Οι ομάδες Facebook είναι ένας σημαντικός χώρος όπου αλληλοεπιδρούν οι άνθρωποι, κάτι που είναι καλό για τα brands. Με τη συμμετοχή σας σε εξειδικευμένες ομάδες μπορείτε να δημιουργήσετε τη βάση των ακόλουθων σας και να δημιουργήσετε μεγαλύτερη προβολή της μάρκας σας.
Είναι ακόμα δυνατόν να υπάρξει οργανική ανάπτυξη στο Facebook? H απάντηση είναι ναι, και η επιρροή από τις ομάδες για την δική σας μάρκα είναι σημαντικό προτέρημα στην στρατηγική σας.
Όταν συμμετέχετε ενεργά μέσα στις ομάδες του Facebook χτίζετε μακροχρόνιες σχέσεις με τους ανθρώπους που αλληλοεπιδρούν.
Ομάδες και η επιρροή τους στο Facebook
Ας δούμε λοιπόν μερικές βασικές στρατηγικές για μια επιτυχημένη στρατηγική δικτύωσης που θα οδηγήσει περισσότερους ανθρώπους στην σελίδα σας:
Προσέγγιση μιας ομάδας έχοντας στο νου σας το κοινό που αποτελεί την κοινότητα. Ta Brands θα πρέπει να κρατούν τα μηνύματα «πώλησης» για την σελίδα τους. Η δέσμευση και η ανταλλαγή πολύτιμων πληροφοριών είναι το κλειδί για την προσέλκυση μιας βάσης ακόλουθων που θα θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς και την εταιρεία σας.
Ανακαλύψτε τι ενδιαφέρει την αγορά-στόχος σας. Καθώς το εμπορικό σας σήμα (brand) μοιράζεται πληροφορίες, απαντά σε ερωτήσεις και ασχολείται με τα μέλη της ομάδας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να συλλέξετε νέες ιδέες περιεχομένου ειδικά προσαρμοσμένες στο κοινό σας.
Προώθηση events. Όχι μόνο μπορείτε να μοιραστείτε το επόμενο event στη σελίδα σας στο fb αλλά να το ανακοινώσετε και μέσα στις ομάδες που συμμετέχετε και οι συμμετέχοντες μπορούν να το κάνουν share στους δικούς τους φίλους εφόσον προσφέρει κάτι σε αυτούς. Για παράδειγμα θα μπορούσε να είναι η συμμετοχή σε ένα δωρεάν webinar με θέμα που θα ενδιαφέρει τα μέλη της ομάδας ή μια διοργάνωση που θα μπορούσατε να συναντήσετε αρκετούς από αυτούς από κοντά.
Μοιραστείτε το περιεχόμενο του blog σας. Ένα άρθρο που είναι γραμμένο για τα κύρια σημεία προβληματισμού των μελών της ομάδας. Ποιος καλύτερος τρόπος για να βοηθήσετε στην επίλυση προβλημάτων από την παροχή δωρεάν συμβουλών; Τα μέλη θα εκτιμήσουν τις πληροφορίες και το website σας θα επωφεληθεί από περισσότερους subscribers.
Η αλληλεπίδραση των επιχειρήσεων στις ομάδες του Facebook μπορεί να αποδειχθεί χρήσιμη για να προσελκύσετε πελάτες, να αυξήσετε την επίγνωση για την εταιρεία σας και να δημιουργήσετε μια θετική εικόνα για την επιχείρησή σας.
- Εύρεση σχετικών ομάδων: Αναζητήστε ομάδες που είναι σχετικές με τη βιομηχανία ή τον κλάδο της επιχείρησής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο αναζήτησης του Facebook για να βρείτε τις κατάλληλες ομάδες.
- Διαβάστε τους κανόνες της ομάδας: Κάθε ομάδα έχει τους δικούς της κανόνες. Πριν συμμετάσχετε, διαβάστε προσεκτικά αυτούς τους κανόνες και σεβαστείτε τους.
- Συμβάλλετε με ποιοτικό περιεχόμενο: Δημοσιεύστε περιεχόμενο που είναι χρήσιμο, ενδιαφέρον και σχετίζεται με τον κλάδο της επιχείρησής σας. Αποφύγετε το spamming και την υπερβολική αυτοπροβολή.
- Ενθαρρύνετε τη συζήτηση και τη συμμετοχή: Κάντε ερωτήσεις, απαντήστε σε σχόλια και ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να μοιραστούν τις απόψεις τους. Η δραστηριότητα και η αλληλεπίδραση δημιουργούν μια ζωντανή κοινότητα.
- Προσφέρετε προσφορές και προωθήσεις: Σε κατάλληλο χρόνο και μετριοπαθή τρόπο, μπορείτε να προσφέρετε ειδικές προσφορές και προωθήσεις για τα μέλη της ομάδας σας.
- Επιλύστε προβλήματα και παρέχετε υποστήριξη: Εάν κάποιος έχει ερώτηση ή πρόβλημα που σχετίζεται με την επιχείρησή σας, προσφέρετε υποστήριξη και προσπαθήστε να το επιλύσετε.
- Αποφύγετε την υπερβολική προώθηση: Αν και είναι αποδεκτό να προωθείτε την επιχείρησή σας, αποφύγετε να γίνετε ενοχλητικοί με υπερβολικά πολλές διαφημίσεις ή συστάσεις.
Θυμηθείτε πάντα ότι ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε μια θετική εμπειρία για τους χρήστες της ομάδας και να προσφέρετε κάτι που είναι αξιόλογο και χρήσιμο. Με τον χρόνο, η αξιοπιστία και η φήμη της επιχείρησής σας θα μεγαλώσουν, και αυτό μπορεί να έχει θετικές επιδράσεις στην ανάπτυξή σας.
Ενώ μια σελίδα στο Facebook αφορά το περιεχόμενο, τις εικόνες, τα βίντεο και τις προσφορές που μπορεί να κάνει ένα brand, η ομάδα είναι περισσότερο για τη δημιουργία σημαντικών σχέσεων που δημιουργούν μια ισχυρή κοινότητα. Με την πάροδο του χρόνου τα μέλη θα βρεθούν φυσικά στην ιστοσελίδα του προσωπικού σας brand, και αυτό μπορεί να περάσει και στα άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης σας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.