορίες: Περιεχόμενο ή Content (Σχετικότητα) και σύνδεσμοι ή Links (εξωτερικός παράγοντας αξιολόγησής) . Κατ ‘αρχάς, μια μηχανή αναζήτησης πρέπει να διαβάσει και να αναλύσει το πραγματικό περιεχόμενο όπως και άλλα χαρακτηριστικά σε μια σελίδα.

Συνεπώς ελέγχει την σχετικοτητα των θεμάτων με την ταυτότητα της σελίδας. Τα πρώτα χρόνια του SEO ο έλεγχος ήταν σε νηπιακό στάδιο, οπότε ήταν αρκετά εύκολο να κοροιδέψεις τις »αράχνες» και να ανέβει μια ιστοσελίδα στη κατάταξη. Πλέον είναι πολύ πιο περίπλοκο να διακριθεί καθώς η Google αναλύει αρχικώς την γλώσσα, τη δομή μιας σελίδας και άλλα χαρακτηριστικά για να καθορίσει τα πράγματα όπως το πως μια σελίδα ασχολείται και παρουσιάζει ένα θέμα, πόσο χρήσιμο μπορεί να είναι σε έναν επισκέπτη αλλά και η ποιότητα με external – internal Links που περιέχει. Στο Content Marketing το περιεχόμενο, τα άρθρα, η ανάρτηση προιόντων όπως και υπηρεσιών είναι τα βασικά στοιχεία που θα τσεκάρει η μηχανή αναζήτησης.  Όμως εξαρτάται και από εσάς, καθώς έχετε την δυναότητα να κάνετε τις δικές σας μετρήσεις στο περιεχόμενο που ανεβάζετε.

Μόλις η »αράχνη» αντιληφθεί την ποιότητα της σελίδας και ξεκινήσει να καταχωρεί το περιεχόμενο της, συνεχίζει με έλεγχο των εξωτερικών παραγόντων που βοηθούν να επιβεβαιώσουν τις αρχικές εκτιμήσεις και να μετρήσει το Authority για οποιοδήποτε θέμα υπάρχει μέσα σε αυτή. Όταν δημιούργησαν το PageRank, οι ιδρυτές της Google Larry Page και Sergey Brin, τα links είχαν και έχουν μέγιστη σημασία και βαρύτητα που χρησιμοποιείται για την αξιολόγηση αυτή. Οι μηχανές αναζήτησης χρησιμοποιούν τα links με μεθοδικό και αυστηρό τρόπο ώστε να περιορισθεί η εξαπάτησή των άσχετων εξωτερικών παραγόντων.

Εν κατακλείδι κάθε Link έχει την βαρύτητα του, πρέπει να έχει μια σχέση με το κείμενο που υπάρχει στη σελίδα διαφορετικά είναι θέμα χρόνου η μη σχετικότητα να τιμωρηθεί από την Google. Η Seo στρατηγική που θα ακολουθηθεί πρέπει να πραγματοποιηθεί με μεθοδικότητα και προσοχή μόνο από ειδικό. Να τονισθεί ότι εφόσον μια ιστοσελίδα δεχθεί το »penalty» έχει έναν γολγοθά να ανέβει για να ξεπεράσει την εκάστοτε τιμωρία ( υπάρχουν παράμετροι σοβαρότητας κάθε ποινής ).
TAGS

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο