
19 ενεργές στρατηγικές που φέρνουν πελάτες σε δικηγόρους μέσω του SEO
Στη σημερινή εποχή, με τόσα πολλά δικηγορικά γραφεία που επιθυμούν να κερδίσουν την προσοχή των υποψήφιων πελατών, σίγουρα αξίζει να κάνετε το επιπλέον βήμα για να προσελκύσετε την επιχείρησή σας. Η οικοδόμηση και η εφαρμογή μιας νικηφόρας στρατηγικής SEO μπορεί να κάνει τη διαφορά στο δικηγορικό γραφείο σας στο να ξεχωρίζει από το πλήθος ή να ξεθωριάζει στο παρασκήνιο, επομένως είναι ζωτικής σημασίας να εφαρμόσετε σωστά τις τεχνικές σας και να κερδίσετε αυτή την πολύ σημαντική έκθεση. Ευτυχώς, η βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ταιριάζει στα δικηγορικά sites.
Οι υποψήφιοι πελάτες πρέπει να αποκτήσουν εμπιστοσύνη στον οργανισμό σας και να απαιτήσουν να δουν στοιχεία της τεχνογνωσίας σας στον κλάδο πριν σας επιλέξουν και το μάρκετινγκ περιεχομένου, ειδικότερα, συνεπάγεται ταιριάζει απόλυτα όταν πρόκειται να τοποθετήσετε την επιχείρησή σας στη βιτρίνα της αγοράς-στόχου σας. Ποιες όμως στρατηγικές μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιδίωξη της επιτυχίας του SEO; Και πώς μπορούν να εφαρμοστούν με τρόπο που να οδηγεί την επισκεψιμότητα και να κερδίζει την πελατεία; Ακολουθεί μια λίστα με 22 ενεργές στρατηγικές που έχουν σχεδιαστεί για να αυξάνουν την επισκεψιμότητα, να οδηγούν συνδέσμους και να δημιουργούν δυνητικούς πελάτες για το δικηγορικό σας γραφείο.
1. Διεξάγετε έρευνα λέξεων-κλειδιών και πηγαίνετε τοπικά
Οι λέξεις-κλειδιά αποτελούν τον ακρογωνιαίο λίθο της βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης. Οι σελίδες αποτελεσμάτων ουσιαστικά συγκεντρώνουν τις καλύτερες λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν για τους όρους που αναζητούνται. Η αποτελεσματική έρευνα λέξεων-κλειδιών είναι ζωτικής σημασίας σε κάθε επιτυχημένη διαδικτυακή επιχείρηση. Το να μπορείτε να προσδιορίσετε το είδος των όρων που αναζητούν οι χρήστες και να τους ενσωματώσετε αποτελεσματικά στο περιεχόμενό σας είναι μια εξαιρετική στρατηγική για να κερδίσετε το επίπεδο έκθεσης που μπορεί να σας δώσει πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών σας. Χρησιμοποιήστε εργαλεία όπως το Ahrefs για να βρείτε λέξεις-κλειδιά χαμηλού ανταγωνισμού και μεγάλου όγκου. Ως δικηγορικό γραφείο, αποκτάτε το πρόσθετο πλεονέκτημα ότι έχετε τη δυνατότητα να στοχεύετε περισσότερες τοπικές λέξεις-κλειδιά. Εάν έχετε δικηγορικό γραφείο στην Αγιά Παρασκευή φροντίστε να αναφέρετε την τοποθεσία σας στο περιεχόμενό σας για να διασφαλίσετε ότι θα κατατάσσεστε σε υψηλή θέση στο Google για το κοινό-στόχο σας.
2. Δώστε προτεραιότητα σε περιεχόμενο υψηλής ποιότητας
Υπάρχει μια ισχυρή συσχέτιση μεταξύ του περιεχομένου μεγάλης μορφής και των σελίδων υψηλότερης κατάταξης της Google. Αν και μπορεί να μοιάζει με χρονοβόρα προσέγγιση για τη δημιουργία άρθρων και ιστοριών στον ιστότοπό σας, η παραγωγή περιεχομένου που περιέχει περίπου 2.000 λέξεις ή περισσότερες ενθαρρύνει τους χρήστες να παραμείνουν στις σελίδες σας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα και έχει περισσότερες δυνατότητες για την ενσωμάτωση αποτελεσματικών λέξεων-κλειδιών. Το περιεχόμενο μεγάλης μορφής βοηθά επίσης στην παροχή ενός μεγαλύτερου καμβά για την ενσωμάτωση τόσο των backlinks όσο και των εσωτερικών συνδέσμων. Φροντίστε να εστιάσετε σε πιο εμπεριστατωμένα άρθρα. Κάνοντας αυτό όχι μόνο θα βελτιώσετε το SEO της εταιρείας σας, αλλά θα δημιουργήσετε περαιτέρω εμπιστοσύνη μεταξύ σας και της αγοράς-στόχου σας. Ως δικηγορικό γραφείο, είναι επιτακτική ανάγκη να επιδείξετε την τεχνογνωσία σας στον κλάδο και μέσω υψηλής ποιότητας περιεχομένου μεγάλης μορφής, μπορείτε να μοιραστείτε τις γνώσεις σας με τρόπο που ενθαρρύνει μεγαλύτερο όγκο επισκεψιμότητας και καλύτερες ποσότητες δυνητικών πελατών.
3. Τεχνικό SEO
Το τεχνικό SEO είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση ότι το περιεχόμενό σας είναι όσο το δυνατόν πιο ορατό στο υποψήφιο κοινό σας. Εάν το τεχνικό SEO ενός ιστότοπου έχει προβλήματα, δεν έχει σημασία αν οι συντάκτες του δημοσιεύουν εξαιρετικά άρθρα. Το περιεχόμενο θα είναι δύσκολο να ταξινομηθεί. Είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσετε ότι ο ιστότοπός σας διαθέτει όλα τα σχετικά πιστοποιητικά ασφαλείας SSL και ιστότοπου. Θα μπορούσατε να τοποθετήσετε όλες τις σωστές λέξεις-κλειδιά σε όλα τα σωστά σημεία, αλλά δυστυχώς δεν θα έχει καλό τέλος, αν η Google προσδιορίσει τις σελίδες σας ως πιθανό κίνδυνο για την ασφάλεια. Η απόδοση του ιστότοπου είναι επίσης απαραίτητη για το τεχνικό SEO σας. Οι αργοί χρόνοι φόρτωσης σελίδων είναι μια κοινή αιτία «εγκατάλειψης» (όπου οι επισκέπτες κάνουν κλικ στον ιστότοπό σας και αποχωρούν, αντί να περιμένουν άλλο για να εμφανιστεί στην οθόνη). Είναι σημαντικό να δοκιμάσετε τις σελίδες σας για να βεβαιωθείτε ότι οι χρόνοι φόρτωσης είναι όσο το δυνατόν συντομότεροι. Υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές εάν θέλετε να δοκιμάσετε την απόδοση του ιστότοπού σας και η Google διαθέτει μια ιδιαίτερα ισχυρή μηχανή για τη διερεύνηση της ταχύτητας των σελίδων σας.
4. Τοποθετήστε τους βασικούς τομείς ειδίκευσης στην κύρια πλοήγηση του ιστότοπού σας
Οι μηχανές αναζήτησης θέλουν να βρουν τον ιστότοπό σας όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και εύκολα. Καθορίζοντας ποιοι είναι οι βασικοί τομείς πρακτικής του δικηγορικού γραφείου σας στην πλοήγηση στον ιστότοπό σας, όχι μόνο παρέχετε ένα χρήσιμο σημείο αναφοράς για τους επισκέπτες, αλλά ενημερώνετε επίσης τους ανθρώπους αλλά και την Google ποιοι είναι οι κύριοι στόχοι της εταιρείας σας. Η αποτυχία να δώσετε τη δέουσα σημασία στους βασικούς τομείς πρακτικής σας και να θάψετε τόσο σημαντικές σελίδες πιο βαθιά στον ιστότοπό σας θα δώσει στην Google την εντύπωση ότι έχουν χαμηλότερη προτεραιότητα για την εταιρεία σας και θα σας κατατάξουν χαμηλότερα σε σχετικές αναζητήσεις. Όπως οι μηχανές αναζήτησης που μελετούν τις σελίδες σας, οι δυνητικοί πελάτες θα είναι πρόθυμοι να γνωρίζουν πού βρίσκεται η κύρια εστίαση της εταιρείας σας.
Φροντίστε να δημιουργήσετε μια σελίδα για κάθε έναν από τους βασικούς τομείς πρακτικής σας και να κάνετε τις εν λόγω σελίδες εύκολη για τους επισκέπτες να πλοηγηθούν μέσω σαφής εσωτερικούς συνδέσμους στην αρχική σας σελίδα. Προσπαθήστε να αποφύγετε τη δημιουργία μιας ενιαίας σελίδας που παραθέτει τις βασικές πρακτικές σας για να αποφύγετε οποιαδήποτε ασάφεια.
5. Ελέγξτε τη δομή του ιστότοπού σας
Η αποτελεσματική δομή του ιστότοπου αποτελεί τα θεμέλια ενός υπέροχου SEO και είναι ζωτικής σημασίας να έχετε μια σαφή διάταξη που ενθαρρύνει την εσωτερική πλοήγηση και τη θετική εμπειρία χρήστη στις αλληλεπιδράσεις τους με τις σελίδες σας. Η ομάδα μας κατασκευάζει ιστοσελίδες Δικηγόρων υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών.
Δομή μενού SEO
Η πλοήγηση στον ιστότοπο εξηγεί την επωνυμία σας, επισημαίνει τις προτεραιότητές σας και βοηθά τους επισκέπτες να καθοδηγούν το ταξίδι αγοράς. Οι σελίδες ανώτατου επιπέδου παρέχουν συνήθως γενικές πληροφορίες για τους αγοραστές στο στάδιο της ευαισθητοποίησης. Καθώς οι χρήστες προχωρούν στο ταξίδι και βαθύτερα στη δομή του ιστότοπού σας, οι πληροφορίες γίνονται πιο συγκεκριμένες. Ως αποτέλεσμα, ο σχεδιασμός πλοήγησης στον ιστότοπό σας είναι ένα αποτελεσματικό εργαλείο για την καλλιέργεια και τη δημιουργία υποψήφιων πελατών. Βεβαιωθείτε ότι οι σελίδες του ιστότοπού σας συνδέονται καλά μεταξύ τους. Ουσιαστικά, είναι ζωτικής σημασίας όλες οι σελίδες σας να είναι αλληλένδετες και προσβάσιμες με όχι περισσότερα από δύο κλικ, ανεξάρτητα από τη σελίδα στην οποία βρίσκεται ο επισκέπτης εκείνη τη στιγμή.
6. Μιλήστε με ειδικούς στο SEO
Το δικηγορικό Μάρκετινγκ μπορεί να είναι ένα τρομακτικά ανταγωνιστικό πεδίο, με αμέτρητες εταιρείες να διεκδικούν εξέχουσα θέση και να περιλαμβάνουν όσες περισσότερες προσεγγίσεις μπορούν προκειμένου να τους δώσουν πλεονέκτημα έναντι των ανταγωνιστών τους. Σε ένα τόσο συμφορητό πεδίο, δεν θα ήταν ωραίο να μιλήσετε με έναν ειδικό για πρώτη σελίδα στη Google, ώστε να σας βοηθήσει να ξεκουραστείτε και να κάνετε κάποια δουλειά για εσάς; Οι ιστότοποι όπως το Pagignosto παρέχουν την δυναότητα ενός premium προφίλ που θα εγγυηθεί στην επιχείρησή σας υψηλότερη κατάταξη στις σελίδες αποτελεσμάτων αναζήτησης του εν λόγω ιστότοπου. Ναι, οι μηχανές αναζήτησης έχουν αρκετή δύναμη όσον αφορά την εύρεση του κοινού-στόχου σας, αλλά πολλοί χρήστες εξακολουθούν να στρέφονται σε εξειδικευμένους ιστότοπους, όταν πρόκειται να βρουν εταιρείες σε έναν κλάδο τόσο ζωτικής σημασίας όσο ο νόμος, κυρίως επειδή υπάρχει ελάχιστος χώρος για να ρισκάρετε με κατώτερες επιχειρήσεις.
Είναι ζωτικής σημασίας, η απόκτηση ενός backlink από τέτοιους αξιόλογους ιστότοπους, καθώς θα συμβάλει στην αύξηση της κατάταξης οργανικής αναζήτησης του δικού σας ιστότοπου, ένα ζωτικό στοιχείο για την υπογράμμιση της ικανότητάς σας στον νομικό τομέα. Η στόχευση σε λέξεις κλειδιά όπως συναινετικό διαζύγιο, δεν είναι μια απλή υπόθεση.
7. Αφιερώστε χρόνο στο link building
Η δημιουργία συνδέσμων είναι η διαδικασία απόκτησης backlinks στον ιστότοπό σας από εξωτερικές σελίδες. Τα backlinks αυξάνουν τον ιστότοπό σας σε οργανικά αποτελέσματα, οδηγώντας έτσι περισσότερη επισκεψιμότητα πίσω στον ιστότοπο. Αυτό που ο ιστότοπός σας θα προσδιόριζε ως backlink, ο ιστότοπος παραπομπής πιθανότατα θα το γνωρίζει ως “outlink”. Η δημιουργία συνδέσμων είναι απολύτως ζωτικής σημασίας για το SEO. Η σύνδεση ιστοτόπων με τις σελίδες σας όχι μόνο βελτιώνει την προβολή της επιχείρησής σας στον παγκόσμιο ιστό, αλλά επιβεβαιώνει την αξιοπιστία σας στα μάτια της Google. Είναι η καρδιά της Βελτιστοποίησης για Μηχανές Αναζήτησης και υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους η δικηγορική σας εταιρεία μπορεί να δημιουργήσει συνδέσμους που οδηγούν στο περιεχόμενό σας. Ακολουθεί μια σύντομη λίστα έξι εξαιρετικών μορφών δημιουργίας συνδέσμων για ιστότοπους που βασίζονται στον τομέα του δικαίου:
1. Τεχνική Skyscraper
Η τεχνική του ουρανοξύστη είναι μία από τις πολλές στρατηγικές δημιουργίας συνδέσμων που έγινε για πρώτη φορά δημοφιλής από τον Brian Dean του Backlinko και είναι εντυπωσιακή στην απλότητά της.
Ουσιαστικά, η τεχνική Skyscraper έχει να κάνει με την εύρεση περιεχομένου που αξίζει τον σύνδεσμο και στη συνέχεια να παράγεις κάτι καλύτερο μόνος σου. Στη συνέχεια, θα απευθυνθείτε στους κατάλληλους ανθρώπους και θα τους προσφέρετε το ολοκαίνουργιο περιεχόμενο υψηλής αξίας σας. Ως δικηγορική εταιρεία, το μόνο που χρειάζεται να κάνετε για να εφαρμόσετε την τεχνική είναι να αναζητήσετε δημοφιλές περιεχόμενο όπως οδηγούς και συγκεκριμένες συμβουλές κλάδου που σχετίζονται με την αγορά-στόχο σας. Επιπλέον, αξίζει να ψάξετε για υπάρχοντα κομμάτια που διαθέτουν εξέχουσες λέξεις-κλειδιά ειδικές για το νόμο, προτού εξερευνήσετε πώς να το ξεπεράσετε από άποψη ποιότητας. Για παράδειγμα, εάν δείτε ένα υπάρχον άρθρο με τίτλο «12 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν συμβουλευτείτε μια δικηγορική εταιρεία», αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε πώς να βελτιώσετε το περιεχόμενο για τον δικό σας ιστότοπο.
Η δημιουργία ενός άρθρου με τίτλο «15 σκέψεις που πρέπει να κάνετε πριν συμβουλευτείτε μια δικηγορική εταιρεία» δίνει αμέσως στον αναγνώστη περισσότερα από την άποψη της ποσότητας και στη συνέχεια το βάρος είναι σε εσάς να βελτιώσετε την ποιότητα του περιεχομένου σας πάνω από τον ανταγωνισμό.
2. Blogger Outreach
Τοποθετημένο σε παρόμοιο πεδίο με τις ολοένα και πιο δημοφιλείς καμπάνιες «influencer» στον κλάδο του μάρκετινγκ, η προσέγγιση blogger είναι η πράξη προσέγγισης των bloggers για την προώθηση του προϊόντος/περιεχομένου σας. Προσεγγίζοντας έναν επιτυχημένο blogger για να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο εκ μέρους σας, επωφεληθείτε από την έκθεση σε ένα κοινό μεγάλης κλίμακας με σχετική ευκολία και όλα αυτά με κόστος που θα αποτελέσει αντικείμενο διαπραγμάτευσης μεταξύ του δικηγορικού σας γραφείου και του ατόμου που είστε προσπαθώντας να καταλήξει σε συμφωνία με. Παρόλο που αυτή η προσέγγιση μπορεί να κοστίσει στην επιχείρησή σας περισσότερα χρήματα από τις άλλες προσεγγίσεις για τη δημιουργία συνδέσμων, εξοικονομεί ένα αξιοσημείωτο ποσό ωρών εργασίας που θα απαιτούνταν για να δημιουργήσετε μια ποιοτική ανάρτηση και να την καλύψετε με αρκετό SEO για να διασφαλιστεί η καλύτερη κατάταξη. Είναι ζωτικής σημασίας να γνωρίζετε το κοινό που προσπαθείτε να προσεγγίσετε λαμβάνοντας τη βοήθεια ενός blogger.
3. Broken Link Building
Μια ιδιαίτερα πονηρή μέθοδος δημιουργίας συνδέσμων μπορεί να πραγματοποιηθεί αναζητώντας υπάρχοντες κατεστραμμένους συνδέσμους σε δημοσιευμένο περιεχόμενο άλλων ιστότοπων και προσφέροντας το δικό σας περιεχόμενο ως κατάλληλο αντικατάσταση. Χρησιμοποιήστε την επέκταση Chrome Check My Links. Η δημιουργία κατεστραμμένων συνδέσμων είναι μια πολύ αποτελεσματική και χρονικά αποδοτική μέθοδος για την απόκτηση πολύτιμων backlinks στις σελίδες σας και συνήθως έχει υψηλότερο ποσοστό επιτυχίας από άλλες μεθόδους δημιουργίας, λόγω του γεγονότος ότι προσφέρετε μια λύση σε ένα συγκεκριμένο πρόβλημα επιτόπου . Φροντίστε να αναζητήσετε περιεχόμενο στο διαδίκτυο που θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη συμπερίληψη της δικηγορικής σας εταιρείας.
Οι λίστες που προτείνουν τον τύπο περιεχομένου που παράγει η επιχείρησή σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να ξεκινήσετε, αλλά θα μπορούσατε επίσης να απομακρυνθείτε από τη νομική βιομηχανία εάν εμφανιστεί ένα σχετικό άρθρο, καθώς θα μπορούσε να αποτελέσει έναν αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης νέου κοινού. Για να πραγματοποιήσετε δημιουργία κατεστραμμένων συνδέσμων, απλώς απευθυνθείτε στον συντάκτη ή τον κάτοχο του ιστότοπου και ενημερώστε τους ότι έχουν χαλασμένο σύνδεσμο, στη συνέχεια εξηγήστε ότι ο ιστότοπός σας έχει παρόμοιο περιεχόμενο που πιστεύετε ότι είναι υψηλότερης ποιότητας.
4. Guest Posting
Η αξία που έγκειται στο guest posting μπορεί να μην είναι αμέσως σαφής σε ορισμένους επαγγελματίες του κλάδου. Γιατί η σκληρή δουλειά σας θα πρέπει να εμφανίζεται στις σελίδες ενός εξωτερικού ιστότοπου; Στην πραγματικότητα, το guest blogging ανοίγει πολλές πόρτες για ιστότοπους που θέλουν να κερδίσουν λίγη έκθεση. Το καλό με το guest blogging είναι ότι το περιεχόμενό σας μπορεί να τοποθετηθεί απευθείας κάτω από τη μύτη ενός πολύ μεγαλύτερου κοινού από αυτό που φτάνει αυτή τη στιγμή η δικηγορική σας εταιρεία. Εφόσον το άρθρο σας είναι αρκετά δυνατό, το εν λόγω κοινό θα ενθαρρύνεται στη συνέχεια να κάνει κλικ στις σελίδες σας για να διαβάσει περισσότερο περιεχόμενο, αυξάνοντας έτσι την επισκεψιμότητά σας. Ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί το guest posting είναι ότι σκέφτεστε ένα θέμα και το προωθείτε σε ένα site υψηλότερης κατάταξης που μπορεί να ενδιαφέρεται να το δημοσιεύσει.
Το Guest blogging είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να διευρύνετε το κοινό σας χρησιμοποιώντας ιστολόγια τρίτων. Βεβαιωθείτε ότι έχετε αφιερώσει λίγο χρόνο στον προσδιορισμό του κοινού-στόχου σας πριν από τη διεξαγωγή ιστολογίων επισκεπτών. Με το να μπείτε στο μυαλό εκείνων που είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες, μπορείτε να εντοπίσετε τους τύπους εκδόσεων που μπορεί να διαβάζουν στο διαδίκτυο και να απευθυνθούν στους αντίστοιχους συγγραφείς τους.
5. Δημιουργία συνδέσμων σελίδων με πηγές
Μια απλή αλλά αποτελεσματική μορφή δημιουργίας συνδέσμων μπορεί να πραγματοποιηθεί με την εγγραφή της επιχείρησής σας σε εξωτερικές σελίδες με πηγές. Πολλοί εξέχοντες ιστότοποι απολαμβάνουν τη δημιουργία σελίδων με πηγές που επιτρέπουν στο κοινό να ανακαλύψει περισσότερο περιεχόμενο που σχετίζεται με τα θέματα που καλύπτονται. Για παράδειγμα, ένας ιστότοπος ταξιδιωτικής γραφής μπορεί να διαθέτει μια σελίδα που περιέχει συνδέσμους προς ιστολόγια με ομοϊδεάτες ή προτιμώμενους ιστότοπους διακοπών για πακέτα. Ενώ ένας ιστότοπος που εστιάζει στα κατοικίδια μπορεί να έχει μια σελίδα που περιέχει χρήσιμους συνδέσμους για ηλεκτρονικά καταστήματα τροφών για σκύλους. Η δημιουργία συνδέσμων σελίδας με πηγές είναι ένας εξαιρετικά αποτελεσματικός τρόπος δημιουργίας επισκεψιμότητας στον ιστότοπό σας χωρίς την ανάγκη να βασίζεστε αποκλειστικά σε φρέσκο περιεχόμενο.
Αυτός ο τρόπος δημιουργίας συνδέσμων είναι εξαιρετικός για την ενίσχυση της κατάταξής σας χωρίς να αφιερώνετε πολλές ώρες εργασίας στην εργασία. Απλώς απευθυνθείτε σε ιστότοπους που πιστεύετε ότι θα μπορούσαν να ωφεληθούν από τη σύνδεση με το περιεχόμενό σας.
6. HARO & Helping Reporters
Το HARO είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο που έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει συνδέσμους υψηλής αξίας πίσω στον ιστότοπό σας από ειδησεογραφικούς οργανισμούς μεγάλης κλίμακας. Ένα ακρωνύμιο για το Help A Reporter Out, το HARO δίνει τη δυνατότητα στους δημοσιογράφους να εκτελούν μηνύματα για βοήθεια για την απόκτηση απόψεων σε άρθρα. Όταν ένας δημοσιογράφος απαιτεί μια έγκυρη πηγή για το περιεχόμενό του, το δικηγορικό γραφείο σας θα μπορούσε να προσφέρει τη φωνή σας στο κομμάτι, προβάλλοντας πληροφορίες προς εξέταση. Εάν ληφθούν υπόψη οι προσφορές σας, η επιχείρησή σας θα μπορούσε να αποκτήσει έναν υψηλής ποιότητας σύνδεσμο σε έναν τομέα ειδήσεων με εξαιρετικό επίπεδο εξουσίας.
Το μόνο μειονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι ότι είναι κάπως χρονοβόρα. Οι θέσεις πρέπει συνήθως να αποτελούνται από 200 έως 300 λέξεις και δεν υπάρχει καμία εγγύηση ότι οι πληροφορίες σας θα ληφθούν από τους δημοσιογράφους που ζητούν βοήθεια. Με ένα δίκτυο με περισσότερους από 800.000 οργανισμούς που είναι πρόθυμοι να συνδεθούν με δημοσιογράφους, αξίζει να διασφαλίσουμε ότι οι πληροφορίες σας είναι της υψηλότερης ποιότητας. Βέβαια για την Ελλάδα τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.
8. Φτιάξτε ένα Blog
Είναι αναγκαίο να εξοπλίσετε τον ιστότοπό σας με τη δική του ειδική ενότητα blog. Τα blogs αποτελούν μια εξαιρετική πλατφόρμα όχι μόνο για να δείξετε τις γνώσεις σας στον κλάδο στο κοινό σας, αλλά και για να τοποθετήσετε τον οργανισμό σας υψηλότερα στην κατάταξη της Google χάρη στις ευκαιρίες λέξεων-κλειδιών που συνοδεύουν. Το blog σας μπορεί να σας βοηθήσει να προσελκύσετε ένα εύρος διαφορετικών κοινού και υποψηφίων πελατών με βάση τις θεματικές περιοχές που καλύπτετε. Σε έναν τόσο εξαιρετικά ανταγωνιστικό κλάδο όπως ο νόμος, μερικές φορές μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε τρόπους να συμβαδίσετε με τους κορυφαίους ιστότοπους του τομέα, αλλά μέσω αποτελεσματικού και υψηλής ποιότητας blogging, μπορείτε σίγουρα να δημιουργήσετε ένα πιο μοναδικό επίπεδο απήχησης στο κοινό-στόχο σας.
9. Βελτιστοποιήστε τις μετα-ετικέτες σας
Το on-page SEO μπορεί μερικές φορές να μοιάζει με μεγαλύτερο πρόβλημα από ό,τι θα περιμένατε. Έχετε ήδη δημιουργήσει το περιεχόμενό σας, οπότε γιατί θα πρέπει να εστιάσετε σε μια σειρά από εργασίες που αποσπούν την προσοχή πριν δημοσιεύσετε το άρθρο σας; Λοιπόν, οι μετα-ετικέτες και άλλες μορφές SEO μετά την παραγωγή μπορούν να κάνουν τη διαφορά στη δημιουργία της προβολής σας στο διαδίκτυο. Η πιο σημαντική πτυχή του on-page SEO είναι οι μετα-ετικέτες σας. Αυτές οι ετικέτες χρησιμοποιούνται με μια διαφορετική ποικιλία τρόπων, όλοι τους είναι για να ενημερώσουν τους ανιχνευτές των μηχανών αναζήτησης (και τους αναγνώστες) που έχουν πρόσβαση στον ιστότοπό σας για το τι είναι η συγκεκριμένη σελίδα. Μια βασική μετα-ετικέτα είναι ο τίτλος της σελίδας. Η επεξεργασία του τίτλου της σελίδας σας δίνει τον πλήρη έλεγχο του τρόπου με τον οποίο οι χρήστες και οι μηχανές αναζήτησης βλέπουν τη σελίδα σας.
Μια δοκιμασμένη προσέγγιση για τον τίτλο της σελίδας σας είναι να διατηρήσετε τον τίτλο μεταδεδομένων μεταξύ 55-65 χαρακτήρων, διασφαλίζοντας ότι είναι ο ίδιος με τον τίτλο της ανάρτησής σας. Η μετα-περιγραφή σας είναι ο χώρος κάτω από την επικεφαλίδα σας είναι τα αποτελέσματα αναζήτησης και έχει ως στόχο να δώσει στους χρήστες μια σύντομη περιγραφή της ανάρτησης/σελίδας. Οι κατάλληλες ετικέτες επικεφαλίδας (H1-H6) παίζουν σημαντικό ρόλο στη διάσπαση των άρθρων και στην ευκολότερη αφομοίωση των πληροφοριών στη σελίδα. Το Yoast SEO στο WordPress είναι ένας οργανισμός, που θέλει να βοηθήσει τους πελάτες να κατακτήσουν τις προσεγγίσεις τους. Το Yoast προσφέρει επίσης χάρτες ιστοτόπου που δημιουργούνται αυτόματα που βοηθούν να κάνετε τις σελίδες σας ανιχνεύσιμες στο Google.
10. Βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενό σας αντιμετωπίζει λέξεις-κλειδιά μεγάλου όγκου και χαμηλού ανταγωνισμού
Εδώ, εξετάζουμε μερικές εξαιρετικές λέξεις-κλειδιά χαμηλής δυσκολίας και μεγάλου όγκου: Δικηγόρος Αυτός ο οδηγός δεν έχει κρύψει την αξία των λέξεων-κλειδιών όσον αφορά το SEO, και υπάρχει κάτι σαν τέχνη πίσω από την επιλογή των κατάλληλων λέξεων στις οποίες πρέπει να εστιάσετε κατά την παραγωγή περιεχομένου. Όταν θέλετε να βελτιστοποιήσετε το περιεχόμενό σας, δεν έχει νόημα να χρησιμοποιείτε εξαιρετικά ανταγωνιστικές λέξεις-κλειδιά, εκτός εάν η αρχή του τομέα σας είναι παρόμοιας κλίμακας με το CNN. Για πολλές αναπτυσσόμενες εταιρείες και νεοφυείς επιχειρήσεις, η καλύτερη πρακτική είναι ο εντοπισμός εξειδικευμένων θεμάτων που λίγες καθιερωμένες επιχειρήσεις έχουν καλύψει. Υπηρεσίες όπως το SEMrush και το Ahrefs δημιουργούν εξαιρετικά εργαλεία για τον εντοπισμό των λέξεων-κλειδιών που αναζητούν οι χρήστες. Η περιήγηση ερωτημάτων στο Quora’s μπορεί να προσφέρει μια εξαιρετική εικόνα για το είδος των θεμάτων που μπορείτε να καλύψετε. Εάν βρείτε μια επαναλαμβανόμενη ερώτηση που τίθεται από πολλά άτομα χωρίς μεγάλη συμπληρωματική κάλυψη, μπορεί κάλλιστα να έχετε βρει κάτι για εκμετάλλευση στο περιεχόμενό σας. Η εύρεση λέξεων-κλειδιών μεγάλου όγκου και χαμηλού ανταγωνισμού μπορεί να κάνει σημαντική διαφορά στο να διεκδικήσετε την προσοχή στο διαδίκτυο και να απολαύσετε μια τακτική ροή επισκεψιμότητας.
11. Δημιουργήστε περιεχόμενο που απαντά σε ερωτήσεις και ικανοποιεί την πρόθεση του ερευνητή
Είναι σημαντικό να θυμάστε ότι ο θεμελιώδης σκοπός των μηχανών αναζήτησης είναι να ψάχνουν στο διαδίκτυο για απαντήσεις στα ερωτήματα των χρηστών. Πάρα πολλοί στο παιχνίδι του SEO ξεχνούν γρήγορα ότι όσοι πλοηγούνται στον ιστότοπό τους συνήθως αναζητούν απαντήσεις. Βεβαιωθείτε ότι έχετε δημιουργήσει το περιεχόμενό σας με τρόπο που να μην αφήνει κανένα περιθώριο. Εάν δημιουργήσετε ένα άρθρο που εστιάζει στα «προβλήματα που θέτει ο νόμος στην εποχή του GDPR», φροντίστε να τονίσετε συγκεκριμένα ζητήματα και να προσφέρετε συνοδευτικές λύσεις. Κάτι τέτοιο μπορεί να κάνει τη διαφορά μεταξύ του ιστότοπου του δικηγορικού γραφείου σας που περιέχει απλώς κείμενα ή έχει περιεχόμενο υψηλής ποιότητας.
12. Διαδραστικό περιεχόμενο
Οι αριθμοί δεν είχαν ποτέ πολύ ενδιαφέρον για το Διαδίκτυο όσον αφορά τις μηχανές αναζήτησης μεγαθήρια Google και Yahoo. Οι διαδραστικές οπτικοποιήσεις, ωστόσο, είναι σαν χρυσόσκονη για τους επαγγελματίες SEO. Οι ευανάγνωστες και φιλικές προς τον χρήστη οπτικοποιήσεις περιεχομένου μπορούν να κάνουν θαύματα για το μοντέλο εμπειρίας χρήστη του ιστότοπού σας και να αποτρέψουν την εγκατάλειψη από επισκέπτες που βρίσκονται μπερδεμένοι από τον τεράστιο όγκο δεδομένων με τα οποία βομβαρδίζονται. Εάν μια εικόνα απεικονίζει χίλιες λέξεις, φανταστείτε τι κάνει ένα infographic για τα ακατέργαστα δεδομένα. Ως δικηγορικό γραφείο, αναμφίβολα θα έχετε στην κατοχή σας σωρούς δεδομένων που αφορούν μια σειρά θεμάτων.
Η βιομηχανία είναι ώριμη για οπτικοποιήσεις και μετατρέποντας τις αναδυόμενες τάσεις και τα περίεργα γεγονότα σε ένα γράφημα, μπορείτε να απευθυνθείτε σε ένα σημαντικά μεγαλύτερο κοινό που αναζητά απτά δεδομένα για ένα δεδομένο θέμα. Το υπέροχο με τα γραφήματα είναι ότι κάνουν τα ακατέργαστα δεδομένα οπτικά ελκυστικά – τόσο πολύ που προσελκύουν backlinks φυσικά.
13. Οι εικόνες μπορούν να κάνουν τη διαφορά
Αν και μπορεί να μην φαίνεται η πιο φυσική πρακτική για μια δικηγορική εταιρεία, θα πρέπει πάντα να κοιτάτε να συμπεριλαμβάνετε φωτογραφίες στο περιεχόμενό σας.
Η οπτική ελκυστικότητα των εικόνων βοηθά στη διάσπαση μεγάλων αποσπασμάτων περιεχομένου και δίνει αποτελεσματικά στον αναγνώστη λίγη ανάπαυλα, ενθαρρύνοντάς τον να αφιερώνει περισσότερο χρόνο στις σελίδες της επιχείρησής σας. Η ενσωμάτωση εικόνων στα άρθρα σας μπορεί να ωφελήσει σημαντικά το τεχνικό SEO σας. Οι γίγαντες του κλάδου, η Yoast, εξηγεί: «Επιπλέον, δεδομένου ότι η οπτική αναζήτηση γίνεται ολοένα και πιο σημαντική – όπως φαίνεται στο όραμα της Google για το μέλλον της αναζήτησης, θα μπορούσε να αποδειχθεί ότι σας προσφέρει ένα ωραίο κομμάτι της επισκεψιμότητας. Εάν έχετε οπτικό περιεχόμενο, ίσως έχει νόημα να βάλετε το SEO εικόνας λίγο πιο ψηλά.
14. Κατάλογοι και Citations
Δεν έχει νόημα να δημιουργείτε ποιοτικό περιεχόμενο και να εργάζεστε για την απήχηση της επωνυμίας σας, εάν οι υποψήφιοι πελάτες δεν είναι σε θέση να καταλάβουν τις πληροφορίες επαφής και τοποθεσίας της επιχείρησής σας. Οι κατάλογοι και οι αναφορές βοηθούν να κάνετε την ψηφιακή σας παρουσία λίγο πιο απτή. Φροντίστε να συμπεριλάβετε τον αριθμό τηλεφώνου και την τοποθεσία της επιχείρησής σας που αναφέρονται στο Google και σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook, το Twitter και το Instagram. Ουσιαστικά οι παραπομπές βοηθούν τους χρήστες του Διαδικτύου να ανακαλύψουν περισσότερες τοπικές επιχειρήσεις και να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη βελτιστοποίηση της τοπικής κατάταξης στις μηχανές αναζήτησης.
Είναι σημαντικό να διασφαλίζετε ότι οι αναφορές είναι συνεπείς και σωστές για τους δυνητικούς πελάτες ανά πάσα στιγμή. Είναι επίσης πολύ επωφελές η επιχείρησή σας να εμφανίζεται σε τοπικούς καταλόγους όπως το Google My Business, το Bing Places, το Yahoo και το Yelp.
15. Απαντήστε στις συχνές ερωτήσεις
Η σημασία της απάντησης σε συχνές ερωτήσεις μπορεί να είχε προβλεφθεί σε μέρη αυτού του οδηγού στο παρελθόν, αλλά σίγουρα αξίζει να τονιστεί στη δική του ενότητα. Η πιο αποτελεσματική προσέγγιση που μπορεί να ακολουθήσει το περιεχόμενό σας είναι από την πλευρά της απάντησης στις ερωτήσεις που οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν αντιμετωπίσει μέχρι στιγμής. Μια τέτοια στρατηγική απαιτεί μια έρευνα ερωτήσεων και απαντήσεων όπως η Quora και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – καθώς και οι σελίδες FAQ των νομικών ιστοτόπων που παρείχαν εφαρμόσιμες λύσεις στους επισκέπτες. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να αναζητήσετε σχετικές ερωτήσεις που έχουν τεθεί επανειλημμένα σε μεγάλες χρονικές περιόδους μέχρι μια σχετικά πρόσφατη ημερομηνία. Αυτό υποδηλώνει ότι οι λύσεις σας θα απαιτούσαν μια σταθερή ροή επισκεψιμότητας για μεγάλο χρονικό διάστημα στο μέλλον, βοηθώντας στη μελλοντική προστασία της επιχείρησής σας.
16. Επιδείξτε την τεχνογνωσία σας και δημιουργήστε εμπιστοσύνη (κριτικές Google, μαρτυρίες κ.λπ.)
Οι δικηγόροι είναι ακριβοί, επομένως οι πελάτες θα είναι πρόθυμοι να γνωρίζουν ότι η δικηγορική εταιρεία στην οποία ξοδεύουν χρήματα είναι πολύ αξιόπιστα και αξιόπιστα.
Κριτικές
Το SEO είναι ένα ζωτικό συστατικό για την ανάπτυξη εμπιστοσύνης μεταξύ εταιρειών και πελατών. Το ποιοτικό περιεχόμενο λειτουργεί εξαιρετικά για την επίδειξη της τεχνογνωσίας σας στον κλάδο καθώς και για την παροχή χρήσιμων πληροφοριών σε υποψήφιους πελάτες, δωρεάν. Παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο, θα συνεχίσετε να χτίζετε εμπιστοσύνη και σεβασμό για τον οργανισμό σας, ακόμα κι αν πολλοί από τους επισκέπτες σας δεν λάβουν ποτέ την απόφαση να προσλάβουν δικηγόρους.
17. Αφιερώστε χρόνο στο Internal Linking
Έχουμε αφιερώσει μεγάλο μέρος αυτού του οδηγού στη δημιουργία αποτελεσματικών backlinks για το περιεχόμενό σας, αλλά δεν έχουμε θίξει τη σημασία της εσωτερικής σύνδεσης. Είναι ουσιαστική πρακτική στο SEO να διασφαλίσετε ότι όλες οι σελίδες του ιστότοπού σας συνδέονται καλά μεταξύ τους για να διασφαλιστεί η ευκολία αναφοράς και πλοήγησης. Όχι μόνο βοηθούν τους χρήστες να βρουν το δρόμο τους στις σελίδες σας με σχετική ευκολία, αλλά οι εσωτερικοί σύνδεσμοι υψηλής ποιότητας βοηθούν επίσης τους ανιχνευτές μηχανών αναζήτησης να κατανοήσουν καλύτερα τη δομή του ιστότοπού σας. Εάν ορισμένες από τις σελίδες σας δεν είναι καλά διασυνδεδεμένες στον ιστότοπό σας, η Google μπορεί να δυσκολευτεί να ενώσει τις σελίδες σας σωστά.
18. Απαντήστε στις κριτικές σας
Οι κριτικές αποτελούν μια ζωτικής σημασίας υπηρεσία στην οποία βασίζονται πολλοί χρήστες του Διαδικτύου. Όταν πραγματοποιούμε αγορές μέσω Διαδικτύου, αναζητούμε προϊόντα με υψηλή βαθμολογία από τους συνομηλίκους μας, και το ίδιο ισχύει για τους χρήστες που θέλουν να προσλάβουν τους καλύτερους δικηγόρους. Επειδή η νομοθεσία είναι τόσο ανταγωνιστική, η ύπαρξη υψηλών κριτικών χρηστών είναι εξαιρετικά συμφέρουσα. Ωστόσο, μερικές φορές δεν είναι πάντα δυνατό να κρατάτε τους πάντες ευχαριστημένους, ειδικά αν είστε μια αναπτυσσόμενη εταιρεία χωρίς μεγάλη ποσότητα προσωπικού προς χρήση.
Να βρίσκετε πάντα χρόνο για να απαντάτε στις κριτικές σας, ειδικά στις αρνητικές σας. Εάν ένας πελάτης έχει κακή εμπειρία, είναι ζωτικής σημασίας να θεωρηθεί ότι νοιάζεστε για τις απογοητεύσεις του και να προσπαθείτε να διορθώσετε τυχόν λάθη που έγιναν. Οι κριτικές της Google παρακολουθούνται από πολλούς υποψήφιους πελάτες, επομένως είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσετε ότι οι αξιολογήσεις σας είναι όσο το δυνατόν πιο ευνοϊκές (ιδανικά τέσσερα ή πέντε αστέρια), ωστόσο πλατφόρμες όπως η Yelp και η Avvo θα πρέπει επίσης να αντιμετωπίζονται ανάλογα, ώστε να διασφαλίζεται ότι οι αξιολογήσεις σας είναι τόσο θετικές όσο μπορεί να είναι.
19. Παρακολουθήστε την πρόοδό σας
Χάνετε εάν δεν έχετε αφιερώσει μια στιγμή για να κάνετε ένα βήμα πίσω και να παρακολουθήσετε την πρόοδό σας αφού ρίξετε αίμα, ιδρώτα και δάκρυα για να χρησιμοποιήσετε μια αποτελεσματική στρατηγική SEO. Ο δρόμος προς τη δόξα του SEO είναι συνήθως πολύ κακώς στρωμένος και υπάρχουν πολλές πιθανές περιοχές όπου μπορείτε να σκοντάψετε και να γλιστρήσετε, επομένως το να παρακολουθείτε την πρόοδό σας είναι ζωτικής σημασίας για να βεβαιωθείτε ότι είτε βρίσκεστε στο σωστό δρόμο είτε τον εντοπισμό πιθανών προβλημάτων όσο το δυνατόν νωρίτερα. Ίσως δεν έχετε καταφέρει να συμπεριλάβετε ένα υγιές επίπεδο εσωτερικών συνδέσμων στο περιεχόμενό σας; Ή μήπως ορισμένες από τις δημοσιευμένες αναρτήσεις σας δεν κατατάσσονται σε πολύ υψηλή κατάταξη λόγω έλλειψης λέξεων-κλειδιών ποιότητας;
Η διατήρηση μιας τακτικής εικόνας για την απόδοση SEO του ιστότοπού σας είναι ζωτικής σημασίας για την πλοήγηση σας σε μια δύσκολη διαδρομή προς την επιτυχία. Εργαλεία παρακολούθησης όπως το Google Webmaster Tools, το Google Analytics και οποιοδήποτε διαθέσιμο λογισμικό παρακολούθησης κατάταξης αναζήτησης μπορούν να κάνουν εξαιρετική δουλειά στο να δείξουν ακριβώς πού υπερέχει ο ιστότοπός σας και πού υστερεί σε σύγκριση με τους ανταγωνιστές. Μπορείτε επίσης να παρακολουθείτε την πρόοδό σας με μη αυτόματο τρόπο μέσω του Εργαλείου προεπισκόπησης του Google Ads και να δείτε διάφορες καταχωρίσεις σε συγκεκριμένες τοπικές περιοχές.
Συνήθεις ερωτήσεις SEO για δικηγορικό γραφείο
Η δικηγορική μου εταιρεία χρειάζεται SEO; Κάθε επιχείρηση που προσπαθεί να έχει αντίκτυπο στο διαδίκτυο χρειάζεται SEO. Στο τέλος της ημέρας, οι άνθρωποι βρίσκουν και λαμβάνουν αποφάσεις μέσω της Google.
Πώς να κατατάξω ψηλά στη Google το Δικηγορικό μου γραφείο;
Υπάρχουν πολλά στοιχεία για την κατάταξη οποιουδήποτε ιστότοπου. Ωστόσο, είναι ακόμη πιο δύσκολο όταν πρόκειται για πολύ ανταγωνιστικούς κλάδους όπως οι νομικές υπηρεσίες. Ξεκινήστε με έναν σωστό έλεγχο SEO, ακολουθούμενο από επιτόπια και τεχνική βελτιστοποίηση. Στη συνέχεια, μπορείτε να προχωρήσετε στη δημιουργία ποιοτικού εσωτερικού και εξωτερικού περιεχομένου, δημιουργία συνδέσμων και Guest Posting.
Γιατί είναι τόσο ακριβό το SEO;
Οι νομικές υπηρεσίες είναι μια εξαιρετικά ανταγωνιστική θέση, ακόμα και στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, η κατάταξη ενός ιστότοπου σε ανταγωνιστική θέση θα απαιτήσει πολύ περισσότερο χρόνο και προσπάθεια, επομένως περισσότερες χρεώσιμες ώρες.