Κανείς δεν θέλει να εργάζεται παραπάνω από όσο χρειάζεται. Είναι λογικό αυτό. Γιατί να τρώει 5 και 6 ώρες σε μια στρατηγική, όταν μπορεί στις μισές ώρες να έχει την διπλάσια απόδοση; Πολλές επιχειρήσεις σπαταλούν ατελείωτες ώρες στη δημιουργία νέου περιεχομένου, ενώ θα μπορούσαν να βελειτώσουν και ανασχεδιάσουν τα άρθρα και τις σελίδες τους για να αυξήσουν την οργανική επισκεψιμότητα. H ανανεώση περιεχομένου ιστοσελίδας πλέον είναι αναγκαίο μέρος της στρατηγικής στο SEO.
Τι να περιμένεις από ένα άρθρο στην ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας
Η Google είναι απρόβλεπτη. Όσο καλά και να σχεδιάσεις την στρατηγική σου, όσο κορυφαία άρθρα και να γράψεις δεν μπορείς να είσαι σίγουρος τι θα πάει καλύτερα και τι όχι. Χρειάζεται να δημιουργείς περιεχόμενο και να περιμένεις να έρθουν τα αποτελέσματα, τα οποία θα αλλάζουν κατά καιρούς. Μπορεί να χρειαστούν μήνες για ένα άρθρο να διεκδικήσει την θέση του στη πρώτη σελίδα της Google!
Μπορεί να έχετε γράψει ένα τεράστιο άρθρο 3.000 λέξεων με οδηγούς, βίντεο, αναλύσεις, internal Linking, και να δείτε ένα άρθρο το οποίο έχετε αφιερώσει λιγότερο χρόνο και είναι το πολύ 500 λέξεις να έχει μπει στη πρώτη σελίδα. Η εμπειρία μου έχει δείξει ότι μια ανασχεδίαση μια σελίδας ή ανανέωση ενός άρθρου, μπορεί να αποδειχθεί χρυσάφι στη στρατηγική σας. Αν ψάχνετε για leads και μελλοντικούς πελάτες, τότε φροντίστε τα άρθρα και τις σελίδες, δημιουργήστε εκπληκτικά design και βελτιώστε συνολικά το On Page SEO.
Ξεκινήστε με το Google Analytics και Search Console
Μέσα από το Google Analytics, μπορείτε στην επιλογή Απόκτηση – Search Console – Σελίδες Προορισμού να βρείτε τις κορυφαίες σελίδες σε επισκεψιμότητα αλλά και τις λιγότερο καλές. Επίσης η μελέτη στο Google Search Console θα σας δώσει πολλά πλεονεκτήματα στο να σχεδιάσετε το επόμενο βήμα στη στρατηγική σας.
Αφού λοιπόν εντοπίσετε τις σελίδες και άρθρα που λαμβάνουν είτε υψηλή είτε χαμηλή επισκεψιμότητα ρωτήστε τον ευατό σας!
Πόσες σελίδες και άρθρα έχουν περιεχόμενο χαμηλής έκτασης, μέτριο design, ή το κείμενο χρειάζεται ανανέωση για τα σημερινά δεδομένα;
Έχω δει σε πάρα πολλές σελίδες και άρθρα, τεράστια βελτίωση στη κατάταξη και την άνοδο της επισκεψιμότητας, με προσθέσεις κειμένου και βελτίωση του σχεδιασμού. Να θυμάστε ότι σχεδόν πάντα όλες οι σελίδες παίρνουν βελτίωση, εκτός αν το έχετε φτάσει στο απόλυτο, όσο μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο.
Μέσα από αυτή την μελέτη θα βρείτε λέξεις κλειδιά που ανήκουν σε σελίδες και landing pages. Από εκεί θα μετρήσετε την υπάρχουσα κατάταξη και θα πάρετε αποφάσεις για τις επόμενες κινήσεις σας, στην ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας. Άρα προχωράμε στο επόμενο βήμα!
Πως να επεξεργαστείτε τα παλιά άρθρα για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα
Όλα τα παραπάνω ήταν μόλις το πρώτο βήμα. Αφού βρήκατε ποιες σελίδες και λέξεις κλειδιά θέλετε να βελτιώσετε και προωθήσετε είστε έτοιμοι για το επόμενο step.
Αυξήστε την έκταση για μέγιστη απόδοση στην ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας
Αν το άρθρο σας είναι λιγότερο από 2.000 λέξεις τότε ένας απλός τρόπος να αυξήσετε την επισκεψιμότητα είναι να μεγαλώσετε το κείμενο με ποιοτική και χρήσιμη πληροφορία. Προσοχή όχι σάλτσες, τουλάχιστον όχι πολλές. Φροντίστε το κείμενο να καλύπτει προβληματισμούς και pain points που δεν έχει ήδη. Με αυτό τον τρόπο θα μπορέσετε να χρησιμοποιήσετε και άλλες λέξεις κλειδιά.
Αυξήστε την πυκνότητα λέξεων κλειδιών
Κάντε την έρευνα σας με ένα αξιόπιστο πρόγραμμα και δείτε σε ποιες λέξεις κλειδιά ήδη είστε στις πρώτες θέσεις. Έχετε πετύχει την πρώτη σελίδα σε λέξεις κλειδιά με μεγάλο εύρος αναζήτησης; Που βρίσκονται οι ανταγωνιστές σας; Ψάξτε καλά όλες τις φράσεις και λέξεις κλειδιά που σας φέρνουν επισκεψιμότητα και βρίσκονται στη πρώτη σελίδα και πραγματοποιήστε βελτιστοποιήσεις έχοντας ως κύριο στόχο τις πρώτες 3 θέσεις. Άλλες φορές είναι πιο έυκολο, άλλες φορές δυσκολότερο να ανεβάσετε θέσεις μέχρι την πρώτη 3αδα λέξεις κλειδιά. Εξαρτάται και από τον ανταγωνισμό. Η ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας είναι η βάση της επιτυχίας σας. Όσο προσέχετε τα κείμενα και την σελίδα σας, τόσο καλύτερα αποτελέσματα μπορείτε να περιμένετε.
Μόλις ανακαλύψετε σχετικές λέξεις κλειδιά, χρησιμοποιήστε όσες βρείτε στο κείμενο χωρίς όμως να το παρακάνετε. Οι λέξεις κλειδιά που σχετίζονται με τις κύριες του άρθρου σας πρέπει να έχουν νόημα και σχετικότητα. Μην ξεχάσετε το Internal Linking. Είναι μεγάλης σημασίας να βελτιστοποιήσετε το κείμενο με τέτοιο τρόπο στα εσωτερικά links.
Στόχευση σε παρόμοιες φράσεις λέξεις κλειδιά
Το Μάρκετινγκ περιεχομένου είναι φυσικά και αυτό. Αλλά για να γίνει σωστά, θέλει έρευνα, σωστή δομή κειμένων και αξιοπρεπής έκταση. Αν σε σελίδα σας είναι ψηλά για την φράση ”Social Media Διαφήμιση” μπορείτε να ψάξετε και για long tail keywords όπως Social Media διαφήμιση κόστος. Με σωστό πλασάρισμα σε παραγράφους και κείμενα θα αυξήσετε την πυκνότητα των λέξεων κλειδιών αλλά και θα πείτε στη Google, ότι το άρθρο μου αναφέρει πληροφορίες σχετικά και με αυτές τις φράσεις.
Παρακολουθήστε στενά την εξέλιξη για κάθε σελίδα
Καθώς πραγματοποιείτε βελτιστοποίηση εσείς ή ο συνεργάτης σας, θα πρέπει να παρακολουθείτε στενά τα αποτελέσματα. Με αυτό τον τρόπο θα έχετε μια εικόνα αν οι κόποι σας ανταμείβονται, αλλά και να πάρετε ιδέες για μελλοντικά άρθρα ή σελίδες όπως και τρόπους να πραγματοποιήσετε βελτιστοποίηση σε σελίδες για να ανεβάσετε την επισκεψιμότητα. Κάθε μήνα τσεκάρετε την εξέλιξη της δουλειάς και κατά πόσο υπάρχει άνοδος.
Συγκεκριμένα:
- Δείτε για αλλαγές στην οργανική επισκεψιμότητα
- Αλλαγές στο ποσοστό εγκατάλειψης και τον χρόνο παραμονής στο site.
- Εμφάνιση νέων λέξεων κλειδιών.
- Συνολικό αριθμό λέξεων που υπάρχουν σε κατάταξη.
- Αλλαγές στη κατάταξη
Πόσο συχνά πρέπει να κάνετε αυτή την δουλειά;
Αν ανεβάζετε συχνά άρθρα κάθε εβδομάδα, τότε μια φορά κάθε 3 μήνες είναι μια καλή συχνότητα για ανανέωση περιεχομένου ιστοσελίδας. Αν όμως είναι πιο αραιά τα πράγματα τότε κάθε 6 μήνες ή περισσότερο. Να θυμάστε ότι η Google βελτιώνεται, οι αλγόριθμοι αλλάζουν, οπότε θα αλλάξει και η κατάταξη σας. Μην ξεχνάτε να πραγματοποιείτε βελτιστοποίηση και ανανέωση σε σελίδα και άρθρα αλλιώς θα δείτε πτώση στη κατάταξη σε πολλές περιπτώσεις.
Αν έχετε κάνει όλα τα παραπάνω και είστε σίγουροι ότι τα κάνατε σωστά και με σχέδιο τότε θα πρέπει να δείτε σε πιο γενικό πλαίσιο την Digital Marketing στρατηγική σας. Πιο συγκεκριμένα πρέπει να αναρωτηθείτε τα παρακάτω:
Χρησιμοποιείτε ελκυστικό περιεχόμενο και ιδέες, ώστε να στέλνετε το σωστό μήνυμα στις μηχανές αναζήτησης;
Αξιοποιείτε τους λογαριασμούς σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να στείλετε μια σταθερή ροή επισκεψιμότητας σε συγκεκριμένες σελίδες
Πως τα πάτε με το Link Building;
Οι παραπάνω οι ερωτήσεις θα σας δώσουν μια καλή εικόνα για το που βρίσκεστε. Εξάλλου όπως έχουμε αναφέρει πολλές φορές το Link Building είναι μέχρι και σήμερα κομβικής σημασίας.
Χρειάζεστε βοήθεια από κορυφαίους ειδικούς στις SEO στρατηγικές σας; Επικοινωνήστε μαζί μας για δωρεάν εκτίμηση!
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.