SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Brand & Aλληλεπίδραση στις ομάδες του Facebook

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 20, 2018 | 0 Comment

Οι ομάδες του Facebook είναι ένας σημαντικός χώρος όπου αλληλοεπιδρούν οι άνθρωποι, κάτι που είναι καλό για τα brands. Με τη συμμετοχή σας σε εξειδικευμένες ομάδες ομάδων μπορείτε να δημιουργήσετε τη βάση των ακόλουθων σας και να δημιουργήσετε μεγαλύτερη προβολή της μάρκας σας.

Είναι ακόμα δυνατόν να υπάρξει οργανική ανάπτυξη στο Facebook? H απάντηση είναι ναι, και η επιρροή από τις ομάδες για την δική σας μάρκα είναι σημαντικό προτέρημα στην στρατηγική σας.

Όταν συμμετέχετε ενεργά μέσα στις ομάδες του Facebook χτίζεται μακροχρόνιες σχέσεις με τους ανθρώπους που αλληλοεπιδρούν.

Ομάδες και η επιρροή τους στο Facebook

Ας δούμε λοιπόν μερικές βασικές στρατηγικές για μια επιτυχημένη στρατηγική δικτύωσης που θα οδηγήσει περισσότερους ανθρώπους στην σελίδα σας:

Προσέγγιση μιας ομάδας έχοντας στο νου σας το κοινό που αποτελεί την κοινότητα. Ta Brands θα πρέπει να κρατούν τα μηνύματα «πώλησης» για την σελίδα τους. Η δέσμευση και η ανταλλαγή πολύτιμων πληροφοριών είναι το κλειδί για την προσέλκυση μιας βάσης ακόλουθων που θα θέλουν να μάθουν περισσότερα για εσάς και την εταιρεία σας.

Ανακαλύψτε τι ενδιαφέρει την αγορά-στόχος σας. Καθώς το εμπορικό σας σήμα (brand) μοιράζεται πληροφορίες, απαντά σε ερωτήσεις και ασχολείται με τα μέλη της ομάδας, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτές τις πληροφορίες για να συλλέξετε νέες ιδέες περιεχομένου ειδικά προσαρμοσμένες στο κοινό σας.

Προώθηση events. Όχι μόνο μπορείτε να μοιραστείτε το επόμενο event στη σελίδα σας στο fb αλλά να το ανακοινώσετε και μέσα στις ομάδες που συμμετέχετε και οι συμμετέχοντες μπορούν να το κάνουν share στους δικούς τους φίλους εφόσον προσφέρει κάτι σε αυτούς. Για παράδειγμα θα μπορούσε να είναι η συμμετοχή σε ένα δωρεάν webinar με θέμα που θα ενδιαφέρει τα μέλη της ομάδας ή μια διοργάνωση που θα μπορούσατε να συναντήσετε αρκετούς από αυτούς από κοντά.

Μοιραστείτε το περιεχόμενο του blog σας. Ένα άρθρο που είναι γραμμένο για τα κύρια σημεία προβληματισμού των μελών της ομάδας. Ποιος καλύτερος τρόπος για να βοηθήσετε στην επίλυση προβλημάτων από την παροχή δωρεάν συμβουλών; Τα μέλη θα εκτιμήσουν τις πληροφορίες και το website σας θα επωφεληθεί από περισσότερους subscribers.

Ενώ μια σελίδα στο Facebook αφορά το περιεχόμενο, τις εικόνες, τα βίντεο και τις προσφορές που μπορεί να κάνει ένα brand, η ομάδα είναι περισσότερο για τη δημιουργία σημαντικών σχέσεων που δημιουργούν μια ισχυρή κοινότητα. Με την πάροδο του χρόνου τα μέλη θα βρεθούν φυσικά στην ιστοσελίδα του προσωπικού σας brand, και αυτό μπορεί να περάσει και στα άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης σας.

Πείτε μας την άποψη σας στο Forum των Digital Marketers :

http://digitalmarketingr.boards.net/thread/117/brand-facebook

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο