+(30) 697 213 2823 [email protected] Νέος Κόσμος, Αθήνα
Τι είναι το Digital Marketing - Κόστος και Οφέλη

Τι είναι το Digital Marketing – Κόστος και Οφέλη

Ίσως γνωρίζετε ήδη τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ – Digital Marketing και ποιος είναι ο στόχος του. Εν ολίγοις, πρόκειται για την εύρεση ενός αποτελεσματικού τρόπου προώθησης και πώλησης προϊόντων ή υπηρεσιών. Αλλά δεν είναι τόσο απλό όσο ακούγεται. Καθώς τα ψηφιακά μέσα έχουν μετατραπεί σε πανταχού παρόντα εργαλεία, έχουν προκύψει νέες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις να κυκλοφορούν προϊόντα και να τα κάνουν πιο ορατά. Για παράδειγμα, μέσω καναλιών όπως το Email Marketing ή τα Social Media μέσω διαφημίσεων για κινητά ή chatbots. Θα καταλάβετε το Digital Marketing όταν καταλαβαίνετε ότι είναι κάτι προοδευτικό και εξελικτικό. Στην πραγματικότητα, η επιτυχία του οφείλεται στην καθημερινή ανανέωση. Επί του παρόντος, τα επαγγέλματα του μέλλοντος υπάρχουν ήδη όπως, και τα εργαλεία για την επαλήθευση των βέλτιστων πρακτικών των ηγετών της αγοράς. Αλλά πώς συμπεριφέρεται ο καταναλωτής; Οι χρήστες έχουν πλέον πρόσβαση σε όλες τις πληροφορίες ανά πάσα στιγμή και μέρος. Γι ‘αυτό είναι δύσκολο να τους προσελκύσετε Αυτό επίσης δεν σημαίνει ότι είναι αδύνατο να τους κερδίσετε ως πελάτες.

Διαβάστε : 7 Συμβουλές για ένα πετυχημένο κερδοφόρο Eshop

Η αξία του Digital Marketing

Τι είναι το Digital Marketing σε σύγκριση με άλλες στρατηγικές; Περί τίνος πρόκειται? Θα μπορούσατε να πείτε ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά που ορίζουν αυτόν τον όρο; Γιατί πρέπει σε αυτόν τον κόσμο; Το γεγονός ότι η συνεχής ανανέωση είναι το κλειδί για την επιτυχία του ψηφιακού μάρκετινγκ δεν είναι μύθος. Και, ως αποτέλεσμα, όλα έχουν εξελιχθεί. Ένα από τα πλεονεκτήματα της κατανόησης του Digital Marketing και του τρόπου χρήσης του είναι ότι η μέτρηση των στρατηγικών θα είναι πολύ πιο ολοκληρωμένη και ευκολότερη από τη μέτρηση των παραδοσιακών στρατηγικών.

  • Δυνατότητες προσαρμογής. Το Digital Marketing είναι αυτό που επέτρεψε την επίτευξη υψηλών επιπέδων τμηματοποίησης και εξατομίκευσης.
  • Ορατότητα επωνυμίας. Να είσαι στην κορυφή του google. Όπως γνωρίζετε, αν μια επωνυμία δεν είναι στο Διαδίκτυο, δεν υπάρχει.
  • Η παραγωγή leads, η διατήρηση και η αφοσίωση των πελατών είναι πιο αποτελεσματικές. Ως αποτέλεσμα, οι πωλήσεις αυξάνονται.
  • Η δημιουργία μιας κοινότητας θα σας επιτρέψει να ανθρωποποιήσετε την επωνυμία σας και να δημιουργήσετε στενότερες συναισθηματικές συνδέσεις με τους πελάτες.
  • Μπορείτε να εφαρμόσετε διαφορετικές στρατηγικές, διαφορετικά κανάλια και να πειραματιστείτε με ποιες λειτουργούν καλύτερα.

Πιστεύετε ότι το παραδοσιακό μάρκετινγκ σας δίνει αυτήν την ευελιξία; Δεν χρειάζεστε μεγάλες επενδύσεις. Όλες αυτές οι λειτουργίες υποστηρίζονται από πιο συγκεκριμένα δεδομένα Digital Marketing, όπως τα πιο πρόσφατα στατιστικά στοιχεία.

Διαβάστε : Πως λειτουργούν οι διαφημίσεις Facebook και Google Ads

Ξέρετε τι είναι το Digital Marketing;

Για να προσδιορίσουμε τι είναι το Digital Marketing, πρέπει να εξηγήσουμε διάφορες στρατηγικές, εργαλεία και κανάλια που επιτρέπουν τη ζωή αυτής της έννοιας. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι περιλαμβάνει όλες τις διαφημιστικές ενέργειες ή στρατηγικές που ενεργοποιούνται στα διάφορα κανάλια μέσων και διαδικτύου. Αρχικά, αυτός ο όρος διαμορφώθηκε σε 1.0 ιστοσελίδες ως μετάβαση από την παραδοσιακή διαφήμιση μέσων σε πρώιμους ιστότοπους. Αλλά, όπως μπορείτε να φανταστείτε, ήταν πολύ διαφορετικό. Οι διαφημιστές περιορίστηκαν στο να περάσουν τα μηνύματά τους στο κοινό. Δεν υπήρχε αμφίδρομη κατεύθυνση στη διαδικασία επικοινωνίας. Και φυσικά, η μονόδρομη επικοινωνία δεν περιλαμβάνεται σε καμία στρατηγική. Όταν γεννήθηκε το web 2.0, όλα άλλαξαν. Η δυνατότητα ανταλλαγής περιεχομένου με απλό τρόπο γεννήθηκε χάρη στα κοινωνικά δίκτυα. Με άλλα λόγια, δεν μπορείτε να ορίσετε επί του παρόντος τι είναι το ψηφιακό μάρκετινγκ χωρίς να μιλήσετε για ανατροφοδότηση μεταξύ επωνυμιών και καταναλωτών.

1. Ιστοσελίδα

Το Digital Marketing δεν είναι κατανοητό εάν δεν μιλάμε για τον ιστότοπο ως ένα παράθυρο στον κόσμο. Στην πραγματικότητα, η κατοχή επαγγελματικού ιστότοπου είναι ζωτικής σημασίας για τη μετάδοση της απαραίτητης εμπιστοσύνης στον χρήστη. Αλλά χωρίς αμφιβολία όταν το δημιουργείτε, πρέπει να σκεφτείτε την εμπειρία του χρήστη για να το κάνετε απλό, διαισθητικό και άνετο στη χρήση. Ένας από τους σπουδαίους στόχους του ψηφιακού μάρκετινγκ για αυτό το έτος είναι να βεβαιωθείτε ότι η εμπειρία χρήστη είναι προτεραιότητα. Να θυμάστε: Το 53% των εμπορικών σημάτων δίνουν προτεραιότητα στην εμπειρία των χρηστών στις στρατηγικές ψηφιακού μετασχηματισμού τους το 2020.

2. Το εταιρικό blog

Είναι χαρακτηριστικό ότι, μόνο το 15% των εταιρειών δεν γνωρίζουν τη δύναμη του content marketing. Προφανώς, το 60% έχει ως προτεραιότητα τη δημιουργία ενός blog, επενδύοντας το 32% του συνολικού προϋπολογισμού στο μάρκετινγκ περιεχομένου.

  • Ξέρετε σε τι επικεντρώνεται το Digital Marketing σε ένα blog;
  • Γνωρίζετε πού μπορείτε να πάτε;
  • Θα βελτιώσετε την κατάταξή σας στη Google;
  • Μπορείτε να αυξήσετε την επισκεψιμότητα;
  • Θα βελτιώσετε την αξία του ιστότοπού σας στο Google;
  • Θα δημιουργήσετε περισσότερους δυνητικούς πελάτες;

Oι επωνυμίες που δημιουργούν και μοιράζονται περιεχόμενο στο ιστολόγιό τους με σταθερή συχνότητα δημιουργούν 67% περισσότερους δυνητικούς πελάτες από αυτούς που δεν το κάνουν.

  • Θα βελτιώσετε την αξιοπιστία της εταιρείας σας
  • Θα έρθετε πιο κοντά με τους πελάτες σας
  • Κερδίζετε προστιθέμενη αξία στον ιστότοπό σας
  • Έχετε την δυνατότητα να διατηρήσετε πελάτες
  • Μπορείτε να δημιουργήσετε συμμετοχή, αυθεντικότητα και διαφοροποίηση
  • Θα έχετε επίσης τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έσοδα από το ιστολόγιό σας

3. Η σημασία του Search Engine Optimization

Η βελτιστοποίηση σε μηχανές αναζήτησης ή SEO (Search Engine Optimization) διασφαλίζει ότι τη στιγμή που ένας χρήστης αναζητά ένα προϊόν ή μια υπηρεσία, εμφανίζεστε μπροστά του. Θα είστε στις πρώτες θέσεις. Ωστόσο, εάν θέλετε ο ιστότοπός σας να εμφανίζεται σε καλή θέση, πρέπει να λάβετε υπόψη πολλούς παράγοντες:

  • Η δομή της ιστοσελίδας
  • Μια αποτελεσματική στρατηγική δημιουργίας συνδέσμων
  • Ευχρηστία
  • Το περιεχόμενο και ο τρόπος εμφάνισης του. Δηλαδή, οι διαφορετικές μορφές
  • Προφανώς, η σωστή επιλογή λέξεων-κλειδιών από τις οποίες τοποθετείται ο ιστότοπός σας

Σας συνιστούμε να λάβετε υπόψη τις διάφορες συμβουλές για την σημασία του SEO και ότι, φυσικά, διατηρείτε τον εαυτό σας μακριά από κακές τακτικές Black Hat.

4. Προβολή διαφημίσεων μέσω Google Ads – Social Media

Ένα άλλο κανάλι που θα σας βοηθήσει να καταλάβετε τι είναι το Digital Marketing, χωρίς αμφιβολία, ανεξάρτητα από το εάν γίνεται σε μηχανές αναζήτησης, με το Adwords ή σε κοινωνικά δίκτυα. Θα μπορούσαμε να πούμε ότι από όλες τις στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ, αυτή είναι που σας επιτρέπει να έχετε γρήγορα αποτελέσματα. Μέσα από το Google Ads έχετε την δυνατότητα να εμφανίζεστε στη Google με πληρωμή ανά κλικ, μόνο όταν ένας υποψήφιος πελάτης αναζητήσει το προιόν ή υπηρεσία σας. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι διαφημίσεις στα Social Media βασίζονται κυρίως σα ενδιαφέροντα των χρηστών και όχι σε λέξεις κλειδιά όπως το Google Ads.

5. Email και SMS Marketing

Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι ένα από τα πιο ισχυρά κανάλια σε οποιαδήποτε στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Στην πραγματικότητα, εάν χρησιμοποιείτε τη διπλή επιλογή και βεβαιωθείτε ότι ο χρήστης θέλει να λαμβάνει τα μηνύματά σας, τα αποτελέσματα που μπορείτε να λάβετε είναι εξαιρετικά. Σας συνιστούμε να ακολουθήσετε τις συμβουλές για τη βελτιστοποίηση αυτού του καναλιού. Το SMS είναι επίσης ένα κανάλι που μπορεί να συσχετιστεί με email για καλύτερα αποτελέσματα. Εάν κοιτάξετε τα στατιστικά στοιχεία, θα καταλάβετε ότι οι στρατηγικές εκκίνησης μέσω SMS είναι μια εξαιρετική επιλογή. Τα πλεονεκτήματά του είναι πολλαπλά αλλά ένα από τα καλύτερα είναι ότι το 90% των χρηστών κατανοούν ότι τα προγράμματα μάρκετινγκ SMS τους επιτρέπουν να έχουν πρόσβαση σε οφέλη που, διαφορετικά, δεν θα μπορούσαν να είχαν. Έτσι οι καταναλωτές είναι δεκτικοί σε αυτές τις επικοινωνίες.

6. Ενεργοί στα Social Media

Προς το παρόν είναι απαραίτητο, ως επωνυμία, να είστε παρόντες στα κύρια κοινωνικά δίκτυα στα οποία κινείται το κοινό-στόχο σας. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να δημιουργήσετε μια κοινότητα, να δημιουργήσετε συναισθηματικούς δεσμούς και να εξανθρωπίσετε την επωνυμία σας. Επιπλέον, αυτά τα κανάλια είναι ιδανικά για τη δημιουργία πρεσβευτών επωνυμίας που είναι υπεύθυνοι να μιλούν καλά για την επιχείρησή σας και να σας προτείνουν σε άλλους. Πάρα πολλά Eshop στην Ελλάδα βαζίσουν τις στρατηγικές τους σε διαφημίσεις Facebook και Instagram για να πουλήσουν τα προιόντα τους.

7. Influence Marketing

Το Influencer marketing είναι η διαδικασία που προσδιορίζει τα διάσημα προφίλ στα κοινωνικά δίκτυα στη χρήση αυτής της εξουσίας για την προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας. Τα χαρακτηριστικά των ισχυρότερων επιρροών είναι:

  • Έχουν ισχυρή επιρροή στους followers
  • Διαθέτουν σημαντική παρουσία στα κοινωνικά δίκτυα
  • Διατηρούν τη δυνατότητα να μεταδώσουν έναν ισχυρό δεσμό με ένα Brand
  • Αξιοπιστία και εμπιστοσύνη με το κοινό ως ειδικοί σε ένα συγκεκριμένο θέμα

Φυσικά, η μεγαλύτερη αξία είναι ότι οι χρήστες πιστεύουν τις συμβουλές.

Στο Affiliate Marketing, από την άλλη πλευρά, μια εταιρεία συνεργάζεται με συνεργάτες (bloggers, εκδότες, εταιρείες, οργανισμούς κ.λπ.) για την προώθηση της επωνυμίας της. Οι δύο περιπτώσεις χρησιμοποιούνται για τον ίδιο σκοπό αλλά έχουν διαφορές. Σας συνιστούμε να μάθετε πώς να χρησιμοποιείτε κάθε στρατηγική στον σωστό βαθμό. Τώρα που ξέρετε τι είναι το Digital Marketing με μεγαλύτερη ακρίβεια, πρέπει απλώς να αναλάβετε δράση. Αν αυτό που θέλετε είναι να βελτιώσετε και να σχεδιάσετε μια στρατηγική, επικοινωνήστε με την ομάδα μας. Είμαστε ειδικοί στο Digital Marketing και θα ξεκινήσουμε τη στρατηγική σας για την επίτευξη των στόχων σας.

Επικοινωνήστε μαζί μας!
Επικοινωνήστε μαζί μας!
ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ;Μάθε κάθε εβδομάδα Tips και Hacks για το Digital Marketing!

Μην χάσεις την ευκαιρία να μαθαίνεις πρώτος/η  όλα τα τελευταία Hacks στο Digital Marketing!