Τι χρειάζεται για να φτιάξω Ιστοσελίδα; Είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να προσεγγίσουν οι επιχειρήσεις τους πελάτες τους και είναι επίσης ένας πολύ καλός τρόπος για να δημιουργήσουν ένα κοινό οι προσωπικές μάρκες. Χρειάζεται όμως πολλή δουλειά, γι’ αυτό ας εμβαθύνουμε στο τι χρειάζεται για να φτιάξουμε έναν ιστότοπο
Χρειάζεται πολύς προγραμματισμός για τη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να γνωρίζετε είναι τι πρέπει να κάνει ο ιστότοπός σας. Είναι ένα εργαλείο πωλήσεων ή το θέλετε ως έναν ενημερωτικό οδηγό; Θέλετε οι άνθρωποι να μπορούν να εγγραφούν για το ενημερωτικό σας δελτίο στον ιστότοπο ή χρειάζονται πρόσβαση σε λειτουργίες εξυπηρέτησης πελατών, όπως chat και υποστήριξη μέσω email; Αφού απαντηθούν αυτές οι ερωτήσεις, ακολουθεί το επόμενο μεγάλο ερώτημα: ποιος θα χρησιμοποιεί αυτόν τον ιστότοπο;
Δεν μπορείτε απλά να δημιουργήσετε έναν οποιοδήποτε παλιό ιστότοπο και να περιμένετε να λειτουργήσει για όλους- κάθε κοινό έχει διαφορετικές ανάγκες. Αν η αγορά-στόχος σας δεν είναι αρκετά εξοικειωμένη με την τεχνολογία (ή ακόμα και με τους υπολογιστές γενικά), τότε πιθανότατα δεν θα είναι σε θέση να περιηγηθούν σε όποιο σύστημα χρησιμοποιήθηκε για τη δημιουργία του ιστότοπού σας χωρίς τη βοήθεια κάποιου που γνωρίζει καλύτερα.
Αν αυτό συμβαίνει αρκετά συχνά με την πάροδο του χρόνου με αρκετά διαφορετικούς ανθρώπους μέσα στις δημογραφικές ομάδες-στόχους μας… λοιπόν… έχουμε σπαταλήσει χρόνο και χρήματα κάνοντας κάτι που δεν λειτουργεί αρκετά καλά!
Πρέπει να ξέρετε τι θέλετε να κάνει ο ιστότοπός σας.
Το πρώτο βήμα για τη κατασκευή ιστοσελίδων είναι να καταλάβετε τι πρόκειται να κάνει. Αυτό μπορεί να είναι το πιο δύσκολο μέρος της διαδικασίας και μπορεί να απαιτήσει κάποια έρευνα και ενδοσκόπηση εκ μέρους σας. Όταν σκεφτόμαστε Τι χρειάζεται για να φτιάξω Ιστοσελίδα θα πρέπει να έχουμε ξεκάθαρους στόχους.
Μόλις γνωρίζετε τι θέλετε να πετύχει ο ιστότοπός σας, θα είναι πολύ πιο εύκολο για εμάς να σας βοηθήσουμε να σχεδιάσετε, να ιεραρχήσετε και να εστιάσετε τις προσπάθειές μας στην επίτευξη αυτών των στόχων, δημιουργώντας παράλληλα έναν ελκυστικό σχεδιασμό που να αντικατοπτρίζει τις αξίες της μάρκας σας.
Πρέπει επίσης να γνωρίζετε ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε με τον ιστότοπό σας και γιατί.
Αφού έχετε μια γενική ιδέα για το πώς θα μοιάζει ο ιστότοπός σας, πρέπει να ξέρετε ποιον θέλετε να προσεγγίσετε με τον ιστότοπό σας και γιατί.
- Ποιος είναι ο σκοπός της ιστοσελίδας σας;
- Ποιο είναι το κοινό-στόχος σας;
- Γιατί πρέπει να επισκεφθούν τον ιστότοπό σας;
Αυτό είναι συνήθως το πιο διασκεδαστικό μέρος.
Ο σχεδιασμός είναι το πιο διασκεδαστικό κομμάτι. Είναι συναρπαστικό να βλέπεις τον ιστότοπό σου να ζωντανεύει και μπορείς να γίνεις πραγματικά δημιουργικός με τον σχεδιασμό. Μπορείτε κυριολεκτικά να τον κάνετε να μοιάζει με ό,τι θέλετε και να κάνετε τα πάντα με αυτόν. Οι δυνατότητες είναι απεριόριστες! Είτε πρόκειται για κατασκευή Eshop, είτε για δημιουργία ιστοσελίδας η μαγεία είναι η ίδια.
Μόλις τελειώσει αυτό, είναι ώρα να ξεκινήσετε την κωδικοποίηση!
Η κωδικοποίηση είναι η γλώσσα που μιλούν στην πραγματικότητα οι υπολογιστές. Είναι ένας τρόπος έκφρασης οδηγιών με τρόπο που μπορούν να κατανοήσουν και να ενεργήσουν, και περιλαμβάνει πολλούς λογικούς γρίφους και επίλυση προβλημάτων.
Η κωδικοποίηση μπορεί να γίνει με τη χρήση πολλών διαφορετικών γλωσσών, καθεμία από τις οποίες έχει το δικό της συντακτικό (ή κανόνες). Ορισμένες από τις πιο συνηθισμένες είναι οι εξής:
- HTML (HyperText Markup Language) – χρησιμοποιείται κυρίως για ιστοσελίδες
- CSS (Cascading Style Sheets) – χρησιμοποιείται για τη διαμόρφωση του περιεχομένου σε ιστότοπους
- JavaScript – χρησιμοποιείται για να κάνει πράγματα να συμβαίνουν όταν αλληλεπιδράτε με ιστοσελίδες ή εφαρμογές (για παράδειγμα, κινούμενα στοιχεία)
Θα μάθετε περισσότερα για αυτές τις γλώσσες καθώς θα αρχίσετε να μαθαίνετε κώδικα!
Όταν τελειώσετε με την κωδικοποίηση, ήρθε η ώρα για δοκιμές και αναθεωρήσεις.
Μόλις τελειώσετε με την κωδικοποίηση, είναι ώρα για δοκιμές και αναθεωρήσεις. Εδώ γίνεται η περισσότερη δουλειά, αλλά είναι και το πιο σημαντικό μέρος της δημιουργίας ενός ιστότοπου.
Δοκιμή του ιστότοπού σας σημαίνει να ελέγξετε ότι όλες οι σελίδες του φορτώνουν σωστά, ότι φαίνονται καλά σε διαφορετικά προγράμματα περιήγησης (Chrome, Firefox), συσκευές (τηλέφωνο, tablet), λειτουργικά συστήματα (iOS), ταχύτητες σύνδεσης (WiFi vs 4G). Μπορείτε να το κάνετε αυτό χειροκίνητα ή να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το BrowserStack για να το αυτοματοποιήσετε, ώστε να μην χρειάζεται να περνάτε ώρες κάνοντας κλικ μόνοι σας!
Τότε έρχεται η τελική ώθηση πριν φτάσει η ημέρα της κυκλοφορίας, όταν πρέπει να ετοιμάσετε όλα τα υλικά μάρκετινγκ!
Βεβαιωθείτε ότι το λογότυπό σας είναι απλό, αξιομνημόνευτο και ευανάγνωστο.
- Χρησιμοποιήστε έναν χρωματικό συνδυασμό που ταιριάζει με την επωνυμία σας. Μπορείτε είτε να επιλέξετε ένα από τα χρώματα του λογότυπού σας είτε να χρησιμοποιήσετε συμπληρωματικά χρώματα (χρώματα που βρίσκονται απέναντι το ένα από το άλλο στον χρωματικό κύκλο). Για παράδειγμα, αν έχετε ένα κόκκινο λογότυπο, τότε το πράσινο θα ήταν ένα ιδανικό συμπληρωματικό χρώμα από άποψη αισθητικής.
- Βεβαιωθείτε ότι όλες οι σελίδες στον ιστότοπό σας είναι φιλικές προς τις κινητές συσκευές – αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να φορτώνουν γρήγορα ακόμη και όταν χρησιμοποιείτε αργή σύνδεση στο διαδίκτυο ή συσκευή με μικρή οθόνη, όπως τηλέφωνο ή υπολογιστή-ταμπλέτα όπως το iPad Pro 12″.
- Εάν κάποιο μέρος δεν λειτουργεί σωστά όταν προβάλλεται από αυτές τις συσκευές, τότε θα χάσετε επισκεψιμότητα από τους χρήστες που περιηγούνται στο διαδίκτυο χρησιμοποιώντας τέτοιες συσκευές και όχι επιτραπέζιους/φορητούς υπολογιστές, επειδή οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν πλέον smartphones αντί για επιτραπέζιους/φορητούς υπολογιστές! Η δημιουργία λογοτύπου είναι κομβικής σημασίας, καθώς μιλάμε για το Brand.
Υπάρχουν πολλά που εμπλέκονται στη δημιουργία ενός δικτυακού τόπου
Το αποτέλεσμα είναι ένας ιστότοπος που είναι εύχρηστος, έχει καλή εμφάνιση και προσφέρει αξία στους χρήστες σας. Μια ικανή εταιρεία SEO, θα αξιολογήσει με λεπτομέρεια που πρέπει να επικεντρωθείτε. Για παράδειγμα αν έχετε Μεταφορική Αθήνα, ο κλάδος είναι ανταγωνιστικός και θα πρέπει να έχετε συγκεκριμένο πλάνο με μετρήσιμους στόχους.
Υπάρχουν πολλά πράγματα που εμπλέκονται στη δημιουργία ενός ιστότοπου: σχεδιασμός, ανάπτυξη, δοκιμές και μάρκετινγκ.
Συμπερασματικά
Όπως μπορείτε να δείτε, η δημιουργία ενός ιστότοπου απαιτεί πολλά. Αλλά δεν είναι τόσο περίπλοκο όσο φαίνεται με την πρώτη ματιά! Αν ακολουθήσετε αυτή τη διαδικασία και διατηρήσετε τα πάντα οργανωμένα, τότε ο ιστότοπός σας θα είναι έτοιμος και θα λειτουργεί σε χρόνο μηδέν.
Επικοινωνήστε μαζί μας για το δικό σας project
Σφάλμα: Η φόρμα επικοινωνίας δε βρέθηκε.
- Δικηγόρος Κ. ΚαμουζήςΒραβευμένο δικηγορικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google.
- Χειρουργός Κ. ΑποστόλουΒραβευμένο ιατρικό Website για καμπάνιες SEO με πολλαπλές κατατάξεις στη 1η σελίδα του Google. Δείτε τι είπε για εμάς ο ιατρός.
- Ορθοπεδικός Α. Σταθελλης1η σελίδα στη Google σε δεκάδες λέξεις κλειδιά όπως και πρώτες θέσεις. Τι είπε ο γιατρός για εμάς.