Κάθε επιχείρηση θέλει τη βέλτιστη ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Παρότι οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν, αποτυγχάνουν.
Λόγω της προφανούς αξίας της εμφάνισης στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης, ο πόλεμος για την ταξινόμηση της αρχικής σας σελίδας, των σελίδων προορισμού και των βασικών σελίδων του ιστότοπού σας είναι τεράστιος.
Ο ανταγωνισμός επεκτείνεται αμείλικτα, ενώ η μάχη με τις μεγάλες επιχειρήσεις είναι άνιση, καθώς οι πόροι που διατίθονται είναι μη συγκρίσιμοι με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.
Περισσότερα κακά νέα: Η επίτευξη κορυφαίων σημείων στην αναζήτηση οργανικών ερωτημάτων απαιτεί γενικά την ιδιοκτησία ενός από τους πιο έγκυρους ιστότοπους στον κλάδο σας. Η επίτευξη των περισσότερων επιτυχιών, απαιτεί χρόνια σκληρής δουλειάς για τη δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου και τη βελτιστοποίησή του σε καλύτερο επίπεδο από το υπόλοιπο χάος.
Θα ενοχοποιήσω τώρα την πληρωμένη αναζήτηση και θα σας ζητήσω να συνειδητοποιήσετε ένα τελευταίο εμπόδιο: Στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης Google (SERP) οι χρήστες ανακαλύπτουν διαφημίσεις.
Για αναζητήσεις όπως αυτές, η μεγαλύτερη σελίδα blog, ebook, study, video, infographic ή product σελίδα στον κόσμο δεν ξεπερνά τις καταχωρίσεις του AdWords.
Οι διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ συνήθως αποτελούν την κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Τώρα για τα καλά νέα …
Μπορείτε να πληρώσετε το προνόμιο για να εμφανιστεί ένας σύνδεσμος στη σελίδα σας. Αλλά μην αφήνετε να σας ξεγελάσει το απλό pay-per-click (PPC). Δεν είναι εύκολο να δικαιολογηθεί η συνεχής επένδυση σε ευρώ στο πρόγραμμα μάρκετινγκ.
Πρέπει να το καταφέρετε καλά. Πρέπει να κάνετε περισσότερα από ότι ξοδεύετε.
Ας δούμε επτά τρόπους για να αποφύγετε την σπατάλη χρήματος στο AdWords, ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από το πιο διαδεδομένο δίκτυο διαφημίσεων στον κόσμο.
1. Προσέξτε τα κλικ απάτης
Αν δεν το γνωρίζετε ήδη, τα κλικ απάτης μπορούν να δολοφονήσουν τον προϋπολογισμό PPC. Πέρυσι, το CNBC ανέφερε ανησυχητικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με το θέμα:
Σχεδόν το 20% των συνολικών δαπανών ψηφιακής διαφήμισης χάνεται λόγω απάτης κλικ το 2016.
Τα κλικ απάτης κόστισαν στις επιχειρήσεις 16,4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2017.
Σοκαριστικό.
Οι μηχανές αναζήτησης σας λένε ότι κάνουν ό, τι περνάει από το χέρι τους για να καταπολεμήσουν την απάτη των κλικ και την άκυρη κυκλοφορία, αλλά θα ήταν ανόητο να βασίζεστε μόνο στα μέτρα τους.
Ο τρόπος προστασίας του προϋπολογισμού σας είναι να αντιδράσετε προληπτικά με ένα εργαλείο όπως το ClickCease που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να σας δώσει τη δυνατότητα να καταπολεμήσετε την απάτη των κλικ.
Υποστηριζόμενο από πληροφορίες και τα αρχεία καταγραφής δραστηριότητας, οι αγοραστές του AdWords μπορούν να προσδιορίσουν τις διευθύνσεις IP, να παραπέμπουν σε ιστότοπους και γεωγραφικές περιοχές όπου προέρχεται η δόλια δραστηριότητα και να προσαρμόζουν ανάλογα.
Μπορείτε επίσης να μειώσετε δραστικά τις απάτες κλικ στο Δίκτυο εμφάνισης χρησιμοποιώντας αποκλεισμούς και διαχειριζόμενες τοποθετήσεις.
2. Εστίαστε στην πρόθεση του αγοραστή
Όλες οι αναζητήσεις δεν δημιουργούνται ίσες. Με τα CPC να αυξάνονται κάθε χρόνο, οι έμποροι αναζήτησης δεν μπορούν πλέον να σκέφτονται όλες τις αναζητήσεις συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ως σήματα προθέσεως αγοραστή ποιότητας.
Η αγνόηση των δεδομένων μπορεί να μειώσει σημαντικά την απόδοση. Κατανοήστε τους τρόπους με τους οποίους οι προοπτικές εμπλέκονται με το εμπορικό σήμα σας σε διαφορετικά στάδια της διοχέτευσης πωλήσεων, για να ευθυγραμμίσετε ανάλογα την καμπάνια σας και να κάνετε την πιο σχετική προσφορά σε κάθε επίπεδο πρόθεσης αναζήτησης.
3. Προσφορά σε επώνυμες λέξεις-κλειδιά
Είναι συνετό να περικόψετε τον προϋπολογισμό σας, μη υποβάλλοντας προσφορές για αναζητήσεις για το Brand ή τα προϊόντα σας; Πολλοί θα έλεγαν: “Ναι, θα έχουμε την τάξη για αυτές τις φράσεις ούτως ή άλλως.”
Αλλά συνειδητοποιήστε κάτι: Ααν δεν ελέγξετε τις διαφημίσεις που εμφανίζονται όταν αναζητείται το εμπορικό σήμα σας, ένας ή περισσότεροι από τους ανταγωνιστές σας θα το κάνουν. Αυτό είναι επικίνδυνο.
“Ο πρώτος λόγος για να κάνετε προσφορά στο δικό σας εμπορικό σήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν μια διαφήμιση που να κατατάσσεται υψηλότερα από το οργανικό σας αποτέλεσμα και να κλέβει πολύτιμα κλικ στη διαδικασία”, γράφει ο Joe Putname της iSpionage. (Σημείωση: η υπηρεσία τους σας ειδοποιεί όταν οι ανταγωνιστές υποβάλλουν προσφορές για τους όρους της μάρκας σας.)
Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι τα επώνυμα κλικ έχουν την τάση να είναι φθηνά. Μπορείτε να περιμένετε εξαιρετικά υψηλές βαθμολογίες ποιότητας για επώνυμους όρους, οι οποίοι διατηρούν το κόστος κλοπής σας πολύ χαμηλό.
Το μέσο CPC σας είναι πιθανό να είναι μόνο ένα κλάσμα της τιμής που πληρώνετε για άλλες λέξεις-κλειδιά. Και μετατρέπουν επίσης αρκετά καλά.
4. Προσοχή στην ευρεία αντιστοίχιση
Κατανοήστε τη διαφορά μεταξύ ευρείας αντιστοίχισης και ακριβούς αντιστοίχισης.
Με την ευρεία αντιστοίχιση – την προεπιλεγμένη ρύθμιση για το AdWords – οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται για αναζητήσεις που σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδιά σας, και όχι συγκεκριμένα για τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά.
Η ευρεία αντιστοίχιση είναι ο τρόπος μετάβασης όταν θέλετε να φτάσετε στο ευρύτερο δυνατό κοινό. Ωστόσο, η “τραπεζική” ευρεία αντιστοίχιση χτυπάει σκληρότερα τον τραπεζικό σας λογαριασμό.
Παίρνετε περισσότερες εμφανίσεις που είναι λιγότερο στοχευμένες. Αναπόφευκτα, καταλήγετε να πληρώνετε για κλικ από άτομα που δεν ευθυγραμμίζονται καλά με την προσφορά σας.
Για παράδειγμα, ενδέχεται να μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε μια λέξη-κλειδί όπως “κιθάρα”, αλλά επειδή είναι τόσο ευρεία, μπορείτε να δημιουργήσετε κλικ (και χρεώσεις για αυτά τα κλικ) μακριά από τις αναζητήσεις που επιθυμείτε, όπως “μάθετε πώς να παίζετε κιθάρα. “Αυτό δεν είναι πιθανό να οδηγήσει σε πώληση.
Θα πρέπει να είναι εύκολο να δείτε πώς εισέρχεται ο αγοραστής στον τύπο και πώς ο τύπος αντιστοίχισης που επιλέγετε μπορεί να επηρεάσει τις δαπάνες σας.
5. Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά
Η επιλογή του τι δεν πρέπει να στοχεύσετε είναι ένα άλλο κλειδί για τον περιορισμό του κόστους και την επίτευξη ανώτερης απόδοσης επένδυσης στο AdWords.
Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά για τις αγορές σας στο AdWords για να εξαλείψετε την ανεπιθύμητη επισκεψιμότητα και το κόστος που συνεπάγεται. Με τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά, υπαγορεύετε στις λέξεις Google συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε αναζητήσεις χρηστών για τις οποίες δεν θέλετε να προβάλλετε τη διαφήμισή σας.
Αναζητήστε όρους αναζήτησης παρόμοιους με τις λέξεις-κλειδιά σας, αλλά πιθανόν να ικανοποιήσετε πελάτες που αναζητούν διαφορετικό προϊόν, υπηρεσία ή περιεχόμενο.
Για παράδειγμα, αν πουλάτε κέικ γενεθλίων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρνητικές λέξεις-κλειδιά όπως “ιδέες κέικ γενεθλίων” ή “συνταγές κέικ γενεθλίων”, λέξεις-κλειδιά που προτείνουν ερευνητές που κοιτάζουν να μάθουν αντί για αγορά.
Σύμφωνα με το ClickCease, οι “δωρεάν”, “φθηνές” και “χονδρικές” είναι πρωταγωνιστές για τις λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών σας (εκτός αν τα προϊόντα σας είναι ένα από αυτά).
6. Στοχεύστε χαμηλότερα
Ακούγεται περίεργο, έτσι δεν είναι; Στόχος χαμηλότερος; Είτε μαθαίνετε πληρωμένη είτε οργανική αναζήτηση, έχετε συνηθίσει να συγκεντρώνετε συμβουλές για την κατάταξη στην υψηλότερη δυνατή θέση.
Με το AdWords, πληρώνετε περισσότερα για να είστε νούμερο ένα. Θεωρήστε ότι δεν είστε υπ ‘αριθμόν ένα.
Αυτή η συμβουλή προέρχεται από το Oribi, όπου ο blogger Asi Dayan γράφει: «Το να είσαι στην πρώτη θέση συνήθως απαιτεί πολύ υψηλότερη προσφορά σε σύγκριση με αυτό που χρειάζεται για να είσαι δεύτερος ή τρίτος, ακόμα κι αν έχεις υψηλό Δείκτη ποιότητας και στις περισσότερες περιπτώσεις θα είναι δραματική η αύξηση του CPA σας, σε σημείο που δεν είναι οικονομικά αποδοτικό. “
Ο Dayan συνεχίζει να εξηγεί εστιάζοντας στις μέσες θέσεις χαμηλότερες από τον αριθμό ένα, οι διαφημίσεις σας θα εξακολουθούν να φαίνονται και να λαμβάνουν κλικ σε μεγάλους όγκους, αλλά οι δαπάνες σας θα μειωθούν.
7. Μετρήστε τα αποτελέσματά σας
Ένα κλασσικό λάθος των Marketers από τότε που έχει μπει το Google Adwords στις ζωές μας είναι ότι δεν παρακολουθούν στενά τα αποτελέσματα. Και σημειώστε ότι τα κλικ δεν εξισώνονται με τα αποτελέσματα, μετατροπές.
Υπάρχουν αρκετές αποχρώσεις για την παρακολούθηση μετατροπών, για τις οποίες έχετε εκτεταμένο έλεγχο. Εάν η διαδικασία ακούγεται απογοητευτική, ελέγξτε αυτό το ενημερωτικό βίντεο διάρκειας τεσσάρων λεπτών από την Google για να κατανοήσετε τα βασικά στοιχεία για να ξεκινήσετε.
https://www.youtube.com/watch?v=aw-CBM6F9rU
Το βίντεο εξηγεί επίσης πώς μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα δεδομένα μετατροπών σας για να βελτιώσετε το κόστος ανά κλικ (CPC) και τα συνολικά αποτελέσματά σας αυξάνοντας τις προσφορές σας για λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις που είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν.
Κάντε το AdWords να αποδώσει καρπούς
Σαφώς, η είσοδος στο πρόγραμμα Google AdWords είναι μια συντόμευση που εμφανίζεται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας.
Ωστόσο, οι επιδιώξεις σας στο PPC δεν θα διαρκέσουν πολύ, αν οι επενδύσεις σας δεν σας πληρώνουν. Μπορεί να έχετε την πολυτέλεια να έχετε τον προϋπολογισμό για να επιτρέψετε κάποιο χρόνο για να επιτύχετε θετική απόδοση επένδυσης (ROI), αλλά όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό πλαίσιο, τόσο πιο ακριβό και επικίνδυνο είναι.
Προκειμένου να εξαργυρώσετε ένα από τα σημαντικότερα κανάλια των σύγχρονων μέσων ενημέρωσης, πρέπει να μάθετε πώς να αποφεύγετε να κάνετε δαπανηρά λάθη, να μειώσετε τα κόστη απόκτησης πελατών και να σας πληρώσει το AdWords.
Διαβάστε ακόμη :
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.