+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
Τρόποι για πρώτη σελίδα στη Google (1)

10 Τρόποι για να μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google

Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι η Google είναι η πιο δημοφιλής μηχανή αναζήτησης μέχρι σήμερα. Γι’ αυτό δημιουργήσαμε έναν οδηγό για το πώς να κατατάξετε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα της Google. Το να μάθετε πώς να ταξινομείτε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα της Google είναι ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε για την επιχείρησή σας, γιατί ας δούμε τον κόσμο σήμερα, αν ψάχνετε για μια απάντηση, οι περισσότεροι άνθρωποι θα στραφούν στη Google σχεδόν για οτιδήποτε. Από υπηρεσίες, προϊόντα και γενική βοήθεια, η Google μπορεί να είναι μια εξαιρετική πηγή για να προσελκύσετε επισκεψιμότητα και έσοδα στην επιχείρησή σας.

Πολλές εταιρείες σχεδίασης ιστοσελίδων και SEO υπόσχονται ότι μπορούν να βάλουν τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα της Google, αλλά σας λένε πραγματικά πώς το κάνουν; Πιθανότατα όχι! Με την Google να καταλαμβάνει περίπου το 92% του μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης από τον Απρίλιο του 2021, η κυριαρχία στα αποτελέσματα αναζήτησης στην πρώτη σελίδα της Google μπορεί πραγματικά να φέρει ΠΟΛΛΟΥΣ πελάτες.

“Από τον Απρίλιο του 2021, η Google καταλαμβάνει περίπου το 92,26% του μεριδίου αγοράς των μηχανών αναζήτησης, η Bing το 2,28% και η Yahoo στο 1,52%. -StatCounter

Ένα άλλο σημείο που θέλω να αναφέρω και σε αυτόν τον οδηγό είναι, γιατί να χάνουμε χρόνο κάνοντας κλικ στην επόμενη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, όταν οι ιστότοποι που περιέχουν τις πιο ενδιαφέρουσες πληροφορίες που χρειάζεστε βρίσκονται στην πρώτη σελίδα; Αυτός είναι αναπόφευκτα ο λόγος για τον οποίο το 75 τοις εκατό των χρηστών δεν κάνουν κλικ στις επόμενες σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης! Οι άνθρωποι θέλουν γρήγορη πρόσβαση στα στοιχεία που χρειάζονται.

Ακόμα κι αν καταφέρατε να βρείτε μια θέση στη δεύτερη σελίδα της λίστας αναζήτησης, εξακολουθείτε να είστε πρακτικά αόρατοι. Αν θέλετε να μάθετε πώς να κατατάξετε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα της Google χωρίς να χάνετε πολύ χρόνο στις «νεότερες τάσεις», συνεχίστε να διαβάζετε.

Οι καλύτεροι τρόποι για να μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google

Ενημερώστε την Google αμέσως ότι υπάρχει ο ιστότοπός σας

Τα ρομπότ της Google ανιχνεύουν πάντα χωρίς να αποτυγχάνουν να αναζητήσουν τους διαφορετικούς ιστότοπους και κάνουν πάντα καλά τη δουλειά τους. Ωστόσο, μπορεί να χρειαστεί λίγος χρόνος για να ανακαλύψουν τα ρομπότ της Google τον ιστότοπό σας. Μπορείτε να κάθεστε και να περιμένετε για μέρες ή και εβδομάδες μέχρι η Google να ανιχνεύσει τον ιστότοπό σας, αλλά είναι καλύτερο να αναλάβετε δράση αμέσως και να ενημερώσετε την Google. Εάν διαθέτετε χάρτη ιστοτόπου XML, μπορείτε να υποβάλετε τον χάρτη στο Google Search Console για να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας θα εμφανίζεται στη Google. Σε περίπτωση που αναρωτιέστε, το Google Search Console είναι ένα δωρεάν εργαλείο που μπορεί να βοηθήσει τους κατόχους ιστότοπων να κατανοήσουν την απόδοσή τους στην αναζήτηση Google καθώς και τα πράγματα που μπορούν να κάνουν για να ενισχύσουν την προβολή τους στην αναζήτηση.

Το εκπληκτικό με το Google Search Console είναι ότι δεν χρειάζεται να συνδέεστε καθημερινά για να ελέγχετε εάν ο ιστότοπός σας έχει κάποια προβλήματα. Σε περίπτωση που η Google εντοπίσει κάποια προβλήματα με τον ιστότοπό σας, θα σας στείλει ένα email για να σας ειδοποιήσει σχετικά. Ωστόσο, συνιστάται να συνεχίζετε να συνδέεστε στον λογαριασμό σας μία φορά το μήνα ή κάθε φορά που κάνετε αλλαγές στο περιεχόμενο του ιστότοπού σας για να είστε σίγουροι ότι έχετε σταθερά δεδομένα. Εάν θέλετε περισσότερες πληροφορίες και ολοκληρωμένη καθοδήγηση, μπορείτε να επισκεφτείτε το Google Search Central και να μεταβείτε στον Οδηγό για αρχάριους στο Search Console. Παρέχει έναν οδηγό βήμα προς βήμα για αρχάριους και μπορεί να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε τη διαδικασία.

Έχω ξεκινήσει να χτίζω μαθήματα SEO, όπου θα έχετε την δυνατότητα να ξεκινήσετε από το 0. Τα Μαθήματα θα αφορούν κάθε λεπτομέρεια, ώστε να είστε έτοιμοι να βγείτε στην αγορά. Η γνώση που θα αποκτήσετε είναι εξαιρετική από κάθε οπτική. Επικοινωνήστε μαζί μου για περισσότερες πληροφορίες.

Επιλέξτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά για στόχευση στην πρώτη σελίδα της αναζήτησης Google

Πριν προσπαθήσετε να κατατάξετε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα του Google, πρέπει να βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά. Ποιες είναι όμως οι σωστές λέξεις-κλειδιά; Πρώτα απ ‘όλα, πρέπει να καθορίσετε το σύνολο των λέξεων που μπορούν να περιγράψουν καλύτερα τα πράγματα που προσφέρετε στον ιστότοπό σας, το περιεχόμενό σας ή άλλα πράγματα που μπορούν να πληκτρολογήσουν οι χρήστες στη γραμμή αναζήτησης όταν αναζητούν πράγματα που έχουν κάποια σχέση με το δικτυακός τόπος. Συνήθως, οι λέξεις-κλειδιά είναι φράσεις που περιέχουν 3 έως 5 λέξεις που οι περισσότεροι ερευνητές πιθανότατα θα πληκτρολογήσουν στη γραμμή αναζήτησης όταν αναζητούν μια απάντηση ή μια επιχείρηση.

Εάν οι ακριβείς όροι που έχετε χρησιμοποιήσει ως λέξεις-κλειδιά στον ιστότοπό σας και αυτοί που πληκτρολογήσατε στο πλαίσιο αναζήτησης ταιριάζουν, η ιστοσελίδα σας πιθανότατα θα εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης. ΑΛΛΑ αυτή είναι μόνο η αρχή της προσπάθειας κατάταξης στην πρώτη σελίδα της Google. Για παράδειγμα, έχετε έναν επιχειρηματικό ιστότοπο που προσφέρει Mykonos Transfer Services. Σίγουρα θα θέλετε τα άτομα που αναζητούν Mykonos Transfer να κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας.

Πρέπει να ενσωματώσετε τη λέξη-κλειδί “Mykonos Transfer” σε Blog και την στοχευμένη Landing Page σας για να ενισχύσετε την προβολή σας στο Google. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Ahrefs ή το SEMrush για να βρείτε τις σωστές λέξεις-κλειδιά και θέματα προς συζήτηση. Πρέπει επίσης να είστε στη θέση των πελατών ή των επισκεπτών σας για να γνωρίζετε ακριβώς ποιες ερωτήσεις να κάνετε και να σας αναγκάσουν να αναζητήσετε τις απαντήσεις στο Google. Πρέπει να φανταστείτε τους πελάτες ή τους επισκέπτες σας να αναζητούν στο Google τις απαντήσεις που μπορούν να βρεθούν συγκεκριμένα στον ιστότοπό σας.

Πρέπει να κάνετε αναζήτηση λέξεων-κλειδιών για να προσδιορίσετε τις φράσεις που αναζητάτε συχνά και σχετίζονται με την επιχείρησή σας. Το επόμενο βήμα που πρέπει να κάνετε είναι να συμπεριλάβετε αυτές τις λέξεις-κλειδιά στο περιεχόμενό σας και να δημιουργήσετε γνήσιο χρήσιμο περιεχόμενο, το οποίο λέει στην Google ότι ο ιστότοπός σας είναι η κορυφαία αρχή στην παροχή των σωστών απαντήσεων σχετικά με τις επιλεγμένες λέξεις-κλειδιά που αναζητούν οι χρήστες. Όχι μόνο αυτό θα αυξήσει επ’ αόριστον τις πιθανότητες κατάταξης του ιστότοπού σας στην πρώτη σελίδα της Google, αλλά θα βοηθήσει τον ιστότοπό σας να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές που δεν ασχολούνται με λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα για το οποίο μιλάνε.

Ερευνήστε τους ανταγωνιστές σας

Παρόλο που μπορεί να έχετε δοκιμάσει τα πάντα για να μπείτε στην πρώτη σελίδα, μπορεί να αντιμετωπίζετε κάποιες δυσκολίες όταν οι περισσότεροι από τους ανταγωνιστές σας έχουν μεγάλο κοινό και τους εμπιστεύεται ήδη η Google. Εάν αντιμετωπίζετε μεγάλα ονόματα, μπορεί να θεωρείτε τον εαυτό σας τυχερό όταν βρείτε τον ιστότοπό σας στην τρίτη σελίδα της λίστας αναζήτησης. Ωστόσο, εάν στοχεύετε στην πρώτη σελίδα, το να σας βλέπουν στη δεύτερη σελίδα εξακολουθεί να μην είναι αρκετά καλό. Ωστόσο, χρειάζεται μόνο να καταβάλετε λίγο περισσότερη προσπάθεια για να φτάσετε στην πρώτη σελίδα σε σύγκριση με την προσγείωση στην τρίτη ή την τέταρτη σελίδα.

Πρέπει να ξέρετε ποιον αντιμετωπίζετε, ώστε να βρείτε μια κατάλληλη λύση για να τοποθετήσετε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα της Google. Για να ξεκινήσετε, πρέπει να πληκτρολογήσετε τη λέξη-κλειδί σας στη γραμμή αναζήτησης και να δείτε τη λίστα στην πρώτη σελίδα. Εάν μπορείτε να δείτε μεγάλες επωνυμίες γνωστών εταιρειών στην πρώτη και τη δεύτερη σελίδα στο Google και ο ιστότοπός σας δεν έχει πραγματικά καμία κατάταξη ή επισκεψιμότητα, πρέπει να αλλάξετε τη στρατηγική ή τις λέξεις-κλειδιά σας για να στοχεύσετε. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ανάλυση ανταγωνιστικών λέξεων-κλειδιών όταν ελέγχετε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας και εάν θέλετε να μάθετε τις καταλληλότερες λέξεις-κλειδιά για να στοχεύσετε για να αποκτήσετε πλεονέκτημα.

Μπορεί να αποκτήσετε καλύτερη κατάταξη όταν γνωρίζετε τις λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν οι ανταγωνιστές σας στις καμπάνιες οργανικής αναζήτησης και επί πληρωμή. Η έρευνα λέξεων-κλειδιών ανταγωνιστή μπορεί να σας βοηθήσει με οποιοδήποτε από τα ακόλουθα:

  • Ανακαλύψτε και ξεκινήστε να στοχεύετε λέξεις-κλειδιά που δεν έχουν βρει ακόμη οι ανταγωνιστές σας.
  • Μάθετε γιατί ο ιστότοπος του ανταγωνιστή σας έχει καλύτερη κατάταξη για τις ίδιες λέξεις-κλειδιά που έχετε στοχεύσει.
  • Μάθετε τις λέξεις-κλειδιά μακριάς ουράς που δεν πιστεύατε ότι χρησιμοποιούν οι πελάτες-στόχοι σας.
  • Πιάστε τις λέξεις-κλειδιά που στοχεύουν οι ανταγωνιστές σας και χρησιμοποιήστε αυτές τις λέξεις-κλειδιά πιο αποτελεσματικά για να ξεπεράσετε τον ανταγωνισμό σας.

Ακολουθούν μερικά από τα εργαλεία για την ανάλυση λέξεων-κλειδιών που μπορεί να θέλετε να δοκιμάσετε

  • Εξερεύνηση λέξεων-κλειδιών Ahrefs (με πληρωμή)
  • Δυσκολία λέξης-κλειδιού Moz και Εργαλείο ανάλυσης SERP (διατίθεται δωρεάν δοκιμή 30 ημερών)
  • SEMRush (με πληρωμή)
  • Moz Open Site Explorer (δωρεάν και επί πληρωμή)
  • BuzzSumo (δωρεάν και επί πληρωμή)

Δημιουργήστε μια σελίδα που υποστηρίζει την πρόθεση αναζήτησης

Κατανοήστε ότι οι ιστότοποι που κατατάσσονται στην πρώτη σελίδα του Google είναι ιστοσελίδες και όχι οι ίδιοι οι πραγματικοί ιστότοποι. Για παράδειγμα, μπορείτε να κατατάξετε στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης Google για τις ιστοσελίδες που ονομάζονται «πώς να φτιάξετε τη βρύση σας» και «πώς να βρείτε έναν υδραυλικό», που είναι δύο διαφορετικές σελίδες. Είναι επίσης πιθανό οι διαφορετικές σελίδες του ιστότοπού σας να προσγειωθούν σε διαφορετικές σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε ιστοσελίδα που θέλετε να κατατάξετε και δεν περιορίζεται στην αρχική σας σελίδα, ωστόσο η εξουσία του ιστότοπού σας έχει σημαντικό αντίκτυπο στο πόσο καλά θα κατατάσσεται κάθε σελίδα προορισμού σας στη Google.

Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο της ιστοσελίδας που θέλετε να κατατάξετε περιέχει πληροφορίες που η Google σκοπεύει να κατατάξει για τη λέξη-κλειδί-στόχο σας. Θα έχετε καλύτερες πιθανότητες να κατατάξετε την ιστοσελίδα σας στην πρώτη σελίδα του Google εάν ευθυγραμμίζεται με τον τύπο περιεχομένου, τη μορφή και τη γωνία του περιεχομένου της πρόθεσης αναζήτησης. Οι πιο συνηθισμένοι τύποι περιεχομένου που βρίσκονται συνήθως στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι:

  • Ιστοσελίδες προορισμού
  • Σελίδες κατηγορίας
  • Σελίδες προϊόντων
  • Αναρτήσεις ιστολογίου

Είναι επίσης σημαντικό να μην αλλάξετε τη διεύθυνση URL της ιστοσελίδας, ώστε να μην χάσετε κανένα από τα ποιοτικά backlinks που μπορεί να έχετε.

Οδηγοί πώς να το κάνετε

Κατά την παρουσίαση συνταγών, είναι καλύτερο να ακολουθείτε τη μορφή οδηγού. Κατά την παρουσίαση ενός έργου DIY (κάντο μόνος σου), η μορφή του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι η πιο κατάλληλη. Χρησιμοποιήστε τη μορφή που θα εξυπηρετήσει καλύτερα τον σκοπό σας. Για τη γωνία περιεχομένου, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι θα απευθυνθείτε σωστά στο κοινό-στόχο της ανάρτησης ή του περιεχομένου σας.

Εάν στοχεύετε σε αρχάριους bloggers, ίσως θελήσετε να εξετάσετε το ενδεχόμενο να δημοσιεύσετε συμβουλές ή σεμινάρια για το blogging που θα χρησιμεύσουν ως καθοδήγηση. Είναι σημαντικό να συζητήσετε τα πάντα πλήρως και να καθιερωθείτε ως η αρχή για το θέμα. Γράψτε ενημερωτικό, χρήσιμο περιεχόμενο που είναι σχετικό με τον κλάδο ή τον ιστότοπό σας που πρέπει να γνωρίζει ο κόσμος και σίγουρα θα κατατάξετε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα της Google.

Συμπεριλάβετε εσωτερικούς συνδέσμους και συνδέσμους ποιότητας

Τα backlinks είναι σημαντικά γιατί μπορούν να ενισχύσουν την εξουσία της σελίδας. Μεταξύ σελίδων υψηλής εξουσιοδότησης και σελίδων χαμηλής εξουσιοδότησης, οι ιστότοποι υψηλότερης αρχής τείνουν να κερδίζουν υψηλότερη κατάταξη. Εάν έχετε καλή ποσότητα ποιοτικών backlinks για τη συγκεκριμένη σελίδα σας, σημαίνει ότι παρέχει τις βασικές πληροφορίες που πρέπει να ελέγξουν οι χρήστες. Πολλοί ιστότοποι κορυφαίας κατάταξης έχουν χιλιάδες backlinks (και συνεχίζονται) με την πάροδο των ετών. Η προσθήκη σχετικών εσωτερικών συνδέσμων είναι ένας άλλος τρόπος για να ενισχύσετε την εξουσία της σελίδας σας.

Πώς λοιπόν να αποκτήσετε backlinks στον ιστότοπό σας;

Χωρίς να εισέλθουμε σε πολλές λεπτομέρειες, ένας από τους καλύτερους τρόπους για να αποκτήσετε backlinks είναι να αναζητήσετε παρόμοιους ιστότοπους και απλώς να τους στείλετε email και τελικά να τους ζητήσετε να συνδέσουν ένα άρθρο στον ιστότοπό σας. Οι σύνδεσμοι που οδηγούν στον ιστότοπό σας ή τα backlink σας λένε στην Google ότι άλλοι ιστότοποι πιστεύουν στην αυθεντία της ιστοσελίδας σας και την θεωρούν αξιόπιστη. Είναι σημαντικό να λάβετε υπόψη ότι τα backlinks από εξίσου αξιόπιστους ιστότοπους είναι αυτά που μπορούν να βοηθήσουν στην ενίσχυση της κατάταξης της σελίδας σας. Δεν πρέπει να είναι τοξικοί ή ανεπιθύμητοι σύνδεσμοι.

Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, είναι σημαντικό να διατηρήσετε τη δομή της διεύθυνσης URL σας ίδια και να μην την αλλάξετε ποτέ. Εάν η επαναδιαμόρφωση ορισμένων από τις διευθύνσεις URL σας είναι αναπόφευκτη, μην ξεχάσετε να ανακατευθύνετε αυτές τις παλιές διευθύνσεις URL στις νέες σας.

Στόχος για επιλεγμένα αποσπάσματα – Snippets

Ίσως έχετε ήδη παρατηρήσει τα σύντομα αποσπάσματα κειμένου που βρίσκονται πάνω από τα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, κάτι που είναι ακόμα καλύτερο από την κατάταξη στην πρώτη σελίδα του Google. Τα σύντομα κείμενα παρέχουν συνήθως γρήγορες απαντήσεις στα ερωτήματα του ερευνητή. Αυτά τα σύντομα αποσπάσματα είναι τα επιλεγμένα αποσπάσματα που μπορούν να σας βοηθήσουν να ταξινομήσετε την ιστοσελίδα σας και να έχετε την ευκαιρία να βρείτε μια θέση στην πρώτη σελίδα της λίστας αναζήτησης. Δεν μπορείτε να αποφασίσετε ποιο κείμενο θα εμφανίζεται καθώς η Google είναι αυτή που θα αποφασίσει.

Δυστυχώς, δεν υπάρχει ειδικός τύπος ή συγκεκριμένος κώδικας που να διασφαλίζει ότι το κείμενο στο περιεχόμενό σας θα επιλεγεί από την Google. Δεν υπάρχει τρόπος ή κόλπο να κερδίσετε αυτόματα το επιλεγμένο απόσπασμα. Ωστόσο, μπορείτε να τροποποιήσετε ελαφρώς το περιεχόμενο για να βελτιώσετε τις πιθανότητές σας να εμφανιστείτε.

Ακολουθούν μερικές συμβουλές που μπορείτε να κάνετε για να αποκτήσετε ένα επιλεγμένο απόσπασμα:

  • Εάν συζητάτε μια συγκεκριμένη διαδικασία, είναι καλύτερο να χρησιμοποιήσετε μια μορφή με κουκκίδες και συνοπτικές, σύντομες προτάσεις. Μπορείτε να το βάλετε στο επάνω μέρος της σελίδας για να το κάνετε πιο ορατό.
  • Κατά τη δημιουργία μιας λίστας, πρέπει να χρησιμοποιείτε κουκκίδες που θα πρέπει να βρίσκονται κοντά στην επάνω σελίδα.
  • Λάβετε υπόψη ότι τα επιλεγμένα αποσπάσματα απαντούν συνήθως στις ερωτήσεις που ξεκινούν με το πώς, γιατί, πού, πότε, τι και ποιος. Μπορείτε να προετοιμάσετε περιεχόμενο που δίνει άμεση απάντηση σε τέτοιες ερωτήσεις.
  • Μπορείτε επίσης να προσπαθήσετε να δώσετε απαντήσεις σε σχετικές ερωτήσεις για να βεβαιωθείτε ότι έχετε συζητήσει πλήρως το θέμα.

Κάτι τέτοιο μπορεί να σας βοηθήσει να καθιερωθείτε ως η αρχή για να συμβουλευτείτε στον κλάδο σας.

Διαχειριστείτε καλά τις μετα-ετικέτες σας

Οι μετα-ετικέτες είναι σύντομα κείμενα που εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης Google για να παρέχουν στους χρήστες μια σύντομη εισαγωγή σχετικά με το περιεχόμενο. Οι μετα-ετικέτες είναι ελαφρώς παρόμοιες με τα επιλεγμένα αποσπάσματα, αλλά μικρότερες. Επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε έως και 120 χαρακτήρες για να δημιουργήσετε τις μετα-ετικέτες σας. Πρέπει να φροντίσετε να βάλετε τις πιο χρήσιμες πληροφορίες συν τη λέξη-κλειδί σας, ώστε να μπορείτε να προσελκύσετε τους επισκέπτες ή τους πελάτες σας. Οι μετα-ετικέτες δεν εμφανίζονται στον ιστότοπό σας, αλλά μπορείτε να ορίσετε τη συνοπτική, σαφή διατύπωση για κάθε ιστοσελίδα που έχετε.

Πρέπει να δημιουργήσετε περιγραφή που θα πείσουν τους χρήστες να επισκεφτούν τον σύνδεσμό σας. Πρέπει επίσης να είστε δημιουργικοί όταν βάζετε τη λέξη-κλειδί σας στη περιγραφή.

Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας για κινητά

Όλο και περισσότεροι άνθρωποι βασίζονται στις κινητές συσκευές τους όταν πραγματοποιούν συναλλαγές στο διαδίκτυο. Το ήμισυ της παγκόσμιας επισκεψιμότητας στο διαδίκτυο προέρχεται από κινητές συσκευές. Κανείς δεν θέλει να δει μια κατεστραμμένη σελίδα ή μια περίεργη διάταξη όταν επισκέπτεται έναν συγκεκριμένο ιστότοπο. Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπος σας αποκρίνεται για κινητές συσκευές. Όλη η σκληρή δουλειά σας θα είναι μάταιη, εάν ο ιστότοπός σας δεν ανταποκρίνεται ή δεν έχει βελτιστοποιηθεί για χρήση από κινητά. Εάν δεν είστε ειδικός στο σχεδιασμό και την ανάπτυξη ιστοσελίδων, ίσως χρειαστεί να προσλάβετε μια αξιόπιστη εταιρεία για κατασκευή ιστοσελίδων, ώστε να σας βοηθήσει να δημιουργήσετε μια βελτιστοποιημένη σελίδα για χρήση από κινητά.

Μπορεί επίσης να χρειαστεί να προσλάβετε έναν επαγγελματία για τη συντήρηση του ιστότοπού σας για να βεβαιωθείτε ότι θα ρέει πάντα ομαλά και θα παρέχει πάντα μια άψογη εμπειρία χρήστη. Μην περιμένετε από τους χρήστες σας να μείνουν εάν δεν έχουν καλή εμπειρία από την επίσκεψη στον ιστότοπό σας.

Διαβεβαιώστε τους πελάτες σας ότι είστε παρόντες τοπικά

Εάν διαχειρίζεστε μια μικρή επιχείρηση, θα έχετε περισσότερες πιθανότητες να βρεθείτε στην πρώτη σελίδα της λίστας, όταν συμπεριλάβετε την τοποθεσία σας στις λέξεις-κλειδιά σας. Οι άμεσοι χρήστες που αναζητούν συγκεκριμένες τοποθεσίες που αναζητούν τοπικές επιχειρήσεις σίγουρα θα εκτιμήσουν την παρουσία και την επιχείρησή σας, ειδικά εάν παρέχετε τα πράγματα που πραγματικά χρειάζονται. Ίσως θελήσετε να προσθέσετε την τοποθεσία σας για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να σας εντοπίσουν. Ακόμα καλύτερα, προσθέστε την επιχείρησή σας έναν τοπικό κατάλογο όπως Yelp, Bing Places ή Foursquare για μεγαλύτερη ορατότητα. Δημιουργήστε επίσης έναν λογαριασμό στο Google My Business για να ενισχύσετε την παρουσία σας.

Τελικές σκέψεις

Αυτά είναι μερικά μόνο από τα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τοποθετήσετε τον ιστότοπό σας στην πρώτη σελίδα του Google. Η ενίσχυση της προβολής σας μπορεί να τονώσει την περιέργεια του κοινού-στόχου ή των πελατών σας. Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τις διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να βελτιώσετε την παρουσία σας στο διαδίκτυο.  Πρέπει να κάνετε τους ανθρώπους να σας βλέπουν ως κάποιον στον οποίο μπορούν να βασίζονται κάθε φορά που έχουν ερωτήσεις σχετικά με τον κλάδο σας. Πρέπει επίσης να παρέχετε φρέσκο περιεχόμενο τακτικά για να διατηρήσετε το κοινό σας και να το κάνετε να επιστρέφει για περισσότερα.