Google news

Θέλετε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σας στο Facebook;

Ψάχνετε για τρόπους να αξιοποιήσετε περισσότερο τον προϋπολογισμό διαφημίσεων;

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε επτά συμβουλές για να οδηγήσετε την απόδοση της επόμενης καμπάνιας σας στο Facebook σε υψηλότερο επίπεδο.

1: Δημιουργήστε μια διοχέτευση πωλήσεων

Η κύρια διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων Google και των διαφημίσεων Facebook είναι ο τύπος της κυκλοφορίας που παράγουν. Οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις Google αναζητούν ενεργά να αγοράσουν, ενώ οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις Facebook βρίσκονται σε κατάσταση περιήγησης και ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να αποφασίσουν πριν αγοράσουν. Αυτό μπορεί να είναι ένα πρόβλημα αν έχετε μικρότερο προϋπολογισμό διαφημίσεων στο Facebook και αναζητάτε μετατροπές.

Έτσι, αντί να εκτελέσετε μια καμπάνια Facebook που επικεντρώνεται άμεσα στην αγορά, είναι καλύτερο να δημιουργήσετε πρόσθετες εμπειρίες για τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Με την έναρξη πολλών καμπανιών με διαφορετικούς στόχους, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας διοχέτευση διαφημίσεων στο Facebook.

Δημιουργία διοχέτευσης εμπλοκής

Μια διοχέτευση εμπλοκής λειτουργεί καλά αν έχετε ήδη ένα εμπλεκόμενο κομμάτι περιεχομένου. Το βίντεο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για το σκοπό αυτό. Θα πρέπει ουσιαστικά να επικεντρωθείτε στο Custom Audience.

facebook custom audience based on video views

Αρχικά, δημιουργήστε μια καμπάνια αφοσίωσης με στόχευση στον ιδανικό πελάτη σας. Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε μια αρχική σύνδεση με τους πελάτες σας. Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε την καμπάνια αφοσίωσης μέχρι να φτάσει ένα συγκεκριμένο όριο (συνήθως 2.000-3.000 προβολές βίντεο).

Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια καμπάνια επισκεψιμότητας ή μετατροπής που στοχεύει όσους είδαν τουλάχιστον το 25% του βίντεό σας. Οι επισκέπτες που έχουν εκτεθεί στα μηνύματά σας έχουν τρεις έως πέντε φορές υψηλότερα ποσοστά μετατροπής από ό, τι το απλό traffic.

Ορίστε μια διοχέτευση μετατροπής προβολής περιεχομένου

Αυτή η μέθοδος είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε να ωριμάσει το pixel σας. Αρχικά, δημιουργήστε μια καμπάνια προβολής περιεχομένου για μετατροπή περιεχομένου που στοχεύει στο ιδανικό κοινό σας. Ο στόχος σας δεν είναι μόνο να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά και να μάθετε περισσότερα σχετικά με το είδος των πελατών που ενδιαφέρονται για την προσφορά σας. Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε την καμπάνια σας μέχρι να φτάσει ένα συγκεκριμένο όριο (συνήθως 500 μετατροπές).

Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια καμπάνια παρακολούθησης όπου στοχεύετε τα άτομα που επισκέφθηκαν τον ιστότοπό σας, καθώς και ένα κοινό που ψάχνει με βάση τα αποτελέσματα των pixel count.

Διαβάστε  Πόσο Αποτελεσματικό είναι το SEO;

2: Παρακολούθηση συχνότητας διαφήμισης για τη διαχείριση της έκθεσης

Η συχνότητα των διαφημίσεων είναι ο αριθμός των φορών που ένας χρήστης βλέπει τη διαφημιστική σας καμπάνια. Το κοινό σας στο Facebook είναι πιο πιθανό να ανακαλέσει τη διαφήμισή σας αν το δει περισσότερες από μία φορές. Ωστόσο, εάν βλέπουν την αγγελία σας πολύ συχνά, θα σταματήσουν να δίνουν προσοχή, οδηγώντας σε αυξημένο κόστος και μειωμένη αποτελεσματικότητα.

Για να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας για έκθεση, προσθέστε ένα ανώτατο όριο συχνότητας στην αναφορά διαφημίσεών σας και δείτε πώς επηρεάζει το κόστος σας.

Τυπικά, το κόστος αρχίζει να αυξάνεται μετά το κορεσμό του κοινού. Όταν δείτε τη συχνότητα να υπερβαίνει το 1,7, προσέξτε το κόστος ανά αποτέλεσμα. Εάν αυξάνεται σημαντικά, αντιγράψτε το σύνολο διαφημίσεών σας και προσθέστε νέους στόχους. Αυτό θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε την καμπάνια σας και να ανανεώσετε το κοινό σας.

 3: Βαθμολογήστε τον προϋπολογισμό σας με βάση την απόδοση της διαφήμισης

Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την καμπάνια σας, πιθανότατα θα δοκιμάσετε δύο έως τρία σύνολα διαφημίσεων με πολλές διαφημίσεις σε κάθε σειρά διαφημίσεων. Για να προσδιορίσετε τη διαφήμιση που κερδίζει, παρακολουθήστε το κόστος και άλλες σημαντικές μετρήσεις που ορίζονται από τον στόχο της καμπάνιας σας. Διατηρήστε το σετ διαφημίσεων με τις καλύτερες επιδόσεις και τη διαφήμιση και κάντε παύση των υπόλοιπων διαφημίσεων.

Για τη διαφήμιση που κερδίζει, αυξήστε τον προϋπολογισμό κατά 15% έως 20%. Επαναλάβετε αυτό κάθε 24 ώρες μέχρι να δείτε την απόδοση της διαφήμισής σας να αρχίσει να παραβλέπεται.

Συμβουλή: Το Facebook εισήγαγε πρόσφατα τη “φάση εκμάθησης”, η οποία ενεργοποιείται στην αρχή κάθε εκστρατείας και διαρκεί μέχρι να περάσει ένας ορισμένος αριθμός ενεργειών ή ο χρόνος. Εάν διαπιστώσετε ότι η φάση μάθησης ενεργοποιήθηκε στην καμπάνια σας, δώστε στο Facebook περίπου 24 ώρες για να σταθεροποιήσετε την απόδοση της καμπάνιας σας πριν κάνετε οποιεσδήποτε σημαντικές αλλαγές.

4: Περιορισμένη παράδοση στο σωστό κοινό
Η αντιστοίχιση του σωστού κοινού με την καλύτερη διαφήμιση σημαίνει επιτυχία για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Αν δεν είστε βέβαιοι πώς να ορίσετε το κοινό για μια ολοκαίνουργια καμπάνια, ξεκινήστε με τα στατιστικά στοιχεία του κοινού για το Facebook.

Ξεκινήστε το φιλτράρισμα ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία. Στη συνέχεια, προσθέστε ενδιαφέροντα για να βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το ιδανικό κοινό σας. Μπορείτε να ανακαλύψετε τις σελίδες στις οποίες είναι συνδεδεμένοι, το εισόδημα των νοικοκυριών, τη δραστηριότητα, τις αγορές σας και πολλά άλλα.

Διαβάστε  15 τεχνικές συμβουλές SEO για αρχάριους

Το ιδανικό μέγεθος του κοινού σας για μια μικρή δοκιμή καμπάνιας μετατροπής είναι περίπου ένα εκατομμύριο ενεργοί άνθρωποι. Αφού πιστεύετε ότι έχετε βρει το σωστό κοινό, αποθηκεύστε το για μελλοντική χρήση μέσω του Power Editor.

5: Επιλέξτε σωστή τοποθέτηση για αυξημένη προσέγγιση

Κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας, μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικούς τύπους τοποθετήσεων, συσκευών και πλατφορμών. Μπορείτε είτε να πάτε με τις Αυτόματες τοποθετήσεις είτε να επεξεργαστείτε τοποθετήσεις. Η καλύτερη επιλογή εξαρτάται από τον τύπο καμπάνιας που εκτελείτε. Η προσθήκη του Instagram στις τοποθετήσεις προβολής, προσέγγισης, εμπλοκής και προβολής βίντεο μπορεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα κατά 30% έως 40%. Ωστόσο, να περιμένετε να βλέπετε λιγότερες συμπαθήσεις και σχόλια αν εκτελείτε μια διαφήμιση με τη σελίδα Facebook.

facebook ad placements 1Το Messenger είναι ένα εξαιρετικό πρόσθετο για καμπάνιες επισκεψιμότητας και μετατροπής. Οι διαφημίσεις Messenger, ειδικότερα, έχουν καλή απόδοση σήμερα.
Οι τοποθετήσεις του Δικτύου κοινού μπορούν να αυξήσουν την προσβασιμότητα και την επισκεψιμότητα για τις διαφημίσεις σας γενικά. Ωστόσο, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις βασικές μετρήσεις (ποσοστά μετατροπής και κόστος ανά αποτέλεσμα, για παράδειγμα).

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η εκτέλεση μιας καμπάνιας σε μια συγκεκριμένη συσκευή μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κόστος. Σε ορισμένες θέσεις, οι χρήστες συσκευών Android μετατρέπουν σε υψηλότερο ποσοστό και χαμηλότερο κόστος. Εκτελέστε μια δοκιμή κινητής συσκευής για τη θέση σας για να δείτε αν μπορείτε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.

6: Επιλέξτε τη σωστή επιλογή υποβολής προσφορών

Το Facebook εκτελεί τη διαφήμισή του βάσει δημοπρασίας. Στο απλό μοντέλο, το Facebook επιλέγει την καλύτερη διαφήμιση με βάση την προσφορά και την απόδοση.

Ωστόσο, οι επιλογές υποβολής προσφορών Facebook έγιναν πολύ πιο περίπλοκες το τελευταίο έτος. Κατ ‘αρχάς, καθορίζετε ποιο αποτέλεσμα θέλετε να βελτιστοποιήσετε. Κάθε στόχος καμπάνιας σας επιτρέπει να επιλέξετε από διάφορες επιλογές.

Για παράδειγμα, όταν εκτελείτε μια καμπάνια μετατροπής, μπορείτε να επιλέξετε από τις μετατροπές, τις προβολές σελίδας προορισμού και τα κλικ σύνδεσης. Οι μετατροπές είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές. Ωστόσο, για χαμηλότερους προϋπολογισμούς, επιλέξτε τη βελτιστοποίηση για τα κλικ έως ότου το Facebook διαθέτει επαρκή δεδομένα μετατροπής.

Διαβάστε  Πως η Google εντοπίζει το περιεχόμενο του site σας ;

Εάν θέλετε να πάρετε περισσότερους επισκέπτες στο ιστολόγιό σας, εξετάστε το ενδεχόμενο βελτιστοποίησης για εμπλοκή.

Το Facebook άλλαξε πρόσφατα τις επιλογές χειροκίνητης και αυτόματης προσφοράς για μετατροπές. Μπορείτε να επιλέξετε από δύο νέες επιλογές στρατηγικής προσφοράς:

Χαμηλότερο κόστος, με ή χωρίς ανώτατο όριο προσφοράς (προηγουμένως αυτόματη προσφορά με μέγιστη προσφορά)
Το κόστος στόχου, το οποίο επικεντρώνεται στη διατήρηση ενός σταθερού μέσου κόστους (πρώην μη αυτόματη υποβολή προσφορών)
Εάν είστε νέοι σε διαφημίσεις Facebook ή έχετε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική θέση, σκεφτείτε να επιλέξετε την επιλογή Lowest Cost. Με τις διακυμάνσεις των προσφορών, θα είστε καλύτεροι.

Εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε πραγματικά αποτελέσματα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, επιλέξτε το χαμηλότερο κόστος και ορίστε μια προσφορά ανώτατου ορίου. Το κόστος στόχου θα αποφέρει τα υψηλότερα πορίσματα με το μέσο κόστος, αλλά μπορεί να καταλήξετε να πληρώσετε λίγο περισσότερο. Μπορεί επίσης να απαιτήσει περισσότερη διαχείριση και βελτιστοποίηση.

facebook ads bid strategy

7: Επαναχρησιμοποιήστε τις παλιές δημοσιεύσεις διαφημίσεων για νέες καμπάνιες για τη διατήρηση των στατιστικών αφοσίωσης

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι σε μεγάλο βαθμό σχετικά με την κοινωνική απόδειξη και δημοτικότητα. Όσο περισσότερο αρέσουν και σχολιάζει το περιεχόμενό σας, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα ασχοληθούν με αυτό. Δυστυχώς, πολλές από τις δοκιμές διαφημίσεων που εκτελείτε για τη βελτιστοποίηση των καμπανιών σας θα αφαιρέσουν επίσης τα σχόλιά σας και θα ξεκινήσουν τα στατιστικά στοιχεία της αφοσίωσής σας.

Με την τεχνική “social stacking”, μπορείτε να διατηρήσετε αυτές τις συμπάθειες και σχόλια συνεχίζοντας να πειραματίζεστε με τις διαφημίσεις σας. Αυτή η μέθοδος λειτουργεί ιδιαίτερα καλά αν δοκιμάζετε διαφορετικές επιλογές στόχευσης. Για να ξεκινήσετε, μεταβείτε στην προεπισκόπηση διαφήμισης για την υπάρχουσα διαφήμισή σας. Κάντε κλικ στο εικονίδιο επάνω δεξιά και επιλέξτε Facebook Post με σχόλια.

Το Facebook επαναχρησιμοποιεί παλιές αναρτήσεις διαφημίσεων για νέες καμπάνιες. Στη συνέχεια, αντιγράψτε την τελευταία ομάδα αριθμών στη διεύθυνση URL του Facebook που φορτώνεται αφού κάνετε κλικ στην προεπισκόπηση.

Δημιουργήστε μια νέα διαφήμιση στο Facebook και επιλέξτε Χρήση υπάρχουσας δημοσίευσης. Στο πλαίσιο Enter Post ID, επικολλήστε το αναγνωριστικό Facebook που αντιγράψατε στο προηγούμενο βήμα και κάντε κλικ στο κουμπί Υποβολή.

Το Facebook επαναχρησιμοποιεί παλιές αναρτήσεις διαφημίσεων για νέες καμπάνιες.

Τώρα έχετε μια πρόσφατα δημιουργηθείσα διαφήμιση που θα μεταφέρει όλες τις προηγούμενα likes και σχόλια.

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *