Όταν μιλάμε για ψηφιακό μάρκετινγκ, έρχονται στο μυαλό μας αρκετοί όροι. Για παράδειγμα, το Email Marketing έχει γίνει πολύ κυρίαρχο. Τα Social Media έχουν γίνει παγκοσμίως ως μια κορυφαία επιλογή διαφήμισης. Οι πληρωμένες διαφημίσεις ωθούν επίσης το όνομα της επιχείρησής σας στην κορυφή του αποτελέσματος αναζήτησης της Google. Ενώ αξιοποιώντας τις δυνατότητες αυτών των καναλιών μάρκετινγκ, μια ερώτηση μπορεί να παραμείνει μπροστά μας. Είναι το SEO σημαντικό για το ηλεκτρονικό εμπόριο; Η Google λαμβάνει εκατομμύρια ερωτήσεις κάθε μέρα και η πλειονότητα αυτών των ερωτημάτων αφορά προϊόντα.
Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι σημαντικό να αποκτήσετε μια θέση στην πρώτη σελίδα του αποτελέσματος SERP για την ευημερία της επιχείρησής σας στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Υπάρχουν πολλοί άλλοι λόγοι για επενδύσεις σε μια εκστρατεία SEO ηλεκτρονικού εμπορίου. Το SEO δημιουργεί επισκεψιμότητα και το traffic αυξάνει τις πωλήσεις. Το SEO είναι σημαντικό τόσο για υπηρεσίες όσο και για τον γίγαντα του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς οδηγεί στην κερδοφορία στο βέλτιστο επίπεδο. Όταν δεν έχετε χρησιμοποιήσει τακτικές SEO, μπορεί να χάσετε πολλές προσφορές. Ίσως έχετε ήδη εφαρμόσει το Google Analytics για τον ιστότοπό σας. Θα διαπιστώσετε ότι οι περισσότεροι από τους επισκέπτες σας προέρχονται από την Google. Οι επισκέπτες που έχουν πρόσβαση στην πλατφόρμα σας με φυσικές αναζητήσεις έχουν πραγματικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα σας.
Επομένως, μην παραβλέπετε το SEO ως μέρος της εκστρατείας ψηφιακού μάρκετινγκ. Περισσότερο από το 60% των αγοραστών δηλώνουν ότι οι αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο παίζουν σημαντικό ρόλο στη λήψη της τελικής απόφασης αγοράς. Οι μηχανές αναζήτησης, όπως το Google, έχουν γίνει πολύ σημαντικές πηγές για την αύξηση της επισκεψιμότητας. Έτσι, όταν οι σελίδες καταστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου δεν είναι ορατές στους χρήστες της μηχανής αναζήτησης, πολύ λίγοι δυνητικοί πελάτες θα γνωρίζουν για τα προϊόντα σας. Είναι ένας από τους ισχυρότερους λόγους για την επιλογή των υπηρεσιών SEO ηλεκτρονικού εμπορίου ως μεθοδολογία μάρκετινγκ.
Διαβάστε : 7 Συμβουλές για ένα πετυχημένο κερδοφόρο Eshop
Το SEO μπορεί να δημιουργήσει αξιοπιστία και εμπιστοσύνη. Ποιος είναι ο κύριος στόχος της καμπάνιας SEO σας;
Είναι να κάνετε τον ιστότοπό σας εύκολα προσβάσιμο σε χρήστες μηχανών αναζήτησης. Οι τακτικές στον ιστότοπο, όπως η ανάπτυξη περιεχομένου και το τεχνικό SEO, διασφαλίζουν την καλύτερη εμπειρία χρήστη στον ιστότοπό σας. Όταν ο ιστότοπός σας ηλεκτρονικού εμπορίου εμφανίζεται στο αποτέλεσμα αναζήτησης, θα λάβει πολλά κλικ. Τελικά, η Google θα το θεωρήσει ως μια αξιόπιστη πηγή. Με το SEO, μπορείτε να αναβαθμίσετε τη θέση του ιστότοπού σας στο οργανικό αποτέλεσμα αναζήτησης. Θα αποκτήσετε υψηλή προβολή και περισσότερες απαντήσεις από τους πιθανούς πελάτες σας. Ωστόσο, το SEO δεν είναι βραχυπρόθεσμο παιχνίδι και χρειάζεστε υπομονή και δέσμευση για να επιτύχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Ο πιο προσιτός τρόπος για να επιτύχετε ένα καλό περιθώριο κέρδους
Ως μία από τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, θέλετε να βρείτε έναν οικονομικό τρόπο για να δημιουργήσετε την επιχείρησή σας στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου. Μερικοί από εμάς πιστεύουν ότι χρειαζόμαστε πολλούς πόρους και υψηλές επενδύσεις για να ξεκινήσουμε το SEO. Ωστόσο, αν δημιουργήσετε ένα σωστό και ρεαλιστικό πλάνο μπορείτε να πετύχετε πολλά πραγάμτα ειδικά σε long tail keyrowds.. Άλλες εναλλακτικές λύσεις, όπως διαφημίσεις με το Google Ads, μπορούν να οδηγήσουν στην επισκεψιμότητα του ιστότοπου. Ωστόσο, θα είναι δαπανηρές για εσάς όταν έχετε περιορισμένο προϋπολογισμό. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο το SEO είναι ο σωτήρας σας για να διατηρείτε τη συνεπή ροή επισκεψιμότητας, τις πωλήσεις και τα κέρδη. Θα λάβετε δωρεάν επισκεψιμότητα αναζήτησης και δεν χρειάζεται να πληρώνετε για κάθε κλικ, μετατροπή και εμφάνιση. Προφανώς, η πρόσληψη μιας ομάδας SEO συνεπάγεται με κάποιο κόστος. Όμως, ισχύει για όλα τα ψηφιακά κανάλια μάρκετινγκ. Με σχετικά περιορισμένο προϋπολογισμό και πόρους, μπορείτε να εφαρμόσετε τις βέλτιστες πρακτικές SEO.
Οι αξιόπιστες εταιρείες SEO ακολουθούν τη σωστή προσέγγιση για την εκστρατεία SEO σας. Έτσι, με την πρόσληψη ειδικευμένου συμβούλου SEO, θα έχετε το απόλυτο όφελος. Οι διαφημίσεις δεν προσελκύουν πάντα τους χρήστες. Είναι ένα από τα επιστημονικά αποδεδειγμένα γεγονότα σχετικά με τις πληρωμένες διαφημίσεις. Οι πληρωμένες διαφημίσεις είναι δαπανηρές και ελπίζετε ότι θα λάβετε γρήγορα αποτελέσματα από την ανάρτηση αυτών των διαφημίσεων. Αντίθετα, παρόλο που οι πληρωμένες διαφημίσεις βρίσκουν τη θέση τους στην κορυφή του αποτελέσματος SERP, οι χρήστες ενδέχεται να μην κάνουν κλικ σε αυτές.
Προσέξτε δεν σας λέω να μην κάνετε διαφημίσεις στη Google! Ασφαλώς και να κάνετε. Πρόκειται για ένα ισχυρό όπλο όπου με σωστή μεθοδολογία και στρατηγική φέρνει μεγάλα αποτελέσματα. Για παράδειγμα έχω δει από ότι οι διαφημίσεις για μεταφορικές εταιρείες αποδίδουν εξαιρετικά αν στηθούν σωστά και με σχέδιο. Δεν είναι μόνο αυτός ο κλάδος. Θα πρέπει όμως να αναφέρουμε ότι οι περισσότεροι χρήστες του Διαδικτύου βασίζονται σε φυσικά αποτελέσματα αναζήτησης. Δεν τους αρέσει να κάνουν κλικ στις πληρωμένες διαφημίσεις που δημοσιεύονται από διαφορετικές μάρκες. Έτσι, το SEO θα πρέπει να είναι η πρώτη σας προσέγγιση για να κάνετε την επιχείρησή σας ηλεκτρονικού εμπορίου πιο κερδοφόρα. Φυσικά αν χρειάζεστε άμεσα αποτελέσματα τότε το Google Ads είναι μονόδρομος. Δεν θέλω σε καμία περίπτωση να σας μπερδέψω. Χρειάζονται και οι 2 στρατηγικές αν θέλετε την μέγιστη απόδοση και να εκμεταλλευτείται τα πάντα μέσα από την Google.
Αποτελέσματα με διάρκεια από το SEO
Μια εκστρατεία SEO παρέχει μετρήσιμα και στοχευμένα αποτελέσματα. Δεν είναι ένα πρόγραμμα μάρκετινγκ μερικών εβδομάδων και μηνών. Όταν σταματήσετε τις προσπάθειές σας, θα βρείτε μια πτώση στο επίπεδο της επισκεψιμότητας. Ίσως χρειαστεί να εργάζεστε μέρα και νύχτα για να συμβαδίσετε με τα κορυφαία αποτελέσματα. Γι αυτό δεν χρειάζεται να αγχώνεστε για κάτι τέτοιο. Εμπιστευτείτε ειδικούς επαγγελματίες στις μηχανές αναζήτησης χωρίς δεύετρη σκέψη. Τα αποτελέσματα του SEO σας είναι μακροχρόνια και μπορείτε να βρείτε την ευκαιρία να κυριαρχήσετε στην αγορά.
eCommerce SEO- Δεν είναι επιλογή, Είναι υποχρεωτικό
Η Google έχει αποκτήσει μια σταθερά στην καθημερινή μας ζωή. Δεν μπορείτε να το παραβλέψετε στο μάρκετινγκ ηλεκτρονικού εμπορίου. Για να τραβήξετε την προσοχή της Google και των χρηστών του, το SEO είναι η καλύτερη επιλογή. Βρείτε τους ειδικούς που θα καταλάβουν το όραμα σας και θα δημιουργήσουν το πλάνο που θα σας οδηγήσει βήμα βήμα στη πρώτη σελίδα της Google.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.