Πλέον, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι το διαδίκτυο έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αναζητούν αγαθά και υπηρεσίες, καθώς και τον τρόπο που αναζητούν πληροφορίες. Κάθε μήνα, εκατομμύρια άτομα αναζητούν διαδικτυακά γιατρούς στην περιοχή τους. Εάν ελπίζετε να μετατρέψετε αυτούς τους ανθρώπους από ερευνητές σε ασθενείς, τότε πρέπει να επενδύσετε στο ιατρικό μάρκετινγκ.
Γιατί πρέπει να επενδύσετε στο ιατρικό μάρκετινγκ;
1. Βελτιώστε τον προγραμματισμό ασθενών
Χρειάζεστε κάτι περισσότερο από μια απλή παρουσία στο διαδίκτυο. Πρέπει να βρείτε έναν τρόπο να αλληλεπιδράτε με τους τρέχοντες και πιθανούς πελάτες. Όχι μόνο οι άνθρωποι θέλουν να μπορούν να βρουν την ειδικότητα σας στο διαδίκτυο, αλλά θέλουν επίσης να είναι εύκολο και βολικό να κλείσουν ένα ραντεβού. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι απίστευτα απασχολημένοι και αναζητούν γιατρούς και άλλες πληροφορίες ενώ βρίσκονται εν κινήσει. Εάν μπορείτε να τους διευκολύνετε γρήγορα και εύκολα να κλείσουν ένα ραντεβού, μπορεί να είναι περισσότερο από πρόθυμοι να γίνουν ο ασθενής σας παρά να συμμετάσχουν στον ανταγωνισμό σας. Η δημιουργία On Line Booking και διαδικτυακής στρατηγικής μπορεί να βοηθήσει σε αυτήν την προσπάθεια. Εμφανίζοντας αυτές τις πληροφορίες στην ιστοσελίδα σας, μπορεί να είστε σε θέση να παρασύρετε τους ανθρώπους να γίνουν ασθενείς.
2. Θα σας βοηθήσει να βελτιστοποιήσετε τις πρακτικές σας
Όχι μόνο η χρήση On Line Booking για γιατρούς μπορεί να βελτιώσει τον προγραμματισμό των ασθενών, αλλά μπορεί επίσης να απλοποιήσει τις άλλες πρακτικές του γραφείου σας, συμπεριλαμβανομένης της διαχείρισης εργασιών, της οικονομικής αναφοράς και του αποθέματος. Μπορεί να μην πιστεύετε ότι αυτά έχουν να κάνουν πολύ με το μάρκετινγκ και την προσέλκυση νέων ασθενών, αλλά συμβαδίζουν. Εάν το ιατρείο σας δεν λειτουργεί ομαλά και αποτελεσματικά, δεν θα μπορείτε να κρατήσετε τους ασθενείς κοντά σας. Οι ασθενείς είναι πολύ πιο ενημερωμένοι και γνώστες της ιατρικής τώρα από ό, τι στο παρελθόν. Αυτό οφείλεται στον όγκο των πληροφοριών που μπορούν να έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
Όταν ενσωματώνετε την δυνατότητα On Line ραντεβού για τη βελτίωση των διαδικασιών του γραφείου σας, κάνετε την επίσκεψη των ασθενών σας πιο αποτελεσματική και δίνετε την ευκαιρία να συμμετέχουν στη δική τους υγειονομική περίθαλψη. Δεδομένου ότι πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν διαδικτυακές πηγές για να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους, η δυνατότητα να προσφέρουν αυτήν την υπηρεσία θα μπορούσε να προσελκύσει περισσότερους ασθενείς στο ιατρείο σας. Στην ουσία, οτιδήποτε το κάνει πιο βολικό για τον ασθενή σας, θα τον κάνει πιο διατεθειμένο να κλείσει ραντεβού. Ένα ιατρείο που λειτουργεί ομαλά και αποτελεσματικά επειδή ενσωμάτωσε τη σωστή λειτουργία είναι πολύ ελκυστικό για τους σύγχρονους ασθενείς.
3. Μπορείτε να στοχεύσετε ασθενείς με συγκεκριμένες συνθήκες ή ανάγκες
Όταν οι περισσότεροι ασθενείς ξεκινούν την αναζήτησή τους για γιατρό, είναι συχνά επειδή έχουν μια συγκεκριμένη κατάσταση ή ασθένεια που πρέπει να φροντίσουν. Με το ψηφιακό μάρκετινγκ, μπορείτε να προσαρμόσετε το μήνυμα και τις πληροφορίες σας για να προσελκύσετε ασθενείς με συγκεκριμένες συνθήκες ή ανάγκες. Με τα παραδοσιακά μέσα, συμπεριλαμβανομένων των διαφημίσεων ραδιοφώνου, τηλεόρασης και περιοδικών, το μήνυμά σας μεταδίδεται σε ένα ευρύ φάσμα ατόμων και πρέπει να ελπίζετε ότι άτομα που αναζητούν τις υπηρεσίες σας θα δουν τις πληροφορίες σας.
Η ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ SEO MARKETER ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΙ
Τα ψηφιακά μέσα στοχεύουν σε μικρότερες ομάδες που αναζητούν τις υπηρεσίες που έχετε να προσφέρετε. Όταν οι χρήστες πληκτρολογούν ένα συγκεκριμένο σύνολο λέξεων κλειδιών, θα κατευθύνονται στον ιστότοπό σας. Αυτό όχι μόνο μπορεί να σας εξοικονομήσει χρήματα όταν πρόκειται για καμπάνιες μάρκετινγκ, αλλά θα σας εξοικονομήσει χρόνο και προσπάθεια και θα σας φέρει μπροστά σε άτομα που θέλουν και χρειάζονται αυτό που έχετε να προσφέρετε. Διαβάστε περισσότερα για τον σκοπό που έχουν οι λέξεις κλειδιά στα κείμενα.
4. Βελτιώστε τις Επικοινωνιακές σας Ικανότητες
Το Email Marketing είναι ένας από τους ευκολότερους τρόπους επικοινωνίας με τους τρέχοντες και πιθανούς ασθενείς και είναι ένας από τους πιο προτιμώμενους τρόπους. Μπορεί επίσης να αυτοματοποιηθεί και είναι μια οικονομικά αποδοτική στρατηγική για προσθήκη στο πλάνο μάρκετινγκ. Η χρήση email για να έρθετε σε επαφή με τους ασθενείς σημαίνει ότι πρέπει να κάνουν πολύ λίγη δουλειά. Όσο λιγότερη δουλειά πρέπει να κάνουν, τόσο πιο πρόθυμοι μπορεί να είναι να προγραμματίσουν ένα ραντεβού με το ιατρείο σας. Μόλις το μήνυμα είναι στα εισερχόμενά του, το μόνο που έχει να κάνει ένα άτομο είναι να κάνει κλικ.
Εάν ενδιαφέρονται για αυτά που έχετε να πείτε και θέλουν να κλείσουν ραντεβού, θα τους διευκολύνετε να το κάνουν αυτό συμπεριλαμβάνοντας έναν σύνδεσμο στο μήνυμα του email. Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σάς επιτρέπει επίσης να παρακολουθείτε πόσοι άνθρωποι έχουν ανοίξει το μήνυμά σας και εάν έκαναν βήματα πέρα από την ανάγνωση του κειμένου. Αυτό σας επιτρέπει να αλλάξετε τις καμπάνιες σας για να έχετε τη μεγαλύτερη αφοσίωση και να μετατρέψετε δυνητικούς πελάτες σε ασθενείς. Θα μπορείτε επίσης να κρατάτε ενήμερους και πιθανούς ασθενείς ενήμερους για αυτά που έχετε να προσφέρετε.
Μπορεί να μην χρειάζονται τις υπηρεσίες σας τώρα, αλλά όταν τις χρειαστούν, αφού αφιερώσατε χρόνο για να επικοινωνήσετε μαζί τους, θα είστε στην κορυφή του μυαλού τους. Δεδομένου ότι τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να αυτοματοποιηθούν, δεν θα χρειαστεί να ξοδέψετε πολύ χρόνο σε αυτήν τη διαδικασία. Μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια και να την αφήσετε να συνεχίσει την πορεία της ενώ εστιάζετε στις επιχειρήσεις.
5. Μπορείτε να προσκαλέσετε άτομα να ελέγξουν τον ιστότοπό σας
Παρόλο που οι περισσότεροι από τους ασθενείς σας πιθανότατα θα αναζητούν γιατρό για να τους βοηθήσει με μια συγκεκριμένη ανάγκη, θέλετε να βρείτε έναν τρόπο για να κάνετε τους άλλους να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας. Μπορεί να μην σας χρειάζονται τώρα, αλλά όταν προκύψει κάποιο πρόβλημα, θέλετε να σκεφτούν πρώτα εσάς. Τότε το να έχεις ένα blog μπορεί να είναι επωφελές. Η προσφορά περιεχομένου στους πελάτες τους δίνει έναν λόγο να συνεχίζουν να έρχονται στον ιστότοπό σας. Υπάρχουν τόσα πολλά διαφορετικά πράγματα για τα οποία μπορείτε να μιλήσετε, από αυτό που μπορούν να περιμένουν στο πρώτο τους ραντεβού μέχρι να τους δώσετε συμβουλές για το πώς να ζήσουν μια υγιή, ευτυχισμένη ζωή.
Μπορείτε να μιλήσετε για τις υπηρεσίες που παρέχετε και πώς μπορείτε να βελτιώσετε τη ζωή των ασθενών, αλλά θα πρέπει επίσης να προχωρήσετε πέρα από αυτό. Όσο περισσότερες πληροφορίες προσφέρετε, τόσο περισσότεροι άνθρωποι πρέπει να επιστρέφουν στον ιστότοπό σας σε τακτική βάση. Έχετε τη δυνατότητα να προσφέρετε κάτι περισσότερο από κείμενο.
Στους ανθρώπους αρέσει να λαμβάνουν τις πληροφορίες τους σε ένα ευρύ φάσμα μορφών, συμπεριλαμβανομένων infographics, βίντεο και ήχου. Η ενσωμάτωση αυτών στον ιστότοπό σας δίνει στους ανθρώπους έναν λόγο να επισκέπτονται όχι μόνο όταν αναζητούν απάντηση σε μια συγκεκριμένη ερώτηση, αλλά και όταν απλώς περιηγούνται. Δεδομένου ότι η δημιουργία περιεχομένου για τον ιστότοπό σας μπορεί να είναι απίστευτα χρονοβόρα και η ενσωμάτωση λέξεων κλειδιών μπορεί να είναι δύσκολη, θέλετε να βεβαιωθείτε ότι λαμβάνετε βοήθεια.
6. Οι ασθενείς σας βρίσκονται στα Social Media
Στις αρχές του 2020, περισσότεροι από 3,5 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τα κοινωνικά μέσα. Εάν δεν βρίσκεστε στο Twitter, το Facebook, το Instagram ή άλλους ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης, τότε χάνετε την επαφή με τους τρέχοντες και πιθανούς ασθενείς. Φυσικά, δεν αρκεί να βρίσκεστε μόνο σε αυτούς τους ιστότοπους. Πρέπει να ξέρετε πώς να τα χρησιμοποιήσετε προς όφελος της πρακτικής σας. Δεδομένου ότι ξοδεύετε τον περισσότερο χρόνο σας εστιάζοντας στη φροντίδα των ασθενών σας, τότε η συνεργασία με έναν οργανισμό ψηφιακού μάρκετινγκ που ξέρει πώς και έχει το χρόνο να χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι προς το συμφέρον σας. Η χρήση των Social Media σας ωφελεί με πολλούς τρόπους. Βοηθά στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας, η οποία μπορεί να σας βοηθήσει να βρείτε νέους ασθενείς. Χτίζει επίσης την πίστη των ασθενών και δημιουργεί μια θετική βάση παραπομπής. Γίνατε πάροχος υγειονομικής περίθαλψης επειδή θέλετε να είστε σε θέση να βοηθήσετε τους ανθρώπους.
Ακριβώς όπως η πρακτική σας έχει προχωρήσει και έχει αλλάξει, έτσι και ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να επικοινωνείτε με τους ανθρώπους. Εάν δεν αλλάζετε με την εποχή, τότε δεν ασχολείστε με τους ανθρώπους όπως θα έπρεπε. Η χρήση των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης εκτός από άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να συνεργαστείτε με τους τρέχοντες ασθενείς και να προσελκύσετε νέους στην πρακτική σας.
7. Είναι οικονομικά αποδοτικό
Για πολλές πρακτικές, η σκέψη να κάνουν οποιοδήποτε είδος μάρκετινγκ αμέσως τους κάνει να πιστεύουν ότι θα πρέπει να ξοδέψουν πολλά χρήματα. Ενώ οι παραδοσιακές πρακτικές μάρκετινγκ, όπως οι διαφημίσεις στην τηλεόραση, το ραδιόφωνο και τα περιοδικά ή η αποστολή άμεσων ταχυδρομείων μπορούν να έχουν υψηλή τιμή, το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι πολύ πιο προσιτό. Θα πρέπει ακόμα να κάνετε μια επένδυση, αλλά θα είστε σε θέση να αυξήσετε τα χρήματα σας περαιτέρω. Όταν συνεργάζεστε με έναν επαγγελματία ψηφιακό έμπορο, θα λάβετε ακόμη περισσότερα για τα χρήματά σας.
Ένα από τα σπουδαία πράγματα για το ψηφιακό μάρκετινγκ είναι ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε δεδομένα προς όφελός σας. Θα μάθετε αμέσως αν λειτουργεί μια συγκεκριμένη καμπάνια μάρκετινγκ. Εάν όχι, θα μπορείτε να κάνετε αλλαγές για να έχετε την καλύτερη απόδοση της επένδυσής σας. Αυτό διασφαλίζει ότι προσεγγίζετε το σωστό κοινό και το μετατρέπετε σε ασθενείς. Μην ρισκάρετε όταν πρόκειται για καμπάνιες μάρκετινγκ και προϋπολογισμό. Βεβαιωθείτε ότι επενδύετε τα χρήματά σας με σύνεση. Το ψηφιακό μάρκετινγκ θα σας δώσει πληροφορίες και θα σας βοηθήσει να προσαρμόσετε το μήνυμά σας για να διασφαλίσετε ότι προσεγγίζετε το καλύτερο δυνατό κοινό.
8. Θα μείνετε πίσω αν δεν το κάνετε
Το διαδίκτυο και η τεχνολογία έχουν τεράστιο αντίκτυπο στο πώς οι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες και πώς βρίσκουν γιατρούς να βοηθήσουν σε ό, τι τους ταλαιπωρεί. Αυτό δεν πρόκειται να αλλάξει οποιαδήποτε στιγμή στο εγγύς μέλλον. Αν ψάχνετε έναν τρόπο για να βρεθείτε, πρέπει να επενδύσετε στο ψηφιακό μάρκετινγκ γιατρών. Το ψηφιακό μάρκετινγκ δεν είναι μόνο μια τάση, είναι απαραίτητο. Είναι επίσης βολικό και εύκολο στη χρήση. Δεν υπάρχει λόγος να μην επενδύετε στο ψηφιακό μάρκετινγκ εάν θέλετε να βρεθεί η πρακτική σας.
Ο σωστός πάροχος μάρκετινγκ
Όταν πρόκειται για την εύρεση του κατάλληλου παρόχου μάρκετινγκ γιατρών, δεν χρειάζεται να κοιτάξετε μακριά. Η ομάδα του SEO Marketer έχει όλα όσα ψάχνετε. Διαθέτουμε τις δεξιότητες, την εμπειρία και τις γνώσεις για να βοηθήσουμε την ιατρείο σας στο διαδίκτυο. Απολαμβάνουμε να βοηθάμε τις επιχειρήσεις να επιτυγχάνουν και να αναπτύσσονται και έχουμε την τεχνογνωσία για να ανεβάσουμε την πρακτική σας στο επόμενο επίπεδο. Είμαστε ο σωστός πάροχος όταν πρόκειται για ιατρικό marketing που μπορεί να απλοποιήσει την επιχειρηματική σας διαδικασία και για τη δημιουργία καμπανιών μάρκετινγκ που θα σας κάνουν να γίνετε αντιληπτοί.
Επικοινωνήστε μαζί μας για δωρεάν εκτίμηση
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.