Πολιτική απορρήτου Πολιτική cookie
Google news

Κάθε επιχείρηση θέλει τη βέλτιστη ορατότητα στα αποτελέσματα αναζήτησης. Παρότι οι περισσότερες επιχειρήσεις προσπαθούν, αποτυγχάνουν.

Λόγω της προφανούς αξίας της εμφάνισης στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης, ο πόλεμος για την ταξινόμηση της αρχικής σας σελίδας, των σελίδων προορισμού και των βασικών σελίδων του ιστότοπού σας είναι τεράστιος.

Ο ανταγωνισμός επεκτείνεται αμείλικτα, ενώ η μάχη με τις μεγάλες επιχειρήσεις είναι άνιση, καθώς οι πόροι που διατίθονται είναι μη συγκρίσιμοι με τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις.

Περισσότερα κακά νέα: Η επίτευξη κορυφαίων σημείων στην αναζήτηση οργανικών ερωτημάτων απαιτεί γενικά την ιδιοκτησία ενός από τους πιο έγκυρους ιστότοπους στον κλάδο σας. Η επίτευξη των περισσότερων επιτυχιών, απαιτεί χρόνια σκληρής δουλειάς για τη δημιουργία αξιόλογου περιεχομένου και τη βελτιστοποίησή του σε καλύτερο επίπεδο από το υπόλοιπο χάος.

Θα ενοχοποιήσω τώρα την πληρωμένη αναζήτηση και θα σας ζητήσω να συνειδητοποιήσετε ένα τελευταίο εμπόδιο: Στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων μηχανών αναζήτησης Google (SERP) οι χρήστες ανακαλύπτουν διαφημίσεις.

Για αναζητήσεις όπως αυτές, η μεγαλύτερη σελίδα blog, ebook, study, video, infographic ή product σελίδα στον κόσμο δεν ξεπερνά τις καταχωρίσεις του AdWords.

Οι διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ συνήθως αποτελούν την κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Τώρα για τα καλά νέα …

Μπορείτε να πληρώσετε το προνόμιο για να εμφανιστεί ένας σύνδεσμος στη σελίδα σας. Αλλά μην αφήνετε να σας ξεγελάσει το απλό pay-per-click (PPC). Δεν είναι εύκολο να δικαιολογηθεί η συνεχής επένδυση σε ευρώ στο πρόγραμμα μάρκετινγκ.

Πρέπει να το καταφέρετε καλά. Πρέπει να κάνετε περισσότερα από ότι ξοδεύετε.

Ας δούμε επτά τρόπους για να αποφύγετε την σπατάλη χρήματος στο AdWords, ώστε να μπορείτε να επωφεληθείτε από το πιο διαδεδομένο δίκτυο διαφημίσεων στον κόσμο.

1. Προσέξτε τα κλικ απάτης

Αν δεν το γνωρίζετε ήδη, τα κλικ απάτης μπορούν να δολοφονήσουν τον προϋπολογισμό PPC. Πέρυσι, το CNBC ανέφερε ανησυχητικά στατιστικά στοιχεία σχετικά με το θέμα:

Σχεδόν το 20% των συνολικών δαπανών ψηφιακής διαφήμισης χάνεται λόγω απάτης κλικ το 2016.
Τα κλικ απάτης κόστισαν στις επιχειρήσεις 16,4 δισεκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως το 2017.

Σοκαριστικό.

Οι μηχανές αναζήτησης σας λένε ότι κάνουν ό, τι περνάει από το χέρι τους για να καταπολεμήσουν την απάτη των κλικ και την άκυρη κυκλοφορία, αλλά θα ήταν ανόητο να βασίζεστε μόνο στα μέτρα τους.

Ο τρόπος προστασίας του προϋπολογισμού σας είναι να αντιδράσετε προληπτικά με ένα εργαλείο όπως το ClickCease που έχει σχεδιαστεί ειδικά για να σας δώσει τη δυνατότητα να καταπολεμήσετε την απάτη των κλικ.

Διαβάστε  SEO για Υδραυλικούς - Μπείτε στη πρώτη σελίδα της Google ως Υδραυλικοί

Υποστηριζόμενο από πληροφορίες και τα αρχεία καταγραφής δραστηριότητας, οι αγοραστές του AdWords μπορούν να προσδιορίσουν τις διευθύνσεις IP, να παραπέμπουν σε ιστότοπους και γεωγραφικές περιοχές όπου προέρχεται η δόλια δραστηριότητα και να προσαρμόζουν ανάλογα.

Μπορείτε επίσης να μειώσετε δραστικά τις απάτες κλικ στο Δίκτυο εμφάνισης χρησιμοποιώντας αποκλεισμούς και διαχειριζόμενες τοποθετήσεις.

2. Εστίαστε στην πρόθεση του αγοραστή

Όλες οι αναζητήσεις δεν δημιουργούνται ίσες. Με τα CPC να αυξάνονται κάθε χρόνο, οι έμποροι αναζήτησης δεν μπορούν πλέον να σκέφτονται όλες τις αναζητήσεις συγκεκριμένων λέξεων-κλειδιών ως σήματα προθέσεως αγοραστή ποιότητας.

Η αγνόηση των δεδομένων μπορεί να μειώσει σημαντικά την απόδοση. Κατανοήστε τους τρόπους με τους οποίους οι προοπτικές εμπλέκονται με το εμπορικό σήμα σας σε διαφορετικά στάδια της διοχέτευσης πωλήσεων, για να ευθυγραμμίσετε ανάλογα την καμπάνια σας και να κάνετε την πιο σχετική προσφορά σε κάθε επίπεδο πρόθεσης αναζήτησης.

3. Προσφορά σε επώνυμες λέξεις-κλειδιά

Είναι συνετό να περικόψετε τον προϋπολογισμό σας, μη υποβάλλοντας προσφορές για αναζητήσεις για το Brand ή τα προϊόντα σας; Πολλοί θα έλεγαν: “Ναι, θα έχουμε την τάξη για αυτές τις φράσεις ούτως ή άλλως.”

Αλλά συνειδητοποιήστε κάτι: Ααν δεν ελέγξετε τις διαφημίσεις που εμφανίζονται όταν αναζητείται το εμπορικό σήμα σας, ένας ή περισσότεροι από τους ανταγωνιστές σας θα το κάνουν. Αυτό είναι επικίνδυνο.

“Ο πρώτος λόγος για να κάνετε προσφορά στο δικό σας εμπορικό σήμα είναι να βεβαιωθείτε ότι οι ανταγωνιστές σας δεν έχουν μια διαφήμιση που να κατατάσσεται υψηλότερα από το οργανικό σας αποτέλεσμα και να κλέβει πολύτιμα κλικ στη διαδικασία”, γράφει ο Joe Putname της iSpionage. (Σημείωση: η υπηρεσία τους σας ειδοποιεί όταν οι ανταγωνιστές υποβάλλουν προσφορές για τους όρους της μάρκας σας.)

Ένα άλλο πράγμα που πρέπει να καταλάβουμε είναι ότι τα επώνυμα κλικ έχουν την τάση να είναι φθηνά. Μπορείτε να περιμένετε εξαιρετικά υψηλές βαθμολογίες ποιότητας για επώνυμους όρους, οι οποίοι διατηρούν το κόστος κλοπής σας πολύ χαμηλό.

Το μέσο CPC σας είναι πιθανό να είναι μόνο ένα κλάσμα της τιμής που πληρώνετε για άλλες λέξεις-κλειδιά. Και μετατρέπουν επίσης αρκετά καλά.

4. Προσοχή στην ευρεία αντιστοίχιση

Διαβάστε  Με ποια κριτήρια πρέπει να επιλέξετε διαφημιστική εταιρεία

Κατανοήστε τη διαφορά μεταξύ ευρείας αντιστοίχισης και ακριβούς αντιστοίχισης.

Με την ευρεία αντιστοίχιση – την προεπιλεγμένη ρύθμιση για το AdWords – οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται για αναζητήσεις που σχετίζονται με τις λέξεις-κλειδιά σας, και όχι συγκεκριμένα για τις ακριβείς λέξεις-κλειδιά.

Η ευρεία αντιστοίχιση είναι ο τρόπος μετάβασης όταν θέλετε να φτάσετε στο ευρύτερο δυνατό κοινό. Ωστόσο, η “τραπεζική” ευρεία αντιστοίχιση χτυπάει σκληρότερα τον τραπεζικό σας λογαριασμό.

Παίρνετε περισσότερες εμφανίσεις που είναι λιγότερο στοχευμένες. Αναπόφευκτα, καταλήγετε να πληρώνετε για κλικ από άτομα που δεν ευθυγραμμίζονται καλά με την προσφορά σας.

Για παράδειγμα, ενδέχεται να μπείτε στον πειρασμό να χρησιμοποιήσετε μια λέξη-κλειδί όπως “κιθάρα”, αλλά επειδή είναι τόσο ευρεία, μπορείτε να δημιουργήσετε κλικ (και χρεώσεις για αυτά τα κλικ) μακριά από τις αναζητήσεις που επιθυμείτε, όπως “μάθετε πώς να παίζετε κιθάρα. “Αυτό δεν είναι πιθανό να οδηγήσει σε πώληση.

Θα πρέπει να είναι εύκολο να δείτε πώς εισέρχεται ο αγοραστής στον τύπο και πώς ο τύπος αντιστοίχισης που επιλέγετε μπορεί να επηρεάσει τις δαπάνες σας.

5. Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά

Η επιλογή του τι δεν πρέπει να στοχεύσετε είναι ένα άλλο κλειδί για τον περιορισμό του κόστους και την επίτευξη ανώτερης απόδοσης επένδυσης στο AdWords.

Χρησιμοποιήστε αρνητικές λέξεις-κλειδιά για τις αγορές σας στο AdWords για να εξαλείψετε την ανεπιθύμητη επισκεψιμότητα και το κόστος που συνεπάγεται. Με τις αρνητικές λέξεις-κλειδιά, υπαγορεύετε στις λέξεις Google συγκεκριμένες λέξεις που εμφανίζονται σε αναζητήσεις χρηστών για τις οποίες δεν θέλετε να προβάλλετε τη διαφήμισή σας.

Αναζητήστε όρους αναζήτησης παρόμοιους με τις λέξεις-κλειδιά σας, αλλά πιθανόν να ικανοποιήσετε πελάτες που αναζητούν διαφορετικό προϊόν, υπηρεσία ή περιεχόμενο.

Για παράδειγμα, αν πουλάτε κέικ γενεθλίων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αρνητικές λέξεις-κλειδιά όπως “ιδέες κέικ γενεθλίων” ή “συνταγές κέικ γενεθλίων”, λέξεις-κλειδιά που προτείνουν ερευνητές που κοιτάζουν να μάθουν αντί για αγορά.

Σύμφωνα με το ClickCease, οι “δωρεάν”, “φθηνές” και “χονδρικές” είναι πρωταγωνιστές για τις λίστες αρνητικών λέξεων-κλειδιών σας (εκτός αν τα προϊόντα σας είναι ένα από αυτά).

6. Στοχεύστε χαμηλότερα

Ακούγεται περίεργο, έτσι δεν είναι; Στόχος χαμηλότερος; Είτε μαθαίνετε πληρωμένη είτε οργανική αναζήτηση, έχετε συνηθίσει να συγκεντρώνετε συμβουλές για την κατάταξη στην υψηλότερη δυνατή θέση.

Με το AdWords, πληρώνετε περισσότερα για να είστε νούμερο ένα. Θεωρήστε ότι δεν είστε υπ ‘αριθμόν ένα.

Διαβάστε  Τοπικό SEO για πολλές επιχειρήσεις και αναφορές – Citations

Αυτή η συμβουλή προέρχεται από το Oribi, όπου ο blogger Asi Dayan γράφει: «Το να είσαι στην πρώτη θέση συνήθως απαιτεί πολύ υψηλότερη προσφορά σε σύγκριση με αυτό που χρειάζεται για να είσαι δεύτερος ή τρίτος, ακόμα κι αν έχεις υψηλό Δείκτη ποιότητας και στις περισσότερες περιπτώσεις θα είναι δραματική η αύξηση του CPA σας, σε σημείο που δεν είναι οικονομικά αποδοτικό. “

Ο Dayan συνεχίζει να εξηγεί εστιάζοντας στις μέσες θέσεις χαμηλότερες από τον αριθμό ένα, οι διαφημίσεις σας θα εξακολουθούν να φαίνονται και να λαμβάνουν κλικ σε μεγάλους όγκους, αλλά οι δαπάνες σας θα μειωθούν.

7. Μετρήστε τα αποτελέσματά σας

Ένα κλασσικό λάθος των Marketers από τότε που έχει μπει το Google Adwords στις ζωές μας είναι ότι δεν παρακολουθούν στενά τα αποτελέσματα. Και σημειώστε ότι τα κλικ δεν εξισώνονται με τα αποτελέσματα, μετατροπές.

Υπάρχουν αρκετές αποχρώσεις για την παρακολούθηση μετατροπών, για τις οποίες έχετε εκτεταμένο έλεγχο. Εάν η διαδικασία ακούγεται απογοητευτική, ελέγξτε αυτό το ενημερωτικό βίντεο διάρκειας τεσσάρων λεπτών από την Google για να κατανοήσετε τα βασικά στοιχεία για να ξεκινήσετε.

Το βίντεο εξηγεί επίσης πώς μπορείτε να χρησιμοποιείτε τα δεδομένα μετατροπών σας για να βελτιώσετε το κόστος ανά κλικ (CPC) και τα συνολικά αποτελέσματά σας αυξάνοντας τις προσφορές σας για λέξεις-κλειδιά και διαφημίσεις που είναι πιο πιθανό να μετατρέψουν.

Κάντε το AdWords να αποδώσει καρπούς

Σαφώς, η είσοδος στο πρόγραμμα Google AdWords είναι μια συντόμευση που εμφανίζεται στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης που μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη της επωνυμίας σας.

Ωστόσο, οι επιδιώξεις σας στο PPC δεν θα διαρκέσουν πολύ, αν οι επενδύσεις σας δεν σας πληρώνουν. Μπορεί να έχετε την πολυτέλεια να έχετε τον προϋπολογισμό για να επιτρέψετε κάποιο χρόνο για να επιτύχετε θετική απόδοση επένδυσης (ROI), αλλά όσο μεγαλύτερο είναι το χρονικό πλαίσιο, τόσο πιο ακριβό και επικίνδυνο είναι.

Προκειμένου να εξαργυρώσετε ένα από τα σημαντικότερα κανάλια των σύγχρονων μέσων ενημέρωσης, πρέπει να μάθετε πώς να αποφεύγετε να κάνετε δαπανηρά λάθη, να μειώσετε τα κόστη απόκτησης πελατών και να σας πληρώσει το AdWords.

Διαβάστε ακόμη :

Google news
Είπαν για εμάς.

Ο Γιώργος κάνει ότι υπόσχεται και χαίρομαι που συνεργάστηκα μαζί του! Κατάφερε να φέρει το eshop μας idaniko-varos.gr, μέσα σε λίγους μήνες, στην πρώτη σελίδα και στις πρώτες θέσεις στην Google σε πολλές κομβικες λέξεις κλειδιά. Πάντα πρόθυμος στην επικοινωνία εξηγώντας και παρέχοντας λύσεις σε ότι χρειάστηκε. Γιώργο σε ευχαριστώ για την συνεργασία μας 🙏
Ο Γιώργος και η ομάδα του μετά από ένα 6μηνο συνεργασίας μας έχουν αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Εξαιρετικοί επαγγελματίες, σχεδόν αμέσως μετά την έναρξη της συνεργασίας μας δεχτήκαμε τηλέφωνα και email. Ευχαριστούμε πολύ.
Eleni KarydiEleni Karydi
15:29 14 Feb 24
Επιτυχία στόχων, ταχύτητα και επαγγελματισμος κάνουν τη διαφορά εδώ.Η καλύτερη μου επιλογή!
Stavros VentourisStavros Ventouris
11:12 07 Feb 24
Εξειδικευμένοι στο είδος τους !!
Mama StalkerMama Stalker
15:58 06 Feb 24
Εξαιρετική δουλειά.Το site μας εκπέμπει επαγγελματισμό και αξιοπιστία.Ευχαριστούμε για όλα.
kostas Antonakakiskostas Antonakakis
15:17 30 Jan 24
Ο Γιώργος είναι ο μέτρ του SEO, αυξάνει τη διαδικτυακή προβολή με απαράμιλλη τεχνογνωσία. Οι στρατηγικές του ιδέες και η σχολαστική βελτιστοποίηση οδηγούν σε σημαντικές βελτιώσεις στην επισκεψιμότητα και την κατάταξη. Συνεργάσιμος, καινοτόμος και προσανατολισμένος στα αποτελέσματα, ο Γιώργος και η ομάδα του αποτελούν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για κάθε προσπάθεια ψηφιακού μάρκετινγκ. Η συνεργασία μαζί του υπήρξε μεταμορφωτική, εξασφαλίζοντας την επιτυχία στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του SEO. Συνιστάται ανεπιφύλακτα για όσους αναζητούν έναν αφοσιωμένο επαγγελματία που δεσμεύεται να παρέχει μετρήσιμα και αποτελεσματικά αποτελέσματα.
VAL BALASKAVAL BALASKA
11:07 18 Jan 24
Ο κύριος Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι γνώστης του SEO και του marketing γενικά. Ότι του ζητήθηκε για το koufetakia.gr το έφερε εις πέρας με επιτυχία.Γενικά είναι άνθρωπος που βοηθάει πάρα πολύ και προσωπικά τον συνιστώ ανεπιφύλακτα!!!
Kostas PapanikosKostas Papanikos
11:00 29 Nov 23
Ο Γιώργος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας ψάχνει προτείνει καινούργιες ιδέες, από το πρώτο κιόλας μήνα συνεργασίας είδα τη σελίδα μου να ανεβαίνει πολύ γρήγορα και σε αρκετές αναζητήσεις έχει πιάσει τη πρώτη σελίδα στη πρώτη θέση. Γιώργο σε ευχαριστώ πολύ.
Ο κ. Χατζηθεοδοσίου είναι ίσως ο μοναδικός γνώστης στην Ελλάδα του απαιτητικότατου δικηγορικού marketing, με γνώση του χώρου και των ιδιαιτεροτήτων του. Συνεπής, όπως και όλη η ομάδα του, την οποία χαρακτηρίζει η ευγένεια, η προθυμία και η αμεσότητα.
White MedusaWhite Medusa
14:43 17 Nov 23
10/10 σαπορτ και άμεση εξυπηρέτηση.
Christos KaliakatsosChristos Kaliakatsos
10:13 21 Oct 23
Εξαιρετικοί επαγγελματίες
Anastasios SkardoutsosAnastasios Skardoutsos
15:29 26 Jul 23
Εξαιρετικός συνεργάτης! Ακούραστος δουλευταράς με βαθιά γνώση του αντικειμένου! Γιώργο σ´ ευχαριστώ πολύ!
Sofia MerianouSofia Merianou
13:21 26 Jul 23
Άψογος επαγγελματίας με συνέπεια και εμπιστοσύνη ! Αξίζει να δουλέψετε μαζί του ,θα δείτε φοβερά αποτελέσματα στην δουλειά σας !
Ό,τι και να πω για τον Γιώργο Χατζηθεοδοσίου θα είναι πραγματικά λίγο. Εξαιρετικός επαγγελματίας και άριστος γνώστης του αντικειμένου του, που το καταλαβαίνει κάποιος από τα πρώτα λεπτά της συνομιλίας μαζί του.Δεν θα ακούσεις ποτέ τον Γιώργο να λέει φανφάρες ή λόγια του αέρα, αντιθέτως όσα λέει έχουν βάση, στόχο και επιχειρήματα. Και στο τέλος αποδεικνύονται όλα εμπράκτως!!Αντιλαμβάνεται άμεσα τις ανάγκες του πελάτη του και προσαρμόζεται εύκολα σε αυτές, ακόμη και σε ιδιαίτερες περιπτώσεις marketing, όπως το ιατρικό digital marketing.Ο Γιώργος είναι ένας επαγγελματίας που είναι πάντα εκεί, να βοηθήσει υποστηρίζοντας τις ανάγκες σου και να ακούσει τους προβληματισμούς σου ως προς αυτές. Είναι ακόμη εξαιρετικός άνθρωπος, που θα τον ήθελε κάποιος σίγουρα στην παρέα του!Γιώργο, σου ευχομαι να συνεχίσεις τη δημιουργική και ανοδική πορεία που έχεις χαράξει και διαγράφεις και όλα τα όνειρα και οι στόχοι σου να γίνουν πραγματικότητα!!!
Ανακάλυψα τον Γιώργο μέσω συστάσεων και αποφάσισα να τον εμπιστευτώ για τις ανάγκες SEO της επιχείρησής μου, και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο ικανοποιημένος με τα αποτελέσματα που έχω δει!Ο Γιώργος είναι πραγματικός ειδικός στον τομέα του SEO. Κατάφερε να βελτιώσει σημαντικά την ορατότητα της ιστοσελίδας μου στις μηχανές αναζήτησης μέσω στρατηγικών που αποδείχθηκαν αποτελεσματικές. Η ιστοσελίδα μου ανέβηκε ραγδαία στις αποτελεσματικές σελίδες αποτελεσμάτων και το κίνητρο που έχει δημιουργήσει στην επιχείρησή μου είναι αξιοθαύμαστο.Όχι μόνο παρέχει εξαιρετική επικοινωνία και υποστήριξη, αλλά είναι επίσης πολύ προσιτός και πρόθυμος να απαντήσει σε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή ανησυχίες έχω. Εκτίμησα πραγματικά το γεγονός ότι με ενημέρωνε συνεχώς για την πρόοδο του έργου και με κρατούσε ενήμερο για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του SEO.
texnikos ipologistontexnikos ipologiston
16:04 08 Jun 23
Ο Γιώργος Χατζηθεοδοσίου είναι ένας εξαιρετικά ικανός και επαγγελματίας Digital Marketing Specialist. Έχοντας συνεργαστεί μαζί του για μια περίοδο, είμαι σε θέση να πω ότι η εμπειρία μου με αυτόν ήταν πραγματικά εξαιρετική.Από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την υπεύθυνη θέση του ως Digital Marketing Specialist, ο Γιώργος έδειξε την εμπειρογνωμοσύνη και την τεχνογνωσία που απαιτούνται για να επιτελέσει αυτόν τον ρόλο με επιτυχία. Κατέχει βαθιά γνώση στις στρατηγικές και τα τεχνικά εργαλεία του ψηφιακού μάρκετινγκ και μπορεί να τις εφαρμόσει με αποτελεσματικότητα για την προώθηση των προϊόντων και των υπηρεσιών της επιχείρησης.Ο Γιώργος μπορεί να δημιουργήσει σφαιρικά σχέδια μάρκετινγκ που συνδυάζουν τα διάφορα στοιχεία του ψηφιακού τοπίου. Από τον καθορισμό των στόχων και του κοινού μέχρι τον σχεδιασμό και την υλοποίηση καμπανιών, ο Γιώργος είναι εξαιρετικά προσεκτικός και λεπτομερής, επιδεικνύοντας πάντα υψηλή ποιότητα και επαγγελματισμό.Ένα από τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που επιθυμώ να επισημάνω για τον Γιώργο είναι η ικανότητά του να ανταποκρίνεται με επιτυχία σε μια δυναμική και αλλαγμένη αγορά. Αντιλαμβάνεται τις νέες τάσεις και τις αλλαγές στην κατανάλωση πληροφοριών και μπορεί να προσαρμοστεί γρήγορα για να επωφεληθεί από αυτές. Είναι συνεχώς ενημερωμένος για τις καινοτομίες και τις βέλτιστες πρακτικές του ψηφιακού μάρκετινγκ, και επιδεικνύει προθυμία για συνεχή μάθηση και ανάπτυξη.Επιπλέον, η ικανότητα του Γιώργου να αναλύει δεδομένα και να αξιοποιεί μεγάλα σύνολα δεδομένων είναι εντυπωσιακή. Μπορεί να αποκτήσει αναλυτική κατανόηση των μετρήσεων και των επιδόσεων των καμπανιών και να προτείνει βελτιώσεις και προσαρμογές για να επιτευχθούν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.Όλα τα παραπάνω στοιχεία συμβάλλουν στην επιτυχία του Γιώργου ως Digital Marketing Specialist. Η επαγγελματική του προσέγγιση, η ποιότητα της δουλειάς του και η ικανότητά του να προσαρμοστεί και να καινοτομεί τον καθιστούν έναν αξιόπιστο επαγγελματία.Τέλος, θα ήθελα να αναφέρω ότι ο Γιώργος είναι επίσης εξαιρετικός στην επικοινωνία και την συνεργασία. Είναι προσιτός, ακούει προσεκτικά τις ανάγκες των πελατών και είναι διαθέσιμος να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές όποτε χρειάζεται.Ο Γιώργος είναι ένας εξαιρετικά ικανός Digital Marketing Specialist με εντυπωσιακές δεξιότητες και γνώσεις. Συνιστώ ανεπιφύλακτα τις υπηρεσίες του σε κάθε επιχείρηση ή οργανισμό που αναζητά αποτελεσματικές και καινοτόμες στρατηγικές ψηφιακού μάρκετινγκ.
Stefanos KontopoulosStefanos Kontopoulos
11:37 13 Apr 23
Ο Γιώργος είναι γνώστης του αντικειμένου σε πολλά επίπεδα, Μελετάει το κάθε project και αυτό που θα σου εγγυηθεί, αυτό θα γίνει στο τέλος. Έμεινα απόλυτα ευχαριστημένος με την συνεργασία μαζί του και ουσιαστικά μέσα σε ενάμισυ μήνα, είχε πετύχει το στόχο που είχαμε βάλει. Επίσης και σαν άνθρωπος είναι απόλυτα συνεργάσιμος και αντιλαμβάνεται άμεσα αυτό που θέλει ο πελάτης. Πέντε αστέρια και λίγα είναι…. Σ’ευχαριστώ Γιώργο για όλα και συνεχίζουμε.
js_loader

Ζητήστε δωρεάν εκτίμηση.

Το κίνητρο μας είναι τεράστιο, καθώς μεγαλώνουμε μαζί σας. Συμμετέχουμε κάθε χρόνο σε διεθνείς οργανισμούς και αποκτάμε διακρίσεις, μέσα από τις επιτυχίες που χτίζουμε στο δικό σας project.


    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *