SEO ιστοσελίδων

Αρθρογραφία για το SEO, Social Media, Google Adwords

Πώς να φέρετε επισκεψιμότητα με το Facebook Cover Photo σας

By Γιώργος Χατζηθεοδοσίου | Ιανουάριος 31, 2018 | 0 Comment

Θέλετε να οδηγείτε επισκεψιμότητα του Facebook στον ιστότοπό σας χωρίς να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις;

Αναρωτιέστε πώς μπορεί να βοηθήσει το Facebook Cover του Facebook σας;

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Cover για να δημιουργήσετε κλικ που θα μετατρέπουν σε leads.

Διαβάστε : Brand & Aλληλεπίδραση στις ομάδες του Facebook

Γιατί να χρησιμοποιήσετε την φωτογραφία του εξώφυλλου στο Facebook σε μια καμπάνια lead ;

Μια απογοήτευση για τις επιχειρήσεις στο Facebook είναι ότι επενδύουν πολύ χρόνο και πόρους στην οικοδόμηση μιας βάσης followers και στη συνέχεια ο αλγόριθμος αναλαμβάνει. Σύμφωνα με μια μελέτη Locowise από τον Οκτώβριο του 2017, λιγότερο από το 9% των fans βλέπουν πραγματικά ποιες σελίδες δημοσιεύουν οργανικά.

Και με την ανακοίνωση του Facebook Zero ότι οι φίλοι και το οικογενειακό περιεχόμενο θα ευνοηθούν σε δημόσιες (σελίδες) αναρτήσεις, οι επιχειρήσεις πιθανότατα θα δουν ακόμα λιγότερη οργανική εμβέλεια τώρα, ιδιαίτερα εκείνες με περιεχόμενο που δεν προκαλεί εμπλοκή. Οι σελίδες θα πρέπει να μετατραπούν σε διαφημίσεις που πληρώνονται για προβολή στη ροή.

Αλλά τι γίνεται αν υπήρχε ένας άλλος τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερη αξία από την υπάρχουσα βάση Followers του Facebook σας; Η φωτογραφία του εξώφυλλου μπορεί να σας βοηθήσει να καταγράψετε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των οπαδών σας, ώστε να έχετε μια πρόσθετη πλατφόρμα με μεγαλύτερο έλεγχο για να επικοινωνήσετε μαζί τους. Δείτε πώς.

1: Σχεδιάστε μια cover εικόνα για να προωθήσετε την προσφορά σας

Η φωτογραφία του εξώφυλλου σας είναι “clickable”, όπως και η φωτογραφία στη βιβλιοθήκη σας. Έτσι στην περιγραφή της φωτογραφίας, μπορείτε να προσθέσετε αντίγραφο για να κατευθύνετε τους χρήστες στο freebie σας (μέσω του εργαλείου συλλογής δεδομένων). Σε όρους μάρκετινγκ διοχέτευσης, αυτό το freebie είναι γνωστό ως μαγνήτης lead.

Όταν αποφασίζετε τι να προσφέρετε, να είστε όσο πιο γενναιόδωροι και δημιουργικοί μπορείτε. Κάντε την δωρεάν προσφορά που οι χρήστες απλά δεν μπορούν να αρνηθούν να για εγγραφούν. Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια εικόνα που μοιράζεται την προσφορά σας. Προσέξτε να προσθέσετε μια κλήση για δράση (CTA) για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ στην εικόνα.

Για παράδειγμα, η Musicademy χρησιμοποιεί την παραπάνω cover φωτογραφία για να παρουσιάσει έναν lead μαγνήτη με 40 δωρεάν μαθήματα μουσικής. Η φωτογραφία περιλαμβάνει επίσης ένα CTA “Κάντε κλικ εδώ”.

Στην περιγραφή για την εικόνα του εξωφύλλου, περιγράψτε την προσφορά σας και συνδεθείτε με τη σελίδα προορισμού της προσφοράς. Αυτό θα δουν οι χρήστες όταν θα κάνουν κλικ στην εικόνα του εξωφύλλου.

Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στη φωτογραφία εξώφυλλου παραπάνω, βλέπουν την ακόλουθη περιγραφή με μια υπερσύνδεση που τους κατευθύνει στη σελίδα προορισμού όπου μπορούν να εγγραφούν για δωρεάν μαθήματα.

Και ενώ η cover εικόνα στη σελίδα του Musicademy στο Facebook ήταν κομμένη σε σχήμα γραμματοκιβωτίου, οι χρήστες βλέπουν μια ψηλότερη έκδοση της εικόνας όταν κάνουν κλικ σε αυτήν. Αυτή η ψηλότερη εικόνα δημιουργεί χώρο για να συμπεριλάβει ένα επιπλέον μήνυμα στο κάτω μέρος: “Κάντε κλικ στον σύνδεσμο στην περιγραφή για λεπτομέρειες.”

Σημειώστε ότι στην κινητή τηλεφωνία, η εικόνα του cover image εμφανίζεται πάντα σε πλήρες μέγεθος και το περιγραφικό κείμενο εμφανίζεται μετά το κλικ της εικόνας.

Να θυμάστε ότι όταν αλλάζετε την φωτογραφία του εξώφυλλου στη σελίδα σας στο Facebook, δημιουργεί μια ενημερωμένη δημοσίευση στην ενημερωτική σελίδα. Το κείμενο που εμφανίζεται στην ανάρτηση είναι το κείμενο που προσθέσατε στην περιγραφή της φωτογραφίας. Αν θέλετε περισσότερη έκθεση, μπορείτε να ενισχύσετε τη θέση για μερικά ευρώ.

Πώς να διαβαθμίσετε την εικόνα του εξωφύλλου σας

Κατά το μέγεθος της εικόνας του cover σας, συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε αναλογία διαστάσεων 16: 9 (το ίδιο μέγεθος με το βίντεο HD), που ισοδυναμεί με 1920 x 1080 pixels. Αυτή είναι μια πολύ υψηλότερη ανάλυση από ό, τι το Facebook συνιστά, αλλά διασφαλίζει ότι η φωτογραφία σας θα είναι ωραία και ευκρινή όταν θα προβληθεί σε οθόνες Retina και θα σας αποδείξει μελλοντικά ότι βγάζει ένα ωραίο αποτέλεσμα σε βελτιωμένες συσκευές ανάλυσης.

Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε το μέγεθος 1920 x 1080 για σελίδες, ομάδες, προφίλ και φωτογραφίες εξωφύλλου συμβάντων. Το Facebook άλλαξε πρόσφατα τη σύστασή τους για μεγέθη ομάδων σε μια παράξενη αναλογία διαστάσεων 1,91: 1. Το μέγεθος 1920 x 1080 είναι μια προσέγγιση ενός μεγέθους, που σας επιτρέπει να κρατάτε τα πράγματα απλά και συνεπή στις τοποθετήσεις.

Να γνωρίζετε ότι το Facebook θα τραβήξει την εικόνα λίγο στο πάνω και στο κάτω μέρος της επιφάνειας εργασίας σε αυτό το μέγεθος. Όταν ανεβάζετε τη φωτογραφία, μπορείτε να την σύρετε προς τα επάνω ή προς τα κάτω για να ορίσετε πού εμφανίζεται η φωτογραφία στην επιφάνεια εργασίας.

2: Ρύθμιση της σελίδας προορισμού σας

Αφού σχεδιάσετε την εικόνα του εξωφύλλου σας, πρέπει να προσθέσετε μια φόρμα λήψης δεδομένων στη σελίδα προορισμού στην οποία κατευθύνετε τους χρήστες.

Η Musicademy έχει ενσωματώσει ένα έντυπο λήψης δεδομένων Infusionsoft στην ιστοσελίδα της. Αφού ο χρήστης συμπληρώσει τη φόρμα, τα δεδομένα συγχρονίζονται με το σύστημα eCRM (Infusionsoft). Ο χρήστης εισάγει στη συνέχεια μια διοχέτευση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με δωρεάν μαθήματα και άλλους πόρους σε σχέση με τις πληροφορίες που υπέβαλαν μέσω της φόρμας.

3: Ταίριασμα του κουμπιού Facebook CTA στο cover του μηνύματος εικόνας

Εάν χρησιμοποιείτε ένα κουμπί CTA στη σελίδα σας στο Facebook, εμφανίζεται αμέσως κάτω από την φωτογραφία του εξωφύλλου. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι ορισμένοι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτό το κουμπί και όχι στη φωτογραφία εξωφύλλου.

Εάν συμβεί αυτό, δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά βεβαιωθείτε ότι συνδέσατε το κουμπί CTA στη σωστή σελίδα προορισμού και χρησιμοποιήσατε ένα κατάλληλο μήνυμα CTA. Για να το καταδείξουμε, το Μάθετε περισσότερα βγάζει το μεγαλύτερο νόημα σε σχέση με τα μηνύματα εικόνας του Cover Musicademy στο παραπάνω παράδειγμα.

Αφού επιλέξετε το κουμπί που προτιμάτε, προσθέστε μια διεύθυνση URL, στην οποία θα πηγαίνουν οι χρήστες όταν κάνουν κλικ στο κουμπί. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

 

Γιώργος Χατζηθεοδοσίου

Είμαι ο Γιώργος δημιουργός και ιδιοκτήτης του SEO Marketer. Η ενασχόληση μου με το Digital Marketing ξεκίνησε από τα τέλη του 2009 και από τότε αγάπησα τον χώρο χωρίς επιστροφή. Ενημερώνομαι και συγγράφω για όλες τις τελευταίες εξελίξεις τόσο του SEO, όσο και Social Media, Adwords.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

    Συνεχίζοντας να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies. Περισσότερες πληροφορίες.

    Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

    Κλείσιμο