Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Οι λέξεις κλειδιά Long Tail παίζουν σημαντικό ρόλο στο SEO και το ψηφιακό μάρκετινγκ. Τι είναι όμως και πώς διακρίνεται η λέξη κλειδί Long Tail από της μικρής ουράς; Το άρθρο μας, θα καλύψει όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για τις λέξεις κλειδιά μακριάς ουράς, από το πώς να τις βρείτε και γιατί είναι σημαντικές, έως μερικές συμβουλές για το πώς να τις βελτιστοποιήσετε.

Τι είναι οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς – Long Tail;

Όταν άκουσα για πρώτη φορά για λέξεις  κλειδιά μακράς ουράς, υπέθεσα ότι ο όρος προήλθε από τον αριθμό των λέξεων που κάνουν ένα ερώτημα. Ωστόσο, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Μια λέξη κλειδί Long Tail προέρχεται από τον όγκο αναζήτησης και την ιδιαιτερότητα μιας λέξης κλειδιού και όχι για το μήκος. Οι λέξεις κλειδιά μεγάλης διάρκειας είναι ερωτήματα αναζήτησης που λαμβάνουν γενικά λιγότερη επισκεψιμότητα αναζήτησης, αλλά υψηλότερη αξία μετατροπής.

Μια λέξη κλειδί Long Tail ξεκινά με μια “κεφαλή” ή μια κύρια λέξη κλειδί για το θέμα, η οποία μπορεί να χωριστεί σε εκατομμύρια παραλλαγές, δημιουργώντας τη λέξη κλειδί Long Tail. Αυτό είναι ιδιαίτερα κοινό για εξειδικευμένες αγορές και προϊόντα.

Εύρεση λέξεων κλειδιών μακράς ουράς – Long Tail

Όταν πρόκειται για λέξεις κλειδιά μακριάς ουράς, ο ορισμός εξακολουθεί να φαίνεται πολύ ασαφής. Μπορείτε να σκεφτείτε: “Όσο πιο συγκεκριμένο είναι ένα προϊόν, τόσο πιο δύσκολο θα είναι να βρεθεί και τόσο λιγότεροι άνθρωποι θα το αναζητήσουν”. Παρόλο που λιγότεροι άνθρωποι αναζητούν αυτά τα συγκεκριμένα ερωτήματα, οι χρήστες λαμβάνουν περισσότερα αποτελέσματα από έναν ευρύ όρο. Αλλά πώς ξεχωρίζετε μια λέξη κλειδί μικρής ουράς από μια μεγάλη; Διαβάστε τον αναλυτικό μας οδηγό για λέξεις κλειδιά σε κείμενα.

Στο ακόλουθο παράδειγμα, θα σας καθοδηγήσω σε μια κατάσταση και πώς να βρείτε λέξεις-κλειδιά μακράς ουράς σε ένα θέμα.

Διαβάστε  Δημιουργία Ιστοσελίδας Wordpress

Παράδειγμα λέξης-κλειδιού Long-Tail έναντι Short-Tail

Φανταστείτε να είστε καλεσμένοι σε ένα γεύμα της τελευταίας στιγμής. Αν είχατε περισσότερο χρόνο για προετοιμασία, θα φτιάχνατε τα περίφημα λαζάνια της γιαγιάς σας. Ωστόσο, ο χρόνος σας είναι μικρός και το μόνο που έχετε είναι ένα ηλεκτρικό τηγάνι, τυρί και μερικά άλλα υλικά. Για να βρείτε μια συνταγή, υπάρχουν πολλές ερωτήσεις που μπορείτε να κάνετε. Πρώτον, πιθανότατα θα ξεκινήσετε με έναν ευρύ όρο για να δείτε όλα τα πιθανά αποτελέσματα και έμπνευση. Η λέξη -κλειδί “τυρί” έχει πάνω από 195.000 αναζητήσεις το μήνα, οπότε αποφασίζετε να δοκιμάσετε αυτήν τη λέξη -κλειδί. Όπως επίσης όταν ψάχνουμε τοπική λέξη κλειδί όπως επισκευές υπολογιστών Αθήνα.

Αυτή η λέξη κλειδί επιστρέφει τον ορισμό, την εικόνα, ακόμη και μια τοπική αναζήτηση για να βρείτε τυρί κοντά σας. Δεδομένου ότι έχετε ήδη τυρί (και γνωρίζετε τι είναι), αυτή η λέξη κλειδί δεν προορίζεται, αν και έχει υψηλό όγκο αναζήτησης. Αφού αποφασίσετε ότι το τυρί δεν θα σας φέρει αυτό που ψάχνετε τώρα, αποφασίζετε να γίνετε πιο συγκεκριμένοι και να αναζητήσετε “πάστα τυριού”. Αυτή η λέξη κλειδί έχει όγκο π.χ 10.000, πράγμα που σημαίνει ότι είναι δημοφιλής όρος. Εάν άλλοι άνθρωποι αναζητούν αυτό το ερώτημα και επειδή είναι πιο συγκεκριμένο, αυτή η λέξη κλειδί θα πρέπει να λειτουργεί καλύτερα για εσάς από το “τυρί”. Σε μια ολοκληρωμένη ανάλυση SEO θα βρούμε τις λέξεις κλειδιά που μπορούν να φέρουν αποτελέσματα.

Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SEO MARKETER ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ

Πρωτη σελιδα google

Εδώ, η Google υποθέτει ότι η πρόθεσή σας για αναζήτηση είναι να βρείτε συνταγές και όχι φωτογραφίες ή τον ορισμό των ζυμαρικών τυριού. Η προσθήκη περισσότερων λέξεων περιορίζει τη δουλειά και την προσπάθειά σας και παρέχει μόνο τα αποτελέσματα που ταιριάζουν καλύτερα στις ανάγκες σας. Ακόμα κι αν έχετε βρει μια συνταγή, δεν σημαίνει ότι η αναζήτησή σας έχει ικανοποιηθεί. Για να περιορίσετε περαιτέρω το search, αποφασίζετε να προσθέσετε μερικές λέξεις κλειδιά που μπορούν να διακρίνουν τα αποτελέσματά σας από τα υπόλοιπα. Επιλέγετε να συμπεριλάβετε επιπλέον λέξεις για να διασφαλίσετε ότι περιλαμβάνονται μόνο τα αποτελέσματα με αυτές τις δύο λέξεις κλειδιά.

Διαβάστε  Magento ή WordPress ; - Ποιο CMS είναι καλύτερο για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα Eshop ;

Γιατί οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς έχουν σημασία;

Ας επιστρέψουμε στον όγκο αναζήτησης για κάθε ερώτημα. Στην αρχή φαίνεται ότι πρέπει να απορρίψετε τις λέξεις κλειδιά που δεν έχουν μεγάλη επισκεψιμότητα, αλλά όταν τις προσθέσετε όλες μαζί, μπορούν να δημιουργήσουν τόσο όγκο όσο ο αρχικός κύριος όρος. Σύμφωνα με μια μελέτη, οι όροι Long Tail περιλαμβάνουν το 70% όλων των ερωτημάτων αναζήτησης. και έχουν ποσοστό μετατροπής 36%, ενώ μόνο το 11,5% των χρηστών μετατρέπεται στο κορυφαίο 10% των σελίδων προορισμού. Αναζητώντας αυτές τις υπερ-συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά χαμηλού όγκου, κάνετε μια εξειδικευμένη παρουσία και αξιοποιείτε την πλειοψηφία των λέξεων κλειδιών που αποτελούν όλα τα ερωτήματά σας.

Ενώ το “τυρί” μπορεί να φαίνεται το καλύτερο ερώτημα λόγω του μεγάλου όγκου αναζήτησης, υπάρχει ένας άλλος παράγοντας που πρέπει να λάβετε υπόψη κατά την αναζήτηση λέξεων κλειδιών: Η δυσκολία. Για να προσδιορίσετε τη δυσκολία λέξεων κλειδιών ενός όρου αναζήτησης, υπάρχουν πολλά εργαλεία που λειτουργούν ελαφρώς διαφορετικά. Το αγαπημένο μας εργαλείο, το Ahrefs, λαμβάνει υπόψη το περιεχόμενο μιας σελίδας, την πρόθεση της μηχανής αναζήτησης, τους συνδέσμους από άλλους ιστότοπους όπως και την εξουσία τομέα για να υπολογίσει τις πιθανότητες κατάταξης μιας σελίδας για μια συγκεκριμένη λέξη κλειδί. Αν για παράδειγμα αναζητήσει κάποιος φοιτητικές εργασίες, τότε θα δει ανάλογα site όπου εμφανίζουν την υπηρεσία αυτή.

Όσο λιγότερο δύσκολη είναι η λέξη κλειδί, τόσο χαμηλότερος είναι ο ανταγωνισμός. Η προσθήκη λέξεων όπως συστατικά, μέθοδος μαγειρέματος, ακόμη και λέξεις όπως “καλύτερο” ή “εύκολο” επιτρέπουν στην Google να κάνει μια επιπλέον σάρωση και να περιλαμβάνει αποτελέσματα μόνο έχοντας υπόψη αυτές τις ανάγκες. Επομένως, η καλύτερη επιλογή για την πρόθεσή της αναζήτησης είναι η “καλύτερη πάστα τυριού”, επειδή θα παρέχει πιο συγκεκριμένα αποτελέσματα και απαιτεί λιγότερα backlinks τρίτων να εμφανίζονται μπροστά στον χρήστη, κάτι που είναι ένας από τους παράγοντες που χρησιμοποιεί το Ahrefs για τον υπολογισμό μιας σελίδας πιθανότητα κατάταξης.

Διαβάστε  Τι είναι το Community Management

Γενικά, όσο υψηλότερη είναι η ποσότητα και η ποιότητα των ιστότοπων που συνδέονται με την δική σας ιστοσελίδα, τόσο περισσότερο τείνει να κατατάσσεται υψηλότερα. Όταν στοχεύετε λέξεις κλειδιά μεγάλης εμβέλειας, ο ιστότοπός σας θα μπορεί να βρίσκεται ψηλά, χωρίς να χρειάζεται τόσες πολλές ευκαιρίες για σύνδεση με εξωτερικές πηγές. Οι λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς είναι σημαντικές επειδή φέρνουν πιο στοχευμένο πελατολόγιο. Άλλωστε, οι άνθρωποι που τις αναζητούν γνωρίζουν ακριβώς τι θέλουν. Και στοχεύοντας το περιεχόμενό σας σε αυτές τις λέξεις κλειδιά, μπορείτε να τους δώσετε αυτό που ψάχνουν.

Συμπερασματικά

Ως αποτέλεσμα, όλες αυτές οι φράσεις με μεγάλη ουρά παράγουν περισσότερα κέρδη. Οι λέξεις κλειδιά Long tail μπορούν επίσης να σας βοηθήσουν να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο για τον ιστότοπό σας. Εάν διαθέτετε ένα ιστολόγιο με περιεχόμενο που δεν κατατάσσεται πολύ καλά για λέξεις κλειδιά που θέλετε, αναζητήστε παραλλαγές σε αυτό το θέμα για να σκεφτείτε τι μπορεί να αναζητούν οι άνθρωποι σχετικά με αυτό το ευρύ περιεχόμενο. Οι λέξεις κλειδιά μακράς εμβέλειας μπορούν να σας επιτρέψουν να γράψετε περιεχόμενο που θα ξεπεράσει τον ανταγωνισμό, ώστε να κατατάξετε ψηλότερα το site σας στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Συνοψίζοντας, οι λέξεις κλειδιά μακριάς ουράς είναι σημαντικές επειδή:

  • Συμπληρώνουν την πρόθεση του χρήστη
  • Είναι λιγότερο ανταγωνιστικές
  • Φέρνουν μετατροπές, όχι μόνο επισκεψιμότητα

Μπορεί να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε νέο περιεχόμενο. Για να διασφαλίσετε τη σωστή βελτιστοποίηση για λέξεις κλειδιά long tail, ολοκληρώστε την έρευνα λέξεων κλειδιών, έχετε σε βάθος γνώση τις ανάγκες της εταιρείας, των προϊόντων και του ιστότοπου, αξιοποιήστε τους εσωτερικούς συνδέσμους και βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας είναι ορατός σε προγράμματα ανίχνευσης. Το κέρδος της πρώτης σελίδας στη Google για την φράση τα «καλύτερα ζυμαρικά τυριού» είναι πολύ λιγότερο δημοφιλήςαπό την 3 θέση για την λέξη «τυρί». Λειτουργεί όμως, επειδή οι άνθρωποι που την αναζητούν είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ή να γίνουν δυνητικοί πελάτες, και επειδή η συντριπτική πλειοψηφία των αναζητήσεων είναι μεγάλης εμβέλειας

Google news
Είπαν για εμάς.

Michalis PolykratisMichalis Polykratis
10:55 16 Apr 24
Εξαιρετικός επαγγελματίας και άνθρωπος η συνεργασία μας σε όλη τη διάρκεια της ήτανε άψογη και οι βοήθεια του στο να καταφέρω τους στόχους μου ήταν αμέριστη
Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *