Προώθηση ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

7 συμβουλές για βελτιστοποίηση των Facebook Διαφημίσεων

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 11, 2018 | 0 Comment

Θέλετε να αυξήσετε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σας στο Facebook;

Ψάχνετε για τρόπους να αξιοποιήσετε περισσότερο τον προϋπολογισμό διαφημίσεων;

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε επτά συμβουλές για να οδηγήσετε την απόδοση της επόμενης καμπάνιας σας στο Facebook σε υψηλότερο επίπεδο.

1: Δημιουργήστε μια διοχέτευση πωλήσεων

Η κύρια διαφορά μεταξύ των διαφημίσεων Google και των διαφημίσεων Facebook είναι ο τύπος της κυκλοφορίας που παράγουν. Οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις Google αναζητούν ενεργά να αγοράσουν, ενώ οι χρήστες που κάνουν κλικ σε διαφημίσεις Facebook βρίσκονται σε κατάσταση περιήγησης και ενδέχεται να χρειαστεί περισσότερος χρόνος για να αποφασίσουν πριν αγοράσουν. Αυτό μπορεί να είναι ένα πρόβλημα αν έχετε μικρότερο προϋπολογισμό διαφημίσεων στο Facebook και αναζητάτε μετατροπές.

Έτσι, αντί να εκτελέσετε μια καμπάνια Facebook που επικεντρώνεται άμεσα στην αγορά, είναι καλύτερο να δημιουργήσετε πρόσθετες εμπειρίες για τους επισκέπτες του ιστοτόπου σας. Με την έναρξη πολλών καμπανιών με διαφορετικούς στόχους, μπορείτε να δημιουργήσετε τη δική σας διοχέτευση διαφημίσεων στο Facebook.

Δημιουργία διοχέτευσης εμπλοκής

Μια διοχέτευση εμπλοκής λειτουργεί καλά αν έχετε ήδη ένα εμπλεκόμενο κομμάτι περιεχομένου. Το βίντεο είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικό για το σκοπό αυτό. Θα πρέπει ουσιαστικά να επικεντρωθείτε στο Custom Audience.

Αρχικά, δημιουργήστε μια καμπάνια αφοσίωσης με στόχευση στον ιδανικό πελάτη σας. Ο στόχος είναι να δημιουργήσετε μια αρχική σύνδεση με τους πελάτες σας. Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε την καμπάνια αφοσίωσης μέχρι να φτάσει ένα συγκεκριμένο όριο (συνήθως 2.000-3.000 προβολές βίντεο).

Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια καμπάνια επισκεψιμότητας ή μετατροπής που στοχεύει όσους είδαν τουλάχιστον το 25% του βίντεό σας. Οι επισκέπτες που έχουν εκτεθεί στα μηνύματά σας έχουν τρεις έως πέντε φορές υψηλότερα ποσοστά μετατροπής από ό, τι το απλό traffic.

Ορίστε μια διοχέτευση μετατροπής προβολής περιεχομένου

Αυτή η μέθοδος είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να βοηθήσετε να ωριμάσει το pixel σας. Αρχικά, δημιουργήστε μια καμπάνια προβολής περιεχομένου για μετατροπή περιεχομένου που στοχεύει στο ιδανικό κοινό σας. Ο στόχος σας δεν είναι μόνο να κατευθύνετε την επισκεψιμότητα στον ιστότοπό σας, αλλά και να μάθετε περισσότερα σχετικά με το είδος των πελατών που ενδιαφέρονται για την προσφορά σας. Παρακολουθήστε και βελτιστοποιήστε την καμπάνια σας μέχρι να φτάσει ένα συγκεκριμένο όριο (συνήθως 500 μετατροπές).

Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια καμπάνια παρακολούθησης όπου στοχεύετε τα άτομα που επισκέφθηκαν τον ιστότοπό σας, καθώς και ένα κοινό που ψάχνει με βάση τα αποτελέσματα των pixel count.

2: Παρακολούθηση συχνότητας διαφήμισης για τη διαχείριση της έκθεσης

Η συχνότητα των διαφημίσεων είναι ο αριθμός των φορών που ένας χρήστης βλέπει τη διαφημιστική σας καμπάνια. Το κοινό σας στο Facebook είναι πιο πιθανό να ανακαλέσει τη διαφήμισή σας αν το δει περισσότερες από μία φορές. Ωστόσο, εάν βλέπουν την αγγελία σας πολύ συχνά, θα σταματήσουν να δίνουν προσοχή, οδηγώντας σε αυξημένο κόστος και μειωμένη αποτελεσματικότητα.

Για να βελτιστοποιήσετε τις διαφημίσεις σας για έκθεση, προσθέστε ένα ανώτατο όριο συχνότητας στην αναφορά διαφημίσεών σας και δείτε πώς επηρεάζει το κόστος σας.

Τυπικά, το κόστος αρχίζει να αυξάνεται μετά το κορεσμό του κοινού. Όταν δείτε τη συχνότητα να υπερβαίνει το 1,7, προσέξτε το κόστος ανά αποτέλεσμα. Εάν αυξάνεται σημαντικά, αντιγράψτε το σύνολο διαφημίσεών σας και προσθέστε νέους στόχους. Αυτό θα σας βοηθήσει να επαναφέρετε την καμπάνια σας και να ανανεώσετε το κοινό σας.

 3: Βαθμολογήστε τον προϋπολογισμό σας με βάση την απόδοση της διαφήμισης

Όταν ξεκινάτε για πρώτη φορά την καμπάνια σας, πιθανότατα θα δοκιμάσετε δύο έως τρία σύνολα διαφημίσεων με πολλές διαφημίσεις σε κάθε σειρά διαφημίσεων. Για να προσδιορίσετε τη διαφήμιση που κερδίζει, παρακολουθήστε το κόστος και άλλες σημαντικές μετρήσεις που ορίζονται από τον στόχο της καμπάνιας σας. Διατηρήστε το σετ διαφημίσεων με τις καλύτερες επιδόσεις και τη διαφήμιση και κάντε παύση των υπόλοιπων διαφημίσεων.

Για τη διαφήμιση που κερδίζει, αυξήστε τον προϋπολογισμό κατά 15% έως 20%. Επαναλάβετε αυτό κάθε 24 ώρες μέχρι να δείτε την απόδοση της διαφήμισής σας να αρχίσει να παραβλέπεται.

Συμβουλή: Το Facebook εισήγαγε πρόσφατα τη “φάση εκμάθησης”, η οποία ενεργοποιείται στην αρχή κάθε εκστρατείας και διαρκεί μέχρι να περάσει ένας ορισμένος αριθμός ενεργειών ή ο χρόνος. Εάν διαπιστώσετε ότι η φάση μάθησης ενεργοποιήθηκε στην καμπάνια σας, δώστε στο Facebook περίπου 24 ώρες για να σταθεροποιήσετε την απόδοση της καμπάνιας σας πριν κάνετε οποιεσδήποτε σημαντικές αλλαγές.

4: Περιορισμένη παράδοση στο σωστό κοινό
Η αντιστοίχιση του σωστού κοινού με την καλύτερη διαφήμιση σημαίνει επιτυχία για τις διαφημιστικές σας καμπάνιες. Αν δεν είστε βέβαιοι πώς να ορίσετε το κοινό για μια ολοκαίνουργια καμπάνια, ξεκινήστε με τα στατιστικά στοιχεία του κοινού για το Facebook.

Ξεκινήστε το φιλτράρισμα ανάλογα με την ηλικία, το φύλο και την τοποθεσία. Στη συνέχεια, προσθέστε ενδιαφέροντα για να βρείτε λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το ιδανικό κοινό σας. Μπορείτε να ανακαλύψετε τις σελίδες στις οποίες είναι συνδεδεμένοι, το εισόδημα των νοικοκυριών, τη δραστηριότητα, τις αγορές σας και πολλά άλλα.

Το ιδανικό μέγεθος του κοινού σας για μια μικρή δοκιμή καμπάνιας μετατροπής είναι περίπου ένα εκατομμύριο ενεργοί άνθρωποι. Αφού πιστεύετε ότι έχετε βρει το σωστό κοινό, αποθηκεύστε το για μελλοντική χρήση μέσω του Power Editor.

5: Επιλέξτε σωστή τοποθέτηση για αυξημένη προσέγγιση

Κατά τη δημιουργία μιας καμπάνιας, μπορείτε να επιλέξετε από διαφορετικούς τύπους τοποθετήσεων, συσκευών και πλατφορμών. Μπορείτε είτε να πάτε με τις Αυτόματες τοποθετήσεις είτε να επεξεργαστείτε τοποθετήσεις. Η καλύτερη επιλογή εξαρτάται από τον τύπο καμπάνιας που εκτελείτε. Η προσθήκη του Instagram στις τοποθετήσεις προβολής, προσέγγισης, εμπλοκής και προβολής βίντεο μπορεί να βελτιώσει τα αποτελέσματα κατά 30% έως 40%. Ωστόσο, να περιμένετε να βλέπετε λιγότερες συμπαθήσεις και σχόλια αν εκτελείτε μια διαφήμιση με τη σελίδα Facebook.

Το Messenger είναι ένα εξαιρετικό πρόσθετο για καμπάνιες επισκεψιμότητας και μετατροπής. Οι διαφημίσεις Messenger, ειδικότερα, έχουν καλή απόδοση σήμερα.
Οι τοποθετήσεις του Δικτύου κοινού μπορούν να αυξήσουν την προσβασιμότητα και την επισκεψιμότητα για τις διαφημίσεις σας γενικά. Ωστόσο, δώστε ιδιαίτερη προσοχή στις βασικές μετρήσεις (ποσοστά μετατροπής και κόστος ανά αποτέλεσμα, για παράδειγμα).

Σε ορισμένες περιπτώσεις, η εκτέλεση μιας καμπάνιας σε μια συγκεκριμένη συσκευή μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα χαμηλότερο κόστος. Σε ορισμένες θέσεις, οι χρήστες συσκευών Android μετατρέπουν σε υψηλότερο ποσοστό και χαμηλότερο κόστος. Εκτελέστε μια δοκιμή κινητής συσκευής για τη θέση σας για να δείτε αν μπορείτε να βελτιώσετε τα αποτελέσματα της καμπάνιας σας.

6: Επιλέξτε τη σωστή επιλογή υποβολής προσφορών

Το Facebook εκτελεί τη διαφήμισή του βάσει δημοπρασίας. Στο απλό μοντέλο, το Facebook επιλέγει την καλύτερη διαφήμιση με βάση την προσφορά και την απόδοση.

Ωστόσο, οι επιλογές υποβολής προσφορών Facebook έγιναν πολύ πιο περίπλοκες το τελευταίο έτος. Κατ ‘αρχάς, καθορίζετε ποιο αποτέλεσμα θέλετε να βελτιστοποιήσετε. Κάθε στόχος καμπάνιας σας επιτρέπει να επιλέξετε από διάφορες επιλογές.

Για παράδειγμα, όταν εκτελείτε μια καμπάνια μετατροπής, μπορείτε να επιλέξετε από τις μετατροπές, τις προβολές σελίδας προορισμού και τα κλικ σύνδεσης. Οι μετατροπές είναι μια από τις πιο δημοφιλείς επιλογές. Ωστόσο, για χαμηλότερους προϋπολογισμούς, επιλέξτε τη βελτιστοποίηση για τα κλικ έως ότου το Facebook διαθέτει επαρκή δεδομένα μετατροπής.

Εάν θέλετε να πάρετε περισσότερους επισκέπτες στο ιστολόγιό σας, εξετάστε το ενδεχόμενο βελτιστοποίησης για εμπλοκή.

Το Facebook άλλαξε πρόσφατα τις επιλογές χειροκίνητης και αυτόματης προσφοράς για μετατροπές. Μπορείτε να επιλέξετε από δύο νέες επιλογές στρατηγικής προσφοράς:

Χαμηλότερο κόστος, με ή χωρίς ανώτατο όριο προσφοράς (προηγουμένως αυτόματη προσφορά με μέγιστη προσφορά)
Το κόστος στόχου, το οποίο επικεντρώνεται στη διατήρηση ενός σταθερού μέσου κόστους (πρώην μη αυτόματη υποβολή προσφορών)
Εάν είστε νέοι σε διαφημίσεις Facebook ή έχετε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική θέση, σκεφτείτε να επιλέξετε την επιλογή Lowest Cost. Με τις διακυμάνσεις των προσφορών, θα είστε καλύτεροι.

Εάν ο στόχος σας είναι να δημιουργήσετε πραγματικά αποτελέσματα με το χαμηλότερο δυνατό κόστος, επιλέξτε το χαμηλότερο κόστος και ορίστε μια προσφορά ανώτατου ορίου. Το κόστος στόχου θα αποφέρει τα υψηλότερα πορίσματα με το μέσο κόστος, αλλά μπορεί να καταλήξετε να πληρώσετε λίγο περισσότερο. Μπορεί επίσης να απαιτήσει περισσότερη διαχείριση και βελτιστοποίηση.

7: Επαναχρησιμοποιήστε τις παλιές δημοσιεύσεις διαφημίσεων για νέες καμπάνιες για τη διατήρηση των στατιστικών αφοσίωσης

Τα κοινωνικά μέσα ενημέρωσης είναι σε μεγάλο βαθμό σχετικά με την κοινωνική απόδειξη και δημοτικότητα. Όσο περισσότερο αρέσουν και σχολιάζει το περιεχόμενό σας, τόσο περισσότεροι άνθρωποι θα ασχοληθούν με αυτό. Δυστυχώς, πολλές από τις δοκιμές διαφημίσεων που εκτελείτε για τη βελτιστοποίηση των καμπανιών σας θα αφαιρέσουν επίσης τα σχόλιά σας και θα ξεκινήσουν τα στατιστικά στοιχεία της αφοσίωσής σας.

Με την τεχνική “social stacking”, μπορείτε να διατηρήσετε αυτές τις συμπάθειες και σχόλια συνεχίζοντας να πειραματίζεστε με τις διαφημίσεις σας. Αυτή η μέθοδος λειτουργεί ιδιαίτερα καλά αν δοκιμάζετε διαφορετικές επιλογές στόχευσης. Για να ξεκινήσετε, μεταβείτε στην προεπισκόπηση διαφήμισης για την υπάρχουσα διαφήμισή σας. Κάντε κλικ στο εικονίδιο επάνω δεξιά και επιλέξτε Facebook Post με σχόλια.

Το Facebook επαναχρησιμοποιεί παλιές αναρτήσεις διαφημίσεων για νέες καμπάνιες. Στη συνέχεια, αντιγράψτε την τελευταία ομάδα αριθμών στη διεύθυνση URL του Facebook που φορτώνεται αφού κάνετε κλικ στην προεπισκόπηση.

Δημιουργήστε μια νέα διαφήμιση στο Facebook και επιλέξτε Χρήση υπάρχουσας δημοσίευσης. Στο πλαίσιο Enter Post ID, επικολλήστε το αναγνωριστικό Facebook που αντιγράψατε στο προηγούμενο βήμα και κάντε κλικ στο κουμπί Υποβολή.

Το Facebook επαναχρησιμοποιεί παλιές αναρτήσεις διαφημίσεων για νέες καμπάνιες.

Τώρα έχετε μια πρόσφατα δημιουργηθείσα διαφήμιση που θα μεταφέρει όλες τις προηγούμενα likes και σχόλια.

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο