Με τη φροντίδα των ασθενών στο επίκεντρο του ιατρείου σας, μπορεί να μην σκέφτεστε τόσο πολύ το μάρκετινγκ. Αλλά για τους γιατρούς που επιθυμούν να έχουν μια ισχυρή έναρξη ή τους ιατρούς που θέλουν να αυξήσουν τον όγκο των ασθενών, η επανεξέταση των στρατηγικών μάρκετινγκ πρακτικής και η δημιουργία ενός σχεδίου μάρκετινγκ για ένα ιατρείο είναι απαραίτητη για την επίτευξη αυτών των στόχων. Ίσως αναρωτιέστε ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να προωθήσετε την ιατρική σας πρακτική για να προσελκύσετε νέους ασθενείς.
- Τι είδους ιστοσελίδα χρειάζεστε;
- Πώς διασφαλίζετε ότι έχετε την ίδια ορατότητα με τον ανταγωνισμό στα αποτελέσματα αναζήτησης;
- Από πού πρέπει να ξεκινήσετε με όλα αυτά;
Ξεκινάτε διαμορφώνοντας ένα σχέδιο μάρκετινγκ ιατρικής πρακτικής για να καλύψετε όλες τις βάσεις σας.
Γιατί το ιατρείο σας χρειάζεται ένα σχέδιο ψηφιακού μάρκετινγκ
Όσο πιο φιλόδοξοι είναι οι στόχοι ανάπτυξής σας, τόσο πιο πιθανό είναι να χρειαστείτε μάρκετινγκ για να επιτύχετε την ικανότητα του ασθενούς-στόχου σας. Όσο πιο γεμάτη είναι η αγορά σας, τόσο περισσότερο χρειάζεστε μάρκετινγκ για να διαφοροποιήσετε την πρακτική σας από τις υπόλοιπες. Η στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ αφορά τον προσεκτικό σχεδιασμό, ώστε να επενδύσετε με σύνεση.
Παραδοσιακό Vs. Ψηφιακό μάρκετινγκ
Η παραδοσιακή διαφήμιση, καλύπτει μια ολόκληρη περιοχή αδιακρίτως, ενώ το ψηφιακό μάρκετινγκ μπορεί να στοχεύσει ένα πιο ακριβές κοινό με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έτσι, αντί να καταλήξετε στον κάδο απορριμμάτων, με το ψηφιακό μάρκετινγκ θα βρεθείτε μπροστά στα μάτια όπου οι δραστηριότητες των περισσότερων ανθρώπων έχουν μετατοπιστεί – στο να περνούν χρόνο στο διαδίκτυο. Μια άλλη βασική διαφορά μεταξύ της έντυπης διαφήμισης και της ψηφιακής διαφήμισης είναι η δομή του κόστους. Για παράδειγμα, όταν πληρώνετε για μια έντυπη διαφήμιση, το κόστος βασίζεται στο υποτιθέμενο μέγεθος του κοινού. Με το pay-per-click (γνωστό και ως διαφημίσεις Google) πληρώνετε μόνο όταν κάποιος ενδιαφερόμενος κάνει κλικ στη διαφήμιση.
Βασικά στοιχεία κάθε στρατηγικής μάρκετινγκ στην υγεία
Το μάρκετινγκ πρακτικής αποτελείται από όλα εκείνα τα κανάλια και τις μεθόδους που εφαρμόζετε για να συνδεθείτε με τον ιδανικό ασθενή σας. Όσο περισσότερα μαθαίνετε για το μάρκετινγκ, τόσο περισσότερο συνειδητοποιείτε όλους τους διαφορετικούς τρόπους που υπάρχουν για να βγείτε στη δημοσιότητα – παραδοσιακές έντυπες έναντι ψηφιακές, SEO έναντι πληρωμένων ψηφιακών διαφημίσεων, ποιες πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης να ασχοληθείτε και πολλά άλλα. Η αποδεδειγμένη στρατηγική ιατρικού μάρκετινγκ μας αποτελείται από αυτά τα στοιχεία:
- Ένας διαδραστικός ιστότοπος βελτιστοποιημένος για νέες καταγραφές αιτημάτων ραντεβού ασθενών.
- Ιστότοπος επίσης βελτιστοποιημένος για βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης (SEO) με περιεχόμενο ιστολογίου για υποστήριξη των κερδών SEO.
- Διαφημίσεις Google Ads και Facebook για να δείτε τους ιδανικούς σας υποψήφιους καθώς περνούν χρόνο στο διαδίκτυο.
- Διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης για τη σύνδεση με τους ασθενείς και την καλλιέργεια της επωνυμίας σας.
- Διαχείριση διαδικτυακών κριτικών για την προώθηση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην επιλογή της πρακτικής σας έναντι άλλων.
- Η διαχείριση καταχωρίσεων στο Διαδίκτυο θα βρίσκεται σε όσο το δυνατόν περισσότερα μέρη.
Δημιουργήστε το σχέδιο μάρκετινγκ για την υγεία σας για να προσελκύσετε πιθανούς ασθενείς
Το να προσδιορίσετε ποιο είναι το κοινό-στόχος σας και πώς να συνδεθείτε μαζί του είναι το κλειδί για οικονομικά αποδοτικό ψηφιακό μάρκετινγκ. Ένα πολύ ευρύ κοινό μπορεί να οδηγήσει σε σπάταλες δαπάνες. Για παράδειγμα, εάν έχετε ένα ιατρείο στο Μαρούσι, θέλετε να ξεκινήσετε να κάνετε μάρκετινγκ, σε όσους βρίσκονται εντός αυτής της γεωγραφικής περιοχής. Ωστόσο, οι πλατφόρμες ψηφιακής διαφήμισης όπως το Facebook μπορούν να γίνουν πολύ αναλυτικές με χαρακτηριστικά κοινού όσον αφορά τις δημογραφικές πληροφορίες και τα ενδιαφέροντα. Ενώ η συλλογή δεδομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί αντικείμενο διαμάχης εδώ και αρκετό καιρό, αυτή η λειτουργία χρησιμοποιείται κυρίως για την προσαρμογή της διαφημιστικής εμπειρίας για τους χρήστες.
Για παράδειγμα, μια παιδιατρική πρακτική που διεξάγει μια αθλητική σωματική προώθηση θα μπορούσε να στοχεύσει γονείς εφήβων που δείχνουν ενδιαφέρον για το ποδόσφαιρο γυμνασίου και την αγορά εξοπλισμού.
Πρότυπο σχεδίου μάρκετινγκ ιατρικής πρακτικής: Μια πιο προσεκτική ματιά στα 6 βασικά εργαλεία
Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, τα βασικά στοιχεία ιατρικού μάρκετινγκ περιλαμβάνουν έναν φιλικό προς τον χρήστη ιστότοπο, SEO, Google Ads, διαφημίσεις Facebook, ενεργά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κάλυψη διαδικτυακών καταχωρίσεων και διαχείριση διαδικτυακών κριτικών. Η ενεργοποίηση όλων αυτών των καναλιών στο σχέδιο μάρκετινγκ της ιατρικής σας πρακτικής μεγιστοποιεί την έκθεσή σας στο διαδίκτυο, έτσι ώστε οι ασθενείς –οι σωστοί ασθενείς– να μπορούν να σας βρουν στο διαδίκτυο. Το πρότυπο σχεδίου μάρκετινγκ ιατρικής πρακτικής είναι μόνο ένα σημείο εκκίνησης. Το κάνετε δικό σας παρουσιάζοντας το εμπορικό σήμα του ιατρείου σας, τι κάνει το ιατρείο σας διαφορετικό, τα σημεία πόνου των ασθενών σας και πώς οι πάροχοι σας έχουν τις καλύτερες λύσεις.
Ένας ιστότοπος μετατρέπει τους επισκέπτες του ιστότοπου σε νέους ασθενείς
Έχετε έναν ιστότοπο που διευκολύνει το ταξίδι του ασθενούς, που σημαίνει ότι παρέχετε στον επισκέπτη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται για να κάνει το επόμενο βήμα, συμπεριλαμβανομένης της ευκολίας υποβολής ενός νέου αιτήματος ραντεβού ασθενούς. Ένας σύγχρονος σχεδιασμός ιστότοπου υγειονομικής περίθαλψης θα πρέπει να είναι φιλικός προς τα κινητά, πράγμα που σημαίνει ότι ένας ασθενής έχει την ίδια ευκολία χρήσης σε μια φορητή συσκευή όπως και σε έναν προσωπικό υπολογιστή. Ο ανταποκρινόμενος σχεδιασμός επιτρέπει αυτή τη συμβατή λειτουργία.
Σχετική είναι επίσης η δυνατότητα κλικ για κλήση στον αριθμό τηλεφώνου σας και η αναγραφή του αριθμού σας στο επάνω μέρος της σελίδας. Με αυτόν τον τρόπο, αν προτιμούν να μιλήσουν με ένα άτομο, το μόνο που έχουν να κάνουν είναι να κάνουν κλικ στον αριθμό τηλεφώνου σας και να πατήσουν αποστολή. Όσο πιο περίπλοκος είναι ο τομέας της ιατρικής σας, τόσο περισσότερες ερωτήσεις θα έχουν οι ασθενείς. Όσο καλύτερα μπορείτε να παρέχετε πληροφορίες στον ιστότοπό σας με τρόπους που βοηθούν τους ασθενείς να κατανοήσουν, τόσο πιο θετική θα είναι η εμπειρία του ασθενούς.
Αυτό αφήνει την προοπτική σας με μια εξαιρετική πρώτη εντύπωση. Τέλος, ο ιστότοπός σας θα πρέπει να διευκολύνει το να γίνετε νέος ασθενής. Η ύπαρξη της νέας φόρμας αιτήματος ασθενούς στην κύρια σελίδα αντί να είναι θαμμένη κάπου στην ενότητα “Επικοινωνήστε μαζί μας” του ιστότοπου μετατρέπει έναν επισκέπτη του ιστότοπου σε ασθενή μέσα σε λίγα λεπτά.
Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης: Αφήστε νέους ασθενείς να έρθουν κοντά σας
Έχετε έναν ιστότοπο που η Google θεωρεί πολύτιμο και σχετικό για τους χρήστες, ώστε αυτή η μηχανή αναζήτησης να επιλέξει τον δικό σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Μπορείτε να έχετε τον πιο όμορφο και εύρυθμο ιστότοπο στον κόσμο, αλλά χωρίς να παίζετε σύμφωνα με τους κανόνες της Google, δεν θα εμφανιστεί στην αναζήτηση. Για αυτό, ενσωματώνουμε τις βέλτιστες πρακτικές SEO.
Είναι ο ιστότοπός σας φιλικός προς την ανίχνευση;
Τα αυτοματοποιημένα ρομπότ της Google πρέπει να είναι σε θέση να κατανοήσουν τι είναι ο ιστότοπός σας. Η δομή του ιστότοπου επιτρέπει σε αυτά τα ρομπότ να συγκεντρώνουν όλες τις πληροφορίες που χρειάζονται για να κατανοήσουν πώς ο ιστότοπός σας είναι σχετικός με τους χρήστες της μηχανής αναζήτησής τους. Με αυτόν τον τρόπο ο ιστότοπός σας θα εμφανίζεται κάτω από επιλεγμένους όρους αναζήτησης. Χρειάζεστε την πρώτη σελίδα στη Google, για να πάρετε το πλεονέκτημα.
Έχει ο ιστότοπός σας τις σωστές λέξεις-κλειδιά;
Περιεχόμενο πλούσιο σε λέξεις-κλειδιά στον ιστότοπό σας ενημερώνει επίσης τους αλγόριθμους της Google σχετικά με το ποιος είναι σχετικός ο ιστότοπός σας. Το περιεχόμενο του ιστότοπου πρέπει να περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά που ταιριάζουν με την πρόθεση αναζήτησης του κοινού σας, συμπεριλαμβανομένης της τακτικής δημοσίευσης άρθρων ιστολογίου.
Πληρωμένη διαφήμιση στο Google, το Facebook και άλλα
Εξετάστε το ενδεχόμενο να εκτελέσετε διαφημιστικές καμπάνιες πληρωμένης αναζήτησης για να έχετε κορυφαία θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης. Υπάρχει άλλος τρόπος να βρεθεί στην αναζήτηση; Ναί. Η μέθοδος pay-to-play για την προβολή της διαδικτυακής αναζήτησης είναι το Google Ads, που αναφέρεται επίσης ως pay-per-click (ή μάρκετινγκ PPC). Οι καμπάνιες εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης μαζί με άλλα μέρη της σελίδας αποτελεσμάτων της μηχανής αναζήτησης (ή SERP). Το θετικό του Google Ads είναι ότι πληρώνετε μόνο για τα κλικ που δημιουργείτε.
Το μειονέκτημα είναι ότι αυτό μπορεί να συμβεί γρήγορα, επομένως θα πρέπει να προϋπολογιστείτε προσεκτικά πόσα ξοδεύετε σε αυτήν την πτυχή του ψηφιακού μάρκετινγκ. Όπως αναφέρθηκε προηγουμένως, η διαφήμιση μέσων κοινωνικής δικτύωσης (ιδίως στο Facebook) μπορεί να προβάλλει διαφημίσεις που είναι ορατές από το κοινό που έχετε προσαρμόσει για την καμπάνια σας. Αυτό είναι πολύ αποτελεσματικό για να βρεθείτε μπροστά στους σωστούς ασθενείς.
Εμπειρικός κανόνας – εάν οι ανταγωνιστές σας προβάλλουν διαφημίσεις επί πληρωμή σε πλατφόρμες υψηλής επισκεψιμότητας όπως η Google και το Facebook, είναι προς το συμφέρον σας να το κάνετε επίσης.
Social Media: Γιατί πρέπει να είστε στο Facebook, Instagram
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για ιατρικές πρακτικές είναι ένα δυναμικό εργαλείο ψηφιακού μάρκετινγκ λόγω του τρόπου με τον οποίο οικοδομούν σύνδεση με την τοπική κοινότητα και καλλιεργούν την επωνυμία σας. Σας επιτρέπει να συνδέεστε με τους ασθενείς σας εκτός των επισκέψεων στο ιατρείο και έτσι έχει τη δυνατότητα να εξασφαλίσει την πίστη των ασθενών. Αποτυπώνει επίσης την ικανοποίηση των ασθενών που, με τη σειρά του, θα πείσει τους υποψήφιους ασθενείς να κάνουν κράτηση με το ιατρείο σας. Έχοντας σταθερούς ακόλουθους, χρήσιμο περιεχόμενο μέσων κοινωνικής δικτύωσης και θετική αφοσίωση σηματοδοτεί στους καταναλωτές υγειονομικής περίθαλψης ότι παρέχετε μια εξαιρετική εμπειρία στον ασθενή.
Διαχείριση κριτικών: Μεγιστοποιήστε τη διαδικτυακή φήμη της πρακτικής σας
Να είστε προνοητικοί στη βελτίωση των αξιολογήσεών σας και στην παρακολούθηση των κριτικών σας, έτσι ώστε οι ασθενείς να είναι άνετα όταν κάνουν κράτηση μαζί σας. Από στόμα σε στόμα αποτελεί αξιόπιστη πηγή παραπομπών για πολλές δεκαετίες. Οι διαδικτυακές αξιολογήσεις και κριτικές είναι σαν από στόμα σε στόμα, αλλά σε μεγαλύτερη κλίμακα. Οι ασθενείς μπορούν να ενημερωθούν για μια κλινική κατόπιν αιτήματος από δεκάδες τρέχοντες ασθενείς. Σχεδόν το 90 τοις εκατό των ασθενών αναφέρονται σε κριτικές πριν κλείσουν αυτό το αρχικό ραντεβού, επομένως από αυτό μπορούμε να καταλάβουμε ότι τα σχόλια των ασθενών έχουν μεγάλη επιρροή.
Ωστόσο, η απόκτηση της βαθμολογίας με 5 αστέρια που θέλετε απαιτεί λίγη προσπάθεια. Όσο περισσότερες θετικές κριτικές συγκεντρωθούν, τόσο καλύτερος θα είναι ο μέσος όρος σας. Το να ζητάτε συνεχώς κριτικές βοηθά στη δημιουργία του προφίλ σας στο διαδίκτυο και της βαθμολογίας με αστέρια. Η διαχείριση της φήμης για τους γιατρούς θα κάνει το ιατρείο σας πιο ελκυστικό παράλληλα με τον ανταγωνισμό.
Ηλεκτρονικές καταχωρίσεις καταλόγου Να παρατίθενται παντού με ενημερωμένες και ακριβείς πληροφορίες πρακτικής
Σχεδόν οι μισοί ασθενείς χρησιμοποιούν λίστες καταλόγων στο διαδίκτυο για να συγκεντρώσουν πληροφορίες σχετικά με τους παρόχους. Όπου και αν πάνε online οι ασθενείς σας και όπου είναι ο ανταγωνισμός σας, θα πρέπει να είστε και εσείς εκεί. Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να ενημερώσετε τις καταχωρίσεις σας σε κάθε ιστότοπο καταλόγου για τον οποίο είστε κατάλληλος. Εκτός από το Google My Business και γενικούς ιστότοπους με καταχωρίσεις παρόχων υγειονομικής περίθαλψης, όπως το Doctor Any Time, θα πρέπει να εξετάσετε ποιες καταχωρίσεις ειδικοτήτων είναι διαθέσιμες. Το να έχετε συνεπείς πληροφορίες στις καταχωρίσεις σας παρέχει καλύτερη εμπειρία για τον ασθενή και είναι καλό για την υγεία του SEO, καθώς στέλνει σταθερά μηνύματα στην Google.
Συνδυάστε αυτά τα 6 στοιχεία για να αυξήσετε την ορατότητα της πρακτικής σας
Ένα πλήρες πλάνο μάρκετινγκ ιατρικής πρακτικής είναι αυτό που δεσμεύει όλα τα κανάλια μάρκετινγκ ώστε να μεγιστοποιήσει τις πιθανότητες να σας βρουν οι ιδανικοί ασθενείς σας κατά τη διάρκεια του χρόνου που περνούν στο διαδίκτυο. Για πολλούς σύγχρονους ασθενείς, εάν ένα τοπικό ιατρείο δεν έχει ιστοσελίδα, είναι σαν να μην υπάρχει. Το ψηφιακό μάρκετινγκ συναντά τους ασθενείς στο ταξίδι φροντίδας τους σε πολλά σημεία και κάθε σημείο επαφής δημιουργεί εμπιστοσύνη με τους υποψήφιους ασθενείς.
Το Ταξίδι Ασθενούς συναντά το Ψηφιακό Μάρκετινγκ
Επειδή το Διαδίκτυο έχει γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας, μας βοηθά επίσης να λάβουμε σημαντικές αποφάσεις για τη ζωή μας, όπως το πού να πάμε για ιατρική περίθαλψη. Ακολουθούν οι τρόποι με τους οποίους οι ασθενείς συνδέονται με τις επιλογές υγειονομικής περίθαλψης κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους μέσω πολλών σημείων επαφής ψηφιακού μάρκετινγκ.
Φάση ευαισθητοποίησης: Μέσω αναζητήσεων για συμπτώματα και θεραπείες, οι ασθενείς θα συναντήσουν ιστολόγια, σελίδες με συχνές ερωτήσεις και άλλο διαδικτυακό περιεχόμενο που τους βοηθά να κατανοήσουν ποια βοήθεια είναι διαθέσιμη για τις ανησυχίες υγείας τους. Για να βρεθούν οι πόροι σας, χρειάζεστε SEO και PPC υγειονομικής περίθαλψης.
Φάση αξιολόγησης: Όταν ο ασθενής σκέφτεται τη φροντίδα, θα σταθμίσει τις επιλογές. Ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους για να το κάνει αυτό είναι να διαβάσει online κριτικές σχετικά με πρακτικές. Ένας ασθενής μπορεί να ζητήσει από τις συνδέσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης να προτείνουν έναν πάροχο στο Facebook. Εάν ένας φίλος αναφέρει μια πρακτική σε ένα σχόλιο σε μια ανάρτηση συστάσεων, το Facebook θα προσπαθήσει να αντιστοιχίσει την πρακτική με έναν σύνδεσμο στη σελίδα του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Από εκεί, ο ασθενής μπορεί να κάνει κλικ στη σελίδα του ιατρείου στο Facebook για να μάθει περισσότερα γι’ αυτόν, ακόμη και να δει πού έχει μεγάλη ενασχόληση με τους υπάρχοντες ασθενείς.
Φάση συμμετοχής: Ο ασθενής έχει πλέον την τάση να κάνει το πρώτο μεγάλο βήμα στο ταξίδι της υγειονομικής περίθαλψης κάνοντας κράτηση για την αρχική επίσκεψη. Οι δωρεάν προσφορές συμβουλών το τηλέφωνο ή φόρμα επικοινωνίας για ραντεβού προσελκύουν το ενδιαφέρον των ασθενών πριν προχωρήσουν σε άλλη ιστοσελίδα.
Φάση επιρροής: Αφού γίνει ασθενής και έχει μια εξαιρετική εμπειρία με ένα ιατρείο, ο ασθενής γίνεται αυτός που αφήνει λαμπερές κριτικές στο διαδίκτυο και υποστηρίζει την πρακτική σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η συνάντηση με ασθενείς σε αυτά τα κρίσιμα σημεία των προσωπικών τους ταξιδιών απλώς χτίζει εμπιστοσύνη και ενδιαφέρον για το ιατρείο σας.
Η ομάδα του SEO MARKETER Διευκολύνει τον Σχεδιασμό Ψηφιακού Μάρκετινγκ της Υγείας
Στόχος σας είναι να δείτε σταθερή ανάπτυξη και να υποδεχτείτε νέους ασθενείς καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, και αυτός είναι και ο στόχος μας. Η ολοκληρωμένη λύση ψηφιακού μάρκετινγκ που διαθέτουμε για ανάπτυξη πρακτικής ξεκινά με έναν μοναδικό για εσάς σχεδιασμό ιατρικού ιστότοπου. Στόχος μας είναι να αποτυπώσουμε την προσωπικότητα του ιατρείου σας και να σχεδιάσουμε τον ιστότοπό σας γύρω από αυτό που θέλουν να δουν οι ασθενείς σας.
Μόλις θέσουμε σε λειτουργία τον ιστότοπό σας, μπορούμε να δεσμεύσουμε όλα τα κανάλια μάρκετινγκ που βοηθούν τους ασθενείς να σας βρουν:
SEO για τον ιστότοπό σας, διαφημίσεις PPC, διαφημίσεις Facebook, διαχείριση μέσων κοινωνικής δικτύωσης, διαχείριση διαδικτυακών κριτικών και διαχείριση διαδικτυακών καταχωρίσεων. Όλα αυτά τα κάνουμε με ένα πολυεπίπεδο σχέδιο υπηρεσιών που ταιριάζει στους στόχους και τον προϋπολογισμό σας. Το μάρκετινγκ είναι κάτι περισσότερο από μια επιχειρηματική δαπάνη του προϋπολογισμού βάσει στοιχείων γραμμής, είναι μια επένδυση και ένα σταθερό σχέδιο μάρκετινγκ ιατρικής πρακτικής σας βάζει στο σωστό δρόμο.
Ζητήστε δωρεάν συμβουλή αξιολόγησης παρουσίας στο Διαδίκτυο από τον SEO MARKETER!
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.