ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ SEO ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ Content Marketing

single_service_img1

Γιατί είναι σημαντικό το SEO περιεχόμενο ;

Μέσα από το Content Marketing μπορεί μια επιχείριση να κερδίσει περισσότερα κλικ, πωλήσεις και πελάτες! Η αξία του περιεχομένου που δημιουργούμε προσφέρει με αξιοπιστία αυτό το τρίπτυχο.

Ποια ή έννοια του Content ;

Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι μια στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ που εστιάζεται στη δημιουργία και διανομή πολύτιμου, σχετικού και συνεπούς περιεχομένου για την προσέλκυση και διατήρηση ενός σαφώς καθορισμένου κοινού – και, τελικά, για την προώθηση κερδοφόρων ενεργειών των πελατών.

single_service_img2
single_service_img3

Που επενδύουμε με το Content ;

 Το ποιοτικό περιεχόμενο αποτελεί μέρος όλων των μορφών μάρκετινγκ:

Social Media Marketing: Η στρατηγική μάρκετινγκ περιεχομένου έρχεται πριν από τη στρατηγική κοινωνικών μέσων ενημέρωσης
SEO: Οι μηχανές αναζήτησης ανταμείβουν τις επιχειρήσεις που δημοσιεύουν ποιοτικό, συνεκτικό περιεχόμενο.
PR: Οι επιτυχημένες στρατηγικές PR αντιμετωπίζουν προβλήματα που οι αναγνώστες ενδιαφέρονται όχι για την επιχείρησή τους.
PPC: Για να δουλέψει το PPC, χρειάζεστε σπουδαίο περιεχόμενο πίσω από αυτό.
Inbound Marketing: Το περιεχόμενο είναι το κλειδί για την οδήγηση επισκεψιμότητας και leads.
Στρατηγική περιεχομένου: Η στρατηγική περιεχομένου αποτελεί μέρος των περισσότερων στρατηγικών μάρκετινγκ περιεχομένου

ΑΠΟΔΟΣΗ

Η απόδοση του Content Marketing είναι τεράστια!

80 %

899 of 1203

Unique Visitor

75 %

899 of 1203

Conversions

70 %

899 of 1203

Κλικ

Πλεονεκτήματα και Στρατηγικές

Τι είναι το Μάρκετινγκ Περιεχομένου;

Το Μάρκετινγκ περιεχομένου θεωρείται μια κυρίαρχη στρατηγική στον κόσμο του Digital Marketing. Αναμφίβολα οι επιχειρήσεις που επενδύουν χρόνο και πόρους στο Μάρκετινγκ περιεχομένου, περιμένουν να κερδίσουν σταθερό πελατολόγιο, να αυξήσουν την δημοτικότητα της εταιρείας και να εξελίξουν τα κέρδη τους. 

Άλλωστε αυτός δεν είναι ο στόχος; Η συγγραφή ποιοτικών άρθρων είναι μια δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία η οποία απαιτεί εμπειρία, μαεστρία, έρευνα και σωστή δομή για να φέρει αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση, σε αυτό το άρθρο θα δείτε αναλυτικά πως αυτή η στρατηγική αν αξιοποιηθεί σωστά, θα απογειώσει την ιστοσελίδα σας και θα τη φέρει μπροστά από τον ανταγωνισμό. Τι είναι όμως το περιεχόμενο; Ποιος είναι ο ορισμός του;

Το περιεχόμενο προσδιορίζει όλα τα μηνύματα που παράγονται και δημοσιεύονται, ανεξάρτητα από το μέσο. Μπορεί να είναι ψηφιακό περιεχόμενο (blogging, ebooks, Video κ.λπ.), καθώς και πιο παραδοσιακό περιεχόμενο (περιοδικά, έντυπα αρχεία κ.λπ.). Εδώ θα μιλήσουμε για το περιεχόμενο που θα βρείτε στο διαδίκτυο.

Το Μάρκετινγκ περιεχομένου ταιριάζει και πρέπει να ακολουθείται από την πλειοψηφία των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο.

Είναι μια στρατηγική η οποία φέρνει μακροπρόθεσμα αποτελέσματα και εφόσον έχετε μια στρατηγική και πλάνο θα δείτε την εταιρεία σας να ακμάζει.

ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΑ PROJECT ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ

Ποινικολόγος Μπαρκαγιάννης

Ποινικολόγος Μπαρκαγιάννης

Eshops Web Design PPC Social Media SEO

PLG LAW

PLG LAW

Eshops Web Design PPC Social Media SEO

Master Movers

Master Movers

Eshops Web Design PPC Social Media SEO

ΦΤΑΝΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΣΤΗ ΚΟΡΥΦΗ Οδηγήστε την ιστοσελίδα σας στη κορυφή!