+(30) 697 213 2823 [email protected] Δημητρακοπούλου 65, Καλλιθέα
διαφημιση προιοντων

Διαφήμιση Προιόντων – Ακολουθήστε τους Νικητές

Η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής επιχείρησης είναι δύσκολη. Στη Διαφήμιση Προιόντων πρέπει να τραβήξετε την προσοχή των πελατών σας, να τους προσελκύσετε, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να τους πουλήσετε τα προϊόντα σας. Οι αγοραστές είναι απαιτητικοί, επομένως αυτή μπορεί να είναι μια χρονοβόρα και κουραστική διαδικασία. Η κατάσταση επιδεινώνεται καθώς πολλές διαδικτυακές επιχειρήσεις ανταγωνίζονται για τον ίδιο πελάτη που θέλετε.

Εάν διαθέτετε κατάστημα WooCommerce στο WordPress, πρέπει να κάνετε περισσότερα από το να διαθέτετε απλώς τα προϊόντα σας για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες που μπορείτε να μετατρέψετε. Για να πουλήσετε προϊόντα χύμα, έχετε σαφώς σχεδιάσει ένα σχέδιο. Οι επιλογές είναι συγκεκριμένες αλλά τεράστιας σημασίας. Πολλά Eshop που δούλεψαν με πλάνο τα οργανικά τους αποτελέσματα για πρώτη σελίδα στη Google πουλάνε πλέον καθημερινά.

Πρέπει να είσαι έξυπνος και να παίρνεις το καλύτερο από κάθε πελάτη. Μιλάμε για αυξημένες πωλήσεις, μαζικές αγορές και απόκτηση πελατών χονδρικής. Αυτές οι εμπιστευτικές συμβουλές μπορούν να προσελκύσουν μαζικούς αγοραστές στο κατάστημά σας WooCommerce και να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους εσόδων σας. Συνέχισε να διαβάζεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα μας διαθέτει ειδίκευση στη διαφήμιση στα Social Media αλλά και στη Google. Δεν μένουμε όμως μόνο εδώ, καθώς προσφέρουμε κατασκευή ιστοσελίδων στο WordPress με μηνιαία τεχνική υποστήριξη σε ότι χρειαστείτε. Είστε ήσυχοι ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα λειτουργεί απροβλημάτιστα.

1 Ανταγωνιστική τιμολόγηση στη Διαφήμιση Προιόντων

Διαφορετικές επιχειρήσεις στο WooCommerce αλλά και σε κάθε άλλη πλατφόρμα πουλάνε τα ίδια προϊόντα με εσάς. Κάντε απλή έρευνα για το μοντέλο τιμολόγησης του ανταγωνιστή σας και, στη συνέχεια, ορίστε την τιμή σας. Μια τιμή μέσα και γύρω από αυτό το εύρος θα ήταν καλή. Μην πάτε πολύ χαμηλά, καθώς οι αγοραστές σας θα πιστέψουν ότι τα προϊόντα σας δεν είναι τυπικής ποιότητας και θα ααποχωρήσουν ευκολότερα. Πάντα μιλάμε σύμφωνα με τον ανταγωνισμό.

2 Εξατομικευμένες εκπτώσεις στο καλάθι για υπάρχοντες, νέους και φιλοξενούμενους χρήστες

Ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να ενθαρρύνετε τους αγοραστές να αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες προϊόντων ή πρόσθετα αγαθά. Ορίζοντας εκπτώσεις προσαρμοσμένου καλαθιού στο WooCommerce, μπορείτε να προσφέρετε στους αγοραστές προσφορές εν κινήσει. Μπορείτε ακόμη και να προσφέρετε εξατομικευμένες οικονομίες με βάση την ποσότητα ή για νέους πελάτες. Πραγματοποιώντας εκπτώσεις που αφορούν συγκεκριμένα τους χρήστες, μπορείτε να τους κάνετε να νιώθουν ξεχωριστοί και να ενθαρρύνετε αγορές υψηλότερης αξίας.

3 Πόντοι επιβράβευσης για κάθε αγορά

Για κάθε επιτυχημένη πώληση μπορείτε να προσφέρετε πόντους επιβράβευσης στον πελάτη σας. Οι πόντοι ανταμοιβής ή οι πόντοι πίστης, όπως λέει η λέξη, αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών. Τους δίνει την αίσθηση ότι εξοικονομούν χρήματα για την αγορά. Και είναι. Ωστόσο, με πόντους επιβράβευσης στο εικονικό πορτοφόλι του, ένας πελάτης θα φροντίσει να ελέγξει πρώτα το κατάστημά σας την επόμενη φορά που θα θέλει να αγοράσει ένα προϊόν στο διαδίκτυο.

4 Διαφήμιση Προιόντων – Πωλήσεις Flash

Οι προσφορές που είναι χρονικά δεσμευμένες τείνουν να αυξάνουν την επείγουσα ανάγκη αγοράς ενός προϊόντος. Η εμφάνιση διαγραμμένων αρχικών τιμών, τιμών πώλησης και η εκτέλεση ενός χρονοδιακόπτη αντίστροφης μέτρησης κάτω από κάθε προϊόν μπορεί να κάνει τις αγορές πραγματικά ελκυστικές. Αυτές οι flash πωλήσεις παρακινούν και προσελκύουν τους αγοραστές να αγοράσουν, καθώς μπορούν να αποκτήσουν πολλά προϊόντα σε μειωμένη τιμή. Το περιορισμένο απόθεμα που είναι χρονικά δεσμευμένο παρακινεί τους πελάτες να κάνουν άμεσες αγορές προϊόντων γρήγορης πώλησης σε φθηνή τιμή.

5 Εμφάνιση σχετικών προϊόντων στη σελίδα

Η εμφάνιση συμπληρωματικών προϊόντων στη σελίδα προορισμού του προϊόντος βοηθά. Για παράδειγμα, εάν αγοράζω ένα φορητό υπολογιστή, το πιθανότερο είναι ότι μπορεί να αγοράσω και μια θήκη μαζί του, ή ίσως και περιφερειακά. Αυτό που είναι ακόμα καλύτερο είναι εάν αυτά τα σχετικά προϊόντα εμφανίζονται στο καλάθι με ένα απλό κουμπί προσθήκης στο καλάθι ακριβώς εκεί.

Τρόποι για πρώτη σελίδα στη Google (1)

6 Προσφέρετε εκπτώσεις με βάση την ποσότητα

Αγοράστε 1 πάρτε 1 δωρεάν. Αγοράστε 4 στην τιμή των 2. Αυτή η παλιά σχολική τακτική έκπτωσης με βάση την ποσότητα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται με επιτυχία σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να το δείτε παντού, από τη Walmart μέχρι τα McDonalds. Μπορεί ακόμη και να το βρείτε τυπωμένο σε πολλά προϊόντα FMCG από το γενικό σας κατάστημα. Αυτό το τέχνασμα παρακινεί τους αγοραστές να αγοράσουν προϊόντα σε μεγαλύτερες ποσότητες για να επωφεληθούν από εξοικονόμηση πόρων.

Μια άλλη επιλογή στη Διαφήμιση Προιόντων είναι επίσης να τους αφήσετε να δημιουργήσουν και να αγοράσουν ένα πακέτο ή μια προκατασκευασμένη ποικιλία προϊόντων. Τα προσαρμοσμένα κιτ ή πακέτα προϊόντων έχουν υψηλότερη αντιληπτή αξία και προσελκύουν τους αγοραστές καλύτερα από το να χρειάζεται να αγοράζουν πολλά προϊόντα ξεχωριστά. Δώστε βάση στα Social Media όπως και στη διαφήμιση στο Instagram.

7 Προσφέρετε εκπτώσεις ποσότητας σε αγοραστές

Επιβραβεύστε τους αγοραστές που αγοράζουν χύμα προϊόντα από το κατάστημά σας με έκπτωση τιμής. Έχετε διαφορετικούς τύπους πελατών που έχουν εγγραφεί. Προσπαθήστε να εξατομικεύσετε τις τιμές τους για τα αγαθά που αγοράζουν από το κατάστημά σας.

Μελετήστε τα μοτίβα αγορών και τις προτιμήσεις προϊόντων των πελατών σας και προσαρμόστε τις τιμές σας με εκπτώσεις ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες των προϊόντων τους. Για παράδειγμα, προσφέρετε στους αγοραστές χονδρικής μια σταθερή ποσοστιαία έκπτωση σε κάθε μαζική αγορά. Οι εκπτώσεις μπορούν να προβληθούν σε όλα σας τα κανάλια. Στη διαφήμιση στο Facebook, ο σχεδιασμός της στρατηγικής πρέπει να είναι μελετημένος.

8 Προσφορές της εβδομάδας

Εάν έχετε μεγάλο απόθεμα προϊόντων, μπορείτε να κάνετε έκπτωση σε ένα προϊόν κάθε εβδομάδα στην ενότητα προσφοράς της εβδομάδας. Μην ξεχνάτε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για τη συμφωνία κάθε εβδομάδα. Ο σωστός πελάτης θα σκεφτεί να αγοράσει το προϊόν. Πλέον έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι και η διαφήμιση στο Τικ Τοκ. Αξιοποιήστε το εργαλείο στο έπακρο, αλλά να θυμάστε ότι πρέπει να είστε δημιουργικοί.

9 Προσφέρετε προσφορές πολλαπλών αγορών

Μπορείτε να προσελκύσετε μεγάλους αγοραστές με προσφορές πολλαπλών αγορών. Οι πολλαπλές προσφορές ενθουσιάζουν τους πιθανούς πελάτες και τους κεντρίζουν το ενδιαφέρον να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα από το WooCommerce Shop σας. Μπορείτε να διαφημίσετε αυτήν την προσφορά για να ενημερώσετε τους πιθανούς αγοραστές σχετικά με αυτό στο κατάστημά σας. Για παράδειγμα, επιβράβευσή τους σε αγορές Off Line. Προσφέροντας δωρεάν υπηρεσίες ρύθμισης για αγορά εκδόσεων premium ή προσφορές σε συνδυασμούς προϊόντων.

10 Καλλιεργήστε τους υπάρχοντες λογαριασμούς σας χονδρικής

Δώστε τον καλύτερό σας εαυτό στους πελάτες σας για να τους διατηρήσετε και να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής των πελατών τους. Έρευνα της Invesp δείχνει ότι η διατήρηση ενός πελάτη είναι πέντε φορές φθηνότερη από την απόκτηση ενός καινούριου. Λάβετε τα σχόλιά τους, τις προτάσεις, τις κριτικές τους για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την προσφορά σας. Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι τους νοιάζεστε και κατανοήστε τις προκλήσεις τους.

Κάντε τους να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν ορίζοντας ειδικές τιμές για λογαριασμούς χονδρικής. Η αυξημένη εμπειρία χρήστη στη Διαφήμιση Προιόντων και η ικανοποίηση των πελατών με την επωνυμία σας μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών στο κατάστημά σας WooCommerce.

11 Δωρεάν παράδοση πάνω από μια συγκεκριμένη αξία στο καλάθι

Αν δεν πουλάτε ψηφιακά προϊόντα, προσθέτετε μια μικρή χρέωση αποστολής στη συνολική αξία του καλαθιού. Και αυτό είναι δυσάρεστο για τους περισσότερους πελάτες σας που είναι ευαίσθητοι στην τιμή, καθώς αθροίζει το συνολικό κόστος χωρίς προειδοποίηση.

Έρευνες δείχνουν ότι το 56,82% των πελατών εγκαταλείπουν το καλάθι στη διαδικασία αγοράς τους, κυρίως λόγω απροσδόκητων εξόδων. Εμφανίστε ένα μήνυμα που τους ενημερώνει ότι η παράδοση ακυρώνεται εάν η αξία του καλαθιού υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο. Με αυτόν τον τρόπο τους ενθαρρύνετε να προσθέσουν κάτι περισσότερο για να αποφύγετε το κόστος παράδοσης.

Η Διαφήμιση Προιόντων δεν είναι απλή Υπόθεση

Εάν έχετε μια διαδικτυακή επιχείρηση στο WooCommerce για Διαφήμιση Προιόντων, πρέπει να μπορείτε να πουλάτε χύμα σε πολλούς αγοραστές για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα της επιχείρησής σας. Η χρήση των κατάλληλων επεκτάσεων WooCommerce μπορεί να διευκολύνει τη διαχείριση των συμφωνιών και την εστίαση στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στη δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε τις παραπάνω συμβουλές για να προσελκύσετε αγοραστές στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα!