Google news

Θέλετε να οδηγείτε επισκεψιμότητα του Facebook στον ιστότοπό σας χωρίς να χρησιμοποιείτε διαφημίσεις;

Αναρωτιέστε πώς μπορεί να βοηθήσει το Facebook Cover του Facebook σας;

Σε αυτό το άρθρο, θα ανακαλύψετε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Facebook Cover για να δημιουργήσετε κλικ που θα μετατρέπουν σε leads.

Διαβάστε : Brand & Aλληλεπίδραση στις ομάδες του Facebook

Γιατί να χρησιμοποιήσετε την φωτογραφία του εξώφυλλου στο Facebook σε μια καμπάνια lead ;

Μια απογοήτευση για τις επιχειρήσεις στο Facebook είναι ότι επενδύουν πολύ χρόνο και πόρους στην οικοδόμηση μιας βάσης followers και στη συνέχεια ο αλγόριθμος αναλαμβάνει. Σύμφωνα με μια μελέτη Locowise από τον Οκτώβριο του 2017, λιγότερο από το 9% των fans βλέπουν πραγματικά ποιες σελίδες δημοσιεύουν οργανικά.

Και με την ανακοίνωση του Facebook Zero ότι οι φίλοι και το οικογενειακό περιεχόμενο θα ευνοηθούν σε δημόσιες (σελίδες) αναρτήσεις, οι επιχειρήσεις πιθανότατα θα δουν ακόμα λιγότερη οργανική εμβέλεια τώρα, ιδιαίτερα εκείνες με περιεχόμενο που δεν προκαλεί εμπλοκή. Οι σελίδες θα πρέπει να μετατραπούν σε διαφημίσεις που πληρώνονται για προβολή στη ροή.

Αλλά τι γίνεται αν υπήρχε ένας άλλος τρόπος για να αποκτήσετε περισσότερη αξία από την υπάρχουσα βάση Followers του Facebook σας; Η φωτογραφία του εξώφυλλου μπορεί να σας βοηθήσει να καταγράψετε τις διευθύνσεις ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των οπαδών σας, ώστε να έχετε μια πρόσθετη πλατφόρμα με μεγαλύτερο έλεγχο για να επικοινωνήσετε μαζί τους. Δείτε πώς.

1: Σχεδιάστε μια cover εικόνα για να προωθήσετε την προσφορά σας

Η φωτογραφία του εξώφυλλου σας είναι “clickable”, όπως και η φωτογραφία στη βιβλιοθήκη σας. Έτσι στην περιγραφή της φωτογραφίας, μπορείτε να προσθέσετε αντίγραφο για να κατευθύνετε τους χρήστες στο freebie σας (μέσω του εργαλείου συλλογής δεδομένων). Σε όρους μάρκετινγκ διοχέτευσης, αυτό το freebie είναι γνωστό ως μαγνήτης lead.

Διαβάστε  7 προβλήματα που σας εμποδίζουν να βελτιώσετε το SEO σας

Όταν αποφασίζετε τι να προσφέρετε, να είστε όσο πιο γενναιόδωροι και δημιουργικοί μπορείτε. Κάντε την δωρεάν προσφορά που οι χρήστες απλά δεν μπορούν να αρνηθούν να για εγγραφούν. Στη συνέχεια, δημιουργήστε μια εικόνα που μοιράζεται την προσφορά σας. Προσέξτε να προσθέσετε μια κλήση για δράση (CTA) για να ενθαρρύνετε τους χρήστες να κάνουν κλικ στην εικόνα.

Για παράδειγμα, η Musicademy χρησιμοποιεί την παραπάνω cover φωτογραφία για να παρουσιάσει έναν lead μαγνήτη με 40 δωρεάν μαθήματα μουσικής. Η φωτογραφία περιλαμβάνει επίσης ένα CTA “Κάντε κλικ εδώ”.

Στην περιγραφή για την εικόνα του εξωφύλλου, περιγράψτε την προσφορά σας και συνδεθείτε με τη σελίδα προορισμού της προσφοράς. Αυτό θα δουν οι χρήστες όταν θα κάνουν κλικ στην εικόνα του εξωφύλλου.

Για παράδειγμα, όταν οι χρήστες κάνουν κλικ στη φωτογραφία εξώφυλλου παραπάνω, βλέπουν την ακόλουθη περιγραφή με μια υπερσύνδεση που τους κατευθύνει στη σελίδα προορισμού όπου μπορούν να εγγραφούν για δωρεάν μαθήματα.

Και ενώ η cover εικόνα στη σελίδα του Musicademy στο Facebook ήταν κομμένη σε σχήμα γραμματοκιβωτίου, οι χρήστες βλέπουν μια ψηλότερη έκδοση της εικόνας όταν κάνουν κλικ σε αυτήν. Αυτή η ψηλότερη εικόνα δημιουργεί χώρο για να συμπεριλάβει ένα επιπλέον μήνυμα στο κάτω μέρος: “Κάντε κλικ στον σύνδεσμο στην περιγραφή για λεπτομέρειες.”

Σημειώστε ότι στην κινητή τηλεφωνία, η εικόνα του cover image εμφανίζεται πάντα σε πλήρες μέγεθος και το περιγραφικό κείμενο εμφανίζεται μετά το κλικ της εικόνας.

Να θυμάστε ότι όταν αλλάζετε την φωτογραφία του εξώφυλλου στη σελίδα σας στο Facebook, δημιουργεί μια ενημερωμένη δημοσίευση στην ενημερωτική σελίδα. Το κείμενο που εμφανίζεται στην ανάρτηση είναι το κείμενο που προσθέσατε στην περιγραφή της φωτογραφίας. Αν θέλετε περισσότερη έκθεση, μπορείτε να ενισχύσετε τη θέση για μερικά ευρώ.

Διαβάστε  Είναι τα Forum Links αποτελεσματικά για το SEO ;

Πώς να διαβαθμίσετε την εικόνα του εξωφύλλου σας

Κατά το μέγεθος της εικόνας του cover σας, συνιστούμε να χρησιμοποιήσετε αναλογία διαστάσεων 16: 9 (το ίδιο μέγεθος με το βίντεο HD), που ισοδυναμεί με 1920 x 1080 pixels. Αυτή είναι μια πολύ υψηλότερη ανάλυση από ό, τι το Facebook συνιστά, αλλά διασφαλίζει ότι η φωτογραφία σας θα είναι ωραία και ευκρινή όταν θα προβληθεί σε οθόνες Retina και θα σας αποδείξει μελλοντικά ότι βγάζει ένα ωραίο αποτέλεσμα σε βελτιωμένες συσκευές ανάλυσης.

Συμβουλή: Χρησιμοποιήστε το μέγεθος 1920 x 1080 για σελίδες, ομάδες, προφίλ και φωτογραφίες εξωφύλλου συμβάντων. Το Facebook άλλαξε πρόσφατα τη σύστασή τους για μεγέθη ομάδων σε μια παράξενη αναλογία διαστάσεων 1,91: 1. Το μέγεθος 1920 x 1080 είναι μια προσέγγιση ενός μεγέθους, που σας επιτρέπει να κρατάτε τα πράγματα απλά και συνεπή στις τοποθετήσεις.

Να γνωρίζετε ότι το Facebook θα τραβήξει την εικόνα λίγο στο πάνω και στο κάτω μέρος της επιφάνειας εργασίας σε αυτό το μέγεθος. Όταν ανεβάζετε τη φωτογραφία, μπορείτε να την σύρετε προς τα επάνω ή προς τα κάτω για να ορίσετε πού εμφανίζεται η φωτογραφία στην επιφάνεια εργασίας.

2: Ρύθμιση της σελίδας προορισμού σας

Αφού σχεδιάσετε την εικόνα του εξωφύλλου σας, πρέπει να προσθέσετε μια φόρμα λήψης δεδομένων στη σελίδα προορισμού στην οποία κατευθύνετε τους χρήστες.

Η Musicademy έχει ενσωματώσει ένα έντυπο λήψης δεδομένων Infusionsoft στην ιστοσελίδα της. Αφού ο χρήστης συμπληρώσει τη φόρμα, τα δεδομένα συγχρονίζονται με το σύστημα eCRM (Infusionsoft). Ο χρήστης εισάγει στη συνέχεια μια διοχέτευση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με δωρεάν μαθήματα και άλλους πόρους σε σχέση με τις πληροφορίες που υπέβαλαν μέσω της φόρμας.

Διαβάστε  Τα καλύτερα δωρεάν SEO Εργαλεία για το 2021

3: Ταίριασμα του κουμπιού Facebook CTA στο cover του μηνύματος εικόνας

Εάν χρησιμοποιείτε ένα κουμπί CTA στη σελίδα σας στο Facebook, εμφανίζεται αμέσως κάτω από την φωτογραφία του εξωφύλλου. Μπορεί να διαπιστώσετε ότι ορισμένοι χρήστες κάνουν κλικ σε αυτό το κουμπί και όχι στη φωτογραφία εξωφύλλου.

Εάν συμβεί αυτό, δεν υπάρχει πρόβλημα. Απλά βεβαιωθείτε ότι συνδέσατε το κουμπί CTA στη σωστή σελίδα προορισμού και χρησιμοποιήσατε ένα κατάλληλο μήνυμα CTA. Για να το καταδείξουμε, το Μάθετε περισσότερα βγάζει το μεγαλύτερο νόημα σε σχέση με τα μηνύματα εικόνας του Cover Musicademy στο παραπάνω παράδειγμα.

Αφού επιλέξετε το κουμπί που προτιμάτε, προσθέστε μια διεύθυνση URL, στην οποία θα πηγαίνουν οι χρήστες όταν κάνουν κλικ στο κουμπί. Όταν τελειώσετε, κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση.

 

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *