Το Email Marketing είναι η διαδικασία αποστολής ενός διαφημιστικού μηνύματος, συνήθως σε μια ομάδα ανθρώπων, με τη χρήση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Για να προσεγγίσουμε την ευρύτερη έννοια του Email Marketing, κάθε email που αποστέλλεται σε έναν πιθανό ή τρέχοντα πελάτη θα μπορούσε να θεωρηθεί ως διαφημιστική καμπάνια Email Marketing.
Πλεονεκτήματα του Email Marketing
Το Email Marketing είναι δημοφιλές στις εταιρείες για διάφορους λόγους:
1. Μια ακριβής απόδοση της επένδυσης μπορεί να παρακολουθηθεί και έχει αποδειχθεί ότι είναι υψηλής σημασίας όταν γίνει σωστά. Το Email Marketing αναφέρεται συχνά ως δεύτερο μόνο για την αναζήτηση μάρκετινγκ ως την πιο αποτελεσματική τακτική online μάρκετινγκ.
2. Το Email Marketing είναι σημαντικά φθηνότερο και ταχύτερο από το παραδοσιακό ταχυδρομείο, κυρίως λόγω του υψηλού κόστους και του χρόνου που απαιτείται σε μια παραδοσιακή εκστρατεία αλληλογραφίας για την παραγωγή του έργου τέχνης, της εκτύπωσης, της διευθυνσιοδότησης και της αλληλογραφίας.
3. Οι επιχειρήσεις και οι οργανισμοί που στέλνουν μεγάλο όγκο μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να χρησιμοποιήσουν έναν παροχέα υπηρεσιών Email (ESP) για τη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τη συμπεριφορά των παραληπτών. Οι γνώσεις που παρέχει η ανταπόκριση των καταναλωτών στο Email Marketing βοηθούν τις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς να κατανοούν και να χρησιμοποιούν τη συμπεριφορά των καταναλωτών.
4. Το Email Marketing παρέχει μια οικονομικά αποδοτική μέθοδο για τη δοκιμή διαφορετικού περιεχομένου μάρκετινγκ, συμπεριλαμβανομένων των οπτικών, των δημιουργικών, των αντιγράφων μάρκετινγκ και των πολυμέσων. Τα δεδομένα που συλλέγονται με έλεγχο στο κανάλι του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν στη συνέχεια να χρησιμοποιηθούν σε όλα τα κανάλια των καμπανιών μάρκετινγκ, τόσο σε έντυπη όσο και σε ψηφιακή μορφή.
5. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να προσεγγίσουν σημαντικούς αριθμούς συνδρομητών ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχουν επιλέξει (δηλ. Έχουν συναινέσει) να λαμβάνουν το μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
6. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είναι δημοφιλές στους Digital Marketers, αυξάνοντας κατά 15% το 2009 σε 292 εκατομμύρια λίρες Αγγλίας στο Ηνωμένο Βασίλειο.
7. Σε σύγκριση με το τυπικό μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το άμεσο μάρκετινγκ μέσω Email παράγει υψηλότερο ποσοστό ανταπόκρισης και υψηλότερη μέση τιμή παραγγελίας για επιχειρήσεις ηλεκτρονικού εμπορίου.
Παρόλο που τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς επιτρέπουν να στοχεύσετε συγκεκριμένες ομάδες, η οργανική σας προσέγγιση είναι σημαντικά χαμηλή. Εάν δεν προσελκύετε τα μάτια των σωστών ανθρώπων, οι προσπάθειές σας είναι μάταιες. Αντίθετα, μια καμπάνια μέσω email απευθύνεται απευθείας σε εκείνους για τους οποίους προορίζεται.
Στοχεύετε σε κορυφαία Leads.
Έχετε πρόσβαση στο κοινό που επέλεξε την αλληλογραφία σας μέσω email. Έχουν ήδη εκφράσει ενδιαφέρον για την επωνυμία σας, επομένως είναι πιο πιθανό να αγοράσουν ή να εκφράσουν ενδιαφέρον για το προιόν σας.
Χτίζετε εμπιστοσύνη.
Προσθέτει αξιοπιστία στην επιχείρησή σας κατά τη διάρκεια της καμπάνιας. Οι καταναλωτές επιθυμούν να δημιουργήσουν μια σχέση με το Brand πριν από την αγορά, και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι το τέλειο εργαλείο για την απόδειξη της εμπιστοσύνης.
Βελτιώνει την απόδοση.
Μόλις δημιουργηθεί ένα πρότυπο email, μπορεί να αντιγραφεί και να προσαρμοστεί σε δευτερόλεπτα. Οι υπηρεσίες email marketing του SEO Marketer σάς επιτρέπουν να στέλνετε πετυχημένες καμπάνιες, ώστε να μπορείτε να βελτιώσετε σημαντικά την αποτελεσματικότητα των προσπαθειών σας στο μάρκετινγκ.
Συμβουλές που θα απογειώσουν τις στρατηγικές σας στο Email marketing
Γράψτε έναν τίτλο που θα τραβήξει άμεσα το ενδιαφέρον
Ο τίτλος είναι το πρώτο πράγμα που θα δουν οι χρήστες. Με το που διαβάσουν τον τίτλο θα αποφασίσουν αν θα ανοίξουν ή πατήσουν κλικ στον σύνδεσμο που θα έχετε περάσει. Χρειάζεστε ένα πιασάρικο τίτλο, όπου οι χρήστες θα ανοίξουν το Email από περιέργεια να δουν τι τους περιμένει.
Υπάρχουν πολλές τεχνικές εδώ, αλλά θέλει μέτρο και προσοχή για να μην εκνευρίσετε τους συνδρομητές σας.
Δώστε την ίδια προσοχή και στο κείμενο που θα ξεκινάει κάτω από τον τίτλο
Οι υπηρεσίες μάρκετινγκ μέσω email έχουν σχεδιαστεί ειδικά για εταιρείες. Οι καλύτερες επιλογές σας επιτρέπουν να απλοποιήσετε τη διαφήμισή σας και να αξιοποιήσετε στο έπακρο την αλληλογραφία σας. Ο καθορισμός δυνατοτήτων για premium υπηρεσίες email περιλαμβάνει:
Υψηλό ποσοστό παράδοσης.
Τα αποτελέσματα ανεπιθύμητων μηνυμάτων επηρεάζουν την αξιοπιστία σας και μειώνουν την πιθανότητα το email σας να φτάσει στην επιθυμητή αλληλογραφία. Οι κορυφαίες υπηρεσίες στο Email marketing προσφέρουν εργαλεία anti-spam για αύξηση των ποσοστών παράδοσης.
Τμηματοποίηση Κοινού.
Η τμηματοποίηση κοινού σάς επιτρέπει να στοχεύετε σε καθέναν από τους πελάτες σας με περιεχόμενο που είναι πραγματικά σχετικό με αυτούς. Αυτοί οι τύποι καμπανιών είναι σημαντικά πιο επιτυχημένοι από την αποστολή μαζικών Emails σε πλήρη λίστα.
Αυτοματοποίηση.
Η δυνατότητα αποστολής αυτόματων απαντήσεων και email με χρονολογική σειρά μπορεί να αυξήσει την αποδοτικότητα. Μπορείτε να ρυθμίσετε μηνύματα που θα αποστέλλονται από τη στιγμή που θα συνδεθεί ένας καταναλωτής για να διασφαλίσει ότι μπορούν να ανταποκριθούν στο Brand σας.
Ανάλυση.
Οι καμπάνιες Email μάρκετινγκ είναι άχρηστες χωρίς τη δυνατότητα να σκεφτόμαστε την επιτυχία τους. Οι κορυφαίες υπηρεσίες προσφέρουν μια σειρά αναλυτικών στοιχείων, όπως ποσοστό ανοίγματος, αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων, παράδοση και συνδρομές.
Αισθητική.
Η δυνατότητα να κάνετε το email οπτικά ελκυστικό είναι το κλειδί για την επιτυχία.
Ποιες υπηρεσίες Email Marketing θα σας ανεβάσουν επίπεδο
MailChimp
Το MailChimp είναι ένα από τα πιο διάσημα ονόματα στο Email marketing με περισσότερους από 16 εκατομμύρια χρήστες. Αυτή η εντυπωσιακή πλατφόρμα οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία των δωρεάν εργαλείων που προσφέρει. Ωστόσο, τα premium σχέδια εξακολουθούν να προσφέρουν πρωτοποριακά χαρακτηριστικά που είναι ανταγωνιστικά με άλλους ηγέτες της βιομηχανίας.
Το MailChimp σάς επιτρέπει να συνδεθείτε με τις περισσότερες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου, συμπεριλαμβανομένων των Shopify, WooCommerce και Magento, για εύκολη ολοκλήρωση και αυτοματοποίηση επιχειρηματικών διαδικασιών.
Μετά την εγγραφή, σας προσφέρονται επίσης διαφημιστικές καμπάνιες σε άλλες δημοφιλείς πλατφόρμες, όπως το Google, το Facebook και το Twitter. Μπορείτε να παρακολουθήσετε και να αναπτύξετε αυτές τις καμπάνιες απευθείας από το MailChimp.
Το MailChimp εκτελεί δοκιμές beta σε μια μοναδική δυνατότητα που σας επιτρέπει να σχεδιάζετε και να στέλνετε ταχυδρομικές κάρτες. Αυτή η συναρπαστική εξέλιξη σάς βοηθάει να εξελίξετε το μάρκετινγκ σε άλλη διάσταση. Το δωρεάν πλάνο του MailChimp είναι ιδανικό για αρχάριους καθώς υποστηρίζει έως και 2000 συνδρομητές. Ωστόσο, δεν διαθέτει πολλά βασικά χαρακτηριστικά, όπως υποστήριξη, βελτιστοποίηση χρόνου αποστολής και ορισμένα αναλυτικά στοιχεία.
Η πλατφόρμα είναι ιδανική αν θέλετε να εργαστείτε με τις προεπιλεγμένες ρυθμίσεις, αλλά η προσαρμογή είναι αρκετά δύσκολη. Οι ρυθμίσεις συχνά κρύβονται σε δευτερεύουσες σελίδες ή σε ροές εργασίας. Επιπλέον, η πλατφόρμα ενημερώνεται τακτικά, οπότε μόλις βρείτε αυτό που χρειάζεστε, εξαφανίζεται γρήγορα!
SendinBlue
Το SendinBlue είναι ένα αποτελεσματικό και εξαιρετικό λογισμικό email για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις. Έχουν υπέροχο δωρεάν πρόγραμμα και ακόμη και σε προγράμματα επί πληρωμή, είναι ένα από τα φθηνότερα λογισμικά email που μπορείτε να βρείτε. Ο επεξεργαστής των email ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, καθώς είναι αρκετά απλό και εύχρηστο.Ο αυτοματισμός δεν είναι τόσο περίπλοκος όσο για παράδειγμα της Active Campaign, αλλά είναι πολύ αποτελεσματικός.
Οι δυνατότητες που περιλαμβάνει αρκούν για μικρομεσαία επιχείρηση. Αν όμως πρόκειται για κάτι πιο περίπλοκο με χιλιάδες Emails που απαιτούν ξεχωριστά design, τότε θα πρέπει να ψάξετε κάποια άλλη επιλογή όπως το Mailchimp ή το Active Campaign.
Η απόλυτη λίστα με συμβουλές και κόλπα για τις καμπάνιες σας στο Email Marketing
1) Βάλτε μία μεμονωμένη παρότρυνση για δράση μέσω email. Αυτό θα βελτιώσει το ποσοστό μετατροπών.
2) Σχεδιασμός για κινητές συσκευές, με μεγάλα buttons και άφθονο κενό χώρο.
3) Δημιουργήστε μια αίσθηση επείγοντος με προθεσμίες, για παράδειγμα, ”μόνο για λίγες μέρες” για να επωφεληθείτε από τις προσφορές.
4) Συμπεριλάβετε μία μόνο εικόνα ανά email. Μελέτες δείχνουν ότι η αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων βελτιώνεται.
5) Χρησιμοποιήστε πρότυπα email για περιεχόμενο (όπως ενημερωτικά δελτία) και εξατομικευμένα email για περιεχόμενο προσφοράς (για να προωθήσετε τη διοχέτευση μετατροπής)
6) Στείλτε email υπενθύμισης για τις εκδηλώσεις και τους διαγωνισμούς σας.
7) Χρησιμοποιήστε μια συνεπή σχεδίαση για κάθε email. Με αυτόν τον τρόπο, οι χρήστες θα γνωρίζουν πώς να βρίσκουν γρήγορα τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν.
8) Χρησιμοποιήστε ένα μόνο call to action ανά email.
9) Κάντε τους συνδρομητές σας να αισθάνονται ξεχωριστοί, δίνοντάς τους πρόσβαση σε αποκλειστικό περιεχόμενο.
10) Χρησιμοποιήστε αντίστροφη μέτρηση για να βελτιώσετε το επείγον αποτέλεσμα.
11) Ενσωματώστε συστήματα αυτόματης συμπλήρωσης φόρμας για να διευκολύνετε την εργασία για τους χρήστες σας.
12) Δώστε τη δυνατότητα εγγραφής απευθείας σε μια προσφορά, σεμινάριο κ.λπ. κάνοντας κλικ στο call to action του email.
Χρειάζεστε βοήθεια στις προσπάθειες σας στο Email Marketing; Η ομάδα του SEO Marketer είναι δίπλα σας σε κάθε βήμα που θέλετε να ξεκινήσετε. Επικοινωνήστε μαζί μας.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.