Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news
Διαφήμιση Προιόντων Ακολουθήστε τους Νικητές

Η ανάπτυξη μιας διαδικτυακής επιχείρησης είναι δύσκολη. Στη Διαφήμιση Προιόντων πρέπει να τραβήξετε την προσοχή των πελατών σας, να τους προσελκύσετε, να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους και να τους πουλήσετε τα προϊόντα σας. Οι αγοραστές είναι απαιτητικοί, επομένως αυτή μπορεί να είναι μια χρονοβόρα και κουραστική διαδικασία. Η κατάσταση επιδεινώνεται καθώς πολλές διαδικτυακές επιχειρήσεις ανταγωνίζονται για τον ίδιο πελάτη που θέλετε.

Εάν διαθέτετε κατάστημα WooCommerce στο WordPress, πρέπει να κάνετε περισσότερα από το να διαθέτετε απλώς τα προϊόντα σας για να δημιουργήσετε δυνητικούς πελάτες που μπορείτε να μετατρέψετε. Για να πουλήσετε προϊόντα χύμα, έχετε σαφώς σχεδιάσει ένα σχέδιο. Οι επιλογές είναι συγκεκριμένες αλλά τεράστιας σημασίας. Πολλά Eshop που δούλεψαν με πλάνο τα οργανικά τους αποτελέσματα για πρώτη σελίδα στη Google πουλάνε πλέον καθημερινά.

Πρέπει να είσαι έξυπνος και να παίρνεις το καλύτερο από κάθε πελάτη. Μιλάμε για αυξημένες πωλήσεις, μαζικές αγορές και απόκτηση πελατών χονδρικής. Αυτές οι εμπιστευτικές συμβουλές μπορούν να προσελκύσουν μαζικούς αγοραστές στο κατάστημά σας WooCommerce και να σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους εσόδων σας. Συνέχισε να διαβάζεις. Αξίζει να σημειωθεί ότι η ομάδα μας διαθέτει ειδίκευση στη διαφήμιση στα Social Media αλλά και στη Google. Δεν μένουμε όμως μόνο εδώ, καθώς προσφέρουμε κατασκευή ιστοσελίδων στο WordPress με μηνιαία τεχνική υποστήριξη σε ότι χρειαστείτε. Είστε ήσυχοι ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα λειτουργεί απροβλημάτιστα.

1 Ανταγωνιστική τιμολόγηση στη Διαφήμιση Προιόντων

Διαφορετικές επιχειρήσεις στο WooCommerce αλλά και σε κάθε άλλη πλατφόρμα πουλάνε τα ίδια προϊόντα με εσάς. Κάντε απλή έρευνα για το μοντέλο τιμολόγησης του ανταγωνιστή σας και, στη συνέχεια, ορίστε την τιμή σας. Μια τιμή μέσα και γύρω από αυτό το εύρος θα ήταν καλή. Μην πάτε πολύ χαμηλά, καθώς οι αγοραστές σας θα πιστέψουν ότι τα προϊόντα σας δεν είναι τυπικής ποιότητας και θα ααποχωρήσουν ευκολότερα. Πάντα μιλάμε σύμφωνα με τον ανταγωνισμό.

Διαβάστε  SEO για Επιχειρήσεις - Οι Ειδικοί δίπλα σας

2 Εξατομικευμένες εκπτώσεις στο καλάθι για υπάρχοντες, νέους και φιλοξενούμενους χρήστες

Ως ιδιοκτήτης καταστήματος ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι σημαντικό να ενθαρρύνετε τους αγοραστές να αγοράζουν μεγαλύτερες ποσότητες προϊόντων ή πρόσθετα αγαθά. Ορίζοντας εκπτώσεις προσαρμοσμένου καλαθιού στο WooCommerce, μπορείτε να προσφέρετε στους αγοραστές προσφορές εν κινήσει. Μπορείτε ακόμη και να προσφέρετε εξατομικευμένες οικονομίες με βάση την ποσότητα ή για νέους πελάτες. Πραγματοποιώντας εκπτώσεις που αφορούν συγκεκριμένα τους χρήστες, μπορείτε να τους κάνετε να νιώθουν ξεχωριστοί και να ενθαρρύνετε αγορές υψηλότερης αξίας.

3 Πόντοι επιβράβευσης για κάθε αγορά

Για κάθε επιτυχημένη πώληση μπορείτε να προσφέρετε πόντους επιβράβευσης στον πελάτη σας. Οι πόντοι ανταμοιβής ή οι πόντοι πίστης, όπως λέει η λέξη, αυξάνουν την αφοσίωση των πελατών. Τους δίνει την αίσθηση ότι εξοικονομούν χρήματα για την αγορά. Και είναι. Ωστόσο, με πόντους επιβράβευσης στο εικονικό πορτοφόλι του, ένας πελάτης θα φροντίσει να ελέγξει πρώτα το κατάστημά σας την επόμενη φορά που θα θέλει να αγοράσει ένα προϊόν στο διαδίκτυο.

4 Διαφήμιση Προιόντων – Πωλήσεις Flash

Οι προσφορές που είναι χρονικά δεσμευμένες τείνουν να αυξάνουν την επείγουσα ανάγκη αγοράς ενός προϊόντος. Η εμφάνιση διαγραμμένων αρχικών τιμών, τιμών πώλησης και η εκτέλεση ενός χρονοδιακόπτη αντίστροφης μέτρησης κάτω από κάθε προϊόν μπορεί να κάνει τις αγορές πραγματικά ελκυστικές. Αυτές οι flash πωλήσεις παρακινούν και προσελκύουν τους αγοραστές να αγοράσουν, καθώς μπορούν να αποκτήσουν πολλά προϊόντα σε μειωμένη τιμή. Το περιορισμένο απόθεμα που είναι χρονικά δεσμευμένο παρακινεί τους πελάτες να κάνουν άμεσες αγορές προϊόντων γρήγορης πώλησης σε φθηνή τιμή.

5 Εμφάνιση σχετικών προϊόντων στη σελίδα

Η εμφάνιση συμπληρωματικών προϊόντων στη σελίδα προορισμού του προϊόντος βοηθά. Για παράδειγμα, εάν αγοράζω ένα φορητό υπολογιστή, το πιθανότερο είναι ότι μπορεί να αγοράσω και μια θήκη μαζί του, ή ίσως και περιφερειακά. Αυτό που είναι ακόμα καλύτερο είναι εάν αυτά τα σχετικά προϊόντα εμφανίζονται στο καλάθι με ένα απλό κουμπί προσθήκης στο καλάθι ακριβώς εκεί.

Διαβάστε  7 τρόποι για να σταματήσετε να καίτε τον προϋπολογισμό σας στο AdWords

6 Προσφέρετε εκπτώσεις με βάση την ποσότητα

Αγοράστε 1 πάρτε 1 δωρεάν. Αγοράστε 4 στην τιμή των 2. Αυτή η παλιά σχολική τακτική έκπτωσης με βάση την ποσότητα εξακολουθεί να χρησιμοποιείται με επιτυχία σε όλο τον κόσμο. Μπορείτε να το δείτε παντού, από τη Walmart μέχρι τα McDonalds. Μπορεί ακόμη και να το βρείτε τυπωμένο σε πολλά προϊόντα FMCG από το γενικό σας κατάστημα. Αυτό το τέχνασμα παρακινεί τους αγοραστές να αγοράσουν προϊόντα σε μεγαλύτερες ποσότητες για να επωφεληθούν από εξοικονόμηση πόρων.

Μια άλλη επιλογή στη Διαφήμιση Προιόντων είναι επίσης να τους αφήσετε να δημιουργήσουν και να αγοράσουν ένα πακέτο ή μια προκατασκευασμένη ποικιλία προϊόντων. Τα προσαρμοσμένα κιτ ή πακέτα προϊόντων έχουν υψηλότερη αντιληπτή αξία και προσελκύουν τους αγοραστές καλύτερα από το να χρειάζεται να αγοράζουν πολλά προϊόντα ξεχωριστά. Δώστε βάση στα Social Media όπως και στη διαφήμιση στο Instagram.

7 Προσφέρετε εκπτώσεις ποσότητας σε αγοραστές

Επιβραβεύστε τους αγοραστές που αγοράζουν χύμα προϊόντα από το κατάστημά σας με έκπτωση τιμής. Έχετε διαφορετικούς τύπους πελατών που έχουν εγγραφεί. Προσπαθήστε να εξατομικεύσετε τις τιμές τους για τα αγαθά που αγοράζουν από το κατάστημά σας.

Μελετήστε τα μοτίβα αγορών και τις προτιμήσεις προϊόντων των πελατών σας και προσαρμόστε τις τιμές σας με εκπτώσεις ώστε να ταιριάζουν στις ανάγκες των προϊόντων τους. Για παράδειγμα, προσφέρετε στους αγοραστές χονδρικής μια σταθερή ποσοστιαία έκπτωση σε κάθε μαζική αγορά. Οι εκπτώσεις μπορούν να προβληθούν σε όλα σας τα κανάλια. Στη διαφήμιση στο Facebook, ο σχεδιασμός της στρατηγικής πρέπει να είναι μελετημένος.

8 Προσφορές της εβδομάδας

Εάν έχετε μεγάλο απόθεμα προϊόντων, μπορείτε να κάνετε έκπτωση σε ένα προϊόν κάθε εβδομάδα στην ενότητα προσφοράς της εβδομάδας. Μην ξεχνάτε να ενημερώνετε τους πελάτες σας για τη συμφωνία κάθε εβδομάδα. Ο σωστός πελάτης θα σκεφτεί να αγοράσει το προϊόν. Πλέον έχει μπει για τα καλά στο παιχνίδι και η διαφήμιση στο Τικ Τοκ. Αξιοποιήστε το εργαλείο στο έπακρο, αλλά να θυμάστε ότι πρέπει να είστε δημιουργικοί.

Διαβάστε  Τι είναι το Call to Action - Όλα όσα πρέπει να ξέρεις

9 Προσφέρετε προσφορές πολλαπλών αγορών

Μπορείτε να προσελκύσετε μεγάλους αγοραστές με προσφορές πολλαπλών αγορών. Οι πολλαπλές προσφορές ενθουσιάζουν τους πιθανούς πελάτες και τους κεντρίζουν το ενδιαφέρον να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα από το WooCommerce Shop σας. Μπορείτε να διαφημίσετε αυτήν την προσφορά για να ενημερώσετε τους πιθανούς αγοραστές σχετικά με αυτό στο κατάστημά σας. Για παράδειγμα, επιβράβευσή τους σε αγορές Off Line. Προσφέροντας δωρεάν υπηρεσίες ρύθμισης για αγορά εκδόσεων premium ή προσφορές σε συνδυασμούς προϊόντων.

10 Καλλιεργήστε τους υπάρχοντες λογαριασμούς σας χονδρικής

Δώστε τον καλύτερό σας εαυτό στους πελάτες σας για να τους διατηρήσετε και να αυξήσετε τη διάρκεια ζωής των πελατών τους. Έρευνα της Invesp δείχνει ότι η διατήρηση ενός πελάτη είναι πέντε φορές φθηνότερη από την απόκτηση ενός καινούριου. Λάβετε τα σχόλιά τους, τις προτάσεις, τις κριτικές τους για να σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την προσφορά σας. Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι τους νοιάζεστε και κατανοήστε τις προκλήσεις τους.

Κάντε τους να αισθάνονται ότι τους εκτιμούν ορίζοντας ειδικές τιμές για λογαριασμούς χονδρικής. Η αυξημένη εμπειρία χρήστη στη Διαφήμιση Προιόντων και η ικανοποίηση των πελατών με την επωνυμία σας μπορούν να βοηθήσουν στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στην προσέλκυση περισσότερων πελατών στο κατάστημά σας WooCommerce.

11 Δωρεάν παράδοση πάνω από μια συγκεκριμένη αξία στο καλάθι

Αν δεν πουλάτε ψηφιακά προϊόντα, προσθέτετε μια μικρή χρέωση αποστολής στη συνολική αξία του καλαθιού. Και αυτό είναι δυσάρεστο για τους περισσότερους πελάτες σας που είναι ευαίσθητοι στην τιμή, καθώς αθροίζει το συνολικό κόστος χωρίς προειδοποίηση.

Έρευνες δείχνουν ότι το 56,82% των πελατών εγκαταλείπουν το καλάθι στη διαδικασία αγοράς τους, κυρίως λόγω απροσδόκητων εξόδων. Εμφανίστε ένα μήνυμα που τους ενημερώνει ότι η παράδοση ακυρώνεται εάν η αξία του καλαθιού υπερβαίνει ένα συγκεκριμένο όριο. Με αυτόν τον τρόπο τους ενθαρρύνετε να προσθέσουν κάτι περισσότερο για να αποφύγετε το κόστος παράδοσης.

Η Διαφήμιση Προιόντων δεν είναι απλή Υπόθεση

Εάν έχετε μια διαδικτυακή επιχείρηση στο WooCommerce για Διαφήμιση Προιόντων, πρέπει να μπορείτε να πουλάτε χύμα σε πολλούς αγοραστές για να αυξήσετε τις πωλήσεις και τα έσοδα της επιχείρησής σας. Η χρήση των κατάλληλων επεκτάσεων WooCommerce μπορεί να διευκολύνει τη διαχείριση των συμφωνιών και την εστίαση στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας και στη δημιουργία περισσότερων δυνητικών πελατών για την επιχείρησή σας. Χρησιμοποιήστε τις παραπάνω συμβουλές για να προσελκύσετε αγοραστές στο ηλεκτρονικό σας κατάστημα!

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *